Gooooooooooeiemorgen!!!!
Daar is tie dan! We hadden het er al een paar keer over, maar nu is het echt zo ver. De drop naar 47 of 42k. Welke van de twee gaat het worden? Geen idee. Iedereen hoopt natuurlijk de 47, omdat we dan snel weer op pad kunnen naar de 100k, maar wie weet hebben de whales nog een extra dipje voor ons in petto.
Uit betrouwbare bronnen heb ik. ..... helemaal niks, want ik heb geen betrouwbare bronnen!

Had ik jullie mooi ff tuk hè?!
Het enige wat ik heb is een plaatje dat ik een paar dagen geleden had getekend (zie ook eerder in het topic... hij is dan wel een paar dagen later, maar hij is er nu in ieder geval wel. Bij het groene kruis had hij er voor kunnen kiezen om nog naar boven te gaan, maar helaas voor ons was BTC net niet eigenwijs genoeg om die lijn te gaan vogen. Voor de rest is het even afwachten wat de (in meer en zeker ook in mindere mate) experts op youtube en metrieken-freaks er van gaan zeggen.
Fijne dag!
[
Voor 6% gewijzigd door
MicroWhale op 23-04-2021 07:43
]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.