Acties:
  • +1 Henk 'm!
meesje schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:49:
Volgens mij zet Apple deze tags ook niet als zodanig in de markt, maar meer als een ‘ik ben vergeten waar ik iets gelaten heb’ middel.
Dat lijkt mij een open deur. overduidelijk is het een “ik ben vergeten waar ik iets gelaten heb” middel.
Met AirTag hoef je nooit meer lang naar je spullen te zoeken. Maak er eentje vast aan je sleutels en stop een andere in je tas. Ze verschijnen automatisch op de kaart in de ‘Zoek mijn’‑app, waar je ook kunt zien waar je Apple devices zijn, en waar je familie en vrienden uithangen.
Vergeten waar je je portemonnee hebt gelaten? Geen probleem als er een AirTag aan vast zit.
Nergens op de product pagina wordt gesproken over diefstal etc, alles is gericht op vergeten en zoeken.

Edit: Die quote ook, ik hoef echt niet altijd maar te kunnen weten waar mijn vrienden uithangen. Zijn er mensen die dat echt bewust doen?

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 23-04-2021 19:17 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:15
Donstil schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:13:
Dat lijkt mij een open deur. overduidelijk is het een “ik ben vergeten waar ik iets gelaten heb” middel.
Bij het snel scannen van alle berichten (auto, fiets, etc.) kreeg ik het idee (ik kan het helemaal mis hebben) dat men de airtag als anti diefstal middel wilde gaan gebruiken. Vandaar mijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:21:
[...]

Bij het snel scannen van alle berichten (auto, fiets, etc.) kreeg ik het idee (ik kan het helemaal mis hebben) dat men de airtag als anti diefstal middel wilde gaan gebruiken. Vandaar mijn reactie.
Fiets vermeld Apple wel overigens. Maar die kan je ook “kwijt” zijn in een grote stalling natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat anders. Die gelekte AR oplossing voor de AirTags zit er ook niet in toch? Met die rode ballon enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-05 12:27

Luuk2015

Vires in numeris

Weet iemand of de mogelijkheid om de community te gebruiken als opspoormethode al in iOS zit?
Of moeten mensen daarvoor updaten naar iOS 14.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-05 21:30

The Chosen One

Zie signature!

Dat is gewoon onderdeel van Find My. Alleen 14.5 is nodig voor het accurate vinden?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door robcoenen op 23-04-2021 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:39
Rete handig om je kinderen terug te vinden in een pretpark of dergelijke. Knoop het aan hun broek of als ketting om hun nek. Denk dat ik een setje ga bestellen.

Als anti diefstal zie ik er niks in, aangezien de persoon die het item met tag steelt dan een melding krijgt dat ie getrackt wordt. Daarentegen kan het wel handig zijn om in je bagage te pleuren bij vliegreizen, weet je in iedere geval waar je koffer zich bevind mocht ie niet aankomen op bestemming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Bulligan schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:49:
Rete handig om je kinderen terug te vinden in een pretpark of dergelijke. Knoop het aan hun broek of als ketting om hun nek. Denk dat ik een setje ga bestellen.

Als anti diefstal zie ik er niks in, aangezien de persoon die het item met tag steelt dan een melding krijgt dat ie getrackt wordt. Daarentegen kan het wel handig zijn om in je bagage te pleuren bij vliegreizen, weet je in iedere geval waar je koffer zich bevind mocht ie niet aankomen op bestemming.
Voor de honderdste keer, een dief krijgt niet direct een melding hoor.
En die melding kun je alleen krijgen als je en een iphone hebt, bij je hebt, find my aan hebt staan. Anders is het geluid, en misschien kun je dat ook nog wel uitzetten op een onofficiële manier.

Anders zou iedereen die daarna bij je koffer in de buurt is, en jij niet, ook een bericht krijgen dat ze gestalked worden door 1-20 airtags. Bagagemedewerkers, medereizigers etc.

Dat gezegd is een airtag daar ook niet voor bedoeld. En dat gezegd kan het dus prima mits je de minpunten accepteert. Hij kan hem (uiteindelijk) vinden met een iPhone, door geluid of hem gewoon fysiek vinden -> hamer. Heb een 4-pack dus ik zal er wel 1 in/onder/tussen mijn fiets doen.

edit; @onder Enige wat ik lees is dat al die kinderwatches onveilig als de pest zijn en privacy gevaren zijn etc.

[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 24-04-2021 14:55 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:11
Voor je kinderen kun je beter zo'n Kinder SmartWatch kopen. Kunnen ze je ook mee bellen, gebeld worden en is een stuk nauwkeuriger met GPS. Maar we dwalen af ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:14
Ik weet niet of je ooit naar de US bent gevlogen maar met immigratie tijd en de drukte gooien ze vaak alle koffers in een lange rij tegen de muur. Zie je zo'n mooie zee van zwarte koffers.

Ben nu al helemaal enthousiast dat ik hem de volgende keer gewoon snel kan vinden met m'n iPhone haha.
M'n 2de gaat in me rugzak en de andere 2 mijn vrouw haar portemonnee en handtas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
ex87 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:54:
Ik weet niet of je ooit naar de US bent gevlogen maar met immigratie tijd en de drukte gooien ze vaak alle koffers in een lange rij tegen de muur. Zie je zo'n mooie zee van zwarte koffers.

Ben nu al helemaal enthousiast dat ik hem de volgende keer gewoon snel kan vinden met m'n iPhone haha.
M'n 2de gaat in me rugzak en de andere 2 mijn vrouw haar portemonnee en handtas.
Tot wie richt je je nu? Toch niet het vorige bericht van @connos ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ex87 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:54:

Ja das vervelend idd, jaren geleden eens een uur opzoek geweest naar mijn zwarte sporttas op o'hare omdat degene die de tas van de band had gehaald als vergissing hem in die enorme zwarte berg had achtergelaten (ipv terug op de band) 8)7 .

Zodra we dus weer die kant op mogen gaat er op zeker een Airtag in of aan de koffer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ex87
meesje schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:13:
[...]

Tot wie richt je je nu? Toch niet het vorige bericht van @connos ?
Het was een algemene reactie over het nut van de AirTags.
Donstil schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:19:
[...]

Ja das vervelend idd, jaren geleden eens een uur opzoek geweest naar mijn zwarte sporttas op o'hare omdat degene die de tas van de band gehaald had als vergissing hem in die enorme zwarte berg had achtergelaten (ipv terug op de band).

Zodra we dus weer die kant op mogen gaat er op zeker een Airtag in of aan de koffer.
Ja, ben ook benieuwd als je op Schiphol staat te wachten, en je koffer komt steeds dichterbij of je hem dan met dat mooie groene schermpje aan kan zien komen. Zover ik kan zien in de YouTube reviews zijn ze nuttig vanaf een meter of 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ex87 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:21:
[...]

Het was een algemene reactie over het nut van de AirTags.

[...]

Ja, ben ook benieuwd als je op Schiphol staat te wachten, en je koffer komt steeds dichterbij of je hem dan met dat mooie groene schermpje aan kan zien komen. Zover ik kan zien in de YouTube reviews zijn ze nuttig vanaf een meter of 10.
Ja ben benieuwd, of eerder natuurlijk. Als Schiphol goed genoeg betaald zodat het grond personeel met iPhones loopt dan tenminste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
ex87 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:21:
Een mooie use case! Ik denk dat menig airtag flexibel ingezet zal worden. Hoppa airtag van de huissleutels of auto die thuis blijven in de koffer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ex87
Donstil schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:24:
[...]

Ja ben benieuwd, of eerder natuurlijk. Als Schiphol goed genoeg betaald zodat het grond personeel met iPhones loopt dan tenminste :P
Ja dat vroeg ik me nog af en werd me niet helemaal duidelijk in alle reviews: Moet je hem nou eerst als verloren aanvinken voordat andere iPhones hem gaan melden? Of is het zo dat als de koffer langs een Schiphol medewerker gaat direct zich meld als laatst gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
ex87 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:26:
[...]

Ja dat vroeg ik me nog af en werd me niet helemaal duidelijk in alle reviews: Moet je hem nou eerst als verloren aanvinken voordat andere iPhones hem gaan melden? Of is het zo dat als de koffer langs een Schiphol medewerker gaat direct zich meld als laatst gezien?
Is niet nodig. Zie mijn eerdere reactie.
meesje schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:46:
Wat er gebeurt wanneer je iPhone en de airtag buiten elkaars bereik zijn, wordt duidelijk beschreven op de Apple website.

If AirTag is separated from its owner and out of Bluetooth range, the Find My network can help track it down. The Find My network is approaching a billion Apple devices and can detect Bluetooth signals from a lost AirTag and relay the location back to its owner, all in the background, anonymously and privately.

Users can also place AirTag into Lost Mode and be notified when it is in range or has been located by the vast Find My network. If a lost AirTag is found by someone, they can tap it using their iPhone or any NFC-capable device and be taken to a website that will display a contact phone number for the owner, if they have provided one.

En geluid wordt pas geproduceerd na 3 dagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ex87 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:26:
[...]

Nee hoor dat hoeft niet. De review van The Verge toont dat wel een beetje, je ziet daar dat de Tag ook al een paar keer van lokatie veranderd als hij langs onbekende komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-05 14:34
Zolang de airtags in beweging zijn en je je met je eigen iphone nog niet rechtstreeks kunt benaderen lijkt het mij sterk dat de koffer met die airtag real-time kunt volgen.
Al loopt iedereen met iphones in die buurt. De bandbreedte van het netwerk laat dat waarschijnlijk niet eens toe. Ook lijkt het me sterk dat een airtag continu aan het zenden is. Er zullen, hoe dan ook, intervallen zijn tussen zenden en onvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Moet je wel 1 van de nieuwere iphones hebben anders kun je hem niet zo (precies) localiseren.
Heb een iPhone SE dus voor mij is het onnauwkeurig zoeken. :+

[ Voor 30% gewijzigd door The Chosen One op 24-04-2021 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

1 van de use cases die ik ooit had toen ik ooit kickstarter was voor Tiles (wat een complete disappointment was vanwege minimale bereik en slechte batterijduur): in een koffer zetten. en dan bij de bagageband lekker zitten, tot ik melding krijg dat de tracker weer in bereik is, zodat ik rustig naar de band kan lopen. handig met kinderen. met de airtags zal dat nu wellicht wat beter werken.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:39
Hatman schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:00:
Zolang de airtags in beweging zijn en je je met je eigen iphone nog niet rechtstreeks kunt benaderen lijkt het mij sterk dat de koffer met die airtag real-time kunt volgen.
Al loopt iedereen met iphones in die buurt. De bandbreedte van het netwerk laat dat waarschijnlijk niet eens toe. Ook lijkt het me sterk dat een airtag continu aan het zenden is. Er zullen, hoe dan ook, intervallen zijn tussen zenden en onvangen!
For this first look at AirTags, I sent Vjeran Pavic off into an unfamiliar city with a single Apple AirTag and no phone, no smartwatch, or any other mode of communication. The challenge was to see if Apple’s Find My system for locating AirTags would be able to lead me to him.

[...]

After a half-hour of walking around, I finally found him. He was standing on a street corner with no foot traffic whatsoever, which meant that the intermittent signals I got detailing his location came from a couple of iPhones in cars that were driving by.

That’s impressive.
https://www.theverge.com/...on-find-my-privacy-safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hatman schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:00:
Real time smooth 60fps zal je je koffer niet zien bewegen, maar je krijgt echt wel pingetjes en updates zolang iphones in de buurt van de airtag zijn en zelf een beetje hun positie kunnen weten.

Dat gezegd hebbende, zijn er al goede accesoires gespot die wat betaalbaarder zijn? Op ali is de levertermijn nogal lang :(

[ Voor 8% gewijzigd door JvS op 25-04-2021 08:26 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik kan maar geen site vinden waarop je een airtag sleutelhanger kan kopen die een beetje snel leverbaar is?
Hebben jullie tips?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Goed kijken op Ali en kijken welke verzendlanden er zijn. Ik heb ze vanuit Tjechie besteld 8-10 dagen.

China; Verzendkosten; 0,87
Tjechie; Verzending: € 3,24

Maar ook prijs per stuk;

China; € 1,57
Tjechie; € 1,37

Dus als je er 4 besteld ben je 0,80,- goedkoper totaal voor de hangers en betaal je 2,37 euro meer verzend. Dus zo'n 1,5 euro meer totaal.

edit; accessoires nog wel hier of ook ook beter hier; [AirTags] Levertijden & Beschikbaarheid ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De mod daar wilde het juist in dit topic, of beter nog in een los topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:55

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Donstil schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:16:
[...]

De mod daar wilde het juist in dit topic, of beter nog in een los topic.
Historisch gezien is er inderdaad vaak een apart ‘accessoires’ topic, bijvoorbeeld
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatman
Dit is geen reprensatief voorbeeld maar laat wel zien dat het vinden werkt!
Ik wil dit wel een zien als er milioenen van die dingen on air zijn en met duizenden op airports te vinden zijn.
De nieuwe pokemonners op schiphol😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:39
Hatman schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:31:
[...]

Dit is geen reprensatief voorbeeld maar laat wel zien dat het vinden werkt!
Ik wil dit wel een zien als er milioenen van die dingen on air zijn en met duizenden op airports te vinden zijn.
De nieuwe pokemonners op schiphol😀
Dit lijkt me representatief genoeg voor jouw voorbeeld ;)
which meant that the intermittent signals I got detailing his location came from a couple of iPhones in cars that were driving by.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrv
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online
Slasher schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:06:
Ik kan maar geen site vinden waarop je een airtag sleutelhanger kan kopen die een beetje snel leverbaar is?
Hebben jullie tips?
Ik heb net besteld bij Amac, via deze link:

https://www.iculture.nl/apple-accessoires/airtag/kopen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatman
deBennie schreef op zondag 25 april 2021 @ 11:25:
[...]

Dit lijkt me representatief genoeg voor jouw voorbeeld ;)

[...]
Krijg je ook nog te zien dat er meerdere iphones zijn die die tag volgen? Lijkt me sterk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik had er bij moeten zetten: accesoires die niet duurder zijn dan de AirTag zelf ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Slasher schreef op zondag 25 april 2021 @ 11:58:
[...]

Ik had er bij moeten zetten: accesoires die niet duurder zijn dan de AirTag zelf ;)
Die Belkin-houder met vergrendeling en bandje is nog beschikbaar voor launch. Moet je het wel ff afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14:32
Slasher schreef op zondag 25 april 2021 @ 11:58:
[...]

Via Ali is al genoeg te krijgen voor een paar euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-03 11:08
Iemand al goede dichte cases gevonden? Doel dan op zoiets als van Nomad (liefst goedkoper en eerder leverbaar; die is pas in juli beschikbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mr.ZeroNull! schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:34:
Iemand al goede dichte cases gevonden? Doel dan op zoiets als van Nomad (liefst goedkoper en eerder leverbaar; die is pas in juli beschikbaar).
Ik probeer creatief te zijn met bestaande zakjes of bakjes waar ze eventueel in kunnen. Iemand een idee? :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
The Chosen One schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:07:
Goed kijken op Ali en kijken welke verzendlanden er zijn. Ik heb ze vanuit Tjechie besteld 8-10 dagen.

Maar ook prijs per stuk;

China; € 1,57
Tjechie; € 1,37

Dus als je er 4 besteld ben je 0,80,- goedkoper totaal voor de hangers en betaal je 2,37 euro meer verzend. Dus zo'n 1,5 euro meer totaal.

edit; accessoires nog wel hier of ook ook beter hier; [AirTags] Levertijden & Beschikbaarheid ?
Mag ik vragen welke jij besteld hebt? Ik kom op deze uit:

https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:52
The Chosen One schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:07:

Maar ook prijs per stuk;

China; € 1,57
Tjechie; € 1,37

Mijn ervaring bij Ali met bestellen in europese landen is gewoon barslecht.

De termijnen die ze beloven halen ze nooit. Ik heb al 2 bestellingen (1 uit B, en eentje uit Spanje) die gewoon nooit aangekomen zijn, en de derde uit België kwam ook pas na 4 weken aan.

Het zijn gewoon dropshippers die geen voorraad hebben en ook moeten wachten op de container of de trein uit China....

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Mja, ik heb het weleens met 1 week gehad i.p.v. 30-60 dagen van China uit. Gewoon niks bestellen als je haast hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Zelfde besteld: 4 stuks voor 6,33 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Zou de airtags geschikt zijn voor lokale beveiliging? Bijvoorbeeld als je op vakantie op ligt te slapen en iemand snatch je camera. Na 3 meter radius gaat airtag af.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hatman
kevinl schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:43:
Zou de airtags geschikt zijn voor lokale beveiliging? Bijvoorbeeld als je op vakantie op ligt te slapen en iemand snatch je camera. Na 3 meter radius gaat airtag af.
Het is NIET bedoeld als beveiliging en geeft dan ook geen signaal af als het veranderd.
Het geeft gewoon periodiek een signaal.
Wat jij wil kan wel met een Tile.
Het is niet uitgesloten dat apple in de toekomst dat wel toestaat maar dan zullen er nog de nodige updates of nieuw apps moeten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emacee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:54
Heeft iemand de Chipolo ONE Spot als optie voor het Find My netwerk al in the picture?
Lijkt mij een AirTag zonder U1 chip voor €25, met een gaatje voor een sleutelring.
Chipolo ONE Spot, informatie van de fabrikant.

Over 2 weken te pre-orderen en nog wachten tot juni, dat is wel een nadeel. Maar ben erg benieuwd naar de prestatie t.o.v. AirTags, relatief toch een groot prijsverschil per stuk dus zeker als je van alles wil gaan taggen wel de moeite waard.

PV: 3080Wp 35° Z + 5600Wp 5° Z + 3210Wp 20° OW SWW: Hewalex 3kW - Nefit indirecte boilers 3x 80L - CV: Panasonic Aquarea J 9kW Monoblock op radiatoren en convectoren, geen buffervat of vloerverwarming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Emacee schreef op donderdag 29 april 2021 @ 08:58:
Heeft iemand de Chipolo ONE Spot als optie voor het Find My netwerk al in the picture?
Lijkt mij een AirTag zonder U1 chip voor €25, met een gaatje voor een sleutelring.
Chipolo ONE Spot, informatie van de fabrikant.

Over 2 weken te pre-orderen en nog wachten tot juni, dat is wel een nadeel. Maar ben erg benieuwd naar de prestatie t.o.v. AirTags, relatief toch een groot prijsverschil per stuk dus zeker als je van alles wil gaan taggen wel de moeite waard.
Op zich geinig maar dit zou een reden zijn om ze niet te nemen (voor mij):
Because it integrates with the ‌Find My‌ app, the ONE Spot works just like the AirTag and can be located alongside other Apple devices right in the ‌Find My‌ app. It does, however, lack a U1 chip for the Precision Finding feature that the ‌AirTags‌ offer. Chipolo has yet to announce pricing for the ONE Spot.
Bron

BTW iemand hier ook al eerdere bezorging?
AirTags Arriving Early to Some Customers
(Ik helaas niet ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 29-04-2021 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:13
@Tomba Nee, levering staat voor morgen gepland.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Hier ook nog altijd voor levering vrijdag 30 april, maar beter om in ander topic te bespreken:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2067626

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomba schreef op donderdag 29 april 2021 @ 09:23:
[...]

Op zich geinig maar dit zou een reden zijn om ze niet te nemen (voor mij):

[...]

Bron

BTW iemand hier ook al eerdere bezorging?
AirTags Arriving Early to Some Customers
(Ik helaas niet ;) )
Zijn wel saai zo zonder plaatje erop. Toch "blij" dat ik er iets op heb laten printen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:37
Heeft er iemand een Orbitkey sleutelbos en gaat daar de AirTag aan bevestigen?
Zoek een relatief "kleine" oplossing voor de AirTag.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

upje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:47:
Interessante technologie / gadget, maar ik begrijp de usecases echt niet. Sleutels zitten in mijn broekzak, tas raak je ook niet kwijt, en mijn auto kan ik met de app van mijn auto ook wel terugvinden (in het zeer zeldzame geval dat ik het niet meer precies weet).

Serieuze vraag: is dit product gericht op slordige mensen?
Voor jou niet, maar mijn vriendin is wel een goede usecase, niet dat ik die constant kwijt raak ofzo :+

Zij vergeet echt dagelijks spullen (telefoon is ze zelf meerdere keer per dag "kwijt", maar ook haard autosleutels enzo. Dit is echt perfect voor haar.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:44
Bensimpel schreef op donderdag 29 april 2021 @ 13:21:
[...]

Voor jou niet, maar mijn vriendin is wel een goede usecase, niet dat ik die constant kwijt raak ofzo :+

Zij vergeet echt dagelijks spullen (telefoon is ze zelf meerdere keer per dag "kwijt", maar ook haard autosleutels enzo. Dit is echt perfect voor haar.
Mijn vrouw is ook met enige regelmaat op zoek naar sleutels. Nu is het overigens ook niet zo dat die dan echt kwijt zijn, alleen komt ze er pas achter als ze van huis moet vertrekken en dus is er haast geboden om ze zo snel mogelijk te vinden. Het geluid dat de airtags dan ook kunnen maken zou ook voor haar denk ik wel een uitkomst zijn (ze 'zoekt' haar iPhone ook meedere malen per dag op middels haar Watch, dus als de airtags ook via de Watch geluid kunnen maken zou dat helemaal perfect zijn!).

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Zit me suf te zoeken naar sleutelhangers die beschikbaar zijn voor levering, alles is volgende week.
Heb wat op ali besteld maar ja dat duurt natuurlijk nog langer ook al kies je voor verzending vanuit een ander land, alsof het dan niet uit China moet komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Slasher schreef op donderdag 29 april 2021 @ 14:55:
Zit me suf te zoeken naar sleutelhangers die beschikbaar zijn voor levering, alles is volgende week.
Heb wat op ali besteld maar ja dat duurt natuurlijk nog langer ook al kies je voor verzending vanuit een ander land, alsof het dan niet uit China moet komen.
Inderdaad weinig beschikbaar op korte termijn. Ik ga ze maar in de folie laten tot die tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirjam77
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-11-2024
THE_BASE schreef op donderdag 29 april 2021 @ 15:15:
[...]

Inderdaad weinig beschikbaar op korte termijn. Ik ga ze maar in de folie laten tot die tijd. :)
Mijn rode apple sleutelhanger is onderweg. De airtag komt volgende week 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-04 11:53
makooy schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:52:
Heeft er iemand een Orbitkey sleutelbos en gaat daar de AirTag aan bevestigen?
Zoek een relatief "kleine" oplossing voor de AirTag.
Ja! Eigenlijk nooit mijn sleutelbos kwijt.. Maar een leuke oplossing voor een AirTag aan de Orbitkey lijkt mij erg leuk. Nog geen handige compacte oplossing voor gevonden, je wilt hem natuurlijk wel klein houden. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.674c4c4dVCQfGg

Deze de 24e besteld en zouden nu zijn verzonden vanuit Belgie. Spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-05 09:33

TradeMarkNL

Videoproducer
Vind deze van Nomad erg tof. Beschermt ook de airtag en je ziet niet direct wat het is. Alleen die 10E verzendkosten houden me vooralsnog tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:08
Toch maar snel 4 Airtags besteld zodat ik ze morgen ook heb, blijf toch een Apple fanboy…..

In ieder geval 1 in de auto en 1 in mijn te dure ebike verstoppen ….. 🤷🏼‍♂️

Zit me net te bedenken als een Airtag strikt persoonlijk is en ik er 1 in mijn auto stop en mijn vrouw heeft de auto mee zonder mij er in dan gaat dat problemen geven volgens mij, een Airtag zou je eigenlijk moeten kunnen delen (het tracken er van)

[ Voor 40% gewijzigd door Cardwizard op 29-04-2021 23:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik was het helemaal zat, die onbeschikbaarheid van sleutelhangers, bij Coolblue was de blauwe leren sleutelhanger op voorraad. Die komt morgen binnen :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:25
[verwijderd]

[ Voor 111% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Mar.tin schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:21:
UPS is hier al langsgeweest. :)

Het is de echte Apple experience, en de éérste 2 zijn in gebruik :)

Knap dat ze toch weer 119 aan omzet hebben zonder dat ik ze echt nodig heb :D
Ja precies dat! Maar ook dat is DE experience :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Moet zeggen, de leren hanger bevalt me wel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bxZBbnG6WJxmJAWl7WNJyMUug20=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qX5wPywxQWHJwfOLbesRWgZj.jpg?f=fotoalbum_large
Maar die Belkin ziet er wel erg cheap uit;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vH3QeM5QgA5XADUpozLs5PZcGAk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lp1tfyBQA30yl8LSxwxboqc7.jpg?f=fotoalbum_large

Hopelijk komen de Ali varianten snel binnen zodat ik de andere 2 ook in gebruik kan nemen (en ik die Belkin weer kan vervangen want die voelt echt verre van premium aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
Zijn er al ervaringen met een tag in een gezin? Als een tag gepaired is met een toestel, zal het andere toestel dus melden dat er een verdachte tag in de buurt is. Is dat eenmalig op ignore klikken voor die specifieke tag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

UltraSub schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 11:36:
Zijn er al ervaringen met een tag in een gezin? Als een tag gepaired is met een toestel, zal het andere toestel dus melden dat er een verdachte tag in de buurt is. Is dat eenmalig op ignore klikken voor die specifieke tag?
Ik probeer mijn tags te delen met mijn vrouw maar tot op heden nog niet gelukt, kan geen optie vinden tot op heden dus als iemand de gouden tip heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

https://www.macrumors.com...rt-trigger-arriving-home/

Beste is om even paar dagen te wachten en dan wat real life reviews te bekijken op youtube. Zullen vast wat mensen zijn die alle mogelijkheden gaan checken/testen. Op bezoek, kwijtraken, wanneer bericht/geluid etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Wat ik tot nu toe heb gelezen:

Een melding krijgt een ander alleen als de gekoppelde iPhone niet in de buurt is.

Zal vast niet constant zijn, zou vreemd zijn.

Zoals gezegd best vervelend dat je ze (blijkbaar) niet kunt delen, bijvoorbeeld 1 in de auto die ik dan deel met mijn vrouw.

Waarom zou je de locatie niet willen delen van je cameratas etc etc, kan alleen maar handig zijn ivm het ook kwijt, defect, lege accu, van je iPhone op locatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan juist wel zover ik had begrepen. Je kunt elkaars Apple producten ook zien toch als je dat aan zet?

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 30-04-2021 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Donstil ik ga het zo eens proberen als ze er zijn, maar locatie kunnen delen wil nog niet zeggen dat de andere iPhones geen melding gaan krijgen als de gekoppelde iPhone niet in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cardwizard schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:02:
@Donstil ik ga het zo eens proberen als ze er zijn, maar locatie kunnen delen wil nog niet zeggen dat de andere iPhones geen melding gaan krijgen als de gekoppelde iPhone niet in de buurt is.
Dat was juist het nadeel. Dat je elkaars lokatie moet kunnen zien om te voorkomen dat de “stalker mode” geactiveerd wordt.

Althans zo had ik de uitleg begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Donstil schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 11:59:
Dat kan juist wel zover ik had begrepen. Je kunt elkaars Apple producten ook zien toch als je dat aan zet?
Ik zie op de telefoon van mijn vrouw wel al mijn devices (MBA, Airpods, Apple Watch, etc) maar geen AirTags.
Heb Apple even gebeld en de agent die ik daar te spreken kreeg gaf aan dat hij het niet kon vinden in zijn knowledgebase en dat hij dus moest concluderen dat t niet mogelijk was :X
Dan zou ik aan de Auto sleutels 2 AirTags moeten hangen als mijn vrouw ze ook wil kunnen vinden... WTF?

[ Voor 9% gewijzigd door Tomba op 30-04-2021 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomba schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:07:
[...]

Ik zie op de telefoon van mijn vrouw wel al mijn devices (MBA, Airpods, Apple Watch, etc) maar geen AirTags.
Heb Apple even gebeld en de agent die ik daar te spreken kreeg gaf aan dat hij het niet kon vinden in zijn knowledgebase en dat hij dus moest concluderen dat t niet mogelijk was :X
Met lokatie ook? Want dat was een vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Donstil schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:08:
[...]

Met lokatie ook? Want dat was een vereiste.
Lokatie staat aan ja, ik zie mijn iPhone wel bv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tomba schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:09:
[...]

Lokatie staat aan ja, ik zie mijn iPhone wel bv.
Aah vaag. Van het weekend eens testen dan.

Zou toch verwachten dat Apple daar wel over nagedacht heeft. Mijn vrouw rijd wel eens in mijn auto en andersom (met Airtags aan de autosleutel) en ik kan mij zo voorstellen dat wij daar niet de enige in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Donstil schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:11:
[...]

Zou toch verwachten dat Apple daar wel over nagedacht heeft. Mijn vrouw rijd wel eens in mijn auto en andersom (met Airtags aan de autosleutel) en ik kan mij zo voorstellen dat wij daar niet de enige in zijn.
Precies dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:02
Geluidje van de airtag is niet super luid.. Maar wel een super mooi dingetje zeg! Echt weer des-apples dat je het ding uit pakt en dan met 2 minute klaar bent..

Dat bij je device houden blijft ook altijd zo magisch met het koppelen haha

[ Voor 49% gewijzigd door dglavimans op 30-04-2021 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

@dglavimans net het geluidje geprobeerd, hard genoeg hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Donstil schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:11:
[...]

Ik ben heel erg benieuwd of de functionaliteit van delen van Airtags nog gaat komen; is dit namelijk niet het geval dan zitten we sowieso al in de knoei met de Autosleutel... Daar zouden dan 2 AirTags aan moeten? Wat een rare beperking dat mijn Watch en AirPods wel zichtbaar (mogen) zijn voor mijn vrouw maar de AirTags niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:02
Slasher schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:03:
@dglavimans net het geluidje geprobeerd, hard genoeg hoor!
Hm.. Kan je hem ergens harder doen? Ik vind hem niet ontzettend hard maar misschien hebben jaren harde muziek mijn oren verpest :p

Kan ik hem ook oproepen met me Apple Watch eigenlijk? Beetje zoals je je telefoon laat spreken met die short cut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:52
Tomba schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:07:
[...]

Dan zou ik aan de Auto sleutels 2 AirTags moeten hangen als mijn vrouw ze ook wil kunnen vinden... WTF?
Dan ben ik benieuwd als je vrouw met de auto weg gaat met ‘jouw’ tag er aan. Wanneer krijgt ze die anti stalking melding? Ik ben echt benieuwd of dat binnen de paar minuten, uren of dagen gebeurt.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Hier ook binnen hoor 8) Precision finding werkt alleen niet, dus die zoekanimatie met de richting en afstandsindicatie. Bij jullie wel? Als ik bij objecten de sleutel selecteer en dan op route klik krijg ik gewoon de bekende routenavigatie...

[ Voor 8% gewijzigd door TradeMarkNL op 30-04-2021 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

TradeMarkNL schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:29:
Hier ook binnen hoor 8) Precision finding werkt alleen niet, dus die zoekanimatie met de richting en afstandsindicatie. Bij jullie wel? Als ik bij objecten de sleutel selecteer en dan op route klik krijg ik gewoon de bekende routenavigatie...
Ja werkt prima hier
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f-J4KyVV1F2A1NLIFDWSxqIpThA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SyP4oXRAP1dmJV2chS6Lvy1c.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Oh nvm, somehow stond location niet aan voor find my...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:45

L23

Ook net binnen. De Belkin houder ziet er overigens prima uit. Ga het eerst gebruiken voor mijn sleutelbos, maar op vakantie bijvoorbeeld aan de rugzak. Daarom voor de Belkin houder met bandje gegaan, sleutelhangers heb ik genoeg van liggen. Nog maar kort zitten testen, maar Precision finding werkt hier prima.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/41eYvS3Q31S0tFF8c-uf_OXRX8g=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/rYITY08tn3rQKOYgUOM29nMW.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:12
L23 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:35:
Ook net binnen. De Belkin houder ziet er overigens prima uit. Ga het eerst gebruiken voor mijn sleutelbos, maar op vakantie bijvoorbeeld aan de rugzak. Daarom voor de Belkin houder met bandje gegaan, sleutelhangers heb ik genoeg van liggen. Nog maar kort zitten testen, maar Precision finding werkt hier prima.

[Afbeelding]
Werkt deze ook goed aan een sleutelring? (dus zonder bandje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:45

L23

@Vinnienerd Ik begrijp je vraag niet helemaal. Je hebt de Belkinhouder met sleutelhanger of met bandje. Je kan prima je eigen sleutelring er aan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-05 21:30
Tomba schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:04:
[...]

Ik ben heel erg benieuwd of de functionaliteit van delen van Airtags nog gaat komen; is dit namelijk niet het geval dan zitten we sowieso al in de knoei met de Autosleutel... Daar zouden dan 2 AirTags aan moeten? Wat een rare beperking dat mijn Watch en AirPods wel zichtbaar (mogen) zijn voor mijn vrouw maar de AirTags niet...
Als dit er niet is gaan er denk ik een hoop retour wereldwijd. Lijkt me vreemd ook…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik zie geen deel optie inderdaad

Volgend jaar be like:

Airtag is amazing and popular with its users around the world, we now present to you Airtag 2 with the ability to share their location with anyone YOU choose 🥸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-05 15:04
TradeMarkNL schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:35:
Oh nvm, somehow stond location niet aan voor find my...
Ik heb het zelfde probleem, waar heb je iets aangezet dan?

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:28
Binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2V7Sb9RNcvZqcP5-uGksmZUG2NY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PT3EkQiSymOjnlN3t2QwaJWV.jpg?f=fotoalbum_large

Bing

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:56
Zo de AirTag ingebouwd onder mijn zadel, niemand die m’n ziet of zomaar kan jatten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q5KrPa9Ge4COIiIB7jGtpRleY2w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s1LgOvMWXMri78jt045GZbGQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V1em73ts7Wxb_GQLFOze8BuE0Dw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sbvLScoCtRPYy5MWTjPG1EzX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/82Y6WOKqiRLJ0AwS5bjIl55SLLQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ngTUD78RAyfgf1E58b9RoTt.jpg?f=fotoalbum_large

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50
robbinonline schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:18:
Zo de AirTag ingebouwd onder mijn zadel, niemand die m’n ziet of zomaar kan jatten.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is 'ie wel makkelijk genoeg bereikbaar voor een jaarlijkse batterijwissel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:50

Grin

Ride si sapis.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hehehe leuk.
Die van mij zit in de junctionbox voor Di2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_JEHG6ul6jHfqr8rhfWvHpOJ0SQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xr9akEaXPnJLfx83IZw1NJUp.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/62VujjNuh4FP7d56oHaHwdTJ2LU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/beP4lBG4kzIZ1KEbtfVWR53w.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KBBYrK95SCuM9HoGLDLeouBXI_g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gJJJa66wHBA16lmwiTasrsOP.jpg?f=fotoalbum_tile

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
R-utger schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:06:
[...]

Ik heb het zelfde probleem, waar heb je iets aangezet dan?
Instellingen > Privacy > Locatievoorzieningen en dan in de rij met apps Zoek mijn/Find Me selecteren en toegang tot locatie aanzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinonline
vanaalten schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:46:
[...]

Is 'ie wel makkelijk genoeg bereikbaar voor een jaarlijkse batterijwissel?
5 minuten eens per jaar moet te doen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou de mijne zijn ook binnen. Mooi product weer, opvallend hoeveel kwalitatiever het voelt t.o.v de Tiles die ik had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yv-01C3zpvQfJNK4MQB-o59HQd4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LNDoy3mJrjWUo47gt0JRlIZU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6eew6A2oHPBvSmeWKZYwjoVK_uc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ggP6vgs98WJxygnn5sU8NydI.jpg?f=fotoalbum_large

Leren hangers ook mooi. Alleen de ijzeren ring is wel erg bulky en daardoor hangen de sleutels er niet lekker aan. Kunnen niet goed “bewegen” zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:41

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Lol, die van mij heb ik er met ductape onder geplakt :P Misschien toch maar ook zo monteren haha.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:36

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Netjes - puur om fiets terug te vinden?

Want qua diefstal (ja ik weet het, Apple geeft aan zijn ze niet voor bedoeld) is het hopen dat de dief geen iPhone heeft want dan krijgt ie een berichtje dat er een AirTag in de buurt is O-)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:50

Grin

Ride si sapis.

Kees_frl schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:16:
[...]

Netjes - puur om fiets terug te vinden?

Want qua diefstal (ja ik weet het, Apple geeft aan zijn ze niet voor bedoeld) is het hopen dat de dief geen iPhone heeft want dan krijgt ie een berichtje dat er een AirTag in de buurt is O-)
Dat berichtje krijgt de dief niet direct, het geeft mij meer dan genoeg tijd om hem te vinden, op te jagen en op een vreselijke manier te grazen te nemen... :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Grin schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:21:
[...]

Dat berichtje krijgt de dief niet direct, het geeft mij meer dan genoeg tijd om hem te vinden, op te jagen en op een vreselijke manier te grazen te nemen... :)
Precies dit. Het gaat mij meer om het moment dat ik even de supermarkt in ben en bij terugkomst je fiets weg is. Tijd genoeg om hem dan terug te vinden voordat dat berichtje komt of ie geluid gaat maken.

Nu even al mn vrienden familie een berichtje sturen om te updaten naar 14.5.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Let op:
Berichten over bestellingen, levertijden en beschikbaarheid mogen in [AirTags] Levertijden & Beschikbaarheid.