Gebruik al wat jaren AirTags, en ook van andere merken dunne trackers in gebruik (gehad) die met Find My werken. Nu viel het me op dat in ieder geval 2 van de andere merken trackers random lijken te piepen heel kort, op de gekste tijden (om 2:00 in de ochtend bij wijze van). Ze zijn wel binnen Bluetooth-afstand van mijn telefoon, maar liggen wel al enige maanden relatief stil / de andere beweegt een dag per week. Mijn AirTags heb ik nog nooit horen piepen buiten tests van mezelf om dan

En de accu's zitten netjes vol, dus het is ook geen low battery waarschuwing. Wil het even in de gaten houden en sowieso ff de maker benaderen voor info (rolling square is het enige andere merk dat ik nu gebruik), maar wie weet hebben anderen hier idem meegemaakt en een verklaring gekregen/gevonden.
Zou het nog snappen dat die dingen kort piepen als ik op kantoor zit en ze thuis liggen, maar als ik gewoon in huis rondloop met alles binnen bereik is het wat opvallend..
[
Voor 13% gewijzigd door
2Dutch op 21-08-2025 00:44
]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |