Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[AirTags] Levertijden & Beschikbaarheid

Pagina: 1
Acties:

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

Lijkt goed te gaan na ellende met bestellen via Apple Store app en betalen met creditcard. Nu besteld via Safari en betaald met iDeal.

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

Acties:
  • +1Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 12:30
Ik ben benieuwd. Om 14:07 de bestelbevestiging per mail ontvangen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Nu online

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ethernety schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:14:
Hier ook, om 14.10u besteld. Levering 4-7 mei. 4 stuks enmet inscriptie, mogelijk daardoor een langere levertijd.
Ik ook met inscriptie maar wel 30-4, was gewoon direct om 14:00u aan t bestellen ;) Bevestiging kreeg ik om 14:05.

(@dglavimans / @robcoenen Overigens ook met iDeal betaald en in mijn geval dus geen issues)

[Voor 34% gewijzigd door Tomba op 23-04-2021 22:02]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• colorsone
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 15:17
Bevestiging om 14:02 binnen.

• Vanitas1996
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 08-07 19:48
Ook om 14:00 gelijk besteld, maar ook opgeschort helaas. Ik hoop dat het morgen nog door komt, maar heb het natuurlijk ook niet direct nodig, meer als hebbeding!

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Of-Aaargh schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 07:37:
[...]

Let er wel op dat dit niet via Bol.com zelf is, maar via een partnerwinkel, die ook nog geen beoordelingen of eigen website heeft, en volgens de KVK nog maar net een maand bestaat. Ik zou er mijn geld niet besteden, ook omdat ik een hekel heb aan winkels die proberen te profiteren van tijdelijke tekorten, en meer durven vragen dan Apple zelf.
Even later stond het er op via Bol.com zélf voor 118,95 euro. Die heb ik besteld. Komt vandaag binnen, evenals die van Apple.

[Voor 30% gewijzigd door THE_BASE op 30-04-2021 07:42]

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook 12"  iPhone 12 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods  AirTag  AirPort Express

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Nu online

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Hier ook :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-07 10:25
Hier ook binnen (Amac, via PostNL). Aangezien mijn Ali hangers nog niet binnen zijn, alvast één in het hoesje van mijn oude BMW/Mini Findmate gedaan, die doen het sowieso niet meer in de huidige Mini app.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 12:30
:)

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online

mvdam

EV-Gekkie

Dit is overigens wel een beetje flauw, blijkbaar zit er iets van een censuur-checkje op :+

En zelfs als je "snugger" denkt te zijn door bijvoorbeeld letters door g3tallen(-emoji's) te vervangen vangt hij ze nog steeds af. O+

[Voor 13% gewijzigd door mvdam op 30-04-2021 14:38]

Privé: Leaf 2018 Béta MUXSAN 60kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD + Hyundai Kona 64kWh

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True