Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Afgelopen zaterdag 4-pack besteld bij BCC en zojuist verzendbevestiging ontvangen. Lekker snel
Ik dacht gaat zeker maandje duren

Heb je ze inmiddels al binnen? Ik wil ze ook bestellen maar ik heb geen zin om enkele weken te wachten op mijn bestelling (ivm aflever moment). Dan wacht ik liever nog even met bestellen.Benny schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:22:
Afgelopen zaterdag 4-pack besteld bij BCC en zojuist verzendbevestiging ontvangen. Lekker snelIk dacht gaat zeker maandje duren
Jup gister ontvangen.McKnight schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:22:
[...]
Heb je ze inmiddels al binnen? Ik wil ze ook bestellen maar ik heb geen zin om enkele weken te wachten op mijn bestelling (ivm aflever moment). Dan wacht ik liever nog even met bestellen.
Ik heb ze ook besteld. Levertijd 22-29 Jun. Ze zijn nergens verkrijgbaar en ik ga er geen 20 euro extra voor betalen om een scalper op Marktplaats een plezier te doen.
Edit: Belsimpel heeft ze op voorraad. Besteld. Kijken of ze het waar kunnen maken.
Edit: Belsimpel heeft ze op voorraad. Besteld. Kijken of ze het waar kunnen maken.
[Voor 20% gewijzigd door Dennisweb op 31-05-2021 09:57]
Daar kosten ze €48,95. Dat is flink aan de prijs.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Eh? Ik heb 118,95 euro betaald voor 4.pinokkia schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:51:
[...]
Daar kosten ze €48,95. Dat is flink aan de prijs.
Gisterochtend ook de 4 pack besteld bij belsimpel. Was voorradig volgens de website, maar vooralsnog is de status van mijn bestelling:
De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers
Ziet er niet erg hoopvol uit tot dusver.
Voorraadindicatie bij Belsimpel is een ramp. Al meerdere keren meegemaakt dat iets op voorraad zou moeten zijn, waarna na betaling blijkt dat het nog ergens bij een grijze importeur geregeld moet worden.netvista schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 07:44:
Gisterochtend ook de 4 pack besteld bij belsimpel. Was voorradig volgens de website, maar vooralsnog is de status van mijn bestelling:
Ik heb er vandaag 1 bij bol besteld. Die hebben voorraad. Komt morgen binnen!
Dan had je de laatste. Uitverkocht!sander_dr schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:00:

Vandaag besteld, morgen geleverd is hem inderdaad niet geworden maar de airtags zijn vandaag binnen gekomen. 2 dagen over gedaan, dus toch nog netjes.Of-Aaargh schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:39:
[...]
Voorraadindicatie bij Belsimpel is een ramp. Al meerdere keren meegemaakt dat iets op voorraad zou moeten zijn, waarna na betaling blijkt dat het nog ergens bij een grijze importeur geregeld moet worden.
Same! Ga mijn apple bestelling misschien nog vervangen voor een 4 pack als het bevalt.sander_dr schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:00:
Alleen afhalen.. afleveren blijft gewoon 6juliSander95 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 12:49:
In de Apple stores is er weer voorraad. Vanochtend een 4 pack besteld, zojuist opgehaald!
Ik woon te ver bij een Apple Store vandaan..
Heb wel vandaag een enkele tag besteld bij Mediamarkt, die ook voorraad hadden (enkele, 35.01 euro). Kan ik alvast spelen

Ja, klopt helemaal. Alleen afhalen inderdaad.badnews.nl schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 14:22:
[...]
Alleen afhalen.. afleveren blijft gewoon 6juli
Ik woon te ver bij een Apple Store vandaan..
Heb wel vandaag een enkele tag besteld bij Mediamarkt, die ook voorraad hadden (enkele, 35.01 euro). Kan ik alvast spelen
Nog steeds beschikbaar overigens.
Edit: Ooh verkeerde AirTag topic 

[Voor 82% gewijzigd door Donstil op 05-05-2022 09:05]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Afgelopen week vier extra tags besteld, helaas nog niet binnen.