Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23:57
JeroenD92 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:47:
Voel me net een klein kind.. geen geduld meer om te wachten op dit spel 😂.. Cold War verveeld ook een beetje.

Toevoegen: jRn#9647075
Nog een kleine twee weken. Vrijdag kan je downloaden heb ik ergens gelezen . Kan mis zijn natuurlijk ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Vanguard voor PC digitaal gekocht en kan vrijdag gaan preloaden als het goed is. Ik ben van plan af en toe een potje te spelen en ik ga niet meer no lifen zoals vroeger.

BF2042 heb ik ook nog in de preorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:11
Ik heb hier de beta gemist... ik ben wat huiverig omdat ik de CW game echt vervelend vond spelen. Best houterig ofzo. Hoe is Vanguard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
crimby schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:38:
Ik heb hier de beta gemist... ik ben wat huiverig omdat ik de CW game echt vervelend vond spelen. Best houterig ofzo. Hoe is Vanguard?
Vergelijkbare gunplay met Modern Warfare als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:54
crimby schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 13:38:
Vanguard is inderdaad meer zoals Modern Warfare, de maps waren wel dramatisch op Red Star na. Wat voor mij Vanguard echt tof maakte was de Combat Pace op Tactical zetten zodat je maar met max 12 personen geloof ik in een game zit. Dit zorgt ervoor dat je niet om de 3 sec in je rug geschoten wordt en gameplay een stuk trager is wat veel beter past bij de setting. Met de andere 2 Combat Pace settings kreeg ik weer dat nare arcade gevoel van Cold War. Heb er in ieder geval wel weer erg zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Ik vond de beweging wel heel anders dan Cold War. Het was iets langzamer en "realistischer", voor zover je daar van kan spreken bij CoD :P

Wel liep het op mijn OGPS4 niet echt soepel, had soms het idee dat de console er toch wat moeite mee had om op een vaste 60fps te blijven. Ook vond ik al die effecten echt vreselijk. Alles resulteerde in een enorme vonkenregen waardoor ik vaak gewoon echt niks meer zag.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
Vond zelf de gameplay van de beta helemaal niks, heb ook besloten hem niet te kopen, ben wel erg benieuwd naar wat ze met warzone gaan doen, dat speel ik bijna elke avond nog wel met wat vrienden.

BF2042 zit ik wel op te wachten inderdaad :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7UR0MTz9wIknEwgOJJBFGSHqtMA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ccOPeVn8AFHR0Lta1YmgoQUj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Vrijdag schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:37:
[...]

Day One patch zal dan wel de resterende 38,94Gb zijn dan :+
Crap, te weinig gegokt ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 23:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NsiWuNMZ_guTQ_T376Gaa3OCTj8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jGCSOhmMDTsA3ntoZGWFvMqW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0XpclqiZMNQ3mjWj37-NO2KJ1OQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VumgdOp1znuBTKjD4fVntND0.jpg?f=fotoalbum_large

16 mp maps at launch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ninja keert terug als perk. Wel in dezelfde groep als ghost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yIwufQhmUP5AXPdTCNioeX-X4so=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xg403KOgBNxUaccOzNtbq2hB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gZvmaRu3OELfUiEhwv2nHL6Xh8M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ltHdnFq7KSWSNQDpJh8TUHcl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h4LmcfCIbSyiQRZgcMu7MeKKCUY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sWT7xV59ngUEID99uanO0Udi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UbdgYA5wNo3nuyfuPWMloYVTTdw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ExyBqnfJm0JbCSjc1g2Ayj2E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:05
Enig idee hoe laat we kunnen beginnen met spelen?
Ik heb een dagje vrij genomen, maar als het pas speelbaar wordt in de avond heb ik daar niet veel aan (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
JeroenD92 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:55:
Enig idee hoe laat we kunnen beginnen met spelen?
Ik heb een dagje vrij genomen, maar als het pas speelbaar wordt in de avond heb ik daar niet veel aan (:
Volgende week donderdag om twaalf uur snachts. Dus vrijdag middernacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Wolverine9000 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:04:
[...]

Volgende week donderdag om twaalf uur snachts. Dus vrijdag middernacht
Aight nice. Dan is de vrije dag dus zinvol :)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

CoD is altijd speelbaar vanaf 00:00 Nederlandse tijd van donderdag op vrijdag :)

Doen ze sinds de nachtverkoop van Modern Warfare 2. Hoewel, die had ik toen al een dag eerder 😁

[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 28-10-2021 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Vrijdag schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 22:29:
CoD is altijd speelbaar vanaf 00:00 Nederlandse tijd van donderdag op vrijdag :)

Doen ze sinds de nachtverkoop van Modern Warfare 2. Hoewel, die had ik toen al een dag eerder 😁
Ahh zal met CW niet anders zijn geweest.. maar dat kan ik me niet meer herinneren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik zou ook wel eens vrij willen nemen om lekker een hele nacht/dag een nieuw spel te spelen maar ik vergeet het altijd op tijd aan te vragen 🤦 Misschien voor volgend jaar, hopelijk heb ik tegen die tijd ook een PS5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Zojuist wat Warzone gespeeld. Het lijkt er alleen op wanneer ik de verte in kijk dat de Graphics niet optimaal zijn. Er lijkt wat "Ruis"te zijn.. ik heb de Film Grain (en een andere Grain) optie volgens mij uitgezet.. maar het blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-09 13:43
JeroenD92 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 23:38:
Zojuist wat Warzone gespeeld. Het lijkt er alleen op wanneer ik de verte in kijk dat de Graphics niet optimaal zijn. Er lijkt wat "Ruis"te zijn.. ik heb de Film Grain (en een andere Grain) optie volgens mij uitgezet.. maar het blijft.
Bekend probleem. Heb het zelf ook sinds dat de 1984 map uit is. Geen oplossing tot dus ver. (zo bijv. ook witte texture randen om alle wapens, kratten etc.

Enige wat kan helpen is Nvidea Dlss aanzetten. (als je nvidea videokaart hebt)

Hopelijk wordt het bij de nieuwe map opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deckard_BR21
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06-2023
Lekker om weer eens met Call of Duty te beginnen met 16 maps. De bonusmap voor november wordt shipment zo te zien dat vind ik dan weer jammer, alleen goed voor het halen van challenges/camo's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Lekker hoor meteen aardig wat mooie bug fixes uit de beta die ze al meedelen. _/-\o_
https://www.sledgehammerg...nguard-the-road-to-launch

Of hier via een filmpje van Exvlusive ace die dit bespreekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Heb de Cross-gen bundel voor 45 euro gehaald uit Brazilië op goed vertrouwen dat ze nu hopelijk de split-screen hebben gefixed na de drama van Modern Warfare en Cold War.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Hij begon bij mij automatisch te downloaden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:01:
Hij begon bij mij automatisch te downloaden :9
De mijne is daarjuust gedownload sie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:21

Oekol

waka waka hey hey

Best wel saai eigenlijk dat je alleen pre-order bonus krijgt als je digitaal besteld wat veel duurder is.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wat gaat er trouwens allemaal mee kwa wapens, charms, skins enz vanuit Modern Warfare?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
G_Dragon schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:17:
Wat gaat er trouwens allemaal mee kwa wapens, charms, skins enz vanuit Modern Warfare?
Hopelijk niks naar multiplayer Vanguard toch?
In warzone is een modus aangekondigd met enkel Vanguard wapens en een andere modus met alle wapens van de laatste Cod versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:29:
[...]

Hopelijk niks naar multiplayer Vanguard toch?
Ik warzone is een modus aangekondigd met enkel Vanguard wapens en een andere modus met alle wapens van de laatste Cod versies
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, wij hebben veel betaalde skins en ook van de battlepass. Dus vandaar de vraag :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Is het nog geen vijf november. Wachten kan soms lang duren e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 20:11
Ik ga jullie ervaringen eens goed afwachten en dan wellicht 2e weekend van november knallen! 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wat mij wel opvalt is dat et heel weinig leaks zijn op Internet. Ofwel zijn er voorlopig geen ofwel zijn ze heel streng deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:58:
Is het nog geen vijf november. Wachten kan soms lang duren e
Haha anders gewoon lekker Modern Warfare gaan spelen :p doen wij hier momenteel ook samen in split-screen,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Hier alle wijzigingen t.o.v. de beta. Zelf vooral blij dat ze de audio compleet op de schop hebben gegooid want dat was vrij slecht

Edit: goedemorgen, op 28 oktober al gepost door @Chelseamarre123

[ Voor 21% gewijzigd door Steven030 op 31-10-2021 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Wolverine9000 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 21:04:
[...]

De mijne is daarjuust gedownload sie
Is dit enkel op de PS5, of zou dit ook op de PC moeten zijn?

Edit: Later komende week voor de PC (2 November)
https://www.pcgamesn.com/...vanguard/pc-pre-load-time

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenD92 op 31-10-2021 10:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wolverine9000 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:20:
Wat mij wel opvalt is dat et heel weinig leaks zijn op Internet. Ofwel zijn er voorlopig geen ofwel zijn ze heel streng deze keer.
Ik heb het idee dat de hype rond CoD elk jaar minder is. Misschien omdat ik geen social media heb maar het lijkt alsof er steeds minder mensen naar uitkijken. Had je vroeger nachtverkoop en overal reclame, het is nu veel minder of niet eens aanwezig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:25
GameMania heeft zojuist Vanguard naar mij verstuurd en komt morgen al binnen.. Lekker optijd wel! Zit alleen in Portugal nu en ben woensdag pas weer thuis 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Furrr schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:00:
GameMania heeft zojuist Vanguard naar mij verstuurd en komt morgen al binnen.. Lekker optijd wel! Zit alleen in Portugal nu en ben woensdag pas weer thuis 😅
Morgen is het 1 november. Dus zak mss dinsdag zijn e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
JeroenD92 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:53:
[...]

Is dit enkel op de PS5, of zou dit ook op de PC moeten zijn?

Edit: Later komende week voor de PC (2 November)
https://www.pcgamesn.com/...vanguard/pc-pre-load-time
Ps5 en ps4. Xbox is nu dinsdag dacht ik. En pc ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoffieKopjes
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-08-2023
Net een mailtje van gamemania gehad dat m'n bestelling van vanguard is verzonden. Ik neem aan dat ik hem eerder kan verwachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
KoffieKopjes schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:42:
Net een mailtje van gamemania gehad dat m'n bestelling van vanguard is verzonden. Ik neem aan dat ik hem eerder kan verwachten :D
Maar spelen zal nog niet lukken. Wachten tot donderdag middernacht op vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieKopjes
Wolverine9000 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:54:
[...]

Oh... Dat is jammer. Hoezo is dat niet mogelijk als je het toevallig weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
KoffieKopjes schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:12:
[...]

Oh... Dat is jammer. Hoezo is dat niet mogelijk als je het toevallig weet?
Omdat de servers pas online gaan om middernacht e. Dat is de reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ben wel benieuwd heb de alpha en de beta op de ps4 gespeeld. Nu voor het eerst op ps5 spelen. Looking forward to it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Wolverine9000 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:23:
[...]

Omdat de servers pas online gaan om middernacht e. Dat is de reden.
Wat bedoel je met “e”? Ik neem aan dat je op zijn minst de SP campaign kan spelen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Steven030 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:39:
[...]

Wat bedoel je met “e”? Ik neem aan dat je op zijn minst de SP campaign kan spelen trouwens
Alles kan pas gespeeld worden de nacht van donderdag op vrijdag. En die e is gewoon een woordje in Gent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:54:
[...]

Waarom niet? Hij kan gewoon de disc erin doen en de campain gaan spelen.. al zovaak gedaan toen games vroeger binnenkwamen door bedrijven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:58:
[...]

Waarom niet? Hij kan gewoon de disc erin doen en de campain gaan spelen.. al zovaak gedaan toen games vroeger binnenkwamen door bedrijven
Ah da wist ik niet. Speel nooit op disc . Alleen digitaal. Dus bij deze mijn excuses voor het misverstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:03:
[...]

Ah da wist ik niet. Speel nooit op disc . Alleen digitaal. Dus bij deze mijn excuses voor het misverstand
Oh geen probleem, ik bedenk me nu net wel.
Is er geen day one patch? Want dan kan meneer alsnog niet spelen en heeft u wel gelijk :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoffieKopjes
Ik zal jullie morgen een update geven :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:07:
[...]

Oh geen probleem, ik bedenk me nu net wel.
Is er geen day one patch? Want dan kan meneer alsnog niet spelen en heeft u wel gelijk :p
Mss is er een day one patch en dan kan hij idd niet spelen. Als er één is dan is de vraag niet te groot

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wolverine9000
Er zijn clans in cod vanguard. Mss ene maken voor de mensen hier. Ik zet cross play wel uit gelijk altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
KoffieKopjes schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:08:
Ik zal jullie morgen een update geven :P
Dat is goed. Worden games geleverd op een feestdag ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:27:
[...]

Dat is goed. Worden games geleverd op een feestdag ??
Is het morgen een feestdag dan? Zover ik weet niet :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:31:
[...]

Is het morgen een feestdag dan? Zover ik weet niet :p
Morgen is het 1 november. Allerheiligen. Dus wel degelijk een feestdag hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:34:
[...]

Morgen is het 1 november. Allerheiligen. Dus wel degelijk een feestdag hoor....
Wist ik niet! Heb dan zelf ook niks met het geloof, maar heb er wel respect voor. Zo leren we elke dag maar weer :p

Maar ik denk niet dat PostNL daarom later zal leveren :p

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 31-10-2021 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:35:
[...]

Wist ik niet! Heb dan zelf ook niks met het geloof, maar heb er wel respect voor. Zo leren we elke dag maar weer :p

Maar ik denk niet dat PostNL daarom later zal leveren :p
Haha ik ook geen geloof hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vermoed niet dat je al spelen hoor. Heb hem digitaal gedownload en dan geeft die een aflopende timer aan tot vrijdag als ik hem start. Vermoed dat dit met de cd ook zo wel zal werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Chelseamarre123 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:37:
Vermoed niet dat je al spelen hoor. Heb hem digitaal gedownload en dan geeft die een aflopende timer aan tot vrijdag als ik hem start. Vermoed dat dit met de cd ook zo wel zal werken.
Digitaal inderdaad niet, maar hij krijgt hem over de post van de GameMania dus fysiek :p. Dan kan je vaak wel al de campain direct spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:37:
Ja die timer staat er bij mij ook op de ps5. Heb de ultimate edition aangeschaft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:41:
[...]

Ja die timer staat er bij mij ook op de ps5. Heb de ultimate edition aangeschaft...
Ik moet nog langer wachten dan jullie omdat ik de game in Brazilië heb gekocht tegen lagere prijs maar dan wel verbonden zit aan de tijdzone :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:43:
[...]

Ik moet nog langer wachten dan jullie omdat ik de game in Brazilië heb gekocht tegen lagere prijs maar dan wel verbonden zit aan de tijdzone :p
Ik heb gelukkig de laten tot half tien... Dan gaat de tijd rapper lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
[...]

Hoeveel kost de game daar?
En waar heb je dat gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
[...]

Je had hem beter in nieuw Zeeland gekocht. Dan was je donderdag middag al aan het spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 28-08 09:05
Ook bericht van GM ontvangen. Ze zijn er mooi op tijd bij. Van de week lekker de story spelen, als de servers online zijn volle bak multiplayer. Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:49:
[...]

Hoeveel kost de game daar?
En waar heb je dat gevonden?
45 euro voor de cross-gen uitvoering, kost in NL 80 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 15:48:
[...]

45 euro voor de cross-gen uitvoering, kost in NL 80 euro.
Idd stukken goedkoper. Ik heb in België 109 betaald voor de ultimate edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Iemand die weet of alle dubbel weapon XP tokens overgezet worden uit warzone/Cw/mw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:04:
Iemand die weet of alle dubbel weapon XP tokens overgezet worden uit warzone/Cw/mw?
Daar vrees ik voor.... heb zeker al 5 uur dubbel xp en weapon xp met de ultimate edition. En dan nog eens twee uur dankzij doritos

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Madforce0543
Wolverine9000 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:08:
[...]

Daar vrees ik voor.... heb zeker al 5 uur dubbel xp en weapon xp met de ultimate edition. En dan nog eens twee uur dankzij doritos
Dat is wel even een tip om te delen denk ik. Op elke zak Doritos zit een code voor 1 uur dubbel XP in Vanguard of Warzone. Schakel dus alle Doritos- eters uit je omgeving in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Madforce0543 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:13:
[...]

Dat is wel even een tip om te delen denk ik. Op elke zak Doritos zit een code voor 1 uur dubbel XP in Vanguard of Warzone. Schakel dus alle Doritos- eters uit je omgeving in ;)
Echt? Goed om te weten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Gisteren achter twee zakken geweest in delhaize. Gewoon naar de website gaan die erop staat en daar de code invoegen die op de zal staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Hopelijk is er map voting in mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dat mis ik nog elke dag in Modern Warfare .. stom dat dit eruit is gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 17:13:
[...]

Dat mis ik nog elke dag in Modern Warfare .. stom dat dit eruit is gehaald.
Had cold war geen map voting. Is al tijdje geleden dat ik cold war gespeeld heb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 17:15:
[...]

Niet gekocht om de setting en slechte kwaliteit, was een grote achteruitgang als je Modern Warfare was gewend. Heb toen de beta en het vrije weekend gespeeld, toen werkte split-screen geen seconde dus toen was het wel klaar voor ons. Want als de split-screen van Vanguard nog steeds zo slecht is als in Modern Warfare ga ik ook me geld terugvragen.

Eerst maar even kijken hoe de game is :) de beta was erg positief!

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 31-10-2021 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Wolverine9000 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:13:
Er zijn clans in cod vanguard. Mss ene maken voor de mensen hier. Ik zet cross play wel uit gelijk altijd
Goed idee! Ik speel op de pc, dus cross play is handig!

Donderdag nacht ga ik spelen en vrijdag heb ik een dag vrij gepakt (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zou je de game ook eerder kunnen spelen als je de Xbox op New Zealand zet? :) Alvast de campain voltooien voordat de multiplayer online komt is nooit verkeerd :P

[ Voor 37% gewijzigd door G_Dragon op 01-11-2021 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

G_Dragon schreef op maandag 1 november 2021 @ 09:26:
Zou je de game ook eerder kunnen spelen als je de Xbox op New Zealand zet? :) Alvast de campain voltooien voordat de multiplayer online komt is nooit verkeerd :P
Had ik vorig jaar geprobeerd met Cold War. Dat werkte niet :P

Ik weet trouwens niet hoe het zit met disc versies. Volgens mij moet je ook voor de campaign een actieve internetverbinding hebben. Staat altijd wel op het doosje ergens. Als je het opstart krijg je een foutmelding. Ik hoop het niet voor jullie maar sinds Infinite Warfare staat het ook groot op het doosje. Maar misschien heb ik het fout, dat zou het beste zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 10:43
Wolverine9000 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 17:15:
[...]

Ja, Cold war heeft map voting.

Die ben ik nu net aan het spelen. Bevalt prima. Vanguard koop ik tzt wel weer als er een zooi updates over heen zijn gegaan en voor een mooi prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
PsychoBoyJack schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:05:
[...]

Ja, Cold war heeft map voting.

Die ben ik nu net aan het spelen. Bevalt prima. Vanguard koop ik tzt wel weer als er een zooi updates over heen zijn gegaan en voor een mooi prijsje.
Dat is wel een fijne optie, we krijgen nog steeds bij Modern Warfare heel vaak dezelfde mappen. En als we die niet willen leaven we al in het menu zodat we een andere map krijgen, dan gaat mijn voorkeur toch wel echt uit naar een map voting systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Deze game is voor mij om een reden al goed vanaf launch: 16 6v6 maps vanaf dag 1 met 2 weken later map nummer 17 in Shipment. De laatste keer dat we bij launch zoveel maps hebben gehad zal waarschijnlijk MW3 geweest zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aZYo8jUMoS8bMK47leu6CpqGtac=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eLelMdFwLtWh4B1RTAE0wapr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GiAtyTT10dIuS7q0XlLvgI1kcu4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A7EFssiyHMpSkRRH7LSHhvPq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
Goede verdeling van de perks door zowel ninja als ghost in dezelfde class te stoppen. Moet je echt een keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
destroye schreef op maandag 1 november 2021 @ 10:42:
[...]

Goede verdeling van de perks door zowel ninja als ghost in dezelfde class te stoppen. Moet je echt een keuze maken.
Ja gelukkig zitten ze samen. Anders was het te sterk. Denk scavenger te nemen uit perk drie. Ben nog aan het twijfelen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Maat van me heeft Vanguard gekocht voor de PS4 bij Bol.com.
Ik verwachtte dat hij de game ook eerder zou krijgen, zodat hij alvast kon pre-loaden, maar dit lijkt niet waar te zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee, bij BOL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dit keer krijgt Playstation wel een mooi voordeeltje ...
  • Twee extra loadout slots voor de multiplayer
  • Vijf Tier skips met de Battle Pass bundel
  • Maandelijkse dubbel XP evenementen
  • 25% extra wapen XP wanneer er in party’s op de PlayStation gespeeld wordt
Dat is niet alles, want Activision zal PlayStation Plus abonnees blijven voorzien van extra content. Zo mogen we ook na de release van deze game per seizoen een gratis Warzone bundel verwachten met daarin een nieuwe Operator skin, wapen blueprint en meer.

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 01-11-2021 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destroye
G_Dragon schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:08:
Dit keer krijgt Playstation wel een mooi voordeeltje ...
Wel een mooi voordeel met cross-play tegenover de anderen.
  • Twee extra loadout slots voor de multiplayer
  • Vijf Tier skips met de Battle Pass bundel
  • Maandelijkse dubbel XP evenementen
  • 25% extra wapen XP wanneer er in party’s op de PlayStation gespeeld wordt
[...]
Dit was in cold war ook al zo. Merk je opzich niet heel van. De maandelijkse dubbel-XP evenementen bestaat eigenlijk ook maar uit 1x 24 uur maand vooruitlopende op het dubbel XP weekend dat op alle consoles plaatsvind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
destroye schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:28:
[...]

Dit was in cold war ook al zo. Merk je opzich niet heel van. De maandelijkse dubbel-XP evenementen bestaat eigenlijk ook maar uit 1x 24 uur maand vooruitlopende op het dubbel XP weekend dat op alle consoles plaatsvind.
Oh dat wist ik niet :) Thanks!
Heb Cold War alleen gespeeld toen hij een weekend free-to-play was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieKopjes
Update: Pakket is helaas nog niet door PostNL ontvangen. Ik verwacht dus ook dat het pas donderdag verzonden wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
KoffieKopjes schreef op maandag 1 november 2021 @ 17:42:
Update: Pakket is helaas nog niet door PostNL ontvangen. Ik verwacht dus ook dat het pas donderdag verzonden wordt.
Op basis van je eerdere post, had ik mijn maat verteld dat het misschien wel eerder kwam.
DIt lijkt dus (inderdaad) niet waar te zijn, jammer.. kun je het nog niet downloaden.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
JeroenD92 schreef op maandag 1 november 2021 @ 18:13:
[...]

Op basis van je eerdere post, had ik mijn maat verteld dat het misschien wel eerder kwam.
DIt lijkt dus (inderdaad) niet waar te zijn, jammer.. kun je het nog niet downloaden.. :(
Voordeel van digitaal. Maar kan mss morgen toekomen e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieKopjes
JeroenD92 schreef op maandag 1 november 2021 @ 18:13:
[...]

Beetje jammer dat GameMania zo dubbele signalen geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madforce0543
KoffieKopjes schreef op maandag 1 november 2021 @ 18:40:
[...]

Beetje jammer dat GameMania zo dubbele signalen geeft.
Volgens de track and trace zou het pakketje vandaag moeten komen. Ben benieuwd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:25
Madforce0543 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 06:25:
[...]

Volgens de track and trace zou het pakketje vandaag moeten komen. Ben benieuwd.
Hier ook.

Echter:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GtlmbUkBIlBMhPeNf8TWanoaKOI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z4YtVgAoAxLgHNtuJsaVfdN0.jpg?f=fotoalbum_large

En wordt blijkbaar vanuit Belgie verstuurd..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hopsakee, packet loss :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madforce0543
Furrr schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:00:
[...]

Hier ook.

Echter:

[Afbeelding]

En wordt blijkbaar vanuit Belgie verstuurd..
Bij mij staat het pakket inmiddels op morgen. Was ook te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27
Zo, de preload download van Vanguard op de pc loopt. Hopelijk heb ik vrijdag ruimte om een paar uurtjes los te gaan met MP.
Pagina: 1 ... 7 ... 22 Laatste