DCNY schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 13:50:
[...]
[...]
Hier deed je punt t ineens wel. Begint een beetje vervelend te worden.
Nog eenmaal de uitleg:
-Wil je een airtag, dan dien je gebruik te maken van iCloud
-Wil je geen iCloud, dan dien je geeen gebruik te maken van een airtag.
Einde tip
Ik heb meerdere macbooks op meerdere locaties
ik hoef geen uitleg hoe weet hoe het werk, ik weet hoe het te cracken, alleen was verward met de foutmelding vandaar de vraag op forum
Vroeger was tweakers een plaats waar men er open voor sta maar blijkbaar is veranderd
de uitleg klopt niet,heb ook niet gevraagd om uitleg
Ik heb airtag met findmy remoteiuiservice aan en de rest uit
La1974 schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 17:43:
[...]
Zoek even op wat interpunctie precies betekent.
Jij bent onderdeel van het ‘systeem’. Daar kan je van alles van vinden. Maar in dit geval bepaalt de fabrikant hoe het werkt. Als je het daar niet mee eens bent is je enige keuze: het niet gebruiken.
Allereerst heel lief dat je me wil het aanbied, ik sta er voor open

weet dat mijn taal niet mijn sterkste is

, ging ik daar vanuit omdat dat eerste goole resultaat is en hier al aantal keren een punt van werd gemaakt dat er geen punt was
maar als ik even een punt mag maken of de punten op de i wil zetten of even de punten wil inhalen
Ik weet niet of jullie het door hebben
We zitten in een tijdperk waarbij langer reclame word vertoond dan een filmpje
Een tijd waar makkelijker is om via de primera een tegoedbon kopen sneller is dan betaal manier bij apple store te veranderen(probeer maar eens van bank te verwisselen )
waarbij apple bij elk wachtwoord melding toon met de vraag "reuire password for additional purchases on this device ? " require after 15 minutes or always require optie
ik heb nu 10 keer mijn wachtwoord in getyped vandaag en 10 keer die vraag beantwoord
Why?
dan kan ik wel in systeem zitten, maar systemen worden alleen verbeterd als men zich daar tegen verzet, kritische is, of mee bezig is
Ik wil niet de moraal ridder uithangen maar nu word er gedaan alsof ik gek ben omdat ik geen icloud wil gebruiken
Ik vermoed dat jullie allemaal een auto hebben dat als er 1 sensor kapot is de auto niet meer rijd
Leuk voor veilig thuis, maar in extremere/ andere omstandigheden kom je er nog wel achter hoe fijn werk
[
Voor 12% gewijzigd door
meeuw013 op 21-02-2026 21:15
]