Kar en 3 lane is echt top. Gewoon beetje zoeken bij de gun Smith. Ne keer dat je bij de start de snipers kan upgraden tot level 70 zal je wel een goede sniper hebben. Je hebt zelf nu een attachment dat de enemy u minder rap ziet dat je aan het snipen bent. Wapen level 27 ofzoiets dacht ik kan verkeerd ook zijn.Uzuhl schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:47:
[...]
Ik heb nog maar 4 uur erin zitten, dus 3 lane is nu lvl 21. Hoop vanavond kar te unlocken.
Oh nice dat wist ik niet, dan zullen we wel wat meer rifles hebben
De glint bedoel je die je kan verwijderen?Wolverine9000 schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:52:
[...]
Kar en 3 lane is echt top. Gewoon beetje zoeken bij de gun Smith. Ne keer dat je bij de start de snipers kan upgraden tot level 70 zal je wel een goede sniper hebben. Je hebt zelf nu een attachment dat de enemy u minder rap ziet dat je aan het snipen bent. Wapen level 27 ofzoiets dacht ik kan verkeerd ook zijn.
Hopelijk halen ze dat er uit, zou compleet broken zijn zonder neveneffect
Ja da bedoel ik. Die kan je niet verwijderen maar gewoon paar seconden dat je vijand u niet ziet . Als je blijft snipen ziet de vijand u na een paar seconden. Enorm voordeel dus. Maar weet niet de tijd daarvan...Chelseamarre123 schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:53:
[...]
De glint bedoel je die je kan verwijderen?
Hopelijk halen ze dat er uit, zou compleet broken zijn zonder neveneffect
Dataminers hebben in de open beta de maps gevonden
Multiplayer:
Multiplayer:
- Berlin
- Bastion
- Bocage
- Casablanca
- Castle (World at War remake)
- Das Haus
- Demyansk
- Dome (World at War remake)
- Desert Siege
- Factory
- Gavutu
- Hotel Royale
- Numa
- Numa-Numa
- Oasis (Modern Warfare 3 remake)
- Paradise
- Red Star
- Shipment
- Sub Pen (World at War remake)
- Tuscan
- Airstrip
- Train Yard
- Courtyard
- Market
- War of the Dead
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ShipmentG_Dragon schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:36:
Multiplayer:Champions Hill
- Berlin
- Bastion
- Bocage
- Casablanca
- Das Haus
- Demyansk
- Desert Siege
- Factory
- Gavutu
- Hotel Royale
- Numa
- Numa-Numa
- Paradise
- Red Star
- Shipment
- Tuscan
Zombies
- Airstrip
- Train Yard
- Courtyard
- Market
- War of the Dead
Yes ook mijn favoriet!
Hopelijk vinden de dataminers nog meer info, want wil hem graag pre-orderen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bocage!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Na het spelen van het 2e weekend moet ik zeggen dat het een stuk fijner speelt.
Misschien ook omdat ik niet alleen maar in diehard lobbys kwam zoals vorig weekend.
Ik merk wel dat de domination met 18vs18 of iig grote groepen alles behalve soepel loopt.
Misschien ook omdat ik niet alleen maar in diehard lobbys kwam zoals vorig weekend.
Ik merk wel dat de domination met 18vs18 of iig grote groepen alles behalve soepel loopt.
2e weekend alweer voor jou? Hadden wij maar zoveel geluk op Xboxdonvalentino schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:44:
Na het spelen van het 2e weekend moet ik zeggen dat het een stuk fijner speelt.
Lang geleden dat ik een demo heb gespeeld die zo allejezus slecht geluid had als deze beta.
Om je kapot te schamen als geluid man bent van deze game.
Nu is de beta toch open voor iedereen?
Ik heb geen pre-order en lijk het ook niet te kunnen opstarten via PC
Bove install klikken op beta, dan kan je hem installen.JeroenD92 schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:18:
Nu is de beta toch open voor iedereen?
Je hebt ook bijna geen keuze in geluid opties, enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is: Headset, TV, Home Theater en Nightmode...magdatt schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:07:
Lang geleden dat ik een demo heb gespeeld die zo allejezus slecht geluid had als deze beta.
Had ik gedaan, Battle.net opnieuw opstarten deed de trick.RoaDHouse schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:23:
[...]
Bove install klikken op beta, dan kan je hem installen.
Nooit gedacht dat ik het ging zeggen, maar daarstraks weer Cold War opgestart en wat speelde dat lekker weg tegen Vanguard zeg..
Geen 20x meer in mijn rug geschoten worden door enemies die je niet hoort, of naast een enemy staan die je niet ziet…
Geen 20x meer in mijn rug geschoten worden door enemies die je niet hoort, of naast een enemy staan die je niet ziet…
Never ever financial advice...
Waar is Eagles Nest in deze? 🤔G_Dragon schreef op maandag 20 september 2021 @ 15:36:
Multiplayer:Champions Hill
- Berlin
- Bastion
- Bocage
- Casablanca
- Das Haus
- Demyansk
- Desert Siege
- Factory
- Gavutu
- Hotel Royale
- Numa
- Numa-Numa
- Paradise
- Red Star
- Shipment
- Tuscan
Zombies
- Airstrip
- Train Yard
- Courtyard
- Market
- War of the Dead
Je had eigenlijk CoD MW moeten opstarten, dan had het verschil nog groter geweest 😅kazzzdafke schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:50:
Nooit gedacht dat ik het ging zeggen, maar daarstraks weer Cold War opgestart en wat speelde dat lekker weg tegen Vanguard zeg..
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Beter ja, dat Cold War was echt een gedrocht en een van mijn slechtere aankopen 😅beany schreef op maandag 20 september 2021 @ 19:36:
[...]
Je had eigenlijk CoD MW moeten opstarten, dan had het verschil nog groter geweest 😅
Het zal de eerste keer zijn sinds Call of Duty 4 (Modern Warfare), maar ik denk dat ik Vanguard links laat liggen. Het voelt voor mij niet als een echte CoD game (Zoals MW1, MW2, MW3, BO1, BO2 en MW 2019), maar meer als de zoveelste poging van Activision om geld te vangen voor een jaarlijks te verschijnen game. Waarbij ik bij eerdere titels maar kon blijven doorspelen, merk ik dat ik Vanguard (en Coldwar) al snel verruil voor een ander spel wanneer ik aan het gamen ben. Misschien dat de uiteindelijke game mij alsnog overtuigd, maar de beta is voor mij echt een afknapper geweest.
Vandaag een paar uur gespeeld op de PC.
Vorig jaar CW gekocht en ook best veel gespeeld, echter de laatste paar weken wat MW gespeeld en dat voelt toch veel beter dan CW.
Ik weet niet echt wat ik van Vanguard moet vinden, ene moment speelt het wel fijn en het volgende moment vervloek ik het, gaat het te snel en vliegen de kogels om (en in) mn oren...
Ik twijfel nog, wellicht als het wat is afgeprijsd..
Vorig jaar CW gekocht en ook best veel gespeeld, echter de laatste paar weken wat MW gespeeld en dat voelt toch veel beter dan CW.
Ik weet niet echt wat ik van Vanguard moet vinden, ene moment speelt het wel fijn en het volgende moment vervloek ik het, gaat het te snel en vliegen de kogels om (en in) mn oren...
Ik twijfel nog, wellicht als het wat is afgeprijsd..
Tis dan ook een beta he, ze hebben nog 2 maand om dit aan te passen.kazzzdafke schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:50:
Spawns, geluid en zichtbaarheid is toch wel aanpasbaar denk ik.
Ik heb precies het tegenover gestelde...... Vanguard speelt heerlijk weg en hoor de enemy perfect.kazzzdafke schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:50:
Coldwar vind ik 1 van de slechtste cod's ooit gemaakt. Blij dat ik er straks vanaf ben
Zoals eerder gezegd zijn de spawns uitermate slecht in Vanguard, maar zo bont als in deze video heb ik het nog niet meegemaakt:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dit geloof ik niet, niemand hoort de enemy. Klacht nr 1.RoaDHouse schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:23:
[...]
Ik heb precies het tegenover gestelde...... Vanguard speelt heerlijk weg en hoor de enemy perfect.
Coldwar vind ik 1 van de slechtste cod's ooit gemaakt. Blij dat ik er straks vanaf ben
Verder WAS CW de slechtste ooit, die eer is voorlopig voor VG nu
Maar ik verwacht wel dat final beter zal zijn in verschillende opzichten.
Je kan bijna spreken van telefraggeng0tanks schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:28:
Zoals eerder gezegd zijn de spawns uitermate slecht in Vanguard, maar zo bont als in deze video heb ik het nog niet meegemaakt:
[YouTube: The CoD Vanguard Beta Experience...]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Je kan toch niet op een beta oordelen dat dit de slechtste Cod ooit iskazzzdafke schreef op maandag 20 september 2021 @ 22:34:
[...]
Dit geloof ik niet, niemand hoort de enemy. Klacht nr 1.
Verder WAS CW de slechtste ooit, die eer is voorlopig voor VG nu![]()
Maar ik verwacht wel dat final beter zal zijn in verschillende opzichten.
Cw beta was ook gewoon slecht herinner ik me, mw 2019 hebben ze ook nog veel aan aangepast
Net als CW wordt dit hem ook niet, ook al is het nog maar een beta.
Alsof mijn kogels gewoon niks doen maar ik ga wel met 2-3 hits dood.
En inderdaad de spawns voornamelijk in KC zijn niet om over naar huis te schrijven.
Alsof mijn kogels gewoon niks doen maar ik ga wel met 2-3 hits dood.
En inderdaad de spawns voornamelijk in KC zijn niet om over naar huis te schrijven.
Geluid van de enemy is idd een probleem soms staak ze opeens achter mij
Ik vond juist CW lelijk en een stap achteruit alleen al op de graphics en die velle neppe kleuren, leek meer een cartoon dan een realitische shooter. Toen met het free-to-play weekend heb ik hem 3 dagen kunnen spelen, helaas tot grote frustratie dat splt-screen gewoon 0% van de tijd werkte. Ondanks het wel even lachen was om even weer op NukeTown te spelen, maar het speelde gewoon simpelweg niet fijn als je Modern Warfare was gewend.
Call Of Duty Vanguard speelt echt heerlijk, lekker die oude wapens waardoor de gameplay zelf standaard al slomer is. Hoop niet dat ze ooit de fout gaan maken en moderne wapens gaan toevoegen, ben verder zeer tevreden over game! Hier en daar wat bugs, verkeerde spawns en geluidsproblemen, maar kom op we spelen een beta. Daar mag je deze dingen verwachten
Vanmiddag voor het eerst champion hill gedaan met 2 maten van me, dat is best wel leuk! Zit er serieus over te denken om het te gaan halen wanneer er meer informatie beschikbaar komt over split-screen.
Call Of Duty Vanguard speelt echt heerlijk, lekker die oude wapens waardoor de gameplay zelf standaard al slomer is. Hoop niet dat ze ooit de fout gaan maken en moderne wapens gaan toevoegen, ben verder zeer tevreden over game! Hier en daar wat bugs, verkeerde spawns en geluidsproblemen, maar kom op we spelen een beta. Daar mag je deze dingen verwachten
Vanmiddag voor het eerst champion hill gedaan met 2 maten van me, dat is best wel leuk! Zit er serieus over te denken om het te gaan halen wanneer er meer informatie beschikbaar komt over split-screen.
[ Voor 54% gewijzigd door G_Dragon op 20-09-2021 23:07 ]
Als je een wapen goud ga willen halen dan ga je heel veel werk hebben tien verschillende soorten. Helaas sliding en mounting ook pff
Op shipment haal je wss 8 van de 10 in een paar uur.Wolverine9000 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:25:
Als je een wapen goud ga willen halen dan ga je heel veel werk hebben tien verschillende soorten. Helaas sliding en mounting ook pff
Behalve longshots
Deze beta is echt onspeelbaar op de PS5.
Ik speel bekabeld met glasvezel, dus denk ik dat ik de host ben.
Alles hapert. De minimap update ook haperend. Elementen vallen weg uit beeld.
Ik hoef maar 1x te schieten en heb een kill. Zelfs kills die ik helemaal niet maak.
Sta steeds bovenaan.
Ik weet echt niet wat er aan de hand is, maar geeft geen goede indruk.
Verder zien de GFX er echt uit als een PS4 game...
Ik speel bekabeld met glasvezel, dus denk ik dat ik de host ben.
Alles hapert. De minimap update ook haperend. Elementen vallen weg uit beeld.
Ik hoef maar 1x te schieten en heb een kill. Zelfs kills die ik helemaal niet maak.
Sta steeds bovenaan.
Ik weet echt niet wat er aan de hand is, maar geeft geen goede indruk.
Verder zien de GFX er echt uit als een PS4 game...
Mouting op shipment niet echt aan te raden lol
Even een update. Gisteravond erg lekker geknald qua scores. Toch ben ik na 1,5 uur wel klaar met het gamen (in het algemeen).Roodey schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:13:
[...]
Ik ben midden 30 en deel je gevoel. Ik heb COD WWII en COD Cold War nog gekocht.
Mijn gevoel is hetzelfde. Sommige maps hebben een goede sfeer, maar qua snelheid en wapen upgrades heeft het niets te maken met WW2.
Ook is het zo ontiegelijk snel daardoor er zoveel deuren/ramen/openingen zijn dat ik bijv. nog geen honden tegen ben gekomen. Iedereen gaat om de haverklap dood.
Doe mij maar rifle only met COD 2.
Nu meen ik 4 maps gespeeld. In dit topic al een lijst met 20 maps langs zien komen. Dat is wel erg goed. Denk uiteindelijk wel dat ik deze ga kopen. De SP lijkt me qua thema erg gaaf. De hoeveelheid maps zorgt voor afwisseling in MP. Wel leuk voor de winterperiode :-)
Ik zie het probleem niet
Als het goed is heb je in één hoek een spawn met olievaten/kratten. Daar kan je altijd wel mooi mounten en spawnkillenWolverine9000 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:19:
Mouting op shipment niet echt aan te raden lol
Ben al content dat er geen blindfire camos zijn. Dat zou pas de hel zijn. Want heb het zelf nog niet gebruikt en ook nog niet tegen gekomen in de beta.
Zijn die Campos al gelekt dan?Wolverine9000 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:54:
Ben al content dat er geen blindfire camos zijn. Dat zou pas de hel zijn. Want heb het zelf nog niet gebruikt en ook nog niet tegen gekomen in de beta.
Grotendeels. Zal ze straks hier eens zetten
Wolverine9000 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:07:
[...]
Grotendeels. Zal ze straks hier eens zetten
Mooi, enkel van die slide challenge is niet leuk denk ik. Hopelijk niet op elke gun maar enkel op SMG/pistols/ eventueel AR..
In ieder geval makkelijker denk ik dan de CW challenges
Is op elke gun anders volgens de data miners
Klopt alleen wel meer wapensChelseamarre123 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:38:
[...]
Mooi, enkel van die slide challenge is niet leuk denk ik. Hopelijk niet op elke gun maar enkel op SMG/pistols/ eventueel AR..
In ieder geval makkelijker denk ik dan de CW challenges

Ja opzicht valt dat wel mee, zeker als shipment in de game zit.
Op CW heb ik het vrij snel opgegeven omdat de game zo ruk was en die 75 enemies detected echt een hele opdracht was.
Wat mij opvalt is dat de beweging van spelers redelijk veel sneller is dan wat ik tot nu toe gezien heb qua ander COD's
Ik vind dit echt te snel. Ik weet dat ik een dagje ouder wordt (denkt met weemoed aan de eerste COD), maar dit vind ik niet fijn spelen.
Ik vind dit echt te snel. Ik weet dat ik een dagje ouder wordt (denkt met weemoed aan de eerste COD), maar dit vind ik niet fijn spelen.
Zet je FoV eens op 60.MAGDATTT schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:13:
Wat mij opvalt is dat de beweging van spelers redelijk veel sneller is dan wat ik tot nu toe gezien heb qua ander COD's
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Wij console hebben geen fov in de neta enkel bij release
Wat een lekkere game om te spelen op de PC, snelle gameplay goede graphics en het geluid is ook dik in orde.
Kan niet wachten tot 5 November.
Je bent niet alleen . Ik speel op ps4. Maar hoop ps5 te hebben tegen launch maar vrees ervoor of moet meet betalen dan normaalRoaDHouse schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:54:
Wat een lekkere game om te spelen op de PC, snelle gameplay goede graphics en het geluid is ook dik in orde.
Vind het ergens wel krom dat de PC versie gewoon €20 goedkoper is dan PS5

M1 garand wat een beest van een wapen. Fjiew
Ik vind zelf alle punten die je prijst dus precies andersom, voelt stroperig en traag, ruk geluid en graphics die er m.i. uitzien als een game uit 2015.RoaDHouse schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:54:
Ben blij dat er een open beta is geweest, weet ik in iedergeval zeker dat ik dit spel mooi links kan laten liggen, wat een teleurstelling

Ik heb hetzelfde. Ik wacht de release wel af.. even afwachten of ze werken aan bovenstaande punten (PC). MW19 ziet er “realistischer” uit in hoeverre dat kan met een game in vergelijking met VG en ook CW (wat ik afgelopen jaar relatief actief heb gespeeld).!GN!T!ON schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:30:
[...]
Ik vind zelf alle punten die je prijst dus precies andersom, voelt stroperig en traag, ruk geluid en graphics die er m.i. uitzien als een game uit 2015.
Ben blij dat er een open beta is geweest, weet ik in iedergeval zeker dat ik dit spel mooi links kan laten liggen, wat een teleurstelling
Het geluid.. geen idee waar ik mee schiet maar in sommige gevallen lijken het eerder proppenschieters dan ww2 wapens, erg dof.
Helaas alleen gisteren kunnen spelen, dus ik teer maar op de ervaring van die ene avond.
Wat draagt de voorkeur game op WiFi of vaste kabel
Op basis van deze lovende feedback net even geïnstalleerd. Eerste wapen dat ik pak heeft een reflix sight oidG_Dragon schreef op maandag 20 september 2021 @ 23:00:
Ik vond juist CW lelijk en een stap achteruit alleen al op de graphics en die velle neppe kleuren, leek meer een cartoon dan een realitische shooter. Toen met het free-to-play weekend heb ik hem 3 dagen kunnen spelen, helaas tot grote frustratie dat splt-screen gewoon 0% van de tijd werkte. Ondanks het wel even lachen was om even weer op NukeTown te spelen, maar het speelde gewoon simpelweg niet fijn als je Modern Warfare was gewend.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Als je de mogelijkheid hebt altijd via kabelWolverine9000 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 21:57:
Wat draagt de voorkeur game op WiFi of vaste kabel
Dan zal ik eens een kabel moeten aanschaffen e. Een cat 5 of cat 6 utp voor de ps4 of de toekomstige ps5
Dan is Battlefield een betere keus voor je denk iksdk1985 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:59:
[...]
Op basis van deze lovende feedback net even geïnstalleerd. Eerste wapen dat ik pak heeft een reflix sight oid. Frame rate ergens tussen de 55 en 60 (op 120 Hz) op een RTX 2070. Verlagen naar medium deed niet veel hieraan. Verder zie ik spelers rennen alsof ze 300ms hebben (was +- 50). Shootouts zijn van korte duur door combinatie hoge rifre rate met aantal benodigde hits. Kan dit geen vooruitgang noemen tov Modern Warfare 2 uit 2009 dan wel Cod 4 uit 2007
.
Cod is een fast paced game en Vanguard voldoet hier prima aan.
Waar ik in het weekend nog bijzonder enthousiast werd van Vanguard is dat na gisteravond compleet verdwenen. In het weekend oprecht veel lekkere potjes gespeeld en ik had een goed gevoel over de game. Ik begon zelfs te overwegen de game alsnog aan te schaffen.
Gisteravond heb ik het weer eens opgestart, maar ook na 2 potjes alweer afgesloten. Ik werd te vaak op zeer bijzondere manieren gekilled. Mensen die je door de muur volgen of na een hoekje een instant headshot maken. Ik ben wel klaar met de cheaters.
Gisteravond heb ik het weer eens opgestart, maar ook na 2 potjes alweer afgesloten. Ik werd te vaak op zeer bijzondere manieren gekilled. Mensen die je door de muur volgen of na een hoekje een instant headshot maken. Ik ben wel klaar met de cheaters.
Helaas... ik denk dat dit voor de toekomst met elke FPS hetzelfde gaat zijn..
Daarom dat ik mijn verhaal ook puur op mijn eigen mening / ervaring heb gebaseerd, want wat ik geweldig / leuk vind aan de game kan voor jou juist een compleet andere ervaring zijn. Ik weet niet hoe de game op PC speelt, want ik speel hem op de Series X waar hij gewoon soepel loopt.sdk1985 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:59:
[...]
Op basis van deze lovende feedback net even geïnstalleerd. Eerste wapen dat ik pak heeft een reflix sight oid. Frame rate ergens tussen de 55 en 60 (op 120 Hz) op een RTX 2070. Verlagen naar medium deed niet veel hieraan. Verder zie ik spelers rennen alsof ze 300ms hebben (was +- 50). Shootouts zijn van korte duur door combinatie hoge rifre rate met aantal benodigde hits. Kan dit geen vooruitgang noemen tov Modern Warfare 2 uit 2009 dan wel Cod 4 uit 2007
.
Jammer dat de game niet in de smaak valt bij jou, denk dat Battlefield dan sneller iets voor je is als ik het allemaal zo lees.
En we hebben een ps5 gevonden. Zal stukken beter lopen dan op een oude ps4 slim denk ik....
Phoe weet niet, Battlefield al een tijdje niet geprobeerd. De laatste battlefield waar ik echt wat uren in heb gestopt is Battlefield 3 en dan specifiek de Close Quarters DLC. Battlefield 4 nauwelijks aangeraakt. Ik was altijd meer van Call of Duty dan van Battlefield. Dan praten we over CoD 2, 4, MW, MW2 en Black Ops. Daarna afgehaakt. Siege heb ik wel 1000 uur inzitten (waarvan je de helft niet aan het spelen bent, grootste nadeel van die game ).G_Dragon schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:17:
[...]
Daarom dat ik mijn verhaal ook puur op mijn eigen mening / ervaring heb gebaseerd, want wat ik geweldig / leuk vind aan de game kan voor jou juist een compleet andere ervaring zijn. Ik weet niet hoe de game op PC speelt, want ik speel hem op de Series X waar hij gewoon soepel loopt.
Jammer dat de game niet in de smaak valt bij jou, denk dat Battlefield dan sneller iets voor je is als ik het allemaal zo lees.
Ik weet niet of het de frame rate was, de tick rate of de latency maar voor mij kwam het over alsof er iets voorbij komt stuiteren en daarna is er een uitkomst in voordeel van 1 van de partijen. Het is niet dat ik de individuele hits bewust mee kreeg, de enemy ging neer óf ik.
Echter recent nog eens Titan Fall 2 gespeeld, was gratis geloof ik, en daar had ik dat totaal niet. Daar kreeg ik meer van de combat mee en was er ondanks het tempo voor mijn gevoel wat meer tijd om te richten. Maar goed, ik kom uit de tijd van Call of Duty 2 en Soldier of Fortune 2 waarbij als iemand om een hoekje aan het campen was met een shotgun je nog 30 health over had, kon bijdraaien en vervolgens die tegenstander een headshot kon geven. Die tijden zijn uberhaupt voorbij. Wellicht zelf ook stukje trager

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ikke 30 en veel wapens tot level 30. Nu wachten tot 5 november
Hoewel ik het spel ongetwijfeld zal kopen, ga ik geen reservering plaatsen. Ook haal ik geen crossgen maar gewoon de PS4 versie. Toch nog lang geen PS5 en met de punten die ik heb verzameld in de afgelopen jaren kan ik zowat twee keer een battlepass kopen.
Ben wel benieuwd naar de campaign en zombies. Patrol vond ik ook wel een geinige mode, maar ik vrees een beetje voor campers die rustig zullen afwachten totdat de patrouille voorbij komt.
En natuurlijk Bocage, hoe gaat dat er uitzien?
Ben wel benieuwd naar de campaign en zombies. Patrol vond ik ook wel een geinige mode, maar ik vrees een beetje voor campers die rustig zullen afwachten totdat de patrouille voorbij komt.
En natuurlijk Bocage, hoe gaat dat er uitzien?
Als je de game hebt gekocht op de ps4. Ultimate edition zit daar uiteraard de ps5 versie bij. Moet je dan gewoon aanmelden met de ps5 met mijn ps4 account. En dan zie je alle games die je hebt. Mss stomme vraag. Vrijdag heb ik een ps5. Eindelijk
Sterker nog, ik mis de vraag.Wolverine9000 schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:31:
Als je de game hebt gekocht op de ps4. Ultimate edition zit daar uiteraard de ps5 versie bij. Moet je dan gewoon aanmelden met de ps5 met mijn ps4 account. En dan zie je alle games die je hebt. Mss stomme vraag. Vrijdag heb ik een ps5. Eindelijk
Sorry komt er op neer of je de games terug moet downloaden die al op je ps4 stonden.
Volgens mij moet je specifiek bij een game die je koopt de "upgrade" versie nemen. Weet even niet hoe die heet, volgens mij iets van Cross-gen-bundelWolverine9000 schreef op maandag 27 september 2021 @ 16:04:
[...]
Sorry komt er op neer of je de games terug moet downloaden die al op je ps4 stonden.
Bij de meeste games staat inclusief ps5 versie . Gewoon downloaden volgens mij. Enfin zal het vrijdag wel zien
Jammer dat de open beta zo kort was, had graag nog wel een weekend willen proberen
Nog een maand en de full game is er tot release ga ik farcry 6 spelen´ ziet er ook niet slecht uit vind ik...G_Dragon schreef op maandag 27 september 2021 @ 17:40:
Jammer dat de open beta zo kort was, had graag nog wel een weekend willen proberen
Yes!Wolverine9000 schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:22:
[...]
Nog een maand en de full game is er tot release ga ik farcry 6 spelen´ ziet er ook niet slecht uit vind ik...
YouTube: Call of Duty®: Vanguard | Story Trailer
YouTube: Call of Duty®: Vanguard | Story Behind The Scenes
YouTube: Call of Duty®: Vanguard | Story Behind The Scenes
[ Voor 36% gewijzigd door init op 11-10-2021 19:31 ]
Eerst maar het laatste seizoen van Cold War afmaken en punten sprokkelen
Verveelt je die game nog niet? Heb hem al lang niet meer opgestart. Snak echt naar Vanguard om af en toe eens wat 6v6 te doenVrijdag schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:46:
Eerst maar het laatste seizoen van Cold War afmaken en punten sprokkelen
Ik speel het eigenlijk bijna elke avond wel een uurtje of twee. Ben wel weer toe aan iets nieuws, dat wel. Heb in heel seizoen 5 niet eens zombies gespeeld, het werd me allemaal te ingewikkeld en teveel gericht op co-op. Ik ben gewoon teveel een solo-speler daarvoor.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:00:
[...]
Verveelt je die game nog niet? Heb hem al lang niet meer opgestart. Snak echt naar Vanguard om af en toe eens wat 6v6 te doen
Ben wel benieuwd naar Vanguard maar heb dus niet echt hel veel haast er mee. Eerst de 100 tiers van deze battlepass voltooien, dan heb ik weer extra punten voor in Vanguard.
Dit herken ikChelseamarre123 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:00:
[...]
Verveelt je die game nog niet? Heb hem al lang niet meer opgestart. Snak echt naar Vanguard om af en toe eens wat 6v6 te doen
CW speelt ook niet zo lekker als Warzone (/Vanguard). maar ik ben dramatisch in Warzone
Speel nog vrij regelmatig Cold War MP. Blijft een shooter waar ik altijd op terug kan vallen tussen bepaalde singleplayer games door
Nog genoeg te doen met het nieuwe seizoen, maar ik vind het ook wel een prettig idee over een maand over te stappen op de nieuwe.
[ Voor 32% gewijzigd door Alexknl op 12-10-2021 17:10 ]
Wij spelen elke week zelfs nog Modern Warfare samen in split-screen omdat het bij Cold War helemaal niet werkt en Warzone ook niks meer aan is sinds de Cold War update..Chelseamarre123 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:00:
[...]
Zombies reveal morgen om 17u: YouTube: Zombies Reveal Trailer | Call of Duty: Vanguard
Het lijkt wel Nazi Zombie Army eigenlijk, maar dan met wat meer flashy neon kleurtjes. Het lijkt me wel interessant, maar wat ik wel jammer vind is dat het steeds lastiger wordt om het solo te spelen. Snap wel dat het een co-op opzet heeft maar ik speel gewoon graag alleen.
Daarnaast heb ik inmiddels geen idee meer van "de lore". Het is altijd iets met andere dimensies en goden enzo
Weinig leuks voor de mp voorlopig. Zal wel veranderen binnenkort
YouTube: Launch Trailer (ft. Jack White “Taking Me Back”) | Call of Duty: Van...
[ Voor 74% gewijzigd door init op 17-10-2021 19:28 ]
Playstation is de eerste de de bestandsgrootte onthuld van de game, hopelijk volgt Xbox en Pc er vlak na.
🚨 Call of Duty®: Vanguard (PS5)
— PlayStation Game Size (@PlaystationSize) 7 oktober 2021
▶️ Download Size : 26.646 GB (Without Day One Patch)
🟪 Packs Size Soon
🟩 Pre-Load : October 29
🟫 Launch : November 5
🟨 #PS5 #CallofDuty #vanguard ⬜ @CallofDuty pic.twitter.com/Ysm31HWPQ6
Nog redelijk op tijd om te downloaden. Ik heb zelf een ps5. Denk dat ps4 iets meer zal zijn veronderstel ikG_Dragon schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:48:
Playstation is de eerste de de bestandsgrootte onthuld van de game, hopelijk volgt Xbox en Pc er vlak na.
[Twitter]
Ok, maar wat maakt het uit?G_Dragon schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:48:
[Twitter]
Day One patch zal dan wel de resterende 38,94Gb zijn danG_Dragon schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:48:
[Twitter]
Is er zo kort voor tijd serieus nog niks bekend over split-screen?
Voel me net een klein kind.. geen geduld meer om te wachten op dit spel 😂.. Cold War verveeld ook een beetje.
Toevoegen: jRn#9647075
Toevoegen: jRn#9647075