Acties:
  • 0Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-06 19:37
Heb gisteren 1tje besteld met inscriptie. Maar wat duurt de levering lang zeg. Tussen 16 en 23 juni pas de levering. Het rare is dat zonder inscriptie ook zo lang duurt. Ik ben benieuwd of het iets is.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:53
Afgelopen zaterdag 4-pack besteld bij BCC en zojuist verzendbevestiging ontvangen. Lekker snel :) Ik dacht gaat zeker maandje duren

• McKnight
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 31-05 14:38
Benny schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:22:
Afgelopen zaterdag 4-pack besteld bij BCC en zojuist verzendbevestiging ontvangen. Lekker snel :) Ik dacht gaat zeker maandje duren
Heb je ze inmiddels al binnen? Ik wil ze ook bestellen maar ik heb geen zin om enkele weken te wachten op mijn bestelling (ivm aflever moment). Dan wacht ik liever nog even met bestellen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:53
McKnight schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:22:
[...]

Heb je ze inmiddels al binnen? Ik wil ze ook bestellen maar ik heb geen zin om enkele weken te wachten op mijn bestelling (ivm aflever moment). Dan wacht ik liever nog even met bestellen.
Jup gister ontvangen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:13
Ik heb ze ook besteld. Levertijd 22-29 Jun. Ze zijn nergens verkrijgbaar en ik ga er geen 20 euro extra voor betalen om een scalper op Marktplaats een plezier te doen.

Edit: Belsimpel heeft ze op voorraad. Besteld. Kijken of ze het waar kunnen maken.

[Voor 20% gewijzigd door Dennisweb op 31-05-2021 09:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennisweb
Belsimpel heeft ze verzonden. Hoera! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-06 19:37
Dennisweb schreef op maandag 31 mei 2021 @ 18:00:
Belsimpel heeft ze verzonden. Hoera! :)
Daar kosten ze €48,95. Dat is flink aan de prijs.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennisweb
pinokkia schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:51:
[...]

Daar kosten ze €48,95. Dat is flink aan de prijs.
Eh? Ik heb 118,95 euro betaald voor 4.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24
Gisterochtend ook de 4 pack besteld bij belsimpel. Was voorradig volgens de website, maar vooralsnog is de status van mijn bestelling:

De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers

Ziet er niet erg hoopvol uit tot dusver.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:51
netvista schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 07:44:
Gisterochtend ook de 4 pack besteld bij belsimpel. Was voorradig volgens de website, maar vooralsnog is de status van mijn bestelling:

De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers

Ziet er niet erg hoopvol uit tot dusver.
Voorraadindicatie bij Belsimpel is een ramp. Al meerdere keren meegemaakt dat iets op voorraad zou moeten zijn, waarna na betaling blijkt dat het nog ergens bij een grijze importeur geregeld moet worden.

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-06 20:38
Ik heb er vandaag 1 bij bol besteld. Die hebben voorraad. Komt morgen binnen!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:51
sander_dr schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:00:
Dan had je de laatste. Uitverkocht! :P

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24
Of-Aaargh schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:39:
[...]

Voorraadindicatie bij Belsimpel is een ramp. Al meerdere keren meegemaakt dat iets op voorraad zou moeten zijn, waarna na betaling blijkt dat het nog ergens bij een grijze importeur geregeld moet worden.
Vandaag besteld, morgen geleverd is hem inderdaad niet geworden maar de airtags zijn vandaag binnen gekomen. 2 dagen over gedaan, dus toch nog netjes.

• cedrix5
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06 10:51
sander_dr schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:00:
Same! Ga mijn apple bestelling misschien nog vervangen voor een 4 pack als het bevalt.

• Sander95
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:31
In de Apple stores is er weer voorraad. Vanochtend een 4 pack besteld, zojuist opgehaald!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 16:06
Sander95 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 12:49:
In de Apple stores is er weer voorraad. Vanochtend een 4 pack besteld, zojuist opgehaald!
Alleen afhalen.. afleveren blijft gewoon 6juli

Ik woon te ver bij een Apple Store vandaan..

Heb wel vandaag een enkele tag besteld bij Mediamarkt, die ook voorraad hadden (enkele, 35.01 euro). Kan ik alvast spelen :)

• Sander95
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:31
badnews.nl schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 14:22:
[...]

Alleen afhalen.. afleveren blijft gewoon 6juli

Ik woon te ver bij een Apple Store vandaan..

Heb wel vandaag een enkele tag besteld bij Mediamarkt, die ook voorraad hadden (enkele, 35.01 euro). Kan ik alvast spelen :)
Ja, klopt helemaal. Alleen afhalen inderdaad.
Nog steeds beschikbaar overigens.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Edit: Ooh verkeerde AirTag topic 8)7

[Voor 82% gewijzigd door Donstil op 05-05-2022 09:05]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-06 16:02

Stimulate14

⭐⭐⭐

Afgelopen week vier extra tags besteld, helaas nog niet binnen.
Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee