Heb dat al zoveel gehad op ps4. Heel magazijn op de enemy . Die niet dood is en zij ene of twee kogels en ben eraan
Console op 60hz zetten en je bent er zo goed als van af! Dus niet in game de frames aanpassen, dat kan namelijk ook maar lost niets op.dizzytal schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 09:36:
Vanochtend weer onspeelbaar op Series X. Net als gisteren allemaal artifacts, mannetjes waren nu geen rare bewegende bolletjes maar bijv de rook en ontploffingen waren gewoon vectoren. Af en toe glitcht er iets door je beeld en zijn sommige textures, deze keer vaak het uniform, weer paars…
Dit is niet echt beta waardig imho, lijk zoals al eerder gezegd op dit moment meer op een pre-alpha of nog eerder… Hopen dat ze nog wat fixen met een nieuwe build en misschien de beta nog wat verlengen..
Zoek in ms store naar Vanguard beta, game zelf is niet te downloaden.nickdew schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:03:
Ik kan nog niets downloaden op Xbox?
Vreemd. Enige wat ik zou kunnen verzinnen is dat de open beta pas vanaf vanavond begint en wellicht dan pas te downloaden is. Is ook maar een file van rond de 19Gb.
Zal ik dat een proberen, in game had ik gisteren de framerate al op 60Hz gezet maar dat maakt inderdaad weinig verschil…Furrr schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:09:
[...]
Console op 60hz zetten en je bent er zo goed als van af! Dus niet in game de frames aanpassen, dat kan namelijk ook maar lost niets op.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Zijn er nog mensen die hun killstteaks of granaten nizt kunnen gebruiken en gooien en als je dood gaat daarna kan je ze wel terug gebruiken. Eén of andere glitch
Dit heb ik toevallig gezien op een twitch kanaal.. daarin werd in de chat aangegeven dat het een bekende bug is. Dit zou ook in een eerdere cod zijn voorgekomenWolverine9000 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:57:
Zijn er nog mensen die hun killstteaks of granaten nizt kunnen gebruiken en gooien en als je dood gaat daarna kan je ze wel terug gebruiken. Eén of andere glitch
Heel raar. Als ik met een party speel dan heb ik echt enorm last van lag af en toe.
Speel ik alleen dan heb ik nergens last van.. net was het echt heel erg.
Zat maar met 1 vriend in een party. Maar de helft van de game stond het beeld stil. Hij ging weg dus probeerde ik nog een potje alleen, en alles was goed. Iemand ook last van gehad op de PS5?
Speel ik alleen dan heb ik nergens last van.. net was het echt heel erg.
Zat maar met 1 vriend in een party. Maar de helft van de game stond het beeld stil. Hij ging weg dus probeerde ik nog een potje alleen, en alles was goed. Iemand ook last van gehad op de PS5?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Zo, ff paar uurtjes geprobeerd. Maar, wat kut zeg. Level design is weer ruk, wat een chaos en je ziet niemand. Deleten die handel.
Hopelijk zijn de spawns in orde bij launch. Ben al meerdere keren naast een groep vijanden gespawnd en omgekeerd ook
Voor de mensen die nu nog een "Not available krijgen", Activision heeft een redeem actie opgezet voor de open beta.
https://twitter.com/CallofDuty/status/1439007357921476612
Log in, vul je platform in en je krijgt een beta code die je kunt gebruiken
Speelt weer lekker weg op de ps4 pro. Maar vind het wel bijzonder dat ik nog geen pothelmpjes ben tegengekomen
Kan hem inderdaad ook nog niet spelen, werd gezegd dat je pas na 19:00 kan installeren en spelen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar waar voer je dan de code in die je krijgt?Skinnyice schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:31:
Voor de mensen die nu nog een "Not available krijgen", Activision heeft een redeem actie opgezet voor de open beta.
Dank je wel! hij is aan het installeren.Skinnyice schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:31:
Welk platform?xK0etj3 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:56:
[...]
Maar waar voer je dan de code in die je krijgt?
Ik moest even dubbel checken of ik echt geen 120Hz aan had staan, maar na een update van een Mb of 150 een half uurtje terug lijkt alle glitch gezeur opgelost te zijn!
:strip_exif()/f/image/buZo55Uf41ulYY9gucrx6PpQ.jpg?f=fotoalbum_large)
https://twitter.com/shgames/status/1439262589066809345?s=21
[ Voor 73% gewijzigd door Furrr op 18-09-2021 18:26 ]
PC, battlenet dus. Sorry.
Nevermind: heb het al gefixt
[ Voor 8% gewijzigd door xK0etj3 op 18-09-2021 18:42 ]
Ik heb ook nog steeds flikkeren int groen op ps4. En slechte texturen. Daar komt er geen fix voor zekers. Kweet wel is een beta
Bijna 19:00
dan eerst nog downloaden met deze ADSL 100Mbit/s verbinding en dan spelen, hopelijk is de beta niet te groot..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ps4 was ie 14 gbG_Dragon schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 18:55:
Bijna 19:00dan eerst nog downloaden met deze ADSL 100Mbit/s verbinding en dan spelen, hopelijk is de beta niet te groot..
Oke
Volgens vele mensen en ook bij mij zie je staan ends in four days. Zou hij verlengd zijn met alle problemen die er geweest zijn
Begint al weer goed blijft hangen op connect too online service lol
Welk platform speel jejohn65 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 19:22:
Begint al weer goed blijft hangen op connect too online service lol
Ik geraak in potjes maar heel veel lag. Effe de cross play uitzetten denk ik
Jij hebt afgelopen jaren geen call of duty gespeeld? Cross-platform is bij release gewoon uit te zetten. Vergeet niet dat consoles auto-aim-snap hebben itt pc gamers.RawChild schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 19:33:
Wat houdt dit in? Moet dat een muis voorstellen? Niet echt eerlijk dan..
[Afbeelding]
Die gene heeft een PlayStation, zie logo erachter.
Als je crossplay uitzet filtert hij op control method. Oftewel als je zelf Conytroller speelt kom je als het goed is bij controller spelers in de lobby.RawChild schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 19:46:
En speelt dus op de Ps met een toetsenbord en muis..RawChild schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 19:46:
Ik heb de beta eindelijk werkend, blijkbaar moet je naar een link gaan en daar een code redeemen, eindelijk na al het lange wachten / zoeken is die aan het downloaden. Een open beta hoort toch niet zo omslachtig beschikbaar te zijn of ben ik gek?!
Een potje of 8 gespeeld op Series X. Draait goed op 120 FPS.
Eerste indruk is zeer matig. Geluid is slecht. Mappen zijn onoverzichtelijk.
TTK is zo megasnel zodat er nauwelijks vuurgevechten zijn. Het is echt wie wie als eerst ziet die wint.
Het voel allemaal erg goedkoop aan. Ik denk dat dit de slechtste COD is die ik in 10 jaar gespeeld heb.
Die laatste WW2 was een stuk beter.
TTK is zo megasnel zodat er nauwelijks vuurgevechten zijn. Het is echt wie wie als eerst ziet die wint.
Het voel allemaal erg goedkoop aan. Ik denk dat dit de slechtste COD is die ik in 10 jaar gespeeld heb.
Waarom vinden jullie het raar dat iemand met een console met Keyboard en muis speelt?
Same. Ben ook niet fan van de enorm hoge ttk. Hopelijk passen ze dit nog aan. Verder voelt het gewoon alles matig aan. De geluid, de gameplay etc. Ik zal het keer in de aanbieding kopen op mn pc en wacht liever een aantal weken op BF 2042.Mick3112 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:12:
Wauw! Wat speelt deze game heerlijk, ik ben zeer tevreden met de tempo ingame wat waarschijnlijk vooral door de oudere wapens komt. Dit vertraagd de gameplay behoorlijk en vind het een groot pluspunt. De mappen spelen heerlijk, al vind ik de map met dat hotel het buiten fijner dan binnen want daar komen ze serieus van alle kanten
.
Zou hem haast pre-orderen, alleen weet ik nog niks over de split-screen mogelijkheden van de game en of het stabiel is Daar wacht ik nog even op, in de open beta was dit helaas niet testen. Wil niet weer 60 euro uitgeven zoals bij Modern Warfare en vanaf de eerste dag gedoe en een onspeelbare game hebben
Ik ben zeer tevreden over de gameplay en de controls
Zou hem haast pre-orderen, alleen weet ik nog niks over de split-screen mogelijkheden van de game en of het stabiel is Daar wacht ik nog even op, in de open beta was dit helaas niet testen. Wil niet weer 60 euro uitgeven zoals bij Modern Warfare en vanaf de eerste dag gedoe en een onspeelbare game hebben
Ik ben zeer tevreden over de gameplay en de controls
Haha ik ben van mening, koop een console of pc maar ga niet met muis en toetsenbord op een console spelen want waarom dan gaan gaming pc?polopolo150 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:23:
Waarom vinden jullie het raar dat iemand met een console met Keyboard en muis speelt?
Maar iedereen zijn eigen mening
En controller op PC kan weer wel?G_Dragon schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:35:
[...]
Haha ik ben van mening, koop een console of pc maar ga niet met muis en toetsenbord op een console spelen want waarom dan gaan gaming pc?
Maar iedereen zijn eigen mening
Ik vind wel dat controller en keyboard en muis gescheiden moet worden. Ik merk met alle CoD's sinds MW dat ik echt advantage heb als keyboard en muis speler. Zelfs toen ik alleen op de PC speelde kwam ik vaak bij controller spelers waar ik het oneerlijk vond.
Persoonlijk vind ik het nice dat Keyboard en muis eindelijk mogelijk is op consoles.
Dat is een goeie, zo had ik het nog niet bekeken!polopolo150 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:40:
[...]
En controller op PC kan weer wel?
Ik vind wel dat controller en keyboard en muis gescheiden moet worden. Ik merk met alle CoD's sinds MW dat ik echt advantage heb als keyboard en muis speler. Zelfs toen ik alleen op de PC speelde kwam ik vaak bij controller spelers waar ik het oneerlijk vond.
Persoonlijk vind ik het nice dat Keyboard en muis eindelijk mogelijk is op consoles.Waarom pc kopen als ik ook dit op de console kan doen
ik draai hem even om.
Voor de PS4 spelers: Hoe hebben jullie de sens van de controller ingesteld? Ik heb nu het gevoel alsof ik door water beweeg. Deadzone van de sticks op 40 en sens op 14 gezet en dat lijkt iets te helpen. Maar alsnog is het soms tijdens het richten dat het gewoon niet fijn voelt. Te stroperig.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik sta op 8 8Vrijdag schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 21:45:
Voor de PS4 spelers: Hoe hebben jullie de sens van de controller ingesteld? Ik heb nu het gevoel alsof ik door water beweeg. Deadzone van de sticks op 40 en sens op 14 gezet en dat lijkt iets te helpen. Maar alsnog is het soms tijdens het richten dat het gewoon niet fijn voelt. Te stroperig.
Waar ik wel blij mee ben is dat de spelers in de lobby/game aanpast aan de map. Met de vorige CoD's vond ik het aantal spelers te weinig bij grote maps, voornamelijk bij Black Ops Cold War vond ik dit vervelend waarbij elke nieuwe map bij nieuwe seasons het vaker merkbaar was.
Op de Xbox Series X heb ik ook last van een vervelende sound bug dat ik het geluid hard moet zetten en zelfs dan nog een rare audio mix hoor van het spel. Alleen bij zeer specifieke plekken in de map hoor ik wel dat het geluid is zoals het hoort. Hoop dat ze dat nog kunnen fixen.
Maar ik ga het wel halen denk ik. Komende maand maar investeren in extra opslag voor de Series X. Ik zie mezelf dit echt in een roulatie spelen tussen de andere CoD's, Battlefield en Halo.
Maar als iemand een CoD wil halen zou ik diegene echt aanraden om Modern Warfare te halen uit V&A. Dit is echt voor de purist die geen week zonder CoD kan. Denk dat dit wel de minste najaar game wordt dit jaar.
Op de Xbox Series X heb ik ook last van een vervelende sound bug dat ik het geluid hard moet zetten en zelfs dan nog een rare audio mix hoor van het spel. Alleen bij zeer specifieke plekken in de map hoor ik wel dat het geluid is zoals het hoort. Hoop dat ze dat nog kunnen fixen.
Maar ik ga het wel halen denk ik. Komende maand maar investeren in extra opslag voor de Series X. Ik zie mezelf dit echt in een roulatie spelen tussen de andere CoD's, Battlefield en Halo.
Maar als iemand een CoD wil halen zou ik diegene echt aanraden om Modern Warfare te halen uit V&A. Dit is echt voor de purist die geen week zonder CoD kan. Denk dat dit wel de minste najaar game wordt dit jaar.
Op de Xbox Series X speel ik nu op 10 / 10 maar met Modern Warfare speelde ik altijd op 15 / 15, maar me hoofd kan dat momenteel nog niet volgen.Vrijdag schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 21:45:
Lage ttk bedoel je.. Weinig tijd nodig om iemand te killen... Compleet eens met je en met Mick3112.. Wat een extreem slecht spel is dit.. In Cold War daarentegen ben ik prestige 21 en die vind ik erg leuk!FireBladeX schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:24:
[...]
Same. Ben ook niet fan van de enorm hoge ttk. Hopelijk passen ze dit nog aan. Verder voelt het gewoon alles matig aan. De geluid, de gameplay etc. Ik zal het keer in de aanbieding kopen op mn pc en wacht liever een aantal weken op BF 2042.
Sow, 15/15. Das toch enorm hoog.G_Dragon schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 21:58:
[...]
Op de Xbox Series X speel ik nu op 10 / 10 maar met Modern Warfare speelde ik altijd op 15 / 15, maar me hoofd kan dat momenteel nog niet volgen.
Ja want volgens mij staat standaard op 5 a 6?Chelseamarre123 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 22:39:
[...]
Sow, 15/15. Das toch enorm hoog.
Door de jaren heen word je langzaam beter en sneller, merk wel dat ik door de hoge reactie snelheid veel betere scores haal. Maar 10 / 10 is momenteel even max wat ik kan hebben aan me hoofd door ziektewet en dan ook maar 2 a 3 potjes.
Is de 120hz issues fixed op de xbox?Mick3112 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:12:
Ik speelde het op een 1440P monitor. Ik zag heel af en toe wel iets raars maar dat was te verwaarlozen. Geen rare discokleuren contant iig
Wat is het beste in deze cod?
Met of zonder surpressor.
Heb al beide geprobeerd
Met of zonder surpressor.
Heb al beide geprobeerd
Altijd goed als er iemand in het team aan het cappen is.Wolverine9000 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:03:
En mensen die domination spelen maar geen vlaggen pakken moeten maar deathmatch spelen hoor. Is altijd al zo geweest´ daarjuist een potje. Ik 12 captures. Sommige team leden nul en 30 kills. Daar krijg ik het van e
Heb vandaag echter een paar potjes Eagles Nest gespeeld waar mijn team constant voor 3/3 vlaggen ging, heel vermoeiend want dan wordt het een groot spawnflipfiesta

Speelt heerlijk weg op de PC.
Kan ik straks eindelijk die flutgame van een ColdWar eraf gooien.
Kan ik straks eindelijk die flutgame van een ColdWar eraf gooien.
Paar uur gespeeld nu op de pc, moet zeggen speelt lekker weg, grafisch goed alleen sound beetje meh.
Speelt prima weg op de pc. Champion hill is een leuke gamemode...
Sound is inderdaad nog echt bagger.. ook de oranje popups als je een vijand in vizier hebt mag minder...
Al met al niet slecht en is wel een order waard, benieuwd naar de zombies en wat t gaat doen met warzone.
Sound is inderdaad nog echt bagger.. ook de oranje popups als je een vijand in vizier hebt mag minder...
Al met al niet slecht en is wel een order waard, benieuwd naar de zombies en wat t gaat doen met warzone.
AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB
De sound en de spawns moeten gefixt worden tegen launch. Zal wel gebeuren zekersthomas1750 schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:29:
Speelt prima weg op de pc. Champion hill is een leuke gamemode...
Voor de rest vermaak ik mij prima.
En gebruik je een surpressor of geen op je wapens. Want surpressor maakt het wapen minder sterk e
Vermaak me weer prima met deze CoD, alleen de maps in de beta zijn echt om te janken. Alleen Red Star vind ik echt leuk, doet me echt weer denken aan de maps van Call of Duty 1 en 2. Ook vond ik aan het begin het teleurstellend dat het bij sommige potjes zo gigantisch druk was dat het niks meer met tactiek of iets dergelijks te maken had maar gewoon in totale chaos schieten en maar zien hoe het eindigt. Sinds ik de Combat Pace altijd op Tactical laat staan is de game vele malen beter en zijn die belabberde spawns ook een minder groot probleem. Nu alleen die TTK nog verhogen want soms ben je wel heel snel dood.
Ik speel ook alleen maar 6 tegen 6. Veel te chaotisch anders. De spawns op Eagles nest zijn ook nog niet al te best. Jammer dat de level cap voor de wapens maar tot 30 isDaan0s schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:29:
Vermaak me weer prima met deze CoD, alleen de maps in de beta zijn echt om te janken. Alleen Red Star vind ik echt leuk, doet me echt weer denken aan de maps van Call of Duty 1 en 2. Ook vond ik aan het begin het teleurstellend dat het bij sommige potjes zo gigantisch druk was dat het niks meer met tactiek of iets dergelijks te maken had maar gewoon in totale chaos schieten en maar zien hoe het eindigt. Sinds ik de Combat Pace altijd op Tactical laat staan is de game vele malen beter en zijn die belabberde spawns ook een minder groot probleem. Nu alleen die TTK nog verhogen want soms ben je wel heel snel dood.
De open beta bedoel je? Dat zou mooi zijnWolverine9000 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:31:
Met vier dagen verlengd
Nog geen tijd gehad om te spelen..
Dat wil zeggen dat de beta tot en met vrijdag duurt?
Hij is verlengd met 2 dagen, niet 4. Beta duurt nu dus tot woensdag 19.00uur Nederlandse tijd.JeroenD92 schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:59:
[...]
De open beta bedoel je? Dat zou mooi zijn
The Call of Duty: Vanguard Open Beta has been extended!
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 18 september 2021
It will now end Wednesday, Sept. 22 at 10am PT.
Neen stond op end in 4 days. Is tot woensdagavond 7 uurJeroenD92 schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:59:
[...]
De open beta bedoel je? Dat zou mooi zijn
Kunnen we daarna door met de battlefield beta.. oh nee wacht..
Zijn er ook mensen op de PC die de flinch als te heftig ervaren?
Als ik met controller speel kan ik nog steeds op target blijven in een vuurgevecht als ik geraakt wordt.
Echter als ik met een muis speel dan flinched je hele aim naar de maan en kom je nooit meer bij je target. Waarschijnlijk is dit gedaan om controller en muis gelijkwaardiger aan elkaar te maken. Hoe dit nu uitpakt is in mijn ogen echt verschrikkelijk.
Als ik met controller speel kan ik nog steeds op target blijven in een vuurgevecht als ik geraakt wordt.
Echter als ik met een muis speel dan flinched je hele aim naar de maan en kom je nooit meer bij je target. Waarschijnlijk is dit gedaan om controller en muis gelijkwaardiger aan elkaar te maken. Hoe dit nu uitpakt is in mijn ogen echt verschrikkelijk.
Laat ze eerst maar eens zorgen dat ze de servers op orde hebben, Te vaak gezien dat mensen met een rukverbinding bovenaan staan, soms staan we met 2 man op 1 te schieten die niet dood wil. Maar dat persoon krijgt ons beide met 1 schot wel dood, aan het eind zie je dan ook dat diegene 4 x meer kills heeft dan de nr2.
Of liever nog, alle lage pings bij elkaar.
Gaat niet echt vloeiend bij mij voelt raar aan haal op 1440p 170/180fps heb geprobeerd om het vast te zetten op 144 ivm monitor die tot 144 gaat maar geen verschil. Meer mensen met een 6800xt en die het zo ervaren?
Na een paar uur voelt het allemaal goed aan geen in het begin vond ik het maar zo slecht lopen. Ttk is enorm laag waar door je soms echt snel dood bent. Geluid is wel erg mager maar dat word vast wel gefixt.
Na een paar uur voelt het allemaal goed aan geen in het begin vond ik het maar zo slecht lopen. Ttk is enorm laag waar door je soms echt snel dood bent. Geluid is wel erg mager maar dat word vast wel gefixt.
[ Voor 33% gewijzigd door Sokucho op 19-09-2021 18:26 ]
De STG44 heeft patronen die meer flinch veroorzaken, frangible. Misschien dat je daar een paar keer door geraakt bent?CosmicMaik schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:24:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Gaat niet gebeuren, kijkend naar de vorige twee games. Er zijn nu te veel variabelen die "belangrijker" zijn (zoals skill level, win en lose streak, aantal gespeelde potjes in een sessie) waardoor het aantal geschikte medespelers steeds kleiner wordt en dus langere wachttijden en meer verschil in connecties tussen spelers.akatar schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:52:
Laat ze eerst maar eens zorgen dat ze de servers op orde hebben, Te vaak gezien dat mensen met een rukverbinding bovenaan staan, soms staan we met 2 man op 1 te schieten die niet dood wil. Maar dat persoon krijgt ons beide met 1 schot wel dood, aan het eind zie je dan ook dat diegene 4 x meer kills heeft dan de nr2.
Jij speelt volgens Activision om meer geld uit te geven, niet om een betere spelervaring te hebben.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Wat ook wel ambetant is dat je de houten planken slash muren, soms loop je er van de eerste keer door heen en soms loop je er pal tegen. Soms drie vier keer achteruit en dan nog eens proberen en dan ben ik dood want ben aan het prutsen lol
Volgens mij moet je echt sprinten met 2 x linkerpookje indrukkenWolverine9000 schreef op zondag 19 september 2021 @ 18:49:
Wat ook wel ambetant is dat je de houten planken slash muren, soms loop je er van de eerste keer door heen en soms loop je er pal tegen. Soms drie vier keer achteruit en dan nog eens proberen en dan ben ik dood want ben aan het prutsen lol
Heb ik gedaan. Soms loop ik er door gelijk niets en soms zit ik vast
Hebben andere toevallig issues met de cross play party? Ene moment kun je elkaar goed verstaan, paar potjes later klinkt het blikkerig/robot achtig of kun je elkaar helemaal niet meer horen..
Cross play staat uit voorlopig. Pc heeft fov wij niet tot launch no offense naar pc spelers
Heeft iemand anders ook enorme FPS problemen. Ik heb mijn settings allemaal op low gezet en beeld resolutie op 1280x720 en dan ook nog is rendering op 50% gezet om de 144fps te halen. Ben ik de enige met dat probleem?
AMD 5900
GTX1080
AMD 5900
GTX1080
Flinch is perfect zoals het nu is...CosmicMaik schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:24:
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik heb de beta van Vanguard ook even gespeeld. M'n laatste CoD games die ik heb gekocht waren Modern Warfare 2 en Black Ops 1. Vanguard lijkt me ook oke game, maar weet me tot nu niet te overtuigen. Ik krijg geen WW2 gevoel van de game. Het is gewoon een CoD game met een soort light WW2 skin overheen zonder dat je de WW2 feel krijgt. UAV en Counter UAV passen toch niet echt bij de WW2 setting?
Misschien word ik wel te oud (28) voor CoD

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Een weekje 28 hierzo, maar ik wil me nog niet te oud voor CoD voelen!RobinNL schreef op zondag 19 september 2021 @ 22:30:
Ik heb de beta van Vanguard ook even gespeeld. M'n laatste CoD games die ik heb gekocht waren Modern Warfare 2 en Black Ops 1. Vanguard lijkt me ook oke game, maar weet me tot nu niet te overtuigen. Ik krijg geen WW2 gevoel van de game. Het is gewoon een CoD game met een soort light WW2 skin overheen zonder dat je de WW2 feel krijgt. UAV en Counter UAV passen toch niet echt bij de WW2 setting?
Dat het in de verte niet lijkt op een CoD 1 of 2 in WWII perspectief ben ik het met je eens, en met al die wapen skins etc. zal het alleen maar meer aanvoelen als een WWII skin…
Maar achja die killstreaks -> ook in World at War zat een UAV en counter UAV etc.
Dat zombies maar leuk wordt in ieder geval!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik ben midden 30 en deel je gevoel. Ik heb COD WWII en COD Cold War nog gekocht.RobinNL schreef op zondag 19 september 2021 @ 22:30:
Mijn gevoel is hetzelfde. Sommige maps hebben een goede sfeer, maar qua snelheid en wapen upgrades heeft het niets te maken met WW2.
Ook is het zo ontiegelijk snel daardoor er zoveel deuren/ramen/openingen zijn dat ik bijv. nog geen honden tegen ben gekomen. Iedereen gaat om de haverklap dood.
Doe mij maar rifle only met COD 2.
Het is met elk wapen waarmee ik beschoten wordt. Het hele punt is echter dat de mensen die met controllers spelen hier weinig tot geen last van hebben en de mensen met een muis ontzettend veel. In mijn ogen een kwalijke zaak en het zorgt er bijna voor dat ik met een controller zou moeten gaan spelen.Vrijdag schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:04:
[...]
De STG44 heeft patronen die meer flinch veroorzaken, frangible. Misschien dat je daar een paar keer door geraakt bent?
Of crossplay uitzettenCosmicMaik schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:17:
[...]
Het is met elk wapen waarmee ik beschoten wordt. Het hele punt is echter dat de mensen die met controllers spelen hier weinig tot geen last van hebben en de mensen met een muis ontzettend veel. In mijn ogen een kwalijke zaak en het zorgt er bijna voor dat ik met een controller zou moeten gaan spelen.
De beta even gespeeld, maar het voelt net als met Cold War wederom als een achteruitgang in plaats van een vooruitgang ten opzichte van de Modern Warfare reboot.
Grafisch en geluid is ondermaats.
Spawns is ook al sinds jaar en dag een issue in COD en nog altijd problematisch.
De time to kill ligt ook wel heel erg laag, het is wel heel erg makkelijk sprayen en je hebt bijna geen invloed meer wanneer je geraakt wordt.
Grafisch en geluid is ondermaats.
Spawns is ook al sinds jaar en dag een issue in COD en nog altijd problematisch.
De time to kill ligt ook wel heel erg laag, het is wel heel erg makkelijk sprayen en je hebt bijna geen invloed meer wanneer je geraakt wordt.
Ik ben al iemand tegen gekomen die een nuke/V2 had. Ja, dat is een killstreak van 30.Roodey schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:13:
[...]
Ik ben midden 30 en deel je gevoel. Ik heb COD WWII en COD Cold War nog gekocht.
Mijn gevoel is hetzelfde. Sommige maps hebben een goede sfeer, maar qua snelheid en wapen upgrades heeft het niets te maken met WW2.
Ook is het zo ontiegelijk snel daardoor er zoveel deuren/ramen/openingen zijn dat ik bijv. nog geen honden tegen ben gekomen. Iedereen gaat om de haverklap dood.
Doe mij maar rifle only met COD 2.
En die persoon heeft ook inmiddels al zovaak honden gehaald dat hij benaderd is door een keten van Chineese restaurants met de vraag of hij leverancier wil worden.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Vaak doen we dat ook wel maar na 20+ jaar op consoles te hebben gespeeld heb je daar ook wel wat maatjes op spelen.
@beany Hey dat over die restaurants zouden we geheim houden! De onderhandelingen zijn nog bezig.beany schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:40:
[...]
Ik ben al iemand tegen gekomen die een nuke/V2 had. Ja, dat is een killstreak van 30.
En die persoon heeft ook inmiddels al zovaak honden gehaald dat hij benaderd is door een keten van Chineese restaurants met de vraag of hij leverancier wil worden.
Oh da's apart wel. Staan bij je instellingen ook uit dat je zo min mogelijk screenshake hebt? Net als motion blur en dergelijke?CosmicMaik schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:17:
[...]
Het is met elk wapen waarmee ik beschoten wordt. Het hele punt is echter dat de mensen die met controllers spelen hier weinig tot geen last van hebben en de mensen met een muis ontzettend veel. In mijn ogen een kwalijke zaak en het zorgt er bijna voor dat ik met een controller zou moeten gaan spelen.
Twee uur nadat de open beta live ging (Playstation, dus ietsje eerder) kwam ik al iemand tegen die lvl21 was. Nu snap ik dat er bijzonder skilled mensen zijn, maar binnen twee uur al level 21 lijkt me legit gewoon onmogelijk. Je hebt in die korte periode gewoon nooit genoeg dingen kunnen doen om zo snel te levelen.beany schreef op maandag 20 september 2021 @ 10:40:
[...]
Ik ben al iemand tegen gekomen die een nuke/V2 had. Ja, dat is een killstreak van 30.
Kan een streamer zijn geweest die al eerder sessies heeft gespeeld.Vrijdag schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:17:
Twee uur nadat de open beta live ging (Playstation, dus ietsje eerder) kwam ik al iemand tegen die lvl21 was. Nu snap ik dat er bijzonder skilled mensen zijn, maar binnen twee uur al level 21 lijkt me legit gewoon onmogelijk. Je hebt in die korte periode gewoon nooit genoeg dingen kunnen doen om zo snel te levelen.
Als je het eerste weekend hebt gespeeld werd je level niet gereset dit weekend (PS5), ik begon dus ook met level 15 tijdens de start van dit weekend.Vrijdag schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:17:
Twee uur nadat de open beta live ging (Playstation, dus ietsje eerder) kwam ik al iemand tegen die lvl21 was. Nu snap ik dat er bijzonder skilled mensen zijn, maar binnen twee uur al level 21 lijkt me legit gewoon onmogelijk. Je hebt in die korte periode gewoon nooit genoeg dingen kunnen doen om zo snel te levelen.
Was al level 30 in het eerste weekend. De meeste wapens zijn max level tot 30. Ale sommige assault en smg zoals stg bar sten volk en dan nog twee lmg die max level zijn. En dan twee snipers ook max level heerlijk om de sniper te gebruiken als ze aan het campen zijn op de top van de boot op gavatu of als ze aan campen zijn op red star op de boven verdiepingen. Zijn bepaalde punten op red star gelijk op de a vlag zie je de boven verdiepingen goed met een sniper gewoon uit snipen en dan terug rondlopen met overkill wapen. Heerlijk toch...donvalentino schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:25:
[...]
Als je het eerste weekend hebt gespeeld werd je level niet gereset dit weekend (PS5), ik begon dus ook met level 15 tijdens de start van dit weekend.
beany schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:20:
[...]
Kan een streamer zijn geweest die al eerder sessies heeft gespeeld.
donvalentino schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:25:
[...]
Als je het eerste weekend hebt gespeeld werd je level niet gereset dit weekend (PS5), ik begon dus ook met level 15 tijdens de start van dit weekend.

My bad!
Kan gebeuren e. Deze avond na het werk nog wat knallen... en morgen dagje verlof dus komt goed uit dat hij verlengd is tot woensdag. Dan is het helaas wachten tot 5 november. Zal er rapper zijn dan je denkt.Vrijdag schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:35:
[...]
[...]
ah dat zou kunnen. Ik dacht dat elke keer het level gereset zou worden
![]()
My bad!
Sommigen vinden deze cod niets sommigen vinden deze leuk´ ieder zen mening toch....
Afgelopen zondag paar uur gespeeld en lvl 20 gehit. Ik speel exclusief met snipers, maar holy shit wat zijn die dingen langzaam gemaakt zeg. En op een vreemde manier is de 3 line rifle met iron sight geen one shot kill maar met scope wel
Speelt voor de rest erg lekker weg weer, hoop dat er meer rifles komen in de toekomst, maar op dit moment ga ik hem wel kopen.
Speelt voor de rest erg lekker weg weer, hoop dat er meer rifles komen in de toekomst, maar op dit moment ga ik hem wel kopen.
Als je de 3 lane en de kar gebruikt die level 30 is moet je aim down sights gebruiken dan is die sneller.Uzuhl schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:42:
Afgelopen zondag paar uur gespeeld en lvl 20 gehit. Ik speel exclusief met snipers, maar holy shit wat zijn die dingen langzaam gemaakt zeg. En op een vreemde manier is de 3 line rifle met iron sight geen one shot kill maar met scope wel![]()
Bij mij toch...
Bij launch zijn er totaal 40 wapens. Dus niet alle wapens zaten in de beta
Ik heb nog maar 4 uur erin zitten, dus 3 lane is nu lvl 21. Hoop vanavond kar te unlocken.Wolverine9000 schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:45:
[...]
Als je de 3 lane en de kar gebruikt die level 30 is moet je aim down sights gebruiken dan is die sneller.
Bij mij toch...
Bij launch zijn er totaal 40 wapens. Dus niet alle wapens zaten in de beta
Oh nice dat wist ik niet, dan zullen we wel wat meer rifles hebben