Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:42
Ik heb die je aangeeft van de Action en ook deze Chipolo CARD Spot.

De vindbaarheid van beide is hetzelfde. Maar de Chipolo card werkt echt minimaal 2 jaar op een batterij (zelf getest). Die van de Action is al een paar keer spontaan leeg geweest. Prima als je weet waar die is, maar hij zegt dat er nog batterij in zit. Dus je denkt er ook niet aan om op te laden ofzo.

Wat mij betreft kan je ze beide prima gebruiken, alleen zou ik het er vanaf laten hangen "hoe belangrijk" het is dat je terug wilt vinden.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:32
mhr-zip schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:48:
[...]

Maar de Chipolo card werkt echt minimaal 2 jaar op een batterij (zelf getest).
Hier dus niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:29
Wat is nou het nut van de knop op de tracker van De Action? In de handleiding rept men van een functieknop.
Maar verder helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:32
Ik heb 'm afgelopen zondag gehaald. Vooralsnog werkt ie prima. Ik heb ook direct zo'n vierkante tag gehaald voor in de auto, zodat ik de auto makkelijk kan terugvinden. M'n Mercedes Me abonnement is blijkbaar verlopen, dus ik had afgelopen zondag grote moeite om de auto terug te vinden (Efteling)._O-

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:39
Goedemorgen,

Kleine intro: Ik heb ooit een iPhone 3g en 5 gehad maar daarna naar Android gegaan. Had toen wat moeite met het gesloten Apple systeem en uiteraard speelde de kosten ook mee.
Maar inmiddels weer een iPhone 15 en mijn vrouw ook omdat de dochters allemaal een iPhone hebben en we zagen dat ze toch echt veel sneller/beter werken.

We zijn erg blij met de overstap en dus ook met Find my aan de gang.

Apple AirTags ook in gebruik en daar heb ik een vraag over.

Mijn vrouw is een weekje in Mexico op vakantie met een vriendin en heeft een AirTag in de koffer voor ruimbage en die gaf netjes de locatie toen deze uit het vliegtuig ging en in de transferbus naar het hotel toen mijn vrouw nog geen datasim actief had.

Inmiddels een unlimited Mexico Esim in de iPhone en Wifi in het hotel.
We hebben ook Life360.

Nu zie ik verschil in laatst gezien:

Haar iPhone 18 uur geleden locatie als kijk in de app op mijn iPhone.
De AirTag 11 minuten geleden in de app op mijn iPhone.
Life360 4 uur gelden.
En op de iMac in het account van mijn vrouw is de iPhone 11 minuten geleden gezien.

Dus de locatie van de AirTag welke ik zie op mijn iPhone en de locatie van haar iPhone op de iMac zijn gelijk.
De AirTag heeft ze met mij gedeeld maar zie ik weer niet in haar account op de iMac.

Waar zitten deze verschillen nu in? Vooral die 18 uur snap ik niet helemaal aangezien dit op de iMac 11 minuten is op haar account. Ze is echt online geweest na die 18 uur want we hebben wat appjes gestuurd en ze heeft wat mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:52
De afgelopen weken heb ik met regelmaat als ik onderweg ben, dat mijn AirTag aan de huissleutelbos zogenaamd ergens is achtergelaten. Sleutels zitten dan in de jaszak en de iPhone 13 Pro in de broekzak en ja, beide kledingstukken worden dan door mij gedragen :p
Vanmorgen onderweg ook weer dezelfde melding. De AirTag wordt met een laatste positie ergens op de snelweg weergegeven in FindMy, terwijl ik met de sleutels in de hand, ruwweg 42 km verderop zit te werken.
Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
LaborGardens schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 10:38:
De afgelopen weken heb ik met regelmaat als ik onderweg ben, dat mijn AirTag aan de huissleutelbos zogenaamd ergens is achtergelaten. Sleutels zitten dan in de jaszak en de iPhone 13 Pro in de broekzak en ja, beide kledingstukken worden dan door mij gedragen :p
Vanmorgen onderweg ook weer dezelfde melding. De AirTag wordt met een laatste positie ergens op de snelweg weergegeven in FindMy, terwijl ik met de sleutels in de hand, ruwweg 42 km verderop zit te werken.
Meer mensen last van?
Even het batterijtje vervangen.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Berichten over bestellingen, levertijden en beschikbaarheid mogen in [AirTags] Levertijden & Beschikbaarheid.