Onlangs 8 airtags gekocht, waarvan ik er 6 houd. Ze stonden onlangs aan 94 euro voor een 4-pack. 23.5 per stuk. Vergeleken met de tag uit de action betaal je maar 16 euro extra, maar dan ben je wel zeker dat je een product hebt dat werkt zoals het hoort met alle functionaliteit.
Ik heb er maar drie in gebruik, uiteindelijk zijn er niet zoveel items in je dagelijkse routine waarvan er een grote meerwaarde is dat ze getracked worden, maar voor sleutels, rugzak en portefeuille is het al handig gebleken. Niet omdat ik ze vaak verlies (eigenlijk nooit), maar gemoedsrust 'just in case'.
Misschien wil ik er nog wel eentje op de werklaptop hangen, vooral om er aan herinnerd te worden mocht ik 'm ooit achterlaten ergens. En misschien op de prive laptop. Maar ik heb geen idee hoe ik ze er aan moet bevestigen, tenzij op de hoes/sleeve.
@
ThinkPad , als ik nu even in find-my kijk voor de drie tags, is de locatie 20 min ago, 0 min ago, en 4 min ago. En net nadat ik de app opende en keek, 0 min ago, 0 min ago en 5 min ago. Dus de eerste twee meteen bijgewerkt, en de laatste van 4 naar 5 minuten, dus niet bijgewerkt.
Edit: als je al off-brand wil gaan, kan je beter chipolo nemen. Die hebben dezelfde functionaliteit (de ONE spot serie) en werken in het find my systeem. Maar ze zijn even duur als airtags. Wel hebben ze een gaatje om gemakkelijk ergens aan te hangen en eentje in credit card formaat.
[
Voor 11% gewijzigd door
Amos_x op 03-12-2023 11:03
]