Ah da kan want heb pas crash gehad na level tien. Toen ben ik van pakje veranderd.
Dit heb ik ook op de PS5. Het is een beetje irritant, maar niet game-breaking gelukkig.MazeWing schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 07:04:
Het enige dat ik af en toe heb (zeker bij Das Haus) is textures die flickeren. Hopelijk wordt dit opgelost middels een driver update (of update aan het spel).
Dat is toch ook zo, heb de kar op level 40 en gebruik alle ads attachments om hem beetje handelbaar te maken en zonder sniper scope en is die nog steeds enorm traag.MazeWing schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:53:
[...]
Als ik kijk hoe mensen met de Kar98 op de rechter muisknop drukken om in te zoom en zodra de animatie start op de linker muisknop drukken en iemand doodschieten (quick scoping) dan is dit ronduit belachelijk.
Bij iedere sniper zou het zo moeten zijn dat het wapen pas zijn 100% kracht haalt zodra je HELEMAAL in de scope zit (en het liefste nog iets daarna). Niet zodra de animatie begint...
Ik vind het quickscopen van de Kar eigenlijk ook tegenvallen. Het is een lekker wapen en instakill inderdaad, maar in close quarters heb je er echt niet veel aan. Ik zit wel een groot deel richting gold
Moet nog die 5 kill streaks, dat lukt me gewoon nooit. Van die 100 kills zonder damage te pakken zit ik op 90%. Die andere, hold your breath, long range enzo, die farm ik niet bewust. Gewoon lekker grote maps spelen en de achievements komen wel.
Wat doen jullie met operators trouwens? Ik rouleer nu een beetje om ze allemaal een beetje te levelen. Ik heb nog niet echt een favoriete, maar vind die 3e skin bij allemaal wel erg mooi en die 4e (met dat gasmasker) al helemaal
Wat doen jullie met operators trouwens? Ik rouleer nu een beetje om ze allemaal een beetje te levelen. Ik heb nog niet echt een favoriete, maar vind die 3e skin bij allemaal wel erg mooi en die 4e (met dat gasmasker) al helemaal
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Ik ben dus niet de enige met “artifacts” tijdens het spelen op de pc.. GPU wordt niet warmer dan 66 graden, dus hier kan het niet aan liggen.MazeWing schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 07:04:
Ik geniet echt enorm van dit spel!
Sinds dat ik begonnen ben nog geen enkel crash gehad. Het enige dat ik af en toe heb (zeker bij Das Haus) is textures die flickeren. Hopelijk wordt dit opgelost middels een driver update (of update aan het spel). Verder is het spel rock solid en word ik godzijdank niet geplaagd door de error xx crashes die ik had bij MW en CW.
Maar de hele gameplay, flow en wapens bevallen met echt super. Ook de maps zijn stuk voor stuk leuk en doordat er bij release meer dan voldoende maps in zitten (iets dat je niet kon zeggen over CW) is de variatie in de random playlist (iets dat ik 99/100 keer doe) gewoon prima. Ik ben echt groot fan van heel de pacings en dit zorgt voor nog meer variatie. Van mij een functie die ieder CoD vanaf nu mag implementeren.
Het enige waar ik me aan stoor is quick scoping (en dan vooral bij de Kar98). Dat is echt overpowered. Maar ik heb me al sinds counter strike gestoord aan quick scoping. Iets dat wat mij betreft middels regelgeving verboden moet worden om te implementeren!![]()
Gisteren wel een update geïnstalleerd voor de GPU software, maar nog niet gespeeld..
Shotguns mogen trouwens ook (al sinds CoD 2) zwaar generfd worden. Nog steeds hebben ze een veel te ver bereik, te veel damage en een veel te hoge fire rate.
Verder heb ik eigenlijk 9/10 keer alleen artifacts op Das Haus (wat trouwens een K*T map is, maar dat terzijde...). Zodra er een overdaad aan thermite is begint het feest.
Verder heb ik eigenlijk 9/10 keer alleen artifacts op Das Haus (wat trouwens een K*T map is, maar dat terzijde...). Zodra er een overdaad aan thermite is begint het feest.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik ben nu de kar aan het levelen als voorbereiding op de nieuwe Warzone map en ik kan bevestigen dat die behoorlijk OP is
Toch wel 25% korting op vanguard in battlenet storedindr schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:12:
[...]
Ik verwacht eerlijk gezegd geen kortingen zo vroeg op de release. CW was gewoon bagger tov mw2019 en veel mensen speelden het enkel voor de wapens voor Warzone.
Maar op de gok wachten om zo wat centjes te scoren is altijd prima toch? Met Halo Infinite heb je een prima gratis shooter in huis mocht dat je ding zijn voor in de tussentijd.
Hipfire voor combat shotgun cammo. De voorlaarste werkt niet
De glitch dat je dogs en bombs kan blijven krijgen is nog niet weg… 🙄
Never ever financial advice...
Idd heb soms drie keer na elkaar e´enemy dogs. En van mijn eigen ook natuurlijkkazzzdafke schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:38:
De glitch dat je dogs en bombs kan blijven krijgen is nog niet weg… 🙄
Idd, eigenlijk is het simpel:
je haalt je streak, laat die streak gaan, zorgt dat je gekilled wordt, geen enkele kill maken, wanneer je respawned 1 kill maken en die streak is er direct terug..
Grappige met honden is dat je die volgende 5 niet direct kan sturen.. still dogs on the field
Maar wat een glitch die nog steeds niet gefixed is...
je haalt je streak, laat die streak gaan, zorgt dat je gekilled wordt, geen enkele kill maken, wanneer je respawned 1 kill maken en die streak is er direct terug..
Grappige met honden is dat je die volgende 5 niet direct kan sturen.. still dogs on the field
Maar wat een glitch die nog steeds niet gefixed is...
Wel jammer als je alleen speelt dat je altijd in potjes komt dat 1 al bezig zijn en waar het drie tegen zes is vb
Ik vraag me af of iemand van de ontwikkelaars de attack dogs daadwerkelijk eens getest heeft?
Ik ben van mening dat ze zwaar overpowered zijn:
- te veel health; dat je er 1 magazijn met een AR op moet leeg schieten om ze dood te krijgen slaat nergens op
- instant kill als ze je aanvallen
Het was beter geweest als ze meerdere pogingen nodig hadden om je aan te vallen en je op het moment van een aanval enkel melee hebt en eventueel vertraagd wordt. In de huidige vorm slaat het helemaal nergens op en kan het zo maar 20+ kills op leveren als je ze toepast in een kleinere map.
Ik ben van mening dat ze zwaar overpowered zijn:
- te veel health; dat je er 1 magazijn met een AR op moet leeg schieten om ze dood te krijgen slaat nergens op
- instant kill als ze je aanvallen
Het was beter geweest als ze meerdere pogingen nodig hadden om je aan te vallen en je op het moment van een aanval enkel melee hebt en eventueel vertraagd wordt. In de huidige vorm slaat het helemaal nergens op en kan het zo maar 20+ kills op leveren als je ze toepast in een kleinere map.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Klopt, het zou zelfs leuk zijn dat iedereen maar 1x een bepaalde streak kan halen..
Zo erg zijn de honden ook weer niet, ze zijn dood met 2 melee hits
Sommige maps worden compleet verpest door een overdaad aan opeenstapelingen van killstreaks die allen tegelijk komen. Ik blijf het jammer vinden dat er nog steeds geen mogelijkheid is om een playlist te hebben ZONDER killstreaks (of killstreaks tot max 5 ofzo).
Sinds MW2 hebben ze nooit de balans goed weten te krijgen met die dingen...
Sinds MW2 hebben ze nooit de balans goed weten te krijgen met die dingen...
Die Japanse operator kan je eenvoudig(er) vrijspelen in zombies. Kwam ik vandaag pas achter
Nog ene halima tot level 20 en heb ze allemaal max level lolChelseamarre123 schreef op zondag 28 november 2021 @ 00:42:
Die Japanse operator kan je eenvoudig(er) vrijspelen in zombies. Kwam ik vandaag pas achter
Haha lekker hoor, dacht dat ik veel gespeeld hebWolverine9000 schreef op zondag 28 november 2021 @ 01:05:
[...]
Nog ene halima tot level 20 en heb ze allemaal max level lol
Meeste wapens ook op een redelijk level hier.
Voor pistols kan ik de zombie modus ook aanbevelen om snel te levelen. 35 kills maken en dan leaven(Solo) Dan krijg je het meeste XP.
Stg en mp40 goud. Combat shotgun bijna goud. Mg42 bijna goud en alle assault rifles bijna max level behalve itra burst . Die zie ik niet echt zitten lolChelseamarre123 schreef op zondag 28 november 2021 @ 01:14:
[...]
Haha lekker hoor, dacht dat ik veel gespeeld heb
Voor pistols kan ik de zombie modus ook aanbevelen om snel te levelen. 35 kills maken en dan leaven(Solo) Dan krijg je het meeste XP.
Waarom maar 35 killsChelseamarre123 schreef op zondag 28 november 2021 @ 01:14:
[...]
Haha lekker hoor, dacht dat ik veel gespeeld heb
Vanguard crasht steeds bij mij op de ps4 of dev 5573 melding. Iemand een oplossing. Heb het spel al een x helemaal verwijderd en op nieuw geïnstalleerd
Gebruik je daniel als operator. Zoja. Tweede skin niet gebruiken. Enkel de standaard versie.southrduin schreef op zondag 28 november 2021 @ 10:59:
Vanguard crasht steeds bij mij op de ps4 of dev 5573 melding. Iemand een oplossing. Heb het spel al een x helemaal verwijderd en op nieuw geïnstalleerd
Blijkbaar krijg je de eerste 35 kills in zombies meer XP. Daarna een pak minder
Heb zombies nog niet aangeraakt en is ook geen vetten. Mss met seizoen 1Chelseamarre123 schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:03:
[...]
Jezus, die SVT40 is ook zwaar OP zeg. In 't begin is 't een kutding maar als je die verder vrij speelt kun je 'm zo configureren dat je er 1 shot kills mee maakt (en het is een marksmanrifle, dus snelle ADS en snelle fire rate).
Die zal nog wel generfd worden als dat de meta gaat worden (hopelijk) maar voor nu speelt ie wel verdomd lekker.
Die zal nog wel generfd worden als dat de meta gaat worden (hopelijk) maar voor nu speelt ie wel verdomd lekker.
Iemand tips voor Finishing moves? Niet te doen gewoon...
Ship Haus spelen. Die spawn punten zijn zo slecht dat je maar al te vaak vlak achter een enemy spawnedJeroenD92 schreef op zondag 28 november 2021 @ 17:09:
Ninja gebruiken. Is het voor die operator?JeroenD92 schreef op zondag 28 november 2021 @ 17:09:
Dan zombies spelen, heb hem gisteren daar in een uurtje vrijgespeeld
Drie potjes zombies en de burst is level 30Chelseamarre123 schreef op zondag 28 november 2021 @ 12:03:
[...]
Golden camo's unlocken vind ik momenteel wel lachen. Gewoon normaal spelen, maar soms met wat exotische combinaties van attachments. Maar die 5 kill streaks. Allejezus, ik haal er met moeite 1 per dag. En als je dat dan haalt dan zit je weer een een super sweaty lobby de komende 3 rondes
Wacht tellen finishing moves in Zombies? Zo kan ik het ookChelseamarre123 schreef op zondag 28 november 2021 @ 18:17:
[...]
Ninja gebruiken. Is het voor die operator?
Dan zombies spelen, heb hem gisteren daar in een uurtje vrijgespeeld
[ Voor 35% gewijzigd door Michael_OsGroot op 28-11-2021 20:51 ]
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Nee in zombies moet je 100 keer 5 zombies snel achter mekaar killen. Pak makkelijker als die kut 25 finishing moves.Michael_OsGroot schreef op zondag 28 november 2021 @ 20:49:
Golden camo's unlocken vind ik momenteel wel lachen. Gewoon normaal spelen, maar soms met wat exotische combinaties van attachments. Maar die 5 kill streaks. Allejezus, ik haal er met moeite 1 per dag. En als je dat dan haalt dan zit je weer een een super sweaty lobby de komende 3 rondes
[...]
Wacht tellen finishing moves in Zombies? Zo kan ik het ook
Je bent nog niet bekend met de Combat Shotgun? Dat is pas overpowered. Met de juiste attachments en operator is het een sniper met een enorme fire rate...Aomi schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:25:
Jezus, die SVT40 is ook zwaar OP zeg. In 't begin is 't een kutding maar als je die verder vrij speelt kun je 'm zo configureren dat je er 1 shot kills mee maakt (en het is een marksmanrifle, dus snelle ADS en snelle fire rate).
Het is al aangekondigd door de developers dat ze die gaan nerfen. Maar ik vraag me oprecht af waarom shotguns altijd de eerste weken/maanden na release overpowered zijn. Dit is al sinds de eerste shotguns in CoD 2. Als je dit weet als developer dan zou je er toch voor zorgen dat je erg conservatief te werk gaat en je eerder de shotguns (in het begin) te zwak maakt en dit later gaat bijschroeven?
Maar toch kom ik die (gelukkig) niet veel tegen bij m'n tegenstandersMazeWing schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:33:
[...]
Je bent nog niet bekend met de Combat Shotgun? Dat is pas overpowered. Met de juiste attachments en operator is het een sniper met een enorme fire rate...
Het is al aangekondigd door de developers dat ze die gaan nerfen. Maar ik vraag me oprecht af waarom shotguns altijd de eerste weken/maanden na release overpowered zijn. Dit is al sinds de eerste shotguns in CoD 2. Als je dit weet als developer dan zou je er toch voor zorgen dat je erg conservatief te werk gaat en je eerder de shotguns (in het begin) te zwak maakt en dit later gaat bijschroeven?
De 'gewone' combat shotgun wel en die is inderdaad behoorlijk OP
Ik was gisteren "small maps mayhem" aan het doen om wat wapens te levelen en zeker in Das Haus had denk ik meer dan de helft van de spelers de Combat Shotgun en het Melee Shield op hun rug.Aomi schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:37:
[...]
Maar toch kom ik die (gelukkig) niet veel tegen bij m'n tegenstanders![]()
De 'gewone' combat shotgun wel en die is inderdaad behoorlijk OP
Daarnaast werd er zo enorm veel thermite gespammed dat ik serieus performance issues kreeg. Ook dat mogen ze een keer gaan aanpassen.
Zaterdagavond hebben we nog een paar uur CoD gespeeld, ging lekker met die dubbel xp
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Shield op rug heeft idd groot issue dat je soms wel 10 kogels langs voor kan absorberen..
Dus als je een shieldje ziet komen, kan het zijn dat hij niet zo snel dood is.
Dus als je een shieldje ziet komen, kan het zijn dat hij niet zo snel dood is.
Ja klopt, maar ik speel op Das Haus en Shipment ook (bijna) altijd met een Melee shield op m'n rug. Scheelt gewoon veel spawnkills.MazeWing schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:39:
[...]
Ik was gisteren "small maps mayhem" aan het doen om wat wapens te levelen en zeker in Das Haus had denk ik meer dan de helft van de spelers de Combat Shotgun en het Melee Shield op hun rug.
Daarnaast werd er zo enorm veel thermite gespammed dat ik serieus performance issues kreeg. Ook dat mogen ze een keer gaan aanpassen.
Die thermites zijn behoorlijk irritant idd maar ik gebruik ze zelf ook omdat er geen goed alternatief beschikbaar is bij de lethals vind ik. De Gammon bomb doet te weinig damage, de granaat duurt te lang om te gooien en de (soort van) C4 krijg ik ook niks mee voor elkaar.
En throwing knife is lastig met controller vind ik.
Daarmee dat de mijne goud isMazeWing schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:33:
[...]
Je bent nog niet bekend met de Combat Shotgun? Dat is pas overpowered. Met de juiste attachments en operator is het een sniper met een enorme fire rate...
Dit is dan ook compleet kak inderdaad. Ben er een beetje klaar mee. Het is elk jaar weer compleet raak. Vorige keer met MW2019 op Shoothouse ook met de 725. Je kon er niets tegen doen, nu ook weer niet in Vanguard. Zoals je het al schetst met COD is het ook altijd zo geweest met BF.MazeWing schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:33:
[...]
Wat mis ik mod tools tegenwoordig… Je kon die dingen gewoon verbannen en nu moet je wachten op een antwoord door de ontwikkelaars. Bah.
Zeiken helpt niet en je kunt er wel wat mee:
Wat ik nu doe op Shipment of Das Haus is de deuren/lanes campen, die shotgun pootjes vinden het geweldig om een spawn in te rennen en plays te maken.
Pak een laser AR: stg, automaton of een kar met iron sights en vaak genoeg pak je ze zo. Na 5/6 keer zien ze dat het niet werkt en trekken ze weer bij.
Is ook wel licht overdreven dat het een sniper is.MazeWing schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:33:
[...]
Ze hebben de shotguns al een eerste nerf gegeven een tijd terug.
Daarbij is het een pak beter als tijdens de launch weken. Nu kan je hem prima verslaan als je afstand houd
[ Voor 6% gewijzigd door Chelseamarre123 op 29-11-2021 10:21 ]
Als ik met 1 schot doodgeschoten wordt door een combat shotgun met scope op zo'n 25 meter afstand, dan is het een behoorlijke sniper...Chelseamarre123 schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:15:
[...]
Is ook wel licht overdreven dat het een sniper is.![]()
Ze hebben de shotguns al een eerste nerf gegeven een tijd terug.
Daarbij is het een pak beter als tijdens de launch weken. Nu kan je hem prima verslaan als je afstand houd
Ik vind het zelf niet zo moeilijk om uit te voeren, heb er zaterdag nog 6 uitgevoerd. Waaronder 2 op shipment voor mijn vriendin, ze moest er eentje voor die blueprint en het lukt haar zelf nooit dus dan doe ik het vaak even voor haar en het er 2 in een potje.JeroenD92 schreef op zondag 28 november 2021 @ 17:09:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb de mijne goud gehaald zonder scope erop. Dus hipfire en rond rennen op hotel royal en eagles nest...MazeWing schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:22:
[...]
Als ik met 1 schot doodgeschoten wordt door een combat shotgun met scope op zo'n 25 meter afstand, dan is het een behoorlijke sniper...
Ninja aan doen en er zijn altijd die campen. Gewoon proberen om rond te lopen en zo achter hen te komen en dan finishing move doen. Heb zo een camper op red star vijf keer dezelfde gehad die op zen buik lag aan de c vlag in het gebouw bovenaan dat uitkijkt naar het andere gebouw op de b vlagG_Dragon schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:37:
[...]
Ik vind het zelf niet zo moeilijk om uit te voeren, heb er zaterdag nog 6 uitgevoerd. Waaronder 2 op shipment voor mijn vriendin, ze moest er eentje voor die blueprint en het lukt haar zelf nooit dus dan doe ik het vaak even voor haar en het er 2 in een potje.
Voor de warzone spelers. Donderdag is het map voorstelling. Warzone niets voor mij gewoon effe mededelen. By the way chelseamarre. Die burst assault rifleis max level dankzij zombies. Heb zelf met vier gespeeld. Meer enemys en meer kills.... na ronde tien exfill gedaan. Die is echt gemakkelijk de exfill ivm cold war zombies
Ja die campers zijn inderdaad bloedirritant, jammer dat daar geen manier is om campers zit kicken zoals je word gekicked voor inactiviteit. Ik ren inderdaad net zoals jou gewoon rond, want anders is het gewoon niks aan..Wolverine9000 schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:54:
[...]
Ninja aan doen en er zijn altijd die campen. Gewoon proberen om rond te lopen en zo achter hen te komen en dan finishing move doen. Heb zo een camper op red star vijf keer dezelfde gehad die op zen buik lag aan de c vlag in het gebouw bovenaan dat uitkijkt naar het andere gebouw op de b vlag
Gewoon de juiste weg vinden. En geef toe dat ik ook soms MOET campen voor longshots te halen. De snipers zijn het moeilijkste om goud te halen want je moet er 100 bloodthirsty mee halen en dit voor vier snipers.... heb er nog twaalf op de 3 line rifleG_Dragon schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:00:
[...]
Ja die campers zijn inderdaad bloedirritant, jammer dat daar geen manier is om campers zit kicken zoals je word gekicked voor inactiviteit. Ik ren inderdaad net zoals jou gewoon rond, want anders is het gewoon niks aan... Het is ook wel een kunst om achter iemand te komen, maar het is niet onmogelijk door bijvoorbeeld snipers of soms de campers die denken dat ze veilig zitten
.
Ja maar daar zijn de snipers toch ook voor gemaakt? Leuk plekje zoeken met veel overzicht en knallen maar, daar heb dan nog wel respect voor. Want ik vind dat quick scopen en rond rennen met een sniper niet echt bij de class horen, wel respect voor de gene die kunnen quick scopen want ik doe ze het niet na.Wolverine9000 schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:12:
[...]
Gewoon de juiste weg vinden. En geef toe dat ik ook soms MOET campen voor longshots te halen. De snipers zijn het moeilijkste om goud te halen want je moet er 100 bloodthirsty mee halen en dit voor vier snipers.... heb er nog twaalf op de 3 line rifle
Ik ben in het begin bij Numa Numa wel eens in die scheve boom gaan zitten tussen de bladeren, de eerste week zag je iedereen zoeken en zoeken
Hoelang deed je er dan over om hem te levelen? Veel sneller als multiplayer?Wolverine9000 schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:00:
Voor de warzone spelers. Donderdag is het map voorstelling. Warzone niets voor mij gewoon effe mededelen. By the way chelseamarre. Die burst assault rifleis max level dankzij zombies. Heb zelf met vier gespeeld. Meer enemys en meer kills.... na ronde tien exfill gedaan. Die is echt gemakkelijk de exfill ivm cold war zombies
Ik deed een gamemode zonder te exfillen. Zo werden de zombies niet beter, aangezien bij ronde 1 met een pistol alles one shot Melee was.
Quickscopen kan ik ook niet hoor en die palmboom. Zelf nog niet ingezeten maar gisteren zaten er twee naast elkaar in de palmboom. Dankzij de spy plane en geen ghost van hun heb ik ze er zo uitgekamd alletweeG_Dragon schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:15:
[...]
Ja maar daar zijn de snipers toch ook voor gemaakt? Leuk plekje zoeken met veel overzicht en knallen maar, daar heb dan nog wel respect voor. Want ik vind dat quick scopen en rond rennen met een sniper niet echt bij de class horen, wel respect voor de gene die kunnen quick scopen want ik doe ze het niet na.
Ik ben in het begin bij Numa Numa wel eens in die scheve boom gaan zitten tussen de bladeren, de eerste week zag je iedereen zoeken en zoeken. Kon zo wel mooi veel sniper kills maken en had ruime overzicht over de map.
Heb twee keer tot ronde tien elf gedaan met vier man .. en dan exfillen met de dubbel weapon xp ging hey redelijk rap . 500 kills per potje ongeveer´ weet het niet meer preciesChelseamarre123 schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:21:
[...]
Hoelang deed je er dan over om hem te levelen? Veel sneller als multiplayer?
Ik deed een gamemode zonder te exfillen. Zo werden de zombies niet beter, aangezien bij ronde 1 met een pistol alles one shot Melee was.
Ja dat is een populair plekje geworden, je zit er ook best wel beschut in die boom. Jij blij dat je spy plane en Ghost had aanstaanWolverine9000 schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:27:
[...]
Quickscopen kan ik ook niet hoor en die palmboom. Zelf nog niet ingezeten maar gisteren zaten er twee naast elkaar in de palmboom. Dankzij de spy plane en geen ghost van hun heb ik ze er zo uitgekamd alletwee
Ik had spy plane en die twee hadden geen ghost aanstaan daarmee zag in twee rode dots en zo uitgeschotenG_Dragon schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:29:
[...]
Ja dat is een populair plekje geworden, je zit er ook best wel beschut in die boom. Jij blij dat je spy plane en Ghost had aanstaan
Wape´ wel twee keer sterker gemaakt met de pack a punch machine. Want ze worden inderdaad sterker de zombies. Dus mensen als je een minder wapen gemakkelijk wilt levelen effe zombies doenWolverine9000 schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:29:
[...]
Heb twee keer tot ronde tien elf gedaan met vier man .. en dan exfillen met de dubbel weapon xp ging hey redelijk rap . 500 kills per potje ongeveer´ weet het niet meer precies
Oh sorry las het verkeerd, my bad!Wolverine9000 schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:33:
[...]
Ik had spy plane en die twee hadden geen ghost aanstaan daarmee zag in twee rode dots en zo uitgeschoten
Ja dan zou je toch wel mogen verwachten dat ze zo slim zijn om de perk Ghost op hun sniper class te zetten, vooral als je op zulke plekken gaat zitten sniperen
Helaas waren ze zo slim nietG_Dragon schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:36:
[...]
Oh sorry las het verkeerd, my bad!
Ja dan zou je toch wel mogen verwachten dat ze zo slim zijn om de perk Ghost op hun sniper class te zetten, vooral als je op zulke plekken gaat zitten sniperen.
Gelukkig maar voor jou
Een geruststelling is wel dat je dan altijd nog de killcam had gehad om ze sneller te vinden
[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 29-11-2021 11:44 ]
Maakt niet uit, je moet bewegen als je ghost hebt anders ben je alsnog te zien op de minimap.G_Dragon schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:36:
[...]
Oh sorry las het verkeerd, my bad!
Ja dan zou je toch wel mogen verwachten dat ze zo slim zijn om de perk Ghost op hun sniper class te zetten, vooral als je op zulke plekken gaat zitten sniperen.
Je ziet dat ook aan je cursor op de minimap met ghost, als je beweegt is die donkerder dacht ik. Zit je stil dan word die lichtkleurig(of omgekeerd)
Ben benieuwd naar seizoen 1. Mss weten we deze week al iets meer...
Verwacht voornamelijk dat ze alles op Warzone zetten gezien daar een nieuwe map komt(hopelijk zonder veel bugs) Ook alle wapens van vanguard die speelbaar zijn daar.Wolverine9000 schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:11:
Ben benieuwd naar seizoen 1. Mss weten we deze week al iets meer...
Wat nieuwe wapens(vermoedelijk deze,zie onder) Minstens 1 nieuwe map las ik
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P61Q9iTLrmjlZpOt27HJPXzX.jpg?f=user_large)
Cod kennende zal de eerste week de nieuwe map vol bugs zitten vrees ik (warzone)Chelseamarre123 schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:26:
[...]
Verwacht voornamelijk dat ze alles op Warzone zetten gezien daar een nieuwe map komt(hopelijk zonder veel bugs) Ook alle wapens van vanguard die speelbaar zijn daar.
Wat nieuwe wapens(vermoedelijk deze,zie onder) Minstens 1 nieuwe map las ik
[Afbeelding]
Waarschijnlijk, daarmee dat er zo weinig bugs in vanguard bugs nog niet aangepakt zijn denk ik.donvalentino schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:24:
[...]
Cod kennende zal de eerste week de nieuwe map vol bugs zitten vrees ik (warzone)
Ook was het nieuwe seizoen uitgesteld, zijn ze nog volop Caldera aan het fixen
Ik verlaat de clan ff om iemand te helpen aan die 'play 5 matches with a clan member' taak. Join morgen weer terug
Ik begin de LMG ook meer te waarderen. In dat Japanse level heb je dat trappetje omhoog met aan de overkant al die snipers, achter zo'n muurtje. Maar als je met je LMG met die perk dat je door muren kan kijken gewoon random op die muur begint te schieten, dan heb je vaak wel een hit .En dan is het echt flink huishouden.
Extra bonuspunten als je smoke gooit en een nachtkijker gebruikt. Je plukt de snipers echt 1 voor 1 van dat muurtje
Extra bonuspunten als je smoke gooit en een nachtkijker gebruikt. Je plukt de snipers echt 1 voor 1 van dat muurtje
Je bedoelt zeker dat smalle trappetje, waar je achter een muurtje met een houten opzet uitkomt?Michael_OsGroot schreef op maandag 29 november 2021 @ 22:40:
Ik begin de LMG ook meer te waarderen. In dat Japanse level heb je dat trappetje omhoog met aan de overkant al die snipers, achter zo'n muurtje. Maar als je met je LMG met die perk dat je door muren kan kijken gewoon random op die muur begint te schieten, dan heb je vaak wel een hit .En dan is het echt flink huishouden.
Dat zelfde doe ik met een BAR; geweldig, al die boze campers.
mensen vanavond online die spelen op PS in de clan tweakers vanguard? Moet die challenge ook nog halen om 5 potjes met een clanmember te spelen
Ik speel ook regelmatig online in een Tweakers clan maar zelden dat ik iemand kan joinen, veelal staat er dat ik kan joinen maar blijkt dan toch vol te zijn of niet meer geldig oid. Ik ga dan meestal maar gewoon "alleen" verder. Ik merk wel dat ik de laatste paar dagen vooral Ship/Haus speel ... voor ik het weet ben ik twee uur verder.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Je kan via de ingame text een bericht sturen naar de hele clan. Iedereen die online is ziet dat(bijvoorbeeld ik zoek iemand voor domination.)renzo4000 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:08:
Ik speel ook regelmatig online in een Tweakers clan maar zelden dat ik iemand kan joinen, veelal staat er dat ik kan joinen maar blijkt dan toch vol te zijn of niet meer geldig oid. Ik ga dan meestal maar gewoon "alleen" verder. Ik merk wel dat ik de laatste paar dagen vooral Ship/Haus speel ... voor ik het weet ben ik twee uur verder.
Ik spreek voor mezelf maar als ik een invite krijg en ben alleen aan het spelen zal ik je normaal wel joinen als ik in vanguard zit en niet in Warzone.
@Chelseamarre123 wie weet vanavond dan nog eens proberen. Ik speel ook het liefste objectives zoals dominiation (misschien dat daarom mijn KD zo ruk
)
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik wist niet eens dat er een clan of iets andere evenement was bleek dat ik per ongeluk alles al gehaald had
Op welke map halen jullie het snelst de long range kills? Is het enige wat goud nog in de weg staat voor een aantal guns.
Gewoon geen Warzone spelenChelseamarre123 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:39:
[...]
Je kan via de ingame text een bericht sturen naar de hele clan. Iedereen die online is ziet dat(bijvoorbeeld ik zoek iemand voor domination.)
Ik spreek voor mezelf maar als ik een invite krijg en ben alleen aan het spelen zal ik je normaal wel joinen als ik in vanguard zit en niet in Warzone.
Ik ben benieuwd wanneer ze met een flinke update komen die de verschillende bugs verhelpt.. met die oneindige attack dogs is het niet te doen joh
Er komt een remake van Enemy at the Gates. De film gaat Enemy at the Gates Vanguard heten en de sniper rifle is vervangen voor een combat shotgun.
American Sniper zou mogelijk ook een vervolg krijgen met Vanguard in de naam. Ook daar is de sniper rifle vervangen voor een combat shotgun.
En als ik kijk op de website van werkenbijdefensie.nl lees ik dat schutter lange afstand in de toekomst ook met een combat shotgun zal zijn...
De combat shotgun
Das Haus is inmiddels compleet onspeelbaar hierdoor en ook andere maps worden meer en meer geplaagd met de ziekte genaamd "combat shotgun". Wat mij betreft mag de ontwikkelaar van sledgehammer games die dit in de huidige vorm van het spel heeft zitten voor een tribunaal verschijnen en mogen ALLE gebruikers die het wapen meer dan 1 minuut hebben gebruikt een levenslange ban op battle.net krijgen, een ban bij hun provider en worden de systeemgegevens doorgegeven aan microsoft, zodat ook zij een levenslange ban kunnen gegeven voor die betreffende windows versie
/rant
American Sniper zou mogelijk ook een vervolg krijgen met Vanguard in de naam. Ook daar is de sniper rifle vervangen voor een combat shotgun.
En als ik kijk op de website van werkenbijdefensie.nl lees ik dat schutter lange afstand in de toekomst ook met een combat shotgun zal zijn...
De combat shotgun

Das Haus is inmiddels compleet onspeelbaar hierdoor en ook andere maps worden meer en meer geplaagd met de ziekte genaamd "combat shotgun". Wat mij betreft mag de ontwikkelaar van sledgehammer games die dit in de huidige vorm van het spel heeft zitten voor een tribunaal verschijnen en mogen ALLE gebruikers die het wapen meer dan 1 minuut hebben gebruikt een levenslange ban op battle.net krijgen, een ban bij hun provider en worden de systeemgegevens doorgegeven aan microsoft, zodat ook zij een levenslange ban kunnen gegeven voor die betreffende windows versie
/rant
Ik hen enorme lag deze avond. Onspeelbaar en goed internet
Na het zien van de T.net review heb ik wel interesse om CoD Vanguard eens te proberen. Deze aanschaffen voor het volle pond zie ik echter niet zitten. Is deze ook beschikbaar d.m.v. een gamepass? Ik google erop maar komt nog niet echt naar boven.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Wij merken het al even…Wolverine9000 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:29:
Ik hen enorme lag deze avond. Onspeelbaar en goed internet
Ook hitregs die serieus de wensen overlaat.
Heb het nog nooit gehad en deze avond packet burst en packet lossen speel met wired connection. Morgen nog eens proberen. Heb wel een software update gehad van ps5 deze avond. Mss ligt het daaraan geen ideekazzzdafke schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:54:
[...]
Wij merken het al even…
Ook hitregs die serieus de wensen overlaat.
Ik had er gisteren geen last van maar had de ps5 update zelf nog niet geïnstalleerd, misschien wacht ik daar nog maar even mee.Wolverine9000 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 23:06:
[...]
Heb het nog nooit gehad en deze avond packet burst en packet lossen speel met wired connection. Morgen nog eens proberen. Heb wel een software update gehad van ps5 deze avond. Mss ligt het daaraan geen idee
Waren storingen bij telenet. Na twaalf uur geen last meer vandonvalentino schreef op donderdag 2 december 2021 @ 07:50:
[...]
Ik had er gisteren geen last van maar had de ps5 update zelf nog niet geïnstalleerd, misschien wacht ik daar nog maar even mee.
Ik hou van jou Mazewing en ik wil graag je vriendje worden op Tweakers en Vanguard.MazeWing schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:17:
Er komt een remake van Enemy at the Gates. De film gaat Enemy at the Gates Vanguard heten en de sniper rifle is vervangen voor een combat shotgun.
De combat shotgun![]()
![]()
![]()
![]()
Das Haus is inmiddels compleet onspeelbaar hierdoor en ook andere maps worden meer en meer geplaagd met de ziekte genaamd "combat shotgun". Wat mij betreft mag de ontwikkelaar van sledgehammer games die dit in de huidige vorm van het spel heeft zitten voor een tribunaal verschijnen en mogen ALLE gebruikers die het wapen meer dan 1 minuut hebben gebruikt een levenslange ban op battle.net krijgen, een ban bij hun provider en worden de systeemgegevens doorgegeven aan microsoft, zodat ook zij een levenslange ban kunnen gegeven voor die betreffende windows versie![]()
![]()
![]()
/rant
Voor wat betreft je rant, complete waarheid. Ik wil niet meer op Das Haus en Shipment spelen.
Jammer, want het zijn machtig gave maps waarin CQB straalt. Voor nu geen zin meer in die maps want het is onspeelbaar als je met een smg of ar speelt. Geen kans, al ben je nog zo goed.
Gisteren voor de grap eens ship hause gespeeld op hardcore.. Je raad het al, Das Hause is vrijwel niet te doen, echt letterlijk elke seconde worden er raketten geknald via de midden gang, je kan spawnen maar dat is het dan.
Ik speel die mappen zelf niet in core. Spawnen en kill. Ge kunt soms niets doen. Geef mij maar de gewone mappendonvalentino schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:30:
Gisteren voor de grap eens ship hause gespeeld op hardcore.. Je raad het al, Das Hause is vrijwel niet te doen, echt letterlijk elke seconde worden er raketten geknald via de midden gang, je kan spawnen maar dat is het dan.
Hmm heb niet die ervaring, je kan nog steeds shotguns uitspelen. Ook heb ik het gevoel dat er juist meer variatie inzit, in het begin had iedereen die combat shotgun.dindr schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:54:
[...]
Ik hou van jou Mazewing en ik wil graag je vriendje worden op Tweakers en Vanguard.
Voor wat betreft je rant, complete waarheid. Ik wil niet meer op Das Haus en Shipment spelen.
Jammer, want het zijn machtig gave maps waarin CQB straalt. Voor nu geen zin meer in die maps want het is onspeelbaar als je met een smg of ar speelt. Geen kans, al ben je nog zo goed.
Is goud al bij mij. Gebruik die alleen maar meer als de tegenstander deze ook gebruikt. Gewoon lik op stuk gevenChelseamarre123 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:25:
[...]
Hmm heb niet die ervaring, je kan nog steeds shotguns uitspelen. Ook heb ik het gevoel dat er juist meer variatie inzit, in het begin had iedereen die combat shotgun.
Tuurlijk kan je shotguns uitspelen als je rustig een van de drie langere lanes gaat campen. Maar daar speel ik die map niet voor. Het zijn cqb maps en het is leuk om up close and personal rond te rennen. Het ontgaat mij dan even hoe je met een smg of ar een ttk van 150/300 ms (als je alle shots raakt) een shotgun met 0ms ttk (niet strikt 100% on target, dus veel makkelijker qua aim) kan verslaan binnen 10 meter. Onmogelijk.Chelseamarre123 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:25:
[...]
Hmm heb niet die ervaring, je kan nog steeds shotguns uitspelen. Ook heb ik het gevoel dat er juist meer variatie inzit, in het begin had iedereen die combat shotgun.
Snel knallen zoals je dat lang geleden deed in de arena shooters zit er dus niet in als je in shotgun lobbies terecht komt, en het zijn er fucking veel.
[ Voor 4% gewijzigd door dindr op 02-12-2021 11:35 ]
WOW.. Die DP27, wtf..
Zelfs standaard is dat al een beest..
Op oasis en dessert siege speel ik ook met lmg mg 42 is al goud nu speel ik ook met dp27. Beest iddkazzzdafke schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:35:
WOW.. Die DP27, wtf..
zojuist campaign uitgespeeld... erg goed. reviews van tegenwoordig hecht ik geen waarde meer aan. super cod imo...
Wil iemand uit de Tweakers clan, of andere clan mij inviten en vandaag 5 games spelen voor de challenge?
Activision naam is Poulske.
Activision naam is Poulske.