Precies wat ik wil voorkomen, gewoon uitzoomen en dan kan ik me niet voorstellen dat we de top al hebben gehad (of er op dit niveau al dicht bij zitten). Korte termijn kan je er uiteraard heel anders in staan, dat snap ik ook.vistu schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:25:
[...]
Wat een bagger was dat, was vol in de crypto bezig maar door alle FUD en de dumps in juli uitgestapt, al het goud daarna gemist. Zit er nu weer in, al een paar verdubbelingen gedaan, en 't is nu moon of rekt, ik trap er niet weer in om uit te stappen voor het feest begint.
Heilige Maria...Doge 140%. vanochtend ff van 80% naar 88% ingestapt toen ging ie ff naar beneden en maar verkocht. Wie bedenkt dit man?
Net nog een plukje winst gepakt op DOGE, net all in op BNB
.

[ Voor 38% gewijzigd door Wo Ve op 18-04-2021 21:31 ]
Prachtig om te zien ok, ADA beweegt weer en draait positief als stablecoin en mijn hele YouTube barst uit zijn voegen met 'ADA price predictions' en 'When ADA $ 10'
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Eindelijk. en terecht. Ik weet dat er dinsdag over m'n Safemoon vergaderd wordt. Hopelijk krijgen ze die er nu wat sneller doorheen.
BTC is niet zo handig. te trage afhandeling voor de snelle wereld die overheid heet.
En what the fuck is SafeMoon aan het doen, winst eruit gehaald en nu gewoon 5% van mijn portfolio geworden

aggr.tradefreshprince schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:33:
Je moet toch wel toegeven dat dit 100% entertainment is
edit: waar was die site nu weer met die candle geluidjes?
10miljard usd daily volume

Ik snap je gevoel en ik heb dat ook wel als ik eerlijk ben, vergelijken met 2016/2017 is ook niet heel relevant, de markt is zo gigantisch veel groter nu. Wat ook verschil maakt is de waarde van je PF waarschijnlijk (voor mij wel in ieder geval). Het kon me geen reet schelen als ik mijn inleg zou verliezen, maar de gains nu.... da's een ander verhaal. Maar je wilt ook niet gaan afromen als je doel pas over een jaar of 5 ligt.anti elppa schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:32:
[...]
ben ik niet met je eens als je kijkt naar stuk van 20k tot 58k. Maar verder prima, laten we hopen dat ik ongelijk heb. Wat ik zeg, ik ben ook echt nog bullish hoor, ik zie alleen een verschil, en geeft bij mij iets onrust
Kortom:
Te laat uitstappen: dat mag me niet (weer) gebeuren
Te vroeg uitstappen: ook geen optie
Nu nog even de gulden middenweg bepalen...
edit: ik heb het overigens alleen over BTC, de rest waag ik me allang niet meer aan
[ Voor 4% gewijzigd door ron322 op 16-04-2021 14:49 ]
Graag wereldwijd toepassen, dikke pump voor 1 Januari om de prijs vast te stellen (1 doge = 100.000 dollar), daarna allemaal sell en dan gespreid over de tijd betalen bij 1 doge = 0,00001 cent
Bensimpel
Positieve meneer
(Safely) to the moonWo Ve schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:45:
En what the fuck is SafeMoon aan het doen, winst eruit gehaald en nu gewoon 5% van mijn portfolio geworden
😆 - Denk ook eens om ;)
Jongens, jongens iemand al eens gekeken naar wat NEO doet? Weinig last van die natte scheetjes van BTC en m00nt gewoon rustaaagh door heur
Scheißemünze
Winst eruit? HODL HODL HODLWo Ve schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:45:
Ben benieuwd hoe mijn mede bagholders van XVG het doen. Ben ze ooit vergeten te verkopen op 0.25
Ready om te verkopen? Hij blijft ook maar omhoog kruipen =)

Ready om te verkopen? Hij blijft ook maar omhoog kruipen =)
[ Voor 13% gewijzigd door da_PSI op 16-04-2021 14:51 ]
Ik was er heel vroeg bij, ik noem niet vaak bedragen maar 100 dollar in gestoken. Op 200 dollar eruit gehaald. Nu dus 500 dollar waard

Leuk voor een gokje, ik laat het lekker staan.
Ik zit nu echt op een punt what to do. Ben bang dat deze door blijft knallen.Wo Ve schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:45:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
In feite gebeurt er vandaag helemaal niks jongens. We zijn verwend geraakt door die giga stijgingen afgelopen 1,5 week. Ik zit hier ook te huilen met een long trade op BNB die bijna zijn liquidatie punt bereikt, maar feitelijk staat dat ding nog altijd kneiterhoog gezien hij een week geleden onder de 500 stond.
Enige waar ik van baal is dat elke downmove van BTC een gigantische dump bij de alts veroorzaakt. Maar dat was vroeger ook zo. Blijkbaar blijft dat een ding.
Enige waar ik van baal is dat elke downmove van BTC een gigantische dump bij de alts veroorzaakt. Maar dat was vroeger ook zo. Blijkbaar blijft dat een ding.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Bensimpel
Positieve meneer
Safemoon is echt een HODL munt, Het is ook een kwestie van tijd voordat Binance deze gaat listen. Dan kun je maar beter ingechecked met bagage en alles zijn.zwembroek schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:50:
[...]
Ik zit nu echt op een punt what to do. Ben bang dat deze door blijft knallen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Iemand enig idee waarom ik niet Safemoon kan swappen naar hungry bear? (Jezus wat een zin).
Hoe bedoel je? Bang? Zit je erin of niet? En vuist diep of gewoon een flufje?zwembroek schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:50:
[...]
Ik zit nu echt op een punt what to do. Ben bang dat deze door blijft knallen.
Woop woop woop eindelijkTabacca schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:47:
Jongens, jongens iemand al eens gekeken naar wat NEO doet? Weinig last van die natte scheetjes van BTC en m00nt gewoon rustaaagh door heur

Dat wordt Wagyu biefstuk vanavond
Verwijderd
Je weet dat het weer gekte is in Crypto als je dit soort shit moet lezen, danwel schrijven.Wo Ve schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:53:
Iemand enig idee waarom ik niet Safemoon kan swappen naar hungry bear? (Jezus wat een zin).
https://aggr.trade/ en zet hem op DOGEUSDT
Wat een gekkenhuis
Edit: met geluid inderdaad!
Edit: met geluid inderdaad!
[ Voor 19% gewijzigd door Raaafie op 16-04-2021 14:59 ]
De winst is inmiddels paar duizend euro, redelijk op tijd erin gestapt. En ik ben niet zo van de inleg eruit halen. Of ik laat het staan off het gaat er uit. Maar met al die reclame billboard en mogelijke binance listing zie ik deze munt nog wel 10x gaan. Kijk naar Doge. Ik ben ook nooit meer onder mijn inleg geweest. Gewoon dag 1 omhoog. Maar het zijn van die alles of niets munten.Wo Ve schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:53:
[...]
Hoe bedoel je? Bang? Zit je erin of niet? En vuist diep of gewoon een flufje?
Wel met geluid! Een soort Mario meets Tetris.Raaafie schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:57:
https://aggr.trade/ en zet hem op DOGEUSDTWat een gekkenhuis
Zit er nog iemand bij mij in de duikboot van XRP?

[ Voor 3% gewijzigd door Nickelodeon op 16-04-2021 14:59 ]
I know, maar shitcoins met shitcoins ruilen heb ik niet zo veel moeite mee. Ik snap dat hier mensen voor de decentralisatie zijn, ben ik ook. Maar ik doe gezellig mee aan deze shitshow. Met wel overwogen flufjesVerwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:57:
[...]
Je weet dat het weer gekte is in Crypto als je dit soort shit moet lezen, danwel schrijven.
Gewoon een kwestie van Elon Musk volgen op Twitterreadytoflow schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:38:
Heilige Maria...Doge 140%. vanochtend ff van 80% naar 88% ingestapt toen ging ie ff naar beneden en maar verkocht. Wie bedenkt dit man?
Om de zoveel tijd post hij weer iets over Doge en dan ga je zo weer 100% in de plus.
https://twitter.com/elonmusk
[ Voor 29% gewijzigd door yorroy op 16-04-2021 15:00 ]
Ik zou gewoon je inleg eruit trekken, dan maak je je stukken minder zorgen.zwembroek schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:58:
[...]
De winst is inmiddels paar duizend euro, redelijk op tijd erin gestapt. En ik ben niet zo van de inleg eruit halen. Of ik laat het staan off het gaat er uit. Maar met al die reclame billboard en mogelijke binance listing zie ik deze munt nog wel 10x gaan. Kijk naar Doge. Ik ben ook nooit meer onder mijn inleg geweest. Gewoon dag 1 omhoog. Maar het zijn van die alles of niets munten.
Ik heb 0 zorgen, maar ik kan moeilijk winst nemen haha. Waar ik mezelf wel klein beetje zorgen om maak is BNB. Daar zit ik wel echt vuist diep in. En mijn verlies is inmiddels aanzienlijk. (Bijna op de top gekocht met aardig wat $$Wo Ve schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:00:
[...]
Ik zou gewoon je inleg eruit trekken, dan maak je je stukken minder zorgen.
[ Voor 26% gewijzigd door zwembroek op 16-04-2021 15:05 ]
Haha precies dit. Ik dacht voor de gein 250 euro te storten op Kraken. Is nu 750. Misschien nog wat extra erop storten. Denk dat doge nog wel ff doorgaat naar 0.50yorroy schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:00:
[...]
Gewoon een kwestie van Elon Musk volgen op Twitter![]()
Om de zoveel tijd post hij weer iets over Doge en dan ga je zo weer 100% in de plus.
https://twitter.com/elonmusk
Dude je zegt echt net letterlijk dat je bang bent, daar reageerde ik alleen maar op. Als je niet bang bent lekker laten staan.zwembroek schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:01:
[...]
Ik heb 0 zorgen, maar ik kan moeilijk winst nemen haha.
Oh wat mis ik de China en Zuid-Korea ban fud uit 2017.
Helaas is Turkije niet een land van dat kaliber
[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 16-04-2021 15:04 ]
Inleg eruit en lekker verder laten doen.zwembroek schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:01:
[...]
Ik heb 0 zorgen, maar ik kan moeilijk winst nemen haha.
Heb ik ook gedaan en dan kan het me niet zo veel schelen op hoeveel ie staat.
Was zelfs 3 dagen geleden dat ik nog gekeken had
Had je aan kunnen zien komen. Scheelt maar één leter nota bene...
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Als je ziet hoe een invloedrijk persoon een pure memecoin als DOGE zo de hoogte kan inpompen, dan kan ik ze dat niet eens kwalijk nemen...Iamthefish schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:01:
Turkije verbiedt betalingen met cryptomunten:
https://www.nu.nl/economi...uta-als-betaalmiddel.html
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IgNj60Mo3YQKLs4eZUCP8pQn.jpg?f=user_large)
Elke keer als ik naar die doge prijs kijk... Man man man was toen al wel blij met m'n winst, inmiddels lambo waardig

[ Voor 6% gewijzigd door Woohooo op 16-04-2021 15:05 ]
Same, al een paar verdubbelingen gehad. Ik focus me niet op de prijs maar op het volume, als dat echt serieus inklapt is het een mooi moment om de rest om te zetten (voor mij).zwembroek schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:58:
[...]
De winst is inmiddels paar duizend euro, redelijk op tijd erin gestapt. En ik ben niet zo van de inleg eruit halen. Of ik laat het staan off het gaat er uit. Maar met al die reclame billboard en mogelijke binance listing zie ik deze munt nog wel 10x gaan. Kijk naar Doge. Ik ben ook nooit meer onder mijn inleg geweest. Gewoon dag 1 omhoog. Maar het zijn van die alles of niets munten.
Yup, ingekocht op gemiddeld 1,37$. Maarja, hodlen he... tis een vrij klein percentage van mijn pf.Nickelodeon schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:59:
doei 60k euro. maarja zo hoorde ik gister van een vriend die een mailtje had gevonden uit 2012 dat hij 3,9 BTC had gebruikt om een pc game te kopen. dus het kan altijd erger...Woohooo schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:04:
[Afbeelding]
Elke keer als ik naar die doge prijs kijk... Man man man was toen al wel blij met m'n winst, inmiddels lambo waardig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoogste portie die ik heb gekocht was op 1,69benchMarc schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:07:
[...]
Yup, ingekocht op gemiddeld 1,37$. Maarja, hodlen he... tis een vrij klein percentage van mijn pf.

Het kan inderdaad altijd ergernemesis2212 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:07:
[...]
doei 60k euro. maarja zo hoorde ik gister van een vriend die een mailtje had gevonden uit 2012 dat hij 3,9 BTC had gebruikt om een pc game te kopen. dus het kan altijd erger...
sOid in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16"
nope 6 centjosvaesen schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:15:
Zeg, ik ben de bottom voor BTC aan het timen. Was hem dat nu?
Ik heb eigenlijk geen zin meer om vandaag naar de koersen te kijken met dit belachelijke kinderachtige dogshit gedoe. Maarja, mocht de boel nog verder inkakken dan moet ik misschien toch eens mijn winst gaan nemen, en vervolgens weer spijt krijgen omdat je dan zult zien dat alles weer gaat stijgen.
lol zulke dingen idd. je zou maar nu 15 btc terugvinden dan krijg je prolly een heart attack van vreugde.sOid schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:10:
[...]
Het kan inderdaad altijd erger
sOid in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16"
en dan hebben we het niet eens nog over al die mensen met wallets die zijn overleden, hun account niet meer weten of het verloren zijn. doei miljarden.
Terecht ook welfreshprince schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:16:
DODGE even ADA voorbij...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
ja hij stijgt wel heel hard nu weer..waar gaat dit heenfreshprince schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:16:

Keer 2 is BNB voorbij. Ik durf niet te zeggen dat het niet kan.freshprince schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:16:
serieuze vraag....
Kan Dogde een serieuze handelsmiddel worden?
Wat al enkele keren aangehaald is, Elon Musk is niet gek
Alles kanstreamnl schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:19:
serieuze vraag....
Maar... nee...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Geen idee. Maar ik heb er een belachelijke winst mee...streamnl schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:19:
serieuze vraag....
Wel ben ik de hele tijd de koers aan het volgen...
[ Voor 8% gewijzigd door -Splash- op 16-04-2021 15:23 ]
Als je eindelijk je private key van een wallet met 15 BTC vindt wel ja, maar terugkijken wat het had kunnen zijn is irrelevant Er zijn maar heel weinig mensen die jarenlang durven hodlen tot een koers als dit.nemesis2212 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:12:
[...]
lol zulke dingen idd. je zou maar nu 15 btc terugvinden dan krijg je prolly een heart attack van vreugde.
en dan hebben we het niet eens nog over al die mensen met wallets die zijn overleden, hun account niet meer weten of het verloren zijn. doei miljarden.
Merendeel die <2013 BTC heeft gekocht heeft dat allang verkocht onderweg naar de 60K toe. In hindsight is het makkelijk praten wat we allemaal niet hadden kunnen verdienen...
Zelfde principe, maar dan omgedraaid: Toen BTC op 5K, ADA op 0,07 en ETH op 100 USD stond durfden we ook niet in te kopen. Nu heel de boel ontploft hebben we FOMO...
Over shitcoins gesproken he.
Blijkbaar wil die malle Baudet een eigen "Forumcoin"
Echt, hou op met me hoor
Blijkbaar wil die malle Baudet een eigen "Forumcoin"

Dus op een goede dag met een kwade dronk, komen er dan zulke dingen via de fles uit zijn hoofd en op zijn toetsenbord terecht: pic.twitter.com/rbdNVpco2b
— Bart Nijman (@BartNijman) 16 april 2021
Nou nou, geacht Kamerlid. Een rat is tot daar aan toe. Maar línks!? Enfin. Baudet begon dus z'n eigen FORUMCOIN cryptokanaal. Met blackjack en hoe... Sid Lukassen en zijn eigen profielfoto op de munt. Ik was niet welkom, "natuurlijk". Ik kwam er wel in: pic.twitter.com/ITB10QCl2U
— Bart Nijman (@BartNijman) 16 april 2021
Echt, hou op met me hoor

[ Voor 14% gewijzigd door Richh op 16-04-2021 15:22 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee. Wat wel jammer is. Het is razendsnel met zeer lage fees. Alles wat die kut BTC dus niet heeft.streamnl schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:19:
serieuze vraag....
Maarja, een supply van 100.000.000.000 wat groeit zonder einde.
$NZIRichh schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:21:
Over shitcoins gesproken he.
Blijkbaar wil die malle Baudet een eigen "Forumcoin"![]()
![]()
![]()
[Twitter][Twitter]
Echt, hou op met me hoor
Ongelooflijk.
die andere 50k nu net verkocht?Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:22:
[Afbeelding]
![]()
Had er 100k, die andere 50 al vrij snel verkocht met een paar sats winst. Maar dit was mijn 50% 'moonshot' sell.
Ik ga even een kouwe ploppen en genieten van het zonnetje
Verwijderd
Nee was het maar waar. Gekocht op 17 sats, 50% vrij snel verkocht op 24.
En dit was de rest.
Begon een beetje als grap/daytrade.
Echt net verkocht met zo'n 320% winst na aanschaf ergens in januari. Hij zakt gestaag, kijk wel of ik weer in stap.Nickelodeon schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:59:
* MK_ gaat huilen in een hoekje
DOGE verkocht in januari net voordat het opeens verdubbelde, en nu dit.... staat momenteel letterlijk 70x (!) zoveel als waarvoor ik het verkocht had
DOGE verkocht in januari net voordat het opeens verdubbelde, en nu dit.... staat momenteel letterlijk 70x (!) zoveel als waarvoor ik het verkocht had
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Moraal van alle reacties: Nu kopen, over 5 jaar kijken wat er nog aan waarde in zit
levert blijkbaar meer op als daytraden, DCA en allerlei andere tactieken
Ja, en dan met minstens 20K erin. Of een lambo, of 20K door het putje. Zou wel een goeie aanpak zijn, tenzij crypto gewoon de nieuwe tulpenmanie is.Waah schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:27:
Moraal van alle reacties: Nu kopen, over 5 jaar kijken wat er nog aan waarde in zit![]()
Ik heb toch sterk het idee dat een of andere rijke nerd ons allemaal voor de gek houdt met deze doge pump.
En het Lightning Network dan?PWM schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:22:
[...]
Nee. Wat wel jammer is. Het is razendsnel met zeer lage fees. Alles wat die kut BTC dus niet heeft.
Maarja, een supply van 100.000.000.000 wat groeit zonder einde.
Hehe die les had ik in januari al geleerd, en nu al helemaalWaah schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:27:
Moraal van alle reacties: Nu kopen, over 5 jaar kijken wat er nog aan waarde in zit![]()
Ik 205.000, verkocht voor ~€900
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
straks is het een of andere slimme AI bot die aan het traden is met 100 miljard doge en trekt ons straks mee de afgrond inLuuk schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:28:
Ik heb toch sterk het idee dat een of andere rijke nerd ons allemaal voor de gek houdt met deze doge pump.
ik ga eerst even kijken wat er gebeurd als de $0.40 wordt aangetikt en dan investen of niet
[ Voor 12% gewijzigd door nemesis2212 op 16-04-2021 15:32 ]
Heel leuk die Doge, maar SHIB in % gain hoger dan Doge
SHIB +206,5%
Doge +174.5%
Waar gaat dit over 😆
SHIB +206,5%
Doge +174.5%
Waar gaat dit over 😆
nothing stops this train
jeezus! Ik was vergeten dat ik je gevolgd was met 100 euro. Mooie 400 nuKol Nedra schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:32:
Heel leuk die Doge, maar SHIB in % gain hoger dan Doge
SHIB +206,5%
Doge +174.5%
Waar gaat dit over 😆
Laat ik gewoon lekker verder staan
ik heb het sterke vermoeden dat de man wel klinisch gek is. Alleen heeft hij zoveel geld dat hij er geen last van heeft.streamnl schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:19:
serieuze vraag....
Verwijderd
De lijn tussen bizar slim en knettergek is erg dun.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:34:
[...]
ik heb het sterke vermoeden dat de man wel klinisch gek is. Alleen heeft hij zoveel geld dat hij er geen last van heeft.
Hele slimme zakenman/nerd. Dat geld is hem niet komen aanwaaien ofzoGlenn Hoddle schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:34:
[...]
ik heb het sterke vermoeden dat de man wel klinisch gek is. Alleen heeft hij zoveel geld dat hij er geen last van heeft.

of je hem dan heel serieus moet nemen op Twitter etc? neuh.... Maar zie hem hetzelfde als een Gabe. Men zet hem op een voetstuk. Gabe doet daar online niet zoveel mee. Musk wel

GME run duurde een paar dagen dus ben benieuwd waar DOGE gaat eindigen. We zitten wel alweer op dag 2.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
GME werd nog wel actief tegengewerktAslanboy1905 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:36:
GME run duurde een paar dagen dus ben benieuwd waar DOGE gaat eindigen. We zitten wel alweer op dag 2.

Ik vraag mezelf uberhaupt af waarom ik me nog inlees. Goede usecase, mooie tech, het zal allemaal wel, het lijkt nu gewoon puur gokken. De meest shitty shitcoins gaan naar de maan en ik zit hier met m'n goede gedrag met 2% t.o.v vorige week.
Anyway. Ik trek een biertje open. Goed weekend mannen
Doge knalt in een paar sec door de 200 naar 220%... waanzin.
Edit: 240%
[ Voor 9% gewijzigd door benchMarc op 16-04-2021 15:39 ]
Nee joh, gewoon organische groei enzo.benchMarc schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:39:
Doge knalt in een paar sec door de 200 naar 220%... waanzin.
Y'24
had er 2.5 miljoen ooit. Gisteren dus de laatste 100k weg gedaanVerwijderd schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:22:
[Afbeelding]
![]()
Had er 100k, die andere 50 al vrij snel verkocht met een paar sats winst. Maar dit was mijn 50% 'moonshot' sell.
Ik ga even een kouwe ploppen en genieten van het zonnetje

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
550% in een week. Tering.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
t is idd allen maar hype en useless coins die de markt dicteren. toch waag ik me er niet aan. uiteindelijk zullen alleen coins die adoptie hebben komen bovendrijven. voor mij alleen maar utility tokens dus. dan maar iets minder snel winst, maar ik blijf iig niet met een grote zak shitcoins zitten..
Het is net de echte beursIamthefish schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:38:
Ik vraag mezelf uberhaupt af waarom ik me nog inlees. Goede usecase, mooie tech, het zal allemaal wel, het lijkt nu gewoon puur gokken. De meest shitty shitcoins gaan naar de maan en ik zit hier met m'n goede gedrag met 2% t.o.v vorige week.
als het echt zo simpel was, waren we nu allemaal Lambo-bezitters.
Fuck it, ik ga all-in. HRA en kinderbijslag is zojuist gestort, dus kan enig risico nemen.
"Stop selling retards"
"Im not gonna sell"
aldus r/dogecoin
"Im not gonna sell"
aldus r/dogecoin
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
welk land leeft jij dan. kinderbijslag is de 1e van de maand van het nieuwe kwartaal....WhySoSerious schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:42:
Fuck it, ik ga all-in. HRA en kinderbijslag is zojuist gestort, dus kan enig risico nemen.
Tja, en toch he.. Als je ziet hoe simpel, snel en goedkoop het handelen in DOGE is. Dat heb ik niet bij BTC of ETH. Geen fixed supply? De USD ook nietjasper7878 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:42:
t is idd allen maar hype en useless coins die de markt dicteren. toch waag ik me er niet aan. uiteindelijk zullen alleen coins die adoptie hebben komen bovendrijven. voor mij alleen maar utility tokens dus. dan maar iets minder snel winst, maar ik blijf iig niet met een grote zak shitcoins zitten..
Laat ik uitbetalen in BTC.jasper7878 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:43:
[...]
welk land leeft jij dan. kinderbijslag is de 1e van de maand van het nieuwe kwartaal....
Iets met trage transactie's enzo...
De kinderbijslag word hier als sinds de geboorte rechtstreeks op de rekening van de kinderen gestortWhySoSerious schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:42:
Van mijn belastingcenten!!1!1!PWM schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:44:
[...]
De kinderbijslag word hier als sinds de geboorte rechtstreeks op de rekening van de kinderen gestortDat begint na 7 en 9 jaar toch aan te tikken
En dat zet je natuurlijk gelijk in Bitcoins om toch?PWM schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:44:
[...]
De kinderbijslag word hier als sinds de geboorte rechtstreeks op de rekening van de kinderen gestortDat begint na 7 en 9 jaar toch aan te tikken

* Waah stort ook kinderbijslag direct naar de spaarrekening van de kids.
[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 16-04-2021 15:46 ]
Holy crap, ik kijk naar de daggrafiek en zie zelfs daar de koers op en neer stuiterennemesis2212 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:31:
[...]
straks is het een of andere slimme AI bot die aan het traden is met 100 miljard doge en trekt ons straks mee de afgrond in
ik ga eerst even kijken wat er gebeurd als de $0.40 wordt aangetikt en dan investen of niet

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!