[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 245 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.328 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-10 11:11
Aarebe1 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:37:
[...]

[...]

Vind dat toch een beetje vreemd.
Je woont toch samen? Of niet?.. Of zitten jullie nog in de begin fase ofzo? :9 :>
't is nog pril, dat klopt. een jaar of 20 8)7

Ach, kan zij lekker schoenen kopen, maakt mij allemaal niet uit wat er met de rest gebeurt als de rekeningen betaald zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Youp1e schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:39:
[...]

Waar stuur ik die 100,- heen!?
Dat wil ik ook graag weten, ik ben net als Elon niet vies van een beetje geld verdienen aan iets dat toch al op klappen staat.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Elonshortswap DeX op BSC.

Waar je $COLE kunt farmen als beloning voor Liquidity Pool assets. Met de hoogste APY door $COLE voor $COLE te compounden in de 'Teslaminepool'.

Gaat huge worden.

Wie kloont pancakeswap even? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Luca schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:40:
[...]

Laat ieder gewoon lekker z'n eigen ding doen. Daar is niks vreemd aan.
Sorry meneer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:58

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:37:
Even mijn take:
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit fantastisch vind. Ik zie mijn PF in € sterk in waarde dalen, maar ik smul echt van de rel die nu gaan de is op internet/twitter/reddit/etc... briljant gewoon hoe zuur mensen kunnen worden over de tweets van één man. En dat die man dan zo arrogant is, of slim? geen idee, om gewoon bij zijn standpunt te blijven (hij heeft op sommige punten nog gewoon gelijk).

Elon spreekt zichzelf ook wel tegen (Doge is even centralized als Btc) en maakt zichzelf tot meme (Dogefather), terwijl iedereen in de community hem nu uitkotst vanwege zijn rake tweets. Bovendien brengt hij zijn bedrijf Tesla (of ook andere bedrijven?) in moeilijkheden omdat die Btc bezitten. Hoeveel macht heeft hij om daar iets af te dwingen wat betreft koop/verkoop van Btc? We zullen het allemaal volgende week zien, in een nieuwe aflevering van goede crypto, slechte crypto.

Dit maakt me een gelukkig mens.

Of ik bullish of bearish ben? Bullish. Kei bullish. Waarom? Iedereen die vanaf 8-februari Bitcoin gekocht heeft wil dikke winst. Die gaan niet of moeilijk verkopen. En dat is volgens mij meer dan 40% van alle Bitcoin. Zie daarnaast S2F en Bullcycle. Het klopt weer als een bus, met de grootste nerd ter wereld als katalysator voor de dip. Grote vraag: Wat zal voor de stijging richting 100k gaan zorgen?
Mooi stuk maar ik wil toch even iets aanstippen.
Ik vind "Goede tokens, slechte tokens" toch beter bekken. Dus laten we die werktitel aanhouden indien jij ook akkoord bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
[...]

[...]

Je woont toch samen? Of niet?.. Of zitten jullie nog in de begin fase ofzo? :9 :>
Gescheiden rekeningen is een prima idee man, waar zeur je over met je beginfase?
Net zoals huwelijkse voorwaarden, mijn vrouw heeft een eigen zaak en dat voorkomt dat ze ineens bij mij gaan aankloppen en er altijd een fallback is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:38
Ik zwaai btc even uit alvast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
4 life fam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de autoriteiten geen onderzoek zullen gaan instellen naar het handelen van 'de witte asperge'. Als je zo veel invloed hebt en daar met zo weinig verantwoordelijkheid mee omgaat ten koste van heel veel mensen om je zelf financieel nog verder te verrijken dan mag je van mij in een racket naar mars geschoten worden. Ik hoop echt dat de community maandag Testla fors omlaag drukt want dan zal er vanuit Tesla ook wel de nodige druk gezet worden op deze idioot.

Wordt er echt grootschalig gesproken over Tesla shorten? Iemand linkjes? Of is het alleen een idee hier op Tweakers?

Ik wil dat potje van Taro ook wel vullen. Graag nadere instructies (no matter the outcome)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:37:
[...]

Mijn DeGiro account is er klaar voor, laat maar komen ;)
Jij kan Tesla shorten via Degiro?
Wat voor account heb je en welke "examens" heb je doorlopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Enn nog steeds is doge > 50ct. Wow just wow :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:42
"the time to buy is when there's blood in the streets."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:33
Ongeveer 30% verdampt deze maand, 1800% komt nu akelig dichtbij... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

__Tripps__ schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:43:
[...]

Gescheiden rekeningen is een prima idee man, waar zeur je over met je beginfase?
Net zoals huwelijkse voorwaarden, mijn vrouw heeft een eigen zaak en dat voorkomt dat ze ineens bij mij gaan aankloppen en er altijd een fallback is.
Grapje man, wat een lange tenen hier.. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:38
[...]

[...]

Haha, zo oud zijn we ook nog niet nee. Das waar.

Maar dit bevalt ons beide prima, dat wel d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 17:23
Ik verwacht wel serieuze regelgeving dit jaar in de westerse wereld dankzij Elon & friends

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:34
Voor morgen alvast een paar buy orders voor Tesla klaarzetten onder de 200 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Well, @Taro, animo genoeg, ik denk dat er zo een potje van een paar k beschikbaar kan zijn vanuit hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-10 12:37
:D Nice man! _/-\o_
Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:37:
[...]

Mijn DeGiro account is er klaar voor, laat maar komen ;)
Weer je zeker dat je via DeGiro TSLA kan shorten? Iemand hier vertelde dat dit alleen kon voor NL stocks.

Wat is dan handig? Wil je USDT, EUR?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21:07
We beginnen een shitcoin SHOOTMUSK en alle fiat die binnenkomt shorten we 50x op Tesla en verdelen alle winst onder de hodlers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-10 12:40
44100. Dit was een beetje het niveau waar ik van de week een 0.6 lijntje had getekend.
Man, dit is beter dan Ferry op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
En daar is dan de $44k!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:57
Mr_Ripple schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:41:
[...]

Dat wil ik ook graag weten, ik ben net als Elon niet vies van een beetje geld verdienen aan iets dat toch al op klappen staat.
Ik doe ook mee als Taro dit ziet zitten en het uberhaupt binnen Tweakers regels mogelijk is. Klein beetje extra fun, gevoel van samenhorigheid en misschien zelfs wat geld verdienen. Wat wil een mens nog meer:)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Laatst online: 30-04 22:02
Aarebe1 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:44:
[...]

Grapje man, wat een lange tenen hier.. :F
Excuus, m'n tenen moeten nog bijkomen van die bak BTC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Schimmelpenninck en crypto-analist Van de Poppe vinden elkaar ook leuk: https://mobile.twitter.co...tatus/1394030932470943747 :+

Wat een niveau en emoties

edit: is al verwijderd, screenshotje: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a-KZM9AXNIjOCUwww1y_P7HI848=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jw3vEy6GjPjZb4uY3K22nOBp.jpg?f=fotoalbum_large

Als reactie op https://mobile.twitter.co...tatus/1394026428736446464

[ Voor 62% gewijzigd door Bananeman op 16-05-2021 22:49 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-10 14:05
43k! *O*

-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
hij gaat support zoeken op de 43000 ?????

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10 13:32

Tijn96

In speed we trust

Het Fantoom schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:45:
Voor morgen alvast een paar buy orders voor Tesla klaarzetten onder de 200 dollar.
Had hetzelfde idee. geeft de giro aan dat ik m niet lager dan 471$ mag zetten. flauw

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:19
Even mijn take:
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit fantastisch vind. Ik zie mijn PF in € sterk in waarde dalen, maar ik smul echt van de rel die nu gaan de is op internet/twitter/reddit/etc... briljant gewoon hoe zuur mensen kunnen worden over de tweets van één man. En dat die man dan zo arrogant is, of slim? geen idee, om gewoon bij zijn standpunt te blijven (hij heeft op sommige punten nog gewoon gelijk).

Elon spreekt zichzelf ook wel tegen (Doge is even centralized als Btc) en maakt zichzelf tot meme (Dogefather), terwijl iedereen in de community hem nu uitkotst vanwege zijn rake tweets. Bovendien brengt hij zijn bedrijf Tesla (of ook andere bedrijven?) in moeilijkheden omdat die Btc bezitten. Hoeveel macht heeft hij om daar iets af te dwingen wat betreft koop/verkoop van Btc? We zullen het allemaal volgende week zien, in een nieuwe aflevering van goede crypto, slechte crypto.

Of ik bullish of bearish ben? Bullish. Kei bullish. Waarom? Iedereen die vanaf 8-februari Bitcoin gekocht heeft wil dikke winst. Die gaan niet of moeilijk verkopen. En dat is volgens mij meer dan 40% van alle Bitcoin. Zie daarnaast S2F en Bullcycle. Het klopt weer als een bus, met de grootste nerd ter wereld als katalysator voor de dip. Grote vraag: Wat zal voor de stijging richting 100k gaan zorgen?
De cryptomarkt is volatiel dat hoort erbij en accepteert iedereen ook wel.
Het gaat erom dat één man de markt in korte tijd weet te verpesten.
Dat wordt niet geaccepteerd en daarom lees je ook dat hij uitgekotst wordt.
Beetje vergelijkbaar met McAfee en zijn tweets en manipulatie.

De dip zal zich zeker herstellen en vele zullen de dip gebruiken om weer in te kopen.
Echter, de tweets van Elon zullen niet snel vergeten en vergeven worden.
Mcafee kent iedereen ook nog wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-10 11:11
Remko.me schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:47:
hij gaat support zoeken op de 43000 ?????
Als het zo door gaat moet ik in ieder geval wel support zoeken : 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-10 16:02

knakworst

Get more sats!

:Y :Y :Y

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yWksMV9ndd9bHa55GJUlfAOkXjI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dYd43R9BzlZw6EYZ3ltIVhOD.jpg?f=user_large

Edit: en er weer onder :(

[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 16-05-2021 22:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:43:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de autoriteiten geen onderzoek zullen gaan instellen naar het handelen van 'de witte asperge'. Als je zo veel invloed hebt en daar met zo weinig verantwoordelijkheid mee omgaat ten koste van heel veel mensen om je zelf financieel nog verder te verrijken dan mag je van mij in een racket naar mars geschoten worden. Ik hoop echt dat de community maandag Testla fors omlaag drukt want dan zal er vanuit Tesla ook wel de nodige druk gezet worden op deze idioot.

Wordt er echt grootschalig gesproken over Tesla shorten? Iemand linkjes? Of is het alleen een idee hier op Tweakers?

Ik wil dat potje van Taro ook wel vullen. Graag nadere instructies (no matter the outcome)
En op deze zat ik al te wachten. We willen crypto, want alles moet decentraal en zonder overheidsbemoeienis. Totdat iemand op Twitter negatief is over onze favoriete crypto coin, dan moeten de autoriteiten ingrijpen want dat is niet eerlijk :'(

En uiteraard als het niet je favoriete coin is, dan mag het wel gebeuren. Want dan is het gewoon een random shitcoin die toch niks voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ray_ schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:45:
44100. Dit was een beetje het niveau waar ik van de week een 0.6 lijntje had getekend.
Is dat wat?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Jedi_Pimp schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:04:
Benjamin Cowen spreekt in zijn premium alerts channel van "the middle game of the cycle" en bedaart vooral nieuwe investeerders tot kalmte - geen paniek, dit hoort erbij en een korte bearish periode is een kans om te accumuleren.

Wijze, sussende woorden waar wij in dit topic wel iets van kunnen leren. Ik ben zelf ook relatief nieuw, maar ik kan me voorstellen dat je nu flink baalt als je drie weken geleden op 60k (of 58 of 64) hebt ingekocht. Grappen en memes zijn leuk, maar enige empathie jegens nieuwelingen is ook wel op z'n plek in dit soort situaties :)
Valt me wel op dat die Benjamin maar naar 10 dingen kijkt: charts charts charts charts charts charts charts charts charts charts. De realiteit trekt zich soms niks aan van patronen uit het verleden en voorspellende modellen/indicatoren.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qunix
Of is het plan $42069 ????
En dan maakt Elon bekend "Thanks, all was just a joke, same as DOGE"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik deel het alvast nog eens:
https://youtu.be/0-7IHOXkiV8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Film is zeker de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10 13:32

Tijn96

In speed we trust

nadeel is wel dat minen nu ook minder waard wordt :X

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Tijn96 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:47:
[...]

Had hetzelfde idee. geeft de giro aan dat ik m niet lager dan 471$ mag zetten. flauw
Ik noem het marktmanipulatie :Y)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Straks moet in onder mijn bureau kijken om de grafiek nog te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Wel vermakelijk. Maar BTC vind ik momenteel vermakelijker. Voornamelijk omdat ik een week geleden was uitgestapt, al is 't wel behoorlijk sneu voor iedereen die er net een maand of 2 mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:04:
Benjamin Cowen spreekt in zijn premium alerts channel van "the middle game of the cycle" en bedaart vooral nieuwe investeerders tot kalmte - geen paniek, dit hoort erbij en een korte bearish periode is een kans om te accumuleren.

Wijze, sussende woorden waar wij in dit topic wel iets van kunnen leren. Ik ben zelf ook relatief nieuw, maar ik kan me voorstellen dat je nu flink baalt als je drie weken geleden op 60k (of 58 of 64) hebt ingekocht. Grappen en memes zijn leuk, maar enige empathie jegens nieuwelingen is ook wel op z'n plek in dit soort situaties :)
Als je niet zo'n dipje kan hebben heb ik maar één advies: Verkoop al je crypto en blijf eruit. Want dit is absoluut niks bijzonders nog.

(Overigens zeg ik dat als iemand met verwaarloosbare crypto holdings. Maar als je niet lekker slaapt wanneer je crypto op -20% staat, doe het dan gewoon niet, want dat hoort erbij).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 19:38
Ray_ schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:45:
Ik kijk dat dus nu.

Duurste film die ik ooit heb bekeken :w

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:36

Hupske

AFCA

Tijn96 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:50:
nadeel is wel dat minen nu ook minder waard wordt :X
Gasfees stijgen wel weer op dit moment.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Kraken doet het nog mensen!
Einde van dit dipje is nog niet in zicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Tijn96 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:47:
[...]

Degiro doet wel vaker flauw, andere broker gebruiken dan ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Youp1e schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:45:
Well, @Taro, animo genoeg, ik denk dat er zo een potje van een paar k beschikbaar kan zijn vanuit hier!
& @Gelukszoekr Voordat er verkeerde verwachtingen ontstaan: Ik ga hier uiteraard niet aan beginnen, nog even los van of het via DeGiro überhaupt mogelijk is. Als iemand $TSLA wil shorten moet je dat vooral zelf doen. Ik ga niet aan de slag met iemand anders zijn geld :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
Iedereen die dacht dat "institutions" hun coins niet zouden dumpen 7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Pi cycle top klopte gewoon :w

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
Ray_ schreef op zondag 16 mei 2021 @ 21:38:
Ik had nog een paar buy orders staan voor KSM rond de 480 USD, maar ik geloof niet dat ' ie in de buurt gaat komen. KSM strong.
That didn't age well.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-10 12:37
Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:52:
[...]

& @Gelukszoekr Voordat er verkeerde verwachtingen ontstaan: Ik ga hier uiteraard niet aan beginnen, nog even los van of het via DeGiro überhaupt mogelijk is. Als iemand $TSLA wil shorten moet je dat vooral zelf doen. Ik ga niet aan de slag met iemand anders zijn geld :)
Aw haha. Ik twijfelde ;) np sir!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Hèhè...
De hond gaat ook eindelijk naar beneden.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:52:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n5vF4-IGz_yVHWGXXong-J4Wocw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fJWB66SI4ryWDO7drNRMNo8m.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Doge nu toch ook aan het gaan

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe morgen pontificaal mijn BTC petje op en gooi wat extra 2 takt olie in de spartamet.

Dat zal Musk leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
TSLA shorten, klinkt aantrekkelijk maar geld en emotie kun je beter gescheiden houden

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Voor de volledigheid, hierbij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BX3n1RQTyrXpPKYiBeti7zW00PE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eF8YUF2zXodg0oWvWXeL5dzw.png?f=fotoalbum_large

2e short van vandaag zojuist maar gesloten omdat de koers dichtbij mijn buy orders komt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tPqXn97c4fu9iw41EUX5jJ42zM0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dCSBBIV4tHfWsZ7OW2Zofr2F.png?f=user_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Ada 2.05
Vanmorgen 2.45... wow wow wow

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-10 05:24
Even mijn take:

Mja aan andere kant wat heeft ie nou werkelijk gedaan? De bronnen die ie aanhaalde over koolgestookte farms zijn van nadat ie plan om bitcoin betalingen te accepteren in gang had gezet. Tesla mag toch stoppen ermee? Z'n statement was verder nog loved over crypto.

Dat dan duizenden onvolwassen meteen hysterisch worden is niet zijn schuld.

En tja macht, het is eerder de labiliteit van bitcoin. Zijn werkelijke macht in bitcoin is gering. Zelfs de 1 miljard stake is feitelijk maar klein deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
RaptorXS schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:19:
Bitcoin (BTC) on-chain analist “Bepaalde mensen hadden voorkennis van Musk tweet”
Timo Bult Door Timo Bult 16/05/2021 in Bitcoin nieuws.

“Laten we eerst de olifant in de kamer bespreken: de Elon dump. Ten eerste werden er 19.259 BTC die naar exchanges verplaatst vóór Elons tweet en de daaropvolgende prijsdump. Ik denk niet dat dit toeval is en waarschijnlijk iemand met voorkennis.”

Clemente voegt hieraan toe:

“Het is erg interessant om te zien dat de instroom naar exchanges (door verkoop) een piek vertoont in de tijd vóór de tweet, gevolgd door een toename van de netto uitstroom na de gebeurtenis. Deze gegevens suggereren sterk dat mensen voorkennis hadden. Het zou op zijn zachtst gezegd nogal toeval zijn.”

Volgens de analist was het vooral het grote geld dat tijdens de angstige verkoop reactie bitcoin insloeg. Het viel hem namelijk op dat er grote hoeveelheden van de stablecoin tether (USDT) naar de exchanges werd verstuurd gedurende de crash.
Klopt, vlak ervoor zijn er veel BTC naar exchanges verplaatst. Is goed te zien op onderstaande grafiek. Maar ik heb er geen account.
https://studio.glassnode....&zoom=%3FTB_iframe%3Dtrue

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Over een tijdje twittert Elon de BTC wel weer omhoog maar of dat nog gevolgen gaat hebben voor
de koers? Geen idee...
Maarja, hij kan moeilijk met Tesla winst gaan maken want:

De auto levert geen winst op
De emissierechten steeds minder.
De BTC, tja???

Dus als geheel bedrijf verlies als de BTC erg laag staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:40
RaptorXS schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:56:
twittert Elon de BTC wel weer omhoog
maar of dat nog gevolgen gaat hebben voor de koers? Geen idee...
Afbeeldingslocatie: https://imgflip.com/s/meme/Two-Buttons.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10 06:43

Bever!

3

Over een tijdje twittert Elon de BTC wel weer omhoog maar of dat nog gevolgen gaat hebben voor
de koers? Geen idee...

De BTC, tja???

Die is er voor het einde van de week uitgestapt denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-10 01:25
PlanR schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:55:
Ada 2.05
Vanmorgen 2.45... wow wow wow
En nu flink rood. Twijfel of ik nu moet kopen of nog even moet wachten. Dilemma’s dilemma’s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10 10:29

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:43:
[...]

Mooi stuk maar ik wil toch even iets aanstippen.
Ik vind "Goede tokens, slechte tokens" toch beter bekken. Dus laten we die werktitel aanhouden indien jij ook akkoord bent.
Haha, zeker hoor. Ben al een boek aan het schrijven, dus je heb volledige vrijheid om het uit te werken hoe je wilt. :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

de koers? Geen idee...
-O-

Kom op.
We willen alleen bullish nieuws hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Volgens mij volgt er woensdag nieuws rondom Tether/USDT. Ze moeten inzicht geven in een en ander. Deze discussie is natuurlijk al erg oud en komt regelmatig terug, maar, misschien speelt dit ook wel mee in het huidige sentiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
de koers? Geen idee...

De BTC, tja???

Dan zijn we allemaal afhankelijk van Elon? Daar heeft niemand zin in en is niet goed voor het vertrouwen.

[ Voor 3% gewijzigd door Aslanboy1905 op 16-05-2021 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:40
Aarebe1 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:59:
[...]
Spreek voor jezelf :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luca
Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:01:
Volgens mij volgt er woensdag nieuws rondom Tether/USDT. Ze moeten inzicht geven in een en ander. Deze discussie is natuurlijk al erg oud en komt regelmatig terug, maar, misschien speelt dit ook wel mee in het huidige sentiment.
Tether nieuws zou echt perfect zijn op dit moment. Dan is het 2017 all over again. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Aarebe1 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:59:
[...]

-O-

Kom op.
Nou, die ADHD Duitser zei dat ie weer wat had gezien; Guys realy, this is gonna be huge.
Kan zomaar een Bogdanoff candle komen en om twee uur sluiten we weakly nog posiief af, 8)7

XRP = trash

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:32

WhySoSerious

Be the change.

Mr_Ripple schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:02:
[...]

Nou, die ADHD Duitser zei dat ie weer wat had gezien; Guys realy, this is gonna be huge.
Kan zomaar een Bogdanoff candle komen en om twee uur sluiten we weakly nog posiief af, 8)7
69K over 2 uur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-10 09:23
Mr_Ripple schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:02:
[...]

En toch heeft ie het veelal wel goed qua verwachtingen, alleen de manier van brengen... ja daar moet je tegenkunnen :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

DutchCrownNL schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:05:
[...]

En toch heeft ie het veelal wel goed qua verwachtingen, alleen de manier van brengen... ja daar moet je tegenkunnen :+
Hij zag er wel wat vermoeid uit de laatste tijd. :/

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
Mr_Ripple schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:06:
[...]

Dat heeft de gemiddelde kijker al na 1 zo'n video van hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 17-10 09:23
Mr_Ripple schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:06:
[...]

Ja dat had ie volgens mij laatst ook aangegeven dat ie rust wilde / moest pakken.
Hij schijnt best veel meetings/lezingen te hebben daar in Dubai, terwijl die het voor het geld niet hoeft te doen lijkt me :P

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:29
[...]

[...]

Ik ben al 12 jaar samen met mijn vriendin en altijd aparte rekeningen gehad. Nooit problemen. Mensen met gezamenlijke rekening die moeten vragen of ze dit of dat mogen kopen... Nee bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 20:23

Woohooo

Smilie, James Smilie

Dat wordt morgenavond rekteronie op tafel ;(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
Wanneer gaan we nog eens een -40% dagje zien zoals in 2017? Toen kreeg ik echt een erectie van al dat rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17
Woohooo schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:08:
Kan morgen best een goede dag worden.. wie weet.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:01
REKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 00:48
Echt nul bounce gewoon. Dit gaat nog wel ff zakken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:16
Mag ook nu hoor.. deal? hoeveel BTC wil je hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Laatst online: 21-01 23:38
Ah, de zondagdip is er ook zie ik. :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:09:
[...]

Kan morgen best een goede dag worden.. wie weet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S02J2Hkd_iamD1C6T0D-hPqLhwU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/xM3WXJr1Pu9iBKWL6geNUr2f.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Woohooo schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:08:
Ik dacht meer aan een kalfs entrecote op de Black Bastard met een beetje eiken rook, en een lekkere triple.. :9~

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Ray_ schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:07:
[...]

Dat heeft de gemiddelde kijker al na 1 zo'n video van hem.
Niet vermoeiend, vermoeid.
Je zag dat ie een beetje aan het einde van z'n latijn was.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 13:42
self fulfilling prophecy…

Als maar genoeg mensen er in geloven gaan ze er naar handelen.

Deze vette dip is ingegeven door Elon Musk, heeft het rekenmodel van de Pi cycle top dat destijds ook ingecalculeerd?

Zelf geloof ik niet in die Pi cycle, alleen heel irritant dat het nu toch zo lijkt te verlopen, in ieder geval op de korte termijn.
Hopelijk is dit gezeik met een paar dagen/weken weer passé en lachen we er met z’n allen om hoe hysterisch we nu zijn… en anders…HODL tassen vol munten en tot over een paar jaar mensen… 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Btc kopen of ADA, vragen des levens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17
Die heb ik niet.. doe maar gewoon voor btc, daar hebben we allemaal wat aan Harold..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
De $TSLA shorters kunnen er misschien ook $MSTR bijnemen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Basxt schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:10:
Echt nul bounce gewoon. Dit gaat nog wel ff zakken denk ik.
Wat bekijk je nu? Ik zie al even een vrij gelijke BTC trend en geen strak rode candle die ergens doorheen raast?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Ronald.42 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:11:
[...]

Ik dacht meer aan een kalfs entrecote op de Black Bastard met een beetje eiken rook, en een lekkere triple.. :9~
Hond, schijnt ook bij de juiste garing heel goed te zijn van de kamado.
Gaat nu in de aanbieding zie ik, en dat is maar goed ook want het is tegenwoordig al redelijk aan de prijs dat spul.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Laatst online: 09-10 16:04
Hertog_Martin schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:55:
[...]

Mja aan andere kant wat heeft ie nou werkelijk gedaan? De bronnen die ie aanhaalde over koolgestookte farms zijn van nadat ie plan om bitcoin betalingen te accepteren in gang had gezet. Tesla mag toch stoppen ermee? Z'n statement was verder nog loved over crypto.

Dat dan duizenden onvolwassen meteen hysterisch worden is niet zijn schuld.

En tja macht, het is eerder de labiliteit van bitcoin. Zijn werkelijke macht in bitcoin is gering. Zelfs de 1 miljard stake is feitelijk maar klein deel.
Labiliteit van BTC is net zo "labiel" als de aandelen beursen waar een zelfde effect ontstaat bij bepaalde tweets of statements door invloedrijke figuren, ook oorlogen worden zo geschapen. Mensen op bepaalde posities moeten gewoon beter weten, ik ging ervan uit dat Elon wel een slim ventje is.. Maar blijkbaar zit ook hij in een flinke narcistische bubbel (lekker pijltjes naar Mars te schieten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
AMARONE schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:12:
Btc kopen of ADA, vragen des levens.
Waarom niet 50/50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-10 16:01

aex351

I am the one

Bitcoin gaat volgens verwachting goed omlaag zeg. Zo zie je maar weer hoe één Twitter bericht de markt heeft wakker geschud. Het zou wat echt zijn wanneer het terug naar de 9000 gaat. Hoeveel mensen zullen dan failliet zijn.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
aex351 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 23:14:
Bitcoin gaat volgens verwachting goed omlaag zeg. Zo zie je maar weer hoe één Twitter bericht de markt heeft wakker geschud. Het zou wat echt zijn wanneer het terug naar de 9000 gaat. Hoeveel mensen zullen dan failliet zijn.
Weinig, ze houden gewoon net zoveel geld over als een jaar geleden.
Hooguit moet de Lambo weer verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
Uhhhhh mag hopen dat men well sells heeft klaarstaan 8)7

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Sssst, 9000.nog even niet aub.
Pagina: 1 ... 245 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!