Probleem is alleen dat niet iedereen 1BTC heeft. Dan is 1000% op 50$ opeens wel interessant.paul-s83 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:04:
[...]
10% profit op 1BTC klinkt mij beter in de oren dan 1000% shticoin profits met 50 usd inleg...
10% verlies op 1BTC is een stuk pijnlijker dan 100% verlies op 50 USDpaul-s83 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:04:
[...]
10% profit op 1BTC klinkt mij beter in de oren dan 1000% shticoin profits met 50 usd inleg...
Ik heb echt niet 1BTC. Lange na niet.
Ik kan niet wachten tot de pyramide instortkeepitfrosty schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:03:
De site die een tijdje terug niemand wou aanraken en nu iedereen en zijn moeder gebruikt om reflect tokens te kopen haha
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dit spelletje gaat nog wel een paar weken verder denk ikTomTorquay schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:06:
[...]
Ik kan niet wachten tot de pyramide instort
handmatig toevoegen. De koers klopt niet altijd.... Bij Safemoon zie je 20% meer dan de echte waarde. Wordt aan gewerkt blijkbaar.Tabacca schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:06:
Krijg je die shitcoins ook nog automatisch in je trustwallet te zien?
Dus waarde in Trust wallet* 0.7 = echte waarde
Ja meestal wel. Zo niet, dan zelf even toevoegen (Wallet -> rechtsboven op die 2 lijntjes met 2 bolletjes klikken, en zelf toevoegen).Tabacca schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:06:
Krijg je die shitcoins ook nog automatisch in je trustwallet te zien?
dat hoop ik wel. meeste zijn lange termijn coins omdat je meer krijgt met langer holden. dus heel benieuwd welke grafieken we volgende week zijn met deze lijst Shit(super awesome) coinsmohaa51 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:07:
[...]
Dit spelletje gaat nog wel een paar weken verder denk ik
Kunnen wij geen apart topic aanmaken "Shitcoin Chat" in plaats van "Slow Chat". In de Shitcoin Chat mag je het over alle soorten dieren hebben. Als deze op een exchange komen (Binance, Kraken, Coinbase, Kucoin, etc) dan pas mag je hier over praten in het Slow Chat topic.Dan blijft er tenminste wat schermruimte over voor coins met een relatief echte use-case zoals DOGE en VET.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
** Let op je taalgebruik **
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 20-04-2021 13:34 ]
Als de ECB geld mag printen mogen wij dat ook nondeju!Tabacca schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:08:
Thnx, gaat een wereld voor me open! hahaha dit gaat echt nergens over
Please maak een Pancakeswap topic zodat jullie als collectief straks ook de bijstand inkunnen.
ik denk dat alle shitcoin holders volgende maand even collectief langs je huis komen rijden en toeteren in hun lambo’s 🤡StevenzeN schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:09:
Please maak een Pancakeswap topic zodat jullie als collectief straks ook de bijstand inkunnen.
Ik denk het niet.nemesis2212 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:11:
[...]
ik denk dat alle shitcoin holders volgende maand even collectief langs je huis komen rijden en toeteren in hun lambo’s 🤡
heb wat BNB naar trustwallet gestuurd, even wachten tot het aankomt en dan doe ik mee met PIT
duurt lang, wacht al 10 minuten, meestal gaat het vlotter
nothing stops this train
Hahahahahahahahahahahaa. Thanks, dat had ik even nodig.Mighty schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:08:
met een relatief echte use-case zoals DOGE
Nou ik doe ook mee hoor.... pitbull to the moon
Zullen 2 slimmerikken zijn in lambo's, en een stuk of 20 met een winkelkarretje, met hun hele hebben en houden in...nemesis2212 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:11:
[...]
ik denk dat alle shitcoin holders volgende maand even collectief langs je huis komen rijden en toeteren in hun lambo’s 🤡

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
De reflect hype maybe. Maar pcs blijft wel. Zolang uniswap blijft bestaan gaat pcs ook niet onderuit.TomTorquay schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:06:
[...]
Ik kan niet wachten tot de pyramide instort
Bedankt voor de tips. Ik heb ook pitbull gekocht.
Duurde bij mij één keer een uur ofzo, overige keren 5-10 minuten.Kol Nedra schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:12:
heb wat BNB naar trustwallet gestuurd, even wachten tot het aankomt en dan doe ik mee met PIT
En niemand die zich druk maakt om BTC lijkt het wel lol.
Eens dat er misschien een apart topic moet komen voor die shitcoins
Dat dus.paul-s83 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:04:
[...]
Elke 4 jaar doet BTC een 5-10x... dat is redelijk bewezen. Bovendien zit er een zeer sterk wiskundig fundament onder de munt zelf.
Onder die shitcoins zit een liquidity pool met X-Y LP munten waar je je eigen munten in moet duwen. Die eigen munten zijn dus weg (worden gebruikt op de exchange) en je krijgt er een LP munt voor terug. Totaal niet gegarandeerd dat je iets terugkrijgt.... zeker niet als de boel klapt.
Het doel van het hele systeem van LP's is om de exchange van munten te voorzien... echter is het door de belachelijke %s' is het verworden tot systeem dat zichzelf uitholt. De exchange wordt gebruikt om LP's te wisselen en de LP's worden gebruikt om munten voor de exchange te verzamelen. Dat moet een keer klappen.
Ik vind het risico gewoon veel te hoog. En de moeite teveel om met 50 euro te beginnen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Hahahah machtige reactie. Verslik mezelf in de koffie!Mighty schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:08:
voor coins met een relatief echte use-case zoals DOGE.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Volgens mij klopt dit niet helemaal.Waah schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:07:
[...]
handmatig toevoegen. De koers klopt niet altijd.... Bij Safemoon zie je 20% meer dan de echte waarde. Wordt aan gewerkt blijkbaar.
Dus waarde in Trust wallet* 0.7 = echte waarde
De waarde van Pitbull in mijn Trust wallet is hoger dan de waarde volgens PCS. En het tegenovergestelde geldt voor de andere shitcoins die ik heb.
winkelkarretjes vol goud staven?Tiepfoud schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:12:
[...]
Zullen 2 slimmerikken zijn in lambo's, en een stuk of 20 met een winkelkarretje met hun hele hebben en houden in...
maar even serieus ik vind het ergens ook wel grappig, verdacht en gek dat dit soort coins zo hard stijgen en iedereen mee FOMO'd. werkelijk geen idee waar dit heen gaat qua koers de komende tijd
Apart shitcoin-topic is geen slecht idee.
Anderen de bijstand toewensen of hopen dat de piramide instort alleen omdat sommige mensen in shitcoins "investeren" is kansloos, klaar.
Anderen de bijstand toewensen of hopen dat de piramide instort alleen omdat sommige mensen in shitcoins "investeren" is kansloos, klaar.
Net m'n winst van Safemoon maar even omgezet naar Pitbull... Hopelijk doet het snel wat, want dan gaat alle winst naar BTC toe, misschien dat ik dan zelfstandig BTC wel even red
*vinden jullie de films tegenwoordig ook zo saai? *
*er is een oplossing! De bitcoin koers *
Sorry flauw.
Mochten er mensen zijn die tradingview gebruiken kijk dan eens naar bitcoin/euro.
Teken de diagonale lijn en zet de tijdfrsme op 15 minuten.
Dan weet ik zeker dat je de komende uren naar een spannend moment kijkt
*er is een oplossing! De bitcoin koers *
Sorry flauw.
Mochten er mensen zijn die tradingview gebruiken kijk dan eens naar bitcoin/euro.
Teken de diagonale lijn en zet de tijdfrsme op 15 minuten.
Dan weet ik zeker dat je de komende uren naar een spannend moment kijkt
binnen en PIT gekocht, slippage 7% werkteChaes schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:13:
[...]
Duurde bij mij één keer een uur ofzo, overige keren 5-10 minuten.
nothing stops this train
We kunnen we een Bitcoin topic openen? Dan kan de rest hier blijven toch?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
5% werkte ook. voor als je verkoopt
ah haha, ja ik was hungry en safemoon gewend, daar was 12% nodignemesis2212 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:16:
[...]
5% werkte ook. voor als je verkooptscheelt je weer wat kosten
nothing stops this train
Of een non-shitcoin topic, is dit automatisch het shitcoin-topic iddGelukszoekr schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:16:
Even tussendoor een vraag.
Heeft iemand hier ervaring met XWallet van PundiX?
Heeft iemand hier ervaring met XWallet van PundiX?
Er is al een bitcoin topicGelukszoekr schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:16:
En vergeet niet, deze shitcoin hype is binnenkort weer over en dan kijkt iedereen weer naar de "normale" shitcoins en btc..
[ Voor 22% gewijzigd door Nopheros op 20-04-2021 12:18 ]
Dan is het al geregeld toch? Bitcoin voor het eggie, hier voor de shitcoins
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Oke, voor Safemoon is dit het geval. geen idee hoe het voor de rest is.Chaes schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:14:
[...]
Volgens mij klopt dit niet helemaal.
De waarde van Pitbull in mijn Trust wallet is hoger dan de waarde volgens PCS. En het tegenovergestelde geldt voor de andere shitcoins die ik heb.
nee meeste shitcoiners snappen niet op wat voor dun ijs we nu lopen. Daar komen ze achter als BTC door het ijs zakt.....en als de shitcoins nog ff een factor 5 zakken tov van BTC.WoodyWindoW schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:13:
En niemand die zich druk maakt om BTC lijkt het wel lol.
lijkt nu boven de trendlijn uit te breken...nu nog ff confirmen
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 20-04-2021 12:20 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
En je betaalt wel de fee van 40 cent.
Ik denk dat we meer first launches nodig hebben ipv. bvb PIT
Waar je echt de eerste uren bij zit. Zo is dit ook met mijn AIRMOON gebeurd. Dag nadien +500%
Waar je echt de eerste uren bij zit. Zo is dit ook met mijn AIRMOON gebeurd. Dag nadien +500%
Nee hoor. Na Pitbull spring je op KittyKat met de winst. Etc. En aan het einde alles wegRemy!!!! schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:14:
Net m'n winst van Safemoon maar even omgezet naar Pitbull... Hopelijk doet het snel wat, want dan gaat alle winst naar BTC toe, misschien dat ik dan zelfstandig BTC wel even red
Ik cash vanavond mijn SF, want morgen is het grote nieuws, dus waarschijnlijk dip. En met zoveel andere hypecoins is recoveren dan denk ik lastiger. Dus alle winst eruit, en met een klein bedrag in de volgende.
Wordt geen multimiljonair... maar als het klapt, toch winst. Vervolgens winst in BTC en dan met DCA de komende jaren wat voort kabbelen
Hm, dan gaan mijn buy-orders voorlopig niet gehit worden vrees ik. Of denk je dat de kans significant is dat hij er alsnog weer doorheen zakt?0108daniel schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:19:
Laatste screenshot hoor.
[Afbeelding]
Maar.....WE ZIJN ERDOOR!!!!
Is zo snel al voldoende om te zeggen dat ie doorgebroken is zonder bevestiging?0108daniel schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:19:
Laatste screenshot hoor.
[Afbeelding]
Ik heb vandaag 50% safemoon gecashed, dat is mijn inleg + wat winst.Waah schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:20:
[...]
Nee hoor. Na Pitbull spring je op KittyKat met de winst. Etc. En aan het einde alles weg![]()
Ik cash vanavond mijn SF, want morgen is het grote nieuws, dus waarschijnlijk dip. En met zoveel andere hypecoins is recoveren dan denk ik lastiger. Dus alle winst eruit, en met een klein bedrag in de volgende.
Wordt geen multimiljonair... maar als het klapt, toch winst. Vervolgens winst in BTC en dan met DCA de komende jaren wat voort kabbelen
De rest laat ik mooi staan, wie weet waar dit heen gaat?
Dit is nu ook juist het speciale.anti elppa schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:18:
[...]
nee meeste shitcoiners snappen niet op wat voor dun ijs we nu lopen. Daar komen ze achter als BTC door het ijs zakt.....en als de shitcoins nog ff een factor 5 zakken tov van BTC.
lijkt nu boven de trendlijn uit te breken...nu nog ff confirmen
Omdat er voor die shitcoins geen BTC paren enzo zijn trekken die zich tot nu toe er niets van aan
nee zeker niet. laat em eerst maar eens een close op de 15min krijgen daar. Liever 1 op de 1h zelfsWoodyWindoW schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:20:
[...]
Is zo snel al voldoende om te zeggen dat ie doorgebroken is zonder bevestiging?
Misschien een topic waar men het over DeFi LP's (en haar muntjes) mag hebben?Bananeman schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:14:
Is toch een bepaalde niche met haar eigen markten en gebruiken.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Of een Pancakeswap topic.MicroWhale schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:22:
[...]
Misschien een topic waar men het over DeFi LP's (en haar muntjes) mag hebben?
Is toch een bepaalde niche met haar eigen markten en gebruiken.
Er is een kans, want dit is op een lage tijdsframe.YES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:20:
[...]
Hm, dan gaan mijn buy-orders voorlopig niet gehit worden vrees ik. Of denk je dat de kans significant is dat hij er alsnog weer doorheen zakt?
Maar omdat we er elke keer niet doorheen komen en nu wel geeft dat wel een positief effect.
Tot het moment komt dat btc echt een drop laat zien. Let maar op, dan gaan ook die mee. Ook in 2017 zat shitcoins zonder btc pair.....hoppa door het putjefreshprince schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:21:
[...]
Dit is nu ook juist het speciale.
Omdat er voor die shitcoins geen BTC paren enzo zijn trekken die zich tot nu toe er niets van aan
True. Kan best zijn dat ik mezelf voor de kop sla later. Maar ik zie SF de komende tijd geen 500% meer doen in een week ofzo. Puur doordat er morgen groot nieuws komt (exchange) en we dan een sell gaan zien verwacht ik.Nopheros schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:21:
[...]
Ik heb vandaag 50% safemoon gecashed, dat is mijn inleg + wat winst.
De rest laat ik mooi staan, wie weet waar dit heen gaat?
zit voor SF nu op 5x inleg. Das voldoende.
Metamask Pancake combinatie doet raar bij mij. Is er een alternatief voor de hypecoins?
Heb ze daarna gecanceld, maar ook dat zit vast...
Heb ze daarna gecanceld, maar ook dat zit vast...

[ Voor 15% gewijzigd door _Gast_ op 20-04-2021 12:24 ]
Misschien niet, maar dit is ook een lage tijdsframe.WoodyWindoW schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:20:
[...]
Is zo snel al voldoende om te zeggen dat ie doorgebroken is zonder bevestiging?
Hoewel we er op de 1U er ook al doorheen zitten.
Nu is de hoop dat we niet afsluiten met een wick naar boven, want dat is een slecht teken.
SF wil ik de komende tijd behouden, maar Hungry Bears en Pitbull gaan zo snel mogelijk weg als ik er een leuke winst aan over heb gehouden.Waah schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:20:
[...]
Nee hoor. Na Pitbull spring je op KittyKat met de winst. Etc. En aan het einde alles weg![]()
Begrijp je wel dat je geen TA kan doen met EUR, USD volume is hier lijdend voer deze lijn eens uit op de USD/USDT dan zie je het verschil, zie hieronder.0108daniel schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:19:
Laatste screenshot hoor.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Xrzsg6pPf8ZDcpHsJY8hmvCV.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door green-tea op 20-04-2021 12:26 ]
Waar kan ik het beste Safe Moon verkopen? Vanaf Pancake Swap naar BNB swappen en naar Binance sturen of via BitMart? Zit er veel verschil in kwa prijs?
Same here. Safemoon HodlRemy!!!! schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:24:
[...]
SF wil ik de komende tijd behouden, maar Hungry Bears en Pitbull gaan zo snel mogelijk weg als ik er een leuke winst aan over heb gehouden.
Yooh stelletje kansarmen, ga es werken ofzo ipv hier te boel vol te plempen met onzin.
Ofwel, zoals Hans de Geus zegt, voeg eens wat toe aan de echte economie.
Verwijderd
'Echte economie' Lol.RaptorXS schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:25:
Yooh stelletje kansarmen, ga es werken ofzo ipv hier te boel vol te plempen met onzin.
Je kan prima een TA doen met de eurogreen-tea schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:24:
[...]
Begrijp je wel dat je geen TA kan doen met EUR, voer deze lijn eens uit op de USD/USDT dan zie je het verschil, zie hieronder.
[Afbeelding]
Zo kan je zien dat BTC/EUR al 7 keer de weerstand heeft getest uit voorgaande screenshots.
Jou screenshot is namelijk exact hetzelfde als die van mij, alleen is de Euro in jou geval dollar.
[ Voor 7% gewijzigd door 0108daniel op 20-04-2021 12:28 ]
Ik denk dat de economische groei straks behoorlijk omhoog schiet door al die nieuw-vergaarde rijkdomRaptorXS schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:25:
bitmart prijs is, dacht ik, hoger. Maar de tokenomics worden 1x per maand uitbetaald (5% van de totale handel,. enkel voor die exchange). Op langere termijn (hoe lang dat kan zijn voor een shitcoin) lijkt Pancakeswap dus beter.SmartCazeX schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:25:
Waar kan ik het beste Safe Moon verkopen? Vanaf Pancake Swap naar BNB swappen en naar Binance sturen of via BitMart? Zit er veel verschil in kwa prijs?
En inderdaad, ik koop FIAT op Binance, vervolgens versturen naar Trust Wallet als BSC (binance smart chain). En dan met Pancakeswap de tokens kopen.
En bij verkopen... "Assembly is the reverse of disassembly"
Verwijderd
Vooral de Lambo dealer toch?Chaes schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:27:
[...]
Ik denk dat de economische groei straks behoorlijk omhoog schiet door al die nieuw-vergaarde rijkdom
Spannend! Het volume lijkt wel nog lager geworden...0108daniel schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:23:
[...]
Misschien niet, maar dit is ook een lage tijdsframe.
Hoewel we er op de 1U er ook al doorheen zitten.
Nu is de hoop dat we niet afsluiten met een wick naar boven, want dat is een slecht teken.
Wel even opschieten met die moon.
Ik moet 28 weer cashen want dan mogen we weer shoppen en zuipen op het terras
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Je ziet toch duidelijk op mijn screen dat we er nog niet doorheen zijn? Betreft 15min dus voor ultra short0108daniel schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:27:
[...]
Je kan prima een TA doen met de euro
Zo kan je zien dat BTC/EUR al 7 keer de weerstand heeft getest uit voorgaande screenshots.
Jou screenshot is namelijk exact hetzelfde als die van mij, alleen is de Euro in jou geval dollar.
Lekker man met zo'n mondkap.Ronald.42 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:28:
Wel even opschieten met die moon.
Mij niet gezien, maar uw goed recht.
:fill(white):strip_exif()/f/image/PBxbXbXA1Yhgg1WTL2snnOnw.png?f=user_large)
Pff, nu dit weer. Ik lees op Reddit iets over slippage, maar zelf aan percentages rommelen vind ik alweer spannend. Bij dit soort stomme dingen die mij te vaag zijn ben ik altijd snel geneigd het lekker te laten voor wat het is.. Irritant gedoe.
Zou het geen goede strategie zijn te wachten op een degelijke exchange for safemoon en dan ofwel daar kopen of je safemoon verplaatsen?Waah schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:27:
[...]
bitmart prijs is, dacht ik, hoger. Maar de tokenomics worden 1x per maand uitbetaald (5% van de totale handel,. enkel voor die exchange). Op langere termijn (hoe lang dat kan zijn voor een shitcoin) lijkt Pancakeswap dus beter.
En inderdaad, ik koop FIAT op Binance, vervolgens versturen naar Trust Wallet als BSC (binance smart chain). En dan met Pancakeswap de tokens kopen.
En bij verkopen... "Assembly is the reverse of disassembly"
Want dit pancakeswap gedoe is wel een grote dealbreaker voor de non tech mensen. Die zien dan misschien wel het billboard maar snappen totaal niet hoe te pancakeswappen
ff ,00 achter je aan te kopen aantal zettenYES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:30:
[Afbeelding]
Pff, nu dit weer. Ik lees op Reddit iets over slippage, maar zelf aan percentages rommelen vind ik alweer spannend. Bij dit soort stomme dingen die mij te vaag zijn ben ik altijd snel geneigd het lekker te laten voor wat het is.. Irritant gedoe.
Als ik het kan vinden met google lukt het jou ook om een aankoop te doen
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 20-04-2021 12:34 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
** Let op je taalgebruik en maak de volgende keer een topicreport aan **
[ Voor 84% gewijzigd door Taro op 20-04-2021 13:33 ]
Dat noemen we "even moeite hebben met wakker worden"Bananeman schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 11:37:
DOGE door het putje.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Hoop het. Wil nog wel een gokje wagen straksNnoitra schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:32:
[...]
Dat noemen we "even moeite hebben met wakker worden"
Die DOGE lijkt wel een flag te vormen op de 1H.
Is dat dan een bullflag of bearflag?
Is dat dan een bullflag of bearflag?
Nou, hup BTC. Blijf nu maar eens stijgen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wat is het dagdoel met DogeBananeman schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:33:
[...]
Hoop het. Wil nog wel een gokje wagen straks
Dan is dat misschien een verschil met de charts die we gebruiken.green-tea schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:29:
[...]
Je ziet toch duidelijk op mijn screen dat we er nog niet doorheen zijn? Betreft 15min dus voor ultra short
Als ik via tradingview via BTC/USD kijk zijn we er ook doorheen.
:strip_exif()/f/image/c5CFUHpZCRMHhrjtWXN5ZOey.jpg?f=fotoalbum_large)
oef...op bitaart al bijna weer een nulletje minder achter de komma voor Safemoon. nog 1 te gaan
(en met een 0,5 erbij ben ik al tevreden vandaag)
True. Maar het geld voor de exchange is nog niet eens opgehaald. De waarde is in BNB en die is nu niet echt hoger geworden sinds de fundraiser.freshprince schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:31:
[...]
Zou het geen goede strategie zijn te wachten op een degelijke exchange for safemoon en dan ofwel daar kopen of je safemoon verplaatsen?
Want dit pancakeswap gedoe is wel een grote dealbreaker voor de non tech mensen. Die zien dan misschien wel het billboard maar snappen totaal niet hoe te pancakeswappen
Daarbij: Als BTC straks een klap krijgt, denk ik niet dat Safemoon dat bespaard blijft. Er zitten héél veel first-buyers in Safemoon. Dus panic sell is imminent dan.
Het kan zeker heel goed gaan. Maar ik zie het als risico-afvangen. Ik speel momenteel enkel met winst, maar dat zit vooral in safemoon. Dus als die nu tanked... dan heb ik eigenlijk niets.
Maar goed, Miss Waah moet er ook wat van vinden, want die zit ook in Safemoon.
Vergeet niet dat Safemoon, nadat ik kocht, ongeveer 1 a 2 weken niets heeft gedaan. En zelfs lager stond dan waar ik het voor kocht (50% lager). Blij dat ik niet verkocht heb toen. Maar het is geen garantie dat safemoon zal blijven stijgen.
Ik ben risico-mijdend. En de enige reden dat ik nu in Crypto zit is omdat dit het moment ff is (en straks een paar jaar niet) en ik ongelovelijk veel mazzel heb gehad (BNB per ongeluk 7 dagen locken, en dan na die 7 dagen 50% extra hebben. Dat soort geluk)
Wauw, het werkt nog ook. Komt allemaal zeer solide over op deze manier
Maar goed, ik heb dus nu ook een hele bak PIT.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qj5p4FeDI9v6vuNCTMXxVRog.jpg?f=user_large)
Moon!
God morks in wysterious ways.
Het gaat een beetje tegen mijn principes, maargoed het is een beetje disposable income. Ik ben ook in met $PIT en $SAFEMOON. Voor miljoenen en miljarden te verstaan.
Bijna ja, benieuwd hoe die sluit.0108daniel schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:34:
[...]
Dan is dat misschien een verschil met de charts die we gebruiken.
Als ik via tradingview via BTC/USD kijk zijn we er ook doorheen.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/D89pjKCNEIPFK0uVf0UxyzqN.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgende vraag over PIT:
waar checken jullie de koers? Ik wil wel graag weten wanneer ik mega fucking rijk geworden ben namelijk.
waar checken jullie de koers? Ik wil wel graag weten wanneer ik mega fucking rijk geworden ben namelijk.
PoocoinYES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:39:
Volgende vraag over PIT:
https://poocoin.app/token...caefaa8dc04140c8e232c2e50
Had al een klein beetje BTC gekocht.green-tea schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:37:
[...]
Bijna ja, benieuwd hoe die sluit. [Afbeelding]
Ik hou jou ook even in de gaten of de koers jou weerstand ook breekt
Naja laten we het dan inderdaad ook maar heel even over de normale shitcoins hebben,
Heb DOT gekocht op 34$, BTC mag weer stijgen.
Heb DOT gekocht op 34$, BTC mag weer stijgen.
beste optie?YES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:39:
Volgende vraag over PIT:
Gewoon in Pancakeswap al je PIT naar BNB. En vervolgens kijken wat de "minimum amount" is onderaan.
Dat omrekenen naar EURO.
Uiteindelijk is dat het meest accuraat. Want je gaat toch via Pancakeswap weer terug ruilen.
Wel de slippage goed instellen.
Al mijn HungryBear naar PIT

* Waah heeft medelijden met alle hardcore BTC veteranen
Wie zegt dat dat alleen daarom is? Voor mijn part gooi je je geld waar je het wil. Maar het verziekt de hele markt. En eigenlijk ook dit topic. Trouwens, niemand wenst hier een ander de bijstand of financieel verlies toe. Wat ik wel wens is dat het Russische roulette pannekoekencircus ophoudt. Maar dat is wsl nog niet voor morgenBananeman schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:14:

Mijn hemel, het vergaren van onmetelijke rijkdom vraagt wel een heleboel nieuwe dingen van me. Hopelijk kan ik het allemaal bolwerken.
Thanks!
amen!!!TomTorquay schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:41:
[...]
Wie zegt dat dat alleen daarom is? Voor mijn part gooi je je geld waar je het wil. Maar het verziekt de hele markt. En eigenlijk ook dit topic. Trouwens, niemand wenst hier een ander de bijstand of financieel verlies toe. Wat ik wel wens is dat het Russische roulette pannekoekencircus ophoudt. Maar dat is wsl nog niet voor morgen
Ja joh. Ik moet ook nog werken tussendoor. Kan iemand hier even roepen als PIT een x100 heeft gedaan, als ik het er dan uit kan halen en het is ook nog echt zo, dan krijgt diegene twee kratjes Pitt bier van me (Pitt Bier).Waah schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:41:
[...]
beste optie?
Gewoon in Pancakeswap al je PIT naar BNB. En vervolgens kijken wat de "minimum amount" is onderaan.
Dat omrekenen naar EURO.
Uiteindelijk is dat het meest accuraat. Want je gaat toch via Pancakeswap weer terug ruilen.
Wel de slippage goed instellen.
Al mijn HungryBear naar PIT![]()
* Waah heeft medelijden met alle hardcore BTC veteranen
Bedankt alvast.
Gooi er ook 100$ tegen aan, heb je er ook geen last vanTomTorquay schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:41:
[...]
Wie zegt dat dat alleen daarom is? Voor mijn part gooi je je geld waar je het wil. Maar het verziekt de hele markt. En eigenlijk ook dit topic. Trouwens, niemand wenst hier een ander de bijstand of financieel verlies toe. Wat ik wel wens is dat het Russische roulette pannekoekencircus ophoudt. Maar dat is wsl nog niet voor morgen
Verder is het gewoon onderdeel van crypto, verzieken van dit topic door wat gure shitcoins
Humorfreshprince schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:21:
Dit is nu ook juist het speciale.

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!