Afgelopen weekend al een run van 60 cent naar 80, dus er zit echt wel beweging in. Ben zelf even uitgestapt en gok op Celr aangezien die deze week op Layer2 live gaan.Derpzy schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:53:
[...]
Ik denk dat hier wel verandering in komt zodra de City tokens gekocht kunnen worden en andere projecten worden aangekondigd deze maand.
Oke, de FOMO is strong hier.
Toch maar weer een beetje Bitcoin bijgekocht. Kan ik dat onderschrift onder m'n nickname weer aanpassen.
Toch maar weer een beetje Bitcoin bijgekocht. Kan ik dat onderschrift onder m'n nickname weer aanpassen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je verplaatst wat BNB naar je Metamask wallet. Dan gebruik je PSC om deze te ruilen tegen Safemoon. Je BNB en Safemoon blijft in je metamask wallet. Als je verkoopt dan kan je de BNB weer verplaatsen naar Binancereadytoflow schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:54:
[...]
Nee dat snap ik. mss te kort door de bocht of verkeerd uitgelegd.
Wat kost het om 100.000.000 en 1.000.000.000 safemoon te swappen PCS/metamask. en via BSC (BND/ETH?) terug op Binance te krijgen.
Was voor mij de eerste keer dat ik dit deed. gewoon om te proberen hoe dit werkt in de krochten van het internet van die vage dingen kopen. Pakt leuk uit. maar hoe zet ik dit terug in mijn Binance Wallet en ik vraag me dus af wat je van 100.000.000 en 1.000.000.000 overhoudt dan.
de bruto koers zou zeggen 1.000/10.000 maar wat is het netto in je spot Wallet?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Das toch niet Pitbull?tymiek schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:19:
[...]
In welke cycle zit deze dan? https://poocoin.app/token...0fbf59503370c772d563b35b6
Holders:
3,487 addresses
De prijs in een kort tijdframe (weken/maanden) zegt niets over de toekomst heRep7 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:54:
[...]
Ksm dipt inderdaad wel behoorlijk. Staat bij mij ook in Kraken in de stake..
Maar er zit weinig opwaartse beweging in zeg... Jij hebt er nog vertrouwen in zie ik.. Ik zoek even wat hodl steun in deze.. Iets van het komt weer goed.. Ik heb ze nl niet op 5 dollar gekocht
KSM was van januari tot 2 weken geleden ruim 500% gestegen. Even afkoelen is gezond en zelf wenselijk.
Ik geloof in het Polkadot ecosysteem en verwacht flinke groei in het aantal projecten dat er op gelanceerd wordt de komende maanden.
Ik las ergens (*zoekt nu bron) dat het aantal ontwikkelaars op Polkadot/Kusama na Ethereum het grootst was en 200% sneller groeide dan Ethereum de afgelopen maanden. Uiteraard is het verschil met Ethereum nog gigantisch, daarom gok ik ook op beide
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
daarom zeg ik ook de meeste en niet allemaalKol Nedra schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:51:
[...]
vorig jaar was Safemoon, Hungrybear etc er niet volgens mij hoor
misschien nu beetje laat, maar 2 weken terug (velen van ons gedaan) zit je veilig

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik vind je onderschrift meesterlijk. Misschien niet zelf bedacht, maar gewoon simpel en erg sterkRichh schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:57:
en ontvangennemesis2212 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:13:
[...]
naja zal wel goed komen dan en zo te zien meerdere mensen last van
Heb volgende week pas mijn DCA moment. Maar soms is dat wel eens lastig om te weerstaan. Toch ook wel FOMO hier, terwijl ik juist DCA om geen FOMO te hebbenRichh schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:57:

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
#BTC update
— Ed_NL (@Crypto_Ed_NL) 20 april 2021
Bouncing from the green box, fueling the hope for the bullish scenario I posted earlier today https://t.co/pw8CCaN0sR pic.twitter.com/FKNrm5lU1X
De hungry bear in mijn trust wallet is net in 1 minuut 3 keer over de kop gegaan zo'n beetje 🤔
ontvangen gaat nog trader idd haha nog steeds 1/15 confirmations na 45 mins op binance
Zelf eigenlijk een kleine 'fout' gemaakt door niet te verkopen tussen de 0,70 en 0,80 cent. Heb er een (voor mij) groot aantal aangeschaft op 0,36. Volg hun directeur en vaste twitteraccount een aantal weekjes voor alle updates. Heb echt veel vertrouwen in dit project.mannowlahn schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:57:
[...]
Afgelopen weekend al een run van 60 cent naar 80, dus er zit echt wel beweging in. Ben zelf even uitgestapt en gok op Celr aangezien die deze week op Layer2 live gaan.
zozo 5 cijfers. wat was je inleg, 3 of 4 cijfers?DutchCrownNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:54:
Beetje magertjes als je het mij vraagt![]()
[Afbeelding]
Dit is alleen SF en PIT
op naar de 6
zeker weer kopen, volgende bullrun krijgen we een copy hiervan met Doge.anti elppa schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:58:
[...]
daarom zeg ik ook de meeste en niet allemaalMaar zie nu bijvoorbeeld mensen in doge stappen
![]()
oh wat gaan die een pijn hebben. Als die gaat, gaat ie zo hard dat je niet eens de tijd hebt om op sell te drukken en word je bagholder van honden, gekocht op 700 sats.....met een koers die 2 jaar lang doodbloed tot aan 17 sats.....(waar ik dan weer ga kopen
)
Gevonden...maar nog niet helemaal. Dit is een wat oudere grafiek. De nieuwere liet een nog groter verschil zien....Mooody schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:58:
[...]
De prijs in een kort tijdframe (weken/maanden) zegt niets over de toekomst he
KSM was van januari tot 2 weken geleden ruim 500% gestegen. Even afkoelen is gezond en zelf wenselijk.
Ik geloof in het Polkadot ecosysteem en verwacht flinke groei in het aantal projecten dat er op gelanceerd wordt de komende maanden.
Ik las ergens (*zoekt nu bron) dat het aantal ontwikkelaars op Polkadot/Kusama na Ethereum het grootst was en 200% sneller groeide dan Ethereum de afgelopen maanden. Uiteraard is het verschil met Ethereum nog gigantisch, daarom gok ik ook op beide

Volg de ontwikkelaars zou ik zeggen....data liegt niet
[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 20-04-2021 14:02 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Kan je safemoon en pitbull tracken in de Delta app?DutchCrownNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:54:
Beetje magertjes als je het mij vraagt![]()
[Afbeelding]
Dit is alleen SF en PIT
denk dat hungry bear nu eindelijk de juiste waarde laat zien.aart staart schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:59:
De hungry bear in mijn trust wallet is net in 1 minuut 3 keer over de kop gegaan zo'n beetje 🤔
Heb Safemoon he. Maar er zitten kosten aan de verkoop begrijp ik.Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:58:
[...]
Je verplaatst wat BNB naar je Metamask wallet. Dan gebruik je PSC om deze te ruilen tegen Safemoon. Je BNB en Safemoon blijft in je metamask wallet. Als je verkoopt dan kan je de BNB weer verplaatsen naar Binance
5% wordt verdeeld over eh 'jullie' oa en je hebt GAS fees of zo toch?
Daarom vraag ik me t af.
Vanochtend was er ook iemand die 1.500 aan fees moest betalen. Dus dat gaat van je winst af.
Kan je dat berekenen?
Inleg was 3 cijfers, waarde is nu 4, al laat de app het anders zien.nemesis2212 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:00:
[...]
zozo 5 cijfers. wat was je inleg, 3 of 4 cijfers?
op naar de 6
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik heb zelf een soort 'maandbudget' van wat er over blifjt, gaat het gros naar de spaarrekening en een gedeelte naar crypto. Dit maandbudget besteed ik flexibel over de maand heen, wanneer ik denk dat er een dip isWom schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:58:
[...]
Heb volgende week pas mijn DCA moment. Maar soms is dat wel eens lastig om te weerstaan. Toch ook wel FOMO hier, terwijl ik juist DCA om geen FOMO te hebben
Meestal verspreid ik dat over 2 aankoopmomenten per maand. Maar zoals begin februari, heb ik helemaal niet bijgekocht.
Yup! Je kan gewoon op de naam zoekenSupershiva schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:01:
[...]
Kan je safemoon en pitbull tracken in de Delta app?
Dat denk ik ook inderdaad. Maar de grafiek verloopt ook heel vierkant. Is daar een reden voor ?mannowlahn schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:01:
[...]
denk dat hungry bear nu eindelijk de juiste waarde laat zien.
ALs je gaat verkopen, dan verlies je eerst zo'n 12%. Over de rest krijg je de marktprijs terug. Deze is volgens mij bij PSC nog wel wat lager als bij Bitmart. Maar als je ze hebt gekocht op PCS, ga ze dan niet verplaatsen naar Bitmart, dit kost je ook 12%readytoflow schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:02:
[...]
Heb Safemoon he. Maar er zitten kosten aan de verkoop begrijp ik.
5% wordt verdeeld over eh 'jullie' oa en je hebt GAS fees of zo toch?
Daarom vraag ik me t af.
Vanochtend was er ook iemand die 1.500 aan fees moest betalen. Dus dat gaat van je winst af.
Kan je dat berekenen?
Hmm kan het kloppen dat je die hungry bears niet gelijk in je wallet ziet? Half uur geleden gekocht maar nog niets...
Is daar geen offline-storage voor waardoor je niet steeds in de verleiding raakt om hem aan te passen?Richh schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:57:Kan ik dat onderschrift onder m'n nickname weer aanpassen.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Nee klopt dit is HummingBird Finance (HMNG) de vogels waar @Verwijderd over zei dat die ook moesten gaan komen gisteren...en de vogels zijn er nu dus ook bijgekomen
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
absoluut, het is me iig al een aantal keer gelukt afgelopen jarenmannowlahn schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:00:
[...]
zeker weer kopen, volgende bullrun krijgen we een copy hiervan met Doge.
Als je Trust wallet gebruikt kan je 'm zelf toevoegen (Wallet -> rechtsboven op het icoontje met 2 streepjes en rondjes klikken). En dan daar Hungry Bear invullen.Darrell schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:05:
Hmm kan het kloppen dat je die hungry bears niet gelijk in je wallet ziet? Half uur geleden gekocht maar nog niets...
Dank u!Chaes schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:06:
[...]
Als je Trust wallet gebruikt kan je 'm zelf toevoegen (Wallet -> rechtsboven op het icoontje met 2 streepjes en rondjes klikken). En dan daar Hungry Bear invullen.
Cool!
ik probeer nu die transacties toe te voegen.
Heb vanochtend 3 shitcoins gekocht.
Pitbull, hungry bear en ik kon het niet laten safemoon (late to the party)
Maar kan ik die transacties ergens nog terug vinden zodat de juiste prijzen in Delta er bij worden gevonden?
Ben ook benieuwd naar een portfolio-manager als het ware. Waar je gewoon (eventueel handmatig) de hoeveelheden Crypto in zet die je hebt. En dat die het dan de waarde toont.
Want Trust Wallet toont de incorrecte waardes dus bij mij. Dan nog een deel op Binance... etc etc.,
Want Trust Wallet toont de incorrecte waardes dus bij mij. Dan nog een deel op Binance... etc etc.,
Ik gebruik Blockfolio.Waah schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:13:
Ben ook benieuwd naar een portfolio-manager als het ware. Waar je gewoon (eventueel handmatig) de hoeveelheden Crypto in zet die je hebt. En dat die het dan de waarde toont.
Delta kan je handmatig je coins toevoegen.Waah schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:13:
Je kan het ook automatisch laten doen, maar bij meer dan 2 exchanges betaal je er een x bedrag per jaar voor.
Tot op heden werkt het handmatig toevoegen prima, en de prijzen updaten ook gewoon
Ik gebruik Blockfolio al een tijdje en de meeste shitcoins staan daar ook in als ze maar 1 of 2 weken oud zijn.Waah schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:13:
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Even een beginners vraag. Mijn eerste ervaring ben ik aan het opdoen met crypto, gestart met Binance en ik lees mijzelf in. Daarnaast probeer ik een beetje nieuws/geruchten te volgen. Ik ben begonnen met kleine bedragen en ik probeer een voor mij veilige strategie met een doel aan te houden.
Via Binance kun je niet deelnemen aan de nieuwe (shit) coins en de geruchten die onder andere in dit topic spelen zoals safemoon en pitbull. Ik weet dat deze geruchten en coins nog geen volledig onderbouwd doel hebben en er nu een bepaalde hype over heerst, dus instappen en op tijd uitstappen (korte termijn). Wat is een betrouwbare en eenvoudige manier om toch te kunnen investeren in deze coins? Ik heb gelezen en in een youtube kanaal gelezen dat je met een trust wallet kunt werken en coins kunt overzetten van Biance met de BNB coin en via cakeswap Safemoon kunt kopen. Als beginner klinkt mij dit een beetje te omslachtig en meer risicovol. Zijn er nog eenvoudigere manieren?
Het is mij namelijk meer waard om een goede ervaring op te bouwen met crypto dan even snel iets proberen met huidige hypes.
Via Binance kun je niet deelnemen aan de nieuwe (shit) coins en de geruchten die onder andere in dit topic spelen zoals safemoon en pitbull. Ik weet dat deze geruchten en coins nog geen volledig onderbouwd doel hebben en er nu een bepaalde hype over heerst, dus instappen en op tijd uitstappen (korte termijn). Wat is een betrouwbare en eenvoudige manier om toch te kunnen investeren in deze coins? Ik heb gelezen en in een youtube kanaal gelezen dat je met een trust wallet kunt werken en coins kunt overzetten van Biance met de BNB coin en via cakeswap Safemoon kunt kopen. Als beginner klinkt mij dit een beetje te omslachtig en meer risicovol. Zijn er nog eenvoudigere manieren?
Het is mij namelijk meer waard om een goede ervaring op te bouwen met crypto dan even snel iets proberen met huidige hypes.
Iemand deze lijst wel eens bewonderd?
https://poocoin.app/ape
Het aantal shitcoins groeit met de minuut (letterlijk)
@MuVo Wat je beschrijft is de minst omslachtige weg.... Maar inderdad, het zijn risico-coins. Een nachtje slapen en alles kan verdampt zijn. Dus leuk om een kratje bier tegenaan te gooien en kijken wat er gebeurt. Leer je weer van, zonder dat het je veel kost/oplevert. Maar veilig? nee absoluut niet. Als je rust wil, blijf VER weg van deze shit.
Via Binance is het makkelijkst voor de mainstream crypto. Nog makkelijker is Bitvavo, maar minder coins.
@MuVo Wat je beschrijft is de minst omslachtige weg.... Maar inderdad, het zijn risico-coins. Een nachtje slapen en alles kan verdampt zijn. Dus leuk om een kratje bier tegenaan te gooien en kijken wat er gebeurt. Leer je weer van, zonder dat het je veel kost/oplevert. Maar veilig? nee absoluut niet. Als je rust wil, blijf VER weg van deze shit.
Via Binance is het makkelijkst voor de mainstream crypto. Nog makkelijker is Bitvavo, maar minder coins.
[ Voor 68% gewijzigd door Waah op 20-04-2021 14:18 ]
Begin dan niet aan hype/shitcoins....MuVo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:15:
ik probeer een voor mij veilige strategie met een doel aan te houden.
Kut fomo.
Weer 500 dollar te hoog gekocht, en nu zullen we wel weer de afgrond in storten
Weer 500 dollar te hoog gekocht, en nu zullen we wel weer de afgrond in storten
Was het maar zo!watercoolertje schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:06:
[...]
Is daar geen offline-storage voor waardoor je niet steeds in de verleiding raakt om hem aan te passen?
Blijft zo paradoxaal dat mensen instappen als de prijzen omhoog vliegen en nergens naar omkijken als de prijzen dalen/stabiel zijn. We lijken van nature “dom”.
FOMOpeterhhh schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:18:
Blijft zo paradoxaal dat mensen instappen als de prijzen omhoog vliegen en nergens naar omkijken als de prijzen dalen/stabiel zijn. We lijken van nature “dom”.
haha wtf dit is toch niet meer bij te houden. en schijnbaar kan iedereen alles op pancakeswap pleuren?Waah schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:16:

Daar heb je gelijk in, ik ga daar ook niet aan beginnen, te omslachtig en te risicovol als beginner. Maar ik ben wel benieuwd naar de achterliggende techniek wat noodzakelijk is om zo'n coin eenvoudigl aan te schaffen.
Je uitleg klopt prima.MuVo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:20:
[...]
Daar heb je gelijk in, ik ga daar ook niet aan beginnen, te omslachtig en te risicovol als beginner. Maar ik ben wel benieuwd naar de achterliggende techniek wat noodzakelijk is om zo'n coin eenvoudigl aan te schaffen.
En anders wachten tot ze op een exchange te verkrijgen zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 20-04-2021 14:21 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Welkom!MuVo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:15:
Even een beginners vraag. Mijn eerste ervaring ben ik aan het opdoen met crypto, gestart met Binance en ik lees mijzelf in. Daarnaast probeer ik een beetje nieuws/geruchten te volgen. Ik ben begonnen met kleine bedragen en ik probeer een voor mij veilige strategie met een doel aan te houden.
Vergeet Safemoon, Pitbull. Grote kans dat deze coins over 6 maanden verdwenen zijn (qua waarde en daarmee gespreksonderwerp. Ik zou me eerst goed verdiepen in Bitcoin en daarna rustig de rest van de top 30 coins. Je gaat een stevige overtuiging nodig hebben voor het gevoel in elkaar dondert. Anders kost het alleen maar geld.
Ik kan je het youtube kanaal van Plot11 aanraden. Bekijk wat van deze docu's om een goed beeld te krijgen van Bitcoin YouTube: YouTube
Op dit moment is Pancakeswap de way to go eigenlijk.MuVo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:15:
Sommige van die nieuwe coins komen ook op een andere (kleine) exchange, waar je weer apart moet registreren enz enz.
Zelf gebruik ik MetaMask (tegenhanger van Trust Wallet) i.c.m. Pancakeswap.
Dus voor jouw info;
Binance -> Koop BNB
Binance -> Stuur BNB naar MetaMask/TrustWallet
Pancakeswap -> Unlock wallet en kies welke je hebt
Happy swapping
En wat @Gelukszoekr zegt, het klinkt allemaal erg leuk en tof die winsten, maar je bent het ook zo kwijt.
Zeker als je net begint kan je beter in de "stabielere" munten investeren
[ Voor 5% gewijzigd door DutchCrownNL op 20-04-2021 14:25 ]
Ik krijg mijn Safe Moon maar niet verkocht, krijg elke keer de melding:
The transaction cannot succeed due to error: Pancake: K. This is probably an issue with one of the tokens you are swapping.
Slippage aangepast naar 12%, 14% en 16%, maar heeft niet geholpen.
Iemand een idee?
The transaction cannot succeed due to error: Pancake: K. This is probably an issue with one of the tokens you are swapping.
Iemand een idee?
Verkoop je naar BNB?
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Achter je aantal coins .00 zetten (2 decimalen) dat zou moeten werkenSmartCazeX schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:23:
Ik krijg mijn Safe Moon maar niet verkocht, krijg elke keer de melding:
Iemand een idee?
Heb je ook grafiekjes die de evolutie van het marketingbudget aantonen? Volgens mij is ADA met Charles daar niet van de troon te stotenMooody schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:00:
[...]
Gevonden...maar nog niet helemaal. Dit is een wat oudere grafiek. De nieuwere liet een nog groter verschil zien....
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Volg de ontwikkelaars zou ik zeggen....data liegt niet
Bedankt voor het delen. Toevallig een maand geleden ook wat zitten zoeken naar developer vacatures bij KSM en DOT. Weinig in te vullen maar je grafiekjes verklaren dat nu.
Tijd voor een TweakCoin 😉nemesis2212 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:20:
[...]
haha wtf dit is toch niet meer bij te houden. en schijnbaar kan iedereen alles op pancakeswap pleuren?
Jeetje...Op PCS nog later dan dat ik op CoinmarketCap zie? En CMC is al weer een stuk lager dan Bitmart.Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:04:
[...]
ALs je gaat verkopen, dan verlies je eerst zo'n 12%. Over de rest krijg je de marktprijs terug. Deze is volgens mij bij PSC nog wel wat lager als bij Bitmart. Maar als je ze hebt gekocht op PCS, ga ze dan niet verplaatsen naar Bitmart, dit kost je ook 12%
Mss toch beter naar Bitmart verplaatsen? of Ben ik dan ook 2x die 12% kwijt?
1x bij PCS, 1x bij Bitmart?
nou...moet ie dan toch maar doorstijgen naar 0,00002 ipv 0,000015 pfff weer een dag wachten.
Wil alvast een vakantie gaan boeken (true story haha) en 50% verkopen zou bij 0,000015 die vakantie dekken.
'T is wel geen Safe to the moon, maar ergens wel safe to the sun dus
(of ik krijg straks vouchers terug...mss wordt dat nog wel een beleggingsobject haha)
[ Voor 4% gewijzigd door readytoflow op 20-04-2021 14:25 ]
Een goede drie weken terug geld gestopt in SAFEMOON, daarna uitgesmeerd over ook Hungrybear en nog wat andere meuk. Vertienvoudigd, tijd om er vanavond uit te stappen.
Een ieder bedankt voor de tips!
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Ik houd het bij Binance , mainstream maar wel veilig. Dat van dat kratje bier is inderdaad een veilige leer manier om het in de praktijk te leren.Waah schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:16:
Ik ga rustig wachten en inlezen.St@m schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:20:
[...]
Je uitleg klopt prima.
En anders wachten tot ze op een exchange te verkrijgen zijn.
Bedankt voor de tip!Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:21:
[...]
Welkom!
Vergeet Safemoon, Pitbull. Grote kans dat deze coins over 6 maanden verdwenen zijn (qua waarde en daarmee gespreksonderwerp. Ik zou me eerst goed verdiepen in Bitcoin en daarna rustig de rest van de top 30 coins. Je gaat een stevige overtuiging nodig hebben voor het gevoel in elkaar dondert. Anders kost het alleen maar geld.
Ik kan je het youtube kanaal van Plot11 aanraden. Bekijk wat van deze docu's om een goed beeld te krijgen van Bitcoin YouTube: YouTube
Dank voor de uitleg, het swapen gaat mij nog iets te ver. Later eens in swapping verdiepenDutchCrownNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:23:
[...]
Op dit moment is Pancakeswap de way to go eigenlijk.
Sommige van die nieuwe coins komen ook op een andere (kleine) exchange, waar je weer apart moet registreren enz enz.
Zelf gebruik ik MetaMask (tegenhanger van Trust Wallet) i.c.m. Pancakeswap.
Dus voor jouw info;
Binance -> Koop BNB
Binance -> Stuur BNB naar MetaMask/TrustWallet
Pancakeswap -> Unlock wallet en kies welke je hebt
Happy swapping
[ Voor 21% gewijzigd door MuVo op 20-04-2021 14:52 ]
Bij elke transactie betaal je 10%. En bij een verkoop op PSC nog meer (12%). Beter gaat het niet worden.readytoflow schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:24:
[...]
Jeetje...Op PCS nog later dan dat ik op CoinmarketCap zie? En CMC is al weer een stuk lager dan Bitmart.
Mss toch beter naar Bitmart verplaatsen? of Ben ik dan ook 2x die 12% kwijt?
1x bij PCS, 1x bij Bitmart?
nou...moet ie dan toch maar doorstijgen naar 0,00002 ipv 0,000015 pfff weer een dag wachten.
Wil alvast een vakantie gaan boeken (true story haha) en 50% verkopen zou bij 0,000015 die vakantie dekken.
'T is wel geen Safe to the moon, maar ergens wel safe to the sun dus
(of ik krijg straks vouchers terug...mss wordt dat nog wel een beleggingsobject haha)
Wat vinden jullie van deze? Net gelaunched...
https://carillonium.finance
[ Voor 25% gewijzigd door _Gast_ op 20-04-2021 14:26 ]
Ok, Thx lig!Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:26:
[...]
Bij elke transactie betaal je 10%. En bij een verkoop op PSC nog meer (12%). Beter gaat het niet worden.
Geweldig! Hoort in elke portefeuille thuis!_Gast_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:26:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Op bitmart is Safemoon aan het ontploffen. Hoezo safe naar de moon. 1500 momenteel.
Ik heb gelijk voor 10BNB geïnvesteerdTomTorquay schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:27:
[...]
Geweldig! Hoort in elke portefeuille thuis!
Je zou het principe van pancakeswap / uniswap / sushiswap eens kunnen bekijken. Je moet je er wel even in verdiepen. Genoeg tutorials te vinden via de grote zoekmachine,MuVo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:20:
[...]
Overigens niet alles wat via pancakeswap e.d. te verkrijgen is is automatisch een shitcoin...
Ik ben er wel ff klaar mee nu haha, vanavond of uiterlijk morgen trek ik alles uit SF, laat ik de inleg in BNB staan en de rest naar de rekening. Wil nog een nieuwe NAS hebben en eigenlijk ook een nieuw home cinema setje / soundbar voor op de slaapkamer_Gast_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:26:
Goede crash, flinke hoeveelheid DOT ingeslagen. Voelt als kopen met korting.
Dit is echt niet normaal, marketcap is bijna 5 miljard zie ik.knakworst schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:28:
Op bitmart is Safemoon aan het ontploffen. Hoezo safe naar de moon. 1500 momenteel.
Site ziet er wel erg gelikt uit🙏_Gast_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:26:
Same, paar weken terug 100 eu ingelegd, denk er toch sterk aan het er vanavond uit te halen en van de profit een mooie iMac uit te zoeken. Laten staan lijkt nu nog heel interessant, maar ik kan me simpelweg niet voorstellen dat het lang goed gaat. Gratis geld voelt toch als iets heel erg onnatuurlijksDutchCrownNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:30:
[...]
Ik ben er wel ff klaar mee nu haha, vanavond of uiterlijk morgen trek ik alles uit SF, laat ik de inleg in BNB staan en de rest naar de rekening. Wil nog een nieuwe NAS hebben en eigenlijk ook een nieuw home cinema setje / soundbar voor op de slaapkamer

Rocketmoon van gisteren doet het best goed. Laat die gekke shitcoin casino nog wel even staan.
Ik schrik me kapot... ik dacht daar gaan we weer.H333A schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:31:
Goede crash, flinke hoeveelheid DOT ingeslagen. Voelt als kopen met korting.
Zero.
Begrijpelijk en verstandigDutchCrownNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:30:
[...]
Ik ben er wel ff klaar mee nu haha, vanavond of uiterlijk morgen trek ik alles uit SF, laat ik de inleg in BNB staan en de rest naar de rekening. Wil nog een nieuwe NAS hebben en eigenlijk ook een nieuw home cinema setje / soundbar voor op de slaapkamer

Van 80 usd, naar 3200 usd met Safemoon. Niet slecht. Jammer genoeg dat ik slappe handjes heb en alles al had verkocht toen voor 500 usd.
Nja nog steeds een mooie winst. Toch hoop ik dat die instort. Blijft een nutteloze coin.
Nja nog steeds een mooie winst. Toch hoop ik dat die instort. Blijft een nutteloze coin.
Ik loop altijd 2000 reacties achter hier.Pelox schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:32:
[...]
Ik schrik me kapot... ik dacht daar gaan we weer.
MTL wederom omhoog aan het drukken. Ik ben benieuwd wat die in een groene markt gaat doen.
En de fees bij Bitvavo zijn ook wel schrijnend.Waah schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:16:
Ik ga ook maar m'n eigen coin starten: Wood
De eerste 1000 bagholders mogen persoonlijk langskomen, en krijgen per coin 1 snipper hout.
Als je je coins verkoopt dan moet je 50% van je snippers 'burnen'.
En voor je het weet wordt hout een nieuwe Fiat...
De eerste 1000 bagholders mogen persoonlijk langskomen, en krijgen per coin 1 snipper hout.
haha heerlijk dit, momenteel in een teams call van het werk, en dan altijd even de week bespreken en hoe het gaat met iedereen.
Die gezichten toen ik vertelde over SF, Hongerige Beer, Pitbull en dat daar geld mee verdiend is, mijn dag is weer goed
Die gezichten toen ik vertelde over SF, Hongerige Beer, Pitbull en dat daar geld mee verdiend is, mijn dag is weer goed

Gezien wat de houtprijs de laatste tijd gedaan heeft? Ik zou er op inhak(k)en!Remy!!!! schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:35:
Ik ga ook maar m'n eigen coin starten: Wood
/f/image/W62rdZbK3r6ivtbmC13TSBdx.png?f=fotoalbum_large)
https://www.nasdaq.com/market-activity/commodities/lbs
[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 20-04-2021 14:37 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat is ook geen kunst meer
Wom schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:36:
[...]
Gezien wat de houtprijs de laatste tijd gedaan heeft? Ik zou er op inhak(k)en!
[Afbeelding]
https://www.nasdaq.com/market-activity/commodities/lbs
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LMslyZUwNtMYUpVTQ7qVlXF1.jpg?f=user_large)
Die gezichten kreeg je misschien ook toen je vertelde dat je daar onder werktijd 100% mee bezig bent.DutchCrownNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:35:
haha heerlijk dit, momenteel in een teams call van het werk, en dan altijd even de week bespreken en hoe het gaat met iedereen.
Die gezichten toen ik vertelde over SF, Hongerige Beer, Pitbull en dat daar geld mee verdiend is, mijn dag is weer goed![]()
![]()
Zero.
sssstPelox schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:38:
[...]
Die gezichten kreeg je misschien ook toen je vertelde dat je daar onder werktijd 100% mee bezig bent.
Let op met de adviezen van deze man, hij brandt iedereen hier af vanwege shitcoins die niet in zijn straatje passen.TomTorquay schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:27:
[...]
Geweldig! Hoort in elke portefeuille thuis!

Hoezo dip?? Ik heb het al gekocht en dus mag het alleen maar stijgen!Chaes schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:39:
Pitbull buy the dip!1!!1
Hmm.. toch maar even rekenen of het dan toch niet handiger is om het via Bitmart uit te betalen..knakworst schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:28:
Op PCS loopt het behoorlijk achter in dat geval.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Doet @TomTorquay een keer mee aan het ouwehoeren. is het ook niet goed?Jokuh schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:39:
[...]
Let op met de adviezen van deze man, hij brandt iedereen hier af vanwege shitcoins die niet in zijn straatje passen.(Lees: waar hij de boot gemist heeft)
als je nog safemoon had hoopte niet dat hij instorten dus het klinkt alsof je fomo hebt en het de rest niet gunt 🤪kx22 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:33:
Van 80 usd, naar 3200 usd met Safemoon. Niet slecht. Jammer genoeg dat ik slappe handjes heb en alles al had verkocht toen voor 500 usd.
let wel op dat mening tweaker heeft gemeld dat transacties naar Bitmart echt uren hebben geduurd. En dat het transfereren van je USDT naar bijvoorbeeld een Binance ook ff zweten is.St@m schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:40:
[...]
Hmm.. toch maar even rekenen of het dan toch niet handiger is om het vie Bitmart uit te betalen..
Kwam alleen even checken of het nog over Safemoon ging. Check.
Tot morgen.
Tot morgen.
Check, ik ga eerst wel even rekenenpaul-s83 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:42:
[...]
let wel op dat mening tweaker heeft gemeld dat transacties naar Bitmart echt uren hebben geduurd. En dat het transfereren van je USDT naar bijvoorbeeld een Binance ook ff zweten is.
Ik wil het best over BTC hebben hoor. Even kijken.. die hangt al 2 uur rond de 56K, niets spannends helaas..fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:42:
Kwam alleen even checken of het nog over Safemoon ging. Check.
Tot morgen.
[ Voor 28% gewijzigd door St@m op 20-04-2021 14:43 ]
Ben ook wel benieuwd, laat je ff weten hoeveel procent het scheelt?St@m schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:40:
[...]
Hmm.. toch maar even rekenen of het dan toch niet handiger is om het via Bitmart uit te betalen..

Wordt nu een leuk bedragje
Iedereen nog vertrouwen in DOGE vandaag?

Via twitter hebben ze laten weten dat er woensdag nieuws komt over een nieuwe exchange https://twitter.com/safemoon/status/1384117427814899720vistu schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:32:
[...]
Same, paar weken terug 100 eu ingelegd, denk er toch sterk aan het er vanavond uit te halen en van de profit een mooie iMac uit te zoeken. Laten staan lijkt nu nog heel interessant, maar ik kan me simpelweg niet voorstellen dat het lang goed gaat. Gratis geld voelt toch als iets heel erg onnatuurlijks
Scheelt nu ~60% ex fees.Waah schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:43:
[...]
Ben ook wel benieuwd, laat je ff weten hoeveel procent het scheelt?![]()
Wordt nu een leuk bedragje
Das best veel
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 20-04-2021 14:46 ]
dan stort de boel dus gewoon weer in. Buy the rumor, sell the news. Dat gerucht zit nu dus al in de prijsmarc574 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:45:
[...]
Via twitter hebben ze laten weten dat er woensdag nieuws komt over een nieuwe exchange https://twitter.com/safemoon/status/1384117427814899720
Sheesh....St@m schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:45:
[...]
Scheelt nu ~60% ex fees.
Das best veelDus als iemand het kan narekenen...
Ja ik hoop dat hij instort zodat ik weer kan inkopen haha. Nee die 500 usd heb ik onderhand ergens anders ingestopt en dat is weer gezakt. Blijft een gokspel voor mij.nemesis2212 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:41:
[...]
als je nog safemoon had hoopte niet dat hij instorten dus het klinkt alsof je fomo hebt en het de rest niet gunt 🤪
Jokuh schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:39:
Let op met de adviezen van deze man, hij brandt iedereen hier af vanwege shitcoins die niet in zijn straatje passen.(Lees: waar hij de boot gemist heeft)
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Denk ik ook maar ik blijf er gewoon inzitten met een klein deel. En dat blijft momenteel toch nog altijd omhoog te gaan.anti elppa schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:46:
[...]
dan stort de boel dus gewoon weer in. Buy the rumor, sell the news. Dat gerucht zit nu dus al in de prijs
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!