Ik heb daar geen last van.
Nope, same here. Bij mij pakt de Zoek Mijn app maar 1% achtergrondactiviteit en ik heb best wat objecten gekoppeld, waaronder AirTags.Stimulate14 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 12:55:
Ik heb daar geen last van.
Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red
Batterij op de foto staat op 34% om 21:05 uurRobin8821 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:54:
[...]
Maar hoeveel procent is je batterij gebruikt. Als je de ipad verder niet hebt gebruikt is het toch logisch dat Zoekmijn het meeste verbruikt, omdat dit een achtergrond proces is?
Zonder te weten hoeveel procent batterij er gebruikt is is dit een makkelijk aanname (grafiekje laat +- 10 procent zien in 24 uur?
Op 0:00 uur staat 'ie iets onder het lijntje van 75%, laten we zeggen 64%
Dat maakt dus 30% batterydrain in minder dan 24 uur. Dat vind ik vrij fors zonder gebruik.
Als het ding niet bij een airtag in de buurt ligt is het verbruik nihil.
Ik heb 6 AirTags en herken dit niet:Quakie schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:29:
Bij mij staat zoek mijn standaard op nummer 1 app die meeste stroom verbruikt.. Sinds ik AirTag van mijn account heb verwijderd is dit niet meer het geval..
Hebben jullie daar allemaal geen last van?
Ik heb zoek mijn nu dus gewoon uit staan op bijv mijn MacBook. Daar trok het ook gerust tientallen %s batterij op de 24 uur..
:strip_exif()/f/image/Cwv0WOgdvuMqbICNn14f4BaV.jpg?f=fotoalbum_large)
14 Pro met nieuwste iOS
Ik had ook last van een enorme batterij drain op mijn iPad door find my. 1x handmatig sluiten uit de app switcher en het was weer opgelost. Sindsdien (even afkloppen) geen last meer gehad
Tnx, ga ik even proberen. Bij mij was het ook een tijdje over maar viel me deze week weer op.KorteGebruiker schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 16:33:
Ik had ook last van een enorme batterij drain op mijn iPad door find my. 1x handmatig sluiten uit de app switcher en het was weer opgelost. Sindsdien (even afkloppen) geen last meer gehad
Apart, 1 air tag ook met 14 Pro en laatste IOS...Tomba schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 15:27:
[...]
Ik heb 6 AirTags en herken dit niet:
[Afbeelding]
14 Pro met nieuwste iOS

Ik teken nergens meer voor
AirTag in de aanbieding met de code AFHALEN bij registratie nieuw account https://m.ochama.com/prod...HwUkFxTQ1Rn1i7VM0&irgwc=1
€19
€19
Geregistreerd, maar zie enkel de €5,- welkomstvoucher staan. Waar kan ik een code invullen?turkeyhakan schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 22:01:
AirTag in de aanbieding met de code AFHALEN bij registratie nieuw account https://m.ochama.com/prod...HwUkFxTQ1Rn1i7VM0&irgwc=1
€19
Ten tijde van het registreren moet je het invullen. Die € 5 heeft iedereen.DCNY schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 06:10:
[...]
Geregistreerd, maar zie enkel de €5,- welkomstvoucher staan. Waar kan ik een code invullen?
:fill(white):strip_exif()/f/image/Y22mBD8bcQBmLmLmP3S6skM2.png?f=user_large)
[ Voor 3% gewijzigd door turkeyhakan op 17-06-2023 07:00 ]
De Eufy variant kost bij Ali €28,45 per 2.
https://m.nl.aliexpress.com/item/1005005072042508.html
Gevonden via Pepper, maar affiliate links mogen hier niet.
Lekker!
Zoals in het pepper bericht wordt aangegeven, mis je bij deze Eufy wel de U1 chip en zo nauwkeurigere locatie bepaling.Napsju schreef op zondag 18 juni 2023 @ 06:11:
De Eufy variant kost bij Ali €28,45 per 2.
Ik wist overigens niet eens dat Find My open gesteld is voor third party. De goedkope Kruidvat versie is tov de Eufy ook wel interessant, met zelfde beperking.
Ik heb een vraagje over de airtag. Ik dacht er eentje in de electrische fiets te verstoppen van mijn vrouw (ze weet er van haha, maar tegen diefstal). Nu was ik even een paar weken op vakantie dat mijn vrouw mij belde dat hij de hele tijd af gaat en ze krijgt hem maar niet stil. Zelf begreep ik er ook niet veel van, maar naderhand ging mij dagen dat het wellicht de anti stalker functie moet zijn.
Kijk, dat dat er in zit vind ik niet meer dan terecht, maar hoe kan je dan een airtaq gebruiken als anti diefstal? Want het moet niet de bedoeling zijn dat de dief een vrolijk deuntje hoort zodat hij/zij hem kan vinden en de sloot in gooit bij wijze van. En toch lees ik verhalen dat mensen de airtag gebruiken als anti diefstal.
Hoe werkt dit? Moet ik hem dan als verloren beschouwen in Find My?
Kijk, dat dat er in zit vind ik niet meer dan terecht, maar hoe kan je dan een airtaq gebruiken als anti diefstal? Want het moet niet de bedoeling zijn dat de dief een vrolijk deuntje hoort zodat hij/zij hem kan vinden en de sloot in gooit bij wijze van. En toch lees ik verhalen dat mensen de airtag gebruiken als anti diefstal.
Hoeveel succes verhalen heb je al gehoord dat het ook werkte? Ik zelf nul.Yzord schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:00:
Kijk, dat dat er in zit vind ik niet meer dan terecht, maar hoe kan je dan een airtaq gebruiken als anti diefstal?
Je kan speakertje onklaar maken, dan heb je geen geluid. Wel krijgt Iphone gebruiker een melding op zijn/haar telefoon.Want het moet niet de bedoeling zijn dat de dief een vrolijk deuntje hoort zodat hij/zij hem kan vinden en de sloot in gooit bij wijze van. En toch lees ik verhalen dat mensen de airtag gebruiken als anti diefstal.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Anti diefstal is ook niet de goeie term. Een Airtag helpt natuurlijk niet om diefstal te voorkomen; maar wel om een gestolen object terug te vinden. Ik heb zelf zeer recent de gestolen ebike van mij dochter op die manier terug gevonden.mhr-zip schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:05:
[...]
Hoeveel succes verhalen heb je al gehoord dat het ook werkte? Ik zelf nul.
En ik las laatst een artikel in de krant dat een bende was opgerold omdat ze een Porsche hadden gestolen welke een airtag had verstopt. De auto werd gevonden in een schuur waar ze de auto’s uit elkaar trokken voor onderdelen.
Iemand al ervaring met iOS17 en het delen van de AirTag?
Ik wil de dagelijkse telefoons van mij en m'n partner nog niet updaten maar kijk er wel erg naar uit!
Dan zou gelijk dat ongewenst piepen moeten ophouden, toch?
Ik wil de dagelijkse telefoons van mij en m'n partner nog niet updaten maar kijk er wel erg naar uit!
[ Voor 15% gewijzigd door Cheesy op 10-07-2023 13:32 ]
Ik heb totaal geen ervaring met Airtags. Maar kun je niet aangeven dat de Airtag behoort tot (de iPhone van) je vrouw? Of is er ook geen family gebeuren door dit?Yzord schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:00:
Ik heb een vraagje over de airtag. Ik dacht er eentje in de electrische fiets te verstoppen van mijn vrouw (ze weet er van haha, maar tegen diefstal). Nu was ik even een paar weken op vakantie dat mijn vrouw mij belde dat hij de hele tijd af gaat en ze krijgt hem maar niet stil. Zelf begreep ik er ook niet veel van, maar naderhand ging mij dagen dat het wellicht de anti stalker functie moet zijn.
Nee, en jaCheesy schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:32:
Iemand al ervaring met iOS17 en het delen van de AirTag?
Zie hier boven, komt er aan in september.meesje schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:30:
[...]
Ik heb totaal geen ervaring met Airtags. Maar kun je niet aangeven dat de Airtag behoort tot (de iPhone van) je vrouw? Of is er ook geen family gebeuren door dit?
Airtags updaten locatie veel te laat probleem bestaat met drie airtags, weet iemand raad?
Locatie-update vind pas ca 5-6 uur soms 9 later pas plaats en soms 24 uur niet. Alleen als ik zelf in de buurt ben met mijn eigen iphone. Dit is echt sinds een week ongeveer.
IOS 17.0.3, Airtag firmwire 2.0.36
- nieuwe batterijen in alle drie de airtags erin heeft niet geholpen
- airtags ontkoppeld van icloud account hielp
ook niet
- reset gedaan van airtags heeft niet geholpen
- twee nieuwe non-apple airtags die ook werken met find-my network hebben
exact hetzelfde probleem
-find-my network op iphone uit en aangezet
- iphone op vliegtuigstand en eraf hielp niet
-op ipad en imac hetzelfde probleem
- ja: er zijn voldoende iphones in de buurt om de locatie door te geven
Nogmaals 1,5 jaar probleemloos gebruikt sinds een week niet meer. De locatie-updates laten uren en uren op zich wachten.
iemand nog tips?
Locatie-update vind pas ca 5-6 uur soms 9 later pas plaats en soms 24 uur niet. Alleen als ik zelf in de buurt ben met mijn eigen iphone. Dit is echt sinds een week ongeveer.
ook niet
exact hetzelfde probleem
Nogmaals 1,5 jaar probleemloos gebruikt sinds een week niet meer. De locatie-updates laten uren en uren op zich wachten.
iemand nog tips?
Firefox - Iphone
Valt mij ook op, alleen iets minder extreem dan bij jou. Devices met m’n eigen AppleID pakken direct locatie op. iPhone van m’n vrouw heeft veel grotere intervallen met oppikken van locatie van mijn AirTags. Ze zijn nota bene nog gedeeld ook.babybox schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 20:52:toon volledige bericht
Airtags updaten locatie veel te laat probleem bestaat met drie airtags, weet iemand raad?
ook niet
exact hetzelfde probleem
iemand nog tips?
Hier idem, vroeg me af of het een soort anti stalking feature was oid? Dat als de AirTag mee is met degen waarmee je deelt dat updates dan langzamer zijn? Hier ruim 1,5u geen updates dit weekend tot de tag weer thuis was binnen bereik van mijn telefoon.Cheesy schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:13:
[...]
Valt mij ook op, alleen iets minder extreem dan bij jou. Devices met m’n eigen AppleID pakken direct locatie op. iPhone van m’n vrouw heeft veel grotere intervallen met oppikken van locatie van mijn AirTags. Ze zijn nota bene nog gedeeld ook.
Ik heb het even in de gaten gehouden, volgens mij is dit het meest aannemelijk. De locatie van de AirTag wordt niet doorgegeven door het apparaat waar het mee reist.Sander schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:33:
[...]
Hier idem, vroeg me af of het een soort anti stalking feature was oid? Dat als de AirTag mee is met degen waarmee je deelt dat updates dan langzamer zijn? Hier ruim 1,5u geen updates dit weekend tot de tag weer thuis was binnen bereik van mijn telefoon.
Voorbeeld: de locatie van mijn AirTag die mijn vrouw meeheeft wordt pas op bestemming geüpdatet (waarschijnlijk door een iDevice van iemand anders).
Ik vind het meer een bug dan een feature eigenlijk.
Ervaar exact hetzelfde.Cheesy schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:25:
[...]
Ik heb het even in de gaten gehouden, volgens mij is dit het meest aannemelijk. De locatie van de AirTag wordt niet doorgegeven door het apparaat waar het mee reist.
Voorbeeld: de locatie van mijn AirTag die mijn vrouw meeheeft wordt pas op bestemming geüpdatet (waarschijnlijk door een iDevice van iemand anders).
Ik vind het meer een bug dan een feature eigenlijk.
Ik herken dit wel. Het gebeurt bij mij bij vlagen, er lijkt niet echt een patroon in te zitten. Het gebeurt ook als er gegarandeert genoeg Apple devices in de buurt van de tag komen of zijn geweest, dat ik uren lang geen update zie. Als de tag dan weer in de buurt van het gekoppelde Apple device komt, komt er weer een "sync" en vanaf dat moment gaat het weer goed.
Ik vermoed zelf gewoon af en toe wat storing op het Apple systeem. Of idd een bug.
Ik vermoed zelf gewoon af en toe wat storing op het Apple systeem. Of idd een bug.
Ik hoop dat het maar een bug is, want wat heeft het voor nut om een AirTag te delen als deze maar eens per zo veel uur een update geeft? En vergeet niet: je geeft expliciet toestemming om een device te delen, dus er kan geen sprake zijn van "volgen" o.i.d.olafmol schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:39:
Ik herken dit wel. Het gebeurt bij mij bij vlagen, er lijkt niet echt een patroon in te zitten. Het gebeurt ook als er gegarandeert genoeg Apple devices in de buurt van de tag komen of zijn geweest, dat ik uren lang geen update zie. Als de tag dan weer in de buurt van het gekoppelde Apple device komt, komt er weer een "sync" en vanaf dat moment gaat het weer goed.
[ Voor 7% gewijzigd door turkeyhakan op 10-10-2023 15:44 ]
bij mij gebeurt het heel erg incidenteel, misschien 2 of 3 keer per jaar, en niet langer dan een paar uurtjes.turkeyhakan schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:44:
[...]
Ik hoop dat het maar een bug is, want wat heeft het voor nut om een AirTag te delen als deze maar eens per zo veel uur een update geeft? En vergeet niet: je geeft expliciet toestemming om een device te delen, dus er kan geen sprake zijn van "volgen" o.i.d.
En jij deelt een AirTag al sinds begin dit jaar? Doe je goed!olafmol schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:48:
[...]
bij mij gebeurt het heel erg incidenteel, misschien 2 of 3 keer per jaar, en niet langer dan een paar uurtjes.
ik snap je niet helemaal? Ik heb een airtag die in de fiets van mijn zoon zit gekoppeld aan mijn eigen iPhone. Of bedoel je iets anders?turkeyhakan schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:48:
[...]
En jij deelt een AirTag al sinds begin dit jaar? Doe je goed!
Even inlezen dan maar..olafmol schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:50:
[...]
ik snap je niet helemaal? Ik heb een airtag die in de fiets van mijn zoon zit gekoppeld aan mijn eigen iPhone. Of bedoel je iets anders?
Ik reageer op deze post van @babybox babybox in "[AirTags & Find My network] Ervaringen & Discussie" en probeer mee te denken. Blijkbaar doe ik iets verkeerds dus succes verder...
Jij reageert op mijn post?olafmol schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:53:
[...]
Ik reageer op deze post van @babybox babybox in "[AirTags & Find My network] Ervaringen & Discussie" en probeer mee te denken. Blijkbaar doe ik iets verkeerds dus succes verder...
Sinds iOS 17 kun je een AirTag delen met iemand anders. Dus zowel jijzelf en de personen met wie je een AirTag deelt, zien deze terug onder objecten. Dat kan sinds iOS 17. En ik reageer op iemand die hetzelfde beschrijft als dat ik ervaar, waar jij vervolgens op reageert.
ik lees in @babybox post niks over het delen van een airtag over meerdere devices. Misschien heb ik dat gemist hoor, excuses daarvoor dan.turkeyhakan schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:56:
[...]
Jij reageert op mijn post?
Sinds iOS 17 kun je een AirTag delen met iemand anders. Dus zowel jijzelf en de personen met wie je een AirTag deelt, zien deze terug onder objecten. Dat kan sinds iOS 17. En ik reageer op iemand die hetzelfde beschrijft als dat ik ervaar, waar jij vervolgens op reageert.
Er wordt momenteel gestaggerd een (zeldzame) firmware update uitgerold voor de AirTag.
https://www.imore.com/ipa...very-rare-firmware-update
https://www.imore.com/ipa...very-rare-firmware-update
Zeker. Ik heb er 1 (en ook een AirTag). Laatst beide mee op reis genomen en merkte geen verschil. Mooie uitbreiding! 😄Napsju schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 21:38:
Kijk eens wat ik vandaag bij de Action zag hangen:
[Afbeelding]
Heeft iemand hier al ervaring mee?
©2004
Kruidvat heeft er ook een dergelijk exemplaar in het assortiment. Zo uit mijn hoofd voor 3 euro meer.Napsju schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 21:38:
[Afbeelding]
Vanwege het ontbreken van een bepaalde chip is de locatiebepaling wel wat minder nauwkeurig.
Het verschil zit voornamelijk in de betrouwbaarheid denk ik. (Op Google las ik dat sommige al na 1 week stuk waren.)Napsju schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 21:38:
[Afbeelding]
Van dit soort apparaatjes vind ik persoonlijk dat je erop moet kunnen vertrouwen. En niet achterkomen dat het ding stuk is op het moment dat je hem nodig hebt.
Verder ontbreekt de U1 chip. Die is nou juist handig als je b.v. Je sleutels kwijt bent, dan kun je met een pijltje op je iPhone scherm zoeken naar de Airtag.
Deze week zijn ze 4,95 in de Weekactie.Napsju schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 21:38:
[Afbeelding]
Vrij opmerkelijk dat ze die dingen voor dat geld kunnen maken 😋
Ik heb er n aantal op de kop getikt om 5 december weg te geven, ook een aan mezelf…ben benieuwd naar de werking/kwaliteit.remmuz schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:44:
[...]
Deze week zijn ze 4,95 in de Weekactie.
Tot en met vandaag! Weekactie gaat op woensdag in. En hier overal uitverkocht. Heb er wel een en tot nu toe werkt het goed!remmuz schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:44:
[...]
Deze week zijn ze 4,95 in de Weekactie.
ik heb acht van die airtags gekocht
Ik weet nog niet waar ik ze allemaal aan wil hangen, maar dat maakt niet uit.
Top product dit. Sommige apple producten vind ik echt geweldig, en dan vaak nog van die obscure dingen die niet in hun hoofdaanbod zitten.
Ik verlies niet vaak iets, maar het is wel fijn om te weten waar bepaalde dingen zijn, als ik DENK dat ik ze ergens heb laten liggen of kwijt ben.
ZIjn er stickers om ze ergens op een windows (werk-) laptop te plakken?
Top product dit. Sommige apple producten vind ik echt geweldig, en dan vaak nog van die obscure dingen die niet in hun hoofdaanbod zitten.
Ik verlies niet vaak iets, maar het is wel fijn om te weten waar bepaalde dingen zijn, als ik DENK dat ik ze ergens heb laten liggen of kwijt ben.
ZIjn er stickers om ze ergens op een windows (werk-) laptop te plakken?
Lijkt prima te functioneren die tag van de Action.
Het piepje wat je vanaf iOS kan activeren om het device te zoeken is wel vrij zacht vind ik.
Fabrikant “Fresh ‘n Rebel”
EAN 8720249805618
Product code: “6ATAG3BL v1 001”
Action code: 3202517
Battery life “up to 10 months”.
Wordt herkend als een “6ATAG3” van Sitecom.
Het piepje wat je vanaf iOS kan activeren om het device te zoeken is wel vrij zacht vind ik.
EAN 8720249805618
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Dobj27ZVA07BKeDVOmaAxSKF.jpg?f=user_large)
[ Voor 12% gewijzigd door ThinkPad op 01-12-2023 17:17 ]
Hmm ik moet zeggen dat ik het interval waarin hij z’n locatie doorgeeft wel lang vind. Heb Bluetooth op m’n iPhone uitstaan, de tag ligt hier in huis en partner heeft ook een iPhone en heeft Bluetooth hele dag al aan staan.
Op moment van schrijven is de laatst bekende locatie van 14:08, bijna twee uur geleden
Heb al wat rondgelopen met de tag (misschien update hij vaker bij beweging?) maar heb nog geen nieuwe update ontvangen.
Is dat met echte AirTags beter?
Op moment van schrijven is de laatst bekende locatie van 14:08, bijna twee uur geleden

Dat is ook zo’n beetje mijn ervaring met echte Airtags.ThinkPad schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 16:01:
Hmm ik moet zeggen dat ik het interval waarin hij z’n locatie doorgeeft wel lang vind. Heb Bluetooth op m’n iPhone uitstaan, de tag ligt hier in huis en partner heeft ook een iPhone en heeft Bluetooth hele dag al aan staan.
Op moment van schrijven is de laatst bekende locatie van 14:08, bijna twee uur geledenHeb al wat rondgelopen met de tag (misschien update hij vaker bij beweging?) maar heb nog geen nieuwe update ontvangen.
Daar zit inderdaad een bewegingssensor in. Weet niet of dat met de goedkope ook zo is.
[ Voor 6% gewijzigd door remmuz op 03-12-2023 09:35 ]
Copy/paste van de Apple pagina:ThinkPad schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 16:01:
Op moment van schrijven is de laatst bekende locatie van 14:08, bijna twee uur geledenHeb al wat rondgelopen met de tag (misschien update hij vaker bij beweging?) maar heb nog geen nieuwe update ontvangen.
Door Apple ontworpen U1-chip voor Ultra Wideband en ‘Nauwkeurig zoeken’
Bij de Kruidvat en Action tags ontbreekt deze chip.
Voor een case als dat je je autosleutels in huis kwijt bent, lijkt me de nauwkeurig zoeken functie wel wenselijk.
Onlangs 8 airtags gekocht, waarvan ik er 6 houd. Ze stonden onlangs aan 94 euro voor een 4-pack. 23.5 per stuk. Vergeleken met de tag uit de action betaal je maar 16 euro extra, maar dan ben je wel zeker dat je een product hebt dat werkt zoals het hoort met alle functionaliteit.
Ik heb er maar drie in gebruik, uiteindelijk zijn er niet zoveel items in je dagelijkse routine waarvan er een grote meerwaarde is dat ze getracked worden, maar voor sleutels, rugzak en portefeuille is het al handig gebleken. Niet omdat ik ze vaak verlies (eigenlijk nooit), maar gemoedsrust 'just in case'.
Misschien wil ik er nog wel eentje op de werklaptop hangen, vooral om er aan herinnerd te worden mocht ik 'm ooit achterlaten ergens. En misschien op de prive laptop. Maar ik heb geen idee hoe ik ze er aan moet bevestigen, tenzij op de hoes/sleeve.
@ThinkPad , als ik nu even in find-my kijk voor de drie tags, is de locatie 20 min ago, 0 min ago, en 4 min ago. En net nadat ik de app opende en keek, 0 min ago, 0 min ago en 5 min ago. Dus de eerste twee meteen bijgewerkt, en de laatste van 4 naar 5 minuten, dus niet bijgewerkt.
Edit: als je al off-brand wil gaan, kan je beter chipolo nemen. Die hebben dezelfde functionaliteit (de ONE spot serie) en werken in het find my systeem. Maar ze zijn even duur als airtags. Wel hebben ze een gaatje om gemakkelijk ergens aan te hangen en eentje in credit card formaat.
Ik heb er maar drie in gebruik, uiteindelijk zijn er niet zoveel items in je dagelijkse routine waarvan er een grote meerwaarde is dat ze getracked worden, maar voor sleutels, rugzak en portefeuille is het al handig gebleken. Niet omdat ik ze vaak verlies (eigenlijk nooit), maar gemoedsrust 'just in case'.
Misschien wil ik er nog wel eentje op de werklaptop hangen, vooral om er aan herinnerd te worden mocht ik 'm ooit achterlaten ergens. En misschien op de prive laptop. Maar ik heb geen idee hoe ik ze er aan moet bevestigen, tenzij op de hoes/sleeve.
@ThinkPad , als ik nu even in find-my kijk voor de drie tags, is de locatie 20 min ago, 0 min ago, en 4 min ago. En net nadat ik de app opende en keek, 0 min ago, 0 min ago en 5 min ago. Dus de eerste twee meteen bijgewerkt, en de laatste van 4 naar 5 minuten, dus niet bijgewerkt.
Edit: als je al off-brand wil gaan, kan je beter chipolo nemen. Die hebben dezelfde functionaliteit (de ONE spot serie) en werken in het find my systeem. Maar ze zijn even duur als airtags. Wel hebben ze een gaatje om gemakkelijk ergens aan te hangen en eentje in credit card formaat.
[ Voor 11% gewijzigd door Amos_x op 03-12-2023 11:03 ]
Tijdje terug had ik hier met echte AirTags ook continue last van, werden soms uren niet bijgewerkt. Laatste tijd gaat dat veel beter, leek meer een bug in het netwerk dan in de tags zelfThinkPad schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 16:01:
Lijkt vandaag al beter, 20-30 min geleden laatst ge-update terwijl de tag op het stil op het aanrecht ligt.
[ Voor 7% gewijzigd door ThinkPad op 03-12-2023 11:15 ]
Maar die U1 chip heeft niks te maken met het geconstateerde (tijdelijke) probleem met de Action-tags.meesje schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:23:
[...]
Copy/paste van de Apple pagina:
Door Apple ontworpen U1-chip voor Ultra Wideband en ‘Nauwkeurig zoeken’
Bij de Kruidvat en Action tags ontbreekt deze chip.
Voor een case als dat je je autosleutels in huis kwijt bent, lijkt me de nauwkeurig zoeken functie wel wenselijk.
Neemt niet weg dat nauwkeurig zoeken wel handig is, voor verloren sleutels of katten. Alles voor z'n geld, uiteraard.
De tag laten piepen wat bij in huis kwijtgeraakte sleutels een goed alternatief is met de Action-tags, werkt bij katten niet zo fijn
Mag ik vragen hoe je de airtag hebt weggewerkt in de fiets van je zoon?olafmol schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:50:
[...]
ik snap je niet helemaal? Ik heb een airtag die in de fiets van mijn zoon zit gekoppeld aan mijn eigen iPhone. Of bedoel je iets anders?
Fietsbel. Oa op Bol te vinden.Muncher schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 11:12:
[...]
Mag ik vragen hoe je de airtag hebt weggewerkt in de fiets van je zoon?
Ik heb hem in de kunststof koplamp gestopt. Daar zit een ruimte in voor drie AA batterijen, maar aangezien het een elektrische fiets is werkt de lamp op de accu van de fiets.Muncher schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 11:12:
[...]
Mag ik vragen hoe je de airtag hebt weggewerkt in de fiets van je zoon?
Ik was bang dat die fietsbel makkelijk te herkennen is door het dievengilde en verwijderd zou worden.
Vraag over ‘delen met gezin’.
Sinds vandaag heb ik mijn Apple Airtag in gebruik genomen. Op mijn Iphone zie ik de airtag als object. Daarna heb ik ‘m gedeeld met mijn vriendin, uitnodiging geaccepteerd, maar dan zie ik ‘m niet terug op haar Iphone. Wel onder objecten, maar als ik dan via haar telefoon bijvoorbeeld geluid wil afspelen, zegt ie ‘airtag onbereikbaar’, terwijl deze gewoon naast me ligt. Wat doe ik verkeerd? Ik heb op haar telefoon ook bluetooth en locatie aan staan, maar op het kaartje is de airtag ook niet te zien. Er staat op haar telefoon bij de airtag ook ‘geen locatie gevonden’.
Hebben toevallig meer mensen hier last van? Bij Apple zelf weten ze het ook niet.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Sinds vandaag heb ik mijn Apple Airtag in gebruik genomen. Op mijn Iphone zie ik de airtag als object. Daarna heb ik ‘m gedeeld met mijn vriendin, uitnodiging geaccepteerd, maar dan zie ik ‘m niet terug op haar Iphone. Wel onder objecten, maar als ik dan via haar telefoon bijvoorbeeld geluid wil afspelen, zegt ie ‘airtag onbereikbaar’, terwijl deze gewoon naast me ligt. Wat doe ik verkeerd? Ik heb op haar telefoon ook bluetooth en locatie aan staan, maar op het kaartje is de airtag ook niet te zien. Er staat op haar telefoon bij de airtag ook ‘geen locatie gevonden’.
Hebben toevallig meer mensen hier last van? Bij Apple zelf weten ze het ook niet.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
[ Voor 5% gewijzigd door MBAMG op 12-12-2023 10:58 ]
De batterij van m'n AirTag is vervangen. Wanneer ik nu mijn sleutelbos oppak gaat het geluidje wanneer je de AirTag zoekt een aantal seconden af. Iemand enig idee waarom dit gebeurd? Dit is bij m'n andere AirTags niet zo.
Precies dit. Ik heb de batterij vervangen van één van onze AirTag's. Continue dat geluidje bij oppakken sleutelbos. Nieuwe batterij er in en het is verholpen. Wellicht is de batterij leeg geweest?Epiloque schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:10:
De batterij van m'n AirTag is vervangen. Wanneer ik nu mijn sleutelbos oppak gaat het geluidje wanneer je de AirTag zoekt een aantal seconden af. Iemand enig idee waarom dit gebeurd? Dit is bij m'n andere AirTags niet zo.
Daarnaast kan dezelfde AirTag geen geluid meer afspelen en zoeken en vinden gaat ook niet meer, terwijl de locatie in Zoek Mijn wel bekend is. Iemand hier een idee van?
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Toch niet zo'n Duracell batterij met bitter smaakje? Zodat kleine kinderen het uitspugen in plaats van in te slikken?THE_BASE schreef op zondag 7 januari 2024 @ 18:07:
[...]
Ik heb de batterij vervangen van één van onze AirTag's. Continue dat geluidje bij oppakken sleutelbos. Nieuwe batterij er in en het is verholpen.
Dat bittere laagje zorgt voor slecht contact, schoonmaken met alcohol / schuren helpt, of nog beter eentje zonder dat vieze laagje....
Precies, dat had ik eerder gelezen, dus heb eens batterijen besteld (Panasonic meen ik) die dat niet hebben en volgens Amerikaanse sites goed geschikt zijn. Die batterijen zitten ook in andere AirTags waar dat probleem niet speelt.manusz schreef op zondag 7 januari 2024 @ 18:11:
[...]
Toch niet zo'n Duracell batterij met bitter smaakje? Zodat kleine kinderen het uitspugen in plaats van in te slikken?
Dat bittere laagje zorgt voor slecht contact, schoonmaken met alcohol / schuren helpt, of nog beter eentje zonder dat vieze laagje....
Het vreemde is dat er nu ineens meerdere AirTags niet kunnen worden gelokaliseerd als je via Zoek Mijn wilt vinden, de locatie wordt wel gewoon doorgegeven. Misschien toch een bug?
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Meerdere AirTags, hebben die allemaal net een verse batterij gekregen?THE_BASE schreef op zondag 7 januari 2024 @ 18:22:
[...]
Het vreemde is dat er nu ineens meerdere AirTags niet kunnen worden gelokaliseerd als je via Zoek Mijn wilt vinden, de locatie wordt wel gewoon doorgegeven. Misschien toch een bug?
Als dat zo is zou je een AirTag reset kunnen proberen.
Als dat niet zo is dan zou ik eerder aan iets netwerkachtigs denken.....???
Recent een paar extra AirTags gekocht om oa in de schooltassen van mijn kinderen te stoppen, voor het geval dat ze die ergens laten staan (laatst is er eentje daadwerkelijk in de bus blijven staan 😬).
We hebben in het gezin allemaal iPhones die draaien op iOS 17.2. Bij mijn oudste zoon (18) kan ik de AirTag van zijn rugzak, gekoppeld aan zijn Apple account, vanuit zijn Zoek Mijn delen met mij, zodat ik zijn rugzak ook bij mijn objecten kan zien.
Bij mijn jongste zoon (15) lukt dat echter niet. De mogelijkheid om vanuit zijn Zoek Mijn een object (AirTag) te delen staat er simpelweg niet.
Heeft iemand een idee waardoor dit komt en hoe ik dit probleem kan oplossen? Je zou toch juist bij een minderjarige in staat willen zijn om een AirTag te delen met iemand uit de familie?
Alvast dank voor de hulp.
We hebben in het gezin allemaal iPhones die draaien op iOS 17.2. Bij mijn oudste zoon (18) kan ik de AirTag van zijn rugzak, gekoppeld aan zijn Apple account, vanuit zijn Zoek Mijn delen met mij, zodat ik zijn rugzak ook bij mijn objecten kan zien.
Bij mijn jongste zoon (15) lukt dat echter niet. De mogelijkheid om vanuit zijn Zoek Mijn een object (AirTag) te delen staat er simpelweg niet.
Heeft iemand een idee waardoor dit komt en hoe ik dit probleem kan oplossen? Je zou toch juist bij een minderjarige in staat willen zijn om een AirTag te delen met iemand uit de familie?
AirTags zijn voor zover ik niet te delen van of met accounts van kinderen (van die de account als zodanig in iCloud is geregistreerd, in ieder geval tot 16 jaar (in NL)). Misschien zal dat nog worden bijgesteld in de toekomst.747ata32 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 10:00:
...
[ Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 13-01-2024 11:25 ]
Eigenlijk best bijzonder dat ik mijn zoon’’s iPhone wel kan zien in Zoek Mijn (zijn account is onderdeel van het familie account), maar een AirTag die gekoppeld is aan zijn account dan niet 🤔. Maar het zou de enige logische verklaring zijn.begintmeta schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 11:24:
[...]
AirTags zijn voor zover ik niet te delen van of met accounts van kinderen (van die de account als zodanig in iCloud is geregistreerd, in ieder geval tot 16 jaar (in NL)). Misschien zal dat nog worden bijgesteld in de toekomst.
Ook hier problemen met het delen van AirTags. Het delen werkt, na een tijdje (1/2 dagen) is de gedeelde AirTag verdwenen uit Find My van de persoon met wie die gedeeld is....
Inmiddels een paar maanden in gebruik. Werkt prima. Enige wat ik vreemd vind, hij zit in rugtas en zodra je die oppakt dan begint de tag te piepen. Dit is dan als de tas een poos niet bewogen is. Zou dit een soort "Hey! Ik ben een tag die je volgt" functionaliteit zijn?ThinkPad schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 16:59:
[...]
[...]
Normaal gesproken heeft hij dan al een tijdje niet meer kunnen babbelen met jouw iPhone.ThinkPad schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:08:
[...]
Inmiddels een paar maanden in gebruik. Werkt prima. Enige wat ik vreemd vind, hij zit in rugtas en zodra je die oppakt dan begint de tag te piepen. Dit is dan als de tas een poos niet bewogen is. Zou dit een soort "Hey! Ik ben een tag die je volgt" functionaliteit zijn?
Oftewel, het kan zijn dat je een Airtag bij de overburen hebt verstopt en jezelf niet meer in de buurt van de Airtag hebt laten zien. Dus dan begint hij bij beweging direct te piepen.
Dit zelfde gedrag gebeurd ook bij de Airpods Pro.
Ah ja dat is het dan, ik heb Bluetooth eigenlijk altijd uit staan.
Enkele weken geleden was de fiets van mijn zoon gestolen. Heb hem een 2dehandsfiets gekocht en een airtag in verstopt. Gisteren bleek de fiets gestolen te zijn en dankzij de airtag heb ik hem teruggevonden

En dan? Vraag me altijd af hoe dat gaat. Heb je m terug “gestolen”? Of ben je met n honkbalknuppel langsgegaan?pina schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:22:
Enkele weken geleden was de fiets van mijn zoon gestolen. Heb hem een 2dehandsfiets gekocht en een airtag in verstopt. Gisteren bleek de fiets gestolen te zijn en dankzij de airtag heb ik hem teruggevonden
Misschien zou een goed slot ook helpen. Twee keer je fiets gestolen in een paar weken tijd.pina schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:22:
Best geen uitspraken doen als je de context niet kent. En daar gaat de discussie niet over, het gaat erom dat ik de fiets heb teruggevonden dankzij de airtag.La1974 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:23:
[...]
Misschien zou een goed slot ook helpen. Twee keer je fiets gestolen in een paar weken tijd.
werd gewoon aan de kant van straat gegooid omdat hij waarschijnlijk niet meer berijdbaar was geworden. Achterwiel blokkeerde en remmen hebben ze kapotgemaakt. Als hij in een huis stond, dan had ik gewoon de politie gebeld om hem samen mee te nemen. Eigenlijk jammer dat ik de dief zo niet heb kunnen betrappenDCNY schreef op zondag 3 maart 2024 @ 13:11:
[...]
En dan? Vraag me altijd af hoe dat gaat. Heb je m terug “gestolen”? Of ben je met n honkbalknuppel langsgegaan?
Of verhuizenLa1974 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:23:
[...]
Misschien zou een goed slot ook helpen. Twee keer je fiets gestolen in een paar weken tijd.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zo makkelijk gaat dat niet.pina schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:25:
[...]
werd gewoon aan de kant van straat gegooid omdat hij waarschijnlijk niet meer berijdbaar was geworden. Achterwiel blokkeerde en remmen hebben ze kapotgemaakt. Als hij in een huis stond, dan had ik gewoon de politie gebeld om hem samen mee te nemen. Eigenlijk jammer dat ik de dief zo niet heb kunnen betrappen
Zeker als het gaat over appartementen, of huizen die dicht bij elkaar staan zal de politie niet de hele buurt uit kammen, of een huiszoekingsbevel regelen voor meer dan 1 huis….
Sony A7 iv en wat recycled glas
Ik kwam hem gisteren ook tegen:ThinkPad schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 16:59:
EAN 8720249805618
[Afbeelding]
https://www.action.com/nl...esh-n-rebel-smart-finder/ (€6,95)
Er is ook een 3-pack voor €19,95: https://www.action.com/nl...sh-n-rebel-smart-finders/ (dat scheelt 90 cent!!)
De software ziet hem idd als een Sitecom "6ATAG3". Ik heb screen recording op mijn iPhone aangezet en ben gaan winkelen zonder iPhone, met de Smart Finder in mijn zak. iDevices van andere mensen pikken hem gewoon op. In een winkelgebied zag ik iedere 2-10 minuten een update.
Heeft Apple hier geen probleem mee?
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Gezien het “works with” logo op de verpakking lijkt het dat ze een licentie hebben, dus nee, daar heeft Apple geen problemen mee.Mentalist schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:03:
[...]
Ik kwam hem gisteren ook tegen:
Er is ook een 3-pack voor €19,95: https://www.action.com/nl...sh-n-rebel-smart-finders/ (dat scheelt 90 cent!!)
De software ziet hem idd als een Sitecom "6ATAG3". Ik heb screen recording op mijn iPhone aangezet en ben gaan winkelen zonder iPhone, met de Smart Finder in mijn zak. iDevices van andere mensen pikken hem gewoon op. In een winkelgebied zag ik iedere 2-10 minuten een update.
XBL gamertag StayingPow3r
Ah, wist ik niet. Meer info:Mr. Freeze schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:46:
[...]
Gezien het “works with” logo op de verpakking lijkt het dat ze een licentie hebben, dus nee, daar heeft Apple geen problemen mee.
https://www.apple.com/new...arty-finding-experiences/
Net ook getest met AirGuard op een Android telefoon. Daarmee kan ik de signaalsterkte zien wat helpt om de Smart Finder te vinden als je hem niet kan horen. AirGuard kan hem ook laten piepen. Mijn Samsung SmartTags kan ik niet laten piepen.
Hallootjes, ik heb afgelopen week de batterijen vervangen van de AirTag alleen sindsdien loop ik tegen probleem die ik vandaag geconstateerd heb.
Als ik niet in de buurt van de AirTag ben, lijkt ie niet gezien te worden door andere iPhones/ipads/mac terwijl dit altijd eerst wel was, zie ook steeds laatst gezien gisteren 22:00 (tijd dat ik hier weg ben gegaan, terwijl het normaal door andere devices wel werd herkend) hoe is dit makkelijk op te lossen?
Resetten ?
Als ik niet in de buurt van de AirTag ben, lijkt ie niet gezien te worden door andere iPhones/ipads/mac terwijl dit altijd eerst wel was, zie ook steeds laatst gezien gisteren 22:00 (tijd dat ik hier weg ben gegaan, terwijl het normaal door andere devices wel werd herkend) hoe is dit makkelijk op te lossen?
Resetten ?
[ Voor 6% gewijzigd door Soppyscroll op 12-05-2024 12:11 ]
Werkt hier die “richtingzoeker” in huis ook mee?Mentalist schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 23:03:
[...]
Ik kwam hem gisteren ook tegen:
XXXVI
@ephymerous Nee helaas niet, deze richtingbepalen binnen in een gebouw is veel meer rudimentair. Door het ontbreken van de Apple h2 chip die enkel is voorbehouden aan de AirTags.
Maar toch zijn ze nog best bruikbaar hoor.
Maar toch zijn ze nog best bruikbaar hoor.
Nee. Je kan met AirGuard op Android wel de signaalsterkte zien wat een ruwe indicatie geeft van hoe ver weg de tracker is. (zwak signaal = tracker verder weg, 100%=je telefoon ligt op de tracker)ephymerous schreef op zondag 12 mei 2024 @ 20:27:
[...]
Werkt hier die “richtingzoeker” in huis ook mee?
Het probleem is er helaas nog steeds...turkeyhakan schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:49:
Ook hier problemen met het delen van AirTags. Het delen werkt, na een tijdje (1/2 dagen) is de gedeelde AirTag verdwenen uit Find My van de persoon met wie die gedeeld is....
Alle AirTags gereset, batterijen vervangen etc.. niets helpt... iemand enig idee?
Zijn de Airtag dupe van de action waterdicht?
Dus de FreshNRebel 6ATAG3 van de action.
Zijn deze waterdicht?
Ik kan dit nergens vinden in de handleiding
Zijn deze waterdicht?
Omdat deze gemakkelijk kunnen (en moeten) worden geopend om er een nieuw knoopcelletje in te doen, mag je er niet veel van verwachten. Ik zeg; spatwaterdicht. That's it.tjerkpolle schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 19:53:
Zijn deze waterdicht?
..
Ik heb een Chipolo One Spot in gebruik die vier keer zo duur is als die van de Action en ook die is niet waterdicht.tjerkpolle schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 19:53:
Zijn deze waterdicht?
Dus gevoelsmatig denk ik dat die FreshnRebel ook niet waterdicht is.
Voordeel van de Chipolo is dat die zeer licht en klein is vergeleken met een Airtag en makkelijker aan de halsband van een hond/kat kan hangen of kan verstoppen.
[ Voor 15% gewijzigd door remmuz op 22-08-2024 08:05 ]
Op zich is het wel bekend denk ik dat je de locatie van een airtag krijgt via een iOS apparaat. Er gebeurde wel iets grappigs vandaag.
Mn fiets met airtag stond in dr achtertuin. Vervolgens ging ik naar een winkel een paar honderd meter verderop en kreeg ik een melding:
Uw airtag is niet meer bij u. Laatste locatie is: de winkel een paar honderd meter verderop.
Thuis aangekomen ben ik toch even gaan controleren of de fiets nog in de tuin stond. En gelukkig stond die er nog wel.
Mn fiets met airtag stond in dr achtertuin. Vervolgens ging ik naar een winkel een paar honderd meter verderop en kreeg ik een melding:
Uw airtag is niet meer bij u. Laatste locatie is: de winkel een paar honderd meter verderop.
Thuis aangekomen ben ik toch even gaan controleren of de fiets nog in de tuin stond. En gelukkig stond die er nog wel.
Weet iemand hoe je de Smart Finder van de Kruidvat reset? De handleiding heb ik niet meer. Eerder was de smart finder succesvol aan mijn telefoon gekoppeld, maar die telefoon is gejat en gekoppelde objecten zitten kennelijk niet in de iCloud backup. Wi 'm dus graag opnieuw koppelen maar weet niet hoe.
Metal up your ass
Ik gok net als die van de Action;JaymzHetfield schreef op maandag 2 september 2024 @ 11:33:
Weet iemand hoe je de Smart Finder van de Kruidvat reset? De handleiding heb ik niet meer. Eerder was de smart finder succesvol aan mijn telefoon gekoppeld, maar die telefoon is gejat en gekoppelde objecten zitten kennelijk niet in de iCloud backup. Wi 'm dus graag opnieuw koppelen maar weet niet hoe.
-First, remove the item from the Find My app.
-After the device is powered on, double-click the button. The device will beep.
-Long press the button for 8 seconds.
-After 3 seconds there will be a beep, but keep holding until the device beeps again.
-Release the button to complete the factory reset.
-The device can now be paired.
Bedankt voor je suggestie, maar helaas, verwijderen kan niet, want ik heb die telefoon niet meer (gestolen). Iets met een button kan ook niet, want die is er niet.remmuz schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:51:
[...]
Ik gok net als die van de Action;
-First, remove the item from the Find My app.
-After the device is powered on, double-click the button. The device will beep.
-Long press the button for 8 seconds.
-After 3 seconds there will be a beep, but keep holding until the device beeps again.
-Release the button to complete the factory reset.
-The device can now be paired.
Iemand anders nog ideeën?
Update:
Heb er nog eentje gekocht om de handleiding te bemachtigen (momenteel €5) en wat blijkt: Stop de batterij er 5 keer opnieuw in en je hoort een ander start-geluidje dan normaal. Het ding is gereset en weer koppelbaar.
[ Voor 14% gewijzigd door JaymzHetfield op 05-09-2024 17:24 ]
Metal up your ass
Ik heb een 2 tal apple airtags en nu ook 2 sitecoms van de action… 1 daarvan is nu al 2 weken “zoek”… laatst gezien op 31 oktober om 22.30 bij ons thuis… als ik probeer een geluid af te spelen krijg ik een melding “buiten bereik”….
Ik heb dit in elke kamer in huis al geprobeerd maar overal hetzelfde helaas… iemand nog creatieve tips?
Ik heb dit in elke kamer in huis al geprobeerd maar overal hetzelfde helaas… iemand nog creatieve tips?
Batterij leeg?miel schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 13:04:
Ik heb een 2 tal apple airtags en nu ook 2 sitecoms van de action… 1 daarvan is nu al 2 weken “zoek”… laatst gezien op 31 oktober om 22.30 bij ons thuis… als ik probeer een geluid af te spelen krijg ik een melding “buiten bereik”….
Dan is het gewoon pech en hopen dat je hem een keer tegenkomt met opruimen.
(je zou de stofzuigerzak nog even kunnen checken 😁)
Batterij is volledig vol….remmuz schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 19:03:
[...]
Batterij leeg?
Dan is het gewoon pech en hopen dat je hem een keer tegenkomt met opruimen.
(je zou de stofzuigerzak nog even kunnen checken 😁)
Heb het een keer met een echte AirTag gehad. Ding had ik gewoon in m’n hand dus was niet zoek. Toen ook gereset ofzo.
Dat is hier dus het probleem…. Ik kan hem nergens meer vinden hahahahhaCheesy schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 21:07:
[...]
Heb het een keer met een echte AirTag gehad. Ding had ik gewoon in m’n hand dus was niet zoek. Toen ook gereset ofzo.
Zijn er hier meer mensen die last hebben met het wisselen van het batterijtje in een AirTag? Ze zijn zo glad dat ik ze niet open kan krijgen, en als me dat wel lukt na veel proberen, dan krijg ik ze niet goed dicht vanwege gebrek aan grip.
Iemand een trucje hiervoor?
De manier van openen is bij een Tile dan toch een stuk handiger.
[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Freeze op 12-01-2025 09:59 ]
XBL gamertag StayingPow3r
Beetje duwen/indrukken om te openen wil nog wel eens helpen. Voor de batterij even eens. Mocht dat niet helpen dan zet ik er een bot mes tussen om de batterij los te wringen. (Dit laatst vooral bij Aqara en hue apparatuur). Moet eerlijk vermelden dat de AirTag juist de gemakkelijkste is om de batterij te verwisselen.Mr. Freeze schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:58:
Zijn er hier meer mensen die last hebben met het wisselen van het batterijtje in een AirTag? Ze zijn zo glad dat ik ze niet open kan krijgen, en als me dat wel lukt na veel proberen, dan krijg ik ze niet goed dicht vanwege gebrek aan grip.
[ Voor 10% gewijzigd door TheKerremenke op 12-01-2025 10:19 ]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Ik heb zo'n goedkope afwasborstel van Ikea met een zuignapje om hem op je aanrecht te zetten.TheKerremenke schreef op zondag 12 januari 2025 @ 10:18:
[...]
Beetje duwen/indrukken om te openen wil nog wel eens helpen. Voor de batterij even eens. Mocht dat niet helpen dan zet ik er een bot mes tussen om de batterij los te wringen. (Dit laatst vooral bij Aqara en hue apparatuur). Moet eerlijk vermelden dat de AirTag juist de gemakkelijkste is om de batterij te verwisselen.
Zuignapje pas precies op de Airtag 😁
Ikearemmuz schreef op zondag 12 januari 2025 @ 11:01:
[...]
Ik heb zo'n goedkope afwasborstel van Ikea met een zuignapje om hem op je aanrecht te zetten.
Zuignapje pas precies op de Airtag 😁
Ik zorg dat de tag droog en schoon is, en dan draai ik ze open met mijn duimbasissen. Groter en meer grip.Mr. Freeze schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:58:
Anderhalf jaar geleden Chipolo Card Spot gekocht, voor zowel m'n vrouw als voor mezelf. De afgelopen maand kreeg ik te vaak, tijdens een wandeling of autorit, de melding dat ik m'n portemonnee was vergeten. Ook de locatie was niet meer zo recent als in het begin... Ik denk dat de batterij leegloopt waardoor het bereik aanzienlijk minder is geworden.
Bol was gelukkig zo vriendelijk om voor beide artikelen een retour aan te maken, ik krijg m'n geld terug. Nu maar eens op zoek naar een vergelijkbaar product met oplaadbare/vervangbare batterij, bijvoorbeeld Smartcard van rhinokey. Iemand nog andere suggesties?
Bol was gelukkig zo vriendelijk om voor beide artikelen een retour aan te maken, ik krijg m'n geld terug. Nu maar eens op zoek naar een vergelijkbaar product met oplaadbare/vervangbare batterij, bijvoorbeeld Smartcard van rhinokey. Iemand nog andere suggesties?
Ben wel tevreden over de el cheapo van Action: https://www.action.com/nl...-rebel-smart-finder-card/Mawlana schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 13:17:
Iemand nog andere suggesties?
Let op:
Berichten over bestellingen, levertijden en beschikbaarheid mogen in [AirTags] Levertijden & Beschikbaarheid.
Berichten over bestellingen, levertijden en beschikbaarheid mogen in [AirTags] Levertijden & Beschikbaarheid.