Een kooporder heb ik nog niet.Kol Nedra schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 01:47:
[...]
Ziet er is mooi uit mocht ie de trend zo aanhouden als vorige keren. Ik doe wel een flufje mee, waar staat jouw buy order op? Gaan we samen rekt of samen lambo 🙃
Ik heb wel een alert op 700 gezet om dan nog een keer te kijken of ik ga kopen.
https://poocoin.app/token...40da80a596f14756acf98dacc
[ Voor 15% gewijzigd door _Gast_ op 16-04-2021 02:00 ]
ANKR/BTC is momenteel bearish sinds 28 maart.WoodyWindoW schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 01:53:
Zie ik het goed dat ANKR ook een mooie uitbraak heeft met een gunstige RSI, MACD?
Volume lijkt ook toe te nemen, maar mag misschien nog wat meer?
[Afbeelding]
Er vormen zich lower hights.
Je zou gelijk kunnen hebben hoor!
Misschien weten we morgen meer
Koop je het dan niet liever bv op 585 ipv 700? Snap dat wanneer die de 700 haalt de kans groot is dat ie nog verder gaat stijgen.0108daniel schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 01:57:
[...]
Een kooporder heb ik nog niet.
Ik heb wel een alert op 700 gezet om dan nog een keer te kijken of ik ga kopen.
Ik heb mijn buy order gezet op 585
Heb een alert ingesteld op 700 😉
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 16-04-2021 02:05 ]
nothing stops this train
Oké duidelijk! Ik dacht even een dyor te hebben toegepast met een positieve ontdekking0108daniel schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 02:00:
[...]
ANKR/BTC is momenteel bearish sinds 28 maart.
Er vormen zich lower hights.
Je zou gelijk kunnen hebben hoor!
Misschien weten we morgen meer
Ik zou het inderdaad liever op 585 kopen, maar als die daar beland ben ik niet meer zeker dat ie verder gaat stijgen en juist een daling inzet.Kol Nedra schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 02:03:
[...]
Koop je het dan niet liever bv op 585 ipv 700? Snap dat wanneer die de 700 haalt de kans groot is dat ie nog verder gaat stijgen.
Ik heb mijn buy order gezet op 585
Heb een alert ingesteld op 700 😉
Dit is wel een challenge onderling, wie gaat er gelijk krijgen, terug naar 585 of direct door naar 700
Geeft niks hoor!WoodyWindoW schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 02:08:
[...]
Oké duidelijk! Ik dacht even een dyor te hebben toegepast met een positieve ontdekking
Klinkt als de zoveelste safemoon clone._Gast_ schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 01:57:
Guys, het lijkt alsof ik aan het shillen ben, maar Hungry Bear is gewoon een gouden kans! Met het oog op de lange termijn, ben je nog steeds op tijd.
Morgen vast een correcte maar die gaat hopelijk nog wel ff door met stijgen 👍🏼
nothing stops this train
Het is in ieder geval een aanrader om de chart van Hungry Bear in de gaten te blijven houden!keepitfrosty schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 02:25:
[...]
Klinkt als de zoveelste safemoon clone.
Veel potentie en je bent nog steeds vroeg.
BTC, BIFI, BNB, ANKR en CAKEMooody schreef op donderdag 15 april 2021 @ 23:38:
[...]
Ik heb een zeer behoudende PF en haal zelfs +15,4% vandaag.
Ben wel benieuwd naar jouw PF eigenlijk.
Dat was op moment van schrijven
Inmiddels geen ANKR en CAKE meer, meer BTC en wat in FIAT, er zijn sell orders gehit.
Nu:
BTC: 46%
BIFI: 36%
BNB: 13%
Stukje fiat waarvan ik nog niet weet wat te doen. BTC en BIFI blijf ik van af in principe. Bedoeling is om die uit te bouwen.
Maar ik vind het wel prima. Heb wel genoeg van de shitcoins voorlopig
[ Voor 52% gewijzigd door St@m op 16-04-2021 05:40 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Safemoon clone dus_Gast_ schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 02:40:
[...]
Het is in ieder geval een aanrader om de chart van Hungry Bear in de gaten te blijven houden!![]()
Veel potentie en je bent nog steeds vroeg.
Daar is een truukje voor. Zet de slippage op 0.8% en maak het aan te kopen getal van de hypemunt met iets van 999 op het einde. Dan kom je er met kopen doorheen vaak, met verkopen werkt dit helaas niet.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 00:02:
[...]
Ik dacht ik doe eens leuk mee. Maar insufficient output
Vraag en aanbod en ja het zal vast nog wel op en neer gaan.Rep7 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:25:
[...]
Waar is dit op gebaseerd? Of moet je dit niet te serieus nemen?
[ Voor 24% gewijzigd door tymiek op 16-04-2021 06:51 ]
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Pelox schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:58:
Neo stijgt al weken heel geleidelijk, dan weer een bumpje omhoog dan weer even wat omlaag, maar steeds wat hoger.. ik denk echt dat hij straks ineens een flinke rammel omhoog gaat doen, maar dan ook echt flink. Is een gedachte, geen advies.
Ik heb een veel groter deel btc en eth dus die mogen van mij harder stijgen trouwens, maar neo ziet er gewoon goed uit.. nee ik ga niet all-in, zoveel vertrouwen heb ik nu ook weer niet.

Nieuwe ath hoop ikcryptore schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 05:43:
Kijk NEO gaan , lekker dit , op naar de 100

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 16-04-2021 06:58 ]
Zero.
Btc moet het feestje weer even verpesten.cryptore schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 05:43:
Kijk NEO gaan , lekker dit , op naar de 100
Ik wilde het net zeggen..keepitfrosty schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 06:59:
[...]
Btc moet het feestje weer even verpesten.

Zero.
Ach kan iedereen vanmiddag weer screenshots met groene cijfers laten zien..
[ Voor 69% gewijzigd door St@m op 16-04-2021 07:20 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Is maar tijdelijk , het is nog geen 30 Juni .....
DOGE op 0.25 toch maar verkocht

Neo officieel meer gestegen dan BNB deze maand, dat had ik even niet in de gaten nog.. wowcryptore schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 07:02:
[...]
Is maar tijdelijk , het is nog geen 30 Juni .....
Dacht ik kijk vast verkeerd, maar toch niet. Door de drop van bnb is neo meer gestegen.
[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 16-04-2021 07:13 ]
Zero.
hij kruipt lekker langzaam omhoog , just hodlPelox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 07:06:
[...]
Neo officieel meer gestegen dan BNB deze maand, dat had ik even niet in de gaten nog.. wow
Lees ook even de link die in ditzelfde venster staat:_Gast_ schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 01:57:
Guys, het lijkt alsof ik aan het shillen ben, maar Hungry Bear is gewoon een gouden kans! Met het oog op de lange termijn, ben je nog steeds op tijd.
https://poocoin.app/rugch...40da80a596f14756acf98dacc
Wat hebben ze gedaan toen de munt gemaakt is...juist 50% naar de burn wallet verzonden. Ik zou er ver vandaan blijven.Did they burn 50% of the supply instantly after the initial supply was minted? If so, ignore the following checks and just stay away. Burning a large amount of the initial supply before launch is a trick to mislead people into thinking a 20% holder is a 10% holder. Some projects even shill the burn as if it was some sort of sacrifice on their part.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Jammer dat de rest dan naar beneden gaat lol
[ Voor 53% gewijzigd door Jelmer93 op 16-04-2021 07:14 ]
Jelmer93 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 07:13:
En CHZ schiet omhoog!
Jammer dat de rest dan naar beneden gaat lol
:strip_exif()/f/image/6qF46SHhGAXe7jS5kGU9xHXX.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Die gaat wel op ja wanneer ik te hoog zou hebben ingekocht..
Wat een gekte. Ik waag me er niet aan maar vindt het bijzonder vermakelijk om te volgen
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Blijf mij wel afvragen of het nog zin heeft om extra bij te kopen in deze bullrun of te wachten op de bearmarket. BNB kopen tegen deze prijs voelde namelijk toch een beetje gek.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Hier niet anders.. alles rood behalve neo, maar btc trekt hem aardig omlaag..Jelmer93 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 07:17:
[...]
Die gaat wel op ja wanneer ik te hoog zou hebben ingekocht..
Zero.
Ik heb ze helaas al veels te vroeg teruggekocht, ik heb er wel meer dan vroeger dus ik ben er blij mee. (Zeker als ie weer omhoog gaat bij de volgende launchpad)Mighty schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 07:22:
Zo, de BNB zijn weer teruggekocht op deze dip. Duurde even maar dan heb je ook wat.
Blijf mij wel afvragen of het nog zin heeft om extra bij te kopen in deze bullrun of te wachten op de bearmarket. BNB kopen tegen deze prijs voelde namelijk toch een beetje gek.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Totdat de bear nog 2 jaar op zich laat wachten en bnb in de tussentijd richting de 1k vertrekt.. zit met hetzelfde dilemmaMighty schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 07:22:
Zo, de BNB zijn weer teruggekocht op deze dip. Duurde even maar dan heb je ook wat.

- Iedereen wordt miljonair => omdat we in fiat meten, dat als de ziekte devalueert
- Niemand wordt miljonair => omdat we in Btc meten, waar er maar 21 miljoen van zijn
Kies maar... feit blijft dat de (vroege) bezitters van die tweede altijd winnen
Meer filosofisch: Hoe veel of weinig waarde heeft het om miljonair in fiat-geld te zijn? Waar streef je dan eigenlijk naar. Naar het onvermijdelijke?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Bensimpel
Positieve meneer
Optie 3: safemoon iedereen miljardairMicroWhale schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 07:53:
Had een briljant inzicht vanmorgen 2 mogelijkheden:
- Iedereen wordt miljonair => omdat we in fiat meten, dat als de ziekte devalueert
- Niemand wordt miljonair => omdat we in Btc meten, waar er maar 21 miljoen van zijn
Kies maar... feit blijft dat de (vroege) bezitters van die tweede altijd winnen![]()
Meer filosofisch: Hoe veel of weinig waarde heeft het om miljonair in fiat-geld te zijn? Waar streef je dan eigenlijk naar. Naar het onvermijdelijke?
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik ga nog niet naar fiat maar als we nu nog 1 swing up krijgen gaat mijn long dicht iig. Zakken we onder de 58-59k dan ga ik zeker een deel naar fiat
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Komt er een dag dat heel de wereld safemoon kent?
Nope.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ehm... hate to burst your bubble, maar vanaf 16-12-2020 zijn we dat al aan het doen?anti elppa schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:02:
benieuwd of BTC niet door de support heen dondert vandaag. Anders gaat het een idioot bloedbad worden. En dan is het niet 1 of 2 dagen ben ik bang. Laatste dagen veel aan het zoeken geweest in de charts tussen 2013 en nu en ik kan in de bull markt fases niets maar dan ook niets vinden wat lijkt op de laatste 2 maanden. Nu de 3e keer dat we niet overtuigend een nieuwe ATH neer zetten en aan het consolideren gaan. Echt heel vaag. Paar maanden terug had ik het gevoel dat we wellicht een mini bear zouden krijgen zoals 2013 maar dan hadden we nu echt al een zware correctie moeten krijgen. Het kan komen door de inflatie/ grote investeerders dat we nu niet zakken maar telkens dit soort gekloot krijgen. ATH paar duizend hoger en weer een maand gepruts. Bevalt me iig totaal niet, want het voelt nu heel erg of we iets totaal nieuws aan het doen zijn.
Ik ga nog niet naar fiat maar als we nu nog 1 swing up krijgen gaat mijn long dicht iig. Zakken we onder de 58-59k dan ga ik zeker een deel naar fiat
Dat heet price discovery. Daarnaast idd de corporate wereld die aan het instappen is en de koers hoog houdt (want niet verkopen). Ik snap dat je die 2017-angst hebt dat alles als een kaartenhuis in elkaar gaat storten. Die heb ik ook.
Die long optie mag je zelf uitvogelen (want daar weet ik niks van), maar voordat je deels naar fiat gaan zou ik even rustig ademhalen, uitzoomen en de afgelopen 3 maanden eens op een rijtje zetten. Voor de grap kun je dan met 2017-2018 vergelijken wat er anders is. En dat is veel. Als je dan nog steeds denkt te moeten verkopen naar fiat, be my guest... maar gezien deze markt en de spelers die er nu in bezig zijn zou ik nog even blijven zitten.
Ik denk dat het vooral in de combinatie ligt met de altcoins. BTC heeft geen momentum, en wordt geplunderd door de altcoins wat zorgt voor meer verkoopdruk. Er zal ergens een flinke purge moeten komenanti elppa schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:02:
benieuwd of BTC niet door de support heen dondert vandaag. Anders gaat het een idioot bloedbad worden. En dan is het niet 1 of 2 dagen ben ik bang. Laatste dagen veel aan het zoeken geweest in de charts tussen 2013 en nu en ik kan in de bull markt fases niets maar dan ook niets vinden wat lijkt op de laatste 2 maanden. Nu de 3e keer dat we niet overtuigend een nieuwe ATH neer zetten en aan het consolideren gaan. Echt heel vaag. Paar maanden terug had ik het gevoel dat we wellicht een mini bear zouden krijgen zoals 2013 maar dan hadden we nu echt al een zware correctie moeten krijgen. Het kan komen door de inflatie/ grote investeerders dat we nu niet zakken maar telkens dit soort gekloot krijgen. ATH paar duizend hoger en weer een maand gepruts. Bevalt me iig totaal niet, want het voelt nu heel erg of we iets totaal nieuws aan het doen zijn.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
We zijn ook wat nieuws aan het doen. Dat heet namelijk inderdaad institutioneel geld. Daarom zijn de correcties naar beneden ook veel minder groot dan in het verleden.anti elppa schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:02:
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ik hoop het, laat die alts maar weer even leeglopen in btc.Gelukszoekr schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:12:
[...]
Ik denk dat het vooral in de combinatie ligt met de altcoins. BTC heeft geen momentum, en wordt geplunderd door de altcoins wat zorgt voor meer verkoopdruk. Er zal ergens een flinke purge moeten komen
Zero.
Hoe bedoel je die?Gelukszoekr schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:12:
[...]
Ik denk dat het vooral in de combinatie ligt met de altcoins. BTC heeft geen momentum, en wordt geplunderd door de altcoins wat zorgt voor meer verkoopdruk. Er zal ergens een flinke purge moeten komen
Een boost van altcoins of een purge naar fiat?
Hij probeert zn oude ATH te vinden. Nog eventjes door!FSC_87 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:14:
Gaat CHZ nog steeds op dat Rakunen nieuws? Of heb ik iets anders gemist?
GraagJelmer93 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:15:
[...]
Hij probeert zn oude ATH te vinden. Nog eventjes door!

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
je snapt helaas niet veel van mijn post. Uiteraard zitten we in price discovery. Gaat mij om de % gains na een ATH + volume + timeframe. Ik heb ff geen zin om het uit te tekenen (moet ook werken tussendoor). Kijk dan nog eens naar de charts. Dit is 100% anders. En heel leuk idd uitzoomen, organische groei, kijk dan ook nog ff naar 2013 en 2017.....lijkt het zelfde, maar de als je naar details gaat kijken is het echt heel anders. Zou natuurlijk ook positief uit kunnen pakken.MicroWhale schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:11:
[...]
Ehm... hate to burst your bubble, maar vanaf 16-12-2020 zijn we dat al aan het doen?
Dat heet price discovery. Daarnaast idd de corporate wereld die aan het instappen is en de koers hoog houdt (want niet verkopen). Ik snap dat je die 2017-angst hebt dat alles als een kaartenhuis in elkaar gaat storten. Die heb ik ook.
Die long optie mag je zelf uitvogelen (want daar weet ik niks van), maar voordat je deels naar fiat gaan zou ik even rustig ademhalen, uitzoomen en de afgelopen 3 maanden eens op een rijtje zetten. Voor de grap kun je dan met 2017-2018 vergelijken wat er anders is. En dat is veel. Als je dan nog steeds denkt te moeten verkopen naar fiat, be my guest... maar gezien deze markt en de spelers die er nu in bezig zijn zou ik nog even blijven zitten.
Eind 2020 leek het nog veel meer op voorgaande runs. Zit hem vooral in de laatste 2 a 3 maanden.
Afgezien daarvan ga ik nooit 100% eruit. Als ik zeg naar fiat gaan gaat er 30 tot 40% naar fiat met het doel lager terug te kopen. En je zal met me eens zijn als de supportbox tussen de 58.5 en 61 breekt dat dat heel erg bearish is. Kijk alleen al hoe lang die als resistance gefungeerd heeft.
Crypto volgens mijKhaelos schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:17:
Alles rood en doge +90% wat de f*CK is er aan de hand..
Die gaan naar 0,420 blaze it! Op 20 april (4/20)DutchCrownNL schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 06:52:
Wat is dat toch met die Doge, 0,29 aangetikt afgelopen nacht
Dus ik verkoop de 19e
Ik zie dat je een drukke nachtdienst had
Hoe, en in welke volgorde weet niemand. Maar kijkend naar de geschiedenis is Bitcoin de smaakmaker. Zijn de signalen voor Bitcoin gunstig dan gaan alts mee. En zoals nu, in een hype gaat alles hard de lucht in. Het is een speelveld vol gokkers. Die hebben niks met Bitcoin. Dat logge beest is moeilijk te bewegen, dan liever een alt die makkelijker x2 gaat. Logisch.MicroWhale schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:13:
[...]
Hoe bedoel je die?
Een boost van altcoins of een purge naar fiat?
Maar op een gegeven moment komt er een moment van bezinning met de onvermijdelijke correctie. Ik denk dat 99% van de alts overgewaardeerd is. Van Bitcoin zelf weet ik het niet. Dat gaat een keer mis lijkt me
ja die shitcoin storm helpt zeer zeker niet meer nee. Idd, ff een fikse pump op btc zodat iedereen in alts weer even weet wie de baas isGelukszoekr schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:12:
[...]
Nu de uitstapkoers bepalen. Ik had in eerste instantie een koers tussen de $1 en $1,20 in gedachten. Maar als ik DOGE dan zie met z'n marketcap van $33 miljard, denk ik waarom zou CHZ (die daadwerkelijk een real-world use-case heeft) niet naar $6 kunnen.
gisteravond op 0.18 gekocht en dacht doe is gek ik zet de sell 0,29 zal toch niet hitten...wel dusDutchCrownNL schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 06:52:
Wat is dat toch met die Doge, 0,29 aangetikt afgelopen nacht
mensen al rijk geworden van doge? en hoelang blijft dit ding nog stijgen 😂
schijnbaar vanacht veel mensen hun btc in alts gegooid ofzo
[ Voor 7% gewijzigd door nemesis2212 op 16-04-2021 08:24 ]
Je wil CHZ wel een aantal jaar (3/5?)in je PF houden? Want eerder zie ik een potentiele 6 dollar niet gebeuren.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:21:
CHZ eindelijk!
Nu de uitstapkoers bepalen. Ik had in eerste instantie een koers tussen de $1 en $1,20 in gedachten. Maar als ik DOGE dan zie met z'n marketcap van $33 miljard, denk ik waarom zou CHZ (die daadwerkelijk een real-world use-case heeft) niet naar $6 kunnen.

Well een maand of 2 geleden natuurlijk maarja, had me toch bijna een maandsalaris opgeleverd nu..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zelf ik zie wat Dodge gedaan heeft, best apart is.
Ben benieuwd hoe lang dit zo blijft. Leerzaam

[ Voor 18% gewijzigd door streamnl op 16-04-2021 08:29 ]
FSC_87 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:30:
Dat volume op DOGE ook. 2x zo veel als op BTC

ik zou voor die 1,20 gaan, 6 dolaar is misschien over heel wat jaren.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:21:
CHZ eindelijk!
Die 1,20 duurt ook nog wel even ben ik bang.mannowlahn schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:32:
[...]
ik zou voor die 1,20 gaan, 6 dolaar is misschien over heel wat jaren.
Ik teken wel geen supportboxen en zo, maar als je onderstaande bedoelt (de afnemende stijging in het zwart) dan ben ik het wel met je eens... Er is wdb toenemende druk om hier (naar boven toe) uit te breken om de run door te laten gaan. Anders volgt grijze lijn voor correctie. (en die zal veel steiler zijn dan hier getekend).anti elppa schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:17:
[...]
je snapt helaas niet veel van mijn post. Uiteraard zitten we in price discovery. Gaat mij om de % gains na een ATH + volume + timeframe. Ik heb ff geen zin om het uit te tekenen (moet ook werken tussendoor). Kijk dan nog eens naar de charts. Dit is 100% anders. En heel leuk idd uitzoomen, organische groei, kijk dan ook nog ff naar 2013 en 2017.....lijkt het zelfde, maar de als je naar details gaat kijken is het echt heel anders. Zou natuurlijk ook positief uit kunnen pakken.
Eind 2020 leek het nog veel meer op voorgaande runs. Zit hem vooral in de laatste 2 a 3 maanden.
Afgezien daarvan ga ik nooit 100% eruit. Als ik zeg naar fiat gaan gaat er 30 tot 40% naar fiat met het doel lager terug te kopen. En je zal met me eens zijn als de supportbox tussen de 58.5 en 61 breekt dat dat heel erg bearish is. Kijk alleen al hoe lang die als resistance gefungeerd heeft.
/f/image/fpEK1zzdrcMpLWkyqC7xcUgD.png?f=fotoalbum_large)
Nee, eerder de onwetendheid van Henk en Ingrids van deze wereld.-Splash- schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:28:
Doge laat wel de idiocracy van de cryptomarkt zien.
idd, mooie plaat. leg die maar eens over vorige bullruns. of beter gezegt, zoek een moment in de run met ongeveer een zelfde tijdsspanne. Ik krijg hem niet gevonden iigMicroWhale schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:36:
[...]
Ik teken wel geen supportboxen en zo, maar als je onderstaande bedoelt (de afnemende stijging in het zwart) dan ben ik het wel met je eens... Er is wdb toenemende druk om hier (naar boven toe) uit te breken om de run door te laten gaan. Anders volgt grijze lijn voor correctie. (en die zal veel steiler zijn dan hier getekend).
[Afbeelding]
Het is heel simpel, nu alles naar beneden gaat stopt iedereen zijn centjes in veilige havens zoals Doge, Chilliz en niet te vergeten Safemoon.
Gewoon verstandig handelen van de mensen met lange termijnvisie.
haha same. eind januari na 3 jaar hodlen 15000 doge verkocht voor €141 en was vanacht €3600 waard 🙈 maar ja we weten nooit hoe het loopt helaasKhaelos schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:25:
Ik heb net zitten kijken en werd er treurig van.. doge gekocht op 4.1 cent en verkocht op 5.7..![]()
Well een maand of 2 geleden natuurlijk maarja, had me toch bijna een maandsalaris opgeleverd nu..
Mijn sarcasme-meter slaat uit. Hoop ik.DaWayne schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:43:
[...]
Het is heel simpel, nu alles naar beneden gaat stopt iedereen zijn centjes in veilige havens zoals Doge, Chilliz en niet te vergeten Safemoon.
Gewoon verstandig handelen van de mensen met lange termijnvisie.
Ik heb zijn financieel advies gevolgd.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Haha hier hetzelfde, keek even niet en boem.Khaelos schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:45:
[Afbeelding]
Hmm zal ik de dip.kopen.. aaaand it's gone!
Dan maar geen extra BNB.
Alles in DOGE. The only way is up toch!

stp - PSN ID: stp_4
Zou willen dat ik doge verkocht had op 0.1322 usdt...stp_4 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:56:
Gistermiddag DOGE verkocht (0.1322 usdt), omdat ik het idee had dat de rek eruit leek. Wat denk ie??
Zero.
Ik vind eerder het gevolg beangstigend.... Te bedenken dat hier meer dan € 32 miljard in zit, wanneer komen mensen erachter waar dit voor staat?dehardstyler schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:01:
Wat is dat toch met DOGE jongens? Ben ik nou zo achterlijk dat ik er van weg blijf of is de markt juist achterlijk? Ik begin aan mezelf te twijfelen...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Zie XRP.RickvN schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:05:
[...]
Ik vind eerder het gevolg beangstigend.... Te bedenken dat hier meer dan € 32 miljard in zit, wanneer komen mensen erachter waar dit voor staat?
Ik zal mijn mond zo even met zeep spoelen, maar dat kan ik toch beter begrijpen dan DOGE eerlijk gezegd.
Haha, ja is ook zo... maar ik denk dat de meesten die in 2017 ingestapt zijn geen flauw idee hebben wat er achter die munt zit. Zo ook nu met DOGE. Dat bedoelde ik eigenlijk.dehardstyler schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:08:
[...]
Ik zal mijn mond zo even met zeep spoelen, maar dat kan ik toch beter begrijpen dan DOGE eerlijk gezegd.
XRP heeft (zeker nu) meer waarde idd. DOGE is gebouwd als deflating coin, dus tsja... zeg het maar. Misschien geloven die mensen ook nog allemaal in de dollar of zo?
Blijf het voor jezelf herhalen. Net zo lang tot je er écht van overtuigd bent.Ferra schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:57:
VET blijft redelijk stabiel. VET gaat nog wel naar 1 dollar.
Dan kan je met een gerust hart je nier verkopen en extra VET kopen.
Ik haalde XRP maar even niet aan voor de goede gemoederen hehe.MicroWhale schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:12:
[...]
Haha, ja is ook zo... maar ik denk dat de meesten die in 2017 ingestapt zijn geen flauw idee hebben wat er achter die munt zit. Zo ook nu met DOGE. Dat bedoelde ik eigenlijk.
XRP heeft (zeker nu) meer waarde idd. DOGE is gebouwd als deflating coin, dus tsja... zeg het maar. Misschien geloven die mensen ook nog allemaal in de dollar of zo?
Maar het is inderdaad even market breed waar het probleem nu in schuil gaat, waardoor straks de rotte appels de goede meenemen, of zoiets. Die vrees krijg ik nu wel steeds meer....
We zouden toch price discovery doen? Eens met @anti elppa, ik kan geen vergelijking trekken met vorige runs en dat bevalt me niet.
Ik verkoop liever na de top dan voor de top, dus HODL, maar dit bevalt me totaal niet.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Same... Zat eens terug te kijken in mijn litebit transacties. Heb in maart 2018 voor €25 zo'n 10k doge gekocht. Geen idee waar het gebleven is. Waarschijnlijk in een of andere shitcoin die allang door het putje is gegaan.Pelox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:57:
[...]
Zou willen dat ik doge verkocht had op 0.1322 usdt...
Dus, de markt doet iets anders, hodlers worden angstig, steeds meer sellers... sneeuwball..Richh schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:15:
Wat is dit nou voor bullcrap?
We zouden toch price discovery doen? Eens met @anti elppa, ik kan geen vergelijking trekken met vorige runs en dat bevalt me niet.
Ik verkoop liever na de top dan voor de top, dus HODL, maar dit bevalt me totaal niet.
Op naar de $10k BTC!
Je bent gek0re0 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:17:
Ik denk btc terug naar 3K ;-)
Nee een piramide.streamnl schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:16:
Heeft mijn vrouw dan toch gelijk en jullie niet?
Is het echt een bubbel??
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!