OK ik dacht dat je een bepaalde bron gebruikte. Dat het volume beperkt was zag ik ook wel op aggr.tradeA87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:27:
[...]
ervaring, er zat geen druk achter zegmaar. lastig uit te leggen. Net een ferrari die 30kmph rijdt
Hopelijk verkoopt Tesla maar snel hun BTC potje.
Ben trouwens benieuwd wat Azie nu gaat doen, morgenochtend weten we dat.
Waarom geen split tussen ada eth en fiat?Erazzzer schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:30:
Nog voor het slapen gaan even een bak BTC erbij gedaan en mijn 2e potje naar ADA of ETH?
Echt bizar om te zien met welke frequentie er met enorme bedragen wordt gehandeld in BTC (over alle grote exchanges heen).
https://aggr.trade/#
Azië komt nu uit de nest.RaptorXS schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:31:
Hopelijk verkoopt Tesla maar snel hun BTC potje.
zo te zien doen die niet verkopen
ik ga zo slapen in een 1x long met stoploss. mits prijs weer omhoog gaat
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 17-05-2021 00:34 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Wij doen echt mee voor spek en bonen hoor. Toch blij dat ik met de handelspot in fiat ben gegaan gister avond. Elon kan me wat en de markt stond al behoorlijk strak in z'n jasje. De volgende leg up gaat nog even duren dus het enige wat je kunt doen is genieten van je investeringen in die prachtige tech en je DCA momenten verstandig timen. Sunday, bloody sunday tot nu toe. Erg goed voor de crypto sphere.MrAcid schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:31:
Echt bizar om te zien met welke frequentie er met enorme bedragen wordt gehandeld in BTC (over alle grote exchanges heen).
[ Voor 50% gewijzigd door Blaim op 17-05-2021 00:59 ]
Einde van de nacht verder kijken, regelmatig zie je om een uur of 6 plots grote bewegingen.
Waarom zouden ze. De vaart van de daling is er uit en de bodem volgens veel TA shillers is zo ongeveer bereikt. Lekker weer up en iedereen blij. En nog meer vers geld om over een paar weken uit de slappe handen te schudden
Het gaat om de impact..Een enkele bedrijf die even -35% hash power veroorzaakt. Dat is gigantisch.Richh schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:29:
[...]
Je geeft een lijst, maar het onderwerp is uiteindelijk gelijk.
Buiten dat het argument 'slecht voor het milieu' ook geen negatief effect heeft op talloze oliebedrijven, is deze discussie talloze keren gevoerd - zelfs met de heer Musk zelf. Het is goed om je te verdiepen in hoe mining werkt en waarom het energieverbruik nu zo hoog is. Dit is volledig afhankelijk van de koers, en niet gerelateerd tot de snelheid van de blockchain.
Dat miners zich concentreren op bepaalde plekken op de aardbodem spreekt 'gedecentraliseerd' natuurlijk niet tegen. Uiteindelijk gaat het om verschillende stakeholders met hetzelfde doel. Geen enkele miner heeft behoefte aan een double spend attack.
En zelfs al denk je daar anders over: juist door het wegvallen van zogenaamd 35% van de hashpower, is de verdeling procentueel toch juist beter geworden...?
Tot slot vind ik persoonlijk dat Bitcoin al 'heel wat geworden is' op een koers van 40.000 dollar
Stuk is het nooit te krijgen.
En de transactiekosten gaan ineens van 16 naar 52 dollar."It’s by no means certain that reports of the accident pounded the wildly volatile coin. But the loss of computing power did trigger a sharp drop in the network’s capacity for handling transactions. Over the weekend, the cost of making a payment with the cryptocurrency or receiving a transfer of Bitcoin jumped from around $16 to $52, according to de Vries."
< dit stukje webruimte is te huur >
Dan gok ik dat het ff omhoog gaat en dan morgen weer zien geen idee verderJPS schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:35:
[...]
Waarom zouden ze. De vaart van de daling is er uit en de boden volgens veel TA shillers is bereikt. Lekker weer up en iedereen blij. En nog meer vers geld om over een paar weken uit de slappe handen te schudden
NU MOET OMHOOG of ik stop met de trade en ga slapen zonder long of zet een short zo
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 17-05-2021 00:38 ]
Nee FUD kan maar zo weer overhand krijgen. Nu lekker slapen.A87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:36:
[...]
Dan gok ik dat het ff omhoog gaat en dan morgen weer zien geen idee verder
Ik heb nog een long gezet met een tientje USDT van Kucoin
[ Voor 10% gewijzigd door JPS op 17-05-2021 00:40 ]
Ik ben kapot hersengaar gekookt door traden ik ga pitten met long tight stop lotrz
Verwijderd
Die heb ik vaker gehoord. En misschien heb je gelijk, maar ik denk van niet.aex351 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:10:
[...]
Handelen moet je doen zonder emotie. Bitcoin is geen magische iets. Het is puur een bubbel waar je leuk geld mee kan verdienen zolang er genoeg mensen na jou instappen - zie ook de opmerking van dat mensen die na 8 februari zijn ingestapt nog wel zullen blijven zitten omdat die nu geen kant op kunnen. Verder kan je weinig met Bitcoin. Daar gaan we andere cryptomunten voor hebben.
Bitcoin is meer dan alleen handel, het is een krachtig statement naar de vormgeving van het huidige financiële systeem. Als alles daar in kannen en kruiken zou zijn, zou Bitcoin geen reden hebben gehad om uit te groeien tot een stroomslurpende honderden miljarden asset.
Niet alleen speculatie en handel heeft deze doos van pandora geopend. Niet alleen speculatie en handel gaat deze doos dicht krijgen.
Het is nog altijd de fundering van deze complete markt. Sloop je die, stort het hele kaartenhuis in elkaar. Ook die 'andere crypto munten' zullen dan door een diep dal gaan vanaf dit punt.
Misschien staan er dan weer wat op, maar dan zitten we hier met gelijke kansen. Prima toch?
In de 12 jaar tijd dat Bitcoin bestaat zijn er 4 maanden met inkoop momenten geweest waarop je verlies had kunnen maken door in Bitcoin te stappen, als je het met verlies had verkocht voor fiat. Behoorlijke bubbel. Maar wel 1 die groei laat zien in een zeer volatiele lineaire lijn.
En wees eerlijk; welke asset is op dit moment geen bubbel. Goud, aandelen, vastgoed... Alles staat knetterhoog en is aan het bubbelen. Het probleem ligt dan ook niet bij de diverse markten, het probleem ligt bij fiat, dat overal krampachtig in gepropt wordt met zeer grote hoeveelheden. Omdat vermogende mensen, bedrijven en instanties vertrouwen in fiat verliezen en hun vermogen in assets steken waarvan ze hopen dat het meer waardevast blijft.
Dat crypto zo enorm is gegroeid bevestigd juist de zwakker wordende situatie van fiat en het monetaire beleid. Als geld zo waardeloos wordt en zo in overvloed aanwezig is dat zelfs banken het niet meer voor je willen stallen met rente en mensen het in zeer volatiele assets durven steken... Dat zegt toch genoeg?
Al met al denk ik dat je Bitcoin behoorlijk onderschat. Zoals zoveel mensen hebben gedaan en zoals zoveel mensen zullen blijven doen.
Want ook wanneer Bitcoin blijft groeien, zowel qua netwerk als qua fiat prijs, zullen er mensen zijn die schreeuwen dat het een bubbel is en je achterblijft als greater fool.
Nou, dan maar toch? Als je er niet te diep ingaat en verantwoord omgaat met de financiële risico's, wat heb je uiteindelijk te verliezen dan misbaar geld?
Klopt, een valuta moet waardevast zijn.
Crypto (of een munt die niet door een overheid of groot bedrijf is gelanceerd) is per definitie niet waardevast. Als het geen economische speelbal is, wordt het niet interessant en komt er geen adoptie.
Hierom zal geen enkele coin ooit ons betaalmiddel kunnen worden (of centrale banken moeten zeer zwaar upfucken) (buiten dus CBDC's).
Bovenal: wat is er eigenlijk mis met ons betaalsysteem? Pinnen bij de Jumbo werkt prima, tikkies sturen is toch ide(a)al? Zie weinig reden voor Fred en Ria om dat anders te doen...
Nee: Fred en Ria hebben een probleem met hun waardeloze pensioenen en hun zoon kan geen huis meer kopen; dat probleem los je niet op met het opzeggen van je pinpas van de Rabobank, maar door het beleid van centrale banken te hedgen...
Ik denk dat je het niet helemaal hebt begrepen. De intentie van Satoshi is altijd duidelijk geweest, kijk ook naar de timing. Zijn bericht in het eerste blok is ook veelzeggend.Dat heeft weinig met Bitcoin te maken, maar puur met de opzet ervan. Daarom beginnen veel mensen het nu ook puur een 'waarde opslag' te noemen. Ja je moet toch wat om de bubbel overeind te houden.
De waarde zit in de ingeprogrammeerde schaarste. Maar daar hoef je natuurlijk niet in te geloven, ik wil je zeker niet overtuigen. Ik reageer alleen omdat je zo stellig iets aan het beweren bent naar anderen wat in mijn ogen gewoon volledig onjuist is.
Ah, want goud en huizen hebben namelijk superveel waarde, wat volledig hun huidige prijzen weerspiegelt. Het is natuurlijk niet zo dat de huizenmarkt eigenlijk ook een ponzi scheme is waarbij de starters de overwaarde van doorstromers financieren tot aan de pensionado aan toe. De waarde van goud wordt niet bepaald door degene die het als laatste heeft gekocht - want de goudkoper gaat waarschijnlijk dat goud echt niet opslaan in een kluis, maar er vast nuttige dingen mee doen...?Alleen de waarde opslag slaat ook nergens op, omdat Bitcoin op geen enkele manier aan iets gekoppeld is. Puur het geld dat mensen erin hebben gestoken.
Als er morgen opeens veel huizen gebouwd worden en landen hun goudreserve op de markt pleuren heeft dat major effect op de prijs van beide. Schaarste regeert, niet het goed zelf.
Bitcoin doet precies hetzelfde, maar is niet tastbaar, sneller/makkelijker te verhandelen en er is door geen overheid grip op te krijgen. De twee hierboven juist wel.
Kijk, dat velen niks van Bitcoin willen weten: dat snap ik best wel.Dus zal er een andere munt moeten komen, die technisch gezien anders werkt, wat wel als potentiele valuta kan dienen.
Maar dat je dan toch serieus een toekomst in altcoins kan zien? Daar snap ik helemaal niks van
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 17-05-2021 01:12 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Alles is weer OK, iedereen koopt weer Shiba. 

:fill(white):strip_exif()/f/image/z6yCVIPhq9BKzf3id0LjgL1Y.png?f=user_large)
[ Voor 66% gewijzigd door Bad Brains op 17-05-2021 00:51 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Nee, een enkele locatie die dat veroorzaakt. Er zijn meerdere bedrijven / belanghebbenden op dezelfde locatie gevestigd.aex351 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:36:
[...]
Het gaat om de impact..Een enkele bedrijf die even -35% hash power veroorzaakt. Dat is gigantisch.
En waarom is dit erg dan? Bitcoin past automatisch de difficulty aan en het hele systeem draait gewoon door als een zonnetje. Er is geen downtime ontstaan ofzo...
Tja, de difficulty wordt niet iedere minuut aangepast. Dat is waar. Maar sowieso: deze spikes zie je altijd als er veel coins verplaatst worden en/of moeten worden. Daarom is het aan te bevelen om Lightning te gebruiken, dan is het gratis.En de transactiekosten gaan ineens van 16 naar 52 dollar.
Daarnaast, zo groot is die spike niet geweest. Transactiekosten liepen al tijden op, en zijn er dus altijd - dit is verre van toe te schrijven aan de hashrate, nog los van dat het probleem zich dus vanzelf oplost door de dynamische difficulty.
En wie eventjes kan wachten kan prima een zeer hoog bedrag verplaatsen voor 16 dollar, ook toen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik lul maar wat joh, leuke nickname.TWeaKLeGeND schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:30:
[...]
Watte? Je screenshot kan ik volgen, maar wat je er zelf bij schrijft.. Uhh..?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/x4QPgTAuP1ICdsLToctvRc6k.gif?f=user_large)
Daar is een simpele reden voor:Bad Brains schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:45:
Alles is weer OK, iedereen koopt weer Shiba.
[Afbeelding]
https://etherscan.io/tx/0...7b3a4757ebbd0c5222984f905
Nouja simpel, maargoed het is voor de shib hodler's goed nieuws
[ Voor 6% gewijzigd door _Drake_ op 17-05-2021 01:15 ]
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Vitalik burnt tokens? Ik snap hem effe niet (newb)_Drake_ schreef op maandag 17 mei 2021 @ 01:14:
[...]
Nouja simpel, maargoed het is voor de shib hodler's goed nieuws
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Best wel een beetje rekt gegaan deze avond zie ik. Blijf erbij dat dit een weak hand shake-out is en Elon een enorme lul. Over paar dagen salaris dus ik vind het dikke prima als het nog ff op deze prijs blijft hangen.
Hodl, 69K soon.
Hodl, 69K soon.
Ze hadden 50 procent van Shiba tokens naar de wallet verstuurd van Vitalik. Als soort van bewijs dat ze zo decentraal mogelijk zijn. Die heeft vorige week een deel van shiba opzij gezet (dacht 5 procent) voor een goed doel. Was dus even onduidelijk wat hij met de andere 45 procent ging doen. Die heeft hij nu geburnd. Prijs schiet daarom omhoog.Bad Brains schreef op maandag 17 mei 2021 @ 01:39:
[...]
Vitalik burnt tokens? Ik snap hem effe niet (newb)
Boom! Still bullish! 
Althans, we zijn boven de supportlijn gebleven, volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen.
Weinig vuurwerk tot dus ver, tijd om wat nachtrust te pakken.
Althans, we zijn boven de supportlijn gebleven, volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen.
Weinig vuurwerk tot dus ver, tijd om wat nachtrust te pakken.

[ Voor 77% gewijzigd door S4b0 op 17-05-2021 02:28 ]
Er valt mij iets op aan de bitcoin.
Hoewel, meer aan de indicator stoch rsi.
Bij een over sold situatie als de stoch RSI onder de 25 komt zit er een koop moment aan te komen.
Dit word dan bevestigd als de lijnen elkaar kruisen.
Wat mij opvalt is dat vanaf begin dit jaar dit patroon zich herhaald.
Ik heb met de verticale rode lijnen dit duidelijker gemaakt.
:strip_exif()/f/image/u3jTLZwYjvIVZqmkhWWE7G4f.jpg?f=fotoalbum_large)
Stoch rsi kruist en zit bij de 25 en is oversold en de koers gaat omhoog.
Dat zou betekenen dat in de aankomende dagen de koers inderdaad weer zal stijgen om de weerstanden te testen.
Wou dit jullie even laten weten/zien
Hoewel, meer aan de indicator stoch rsi.
Bij een over sold situatie als de stoch RSI onder de 25 komt zit er een koop moment aan te komen.
Dit word dan bevestigd als de lijnen elkaar kruisen.
Wat mij opvalt is dat vanaf begin dit jaar dit patroon zich herhaald.
Ik heb met de verticale rode lijnen dit duidelijker gemaakt.
:strip_exif()/f/image/u3jTLZwYjvIVZqmkhWWE7G4f.jpg?f=fotoalbum_large)
Stoch rsi kruist en zit bij de 25 en is oversold en de koers gaat omhoog.
Dat zou betekenen dat in de aankomende dagen de koers inderdaad weer zal stijgen om de weerstanden te testen.
Wou dit jullie even laten weten/zien
Daaaaag bullrun
Precies om 2 uur vannacht, wat zijn mensen toch voorspelbaar..
De grote vraag is nu, wat gaat Europa doen??
Wakker worden dit zien en denken "mooi! Kopen" of " panic SELLLL??

[ Voor 39% gewijzigd door Khaelos op 17-05-2021 05:58 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nu mag het wel stoppen
XRP = trash
Wauw. Komt tot nu toe trouwens mooi overheen met Taro zijn orderboekje. Voor mij alleszins een goed DCA moment
Ik was short gegaan werd wakker en heb positie geswitchedA87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:41:
Ik ben kapot hersengaar gekookt door traden ik ga pitten met long tight stop lotrz
Ik ben al een tijd short dus! IK EET FF wat pretsels.. had ook honger en sliep slecht
Pas op!! dit kan makkelijkl naar 27K.. waarsch stopt het bij 36k
[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 17-05-2021 06:08 ]
Ja joh door naar 20k alles en iedereen rekt Bitcoin gaat deaud!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Mooi koopmoment denk ik.Khaelos schreef op maandag 17 mei 2021 @ 05:29:
Daaaaag bullrun![]()
![]()
XRP = trash
Heb je lekker geslapen?Khaelos schreef op maandag 17 mei 2021 @ 06:12:
Ja joh door naar 20k alles en iedereen rekt Bitcoin gaat deaud!
XRP = trash
Ja, dit zal wel even duren inderdaad, maar volgens mij komt het wel goed.
XRP = trash
eerst een big DROP dan een week sidewaysMr_Ripple schreef op maandag 17 mei 2021 @ 06:24:
[...]
Ja, dit zal wel even duren inderdaad, maar volgens mij komt het wel goed.
Dit moet toch die great Reset zijn die Middelkoop bedoelde.
XRP = trash
YouTube: Overheden spelen een leidende rolMr_Ripple schreef op maandag 17 mei 2021 @ 06:25:
[...]
[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 17-05-2021 06:43 ]
YouTube: Build Back Better?Mr_Ripple schreef op maandag 17 mei 2021 @ 06:25:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 17-05-2021 06:43 ]
@A87 jij ben in ieder geval wakker godnondensju!
Opeens willen ze de hele wereld veranderen,
Oké dan, this aged well. Zo maar eens even wat geld overmaken en orders in gaan leggen.tomtom901 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:57:
[...]
Moet je ff zeggen als je verkoopt dan. Ik heb een stuk BTC op 50k verkocht, kijk rond 42/43k wel weer verder om terug te kopen
Dat hele doge verhaal en Elon Musk met z'n tweets is echt heel slecht voor Bitcoin. Uiteindelijk is Bitcoin ook een Meme coin toch? Wel de grootste, bekendste, meest geaccepteerde. Maar uiteindelijk wel 1 zonder functie. Heeft dus goed nieuws nodig voor stijging. Laten we hopen dat dat snel komt!
Goedemorgen. Weer geen 69k. Jammer hoor.
Bitcoin sterft keer op keer, iedere keer daarna gaat de kist weer open.Matthias87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 06:45:
Bitcoin sterft
Nog even alle mensen eruit die €5 van hun gratis blox tientje cashen en dan up up up.
XRP = trash
Vanochtend mijn ETH buyorder van 3145 gehit. Niet verwacht. Hopelijk is dit voor nu de bodem geweest.
Het goede nieuws is dat je met hoge korting kunt kopen.lucatoni schreef op maandag 17 mei 2021 @ 06:49:
Dat hele doge verhaal en Elon Musk met z'n tweets is echt heel slecht voor Bitcoin. Uiteindelijk is Bitcoin ook een Meme coin toch? Wel de grootste, bekendste, meest geaccepteerde. Maar uiteindelijk wel 1 zonder functie. Heeft dus goed nieuws nodig voor stijging. Laten we hopen dat dat snel komt!
XRP = trash
Netjes! Hier vergeten een order eruit te halen en vanmorgen gehit op 3560 ipv 3150 wat ik eigenlijk wilde instellenTvH86 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 06:51:
Vanochtend mijn ETH buyorder van 3145 gehit. Niet verwacht. Hopelijk is dit voor nu de bodem geweest.
[ Voor 6% gewijzigd door BTFD op 17-05-2021 06:57 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Ik voorspel een BITCOIN REKT IK WISSUT WEL nieuwsartikel op NU.nl binnen anderhalf uur.
Kan ja daar ook long op gaan?
Kan ja daar ook long op gaan?
keepitfrosty schreef op zondag 16 mei 2021 @ 20:56:
[...]
Zorgelijk is als de 42k kapot gaat. Dan gaan we met zn allen de komende tijd een leonardo dicaprio en een kate winslet doen.

Die had ik gemist vannacht.
XRP = trash
Goodmorning ! benieuwd wat Europa nu gaat doen, panicsellen of instappen?
Ben (als hodler) ook in twijfel, hodlen, alles eruit of juist bijkopen?🤣
[ Voor 9% gewijzigd door Crypto24 op 17-05-2021 07:08 ]
Persoonlijk ga ik even afwachten wat er gaat gebeuren. Denk dat ik BTC de komende tijd even laat liggen en voor alts ga.stranger1851 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:01:
Europa gaat DCA doen.stranger1851 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:01:
XRP = trash
Panicsellen natuurlijk.stranger1851 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:01:
Alles eruit is sowieso een no brainer.Crypto24 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:05:
Ben (als hodler) ook in twijfel, hodlen, alles eruit of juist bijkopen?🤣
Been there thone that in the past.
En een week later altijd alles weer groen en dan niet meer in durven stappen, want alweer een x maal hoger.

XRP = trash
Ik steek er sowieso geen eigen geld meer in, maar waar blijft de bounce op 43/42k?
Gelukkig heb ik weer een baan en kan ik gewoon werken voor mijn pensioen.
[ Voor 33% gewijzigd door Pelox op 17-05-2021 07:12 ]
Zero.
Volgens mij moet ie eerst naar 42.200Pelox schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:12:
Ik steek er sowieso geen eigen geld meer in, maar waar blijft de bounce op 43/42k?
Heb zojuist een sell order van 2750 op de ETH ingesteld en geloof het verder wel, geen zin meer om iedere keer te moeten kijken, prijs meldingen te ontvangen of er de hele dag mee bezig zijn. Op goed geluk eens per week openen om de status te zien en hopen dat je sell order dan niet gehit is..
Ik ga gewoon weer eens genieten van de dag!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik schrik me de pleuris. Gelukkig heb je het over euriesBTFD schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:19:
Heb zojuist een sell order van 2750 op de ETH ingesteld en geloof het verder wel, geen zin meer om iedere keer te moeten kijken, prijs meldingen te ontvangen of er de hele dag mee bezig zijn. Op goed geluk eens per week openen om de status te zien en hopen dat je sell order dan niet gehit is..
Ik verbaas me wel enorm dat iedereen volledig afgeeft op Elon. Wat hij doet kan zeker niet maar perfect getimed aangezien de markt super zwak is.
Sell? In euro's, dollars? Wat je niet verkoopt is geen verlies.BTFD schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:19:
Heb zojuist een sell order van 2750 op de ETH ingesteld
Maar als dat je plan is. ok.
Emoties bij mensen kan rare dingen doen.green-tea schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:21:
[...]
Ik schrik me de pleuris. Gelukkig heb je het over euries
Ik verbaas me wel enorm dat iedereen volledig afgeeft op Elon. Wat hij doet kan zeker niet maar perfect getimed aangezien de markt super zwak is.
Zelf denk ik dat vele mensen echt behoorlijke bedragen hebben verloren afgelopen nacht/dagen.
Dan is Elon Musk een 'mooie' zondebok omdat hij een tastbaar persoon is, terwijl ik heb volledig met je eens bent dat de markt al een tijdje zwak is. Alleen dat laatste is niet zo tastbaar om daarop je frustratie te uiten.
Hij heeft groot gelijk. Als je namelijk ook nooit verkoop heb je geen winst en daar doet iedereen het voor. Niet voor de tech.Bad Brains schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:23:
[...]
Sell? In euro's, dollars? Wat je niet verkoopt is geen verlies.
Maar als dat je plan is. ok.
Zero.
En omdat het zijn schuld is.Trently schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:24:
[...]
Emoties bij mensen kan rare dingen doen.
Zelf denk ik dat vele mensen echt behoorlijke bedragen hebben verloren afgelopen nacht/dagen.
Dan is Elon Musk een 'mooie' zondebok omdat hij een tastbaar persoon is, terwijl ik heb volledig met je eens bent dat de markt al een tijdje zwak is. Alleen dat laatste is niet zo tastbaar om daarop je frustratie te uiten.
Zero.
Waar staat er niet verkopen want je wil geen winst?Pelox schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:24:
[...]
Hij heeft groot gelijk. Als je namelijk ook nooit verkoop heb je geen winst en daar doet iedereen het voor. Niet voor de tech.
Zo heel moeilijk was de zin niet.
Hij doet het lijken alsof hij er klaar mee is en op x bedrag niet nog meer verlies wil nemen en alles verkoopt.
Dat krijg je van onduidelijke posts. Onduidelijkheid.
Echt niet, deze man heeft een zetje gegeven maar dit zat er al langer in.
Ben benieuwd hoe mensen als Michael Saylor gaan reageren.
XRP = trash
Toch naar mijn gevoel moeten luisteren en na de recovery op 3600 moeten verkopen.. Kut Azië.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat vind jij, en dat mag, ieder zijn mening.
Ik zelf denk alleen dat hij degene is geweest die de emmer heeft doen overlopen, maar dat het te makkelijk is om het hem te verwijten. Nou heb ik geen wetenschappelijke studie erop los gelaten, of gelezen, maar 99% van de mensen zal er echt alleen voor de winst in crypto zitten. Zolang ze die halen, hoor je niemand, maar zodra dit gebeurd dan is het rep en roer.
Perfecte moment voor een flippening nadert. Welke "groene" coin wordt er gekozen en pakt de troon over van BTC?
Een ding is zeker, de kroning wil je zeker niet missen. The moneytrain.
Eigenlijk zijn jullie het eens. Je zegt het immers zelf, hij heeft de emmer doen overlopen. Beetje flauw dat je het dan raar vind dat ze op hem afzeiken toch? Sinds zijn laatste, emmer doet overlopen, tweet is Bitcoin vanaf 59K gekelderd. Elon wat natuurlijk zelf allang uitgestapt.....Trently schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:28:
[...]
Ik zelf denk alleen dat hij degene is geweest die de emmer heeft doen overlopen, maar dat het te makkelijk is om het hem te verwijten. Nou heb ik geen wetenschappelijke studie erop los gelaten, of gelezen, maar 99% van de mensen zal er echt alleen voor de winst in crypto zitten. Zolang ze die halen, hoor je niemand, maar zodra dit gebeurd dan is het rep en roer.
Verwijderd
Haha!Darrell schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:34:
Vond deze wel mooi op de twitter van plan b.
[Afbeelding]
Groene coins bestaan niet.Matthias87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:33:
Perfecte moment voor een flippening nadert. Welke "groene" coin wordt er gekozen en pakt de troon over van BTC?
Alle coins zijn smerig, vooral die van CZ.
XRP = trash
In dollars was het 42200
XRP = trash
Precies je laatste zin is waarom het stinkt. Het lijkt er enorm op (inmiddels is er ook mogelijk bewijs) dat het marktmanipulatie betreft en dat er mensen zijn geweest welke inside informatie hadden gezien wat grote transacties voor en na de tweets van Elon.lucatoni schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:34:
[...]
Eigenlijk zijn jullie het eens. Je zegt het immers zelf, hij heeft de emmer doen overlopen. Beetje flauw dat je het dan raar vind dat ze op hem afzeiken toch? Sinds zijn laatste, emmer doet overlopen, tweet is Bitcoin vanaf 59K gekelderd. Elon wat natuurlijk zelf allang uitgestapt.....
Voeg alle fud samen in een instabiele markt en dit is wat je krijgt, alles lijkt erop dat het gewoon weer 2017 is.
Wat mij wel verbaasd is dat aandeel tesla hoger opent.
[ Voor 3% gewijzigd door green-tea op 17-05-2021 07:41 ]
Dat dit gebeurd is inderdaad normaal in de (crypto) markt, je krijgt vroeg of laat een correctie en dat is ook helemaal niet erg. Wat wel een probleem is, is dat meneer Musk een coin als Doge coin loopt te promoten waarvan iedereen weet dat t een scam is en waarvan iedereen weet dat vroeg of laat een hoop mensen rekt gaan (net als in 2017 met een hoop nutteloze alts gebeurde) en daar valt wel wat van te zeggen.Trently schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:28:
[...]
Ik zit er zelf niet perse in voor de winst. Ik vind de tech en de filosofie achter Bitcoin veel belangrijker (draai ook een eigen bitcoin en lightning node op een rpi) dus mij maakt deze sprong omlaag niet zoveel uit. Wat ik wel spannend vind is wat de toekomst gaat brengen, Bitcoin is veel belovend maar hoeft niet de coin te zijn die het gaat maken, de toekomst zal het uit gaan wijzen.
Nee, le-zen. Ik zeg dat de mensen die Bitcoin na 8 Feb hebben gekocht, niet of moeilijk gaan verkopen.aex351 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:40:
[...]
"Iedereen die vanaf 8-februari Bitcoin gekocht heeft wil dikke winst. Die gaan niet of moeilijk verkopen."
Daarmee houdt je dus vast aan de denkwijze dat Bitcoin hoe dan ook wel omhoog zal gaan, omdat mensen Bitcoins hebben. Laat het nu net de situatie zijn dat er even 20k is verdampt en de groep van voor februari groter is. Kortom, je verlies zal alleen maar groter worden. Tenzij om een één of andere magische reden Bitcoin weer populair wordt om te kopen.
Jij impliceert dat ik op basis daarvan verwacht dat de prijs van Bitcoin omhoog zal gaan. Foute aanname. Daar zijn namelijk andere indicatoren voor.
De rest van je verhaal ga ik verder maar niet op in, want die redenering lijkt teveel op trolling om op in te gaan.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
De moordenaar is Musk, het vertrek is Twitter, het wapen een drogreden.MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:28:
[...]
De titel van mijn volgende boek weet ik ook al:
"De cryptokiller"
Maktub
Nou waar ligt de laatste serieuze support verwachten we? Denk dat als we onder de 41 of 42k duiken we echt kunnen spreken van een heel slechte situatie?
Bij Nance hebben we de 42196 aangetikt. Kunnen we nu weer gewoon normaal gaan doen en de weg naar boven nemen?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gemiddelde aankoopprijs micro strat is support denk ikfeye1 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:46:
Nou waar ligt de laatste serieuze support verwachten we? Denk dat als we onder de 41 of 42k duiken we echt kunnen spreken van een heel slechte situatie?
[ Voor 4% gewijzigd door green-tea op 17-05-2021 07:47 ]
Ik ben benieuwd hoe de beurs hier straks om 9 uur op reageert.
i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360
Futures van Nasdaq en SP500 zien er nog vrij goed uit..stormbreaker schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:48:
Ik ben benieuwd hoe de beurs hier straks om 9 uur op reageert.
Al m'n btc en 3/4e doge maar verkocht. Die Musk heeft me iets teveel power. Wat een mafhaan is het ook. Eerst btc prijzen. En dan er achter komen dat het veel stroom vreet, en vervolgens daalt de boel zo het putje in.
Maja, ik ken mijzelf. Dit is een panic sale geweest. En vanaf nu stijgt alles weer want; buy the dip!
Ik ga meer werken denk ik. Rijk zal ik nooit worden
Maja, ik ken mijzelf. Dit is een panic sale geweest. En vanaf nu stijgt alles weer want; buy the dip!
Ik ga meer werken denk ik. Rijk zal ik nooit worden
Professioneel Heftruck Syndroom
die 42k gaat er nog wel aan straks. Weinig bounce tot zo ver. Kijk nu naar de 35k regio's. Moeten echt ff capituleren. De youtubers moeten de hoop opgeven, verlies maken op al die leverage trades, iedereen moet zwaar in de put zitten en denken dat we naar 6 cent gaan.........en dan vliegt ie ineens weer omhoog.
sub 40 begin ik iig weer met DCA
sub 40 begin ik iig weer met DCA
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 17-05-2021 07:57 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nope, handel alleen in USDT..green-tea schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:21:
[...]
Ik schrik me de pleuris. Gelukkig heb je het over euries
Dus mocht de ETH zakken tot de $2750 ben ik eruit en heb ik mijn inleg terug. Mocht hij zakken tot dat niveau is het vertrouwen sowieso even ver te zoeken en zal ik de koersen volgen om te kijken wat de toekomst te bieden heeft..
Voor nu dus HODL
En daarbij, ik werd 2 weken geleden bij het instappen al gewaarschuwd door diverse mensen (hier op het forum) voor een zeer onstabiele markt en dat het momenteel oppassen is! Ik geef dus niemand de schuld en met een blik naar het verleden blijken deze correcties vaker voor te komen..
Dat waren wel andere prijzen maar ok, liggen we nog op schema van het stock to flow model?Rien43 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:35:
[Afbeelding]
Graag jullie aandacht voor bovenstaande bullrun in 2017. Hodl !!
XRP = trash
Ik dank je er over een uurtje al uit bent als ik het nu zie, gelukkig heb ik mijn ETH al een weekje geleden verkocht voor - nu - een goede prijs.BTFD schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:52:
[...]
Nope, handel alleen in USDT..
Dus mocht de ETH zakken tot de $2750 ben ik eruit en heb ik mijn inleg terug. Mocht hij zakken tot dat niveau is het vertrouwen sowieso even ver te zoeken en zal ik de koersen volgen om te kijken wat de toekomst te bieden heeft..
Voor nu dus HODL
En daarbij, ik werd 2 weken geleden bij het instappen al gewaarschuwd door diverse mensen (hier op het forum) voor een zeer onstabiele markt en dat het momenteel oppassen is! Ik geef dus niemand de schuld en met een blik naar het verleden blijken deze correcties vaker voor te komen..
i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360
Dodgereden?MrMrq schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:45:
[...]
De moordenaar is Musk, het vertrek is Twitter, het wapen een drogreden.
Mensen die prijzen in euro noemen,
Maar dat er niet bij zetten moeten een ban krijgen.
Elke keer weer een hartverlamming... Ben bang voor mijn komende doktor bezoek .. meneer, uw gezondheid is goed. Maar u hart lijkt wel 120 jaar misbruikt
Maar dat er niet bij zetten moeten een ban krijgen.
Elke keer weer een hartverlamming... Ben bang voor mijn komende doktor bezoek .. meneer, uw gezondheid is goed. Maar u hart lijkt wel 120 jaar misbruikt
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ik dacht gisteravond dat de grote dip na het nieuws wel geweest was en iedereen weer kalm leek te worden. Dus de Cardano verkocht en weer gekocht. Werd vanochtend wakker was hij toch weer verder gezakt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!