[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 237 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.332 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OUR1XhsYvK7PgRWC5lcp8h6FCss=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5u5XZHsIcvfFb3PzHS92CgbW.jpg?f=fotoalbum_large
Lekker wakker worden. ADA nu bijna de grootste in mijn PF. Echt lekker bezig 😚

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
XLM zit inmiddels ook op een ATH

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:01
bukkum schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:37:
[...]

Moet Ada wel dippen. Hoeveel rek zou er nog in zitten vraag ik me af. Blijft maar gaan.
Rek ? Rekt? REKT? REKT !!!

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/50/3a/a1/503aa1fb5b8be1b764476138d8288eb2.jpg

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 19-10 11:54

-Sander-

///M Powerrrrrr

Wackmack schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:38:
[Afbeelding]
Lekker wakker worden. ADA nu bijna de grootste in mijn PF. Echt lekker bezig 😚
Heel goed,.. maar vergeet niet om ook winst te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

PlanR schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:25:
Hoelaat komt de zondag dip?
Heb 70% Fiat staan voor het geval dat 😄
Hopelijk is die gisterenavond en vannacht al geweest ;).

Vannacht voor 1,94 een bergje Enjin gekocht voor 1,94 en een extra zwikkie Ripple voor 1,43. Vooral die Enjin voelde lekker omdat ik die onlangs voor 2,66 verkocht had.

Verder nog iets in BTC gestopt net boven de 47k gisteren.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:19
Taro schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:30:
Vandaag maar de ADA dips kopen en BTC tops shorten? :)
Mag ik vragen hoe jij/jullie een prijs bepalen op de dip's? Is dit dmv een TA, garanties uit het verleden of gewoon een gok? Of is dit het grootste geheim? 

Ben hier wel benieuwd naar om deze markt beter te leren begrijpen, respect naar iedereen als je dit niet wilt delen..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-10 11:23
-Sander- schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:39:
[...]

Ik heb iets boven de $2 flink wat winst genomen omdat ik dacht dat het een psychologische grens zou zijn. Maarja, de mensen hebben er zin in! Toch altijd een onbestemd gevoel als zo'n coin daarna lekker doorkachelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

BTFD schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:41:
[...]

Mag ik vragen hoe jij/jullie een prijs bepalen op de dip's? Is dit dmv een TA, garanties uit het verleden of gewoon een gok? Of is dit het grootste geheim? 

Ben hier wel benieuwd naar om deze markt beter te leren begrijpen, respect naar iedereen als je dit niet wilt delen..
Grootste geheim is buy low, sell high.. O-)
Schijnt nog steeds lastig te zijn, velen doen het andersom :P

[ Voor 6% gewijzigd door -Sander- op 16-05-2021 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-10 21:52
-Sander- schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:41:
[...]

Grootste geheim is buy low, sell high.. O-)
Nee man, buy high sell low en repeat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bananeman schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:21:
[Embed]
Currency of Earth. Doge. Gast is gek.
Het verbaast me dat Elon Doge support ipv Teslacoin.

Teslacoin is a digital currency pushing towards a decentralised and sustainable world supporting Free Energy and Renewable Energy ... spreekt hem vast meer aan }:O

Maargoed vandaag dus van belang hoe de weekly close gaat zijn. 46641 vs 49376 in 6u tijdsbestek geeft een aardige marge. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cauk73EVyDuv1E_tfBq3cUiA9ZQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OlcryBujOFY3rcxopkoMlz18.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8zkCQ81fJcBUP402kMjL6sOrwmk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eLWZxMZ9rYpWjRVkPmZ43gY4.png?f=user_large

Intussen krijgt Charles Hoskinson het deksel op zijn neus bij Mark Cuban die feitelijk zegt: laat eerst maar wat zien met echte gebruikers voordat we praten (Charles had hem op zijn boederij uitgenodigd :F )

Maar intussen is Cuban wel met Musk bezig om Doge als een gek te shillen en te pompen.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-10 11:23
[...]

Voor mij is het een mix van gevoel/sentiment dat heerst op fora/groepen etc., volume waarmee gehandeld wordt en moving averages die als support dienen. Hier een random blog over moving averages zodat ik 't niet uit hoef te typen maar als je het interessant vindt zou ik er meer over zoeken. Maar ik moet er bij zeggen dat ik alleen op de grotere toppen en diepere dalen probeer te anticiperen en niet op kleine bewegingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-10 10:44
Aangezien ik nu met een zak fiat zit.. ga ik misschien toch een andere auto kopen.. geen tesla.. zijn sowieso te duur voor de particulier. En grote kans dat het bedrijf failliet is binnen 5 jaar.

[ Voor 34% gewijzigd door Pelox op 16-05-2021 09:51 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Ik heb hier wat filmpjes over bekeken en probeer dit te doen mbv de Bollinger, EMA en de RSI. Tot nog toe een kwestie van continue zelf proberen toe te passen, vallen en opstaan en heel veel met elkaar vergelijken maar het gaat steeds een beetje beter. Tot ik denk dat ik het door heb en gigantisch weer op mijn bek ga uiteraard ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Zo die bullflag komt zo uit een boekje.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 20:12
wat zijn jullie ideeen over BTC? Vandaag kleur bekennen?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 21:47

dnzm

Knorrig

Een candle is rood, een candle is groen
In mijn portfolio is altijd wat te doen

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Toch even winst gepakt op ADA, 42% op +1000 stuks. Deels in ETH en BTC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bananeman schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:21:
[Embed]
Currency of Earth. Doge. Gast is gek.
Die gast zei in het begin zelf dat DOGE een meme coin is en dat het grappig zou zijn als het door hem een betaalmiddel wordt in de toekomst. Hij zit totaal voor zijn eigen belangen te shillen op Twitter. Hij wil met zijn status verantwoordelijk zijn voor een grote verandering binnen de wereld van digitale munten om op dit gebied ook de geschiedenisboeken in te gaan.

Ik vind dit overigens totaal onorgineel van Elon, omdat hij zijn grote vriend Kanye West probeert na te doen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Aslanboy1905 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:56:
[...]

Die gast zei in het begin zelf dat DOGE een meme coin is en dat het grappig zou zijn als het door hem een betaalmiddel wordt in de toekomst. Hij zit totaal voor zijn eigen belangen te shillen op Twitter. Hij wil met zijn status verantwoordelijk zijn voor een grote verandering binnen de wereld van digitale munten om op dit gebied ook de geschiedenisboeken in te gaan.

Ik vind dit overigens totaal onorgineel van Elon, omdat hij zijn grote vriend Kanye West probeert na te doen.
Die is bijna net zo gek als Elon, maar net niet helemaal.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Short geopend op ADA 2,02 euro. Laat maar ploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:19
Kijk, weer wat termen gezien waar we op kunnen zoeken! Bedankt voor het delen.. d:)b

En dat het moeilijk (danwel onmogelijk) blijft, blijkt nu wel bij BTC. Je kunt honderd lijnen trekken en toch is er niemand die het zeker weet.

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dnzm schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:56:
Een candle is rood, een candle is groen
In mijn portfolio is altijd wat te doen
Herman Finkers approves of this message _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
keanu_ schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:51:
Vandaag gewoon dik boven de 50k.

Zero.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

keanu_ schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:51:
Bitcoin kan maar 1 kant op en dat is down (of up). Bitcoin is namelijk pure polution. De blockchain loopt op steenkool. Echt niet ok in een wereld waar olie de standaard is.

Daarnaast is dit het Bitcoin ecosysteem:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/phdS-Giaiucd6YrjCFZj09ubuSk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/T5tkZSSrfTmCI8iQtrtTaDzj.png?f=user_large

Niet veel ecosyteem.

Bitcoin is daarom ook kansloos, blockchain 1.0, veel polution. Je kunt er niet eens een Tesla mee kopen.

Hier bijvoorbeeld het ADA ecosysteem:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-95pgl65BQuQTWMr99ROrDuMTjs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TJHEkifbFXiHtSIG2rFqRrci.jpg?f=fotoalbum_large

Zoals je ziet mega veel ecosysteem. Heul veul logo's en vakjes en termen.

Alleen voorlopig wil Mark niet bij Charles op de boerderij komen, dat is ff een puntje. Maar als deze technische struggles opgelost kunnen worden en het slaapfeestje doorgaat voorzie ik een mooie toekomst voor Cardano.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-10 16:16

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:02:
[...]

Vandaag gewoon dik boven de 50k.
Exact, heb net ook een zakje NANO gekocht die snakt ook weer naar een groene paal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Bananeman schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:45:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Intussen krijgt Charles Hoskinson het deksel op zijn neus bij Mark Cuban die feitelijk zegt: laat eerst maar wat zien met echte gebruikers voordat we praten (Charles had hem op zijn boederij uitgenodigd :F )

Maar intussen is Cuban wel met Musk bezig om Doge als een gek te shillen en te pompen.
En terecht.

Wat draait er nu daadwerkelijk op ADA? Zelfs dat Ecosystem in je quote en hierboven al een keer, wat voor baanbrekends iets staat daar op? De helft is onzin zoals exchanges, partners, core foundations, labs, programmeer talen? Tuurlijk traden Binance en Coinbase je coin, daar verdienen ze op. Je eigen foundation onder foundations zetten 8)7 , partners zoals PWC, Salesforce, Cambridge die misschien persoonlijk ooit eens met ADA gespeelt hebben, niks officieels. En dan nu die school in Afrika, alsof die daar blockchain nodig hebben, daar gaat alles met pen en papier.

Maar goed, onderschat de kracht van social media en de grote groep niet. Die blijven maar kopen. DOGE, ADA, het maakt niet uit. En daarom is het zo risicovol om dr tegenin te gaan. Ook al kloppen de fundamentals niet, dat maakt voor velen niet uit.

Succes iedereen met een short, maar zorg voor genoeg marge zodat je het kunt uithouden als iets op Twitter of Tiktok viraal gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Aslanboy1905 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:56:
[...]

Hij wil met zijn status verantwoordelijk zijn voor een grote verandering binnen de wereld van digitale munten om op dit gebied ook de geschiedenisboeken in te gaan.
Op het gebied van elektrisch rijden help ik hem, op het gebied van crypto kan hij de t*fus krijgen :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
wouterwouter2 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:05:
[...]

Wat draait er nu daadwerkelijk op ADA?
Niets. Allemaal belofte en hype. Ik hoop dat de belofte enigszins uitkomt, anders dump ik mijn ADA sowieso z.s.m. :) Live gaan van smart contracts is de volgende en misschien wel belangrijkste mijlpaal waar iedereen op zit te wachten.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-04-2023
BTC100K2021 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:04:
[...]

Exact, heb net ook een zakje NANO gekocht die snakt ook weer naar een groene paal.
Ik hou van NANO, die komt altijd weer onverwachts knallend uit de hoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Kent iedereen de ADA mega dump nog na de hardfork? :X
Je mooie winst kan zomaar verdampen en dan is het nog maar de vraag of er weer zo’n FOMO pump komt..

Winst pakken dmv traden, BTC blijft de opperpappa. De rest is leuk voor de snelle gains.

[ Voor 22% gewijzigd door -Sander- op 16-05-2021 10:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lennie schild
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18-10 13:11
Mooi ADA weer iets gezakt. Weer wat bijgekocht. Fiat Panda SOON.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

wouterwouter2 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:05:
[...]

En terecht.

Wat draait er nu daadwerkelijk op ADA? Zelfs dat Ecosystem in je quote en hierboven al een keer, wat voor baanbrekends iets staat daar op? De helft is onzin zoals exchanges, partners, core foundations, labs, programmeer talen? Tuurlijk traden Binance en Coinbase je coin, daar verdienen ze op. Je eigen foundation onder foundations zetten 8)7 , partners zoals PWC, Salesforce, Cambridge die misschien persoonlijk ooit eens met ADA gespeelt hebben, niks officieels. En dan nu die school in Afrika, alsof die daar blockchain nodig hebben, daar gaat alles met pen en papier.

Maar goed, onderschat de kracht van social media en de grote groep niet. Die blijven maar kopen. DOGE, ADA, het maakt niet uit. En daarom is het zo risicovol om dr tegenin te gaan. Ook al kloppen de fundamentals niet, dat maakt voor velen niet uit.

Succes iedereen met een short, maar zorg voor genoeg marge zodat je het kunt uithouden als iets op Twitter of Tiktok viraal gaat.
Veel portfolio's draaien op dit moment op ADA. ADA draait ook veel rendement voor traders.

Ik vind deze aanval op ADA wel wat kort door de bocht, ADA is supergroen, weinig polution en ook erg efficiënt.

Blockchain 3.0, weinig polution ook en straks met smart contracts is het toch wel een blijvertje denk ik.

Ze staan niet voor niets op plaats 4 van alle coins, dat betekent toch wel dat er flink op gespeculeerd wordt. Crypto is vertrouwen want er is geen incentrieke waarde.

Als veel mensen erop vertrouwen dat ze winst maken is dat de puurste vorm van adoptie.

ADA heeft weinig polution dus mensen vertrouwen heel diep in ADA. Het is proof of stake dus weinig polution.

5 miljoen Ethiopische studenten. Bijna geen polution.

Ik denk dat de toekomst uit zal wijzen dat er niet veel ruimte is voor andere coins dan Cardano.

Ze hebben ook een werkende website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
ADA 4 sale

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:17:
[...]

Veel portfolio's draaien op dit moment op ADA. ADA draait ook veel rendement voor traders.

Ik vind deze aanval op ADA wel wat kort door de bocht, ADA is supergroen, weinig polution en ook erg efficiënt.

Blockchain 3.0, weinig polution ook en straks met smart contracts is het toch wel een blijvertje denk ik.

Ze staan niet voor niets op plaats 4 van alle coins, dat betekent toch wel dat er flink op gespeculeerd wordt. Crypto is vertrouwen want er is geen incentrieke waarde.

Als veel mensen erop vertrouwen dat ze winst maken is dat de puurste vorm van adoptie.

ADA heeft weinig polution dus mensen vertrouwen heel diep in ADA. Het is proof of stake dus weinig polution.

Ik denk dat de toekomst uit zal wijzen dat er niet veel ruimte is voor andere coins dan Cardano.

Heerlijk dit _/-\o_

Gr, Charles :7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou altijd een klein aantal achterwege van dit soort munten, ongeacht de prijs.
Die gaan dikwijls in staking nu omdat ik er toch niks mee doe.
Zelfs een zak met DOGE omdat die mentale 1$ er toch ooit komt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Bananeman schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:45:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Ik zie de ene graaier z'n shit promoten bij de andere graaier..
De eerste lijkt wel een beetje wanhopig.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10 12:33
Zouden ze daar in Ethopië niet denken dat Cardano iets is wat je kunt op eten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterwouter2
[...]

Ik zag de website niet op hun ecosysteem plaatje. :D All-in dus :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

[...]

...Ze hebben ook een werkende website.
:D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 20:12
[...]

Ik proef toch enig sarcasme in dit verhaal ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

stranger1851 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:13:
[...]

Ik hou van NANO, die komt altijd weer onverwachts knallend uit de hoek.
De Nano is gewoon een klein cryptomuntje welke acteert alsof het eigenlijk heel groot is ;).

Net als met Nano aquaria bijvoorbeeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gEqHo7fGGahD8HKYHGQLR7uVXl4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oJAjoNOM60zdlq7Xjt2xJNCq.jpg?f=user_large
30cm b x 20cm d x 17cm h.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Het is een en al voor teken, net de Nespresso cups aangevuld en die waren allemaal groen. Daarnaast ook pomodoro tapenade weggegooid ivm houdbaarheid.

De vraag is niet wanneer, maar hoe hard we omhoog gaan 8)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Biohazzard21 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:19:
Zouden ze daar in Ethopië niet denken dat Cardano iets is wat je kunt op eten?
Je zou het denken ja. Ben er ooit geweest, vraag me niet waarom, wat een armoede. Maar hartstikke mooi land is het eigenlijk. Heb zelfs de zeer zeldzame Abessijnse wolf in het wild gezien. _/-\o_

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Mooody schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:19:
[...]

Heerlijk dit _/-\o_

Gr, Charles :7
Charles! Jij hier?!

Dat verklaart ook meteen je nickname, je bent altijd een beetje humeurig. Is het omdat niemand naar je boerderij wil komen? Arme jongen toch.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Jeetje, ik was even een weekje op vakantie.

Gelukkig wel nog even op de fiat knop gedrukt en kleine winstjes kunnen maken tussendoor.

Toch wel -10% in dollar, oh well, was een fijne vakantie :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VwVkNX7OIPUC-UaMLI-VoWiSopQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NwV9FPDq5X11IvitRmVApKhF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

keanu_ schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:22:
[...]

Ik proef toch enig sarcasme in dit verhaal ;).
:? Ik ben een altist, ik ken geen sarcasme?

ADA is here 2 stay. Ze hebben al behoorlijk 1 berenmarkten overleefd en al die tijd keihard gewerkt aan hun website.

Nu is het moment eindelijk aangebroken voor Cardano. Ze hebben het momentum zeer goed uitgesteld, weinig polution omdat ze super groen zijn en midden in de De-Fi hype bijna een werkend product met slimme contracten hebben. PoS dus geen vervuiling, zelfs Ethereum heeft dat niet eens en die is bijna $4k.

This is gentlemen.

Als je nu niet in ADA zit ben je gewoon af, kwestie van tijd tot die net zoveel waard is als Ethereum want ADA heeft al proof of stake, dus weinig polution en dat heeft Ethereum niet eens en die is bijna $4k.

Charles rookt ook sigaren en alle succesvolle miljairdairs mensen die ik ken roken ook sigaren. Dat is toch geen toeval?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Bananeman schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:25:
[...]

Charles! Jij hier?!

Dat verklaart ook meteen je nickname, je bent altijd een beetje humeurig. Is het omdat niemand naar je boerderij wil komen? Arme jongen toch.
Gewoon over een jaar nog eens naar kijken, als de grote jongens hun zakken hebben gevuld en het muntje weer terug is naar af, en die af ligt dan natuurlijk iets hoger dan de vorige af, en dat komt door de bagholders.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Harry Mens heeft nu ook weer eens crypto op het menu staan, in de huidige uitzending.
Tsja, weer eens wat anders dan snelgroeiende teakhout plantages :O

[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 16-05-2021 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:50

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:30:
[...]

:? Ik ben een altist, ik ken geen sarcasme?

ADA is here 2 stay. Ze hebben al behoorlijk 1 berenmarkten overleefd en al die tijd keihard gewerkt aan hun website.

Nu is het moment eindelijk aangebroken voor Cardano. Ze hebben het momentum zeer goed uitgesteld, weinig polution omdat ze super groen zijn en midden in de De-Fi hype bijna een werkend product met slimme contracten hebben. PoS dus geen vervuiling, zelfs Ethereum heeft dat niet eens en die is bijna $4k.

This is gentlemen.

Als je nu niet in ADA zit ben je gewoon af, kwestie van tijd tot die net zoveel waard is als Ethereum want ADA heeft al proof of stake, dus weinig polution en dat heeft Ethereum niet eens en die is bijna $4k.

Charles rookt ook sigaren en alle succesvolle miljairdairs mensen die ik ken roken ook sigaren. Dat is toch geen toeval?
Wise words being spoken O-)

Geen financieel advies, U kunt uw gehele inleg verliezen

[ Voor 5% gewijzigd door ApC_IcE op 16-05-2021 10:34 ]

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]
Ik kijk naar MA's, closes van vorige candlesticks en patronen (eerdere tops/bodems op bepaalde timeframes, higer lows/lower highs, etc.). Ik trek geen lijntjes, driehoeken, etc. Voor de snelle trades op de 3 minute en om de langere termijn te spotten de 4H/1D/3D & 1W. De 1M is leuk, maar kan ik niet zoveel mee.

Zoals bij ADA zojuist zie je op de 3 minute chart +-driemaal (blauw) een candle die onhoudbaar is. Bij de 3e keer zie je zelfs dat hij inzakt. Dat is vaak het moment waarop ik verkoop. Daarna zie je een lower high (geel) en dat is vaak het moment waarop ik een short open als het bijv. Bitcoin of ETH betreft.

Daarna zijn er 3 opties: Is de stijging relatief klein geweest, dan kan de MA25 support bieden om daarna de stijging door te zetten. Is de stijging wat groter geweest, dan is de bovenste groene balk het moment om je short te sluiten en weer in te stappen. Is de stijging enorm geweest, dan is het vaak de onderste groene balk (MA99). Gooit daarnaast Bitcoin op dat moment ook roet in het eten, dan zal de onderste groene balk het ook niet houden en moet je even wachten totdat er een stuk lager weer support wordt gevonden.

Uitstappen doe ik vaak gefaseerd en instappen ook. Nooit alles op 1 niveau of limit order plaatsen, want 100% goed zitten lukt je toch niet. Je kunt dus bijv. 33% reserveren voor iedere groene balk en snel weer instappen met de rest als blijkt dat de bovenste al support biedt. Zakt de koers ook onder de laagste door, dan wacht je tot de bodem gevonden is en zet je daar het restant in. Soms verkoop ik onderweg naar beneden ook weleens met wat verlies als ik het gevoel heb dat de boel gaat instorten. Nooit te lang blijven zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/93wQ6cxpGIAB2qNXEPpgTtyV-4w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hT23We5KKfr8HhfNCtnb8ldJ.png?f=fotoalbum_large

Nou is dit een voorbeeld van ADA van zojuist, niet een perfect mooi voorbeeld en het is geen exacte wetenschap. Er komt ook wat gevoel en pragmatiek bij kijken, maar hopelijk biedt dit wat inzicht in een mogelijke manier om uit- en instapmomenten te bepalen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
RaptorXS schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:34:
Harry Mens heeft nu ook weer eens crypto op het menu staan, in de huidige uitzending.
Tsja, weer eens wat anders dan snelgroeiende teakhout plantages :O
Ik kijk meer naar die VibroFit trilplaat, ff wat ADA winst ertegenaangooien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19-10 08:04
Heerlijk de ADA bashers. Ach ja, hoge bomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-10 09:20
In de vorige bearmarket ging ADA ook vol onderuit. En dat kan gewoon weer gebeuren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
MaStar schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:40:
In de vorige bearmarket ging ADA ook vol onderuit. En dat kan gewoon weer gebeuren natuurlijk.
Absolutely. Misschien wat minder extreem omdat ze nu in de tussentijd stuk meer opgeleverd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ook grappig dat Kim Dotcom in een hoekje BCH probeert the shillen :')
BCH is 10x block time, 10 block size en drop fee van 100x, zoals hij beweert.
:')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Rebbelx schreef op zondag 16 mei 2021 @ 08:45:
Vertrouwen in S2F van planb. Klopt al maanden dus ik blijven hodlen!
Bitcoin S2F model is a self-fulfilling prophecy powered by NgU technology.

https://twitter.com/SatoshiLite/status/1393399671695892485

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Slux schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:46:
[...]

Bitcoin S2F model is a self-fulfilling prophecy powered by NgU technology.

https://twitter.com/SatoshiLite/status/1393399671695892485
Zegt de Litecoin maker. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Qunix schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:43:
Ook grappig dat Kim Dotcom in een hoekje BCH probeert the shillen :')
BCH is 10x block time, 10 block size en drop fee van 100x, zoals hij beweert.
:')
Echt, al gaat dat ding nog x100, die ga ik never nooit kopen.
Puur omdat ik Roger Ver gewoon een enge griezel vind.

YouTube: Roger Ver Rage Quit Interview

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 13-10 14:18
-Sander- schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:39:
[...]

Zat ik inderdaad net aan te denken. Dat even 10% pakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:17
peterhhh schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:42:
[...]

Absolutely. Misschien wat minder extreem omdat ze nu in de tussentijd stuk meer opgeleverd hebben.
Dat maakt helemaal geen flikker uit. In een echte bear gaat ADA ook gewoon weer terug naar 0,10 cent. Het is nu niet ineens allemaal anders.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:40:
Hahhaha yeah right. _O-

ADA is PoS en hebben bijna smartcontracts.

PoS.

Weet niet of je bekend bent met die letters?

Staan in het alfabet sowieso. Het alfabet bestaat ook al heel lang en is de vorige bearmarket ook niet verdween. Dusja.

1 + 1 = 2

Sowieso is dit een andere bullrun dan 2017. Alleen coins met potentie pumpen nu. Daarom daalt Bitcoin ook enorm. Zit geen potentie (meer) in. PoW, is wel veilig maar slurpt enorme hoeveelheden stroom. Behalve bij DOGE. Dat komt omdat DOGE veel minder polution heeft.

2017 was daarnaast gedreven door speculatie van retail. Nu zit er ook speculatie van bedrijven en instituten in. Compleet andere situatie. Je kunt die 2 soorten speculatie niet met elkaar vergelijken, het gaat nu om excentrieke waarde.

Crypto heeft namelijk geen insentrieke waarde net zoals goud, dus het is onmogelijk dat het daalt, vooral als het stijgt.

Waarom mensen denken dat er weer een bearmarket ontstaat op termijn is mij dan ook een raadsel.

Dit is blockchain, een onmisbare techniek voor zowat alle toekomstige problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
zwembroek schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:49:
[...]

Dat maakt helemaal geen flikker uit. In een echte bear gaat ADA ook gewoon weer terug naar 0,10 cent. Het is nu niet ineens allemaal anders.
Conservatieve boy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Moon boy!

XRP = trash

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 21:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bjZWdrztEbJmxwvFj3gWA6vsaVk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DdRK4pZ5IIzLgiVIAacaNuRD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
zwembroek schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:49:
[...]

Precies, alles weer -95% en meer, hoe goed de tech ook.. het draait puur en alleen om geld, als in euro's en dollars, verdienen. De rest van het verhaal is bladibla.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Daarom doe ik niet meer aan locked staking op Binance. Ik wil 100% controle hebben over mijn coins zodat ik ze kan verkopen wanneer ik wil.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Qunix schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:47:
[...]

Zegt de Litecoin maker. ;)
En Slux :P

We gaan het zien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:49:
[...]

Hahhaha yeah right. _O-

ADA is PoS en hebben bijna smartcontracts.

PoS.

Weet niet of je bekend bent met die letters?
Piece of shit?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qunix
Hier kan ik wel stiekem om lachen:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1c_mbpWQAUPFyI?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1dEi9bUUAE5boE?format=jpg&name=smallAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1dEi9bVoAQTSjB?format=jpg&name=small

Elon doet daar flink aan mee. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bananeman schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:53:
Daarom doe ik niet meer aan locked staking op Binance. Ik wil 100% controle hebben over mijn coins zodat ik ze kan verkopen wanneer ik wil.
Precies. Daarom moet je ze nooit locken in staking maar gewoon veilig in de spotwallet zetten van een 3e partij die jouw keys in handen heeft.

Ander heb je geen totale controle.

Stel dat Binance offline gaat en je niet je staking kunt unlocken?

De horror.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Het is 2017/2018 all over again. Dikke altcoin tech gaat bitcoin over nemen. Bitcoin? Is niks...altcoins lossen problemen op! Zo is natoer. En dan komt de bear om de hoek. De global marketcap verdampt en alles staat weer op standje begin. De enige coin met nog waarde is dan Bitcoin. Mensen geloven echt in sprookjes op een gegeven moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-10 21:36
Denk dat ADA kleine correctie krijgt, ziet er "bearish" uit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-10 09:09

The Chosen One

Zie signature!

Na een ZTA (zeer technische analyse) van dit topic ben ik tot de volgende conclusie gekomen; BUY BITCOIN!!! SELL ALT COINS!!! SELL BITCOINS! BUY ALT COINS!

[ Voor 17% gewijzigd door The Chosen One op 16-05-2021 11:03 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 22:35
Ik ga zo wat van mijn ADA verkopen. Dikke x25 winst.
Mooi man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:09

Bever!

3

Xrp ready to go imo

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Over 2 maanden gaat iedereen spijt hebben dat ze geen BTC hebben bijgekocht op 48k want geen vertrouwen. Zo ga je ook nooit rijk worden als je alleen BTC koopt wanneer er vertrouwen is want dan staat de markt ook hoog.

Clowns :+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peterhhh
Aslanboy1905 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:01:
Over 2 maanden gaat iedereen spijt hebben dat ze geen BTC hebben bijgekocht op 48k want geen vertrouwen. Zo ga je ook nooit rijk worden als je alleen BTC koopt wanneer er vertrouwen is want dan staat de markt ook hoog.

Clowns :+.
Je gaat sowieso niet rijken worden als je denkt rijk te worden als je op 48k inkoopt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Nou kom op btc.. knal eens omhoog.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
zwembroek schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:56:
[...]

Het is 2017/2018 all over again. Dikke altcoin tech gaat bitcoin over nemen. Bitcoin? Is niks...altcoins lossen problemen op! Zo is natoer. En dan komt de bear om de hoek. De global marketcap verdampt en alles staat weer op standje begin. De enige coin met nog waarde is dan Bitcoin. Mensen geloven echt in sprookjes op een gegeven moment.
_O-

Love it. Bitcoin boy!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:18
Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:58:
[...]

Die is bijna net zo gek als Elon, maar net niet helemaal.
Iemand met Asperger en een narcist lopen een bar binnen..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:45
zwembroek schreef op zondag 16 mei 2021 @ 10:56:
[...]

Haha dit inderdaad

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
peterhhh schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:02:
[...]

Je gaat sowieso niet rijken worden als je denkt rijk te worden als je op 48k inkoopt _O-
Nee want stel dat ik nu 2 BTC koop dat ben ik echt goed de sjaak. Vooral als BTC een keer naar 288.000 dollar gaat. Ja daar wordt je idd niet rijk van. Koop nu beter voor 80.000 ADA!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-10 11:11
VET to the rescue

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 22:21
zwembroek schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:05:
[...]

Nee want stel dat ik nu 2 BTC koop dat ben ik echt goed de sjaak. Vooral als BTC een keer naar 288.000 dollar gaat. Ja daar wordt je idd niet rijk van. Koop nu beter voor 80.000 ADA!
Je zou willen dat je vorig jaar 80.000 ADA gekocht had.
Maar ja, ADA = shit, gebakken lucht hè, dus dat doe je niet.

Geen zorg echter, de BTC gaat echt wel naar de 100k, je moet alleen geduld hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Stop met het verkopen van btc op 49k.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Pelox schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:08:
Stop met het verkopen van btc op 49k.
Druk ik nu de hele tijd al op sell ipv buy? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterwouter2
[...]

!Remind me 1 year.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
[...]

Wishful thinking + “hoge boom” sarcasme in 1 post, netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Als ETH/BTC weer 0,08 aantikt toch maar wat eth omzetten in btc.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 22:35
HoppyF schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:08:
[...]

Geen zorg echter, de BTC gaat echt wel naar de 100k, je moet alleen geduld hebben.
Gebakken lucht, prima!
Winst is winst

Hans de Geus houdt het bij vastgoed
https://www.nrc.nl/nieuws...-dat-moet-anders-a4043476

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Laatst online: 13-10 20:31
Eindelijk gaat HOT naar de maan....of ben ik te voorbarig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851
Rien43 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:15:
Eindelijk gaat HOT naar de maan....of ben ik te voorbarig?
Als die de 10 cent haalt heb ik een Porsche 911 bij elkaar, no Lambo

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 21:13
Prachtig dit. Mensen zijn overtuigd dat Cardano de nieuwe Bitcoin is.

En dan zitten we in theorie pas op de helft van deze bullrun. Dit gaat rektheid brengen tot een ongekend niveau.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
Gelukszoekr schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:17:
Prachtig dit. Mensen zijn overtuigd dat Cardano de nieuwe Bitcoin is.

En dan zitten we in theorie pas op de helft van deze bullrun. Dit gaat rektheid brengen tot een ongekend niveau.
Weet je wat? HOT is niet alleen de nieuwe Bitcoin, maar ook de nieuwe blockchain. Eat that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
stranger1851 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:16:
[...]

2e hands of nieuw?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
stranger1851 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:16:
[...]

Tegen die tijd omzetten naar Doge en een Tesla van kopen.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851
Nieuw :D
Deze HOLO roept zomaar het VERGE gevoel uit 2017 bij me op _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
HoppyF schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:08:
[...]

Praat nou niet zo dom man. Als je in de bear market ADA koopt ben je gewoon slim bezig. En ja ik had dat graag gekocht. Maar niemand weet waar de markt op dit moment naar toe gaat. Het enige wat ik zeg dat alles terug naar standje begin gaat in een echte bear market. Ik had ook wel voor 50.000 euro DOGE willen kopen in de bear. Maar kijk gewoon hoeveel alts 2000% hebben gedaan. ADA is echt niet uniek in deze insane gains. Bijna elke alt komt aan de beurt. En ik beweer nergens dat ADA technologisch gezien een shit coin is. Ik zeg alleen nogmaals dat alles back te zero gaat in de bear en dat BItcoin als enige nog de meeste waarde heeft. Maar ook Bitcoin valt dan flink terug. In de volgende bear ga ik ook ADA in slaan op 0,10 cent. Alleen nu er duizenden euro's in pompen en hodlen door de bear ga je compleet rekt. En als je dat niet geloofd ook prima. Jij hebt makkelijk praten met je paar honderd euro aan ADA. Dat is niet meer dan een leuk experiment.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
zwembroek schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:22:
[...]

Praat nou niet zo dom man. Als je in de bear market ADA koopt ben je gewoon slim bezig. En ja ik had dat graag gekocht. Maar niemand weet waar de markt op dit moment naar toe gaat. Het enige wat ik zeg dat alles terug naar standje begin gaat in een echte bear market. Ik had ook wel voor 50.000 euro DOGE willen kopen in de bear. Maar kijk gewoon hoeveel alts 2000% hebben gedaan. ADA is echt niet uniek in deze insane gains. Bijna elke alt komt aan de beurt. En ik beweer nergens dat ADA technologisch gezien een shit coin is. Ik zeg alleen nogmaals dat alles back te zero gaat in de bear en dat BItcoin als enige nog de meeste waarde heeft. Maar ook Bitcoin valt dan flink terug. In de volgende bear ga ik ook ADA in slaan op 0,10 cent. Alleen nu er duizenden euro's in pompen en hodlen door de bear ga je compleet rekt. En als je dat niet geloofd ook prima. Jij hebt makkelijk praten met je paar honderd euro aan ADA. Dat is niet meer dan een leuk experiment.
Zoals ik 20k aan ada had gekocht voor een paar honderd euro.. alleen moet je ze dan wel hodlen en niet verkopen na 100%.

Zero.

Pagina: 1 ... 237 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!