@vso Het zou allemaal met een hoop werk wel mogelijk moeten zijn maar ik ga er iig niet zoveel tijd in stoppen
FYI ik teken voor mijn werk HW (ofja PCBs) Je verhaal over de productie klopt iig
Maar als ik niet werk en tijd over hou met 3 kinders dan besteed ik dat liever aan m'n andere obsessie namelijk sporten. Het hele zwembad gebeuren is nog geen (i.t.t. andere hier
) obsessie van mij maar kan nog komen.
@Jazsie
Serie of parallel ligt eraan of de flowswitch zijn contact verbreekt of maakt bij flow.
Als hij bij flow maakt dan zet je een maak contact in serie
Als hij bij flow verbreekt dan zet je een verbreek contact in parallel
Verder ben ik het helemaal met je eens.
Maar in het schema staat dus al een verbreek contact dus neem even aan dat hij bij flow verbreekt dus dan kan je hem met de schakelaar die ik er bij getekend hebt overrulen.
FYI ik teken voor mijn werk HW (ofja PCBs) Je verhaal over de productie klopt iig
Maar als ik niet werk en tijd over hou met 3 kinders dan besteed ik dat liever aan m'n andere obsessie namelijk sporten. Het hele zwembad gebeuren is nog geen (i.t.t. andere hier
@Jazsie
Serie of parallel ligt eraan of de flowswitch zijn contact verbreekt of maakt bij flow.
Als hij bij flow maakt dan zet je een maak contact in serie
Als hij bij flow verbreekt dan zet je een verbreek contact in parallel
Verder ben ik het helemaal met je eens.
Maar in het schema staat dus al een verbreek contact dus neem even aan dat hij bij flow verbreekt dus dan kan je hem met de schakelaar die ik er bij getekend hebt overrulen.
/f/image/71RAMtdvxO07Np7I61qLgxWu.png?f=fotoalbum_large)