Voor de liefhebber:
YouTube: Als eerste getest: de e-bike van Veloretti is een aanrader!
YouTube: Als eerste getest: de e-bike van Veloretti is een aanrader!
Nice, leuk om de fiets eens in het echt te zien. Hij ziet er erg strak uit, stiekem zou ik hem ook wel willen (maar heb al een VanMoof S3).
[ Voor 29% gewijzigd door oscarwashere op 03-06-2021 21:13 ]
Thanks voor doorgeven..
Het lijkt mij de beste combi van degelijke onderdelen (vivolo, gates riem, middenmotor en uitneembare accu) met het design van een VanMoof. Komt door de verbeteringen ook met een meerprijs van €400 nu en straks €800. Wel geinig die fietsnavigatie onder je rechterhand.
[ Voor 55% gewijzigd door martijn k. op 03-06-2021 22:53 ]
ja, mèt review wordt het er idd niet makkelijker op: wel het idee dat we meer gaan krijgen (ook later via updates) dan dat we in eerste instantie bedacht hadden: ik had bijv. niet routeplanning dmv zo'n klein displaytje bedacht/findmy/valdetectie..martijn k. schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:49:
Fijn die review, kan nu helemaal niet weer wachten op de levering
edit-
Heb ze net gemaild of ik als nog die verzekering kan afsluiten, volgens mij had dit ook met de gps te maken. Ik had die optie niet aangevinkt voor onze fietsen.
Ze doen kleine batches per [ongeveer] week: zodra ze weten wanneer zetten ze dat in het pre-order scherm (en wordt via nieuwsbrief aangegeven hoe laat, en via IG als life): maar let op, vorige 2 waren snel weg. (binnen uur)Japieh schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 23:43:
Kom ook net deze fiets tegen, door de review van bright, en lijkt me een mooie en leuke fiets toe, alleen niet meer te pre-orderen helaas op dit moment.
Mocht iemand van zijn pre order afwillen PM me dan. Dan wel de Ace en kleur graphite
[ Voor 57% gewijzigd door Citroen op 04-06-2021 07:55 ]
haha dat denk ik inderdaad ook, maar kan het altijd proberen, misschien dat er iemand is die al een andere fiets heeft gekocht inmiddels.tomuitrotterdam schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 23:53:
[...]
Ze doen kleine batches per [ongeveer] week: zodra ze weten wanneer zetten ze dat in het pre-order scherm (en wordt via nieuwsbrief aangegeven hoe laat, en via IG als life): maar let op, vorige 2 waren snel weg. (binnen uur)
Denk niet dat iemand naar aanleiding van de Bright review wilt cancellen
Rond 14 juni krijgen we de fietsen.oscarwashere schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:31:
Hebben de eerste voorbestellers al iets gehoord over levering?
Als ik mij niet vergis zouden zij in de eerste week na de pre-order, nu dus ongeveer, verzonden moeten worden.
Toen we konden bestellen werd er een mail verstuurd dat er vertraging is:oscarwashere schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:31:
Als ik mij niet vergis zouden zij in de eerste week na de pre-order, nu dus ongeveer, verzonden moeten worden.
Idd, hier werd ook 14 juni aangegeven... benieuwd!oscarwashere schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 09:31:
HOI.
Veloretti heeft inmiddels 3 pre-order rondes gehad, dus mogelijk komen er nog meer. Zeker qua design mooier dan die Vyber.. pfoeBananenspin schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 10:47:
Jammer dat de video van bright er nu pas was.. mijn keuze de Vyber Ride E1 Special Edition M7 2021 nergens op voorraad en dit leuk een mooi alternatief maar dat zit er voorloppig ook niet in ben ik bang...
[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 05-06-2021 11:38 ]
Manmanman... dat is geen review en die gast heeft een track record waar ik als kenner echt van moet rollen met de ogen. Hij "smult" van fietsen met een dramatische prijs/kwaliteit ratio dat ik me afvraag of hij het zelf snapt, of dat hij gewoon een opdracht meekrijgt van de baas. Gezien de problemen met de fietsen die hij aanraadt zou ik me als ik hem was toch afvragen of hij okay is met het aansmeren van rommel aan niets vermoedende consumenten.
Wat betreft de onafhankelijkheid en objectiviteit van Bright (en vergelijkbare platforms) heb je inderdaad gelijk; hier moet je goed op letten bij het kijken van de video. Daarentegen zijn dit de eerste beelden van de fiets 'in actie' en worden er zaken uitgelegd die we nog niet eerder op de site zagen. Dat laatste zou natuurlijk niet moeten; Veloretti zou veel duidelijker en beter moeten communiceren over hun product en haar features, ook al is het in de pre-order fase.roffeltjes schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:07:
Tijd voor harde, onpopulaire woorden. Ik zie hier weer een toekomstig draadje onstaan waar mensen door verkopers zonder scrupules worden geknipt en geschoren.
Veloretti heeft een hele slechte naam, wat een kenner al direct begrijpt als je naar hun producten kijkt. En nu blijkbaar een "review" gekocht![]()
[...]
Manmanman... dat is geen review en die gast heeft een track record waar ik als kenner echt van moet rollen met de ogen. Hij "smult" van fietsen met een dramatische prijs/kwaliteit ratio dat ik me afvraag of hij het zelf snapt, of dat hij gewoon een opdracht meekrijgt van de baas. Gezien de problemen met de fietsen die hij aanraadt zou ik me als ik hem was toch afvragen of hij okay is met het aansmeren van rommel aan niets vermoedende consumenten.
Laat ik het fileermes maar pakken:
- Kritiekloos bullshit. De intube accu is van Bafang en minispeler Veloretti heeft daar helemaal niks aan ontworpen.
- Form over function. De "om te smullen" verlichting is niet vervangbaar buiten de shop in Amsterdam dus wat hij zo heerlijk vind is totaal onpraktisch. Stuur wat niet omhoog kan.
- Noemt de beperkingen niet. Geen bagagedrager... superpraktisch in de stad![]()
Dan hoe de "reviewer" op de fiets zit (zitpositie en een cadans van 30 als prettig...) doet vermoeden dat deze man niet echt fietst en dat duidt ook de aanbehorende misinformatie die deze grapjas blind voor lijkt te zijn.
- Het vervelende feit dat er maar één maat wordt geleverd. Iemand van 1.73m op een 59 zetten is gewoon iemand een broek verkopen die tien maten te groot is. En iemand van 2.00m heeft hiermee een kinderfiets![]()
- Hij begrijpt niet dat die "prachtige stuurpen" niet te verstellen is. Een klein persoon heeft een chopper (de tester..), een grote jongen gaat a'la Mathieu van der Poel op de fiets.
Het is toch triest als hij juicht over de relaxte zitpositie en blijkbaar niet snapt dat dat verband houdt met zijn idiote zadelstand en dat andere mensen heel anders op de fiets gaan zitten.
De prijs/kwaliteit van de onderdelen
- C-Merk fabrikant (geen servicenwetwerk, heel slechte reputatie), Gates CDN+Enviolo(erg mooi)+Bafang (Nog geen groot servicenetwerk) voor 2800,- Slechts één maat.
Batavus dinsdag:
- A-merk fabrikant (groot dealernetwerk, kwaliteit afhankelijk van de dealer), Gates CDN+ Nexus 7(erg mager), Bosch (groot servicenetwerk) voor 2749; Vier maten (48/53/57/61)
Het ziet er beter uit dan VanMoof (bottom of the barrel onderdelen bij elkaar smijten en verpatsen als premium) maar gezien de reputatie van de service/kwaliteit van Veloretti en de rush die we nu zien kan je op je vingers natellen dat de kans op drama enorm is.
Het feest begint nu al met de bekende rookgordijnen om de leveringen... een onprettig deja vu.
Caveat emptor!
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
[ Voor 18% gewijzigd door roffeltjes op 05-06-2021 15:03 ]
Dat is inderdaad erg onpraktisch, vooral in fietsland Nederland. Ze schijnen hem nog wel als toevoeging te willen aanbieden binnenkort, maar ik had liever een geintegreerde oplossing gezien die ook redelijk wat belasting aankan.roffeltjes schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:07:
- Noemt de beperkingen niet. Geen bagagedrager... superpraktisch in de stad
Hoe weet je dat de accu van Bafang zelf is? Naar mijn weten gaat het hier om een 510 WH Samsung batterij. Veloretti heeft hier met een paar honderd/duizend fietsen inderdaad helemaal niks aan ontworpen of over te zeggen.. daar hebben ze zowel de kennis als de capaciteit niet voor.- Kritiekloos bullshit. De intube accu is van Bafang en minispeler Veloretti heeft daar helemaal niks aan ontworpen.
Ja Bright heeft natuurlijk vooral leuke, flashy reviews zonder al teveel technische diepgang. Maar dat past dan ook goed bij de doelgroep van zowel Bright als bij de fietsen a la VM, Cowboy en Veloretti. Jij bent overduidelijk niét de doelgroepDan hoe de "reviewer" op de fiets zit (zitpositie en een cadans van 30 als prettig...) doet vermoeden dat deze man niet echt fietst en dat duidt ook de aanbehorende misinformatie die deze grapjas blind voor lijkt te zijn.
Één maat voor de Ace en Ivy is inderdaad een nadeel dat alle internet fietsenboeren hanteren. Lekker goedkoop en makkelijk omdat je maar één frame hoeft te bouwen natuurlijk. De fiets zal zelden 100% op je afgstemd zijn hierdoor. De stuurpen wordt overigens wél geleverd met 1 of 2 extra ophogers om hem hoger te kunnen zetten, maar je kan het stuur inderdad niet van je af of naar je toe kantelen.- Het vervelende feit dat er maar één maat wordt geleverd. Iemand van 1.73m op een 59 zetten is gewoon iemand een broek verkopen die tien maten te groot is. En iemand van 2.00m heeft hiermee een kinderfiets![]()
- Hij begrijpt niet dat die "prachtige stuurpen" niet te verstellen is. Een klein persoon heeft een chopper (de tester..), een grote jongen gaat a'la Mathieu van der Poel op de fiets.
Ik ben 0 verstand van fietsen en Gates belts, maar Veloretti lult dus dat het om de betere CDX belt draait? Verder weet ik nooit zo heel goed wat de echte voordelen zijn van een Bosch motor versus bijv. Bafang, behalve dan dat Bosch altijd wordt gezien als één van de betere middenmotoren merken. Ik heb helaas geen écht goede FM in de buurt, want zij geven aan dat ze ook met een kapotte Bosch motor niet zo heel veel kunnen. Ze kunnen hem uitlezen etc maar reparaties schijnen pittig te zijn en bij vervangen ben je zo 700 tot 900 euro lichter naar wat ik hoorde. Volgens mij worden motoren vaker volledig vervangen dan gerepareerd, ten zij het echt iets kleins is. Maargoed ik heb hier geen tot weinig ervaring mee en mijn fietsenkennis is sowieso benedenmaats.- C-Merk fabrikant (geen servicenwetwerk, heel slechte reputatie), Gates CDN+Enviolo(erg mooi)+Bafang (Nog geen groot servicenetwerk) voor 2800,- Slechts één maat.
Batavus dinsdag:
- A-merk fabrikant (groot dealernetwerk, kwaliteit afhankelijk van de dealer), Gates CDN+ Nexus 7(erg mager), Bosch (groot servicenetwerk) voor 2749; Vier maten (48/53/57/61)
Prijstechnisch gokje, maar misschien gebruikt Bafang ook gewoon OEM Samsung accu's, dus ik geloof je direct.
Erm, echt wel... ik was één van de eerste met een niet oubollige e-bike, de Razer. Dat volgde kort op de voet van een golfje Merida e-bikes op dit forum. Stukje e-bikes en Tweaker geschiedenisJij bent overduidelijk niét de doelgroepHet is toch een gevalletje van markt diversificatie waarbij jongere doelgroepen worden lekker gemaakt met hippe Ebikes.
Het probleem van zulke ophogers is risico op breuk, zeker als de vorkbuis van alu is. De hefboom wordt groot. Bij een racefiets/MTB heb je ook wel spacers, maar dit stuur zit al vrij hoog.De stuurpen wordt overigens wél geleverd met 1 of 2 extra ophogers om hem hoger te kunnen zetten, maar je kan het stuur inderdad niet van je af of naar je toe kantelen.
Foutieve aanname van mijn kant, trouwens ook geen idee of de Dinsdag een CDN heeft (foeifoeifoei). Ik ga uit van goedkope onderdelen po stadsfietsen (I'm also looking at you Batavus)Ik ben 0 verstand van fietsen en Gates belts, maar Veloretti lult dus dat het om de betere CDX belt draait?
Ik vind Bafang helemaal geen dealbreker, het is beter dan no-name spul, het was meer om het prijsverschil te duiden. Maar betreft servicenetwerk:Verder weet ik nooit zo heel goed wat de echte voordelen zijn van een Bosch motor versus bijv. Bafang, behalve dan dat Bosch altijd wordt gezien als één van de betere middenmotoren merke
Die enviolo is een beetje het kantelpunt (motor gaat bij VM meestal goed als ik de draad scan), je kan haast niet anders dan concluderen dat dit beter zal gaan.Ik ben wel meer vertrouwen in de Veloretti dan de VM S3
Yes and I like to run around with my pants up under my armpits.TB21 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:11:
Most points from roffeltjes seem to have been replied to already.
As additional points, the reviewer from Bright explains in the comments of the video that he rides with the saddle so low on purpose because he doesnt like to have to balance on his toes when stopped and that saddle height on regular bike is obviously important for optimum power (and your knees) but less important on an Ebike.
First off I did not offer it as a competoitor, I made a direct comparison on price. Simply put it's not exceptional value as the reviewer claimed, it's pretty much near where one woul dexpect a C-brand bike with similar equipment.The offering of the Batavus bike as an alternative shows little understanding of the target customer for the more urban style Ebike and if you want a 500w battery on that batavus then that brings the price up to 3100!
Looking forward to testing my Veloretti
Cheers
[ Voor 36% gewijzigd door roffeltjes op 05-06-2021 17:59 ]
- Als ik naar de technische specificaties van Veloretti kijk, dan is de accu gebaseerd op Samsung componenten (volgens de specificaties 510Wh en volgens Bright 504Wh).roffeltjes schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:07:
...
Laat ik het fileermes maar pakken:
- Kritiekloos bullshit. De intube accu is van Bafang en minispeler Veloretti heeft daar helemaal niks aan ontworpen.
- Form over function. De "om te smullen" verlichting is niet vervangbaar buiten de shop in Amsterdam dus wat hij zo heerlijk vind is totaal onpraktisch.
- Noemt de beperkingen niet. Geen bagagedrager... superpraktisch in de stad![]()
- ...Gates CDN...
[ Voor 3% gewijzigd door Proc op 05-06-2021 18:10 ]
Zadel zeker. Stuur ook mbv spacers die schijnbaar meegeleverd worden.roland_otto schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 20:40:
Vraagje: kan je het zadel en stuur wel hoger zetten? Ben zelf 2 meter en is toch wel handig. Zag het niet terug in de Bright review.
Nee nog steeds radiostilte, Veloretti is kennelijk niet zo'n held in (regelmatige) updates versturen. Dus dat belooft watBobz schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:37:
Nog geen beweging in de eerste lichting pre-orders?
[ Voor 5% gewijzigd door stin00 op 10-06-2021 10:40 ]
Tja wat wil je dan dat ze uitsturen. Elke dag een mailtje met een countdown naar 14 juni? Ik ben wel heel benieuwd naar de eerste ervaringen want die review van Bright is toch ook maar heel oppervlakkig.stin00 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:40:
[...]
Nee nog steeds radiostilte, Veloretti is kennelijk niet zo'n held in (regelmatige) updates versturen. Dus dat belooft watZe gaven ooit aan dat ze verwachten te verzenden rond maandag 14 juni, dus begin volgende week zal het wel los gaan. Bij een update dump ik hier wel even een berichtje
Nou, eigenlijk wel. Bol.com stuurt mij ook al tot irritatie aan toe minstens 4 mails (bestelbevestiging, bevestiging van partnerwinkel, bericht dat hij naar PostNL gaat, bericht dat hij bij PostNL is, bericht dat hij onderweg is, etc.) over de status van mijn bestelling van een tientje die ik toch al binnen een dag in huis heb (dus het eigenlijk weinig uitmaakt).springfield89 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:11:
[...]
Tja wat wil je dan dat ze uitsturen. Elke dag een mailtje met een countdown naar 14 juni? Ik ben wel heel benieuwd naar de eerste ervaringen want die review van Bright is toch ook maar heel oppervlakkig.
En dan ook nog de status update van postnl zelf erbij. Mega irritant 🙈oscarwashere schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:32:
[...]
Nou, eigenlijk wel. Bol.com stuurt mij ook al tot irritatie aan toe minstens 4 mails (bestelbevestiging, bevestiging van partnerwinkel, bericht dat hij naar PostNL gaat, bericht dat hij bij PostNL is, bericht dat hij onderweg is, etc.) over de status van mijn bestelling van een tientje die ik toch al binnen een dag in huis heb (dus het eigenlijk weinig uitmaakt).
Voor de Veloretti geldt hetzelfde antwoord als wat ik voor de VanMoof gaf in dat betreffende topic. Alleen hebben zij geen S en X frame, maar een Ace en Ivy.a.vanderster schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:23:
Hallo,
Ben me aan het oriënteren voor een e-bike. Dit zijn mijn favorieten:
Vanmoof s3
Cowboy 4
Veloretti Ace
De volgende issues zijn voor mij belangrijk.
Kun je de instellingen wijzigen, dat deze fiets 32km/u kan rijden?
Heeft het verschillende frame-maten (hoogtes)?
Kun je het stuur makkelijk verstellen?
Het is niet toegestaan op dit forum om illegale oplossingen zoals het opvoeren van je fiets te bespreken. Hier kunnen we je dus niet bij helpen.a.vanderster schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:23:
Hallo,
Ben me aan het oriënteren voor een e-bike. Dit zijn mijn favorieten:
Vanmoof s3
Cowboy 4
Veloretti Ace
De volgende issues zijn voor mij belangrijk.
Kun je de instellingen wijzigen, dat deze fiets 32km/u kan rijden?
Heeft het verschillende frame-maten (hoogtes)?
Kun je het stuur makkelijk verstellen?
It's not illegal to adjust bike settings for non public road use or for some countries so why is it not allowed to be discussed? I was told by Veloretti that it was possible to change the speed settings but it would make the warranty invalidstutrecht schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 17:19:
[...]
Het is niet toegestaan op dit forum om illegale oplossingen zoals het opvoeren van je fiets te bespreken. Hier kunnen we je dus niet bij helpen.
Ik begreep juist dat dit niet makkelijk kon (los van het feit of je het moet willen, je bent ook niet verzekerd). Behalve met een sensor/weerstand waardoor de motor denkt dat je een lagere snelheid fiest. BAFANG voert zelf ook een anti-opvoerbeleid en maakt het technisch niet makkelijk:TB21 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 18:54:
From an email from Veloretti
"The limiter on Bagang engine can be removed. We would not recommend to do it, but we can not stop you of course! However, the bike is not tested for this and all the warranty on the bike will be expired."
Vandaag zou de levering moeten starten met in Nederland doorgaans een erg korte levertijd (1 werkdag?). Ik heb echter nog niks vernomen. Volgens een reactie bij een van hun Instagram posts staat dat er begin deze week meer info volgt over de levering.Quas schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:33:
De eerste batch zou vandaag geleverd worden toch? Iemand al iets gehoord? Ik moet nog even geduld hebben want zit in de derde batch.
[ Voor 7% gewijzigd door martijn k. op 14-06-2021 16:35 ]
Ik ontving zojuist dezelfde e-mail. De communicatie gaat niet echt lekker. Laten we hopen dat dit geen voorbode voor andere problemen wordt...martijn k. schreef op maandag 14 juni 2021 @ 16:32:
Check...
It's (almost) on.
Recently you ordered a Veloretti Electric bike and we are very close to start shipping. Unfortunately, due to a delay of one final, but critical component, your order delivery time is delayed by two weeks. Which means your brand-new Electric will arrive in the week of June, 28th.
I am very sorry for the inconvenience, but certainly hope you're still as excited as we are! We just need to fulfill one final step.
Please keep track of your email for your track & trace.
In case you have any questions about your order, please send us a message at info@veloretti.com.
Enjoy your new Veloretti Electric!
Ferry Zonder
Founder Veloretti
Dus 2 weken uitstellen op de dag van uitlevering. Lekker dan. Dit wisten ze vorige week ook al, kan niet anders.
En 10 werkdagen is weer 2 weken later...stutrecht schreef op maandag 14 juni 2021 @ 17:00:
De zin "en zullen dan ook beginnen met verzenden" valt mij op. Dat betekent dus niet dat je dan de fiets ook hebt maar dat ze dan pas gaan beginnen wat volgens hun eigen site tot 10 werkdagen kan duren..
Daar ben ik ook wel blij mee eigenlijk, zou graag even een testrit maken op de eerste lichting voordat ik een bestelling doe.springfield89 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 20:33:
Wat een bizar verhaal. Alsof je last minute de fiets gaat afmonteren, quality control, verzend klaar maken, effectief verzenden. Ze hebben dus gewoon bewust gekozen dit last minute te communiceren.
Voor de tweede ronde is er ook nog geen mail geweest om daadwerkelijk te bestellen en betalen. Dus ik verwacht daar ook al vertraging.
Ondertussen heeft de eerste lichting al lang betaald ruim 3 weken geleden. We betalen dus minimaal 5 weken van te voren nu.Bobz schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:25:
[...]
Daar ben ik ook wel blij mee eigenlijk, zou graag even een testrit maken op de eerste lichting voordat ik een bestelling doe.
Heb daar ook een reactie op ontvangen:stutrecht schreef op maandag 14 juni 2021 @ 17:00:
De zin "en zullen dan ook beginnen met verzenden" valt mij op. Dat betekent dus niet dat je dan de fiets ook hebt maar dat ze dan pas gaan beginnen wat volgens hun eigen site tot 10 werkdagen kan duren..
Jammer, maar wel te begrijpen.First of all, my sincere apologies for the delay. I can well imagine that this is not the news you were expecting and we are certainly aware of that. I would like to briefly explain how the delay arose and why we chose to send the e-mail yesterday.
The bike market and production chain is still struggling due to the huge demand for bikes and this sometimes causes unexpected delays. We have almost finished all the bikes of the first and second batch and are waiting for one part to be assembled completely.
Last Friday, we were informed about the delay of this part at the last minute. The mail was ready to be sent, but we realised that this would raise a number of questions. Since we cannot be reached during the weekend, we decided to postpone the e-mail until Monday so that we could speak to you personally. We also wanted 100% certainty from the factory regarding production and delivery. Unfortunately, we only received this yesterday, after which we immediately sent an e-mail.
I want to say first of all that we are very happy with you as a customer, because you have confidence in us and have taken the risk to be one of the first owners/buyers to ride an electric. The relationship with you and your experience as first time owner, has to be perfect. Your bike must be perfect!
Unfortunately it is not possible at the moment to offer compensation for the delay.
Again, my sincere apologies. I hope you are willing to wait another two weeks. I can guarantee it will be worth the wait!
En dan de mail sturen om 16.30u op maandag...Kix@$$ schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 13:12:
Op Facebook zag ik de volgende reactie op een mail over de vertraging:
[...]
Jammer, maar wel te begrijpen.
Ik begreep dat ze het vrijdag wisten (iets van een stuur ring) maar niet voor het weekend wilden communiceren ivm beperkte beschikbaarheid Servicedesk. De mail is er maandag uit gegaan.martijn k. schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:43:
[...]
En dan de mail sturen om 16.30u op maandag...
Ja ja.
[ Voor 30% gewijzigd door Remius op 17-06-2021 18:09 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Dagoeman op 17-06-2021 18:47 ]
Can you recommend one?TB21 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:00:
If you are considering the Premium Plan, note that Wheels, tires and batteries are not covered if they are stolen separately. Many other insurance companies offer cheaper insurance with battery and parts theft included.
HT-addict in spe
UNIVE offer those things included for 5.56 per month. ANWB is 9.33 including a tracking device fitted.
Waar is die ketting te zien? Heb je misschien een afbeelding?Bobz schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:02:
Ik vind die ketting maar niks die je van Veloretti moet gebruiken om je fiets ergens aan vast te hangen
Ik heb een abus bordo vouwslot gekocht. Redelijk prijzig maar er zit een praktisch bakje bij en er zit een zachte coating om het slot om krassen te voorkomen.Dagoeman schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:02:
Voor de optionele fietsverzekering moet het slot minimaal ART2 of hoger zijn. Iemand suggesties voor zo'n type (ketting) slot?
Daarnaast vraag ik me af waarom er apart nog een voorlamp aangeboden wordt? Voldoet de ingebouwde niet, los van het keurmerk?
Misschien ook voor de voordrager die komt?Dagoeman schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:02:
Voor de optionele fietsverzekering moet het slot minimaal ART2 of hoger zijn. Iemand suggesties voor zo'n type (ketting) slot?
Daarnaast vraag ik me af waarom er apart nog een voorlamp aangeboden wordt? Voldoet de ingebouwde niet, los van het keurmerk?
[ Voor 3% gewijzigd door daanNL op 24-06-2021 14:32 ]
Was toch al bekend dat er een voordrager ging komen in de zomer? Staat ondertussen ook op de website. Hebben ze specifiek iets gezegd over een achterdrager?daanNL schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:19:
Voor de geïnteresseerden, ik heb Veloretti de vraag gesteld of er bagagedragers (achter) beschikbaar zijn / komen. Per mail hebben ze mij aangegeven dat deze in ontwikkeling zijn en "ergens deze zomer" beschikbaar komen op de website.
Voor mij is deze toezegging doorslaggevend om een fiets, al dan niet, te bestellen.
Mijn bericht gaat over een achterdragerspringfield89 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:53:
[...]
Was toch al bekend dat er een voordrager ging komen in de zomer? Staat ondertussen ook op de website. Hebben ze specifiek iets gezegd over een achterdrager?
Kijk nou, die f*ck 020’ers luisteren dan uiteindelijk toch wel
[ Voor 4% gewijzigd door stutrecht op 25-06-2021 12:09 ]
Ik volg je laatste zin niet helemaal. Je hebt dus helemaal geen Maxi besteld maar krijgt wel deze email?stutrecht schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:04:
Mail van veloretti:
<KNIP>
Hopelijk is dit een foute e-mail en ziet dit niet op de ace die ik heb besteld.
[ Voor 57% gewijzigd door stin00 op 25-06-2021 12:09 ]
Klopt. Ik heb een ace besteld (eerste ronde)stin00 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:09:
[...]
Ik volg je laatste zin niet helemaal. Je hebt dus helemaal geen Maxi besteld maar krijgt wel deze email?
Tweede batch hier, en eenzelfde mailstutrecht schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:09:
[...]
Klopt. Ik heb een ace besteld (eerste ronde)
[ Voor 19% gewijzigd door tomuitrotterdam op 25-06-2021 12:13 ]
[ Voor 12% gewijzigd door stutrecht op 25-06-2021 12:24 ]
Ik telefonisch ook contact: daar waren ze ook niet blij: mail was idd voor de maxi, ivy/ace is nog "normale planning"stutrecht schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:23:
Ik heb al een reactie van veloretti:
"Bedankt voor je email!
Je hebt een update email ontvangen over de uitlevering van de Maxi fietsen. Je kan deze e-mail negeren.
Helaas heeft ons marketing team deze e-mail ook naar een aantal Veloretti Electric klanten gestuurd.
Onze excuses voor de verwarring en het ongemak. Fijne dag!
Met vriendelijke groet/ Kind regards,"
/S misschien zijn ze al aan het oefenen voor de e-mail van de vertraagde uitlevering van komende maandag
[ Voor 8% gewijzigd door tomuitrotterdam op 28-06-2021 01:02 ]
Kreeg dit per mail:stutrecht schreef op maandag 28 juni 2021 @ 07:42:
Nou, vandaag is het delivery (status update) Day. Ik ben benieuwd naar wat we wanneer te horen gaan krijgen.
In gewoon Nederlands heb je de fiets dus misschien op vrijdag/zaterdag en anders alsnog volgende week. Dit was te verwachten. Begin juni betekent natuurlijk gewoon begin juli ontvangen"We starten deze week inderdaad met het versturen van de fiets volgens chronologische volgorde.
Je ontvangt een Track & Trace email zodra verstuurd, ik heb helaas geen zicht op welke fiets nu exact wanneer vertrekt, sorry!
[ Voor 4% gewijzigd door stin00 op 28-06-2021 17:30 ]
If they are sending in chronological order, it would be interesting to know how many they sold in the first round of pre-orders.stin00 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:13:
[...]
Kreeg dit per mail:
[...]
In gewoon Nederlands heb je de fiets dus misschien op vrijdag/zaterdag en anders alsnog volgende week. Dit was te verwachten
Tot nu toe nog niemand zien zeggen dat zijn fiets verzonden is. Ook niet op de Facebook groepen. Ik vrees er dus voor dat er al effectief de deur uit zijn. Er was wel gezegd verzending in de week van 28 juni dacht ik? En niet specifiek 28 juni zelf. Voor de tweede batch was het begin juli volgens de mail die ik ontvangen had om de fiets definitief te bestellen en betalen.stin00 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:13:
[...]
Kreeg dit per mail:
[...]
In gewoon Nederlands heb je de fiets dus misschien op vrijdag/zaterdag en anders alsnog volgende week. Dit was te verwachten. Begin juni betekent natuurlijk gewoon begin juli ontvangen
[ Voor 23% gewijzigd door springfield89 op 28-06-2021 18:02 ]
We’ve experienced a minor delay. Shipment will start in the third week of July, please keep track of your email for the track & trace information.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq