Hoe heb je dat voor elkaar gekregen haha? Bij mij staat “niet beschikbaar”
Je uiteindelijke beta code moet dan ook te zien zijn op de redeem website van CoD. Wel eerst inloggen (of account aanmaken).Ricmaniac schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:05:
Ik heb een code voor de beta gekregen en heb ik dus redeemed op de website van CoD maar dat is blijkbaar niet de code voor de beta zelf maar om de code te krijgen ofzo. wanneer worden die uitgegeven want ik heb nog niks?
http://callofduty.com/betaredeem
:strip_exif()/f/image/2hvoVtAykQyDZmsMnuCxjn3g.jpg?f=fotoalbum_large)
(Deel van mn code heb ik doorgekrast maar is dus langer dan te zien is)
[ Voor 31% gewijzigd door Furrr op 16-09-2021 10:24 ]
Via de Xbox app op je telefoon de Vanguard beta opzoeken en selecteren dat je het op je Xbox wil downloaden.Steven030 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:12:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen haha? Bij mij staat “niet beschikbaar”
Oh thanks nu zie ik hem inderdaad wel... gisteren nog niet en had vandaag niet opnieuw gekeken.Furrr schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:20:
[...]
Je uiteindelijke beta code moet dan ook te zien zijn op de redeem website van CoD. Wel eerst inloggen (of account aanmaken).
http://callofduty.com/betaredeem
[Afbeelding]
(Deel van mn code heb ik doorgekrast maar is dus langer dan te zien is)
Of via de Xbox in de store.BlazeMuis schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:27:
[...]
Via de Xbox app op je telefoon de Vanguard beta opzoeken en selecteren dat je het op je Xbox wil downloaden.
Maar app is ook wel handig ja!
Wanneer je geen pre order hebt werkt dat niet, daarom dus via de appFurrr schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:45:
[...]
Of via de Xbox in de store.
Maar app is ook wel handig ja!
Kan ik na afloop van de beta dan mijn preorder niet cancellen? 👀
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Zeker wel 👍🏽BlazeMuis schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:51:
[...]
Wanneer je geen pre order hebt werkt dat niet, daarom dus via de app
Naar MS store, via Xbox, dan linker select knop op controller drukken, vervolgens naar beneden scrollen en “Redeem” selecteren.
:strip_exif()/f/image/GWNAPfKQQcNVBDzAsQLMP0U3.jpg?f=fotoalbum_large)
EDIT:
Wacht even, zonder pre order kan je sowieso pas vanaf de 18e gebruik maken van (open) beta. En kan je vanaf dan de beta downloaden. Is overigens wel te vinden in de MS store (ook via de Xbox) maar idd niet te downloaden zonder pre-order. En dus blijkbaar wel via de app, aldus BlazeMuis (zelf niet geprobeerd overigens aangezien Vanguard al op m’n Xbox staat..)
Slimme strategie van MS om zo mensen de XBOX app op hun phone te laten installeren 😉
[ Voor 81% gewijzigd door Furrr op 16-09-2021 11:17 ]
Ik kan Xbox aanduiden enzo maar wordt niets gedownload
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Ik zie dat het ergens wel mogelijk moet zijn alleen het word tegen gehouden door de M1 chip die er in zit tegenwoordig...
Op Parallels Desktop heb ik Battlenet gedownload en ook Warzone zelf, alleen start die hem niet op?
Tevens werkt Bootcamp Assistent (nog) niet via de nieuwe Macbook systemen.
Kan iemand me helpen!?
Klopt servers zijn online kan ik bevestigenWolverine9000 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 16:57:
Servers gaan rond vijf uur online volgens twitter boys en Girls
Same here... Geen idee hoe of wat, ik heb de pre-order
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nope, PC zou ook vandaag zijn.Vrijdag schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:15:
Playstation eigenaren mgen een dagje eerder dacht ik.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Inderdaad, niet echt inventiefTrenchdog schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:22:
Op de PC in Battle.net onder game version “beta” selecteren, dan kan je downloaden. In ieder geval als je de preorder hebt.
Never ever financial advice...
Je kunt los gaanbeany schreef op donderdag 16 september 2021 @ 17:13:
[...]
Same here... Geen idee hoe of wat, ik heb de pre-order
Ah ok, ik zit er in elk geval in, net mijn eerste potje gespeeld
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Lijkt op het beeld van een kapot gaande GPU.
Xbox versie btw.
Meer mensen?
[ Voor 33% gewijzigd door Furrr op 16-09-2021 18:49 ]
Playstation ook. Vorig weekend was dit nietFurrr schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:37:
Was te verwachten, maar wat een glitch fest zeg… Zwarte beeldvullende geometriche vlakken galore! Roze en paarse pixels etc etc 😂 Ohwell, hopelijk lossen ze dat voor november op.. En lijk na elke respawn erger te worden. Dan is het niet meer te spelen omdat je dan niks meer ziet..
Xbox versie btw.
Meer mensen?
Blij dat er meer mensen dat opmerkte, dacht eerst dat het aan mij lagFurrr schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:37:
Was te verwachten, maar wat een glitch fest zeg… Zwarte beeldvullende geometriche vlakken galore! Roze en paarse pixels etc etc 😂 Ohwell, hopelijk lossen ze dat voor november op.. En lijk na elke respawn erger te worden. Dan is het niet meer te spelen omdat je dan niks meer ziet..
Xbox versie btw.
Meer mensen?

Nu voor mij echt onspeelbaar.Nikey1 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:08:
[...]
Blij dat er meer mensen dat opmerkte, dacht eerst dat het aan mij lag
Na ongeveer een 5e respawn veranderde zelfs de medespelers en vijanden in bewegend zwart/grijs gekleurde geometrische bergen waar 6 man in kan passen, je doel raken wordt daarmee een kwestie van spray and pray 😂
Verder vind ik de hoofden van de personages in Modern Warfare toch echt veel mooier en gedetailleerder. Maar das een kwestie van smaak I guess.
[ Voor 14% gewijzigd door Furrr op 16-09-2021 19:19 ]
Lol, spray and prayFurrr schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:10:
[...]
Nu voor mij echt onspeelbaar.
Na ongeveer een 5e respawn veranderde zelfs de medespelers en vijanden in bewegend zwart/grijs gekleurde geometrische bergen waar 6 man in kan passen, je doel raken wordt daarmee een kwestie van spray and pray 😂
Verder vind ik de hoofden van de personages in Modern Warfare toch echt veel mooier en gedetailleerder. Maar das een kwestie van smaak I guess.
Het lijkt alsof de Xbox series x versie minder goed eruit ziet dan de PS5 versie?
Dont know, zal wel niet I guess, maar dat is een aanname.Nikey1 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:22:
[...]
Het lijkt alsof de Xbox series x versie minder goed eruit ziet dan de PS5 versie?
Hopelijk snel een update!
Maar die glide bomb was niet echt lekker te besturen en dat tankje ook niet, maar zal wel aan mij liggen.
Al met al best aardig…
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Vorige week ook op de PlayStation, maar op eoa manier wel pas later in de betaFurrr schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:37:
Xbox versie btw.
Meer mensen?
Haha ja die Glide bomb is echt onbestuurbaar.RawChild schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:33:
Heb mij net wel even vermaakt. Aardige Maps, speelt ook allemaal wel lekker.
Maar die gilde bomb was niet echt lekker te besturen en dat tankje ook niet, maar zal wel aan mij liggen.
Al met al best aardig…
Wat vinden jullie van stuns, lijken echt geen effect te doen als ik de killcam zag.
Bestellen via Microsoft store en achteraf annuleren kan dus gewoon…
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Heb net hetzelfde gevoel.Vrijdag schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:01:
Ik vind het geluid erg suf, alsof je het hoort via een telefoonspeakertje. Totaal geen impact, klinkt erg vlak allemaal. Er is vooral véél geluid maar wat mij betreft geen góed geluid. Ik speel met een Turtlebeach 500p trouwens. In MW2k19 en CW klinkt het toch allemaal een stuk beter.
Dat dat er iets fout stond in men audio settings maar deze staan allemaal goed…
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
In vergelijking met Modern Warfare / warzone speelt het naar mijn mening een stuk minder soepel.
Tegelijkertijd merk ik dat ik alweer (wat ik van te voren al vermoede) klaar met de WW2 wapens etc.
Dus misschien is het de stijl maar valt me allemaal flink tegen. voel de vibe niet. Ook de audio is wat mij betreft tegenvallend. Kan misschien aan de beta liggen.
Ik ben in ieder geval blij dat ik de game nog niet gekocht heb en eerst even de beta probeerde
ja dat is mijn gevoel ook, ik vind de graphics bizar goed op de ps5, ook de maps vind ik mooi, maar ik vind het schieten echt helemaal niets, nauwelijks geluid uit die wapens, nauwelijks feedback, het voelt allemaal als een arcade achtige game aan. Nu weet ik wel dat cod arcade is, maar ik mis gewoon de beleving, ik speel nu weer cod cold war en man wat gaat dat daar te keer, echt geweldig.Ricmaniac schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:05:
Uurtje gespeeld en ben er al uit dat ik deze CoD weer lekker over sla net zoals Cold War.
In vergelijking met Modern Warfare / warzone speelt het naar mijn mening een stuk minder soepel.
Tegelijkertijd merk ik dat ik alweer (wat ik van te voren al vermoede) klaar met de WW2 wapens etc.
Dus misschien is het de stijl maar valt me allemaal flink tegen. voel de vibe niet. Ook de audio is wat mij betreft tegenvallend. Kan misschien aan de beta liggen.
Ik ben in ieder geval blij dat ik de game nog niet gekocht heb en eerst even de beta probeerde
Ik ga deze natuurlijk wel weer kopen, maar ik denk niet dat ik hem veel speel als dat zo blijft. Ik denk dat die WW2 settings gewoon niet meer aan mij besteed is.
De gamemodes zijn leuk (patrol is top), maar goed, zonder beleving was ik er snel klaar mee. Paar potjes gespeeld en direct weer afgesloten om in cod cold war weer te kunnen spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door jarsiv op 16-09-2021 20:53 ]
Qua gameplay is het verder weinig anders, Team Deatmatch is wel echt dramatisch met die spawn points.
Je weet dat het de beta versie is he?kwdtje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:15:
Pff wat valt dit tegen zeg, ik vind het er totaal niet goed uit zien. Die animaties zien er niet uit en de textures vind ik ook erg gedateerd overkomen. En wat is er in hemelsnaam gebeurt met het geluid?! Dit geluid mist zoveel impact, dit was in WW2 toch beter?!
Qua gameplay is het verder weinig anders, Team Deatmatch is wel echt dramatisch met die spawn points.
Denk je dat er nog veel aan gaat veranderen? Qua geluid vast wel, maar grafisch gezien zullen de animaties, textures etc vast niet meer aangepast worden. Modern Warfare beta van 2 jaar geleden zag er veel beter uit, op een ps4...
Gameplay vind ik gewoon vet, typisch CoD. Een iPhone blijft ook een iPhone generatie na generatie.kwdtje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:46:
[...]
Denk je dat er nog veel aan gaat veranderen? Qua geluid vast wel, maar grafisch gezien zullen de animaties, textures etc vast niet meer aangepast worden. Modern Warfare beta van 2 jaar geleden zag er veel beter uit, op een ps4...
Ben het zeker wel met je eens voor wat betreft MW 2019, dat zag er echt heel erg mooi uit en mooier dan Vanguard!
Hoe kan dat dan ? Dacht dat ze dezelfde engine gebruiken als MW2019. Of is dit toch een anderen ?Furrr schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:58:
[...]
Gameplay vind ik gewoon vet, typisch CoD. Een iPhone blijft ook een iPhone generatie na generatie.
Ben het zeker wel met je eens voor wat betreft MW 2019, dat zag er echt heel erg mooi uit en mooier dan Vanguard!
Dat dacht ik ook. Ik vind het trouwens wel erg mooi en in alle opzichten beter dan Cold War, al was dat niet zo moeilijkNol_NL schreef op donderdag 16 september 2021 @ 22:10:
[...]
Hoe kan dat dan ? Dacht dat ze dezelfde engine gebruiken als MW2019. Of is dit toch een anderen ?
Ik zit op de Xbox en daar is die ook al een paar minuten aan het zoeken.kazzzdafke schreef op donderdag 16 september 2021 @ 23:07:
Kunnen jullie nog een match vinden?

Wij zijn al vanaf 19u een match aan het zoeken... niks 🤷♂️Nikey1 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 23:09:
[...]
Ik zit op de Xbox en daar is die ook al een paar minuten aan het zoeken.
Ik kan mij herinneren dat de Alpha van Cold War grafisch echt om te huilen was. Echter toen het spel uitkwam hebben ze toch nog het een en ander weten recht te trekken grafisch gezien.kwdtje schreef op donderdag 16 september 2021 @ 21:46:
[...]
Ik kom net in een potje en crashbeany schreef op donderdag 16 september 2021 @ 23:10:
[...]
Wij zijn al vanaf 19u een match aan het zoeken... niks 🤷♂️
Exact mijn gedachtengang toen ik de beelden zag.Nol_NL schreef op donderdag 16 september 2021 @ 22:10:
[...]
Hoe kan dat dan ? Dacht dat ze dezelfde engine gebruiken als MW2019. Of is dit toch een anderen ?
Weet echt niet waarom..
Hopelijk bevalt BF 2042 beter dit jaar.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Paar puntjes:
- dead silent?? Iedereen is dead silent default
- kogel inslagen op je body klinken als protjes

- servers zijn brak, net als in CW: de ene keer moet je nog maar kijken naar iemand en ze gaan neer, de keer erop krijg je telkens 204 witte hits en ga je zelf in 0.00002 sec neer..
- er is geen auto leave/kick wanneer je afk bent, je spawnt match na match
- meeste maps zijn echt compleet hectisch wanneer je boven 6x6 gaat..
- maps zijn te groot
- soms voelt het niet aan als COD game omdat hij te stroperig speelt
- het lijkt dat attachments wel veel meer invloed hebben op het wapen
Je kan sinds gisteren kiezen wat je speelt en met hoeveel. Voor mij de gewone zes tegen zes. De rest is te chaotisch voor mij. Gisteren ook paar keer 8 tegen 8 gekregen en dat valt nog meekazzzdafke schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:28:
Het lijkt voor mij ook meer aan te voelen als Cold War dan Modern Warfare.
Paar puntjes:
- servers zijn brak, net als in CW: de ene keer moet je nog maar kijken naar iemand en ze gaan neer, de keer erop krijg je telkens 204 witte hits en ga je zelf in 0.00002 sec neer..
- maps zijn te groot
Jep, geluid mag echt wel iets aan gedaan worden.kazzzdafke schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:28:
Het lijkt voor mij ook meer aan te voelen als Cold War dan Modern Warfare.
Paar puntjes:
- maps zijn te groot
Ben wel blij dat attachments meer invloed hebben. In MW en CW merkte je het amper, en in Vanguard na 1 aanpassing denk je gelijk 'WTF??? Mijn wapen is naar de klote!!!' 😋
Voor de Series X mag dit echt geen beta genoemd worden imo,
Meer een pre-alpha.
Compleet onspeelbaar, uiteindelijk ook onspeelbaar op 60Hz.
Any way, back to Warzone 😛
👍🏽
[ Voor 7% gewijzigd door Furrr op 17-09-2021 09:35 ]
Gisteren tijdens eerste potjes geen enkel probleem hier gehad via de Xbox series x .Furrr schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:35:
Ik ben nu wel klaar met de beta.
Voor de Series X mag dit echt geen beta genoemd worden imo,
Meer een pre-alpha.
Compleet onspeelbaar, uiteindelijk ook onspeelbaar op 60Hz.
Any way, back to Warzone 😛
👍🏽
Later op de avond echter rampzalig…. Gewoon onspeelbaar….
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik ben nu weer een half uurtje bezig, en heb ipv in game de frame rate terug naar 60Hz te schroeven nu ook in de Xbox instellingen zelf de frame rate naar 60Hz ingesteld. Beetje traag van begrip dat ik dat gisteren niet heb geprobeerd 😅 maar ben vooralsnog van alle glitches af… Ik snap dat ik nu best ambivalent overkom (noemde het net nog pre-alpha (is het ook echt op 120Hz)) maar als dit zo blijft kan ik het weer een beta noemen 😂Snakefoodjah schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:58:
[...]
Gisteren tijdens eerste potjes geen enkel probleem hier gehad via de Xbox series x .
Later op de avond echter rampzalig…. Gewoon onspeelbaar….
Is idd IW 8.0, vermoedelijk omdat het beta is dat niet alle texture packs beschikbaar zijn.Nol_NL schreef op donderdag 16 september 2021 @ 22:10:
[...]
Verwijderd
Een stel westerse geallieerde eenlingen in een commando-eenheid, prima, maar de toevoeging van de female soviet sniper maakt het wat mij betreft onrealistisch. En nee, niet omdat ik hiermee probeer te stellen dat er geen vrouwelijke snipers waren bij de soviets (integendeel!) maar de samenwerking in zo'n team als deze.
Iemand een real-life scenario uit WW2 waarin dit wel realistisch is?
Heb al zitten spelen met de deadzones en sens, maar dat hielp niet echt. Misschien hier iemand tips daar voor? Ik speel altijd met een belachelijk hoge sens trouwens, bijna maximaal. Vind ik fijn spelen. Alleen die dead zones is iets wat ik denk ik moet finetunen.
Verder het geluid. Dat is erg vlak. Ik heb een Turtlebeach 500p surround headset, maar welke mode ik ook kies, alle wapens klinken hetzelfde. Er is geen "punch" zeg maar, alles klinkt nogal pew-pew.
De maps zijn wel oke, wel grappig dat je her en der ramen en deuren kan slopen. Het geeft net even wat meer dan de standaard 3-lane maps. Heb ook meer het gevoel dat ik had bij de mappen van World at War. Wel zijn sommige maps erg klein voor het aantal spelers dat er rondloopt. Patrol is ook een leuke mode.
Graphics.... tja, op een OGPS4 kan je niet veel verwachten en dat doe ik ook niet. CoD (en MP shooters sowieso) speel ik nooit voor hoe het er uit ziet. Het moet vooral soepel en goed spelen.
Gunsmith is wel gaaf, er zijn wel heel veel attachments en een duidelijk systeem. + of - een aantal punten. Je kan in elk geval veel aanpassen naar jouw wensen.
Ik ga deze niet reserveren maar koop het wel tzt. Al was het alleen maar omdat ik inmiddels wel weer klaar ben met Cold War en CoD gewoon goed is voor een paar uurtjes hersenloos knallen tussendoor. Battlefield heb ik na Bad Company 2 en BF3 en 4 nooit echt meer leuk gevonden en BR spellen vind ik ook niks.
@Verwijderd Ik snap je bezwaren, voor mij maakt het vrij weinig uit omdat ik alleen maar wat bruin/grijze poppetjes zie die ik overhoop wil knallen
[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 17-09-2021 11:33 ]
Misschien dat die groepssamenstelling in het singleplayer verhaal wordt uitgelegd.Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:10:
ben natuurlijk erg laat in dit draadje maar ik vind de samenstelling van het team nogal ongeloofwaardig.
Een stel westerse geallieerde eenlingen in een commando-eenheid, prima, maar de toevoeging van de female soviet sniper maakt het wat mij betreft onrealistisch. En nee, niet omdat ik hiermee probeer te stellen dat er geen vrouwelijke snipers waren bij de soviets (integendeel!) maar de samenwerking in zo'n team als deze.
Verwijderd
dan nog betwijfel ik ten zeerste dat er een Soviet sniper in een team zou zitten met westerse geallieerden.Madforce0543 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:00:
[...]
Misschien dat die groepssamenstelling in het singleplayer verhaal wordt uitgelegd.
Het voelt aan als een 'moetje'.
Een Amerikaan, een Brit, een Australier... tja en dan een Soviet.... oh wacht we hebben nog geen vrouw... uhm... oh ja de Soviets hadden vrouwelijke snipers. Checklist complete.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
RobinNL schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:14:
Is het bekend wanneer spelers zonder pre-order de beta (PC) kunnen downloaden? Ik heb er online en op Battle.net naar gezocht, maar ik vind hier niet veel informatie over, enkel de data wanneer we kunnen spelen.
:strip_exif()/f/image/lYE686pDeZFdB0BhRrDSSeHU.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat echt om het downloaden, niet wanneer we kunnen spelen
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Meestal de avond ervoorRobinNL schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 12:53:
[...]
Het gaat echt om het downloaden, niet wanneer we kunnen spelenIs daar iets over bekend, of we misschien van tevoren de beta al kunnen binnenhalen?
👍🏽
Ik heb precies het zelfde gedaan vandaag, works like a charm!Furrr schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:11:
[...]
Ik ben nu weer een half uurtje bezig, en heb ipv in game de frame rate terug naar 60Hz te schroeven nu ook in de Xbox instellingen zelf de frame rate naar 60Hz ingesteld. Beetje traag van begrip dat ik dat gisteren niet heb geprobeerd 😅 maar ben vooralsnog van alle glitches af… Ik snap dat ik nu best ambivalent overkom (noemde het net nog pre-alpha (is het ook echt op 120Hz)) maar als dit zo blijft kan ik het weer een beta noemen 😂
Is COD dan realistisch?Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:10:
ben natuurlijk erg laat in dit draadje maar ik vind de samenstelling van het team nogal ongeloofwaardig.
Verwijderd
ik vind dat je altijd een poging mag wagen om in elk geval een aantal centrale dingen, zoals karakters, eenheden, wapens etc. zo waarheidsgetrouw te laten zijn.
Scenario's net zo. Tenzij je bewust afwijkt en daar ook geen geheim van maakt.
Doen ze wel goed toch qua skins?Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 18:07:
[...]
ik vind dat je altijd een poging mag wagen om in elk geval een aantal centrale dingen, zoals karakters, eenheden, wapens etc. zo waarheidsgetrouw te laten zijn.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Gundogan schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 18:14:
[...]
Doen ze wel goed toch qua skins?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
laat inderdaad ook maar
Die tweede ook. Is dat een PPSh ofzo? In USAF skin? omg!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2021 18:29 ]
Ik vind dat ze met de single player daar wel een verplichting toe hebben ja, al heb ik daar weinig hoop op gezien de trailers. Voor wat betreft multiplayer mag iedereen wat mij betreft doen wat ze willenVerwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 18:07:
[...]
Die onderste is alleen voor Cold war en Warzone, daar zit de PPSh al in idd.Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 18:29:
[...]
![]()
laat inderdaad ook maar
Die tweede ook. Is dat een PPSh ofzo? In USAF skin? omg!
Fugly iig.
Handig overzichtje. Had al veel zelf gelezen op Twitter.init schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 00:07:
Aardig wat informatie ge-datamined: https://www.reddit.com/r/...ndRumours/comments/pprdq9
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Welk platform?G_Dragon schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 09:24:
Waarom kan ik de open beta niet downloaden? Het is de 18e
Ik kon hem gisteren al downloaden op battlenet...
AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB
Xbox Series X, heb geen pre-order staan omdat de beta voor iedereen zou zijn op 18 tot 20 Septemberthomas1750 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 09:26:
[...]
Welk platform?
Ik kon hem gisteren al downloaden op battlenet...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik krijg hem niet gedownload , elke keer niet beschikbaar of niet los verkrijgbaar..FrankNLD schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 09:31:
Hoe laat is de open beta beschikbaar? Al geïnstalleerd, maar krijg 'Not currently available' op Xbox.
Je kunt het via de Xbox app op je mobiel vinden en installatie starten.G_Dragon schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 09:33:
[...]
Ik krijg hem niet gedownload , elke keer niet beschikbaar of niet los verkrijgbaar..
Edit: mijn installatie is ook weg nu (?)
Met de installatie van de beta werd ook al ongevraagd Cod Cold War volledig van mijn Xbox verwijderd. Wat een s*** show!
Edit2: Onder 'manage game and addons' staat de beta dan weer wel als geinstaleerd
[ Voor 37% gewijzigd door FrankNLD op 18-09-2021 09:43 ]
Dit is niet echt beta waardig imho, lijk zoals al eerder gezegd op dit moment meer op een pre-alpha of nog eerder… Hopen dat ze nog wat fixen met een nieuwe build en misschien de beta nog wat verlengen..
If you didn't win today, you can always win tomorrow
19:00 uur vandaag tm 19:00 uur 20 september.FrankNLD schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 09:31:
Hoe laat is de open beta beschikbaar? Al geïnstalleerd, maar krijg 'Not currently available' op Xbox.
Bron: https://www.eurogamer.net...ase-time-date-access-8027
Ik kom op internet vaak tegen dat de 120hz modus voor problemen zorgt. Misschien kan je proberen deze uit te zetten (zowel ingame als op de Xbox zelf).dizzytal schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 09:36:
Vanochtend weer onspeelbaar op Series X. Net als gisteren allemaal artifacts, mannetjes waren nu geen rare bewegende bolletjes maar bijv de rook en ontploffingen waren gewoon vectoren. Af en toe glitcht er iets door je beeld en zijn sommige textures, deze keer vaak het uniform, weer paars…
Dit is niet echt beta waardig imho, lijk zoals al eerder gezegd op dit moment meer op een pre-alpha of nog eerder… Hopen dat ze nog wat fixen met een nieuwe build en misschien de beta nog wat verlengen..
[ Voor 67% gewijzigd door init op 18-09-2021 09:41 ]
Noooooinit schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 09:38:
[...]
19:00 uur vandaag tm 19:00 uur 20 september.
Bron: https://www.eurogamer.net...ase-time-date-access-8027

Wat mij wel opvalt is dat sommigen wel hele krachtige wapens hebben. Soms schiet ik een halve clip weg en is de tegenstander nog niet dood en dan 1-2 kogels en ik blaas mijn laatste adem uit. Of dat nu aan de attachments ligt of dat bepaalde wapens toch erg overpowered zijn? Geen idee.
Wel 1 bug gevonden. De fieldmic lijkt geen signaal te geven. Al meerdere keren geplaatst, vijand loopt er langs, maar geen signaal.
[ Voor 5% gewijzigd door thunder8 op 18-09-2021 09:48 ]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Riot shield in WW2 setting?init schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 00:07:
Aardig wat informatie ge-datamined: https://www.reddit.com/r/...ndRumours/comments/pprdq9

Ligt niet aan de krachtige wapens. Ik merk het zelf ook, maar dan van de andere kant. Sommige gaan heel makkelijk neer (2 kogels) terwijl anderen een volledige clip nodig hebben.thunder8 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 09:44:
Wat mij wel opvalt is dat sommigen wel hele krachtige wapens hebben. Soms schiet ik een halve clip weg en is de tegenstander nog niet dood en dan 1-2 kogels en ik blaas mijn laatste adem uit. Of dat nu aan de attachments ligt of dat bepaalde wapens toch erg overpowered zijn? Geen idee.
Dit ligt meer aan latency oid. Het viel mij op dat als ik rond de 30% packet loss heb (dit kan je laten tonen met een optie ergens in de settings) dat ik heel moeilijk te killen was. Terwijl het voor mij ineens heel erg makkelijk was om kills te maken.
Kortom: volgens mij is het netwerk gedeelte nog niet helemaal goed. Wat gek is, je zou toch verwachten dat ze inmiddels wel weten hoe een schietspelletje te maken
Is echt niet leuk..
Maar dat wist je al
Was trouwens ook een issue in zowel MW als CC.
Best merk je dit wanneer je HC speelt - meerdere witte hits (wat raar is want elk wapen is bijne 1 hit kill)
Wat ook opvalt is dat je meestal gewoon echt 2e bent, je klikt maar wapen schiet niet meteen en je bent al direct dood. Enemies zien er ook uit alsof ze 180’s doen na jou 6 witte hits en ze jou instant killen.
Dat is niet zo, maar als je aan de slechte kant van de server zit, merkt het wel zo.
[ Voor 4% gewijzigd door kazzzdafke op 18-09-2021 10:14 ]
Ik heb een latency van rond de 30ms en geen packetloss. Had de optie al aangezet, jammer dat deze niet beschikbaar is in CW.beany schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:05:
[...]
Ligt niet aan de krachtige wapens. Ik merk het zelf ook, maar dan van de andere kant. Sommige gaan heel makkelijk neer (2 kogels) terwijl anderen een volledige clip nodig hebben.
Dit ligt meer aan latency oid. Het viel mij op dat als ik rond de 30% packet loss heb (dit kan je laten tonen met een optie ergens in de settings) dat ik heel moeilijk te killen was. Terwijl het voor mij ineens heel erg makkelijk was om kills te maken.
Kortom: volgens mij is het netwerk gedeelte nog niet helemaal goed. Wat gek is, je zou toch verwachten dat ze inmiddels wel weten hoe een schietspelletje te maken
Klopt, dit merk ik ook al een tijd. Ik speel bijna uitsluitend HC modes en je krijgt soms 2-3 witte hitmarkers, geen kill en 1-2 seconden later schiet diezelfde persoon mij met 1 bullet dood. Slaat helemaal nergens op. HC hoort 1 shot 1 kill te zijn, dus hitmarker = dood. Vroeger had je met lag het nakijken, tegenwoordig lijkt het eerder andersom. high-latency "god-mode".kazzzdafke schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:12:
Was trouwens ook een issue in zowel MW als CC.
Best merk je dit wanneer je HC speelt - meerdere witte hits (wat raar is want elk wapen is bijne 1 hit kill)
Wat ook opvalt is dat je meestal gewoon echt 2e bent, je klikt maar wapen schiet niet meteen en je bent al direct dood. Enemies zien er ook uit alsof ze 180’s doen na jou 6 witte hits en ze jou instant killen.
Dat is niet zo, maar als je aan de slechte kant van de server zit, merkt het wel zo.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL