MicroWhale schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:37:
Even mijn take:
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit fantastisch vind. Ik zie mijn PF in € sterk in waarde dalen, maar ik smul echt van de rel die nu gaan de is op internet/twitter/reddit/etc... briljant gewoon hoe zuur mensen kunnen worden over de tweets van één man. En dat die man dan zo arrogant is, of slim? geen idee, om gewoon bij zijn standpunt te blijven (hij heeft op sommige punten nog gewoon gelijk).
Elon spreekt zichzelf ook wel tegen (Doge is even centralized als Btc) en maakt zichzelf tot meme (Dogefather), terwijl iedereen in de community hem nu uitkotst vanwege zijn rake tweets. Bovendien brengt hij zijn bedrijf Tesla (of ook andere bedrijven?) in moeilijkheden omdat die Btc bezitten. Hoeveel macht heeft hij om daar iets af te dwingen wat betreft koop/verkoop van Btc? We zullen het allemaal volgende week zien, in een nieuwe aflevering van goede crypto, slechte crypto.
Dit maakt me een gelukkig mens.
Of ik bullish of bearish ben? Bullish. Kei bullish. Waarom? Iedereen die vanaf 8-februari Bitcoin gekocht heeft wil dikke winst. Die gaan niet of moeilijk verkopen. En dat is volgens mij meer dan 40% van alle Bitcoin. Zie daarnaast S2F en Bullcycle. Het klopt weer als een bus, met de grootste nerd ter wereld als katalysator voor de dip. Grote vraag: Wat zal voor de stijging richting 100k gaan zorgen?
De cryptomarkt is volatiel dat hoort erbij en accepteert iedereen ook wel.
Het gaat erom dat één man de markt in korte tijd weet te verpesten.
Dat wordt niet geaccepteerd en daarom lees je ook dat hij uitgekotst wordt.
Beetje vergelijkbaar met McAfee en zijn tweets en manipulatie.
De dip zal zich zeker herstellen en vele zullen de dip gebruiken om weer in te kopen.
Echter, de tweets van Elon zullen niet snel vergeten en vergeven worden.
Mcafee kent iedereen ook nog wel.