Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[AirTags] Levertijden & Beschikbaarheid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Topicstarter
Hier vind je alle informatie over levertijden en beschikbaarheid van AirTags :)

Voor discussies en ervaringen kun je terecht in [AirTags & Find My network] Ervaringen & Discussie

[Voor 44% gewijzigd door Daedalus op 24-04-2021 12:54]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 24-07 18:53

Copyman

Dode muis

dglavimans schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:07:
Mijne is opgeschort... Met ideal betaald :’) maar ja wat nu. Geld wel al er af gehaald
De wondere wereld van het bestelsysteem van Apple bij nieuwe releases. :P

Hier ook opgeschort en “actie vereist”. Om 14:05 besteld en met iDEAL betaald. Zal allemaal wel goed komen, is mijn ervaring althans. ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • +1Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 15:58
Ik ben benieuwd. Om 14:07 de bestelbevestiging per mail ontvangen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19:39

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ethernety schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:14:
Hier ook, om 14.10u besteld. Levering 4-7 mei. 4 stuks enmet inscriptie, mogelijk daardoor een langere levertijd.
Ik ook met inscriptie maar wel 30-4, was gewoon direct om 14:00u aan t bestellen ;) Bevestiging kreeg ik om 14:05.

(@dglavimans / @robcoenen Overigens ook met iDeal betaald en in mijn geval dus geen issues)

[Voor 34% gewijzigd door Tomba op 23-04-2021 22:02]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
TradeMarkNL schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:50:
Godsamme had ik maar geweten dat ik met CC had moeten betalen. Hier staat ie ook op opgeschort met iDeal, maar ik kan verder niks doen en het geld is al afgeschreven. Nu moet ik maar gewoon afwachten dus? Was net zo blij dat ik een levering had voor de 30e…
Hier iDeal en wel de 30e, dus het zegt niets dat een CC wel beter zou zijn geweest. Hoop dat je order snel doorloopt.

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

THE_BASE schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:06:
[...]

Hier iDeal en wel de 30e, dus het zegt niets dat een CC wel beter zou zijn geweest. Hoop dat je order snel doorloopt.
CreditCard geeft gelijk duidelijkheid. Daarin is het wel degelijk “beter”. Ideal betalingen worden wel vaker later verwerkt maar zolang dat niet gebeurt verlies je de plek in de rij niet direct.

Alleen als er op het gebied van de wachtrij wat fout gaat is het wel vrijwel altijd bij de iDeal mensen. Elke release weer (Net zoals de opgeschort vragen :P )

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Copyman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 24-07 18:53

Copyman

Dode muis

dglavimans schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:25:
[...]

Ikook! Gelukkig maar :) Blijf erbij als dit een Macbook of iets was dan had ik gister toch een heel stuk minder geslapen hahaha
Told you! Hier overigens ook levering op 30 april. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Topicstarter
TradeMarkNL schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:21:
[...]
Er is overigens niet echt een accessoirs-topic geloof ik he? Moet uiteraard nog een keychain erbij kopen. Kwam deze tegen, die lijkt me wel top want beschermt tegen krassen en mensen zien niet meteen dat het een Apple-product is. Alleen die 10 dollar verzendkosten staan me wat tegen.
Er is nog geen accesoires topic, dus als iemand zich geroepen voelt om dat te openen, laat het ons dan weten. Tot die tijd lijkt [AirTags & Find My network] Ervaringen & Discussie me een betere plek voor dit soort discussies :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Vanitas1996
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 04-08 15:51
dglavimans schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:25:
[...]

Ikook! Gelukkig maar :) Blijf erbij als dit een Macbook of iets was dan had ik gister toch een heel stuk minder geslapen hahaha
Precies dat dus, maar ik heb mijzelf voorgenomen om duurdere uitgaves niet meer via iDeal te doen, vooral na het bestellen van de iPhone 12 Pro toentertijd haha!

• BoerFrits
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 20:16
Tomba schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:40:
@Skybox_ @BoerFrits Hebben jullie mail gehad van Apple of een account bij DHL/UPS?
Kreeg een SMS van UPS met track en trace linkje

• dglavimans
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 20:08
Mijne ook aangemeld bij DHL. Benieuwd of ze dezelfde route nemen als me bandjes die vandaag aan komen. Die ging van Eindhoven naar Brussel naar Amsterdam om uit te gaan komen in Amersfoort :’)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

@Skybox_ @BoerFrits Hebben jullie mail gehad van Apple of een account bij DHL/UPS?
Kreeg een bericht in mijn UPS account. Dat is vaak eerder dan bericht van Apple.
Bericht van Apple komt dan vaak in de avond of de nacht daarna pas.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Skybox_
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13:45
Nee nog geen email gehad. Account bij DHL (zonder melding) stonden ze in de app.

• Insidious
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 19:56

Insidious

Professionele amateur

Alexknl schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:40:
[...]

Heb je hier ook al een geschikte houder/hanger voor gevonden?
Deze: https://www.apple.com/nl/...adf0d69b1474c814828664210

Waarschijnlijk wel met een andere keyring, deze is een beetje groot.

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Bedankt voor de tip. Ik krijg ze morgen via Apple binnen, maar waar ik het voor gedaan heb is dat Apple nog wel eens lastig kan doen met de wettelijke 2 jaar garantie. Bol.com is daar vaak iets makkelijker in.

Die van Apple stuur ik terug of mag iemand overnemen als het niet meer leverbaar is.

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

Acties:
  • +1Henk 'm!

• orf
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 19:46
Coolblue heeft ze op voorraad.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14:39
Hier zijn ze binnen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: mei 2000

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Hier ook :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19:26
Hier ook binnen (Amac, via PostNL). Aangezien mijn Ali hangers nog niet binnen zijn, alvast één in het hoesje van mijn oude BMW/Mini Findmate gedaan, die doen het sowieso niet meer in de huidige Mini app.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 15:58
:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Werkhoven
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18:28
Nondejuuuu, UPS is hier zogenaamd geweest en ik was volgens hen niet thuis. Ik ben gewoon thuis aan het werk en heb niemand aan de deur gehad. Nu wachten tot een nieuwe afleverpoging maandag a.s. :'(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harmentiem
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 03-08 14:49
OkeOkeOke schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 23:28:
[...]

fnac.com? Apple sleutelhangers op voorraad.
Heb daar 1 besteld al, die is al in gebruik maar vind 4 van die dingen wel een hele dure oplossing

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008

AntonyterHorst

www.prosimrig.eu

Zag dat de MediaMarkt ruim voldoende voorraad had op de website en was dus even langs geweest. Jup, hing nog een groot aantal (10+) aan het rekje. Heb er eentje meegenomen om eens te kijken of het nuttig gaat zijn.

Check onze Beursplein Discord: https://discord.gg/CkvyBNcm

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20:36
McKnight schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:22:
[...]

Heb je ze inmiddels al binnen? Ik wil ze ook bestellen maar ik heb geen zin om enkele weken te wachten op mijn bestelling (ivm aflever moment). Dan wacht ik liever nog even met bestellen.
Jup gister ontvangen.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True