Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat mij betreft is Hungry Bear (en Safemoon, Doge enz.) DE definitie van een gigantische shitcoin (alleen leuk voor de hype-gains)JW04 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:03:
Hungry Bear eet elke dag mijn rode cijfertjes op.Als BTC stopt met voeren zal ik hem snel moeten afschieten vrees ik, voor nu iig wel lekker. Echt de eerste keer weer sinds 2015 dat ik met zo`n ubershitcoin mee doe.
Al twijfel ik wel wat, is het wel een shitcoin? Was er maar een handige en snelle manier om dit te kunnen beoordelen..
Wat ik meestal doe bij zo'n high risk coin is men inleg er uithalen vanaf dat de waarde verdubbeld is... Ieder zijn strategie natuurlijk, maar voor mij werkt het prettignemesis2212 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:06:
[...]
ik vind dat ook lastig bepalen en wanneer pak je winst. ik vind het concept van bij iedere koop/trade/sell dat er 5% burned en 5% verdeeld over de rest. dus je stack word hoger zonder wat te doen. hungry bv maar 75 dollar geinvest. staat nu op 0,5 bnb. ik laat lekker alles voorlopig staan en kijken wat de koersen doen
https://opensea.io/seaart
Ik twijfel nog steeds, een overzichtelijke flowchart zou fijn zijn!Luuk schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:08:
[...]
Wat mij betreft is Hungry Bear (en Safemoon, Doge enz.) DE definitie van een gigantische shitcoin (alleen leuk voor de hype-gains)
Wat als je ze terug omwisselt?enomiss schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:10:
Net cake uit de pool en de farm gehaald. Met gas op 5, laag dus, maar nu heb ik maar een paar cent aan cake LP tokens.... Is het geld allemaal verdampt?.... Snap er niks van
typ in google. poocoin hungry of poocoin safemoon. daar kan je huidige grafieken checkebJW04 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:11:
[...]
Ik twijfel nog steeds, een overzichtelijke flowchart zou fijn zijn!
SELECTJW04 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:03:
Hungry Bear eet elke dag mijn rode cijfertjes op.Als BTC stopt met voeren zal ik hem snel moeten afschieten vrees ik, voor nu iig wel lekker. Echt de eerste keer weer sinds 2015 dat ik met zo`n ubershitcoin mee doe.
Al twijfel ik wel wat, is het wel een shitcoin? Was er maar een handige en snelle manier om dit te kunnen beoordelen..
CASE
WHEN
Logo = 'blue' THEN 'hodl'
ELSE 'Shitcoin'
END;
Fair point iddDutchCrownNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:07:
[...]
Nou als je 200BNB in zo'n project stopt is dat dus speelgeld voor je want je gaat (hopelijk) niet je hele PF in een safemoon, bear of ander beest uit de dierentuin gooien.
PSN/Steam: Xamsix
Dit is voor mij de beste grafiek voor Safemoon. Die Poocoin website doe me toch een partij pijn aan de ogen...nemesis2212 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:12:
[...]
typ in google. poocoin hungry of poocoin safemoon. daar kan je huidige grafieken checkeb
https://goswapp-bsc.web.a...2037f31ff0093eeb8c8add8d3
[ Voor 10% gewijzigd door paul-s83 op 20-04-2021 10:14 ]
Haha bedankt, die gebruik ik uiteraard wel. Toch niet helemaal waar ik naar op zoek was though.nemesis2212 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:12:
[...]
typ in google. poocoin hungry of poocoin safemoon. daar kan je huidige grafieken checkeb
Ik heb zelf een beetje het gevoel dat het meer kan/moet dalen om daarna goed omhoog te kunnen. Nu is het meer een kleine correctie en heb je de kans dat we weer horizontaal blijven gaan.feye1 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:09:
Nou, kom maar op. We mogen weer stijgen nu. Inkoopmomentjes zijn geweest. Nu willen we omhoog.
Als ik bij swap kijk wat het waard is als ik het zou wisselen naar BNB/CAKE/USDT is het maar een paar cent..... Snap echt niet waar het gebleven is...
Vandaag nog eens gekeken en dan kunnen we nog tot 48k vallen. Daar zit op de 1 dag ook de laatste MA lijn. Voor mijn bloeddruk is het beter als we hiervoor toch weer omhoog gaan.Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 09:57:
Is S2F al stuk trouwens?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Scheißemünze
Mijn eerste inleg (dus niet de huidige) van SF was 0.2 BNB, daar had ik een fee van 0.00202969 BNB ($1.01), wat dus ~1% van de inleg was. Ik weet niet hoe het is als je SF naar iets anders swapt maar ik gok een zelfde situatie.keanu_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:16:
Als je SafeMoon weer swapt, vergt dat ook wat BNB, kun je bij benadering schatten hoeveel BNB je nodig hebt?
Jep doe ik ook. En de buy orders 'extreem' laag zetten. Niet gehit, niet getreurd. Maar zo werd ik zondagmorgen met mooie gains wakkerTabacca schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:18:
Word een spannend dagje vandaag (buiten om de ubershitcoins dan), gaan we deze support houden of doorzakken naar de 49k range? Mijn eerste van de rits buyorders is gehit, zowel ETH en BTC... het is echt van dag tot dag kijken wat er gebeurd en genoegen nemen met een aantal procenten op de daytrades. Sluit zelf al mijn trades af voor het slapen (of eerder) hierdoor is het gewoon rustig wakker worden en een beetje van de zijlijn meekijken en observeren
Volume blijft tergend laag zo te zien?WoodyWindoW schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:09:
Beartrap in de maak of toch support @BTC
Bij bscscan staat: Sorry, We are unable to locate this TxnHash
Safemars, op 1 dag van 1 BNB naar 6jelle24121990 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:23:
Weet er nog iemand na safemoon, safestar en hungry bear een nieuwe hype shitcoin?
Elongatejelle24121990 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:23:
Weet er nog iemand na safemoon, safestar en hungry bear een nieuwe hype shitcoin?
Bitcoinjelle24121990 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:23:
Zero.
Kan volgens mij al toch?RvV schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:26:
[...]
Daar zijn we nu dus te laat mee.![]()
Laat even weten wanneer we de Safepluto kunnen kopen.
Ik weet niet of Safetoken hier aanbod is gekomen. Heeft nog geen stijging laten zien..jelle24121990 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:23:
Geen advies.
SafeSun?jelle24121990 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:23:
Weet niet eens of ie bestaat, maar vast wel

Pitbull Geen financieel advies. Zeer actieve community en staat in de startblokken.jelle24121990 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:23:
https://pitbull.community/#roadmap
[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 20-04-2021 10:30 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zomaar, het voelt fragiel
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Wel een daling-Naamloos- schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:27:
[...]
Ik weet niet of Safetoken hier aanbod is gekomen. Heeft nog geen stijging laten zien..
Geen advies.
https://coinmarketcap.com/currencies/safe/
Of is dit weer een andere safe..
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 20-04-2021 10:31 ]
Zero.
Hungrystar? Safebear? Starmoon? Zoiets denk ikjelle24121990 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:23:
Scheißemünze
Wij hebben het over verschillende tokens zo te zienPelox schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:31:
[...]
Wel een daling
https://coinmarketcap.com/currencies/safe/
Bij Fairmoon is de tokenswap bijna voltooid na heel wat ellende. Kortom, ik ben bullishjelle24121990 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:23:
Ik heb ook fairmoon.ilovetechno schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:32:
[...]
Bij Fairmoon is de tokenswap bijna voltooid na heel wat ellende. Kortom, ik ben bullish
Ik selecteer BNB in trust wallet en krijg adres met bnbxxxx enzo, als ik die wil toevoegn in binance krijg ik maar niet de boel gesaved niet onder BEP2, BEP (BSC) or ERC20. memo is niet nodig en heb alle drie de opties geprobeerd. wat is de truc hiervoor. Ik heb BNB in mijn binance, ik snap dat je bnb dan moet swappen voor BSC in trust, maar hoe krijg ik die boel over gezet?
Moet ik nu voor BNB wallet kiezen of BSC wallet in Trust Wallet?
Hoe sla ik dit Adres in Binance op als ik bnb naar trust wallet wil sturen.
De save knop blijt grijs, wat is dit voor onzin.
[ Voor 15% gewijzigd door mannowlahn op 20-04-2021 10:41 ]
Ik blijf bij Safemoon want first mover advantage. Vooral het feit dat er een Safemoon Cash, Safemoon Classic etc bestaat geeft aan dat het concept potentie heeft.jelle24121990 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:23:
Ja ik ken dat token verder niet, maar ik kon hem toevoegen in PCS en ook swappen... dus lijkt me dat 't mogelijk is
Wordt wel nteressant om te gaan zien hoe de emotionele moonboys reageren wanneer de dag vordert en het een deceptie lijkt te worden.
De eerste die een veel nettere website heeft en de audit ook direct beschikbaar stelt om in te zien.zwembroek schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:27:
[...]
Pitbull Geen financieel advies. Zeer actieve community en staat in de startblokken.
https://pitbull.community/#roadmap
Kost geen drol die hond, kan wel wat winst missen van SF dus een maar miljard ingeslagen
Allemaal mooie marketing kreten maar voor zover ik weet zit er buiten speculatie geen echte usecase achter safemoon toch? Nu een hoop potentie vanwege FOMO maar straks 0,0 waardemerauder schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:35:
[...]
Ik blijf bij Safemoon want first mover advantage. Vooral het feit dat er een Safemoon Cash, Safemoon Classic etc bestaat geeft aan dat het concept potentie heeft.
Scheißemünze
https://coinmarketcap.com/currencies/akita-inu/jelle24121990 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:23:
https://coinmarketcap.com/currencies/shiba-inu/
deze gaan ook wel lekker
Ja, maar die lijkt door de marketcap geen dikke gains meer te hebben in korte tijdmerauder schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:35:
[...]
Ik blijf bij Safemoon want first mover advantage. Vooral het feit dat er een Safemoon Cash, Safemoon Classic etc bestaat geeft aan dat het concept potentie heeft.
airmoon had ik gisteren 50 eur ingestoken en nu bijna 1 BNB waard.
Ik denk dat deze shitcoin rally zo nog +-1 week kan duren en wil daarom de korte high gains.
Dus kom maar op met die tips!
Misschien omdat iedereen nog op één oor ligt in USA.Antifon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:37:
20-4 brengt nog niet echt veel spektakel voor Doge. Het is nog een lange weg naar de dollar, of zelfs 69 cent.
Wordt wel nteressant om te gaan zien hoe de emotionele moonboys reageren wanneer de dag vordert en het een deceptie lijkt te worden.
Slecht gaat het in ieder geval ook nog niet
de usecase is dat je met holden meer safemoon erbij krijgt over tijd. en dat overtijd ook de max supply steeds word verminderd. what more do you needTabacca schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:37:
[...]
Allemaal mooie marketing kreten maar voor zover ik weet zit er buiten speculatie geen echte usecase achter safemoon toch? Nu een hoop potentie vanwege FOMO maar straks 0,0 waarde
Maar in het oosten en hier in Europa zijn ze al ff wakker. Op Reddit zit niet alleen de USAS-1-5-7 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:38:
[...]
Misschien omdat iedereen nog op één oor ligt in USA.
Slecht gaat het in ieder geval ook nog niet
Klopt, maar 4/20 is wel een Amerikaans dingetje.Antifon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:40:
[...]
Maar in het oosten en hier in Europa zijn ze al ff wakker. Op Reddit zit niet alleen de USA
Wie weet...
Safemoon, Hungry Bear, Elon Gate
Doge heb ik verkocht op 0.42, uitgeput hondje.
Kijk maar eens op hun telegram. Ze winnen poll na poll als next Safemoon. Ook winnaar van de moonshot monday op Satoshi Street Bets. / einde shill/DutchCrownNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:37:
[...]
De eerste die een veel nettere website heeft en de audit ook direct beschikbaar stelt om in te zien.
Kost geen drol die hond, kan wel wat winst missen van SF dus een maar miljard ingeslagen
Hier Hungry Bear, Elon Gate en Moontoken. Zoek nog 1 token om m'n shitcoin-kwartet compleet te krijgenenomiss schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:42:
Mijn shitcoin portfolio is nu mooi gespreid, tegen elke apocalyps bestand.
Safemoon, Hungry Bear, Elon Gate
Doge heb ik verkocht op 0.42, uitgeput hondje.
Ben ik nou retarded of wat. Airmoon krijg ik nergens in. Niet in 1inch, niet in pancake en niet in uniswap?freshprince schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:38:
[...]
Ja, maar die lijkt door de marketcap geen dikke gains meer te hebben in korte tijd
airmoon had ik gisteren 50 eur ingestoken en nu bijna 1 BNB waard.
Ik denk dat deze shitcoin rally zo nog +-1 week kan duren en wil daarom de korte high gains.
Dus kom maar op met die tips!
Ja ik zag dat WSB ook een eigen munt gemaakt heeft, maar zeer weinig over te vinden dus blijf daar ver uit de buurt. Zal eens kijken op hun TGzwembroek schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:42:
[...]
Kijk maar eens op hun telegram. Ze winnen poll na poll als next Safemoon. Ook winnaar van de moonshot monday op Satoshi Street Bets. / einde shill/
Leuke gains maar ik vind dat al die hype shit weer naar goede projecten moeten gaan, ook alles wat in Doge zit graag weer terug naar gezonde projecten; BTC, dot, Eth, Ada, link, neo and so on.......
nothing stops this train
weet je dat zeker? ik dacht dat je van de shitcoins wasKol Nedra schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:45:
Leuke gains maar ik vind dat al die hype shit weer naar goede projecten moeten gaan, ook alles wat in Doge zit graag weer terug naar gezonde projecten; BTC, dot, Eth, Ada, link, neo and so on.......
Verwijderd
Eens, maar eerst lambo.Kol Nedra schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:45:
Dit gaat nergens over hoor, die AKITA waarvan ik voor $5 kocht gisteren is nu $14 👀
Hele usa of china slaapt verhaal is ook onzin imo. Mensen die geld willen verdienen gaan daar wel voor uit bed.Antifon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:40:
[...]
Maar in het oosten en hier in Europa zijn ze al ff wakker. Op Reddit zit niet alleen de USA
Eens, ik hecht daar zelf ook geen waarde aan.keepitfrosty schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:47:
[...]
Hele usa of china slaapt verhaal is ook onzin imo. Mensen die geld willen verdienen gaan daar wel voor uit bed.
Denk hetgreen-tea schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:44:
[...]
Ben ik nou retarded of wat. Airmoon krijg ik nergens in. Niet in 1inch, niet in pancake en niet in uniswap?
Is gewoon BSC token
HOPEN HOPEN HOPEN. Op groene candles!knakworst schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:51:
KOPEN KOPEN KOPEN. Groene candles!
Zero.
Nee, rode candles wil ik. Buy order op 53k net niet geraakt
Haha gisteren uit verveling de volgende "troep"gekocht: Rocketmoon, Riskmoon en FEGtoken. Is met de fees van BNB prima te doen. Als ze naar 0 gaan is het geen probleem.Chaes schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:43:
[...]
Hier Hungry Bear, Elon Gate en Moontoken. Zoek nog 1 token om m'n shitcoin-kwartet compleet te krijgen
Ja doe wel mee maar het gaat eigenlijk nergens over. En je weet dat heel veel mensen straks bagholder zijn. 😌nemesis2212 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:46:
[...]
weet je dat zeker? ik dacht dat je van de shitcoins was
nothing stops this train
Het is net geen 9:00 UTC , die gaan natuurlijk eerst ff wake&bake doen voordat de moederpomp van start gaatAntifon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:37:
20-4 brengt nog niet echt veel spektakel voor Doge. Het is nog een lange weg naar de dollar, of zelfs 69 cent.
Die zal nog wel komen hoor!YES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:54:
[...]
Nee, rode candles wil ik. Buy order op 53k net niet geraakt
Heb ook nog wel wat meer buy orders op lagere bedragen staan hoor
Melding op Bsccan.com: Sorry, We are unable to locate this TxnHash
[ Voor 35% gewijzigd door _Gast_ op 20-04-2021 10:59 ]
De charts openen ook niet lekker meer. Denk dat er te veel shitcoin hype is_Gast_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:58:
Ik kan niet kopen en verkopen op Pancake. Hebben meer mensen dit?
Nee geen last van_Gast_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:58:
Ik kan niet kopen en verkopen op Pancake. Hebben meer mensen dit?
Het zijn nou niet echt indrukwekkende volumes
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Even 200$ op de top 10 droppen en kijken hoe snel die 2000$ 20.000$ is.
Bensimpel
Positieve meneer
Zijn we in een alternatief universum beland ofzo?

😆 - Denk ook eens om ;)
Mijn god... het is nog erger dan in 2017.
Wel dikkere gains, maar ik doe niet mee. Geen slapeloze nachten, constant inloggen en checken, eindeloos schuiven tussen wallets en exchanges... Houd het gewoon bij mijn afgeslankte strategie, met bijbehorende, afgeslankte winst (10x ipv 100x of 1000x).
Props voor degenen die hier geld in durven duwen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
je bedoeld de End of Armoede is near!
Bitcoin heeft maar 1 enkel nut en dat is betalen bij randsomware aanvallen.
Heerlijk die man!
Ik: nee joh. Gaat omhoog.
Nu: RIP. :[ haha, maar komt wel weer goed toch, tenzij we al voorbij euphoria zitten.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bensimpel
Positieve meneer
"Sluit je twitter account maar alvast eventjes"Antifon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 11:10:
Bash Bitcoin momentje op RTL Z weer. Mooie slapstick, kijktip!
Ja ja ik ken ze al, blehbehbehbeh

😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
max 10 minTabacca schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 11:11:
Hoelang duurt het bij jullie gemiddeld om BNB naar je trust wallet te sturen?
😆 - Denk ook eens om ;)
Te kleine bedragen wordt niet winstgevend verwacht ik ivm fees van 10+%
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 20-04-2021 11:17 ]
nothing stops this train
gewoon niet laten zien aan je vriendin en pas als je weer een nieuwe ATH hebt dit tonenhmr schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 11:12:
Zaterdagochtend op een ATH van mijn portfolio met mijn vriendin zitten kijken en zij zei: verkopen.
Ik: nee joh. Gaat omhoog.
Nu: RIP. :[ haha, maar komt wel weer goed toch, tenzij we al voorbij euphoria zitten.
Bensimpel
Positieve meneer
dan blijf ik screenshots sturen met safemoon.. ze wordt er al helemaal gek van trouwens. Maar ze zegt steeds wel HODL, dus ze snapt het nu wel eindelijk.RenaldoN schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 11:16:
[...]
gewoon niet laten zien aan je vriendin en pas als je weer een nieuwe ATH hebt dit tonen
😆 - Denk ook eens om ;)
Dan kom je toch in hetzelfde gesprek ?RenaldoN schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 11:16:
[...]
gewoon niet laten zien aan je vriendin en pas als je weer een nieuwe ATH hebt dit tonen
[ Voor 14% gewijzigd door zwembroek op 20-04-2021 11:19 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!