Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik denk vooral dat als we door de base van 25 maart heen zakken (50.4K), dat het dan wel hard gaat..fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:36:
Maak me inmiddels wel zorgen om BTC.
Denk dat het cruciaal wordt of hij de 51k gaat houden vannacht. Anders kukelen we zo de 40 range in.
Afwachten maar
Futures lopen morgen af, ik verwacht ook wel een dipje. Zelfs iets onder de 50k zou niet erg zijn.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:36:
Maak me inmiddels wel zorgen om BTC.
Denk dat het cruciaal wordt of hij de 51k gaat houden vannacht. Anders kukelen we zo de 40 range in.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ik heb nog steeds pit en was niet van plan om bij te kopen. Inleg is er al uit dus ik wacht het wel.Ik zal eens kijken of ik de telegram groep join, dank!zwembroek schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:38:
[...]
Je moet naar hun telegram groep gaan. Nederlandse en world telegram. Ontzettend veel marketing, de ene na de andere poll wordt gewonnen op twitter, tiktok etc. Merchandising, ama's etc etc. En daarnaast bestaat deze al een tijd. Ik zeg niet dat deze over een tijd niet volledig rekt gaat, maar ik zie mijn inleg vanaf dit moment nog wel weer 10x gaan en daarna ben ik rap weg en lach mezelf kapot. Uiteindelijk is het allemaal troep en een piramide spel. Maar tussen al die troep die je elke dag erbij ziet komen moet je de juiste zien te vinden. En Pit bestaat al 4 weken ofzo en groeit echt steady. Na elke dip komt ie hoger terug. Het valt mij op dat iedereen nu van de ene na de andere hopt zonder geduld. Dit is geen shill en je moet het vooral niet gaan kopen. Ik geef alleen een reactie op jou vraag.
Dat is altijd handig, hier schijnt het zonnetjeLouwPost schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:45:
Is het handig om vandaag binance gewoon niet te openen?
Als je PF een goed deel ETH bevat dan zou ik hem wel openen, ik sta er vandaag het beste voor sinds de drop van BTC van 65k naar 55k...LouwPost schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:45:
Is het handig om vandaag binance gewoon niet te openen?
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Cool! Had ik toen maar geweten dat het bestond!anti elppa schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:36:
[...]
ja was allemaal lastig. Idd reddit en bitcointalk forum. Verder kon je handelen op bitstamp en mtgox en kwam redelijk snel BTC-E wat toen het shitcoin paradijs was (incl trolbox, wat beetje op dit topic lijkt). Maar ff ter info, je had daar dus maar 10 a 15 coins die ze verhandelden. In nl kon je bitcoin best makkelijk kopen trouwens via Happycoins of bitonic, (NL liep toen ook best nog wat voor moet ik zeggen) dat ging al aardig simpel. Coldstore was gewoon zelf een wallet draaien op je computer en de hele chain dowloaden.......duurde eeuwen. Ik had dus ook gewoon 8 wallets (ook voor de shitcoins). Mining was wel echt een drama, daar moest je toch wel aardig skills voor hebben om dat draaiende te krijgen.....ik liet het toen via coinotron uit betalen. Al met al geweldige tijd gehad toen.
Leuk om te lezen hoe het er toen aan toe ging. Misschien iets om een keer in zo'n tweakers-interview te doen? .... anoniem uiteraard, want anders staat er binnen de kortste keren een legertje boormachines op de stoep.
Mss binnenkort maar weer eens een crypto-docu kijken.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het is iig goed duidelijk dat de Amerikanen een andere agenda hebben dan wij.mjjveldt schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:42:
[...]
Futures lopen morgen af, ik verwacht ook wel een dipje. Zelfs iets onder de 50k zou niet erg zijn.
[ Voor 59% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 22-04-2021 10:47 ]
Ik werk voor een bedrijf dat in het gecentraliseerde VeChain is gestapt. Dus ik ben het oneens met je. Bedrijven willen juist heel graag weten waar ze kunnen aankloppen als het in de soep loopt. Wat doe je als je bij ETH de boot in gaat? Vitalik bellen en dan samen kijken hoe je project afbrand vanaf de zijlijn?Mooody schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:04:
[...]
Dan heeft het geen meerwaarde t.o.v. de huidige oplossingen toch?
Een trustless omgeving geeft echt een oplossing voor bepaalde dingen.
Salesforce, PWC, DNV, stuk voor stuk interesse in gecentraliseerde crypto technieken. Dat zijn toch geen kleintjes.
Ik denk dat we dit weekend weer een prima instap moment gaan krijgen hoorMicroWhale schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:37:
Dat je een paar dagen geleden met je vinger op de buy-knop naar een 20k INJ/BTC zat te kijken... en dat je nu ziet dat ie lekker naar de 36k (piek 39k) is gesprongen.![]()
Hoe vaak moet ik dit nog meemaken?![]()
Juist net mijn ETh omgezet naar BTC, mooi winstje in sats. ETH gaat ook wel weer mee omlaag.watercoolertje schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:46:
[...]
Als je PF een goed deel ETH bevat dan zou ik hem wel openen, ik sta er vandaag het beste voor sinds de drop van BTC van 65k naar 55k...
Sats zet ik misschien om in fiat vandaag, sell orders staan al klaar..
Ik minede in 2013 ook bij 50BTC, als ik terug kijk naar m'n emailfolder daarvan was om de 2 dagen 0.02 btcanti elppa schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:36:
[...]
ja was allemaal lastig. Idd reddit en bitcointalk forum. Verder kon je handelen op bitstamp en mtgox en kwam redelijk snel BTC-E wat toen het shitcoin paradijs was (incl trolbox, wat beetje op dit topic lijkt). Maar ff ter info, je had daar dus maar 10 a 15 coins die ze verhandelden. In nl kon je bitcoin best makkelijk kopen trouwens via Happycoins of bitonic, (NL liep toen ook best nog wat voor moet ik zeggen) dat ging al aardig simpel. Coldstore was gewoon zelf een wallet draaien op je computer en de hele chain dowloaden.......duurde eeuwen. Ik had dus ook gewoon 8 wallets (ook voor de shitcoins). Mining was wel echt een drama, daar moest je toch wel aardig skills voor hebben om dat draaiende te krijgen.....ik liet het toen via coinotron uit betalen. Al met al geweldige tijd gehad toen.

En eind 2013 heb ik alles verkocht toen het steeg naar 200 euro ofzo?
Ik dacht toen holy shit dit kan nooit meer waard worden dan dit, dit slaat nergens op!
En daarna ook jaren niet omgekeken naar crypto in het algemeen
Vorig jaar rond deze tijd stond BTC op 8K, beetje positief blijven héPelox schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:49:
Dag 9 van een dalende btc. Ben benieuwd of dag 10 een keer positief is.
Ik minede destijds ook en dacht: Man dat duurt maanden voordat ik 1 BTC heb... ik stop er mee, geen zin om zolang te moeten wachten (wist ik veel dat je het gewoon kan opsplitsen)thomassie12 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:50:
[...]
Ik minede in 2013 ook bij 50BTC, als ik terug kijk naar m'n emailfolder daarvan was om de 2 dagen 0.02 btc.
Ik dacht toen holy shit dit kan nooit meer waard worden dan dit, dit slaat nergens op!

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Er gaat nog zeker wel 2k van de prijs af voor het weekend. *glazen bol*Pelox schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:47:
Ben weer te laat met verkopen nu... hodl maar weer..
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Hope so.. hopelijk wordt m'n bid voor KCS op $ 9,55 gehit en wordt dat een dubbele bodem.mjjveldt schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:51:
[...]
Er gaat nog zeker wel 2k van de prijs af voor het weekend. *glazen bol*
ja wat ik me ook nog goed kan herinneren was dat ik er geen hol van snapte. Je wist niet wat private of public keys, network fee etc etc. zelf je wallet opzoeken in de blockchain. Ik sprong er toen in en leerde pas later alle zaken die nodig zijn. Ook de eerste overschrijvingen waren gruwelijk spannend. Ik snap dus ook echt goed dat als iemand er nu mee begint dat dat echt nog wel spannend en erg nieuw is allemaal, ondanks dat het nu veel makkelijker is. Nadeel daarvan is, dat de meeste mensen de onderliggende techniek niet begrijpen/ willen begrijpen. Hoeft nu ook niet meer natuurlijk, maar kan soms toch handig zijn.MicroWhale schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:46:
[...]
Cool! Had ik toen maar geweten dat het bestond!![]()
Leuk om te lezen hoe het er toen aan toe ging. Misschien iets om een keer in zo'n tweakers-interview te doen? .... anoniem uiteraard, want anders staat er binnen de kortste keren een legertje boormachines op de stoep.![]()
Mss binnenkort maar weer eens een crypto-docu kijken.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zo lang het nog geen lower low is blijf ik optimistisch.Pelox schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:54:
Polkadot, wow, such weak, much loss..
En zo wel, tsja, dan paniek.
Ik heb ze van de hand gedaan, dot is ultra zwak.. bah bah..Matthias87 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:56:
[...]
Zo lang het nog geen lower low is blijf ik optimistisch.
En zo wel, tsja, dan paniek.
Zero.
Neo danPelox schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:54:
Vreselijk... maar die staat nog op +50% over de week, dot op -20%..Raaafie schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:57:
[...]
Neo danDot heeft in mijn PF nog de laagste 24h daling.
Zero.
Nieuws is al oud dus ik denk niet dat het nog iets met de prijs gaat doen. Als het al iets deed.themikes schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:29:
Binance hanteert nieuwe cashback regels. Hierdoor heb je minder BNB nodig voor een hogere cashback percentage. Zie de nieuwe tabel:
[Afbeelding]
Mogelijk dat dit zorgt voor een prijsstijging?
nothing stops this train
Wat een heerlijk filmpje in je signature.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik hou mijn DOT en KSM gewoon vast. Voorlopig that is. Ik twijfelde gister omdat ik redelijk in de plus stond. Daar had ik deze daling mooi mee op kunnen vangen maar helaas. Nu te laat.Pelox schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:54:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Welke lijn?anti elppa schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:10:
spannend nu...hij hangt nu op de lijn.....ziet er niet goed uit
Bij ETH denk ik bijna het omgekeerde. Ik vermoed dat die flink wordt ingekocht door partijen die onder de radar willen blijven. De types zoals Musk die weten dat Bitcoin technisch gezien geen toekomst heeft. In before 2.0!
lijn van oktober tot nu. Dump zaterdag raakte die exact.....
:strip_exif()/f/image/VkJ3D4r9hCq6oeFvLCptCzCz.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 49% gewijzigd door anti elppa op 22-04-2021 11:17 ]
Verwijderd
Als je gelijk hebt en Bitcoin langzaam verdwijnen gaat (lol) dan komen er nog wel betere instap momentjes op ETH dan de huidige koers.Saturnus schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:14:
Wat is KEY al een poos jammerlijk aan het gaan. Steady omlaag. Het effect van de lopende airdrop op Binance is zo goed als weg. Krijg er rare gevoelens bij...exit scam? “Les”: zet een exit punt. Then again...laatste 3-4 exits die ik deed hebben geleid tot het mislopen van winst variërend van 1,2-10x.![]()
Bij ETH denk ik bijna het omgekeerde. Ik vermoed dat die flink wordt ingekocht door partijen die onder de radar willen blijven. De types zoals Musk die weten dat Bitcoin technisch gezien geen toekomst heeft. In before 2.0!
Sowieso voor ETH/EUR.
Het is een indicator waar velen op zullen letten, maar denk je niet dat de echte resistance op een van de MA's zit?anti elppa schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:15:
[...]
lijn van oktober tot nu. Dump zaterdag raakte die exact.....
[Afbeelding]
Ik vind eerlijk gezegd een indicator uit 2020 oktober nietszeggend in de crypto.Richh schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:20:
[...]
Het is een indicator waar velen op zullen letten, maar denk je niet dat de echte resistance op een van de MA's zit?
Daarom moet je ook nooit alles verkopen, maar een beetje laten staan voor als het anders loopt dan je dachtthomassie12 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:50:
[...]
Ik minede in 2013 ook bij 50BTC, als ik terug kijk naar m'n emailfolder daarvan was om de 2 dagen 0.02 btc.
Eind 2013 steeg het zelfs naar ongeveer 700 euro. Dat weet ik, want toen heb ik mijn enige BTC aankoop ooit gedaan, vlak voor de top. Ik denk bij Bitonic, maar dat weet ik niet meer zeker. Dus ik dacht toen natuurlijk dat dat een domme aankoop was geweest, maar ja het was maar een paar tientjes.
Verder nog wel wat met ETH en LTC gedaan, maar minimaal in vergelijking met de meesten hier en daar een beetje winst op gepakt, maar die BTC niet meer aangeraakt. Was zelfs het wachtwoord kwijt tot voor kort (seed phrases bestonden nog niet).
En nu is die investering van een paar tientjes 5k waard. Heb vorige week vlak onder de ATH een beetje verkocht en nu denk ik, had ik het maar allemaal verkocht
[ Voor 3% gewijzigd door Lapa op 22-04-2021 11:28 ]
ik werk niet heel vaak met MA's de Enige waar ik naar kijk is de weekly MA7 en MA21. Heel heel heel soms doe ik er wat mee op de 4h. Wat ik nu dus vooral zie is dat de MA7 geen support meer is maar weerstand (tuurlijk kan ie er nog boven komen voor zondag close). MA7 heeft enorm als support gediend deze run up. Zoals de MA21 dat deed in 2017 zeg maar. Maar toch denk ik dat de MA21 echt nog een keer getest moet worden. Het is iig al een record dat ie er zo lang bij vandaan gebleven is.Richh schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:20:
[...]
Het is een indicator waar velen op zullen letten, maar denk je niet dat de echte resistance op een van de MA's zit?
Dus ik denk sterk, dat als die lijn breekt, confirmed word, we wellicht bij de 50k nog weerstand zien (rond getal), en we daarna hard zakken naar de 43 44k regio. De VPVR laat dit ook zien.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ETH dan pas in 2015 neem ik aan aangezien die nog niet bestond in 2013Lapa schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:25:
[...]
Daarom moet je ook nooit alles verkopen, maar een beetje laten staan voor als het anders loopt dan je dacht![]()
Eind 2013 steeg het zelfs naar ongeveer 700 euro. Dat weet ik, want toen heb ik mijn enige BTC aankoop ooit gedaan, vlak voor de top. Dus ik dacht toen natuurlijk dat dat een domme aankoop was geweest, maar ja het was maar een paar tientjes.
Verder nog wel wat met ETH en LTC gedaan (maar minimaal in vergelijking met de meesten hier) en daar een beetje winst op gepakt, maar die BTC niet meer aangeraakt. Was zelfs het wachtwoord kwijt tot voor kort.
En nu is die investering van een paar tientjes 5k waard. Heb vorige week vlak onder de ATH een beetje verkocht en nu denk ik, had ik het maar allemaal verkocht
ETH en LTC een paar aankopen en verkopen in 2017. Wat winst gepakt en een beetje laten staan. Dat beetje ETH heb ik begin dit jaar verkocht en vlak daarna is de waarde natuurlijk nog verdubbeld.anti elppa schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:29:
[...]
ETH dan pas in 2015 neem ik aan aangezien die nog niet bestond in 2013
Inderdaad, niet alles verkopen.Lapa schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:25:
[...]
Daarom moet je ook nooit alles verkopen, maar een beetje laten staan voor als het anders loopt dan je dacht![]()
Eind 2013 steeg het zelfs naar ongeveer 700 euro. Dat weet ik, want toen heb ik mijn enige BTC aankoop ooit gedaan, vlak voor de top. Ik denk bij Bitonic, maar dat weet ik niet meer zeker. Dus ik dacht toen natuurlijk dat dat een domme aankoop was geweest, maar ja het was maar een paar tientjes.
Verder nog wel wat met ETH en LTC gedaan, maar minimaal in vergelijking met de meesten hier en daar een beetje winst op gepakt, maar die BTC niet meer aangeraakt. Was zelfs het wachtwoord kwijt tot voor kort (seed phrases bestonden nog niet).
Ik was nog een student die graag de nieuwste iPhone wou op dat moment

Maar ja, nu weet ik wel beter inderdaad!
Mine nu sindskort weer ethereum ook
En je zei zelf nog, nooit alles verkopenLapa schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:30:
[...]
ETH en LTC een paar aankopen en verkopen in 2017. Wat winst gepakt en een beetje laten staan. Dat beetje ETH heb ik begin dit jaar verkocht en vlak daarna is de waarde natuurlijk nog verdubbeld.
[ Voor 13% gewijzigd door thomassie12 op 22-04-2021 11:33 ]
Do as I say, not as I dothomassie12 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:32:
[...]
Inderdaad, niet alles verkopen.
Ik was nog een student die graag de nieuwste iPhone wou op dat moment.
Mine nu sindskort weer ethereum ook. Die ga ik wel lekker laten staan!
[...]
En je zei zelf nog, nooit alles verkopen
Maar goed, dit was dus al het restje dat ik bewaard had. En ook dat heb ik natuurlijk niet 100% verkocht, maar voor het kleine beetje dat er nu nog staat de moeite waard wordt, moet de prijs nog wel 100x over de kop
Wtf, die lui hebben gewoon de boel dichtgegooid onder het mom van "serviceverbetering"
Hoe en waar mine je eth? Ik heb sinds gisteren een hoop stroom over namelijk..thomassie12 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:32:
[...]
Inderdaad, niet alles verkopen.
Ik was nog een student die graag de nieuwste iPhone wou op dat moment.
Mine nu sindskort weer ethereum ook. Die ga ik wel lekker laten staan!
[...]
En je zei zelf nog, nooit alles verkopen
Zero.
Misschien had je toen al een filter voor bullshit gebouwd, ik toen nog niet iig..Machlah schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:32:
[...]
Wat is er mis met VEN/VET dan?
Ik ben ook blind in ICO's gestapt, ook veel tron / btt gehad wetende dat het een shitcoin is. Het is niet zo dat er hier mensen onderdrukt of overschreeuwt werden in mijn herinerring (maar misschien heb ik het mij verkeerd herinnert)
Er is nu niets mis met VEN/VET om soms wat geld aan te verdienen en daarna weer te laten gaan, maar toen werd het gebracht als de heilige graal door sommige mensen, incl video van 1 of ander apparaat..
Veel mensen (waaronder ik) hebben er toen blind best veel geld in gestopt want iets met sky en limit.. Die kwamen bedrogen uit, zeker na de ombouw naar VET..
Maar het gaat mij niet specifiek om deze coin, het gaat mij om het geschreeuw.. Vandaag moet je in coin x stappen, morgen in coin y en alles wat je dan aan het doen bent is blind kaarsen jagen.. en dat blijf je doen omdat anderen er schijnbaar wel goed in zijn want dat lees je o.a. in dit topic of op youtube of reddit..
Wat er eigenlijk gebeurt is dat andere eerst zelf inkopen, daarna roepen dat iets de wereld is en dat je echt in moet stappen en als dat gebeurd droppen ze hun coins doodleuk op jou en gaan ze vervolgens inkopen op de volgende rinse and repeat..
Weet het aantal panelen niet maar in de winter kom je vaak stroom tekortPelox schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:36:
[...]
Hoe en waar mine je eth? Ik heb sinds gisteren een hoop stroom over namelijk..
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Haha maar voor nu kan er best even wat voor mining vanaf.watercoolertje schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:38:
[...]
Weet het aantal panelen niet maar in de winter kom je vaak stroom tekort
19x 395wp trouwens
Zero.
Ik deed het een tijdje via Nanopool ( https://eth.nanopool.org/ ) die hebben een duidelijke faq: https://help.nanopool.org/category/3-ethereum-eth-poolPelox schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:36:
[...]
Hoe en waar mine je eth? Ik heb sinds gisteren een hoop stroom over namelijk..
Ik gebruikte nanominer
Ik gebruikte mijn game pc (dedicated) met een GTX 1070 er in, was goed voor 0.05 ETH per maand
Solide plan!_Gast_ schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:41:
Ik ga Pitbull pas bij een grote dip opnieuw kopen.
Klopt, maar de eigenaar (of eigenaren) zijn gevlucht naar Thailand.Raaafie schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:36:
[...]
Wtf, die lui hebben gewoon de boel dichtgegooid onder het mom van "serviceverbetering"Of begrijp ik het verkeerd?
Echt ongelooflijk gewoon.
als je geluk hebt komt ie nog, maar zoals je de trendline ziet gaat ie lekker omhoog_Gast_ schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:41:
nothing stops this train
Exact de reden waarom ik heb verkocht toen we daar onder kwamen.anti elppa schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:25:
[...]
ik werk niet heel vaak met MA's de Enige waar ik naar kijk is de weekly MA7 en MA21. Heel heel heel soms doe ik er wat mee op de 4h. Wat ik nu dus vooral zie is dat de MA7 geen support meer is maar weerstand (tuurlijk kan ie er nog boven komen voor zondag close). MA7 heeft enorm als support gediend deze run up.
Dat denk ik dus ook. We moeten naar de MA21 toe en vanuit daar opbouwen in een nieuwe exponentiele groei.Maar toch denk ik dat de MA21 echt nog een keer getest moet worden. Het is iig al een record dat ie er zo lang bij vandaan gebleven is.
Dus ik denk sterk, dat als die lijn breekt, confirmed word, we wellicht bij de 50k nog weerstand zien (rond getal), en we daarna hard zakken naar de 43 44k regio. De VPVR laat dit ook zien.
_Gast_ schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:41:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hhws1vURgnv2Lu07FvHBu1iD.jpg?f=user_large)
Ik had er destijds 1 BNB in gestopt, maar werd ongeduldig en stopte het in andere nieuwe coins...Kol Nedra schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:44:
[...]
als je geluk hebt komt ie nog, maar zoals je de trendline ziet gaat ie lekker omhoog
En nu gaat het pas leuk worden
Ik mine bij de binance pool en gebruik de T-rex cuda miner.Pelox schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:40:
[...]
Haha maar voor nu kan er best even wat voor mining vanaf.
19x 395wp trouwens
Als je die download krijg je .bat files erbij en dan moet je alleen je pool en username aanpassen naar die van jouw pool.
[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-04-2021 11:52 ]
Het is niet grappig meer hoeveel scammers er zijn met die nieuwe coins. zelfs op reddit veel scam coins die worden gepromoot. helaas genoeg mensen die er in trappen. zelf ook met een paar gehad, gelukkig zet ik maar 0.001 bnb in als ik het nog niet vertrouw_Gast_ schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:48:
[...]
[...]
Ik had er destijds 1 BNB in gestopt, maar werd ongeduldig en stopte het in andere nieuwe coins...
zelfs coins die je wel kan kopen maar vervolgens niet kan sellen. Ik wil werkelijk niet weten voor hoeveel geld mensen worden rugpulled. je ziet ook vaak coins die 2 uur up zijn even wat BNB binnen hengelen en dan het geld doorsluizen....echt kansloze wereld dit
[ Voor 7% gewijzigd door nemesis2212 op 22-04-2021 11:53 ]
0.046002 .... en weer terug naar beneden helaas. Nog een paar keer kloppen en het lukt.
oh wow! goed nieuws voor Eth!!MicroWhale schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:54:
[...]
0.046002 .... en weer terug naar beneden helaas. Nog een paar keer kloppen en het lukt.
nothing stops this train
Niks ongelooflijk aan. Standaard crypto scam. Ik herinner me een gelijkaardig voorval waarbij de site opeens gewoon op blanco ging. Met uitzondering van een woordje van steun dat de oplichters hadden vermeld voor de gedupeerden: penis.mengenli schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:43:
Klopt, maar de eigenaar (of eigenaren) zijn gevlucht naar Thailand.
Echt ongelooflijk gewoon.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
nothing stops this train
Verwijderd
Not your keys, not your coins.TomTorquay schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:56:
[...]
Niks ongelooflijk aan. Standaard crypto scam. Ik herinner me een gelijkaardig voorval waarbij de site opeens gewoon op blanco ging. Met uitzondering van een woordje van steun dat de oplichters hadden vermeld voor de gedupeerden: penis.
Zeer simpele redenering, maar nog altijd de waarheid.
Denk dat ATH nog onder de 1800 1 maal teruggaat daarna pas verder omhoog... moet want ik wil nog wat aankopen...
Zo dan, 2 to 10 mijard euro aan waarde, dat is een vlucht poging waard. daar koop je iedereen wel mee om in sommige landen !
Daar heb je een paar jaar de tijd voor gehad?Remko.me schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:01:
[...]
Denk dat ATH nog onder de 1800 1 maal teruggaat daarna pas verder omhoog... moet want ik wil nog wat aankopen...
oh ja wat was dat ook alweer, moest wel lachen om dat woordje penis, zo infantiel dat het lollig is.TomTorquay schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:56:
[...]
Niks ongelooflijk aan. Standaard crypto scam. Ik herinner me een gelijkaardig voorval waarbij de site opeens gewoon op blanco ging. Met uitzondering van een woordje van steun dat de oplichters hadden vermeld voor de gedupeerden: penis.
Lijkt me dat de wallets bekend zijn en op de zwarte lijst staan nu? Wordt het een stuk lastiger om deze te liquideren.mannowlahn schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:02:
[...]
Zo dan, 2 to 10 mijard euro aan waarde, dat is een vlucht poging waard. daar koop je iedereen wel mee om in sommige landen !
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Netjes!Pelox schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:40:
[...]
Haha maar voor nu kan er best even wat voor mining vanaf.
19x 395wp trouwens
BTW op binance kan je ook minen naar ETH, die hebben ook prima howto, grootste voordeel waarom ik daarheen gegaan ben is omdat je direct naar je wallet krijgt op binance je hebt dus niks te maken met die achterlijke fees van ETH want het blijft allemaal intern bij Binance.
Nadeel is, binance nog meer macht
Klopt. Ben er ook een keer ingetuind. Maar ik speel gelukkig alleen met winstgeld. En heb voor mezelf een limiet gesteld voor casino coins. De balans is op dit moment positief, maar je moet idd goed weten wanneer je je winst moet pakken en stoppen. Anders kan dat verkeerd uitpakken.nemesis2212 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:52:
[...]
Het is niet grappig meer hoeveel scammers er zijn met die nieuwe coins. zelfs op reddit veel scam coins die worden gepromoot. helaas genoeg mensen die er in trappen. zelf ook met een paar gehad, gelukkig zet ik maar 0.001 bnb in als ik het nog niet vertrouw
zelfs coins die je wel kan kopen maar vervolgens niet kan sellen. Ik wil werkelijk niet weten voor hoeveel geld mensen worden rugpulled. je ziet ook vaak coins die 2 uur up zijn even wat BNB binnen hengelen en dan het geld doorsluizen....echt kansloze wereld dit
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 22-04-2021 12:16 ]
Verwijderd
Het is inderdaad flink gezakt... Het is het eeuwige spelletje; de één zijn winst is de ander zijn verlies. Er zullen mensen mooie winsten hebben gemaakt, maar ook mensen het schip in zijn gegaan.bronce schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:01:
Paar weken terug 150 euro in safemoon gelegd, Eergister de helft gecashed voor 1000 euro. Nu maar de rest eruit gehaald voor 300 euro. Niet echt vertrouwen in dat hij nog opnieuw omhoog schiet nu het hele ponzispel in elkaar klapt
En dat vind ik toch altijd kut, het hoort misschien bij het spelletje, maar toch...
Ik vind het gewoon jammer dat dit soort high risk muntjes toch altijd weer slachtoffers weten te maken.
En natuurlijk is het grote plaatje niets anders, zo steekt de hele crypto markt nu eenmaal in elkaar. Eigenlijk de hele speculatie wereld.
Maar als ik dan lees dat er hier gisteren iemand langskwam met serieus geld in SafeMoon en DOGE, en je weet dat zo'n persoon nu gewoon rekt is geeft dat bij mij toch altijd een bittere nasmaak.
Het is uiteindelijk ieder zijn eigen verantwoording natuurlijk maar het continu aanwakkeren van hype en fomo speelt daar denk ik ook een rol in, vooral als mensen daar gevoelig voor zijn en anderen winst zien maken en dat ook willen, en daarnaast totaal geen ervaring hebben met crypto...
Ik vind het jammer.
Bij nader inzien lijkt dit wat recalcitrant te zijn van mijn kant, mijn excuses voor de toon van de reactie. Desalniettemin vind ik wel dat iedereen de vrijheid heeft om te posten wat die wil zolang de regels niet geschonden worden.Nnoitra schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:54:
[...]
Jij doet 't vast ook goed op feestjes..![]()
Maar goed, wat jij wil.. een topic met voornamelijk niet onderbouwde en inhoudsloze troep.
De posts zoals deze hierboven gaan/blijven vanzelf weg.
Als je nieuwkomers vertelt dat investeren op Safemoon gewoon gokken is op een high risk ponzi-scheme, dan laat je iemand niet in z'n waarde? Beetje vreemde logica. Goedbedoelde kritiek die men niet graag hoort wordt al te makkelijk geïnterpreteerd als jaloezie, persoonlijke aanval of verzuurde boomerpraat.Cryostorm schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:35:
Moraal van het verhaal is laat iedereen lekker in zijn waarde.
Dat Safemoon voor meer exposure zorgt en nieuw (blijvend) geld aantrekt, daar ben ik het overigens ook maar zeer beperkt mee eens, maar ik ga mezelf niet blijven herhalen.
Het gaat weer precies hetzelfde als met gamestock en op het moment dat iedereen op reddit gaat spammen hodl and paperhands if sell dan weet je dat het tijd is om wat te cashen. Wil de winst weer in m'n zilliqas gooien omdat ik alles gestaked hebt en dat wel aantikt.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:16:
[...]
Het is inderdaad flink gezakt... Het is het eeuwige spelletje; de één zijn winst is de ander zijn verlies. Er zullen mensen mooie winsten hebben gemaakt, maar ook mensen het schip in zijn gegaan.
En dat vind ik toch altijd kut, het hoort misschien bij het spelletje, maar toch...
Ik vind het gewoon jammer dat dit soort high risk muntjes toch altijd weer slachtoffers weten te maken.
En natuurlijk is het grote plaatje niets anders, zo steekt de hele crypto markt nu eenmaal in elkaar. Eigenlijk de hele speculatie wereld.
Maar als ik dan lees dat er hier gisteren iemand langskwam met serieus geld in SafeMoon en DOGE, en je weet dat zo'n persoon nu gewoon rekt is geeft dat bij mij toch altijd een bittere nasmaak.
Het is uiteindelijk ieder zijn eigen verantwoording natuurlijk maar het continu aanwakkeren van hype en fomo speelt daar denk ik ook een rol in, vooral als mensen daar gevoelig voor zijn en anderen winst zien maken en dat ook willen, en daarnaast totaal geen ervaring hebben met crypto...
Ik vind het jammer.
Klinkt wel goed! Ideaal als het direct in mijn wallet komt.watercoolertje schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:14:
[...]
Netjes!
BTW op binance kan je ook minen naar ETH, die hebben ook prima howto, grootste voordeel waarom ik daarheen gegaan ben is omdat je direct naar je wallet krijgt op binance je hebt dus niks te maken met die achterlijke fees van ETH want het blijft allemaal intern bij Binance.
Zero.
Ik weet er helaas ook geen details meer van, maar ik vond het ook wel amusantmannowlahn schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:05:
oh ja wat was dat ook alweer, moest wel lachen om dat woordje penis, zo infantiel dat het lollig is.
Heb je het over die ETH2.0 optie op binance? Heb die van mij daar weggezet tegen 8% APY uitgekeerd in BETH in mn spotwallet. Rente gaat ook over de reeds opgebouwde rente.watercoolertje schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:14:
[...]
Netjes!
[ Voor 85% gewijzigd door Taro op 22-04-2021 17:07 ]
Waarom wordt die Bonfire-meuk hier alwéér genoemd, als "aanrader" en dan ook nog eens puur als link zodat je moet clicken om te zien wat het is?JulianSL schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:26:
** Volgende keer graag meer informatie erbij **
Dit is echt te lui en zinloos geshill.
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 22-04-2021 17:07 ]
200 pips hoger uitgekomen.0108daniel schreef op woensdag 21 april 2021 @ 17:57:
LTC/BTC gaat goed opweg.
Als we boven de zwarte lijn eindigen kunnen we de 5252 opzoeken.
[Afbeelding]
Ik sluit nu deze positie omdat ik nu niet afwacht tot de bij de 5252 zijn.
Dit heeft te maken met bitcoin die op dit moment niet te vertrouwen is
Gefeliciteerd voor degene die deze hebben meegepakt
Op Binance kun je geen ETH minenwatercoolertje schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:14:
[...]
Netjes!
Je kan je ETH uitlenen aan Binance, zodat zij deze kunnen staken. Jij krijgt dan wat rewards, Binance de rest.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb er minder medelijden mee, omdat het uit hebzucht ontstaat. Weinig onderzoek willen doen, afgaan op de berichten van anderen. Makkelijk geld verdienen toch.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:16:
[...]
Het is inderdaad flink gezakt... Het is het eeuwige spelletje; de één zijn winst is de ander zijn verlies. Er zullen mensen mooie winsten hebben gemaakt, maar ook mensen het schip in zijn gegaan.
Ik vind het jammer.
Zo'n instelling werkt niet alleen tegen je in de cryptowereld.
PSN/Steam: Xamsix
Erger nog, het is het promoten van een scam.Bananeman schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:30:
[...]
Waarom wordt die Bonfire-meuk hier alwéér genoemd, als "aanrader" en dan ook nog eens puur als link zodat je moet clicken om te zien wat het is?
Dit is echt te lui en zinloos geshill.
PSN/Steam: Xamsix
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!