“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dan was je er snel bij, hier was het na 5 minuten al: 4 Mei - 7 MeiTHE_BASE schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:30:
[Afbeelding]
Lijkt goed te gaan na ellende met bestellen via Apple Store app en betalen met creditcard. Nu besteld via Safari en betaald met iDeal.
It's dark but I don't want to find the light :: Sci-Fi fan :: Star Citizen :: Let's connect
[Voor 18% gewijzigd door dglavimans op 23-04-2021 18:13]
Hier ook. Terwijl ik wel meteen om 14:00 had besteld...dglavimans schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:07:
Mijne is opgeschort... Met ideal betaald :’) maar ja wat nu. Geld wel al er af gehaald
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick
De wondere wereld van het bestelsysteem van Apple bij nieuwe releases.dglavimans schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:07:
Mijne is opgeschort... Met ideal betaald :’) maar ja wat nu. Geld wel al er af gehaald

Hier ook opgeschort en “actie vereist”. Om 14:05 besteld en met iDEAL betaald. Zal allemaal wel goed komen, is mijn ervaring althans.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Gelukkig dan dat dit gaat om een dingetje van 35 euro en niet een macbook hahah schrok alCopyman schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:24:
[...]
De wondere wereld van het bestelsysteem van Apple bij nieuwe releases.
Hier ook opgeschort en “actie vereist”. Om 14:05 besteld en met iDEAL betaald. Zal allemaal wel goed komen, is mijn ervaring althans.
Komt bijvoorbeeld elk jaar met de iPhone weer terug.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Nog steeds joh, Ideal zeker?robcoenen schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:20:
Ik ben benieuwd. Om 14:07 de bestelbevestiging per mail ontvangen.
[Afbeelding]
Dat duurt wel vaker even maar dit is wel erg lang.
[Voor 7% gewijzigd door Donstil op 23-04-2021 21:25]
iDEAL inderdaad.Donstil schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:24:
[...]
Nog steeds joh, Ideal zeker?
Dat duurt wel vaker even maar dit is wel erg lang.
Ja klopt. Dat is wel regel 1 bij Apple pre-orders.Mezkeijou schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:28:
Een CC is dus beter op dit soort momenten.
Ik zie ondertussen dat ze bij Amazon ook al te pre-orderen zijn.
Ik ook met inscriptie maar wel 30-4, was gewoon direct om 14:00u aan t bestellenEthernety schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:14:
Hier ook, om 14.10u besteld. Levering 4-7 mei. 4 stuks enmet inscriptie, mogelijk daardoor een langere levertijd.

(@dglavimans / @robcoenen Overigens ook met iDeal betaald en in mijn geval dus geen issues)
[Voor 34% gewijzigd door Tomba op 23-04-2021 22:02]
Heb dit ook nog.. Heb geen CC dus dat wordt m niet.. naja bel morgen anders wel even oprobcoenen schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:20:
Ik ben benieuwd. Om 14:07 de bestelbevestiging per mail ontvangen.
[Afbeelding]
[Voor 11% gewijzigd door TradeMarkNL op 23-04-2021 22:50]
Hier iDeal en wel de 30e, dus het zegt niets dat een CC wel beter zou zijn geweest. Hoop dat je order snel doorloopt.TradeMarkNL schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:50:
Godsamme had ik maar geweten dat ik met CC had moeten betalen. Hier staat ie ook op opgeschort met iDeal, maar ik kan verder niks doen en het geld is al afgeschreven. Nu moet ik maar gewoon afwachten dus? Was net zo blij dat ik een levering had voor de 30e…
LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80 MacBook Air M1 iPhone 14 Pro Apple Watch Series 6 Apple TV 4K AirPods Pro 2 AirTag’s AirPort Express
CreditCard geeft gelijk duidelijkheid. Daarin is het wel degelijk “beter”. Ideal betalingen worden wel vaker later verwerkt maar zolang dat niet gebeurt verlies je de plek in de rij niet direct.THE_BASE schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:06:
[...]
Hier iDeal en wel de 30e, dus het zegt niets dat een CC wel beter zou zijn geweest. Hoop dat je order snel doorloopt.
Alleen als er op het gebied van de wachtrij wat fout gaat is het wel vrijwel altijd bij de iDeal mensen. Elke release weer (Net zoals de opgeschort vragen

Zojuist mailtje gehad dat mijn bestelling is verwerkt!Vanitas1996 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:13:
Ook om 14:00 gelijk besteld, maar ook opgeschort helaas. Ik hoop dat het morgen nog door komt, maar heb het natuurlijk ook niet direct nodig, meer als hebbeding!
[Afbeelding]
Ikook! Gelukkig maarVanitas1996 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:20:
[...]
Zojuist mailtje gehad dat mijn bestelling is verwerkt!

Told you! Hier overigens ook levering op 30 april.dglavimans schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:25:
[...]
Ikook! Gelukkig maarBlijf erbij als dit een Macbook of iets was dan had ik gister toch een heel stuk minder geslapen hahaha

Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Er is overigens niet echt een accessoirs-topic geloof ik he? Moet uiteraard nog een keychain erbij kopen. Kwam deze tegen, die lijkt me wel top want beschermt tegen krassen en mensen zien niet meteen dat het een Apple-product is. Alleen die 10 dollar verzendkosten staan me wat tegen.
[Voor 73% gewijzigd door TradeMarkNL op 24-04-2021 12:26]
Er is nog geen accesoires topic, dus als iemand zich geroepen voelt om dat te openen, laat het ons dan weten. Tot die tijd lijkt [AirTags & Find My network] Ervaringen & Discussie me een betere plek voor dit soort discussiesTradeMarkNL schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:21:
[...]
Er is overigens niet echt een accessoirs-topic geloof ik he? Moet uiteraard nog een keychain erbij kopen. Kwam deze tegen, die lijkt me wel top want beschermt tegen krassen en mensen zien niet meteen dat het een Apple-product is. Alleen die 10 dollar verzendkosten staan me wat tegen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik zie dat de levertijd voor nieuwe bestellingen al aardig op aan het lopen is.
[Voor 24% gewijzigd door robcoenen op 24-04-2021 17:48]
Precies dat dus, maar ik heb mijzelf voorgenomen om duurdere uitgaves niet meer via iDeal te doen, vooral na het bestellen van de iPhone 12 Pro toentertijd haha!dglavimans schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:25:
[...]
Ikook! Gelukkig maarBlijf erbij als dit een Macbook of iets was dan had ik gister toch een heel stuk minder geslapen hahaha

https://www.macrumors.com...orders-preparing-to-ship/
[Voor 25% gewijzigd door THE_BASE op 26-04-2021 13:38]
LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80 MacBook Air M1 iPhone 14 Pro Apple Watch Series 6 Apple TV 4K AirPods Pro 2 AirTag’s AirPort Express
Om onze katten te tracken wanneer ze weer eens de benen nemen of verstoppertje spelen!JimmyJoness schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 01:01:
Waar gaan jullie de Airtag voor gebruiken?
Ja loopt best op idd.Mr_Viking schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 23:19:
Jeetje levertijd nu pas juni?!
Wel alleen de 4 pack. De solo is nog beschikbaar voor pick-up aanstaande vrijdag.

Heb je hier ook al een geschikte houder/hanger voor gevonden?Insidious schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 01:10:
[...]
Om onze katten te tracken wanneer ze weer eens de benen nemen of verstoppertje spelen!
Dus het begin is er 😄

Kreeg een SMS van UPS met track en trace linkjeTomba schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:40:
@Skybox_ @BoerFrits Hebben jullie mail gehad van Apple of een account bij DHL/UPS?
Kreeg een bericht in mijn UPS account. Dat is vaak eerder dan bericht van Apple.Tomba schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:40:
@Skybox_ @BoerFrits Hebben jullie mail gehad van Apple of een account bij DHL/UPS?
Bericht van Apple komt dan vaak in de avond of de nacht daarna pas.
Nee nog geen email gehad. Account bij DHL (zonder melding) stonden ze in de app.Tomba schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:40:
Edit: verzonden via UPS.
[Voor 18% gewijzigd door THE_BASE op 29-04-2021 15:18]
Bij mij staat de tracking inmiddels ook in de Apple Store App. En 1 pakketje is bij mij ook al verwerkt op sorteercentrum 🥳

[Voor 11% gewijzigd door Tomba op 29-04-2021 15:35]
Bij mij ook, alleen wordt het bezorgd met DHLTomba schreef op donderdag 29 april 2021 @ 15:35:
Zojuist mail ontvangen van Apple; ze zijn onderwegVia UPS vanuit Waalwijk.

Bijzonder haha
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Tijdens mijn zoektocht naar enkele lederen hangers, kwam ik dit tegen https://www.krefel.be/nl/p/62007514-airtag-4-pack
In de Belgische Krefel , 4 stuks voor 98,35 euro.
Ik heb er besteld , ben benieuwd wanneer ze gaan leveren.
Edit: Nevermind, AirTags staan nog steeds voor 12-20 mei. Morgen leveren ze alleen de sleutelhanger.

[Voor 21% gewijzigd door NotSoSteady op 29-04-2021 17:47]
Vorige week vrijdag besteld (4-pack) rond 14:45, orderbevestiging ontvangen voor levering op 7 mei. Oke, prima, had ik maar eerder moeten bestellen. Vanmiddag stonden ze nog voor levering op 7 mei, krijg ik nu ineens bericht dat ze morgen worden bezorgd... Een mazzeltje waarschijnlijk, ook wel eens leuk.
https://www.bol.com/nl/p/...4-stuks/9300000035840899/
Deze: https://www.apple.com/nl/...adf0d69b1474c814828664210Alexknl schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:40:
[...]
Heb je hier ook al een geschikte houder/hanger voor gevonden?
Waarschijnlijk wel met een andere keyring, deze is een beetje groot.
Bedankt voor de tip. Ik krijg ze morgen via Apple binnen, maar waar ik het voor gedaan heb is dat Apple nog wel eens lastig kan doen met de wettelijke 2 jaar garantie. Bol.com is daar vaak iets makkelijker in.Mrk87 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:32:
Op voorraad bij bol.com. voor 23:59 besteld morgen in huis. https://www.bol.com/nl/p/...ks/9300000035840899/?s2a=
Die van Apple stuur ik terug of mag iemand overnemen als het niet meer leverbaar is.
Desk, Network, Film / Picture, Watches, Bike & EDC Kit | XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava
UPS brengt het ene setje. DHL het andereBoerFrits schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:11:
Ik had 2 4packs besteld. Morgen komt de eerste. Andere stond gepland voor 4 tot 7 mei maar staat nu ook ineens als leverdatum 30 april.

Let er wel op dat dit niet via Bol.com zelf is, maar via een partnerwinkel, die ook nog geen beoordelingen of eigen website heeft, en volgens de KVK nog maar net een maand bestaat. Ik zou er mijn geld niet besteden, ook omdat ik een hekel heb aan winkels die proberen te profiteren van tijdelijke tekorten, en meer durven vragen dan Apple zelf.THE_BASE schreef op donderdag 29 april 2021 @ 19:40:
Mocht iemand nog snel willen, voor een iets hogere prijs:
https://www.bol.com/nl/p/...4-stuks/9300000035840899/
Even later stond het er op via Bol.com zélf voor 118,95 euro. Die heb ik besteld. Komt vandaag binnen, evenals die van Apple.Of-Aaargh schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 07:37:
[...]
Let er wel op dat dit niet via Bol.com zelf is, maar via een partnerwinkel, die ook nog geen beoordelingen of eigen website heeft, en volgens de KVK nog maar net een maand bestaat. Ik zou er mijn geld niet besteden, ook omdat ik een hekel heb aan winkels die proberen te profiteren van tijdelijke tekorten, en meer durven vragen dan Apple zelf.
[Voor 30% gewijzigd door THE_BASE op 30-04-2021 07:42]
Kun je een linkje sturen van die van Bol zelf? Ik kan ze niet vinden. Alleen die van die shady winkel.THE_BASE schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 07:40:
[...]
Even later stond het er op via Bol.com zélf voor 118,95 euro. Die heb ik besteld. Komt vandaag binnen, evenals die van Apple.
Mijn bestelling van Amac komt vandaag ook binnen. Goedkoper dan bij Apple, want cashback

Lezen is toch niet zo moeilijk jongens. Hij heeft mijn post zelfs gequoteOf-Aaargh schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 07:52:
[...]
Kun je een linkje sturen van die van Bol zelf? Ik kan ze niet vinden. Alleen die van die shady winkel.
Mijn bestelling van Amac komt vandaag ook binnen. Goedkoper dan bij Apple, want cashback

Edit: Ik zie nu dat de supplier automatisch verspringt naar third party verkoper waar hij op voorraad is. Zal wel gebeuren als bol.com zelf geen voorraad heeft.Mrk87 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:32:
Op voorraad bij bol.com. voor 23:59 besteld morgen in huis. https://www.bol.com/nl/p/...ks/9300000035840899/?s2a=
[Voor 12% gewijzigd door Mrk87 op 30-04-2021 08:34]
Hij is er helaas niet meer. Gisterenavond besteld, wilde 2 minuten later nog een setje bestellen, niet meer leverbaar. Dus wellicht hadden ze zeer beperkte voorraad beschikbaar.Of-Aaargh schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 07:52:
[...]
Kun je een linkje sturen van die van Bol zelf? Ik kan ze niet vinden. Alleen die van die shady winkel.
Ik krijg wel die van Apple vandaag binnen, die mag je van mij overnemen als je wilt. Laat maar weten in DM.
Hier ookMr.ZeroNull! schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:52:
Hier zijn ze binnen!

Serieus?Insidious schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 01:10:
[...]
Om onze katten te tracken wanneer ze weer eens de benen nemen of verstoppertje spelen!

Welke halsband / hanger ga je gebruiken?
Dit zou voor mijn kat wellicht ook iets zijn maar ik vind de tag misschien net iets te groot voor het beestje.
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Ook heel netjes toch! Zoek juist dichte hangers maar die zijn nergens te vinden (op Nomad na; maar levering 20 juli pas)Of-Aaargh schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:26:
Hier ook binnen (Amac, via PostNL). Aangezien mijn Ali hangers nog niet binnen zijn, alvast één in het hoesje van mijn oude BMW/Mini Findmate gedaan, die doen het sowieso niet meer in de huidige Mini app.
[Afbeelding]
Mooi speelgoed. Nu nog sleutelhangers. Erg jammer dat ze weinig voor een betaalbare prijs te vinden zijn.

[Voor 109% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 09:50]
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Lees mijn maandelijke nieuwsbrief! | https://www.dedigitaletuin.nl
Same here. Alleen Apple heeft ze. Ik ben ook naarstig op zoek naar sleutelhangers. Heb op AliExpress besteld, maar dat duurt veel te lang. Zónder sleutelhangers niet te gebruiken natuurlijk.Soppyscroll schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 20:45:
Iemand idee waar ik nog een Belkin sleutelhangers kan vinden? Kan ze nergens vinden behalve bij Apple (duurt 7 weken)
fnac.com? Apple sleutelhangers op voorraad.THE_BASE schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 22:44:
[...]
Same here. Alleen Apple heeft ze. Ik ben ook naarstig op zoek naar sleutelhangers. Heb op AliExpress besteld, maar dat duurt veel te lang. Zónder sleutelhangers niet te gebruiken natuurlijk.
[Voor 4% gewijzigd door OkeOkeOke op 30-04-2021 23:32]
Heb daar 1 besteld al, die is al in gebruik maar vind 4 van die dingen wel een hele dure oplossingOkeOkeOke schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 23:28:
[...]
fnac.com? Apple sleutelhangers op voorraad.
Wat een kudt bedrijf is UPS toch. Pakket zogenaamd bij de voordeur afgeleverd, maar niet bij de deur die ik hier in het huis heb zitten… pakket voorlopig dus foetsieWerkhoven schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:26:
Nondejuuuu, UPS is hier zogenaamd geweest en ik was volgens hen niet thuis. Ik ben gewoon thuis aan het werk en heb niemand aan de deur gehad. Nu wachten tot een nieuwe afleverpoging maandag a.s.

Beetje mosterd na de maaltijd maar maak een UPS MyChoice account aan. Dan gaan ze na de eerste keer al naar een UPS point als je dat wil, vaak dezelfde dag ook.Aytekin61 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:41:
En weer heeft UPS mij overgeslagen vandaag. Zogenaamd niet thuis terwijl ik hele tijd thuiswerk. Ook om de beveiliging camera's was niks zichtbaar. UPS heeft dit vaker geflikt hier. Jammer maar nu wachten tot maandag....
Echt een groen bedrijf... Wat gaan ze doen met die goede airtags met mijn persoonlijke inscripties? Daar kunnen ze toch helemaal niets meer mee?
Vond juist de inscriptie echt een meerwaarde hebben op dit product. Maar het gaat echt tegen mij principe in om een goed werkend product te laten vernietigen (aanname).