Hij lijkt ook nog redelijk stand te houden op die 2 dollar.Richh schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:32:
ADA anderhalve week geleden (?) gekocht op 1.29, nu boven de 2 dollar. Oh en staked op Kraken betaalt ook nog elke week uit![]()
Wat een grap. En ik maar Bitcoin sparen. Die weer rond de 50k aan het kutten is. Man man man
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
ik ben klaar vandaag, weer 15% op de trading pot, we zien morgen wel weer.
Lekker slapen allemaal 👍
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Shitcoin verpest het feestje weer hoor.Tominatie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 02:03:
Moooooooooooooooooooooooooon
[ Voor 65% gewijzigd door stranger1851 op 15-05-2021 02:43 ]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Echt bizar. Ik ook op 80k sats uitgestapt. Huilen.zwembroek schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:27:
[...]
Echt waar....zit ik met mijn Bitcoin. Nu vind ik het risico to groot om dot terug te kopen op deze koers. Fucking niet normaal. Hold ik die coins al zo lang om weer de boot te missen. Nah ja als bitcoin nu even naar de 60k gaat dan praten we nergens meer over.
En interessante tokenomics
Enniewee, dat je het ff weet. Ik ga weer terug het zwarte gat in.

Btc zie ik ondertussen weer zakken. De enige echte hodl die ik heb, nog nooit verkocht.
[ Voor 22% gewijzigd door Pelox op 15-05-2021 07:33 ]
Zero.
Ach ja ik ben blij met mijn gains maar als ik geen fouten had gemaakt dan had ik nu minstens 4x zo veel. Ik heb echt wel geleerd om te hodlen maar tegen sommige krachten als de tweets van Elon kan je niet tegenop. Ik loop liever winst mis dan dat ik shitcoins blijf hodlen door de bear market. Been there done that. Mijn plannen zijn echt altijd geniaal maar de uitvoering zo ontiegelelijk slecht. Ik heb nu een 64k bitcoin nodig om alle misgelopen winst van dot goed te maken.AFCAjax schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 06:23:
[...]
Echt bizar. Ik ook op 80k sats uitgestapt. Huilen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
69k soon toch?zwembroek schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 07:40:
[...]
Ach ja ik ben blij met mijn gains maar als ik geen fouten had gemaakt dan had ik nu minstens 4x zo veel. Ik heb echt wel geleerd om te hodlen maar tegen sommige krachten als de tweets van Elon kan je niet tegenop. Ik loop liever winst mis dan dat ik shitcoins blijf hodlen door de bear market. Been there done that. Mijn plannen zijn echt altijd geniaal maar de uitvoering zo ontiegelelijk slecht. Ik heb nu een 64k bitcoin nodig om alle misgelopen winst van dot goed te maken.
Als je op zoek blijft gaan naar waarom dingen zijn zoals ze zijn of zaken gaan zoals ze gaan dan kan je wel aan de gang blijven. Je kan ook dingen/zaken dood beargumenteren of analyseren. Waarom lopen mensen met goud om de nek terwijl ik dat foeilelijk vindt. Aangezien goud algemeen geaccepteerd is kan ik op zoek blijven gaan naar het waarom maar ik denk niet dat het wereldbeeld daardoor veranderd. Ik kan het maar beter accepteren/consensus hierover sluiten.Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:46:
[...]
Eens. Maar ik ben ook altijd toch wel opzoek naar argumenten waarom Bitcoin/crypto niks is. Ik denk dat "we" (er van uitgaande dat je werkelijk geloofd in een toekomst) wel in staat moeten zijn om dingen te beargumenten en ontkrachten. Dat verstevigd je positie en maakt je minder kwetsbaar voor de momenten waarop de koers een duikvlucht maakt
Je hebt zelf al aangegeven waarom BTC op veel vlakken (feitelijk) meer toegevoegde waarde heeft dan goud. Nu moeten we er dus met z'n allen voor zorgen dat het algemeen geaccepteerd gaat worden. De weg hierna toe gaat niet zonder horten op stoten en langs die weg staan een hoop kritische mensen die zeggen dat het niets is. Deze moet je negeren waarbij we blijven promoten dat BTC feitelijk een betere investering is dan goud. Uiteindelijk volgen er meer schapen over de dam en wordt BTC wereldwijd een algemeen geaccepteerd waarde product. Er zullen altijd mensen zijn die blijven zeggen dat het niets is (kijk naar mij en mijn aversie tegen gouden kettingen).
Bitcoin heeft nu eenmaal de toekomst en gaat op den duur echt wel de market cap van goud voorbij. Dat is een kwestie van tijd en wellicht gaat dat veel sneller als we met zijn allen denken. En dan kan de TechnoKing wel eea roeptoeteren, BTC heeft nog nooit zoveel het nieuws gezien als de afgelopen periode.
We zitten midden in dat acceptatie proces en maken het live mee. We zitten er in voor de poet maar zitten dat ook niet diegene die in goud zitten?
Dat is wel erg Bitcoin kerk gepraat. Hoe zit het met de nadelen, zoals dat bitcoins kunnen verdwijnen waar goud altijd fysiek zal blijven bestaan? De totale waarde van Bitcoin is gebaseerd op de waarse van Bitcoin en het totaal aantal Bitcoin. Hoeveel van dat totale aantal is daadwerkelijk beschikbaar en welk deel staat ergens op een harde schijf en zal nooit meer in gebruik kan worden genomen?Crawl NL schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 07:53:
[...]
Als je op zoek blijft gaan naar waarom dingen zijn zoals ze zijn of zaken gaan zoals ze gaan dan kan je wel aan de gang blijven. Je kan ook dingen/zaken dood beargumenteren of analyseren. Waarom lopen mensen met goud om de nek terwijl ik dat foeilelijk vindt. Aangezien goud algemeen geaccepteerd is kan ik op zoek blijven gaan naar het waarom maar ik denk niet dat het wereldbeeld daardoor veranderd. Ik kan het maar beter accepteren/consensus hierover sluiten.
Je hebt zelf al aangegeven waarom BTC op veel vlakken (feitelijk) meer toegevoegde waarde heeft dan goud. Nu moeten we er dus met z'n allen voor zorgen dat het algemeen geaccepteerd gaat worden. De weg hierna toe gaat niet zonder horten op stoten en langs die weg staan een hoop kritische mensen die zeggen dat het niets is. Deze moet je negeren waarbij we blijven promoten dat BTC feitelijk een betere investering is dan goud. Uiteindelijk volgen er meer schapen over de dam en wordt BTC wereldwijd een algemeen geaccepteerd waarde product. Er zullen altijd mensen zijn die blijven zeggen dat het niets is (kijk naar mij en mijn aversie tegen gouden kettingen).
Bitcoin heeft nu eenmaal de toekomst en gaat op den duur echt wel de market cap van goud voorbij. Dat is een kwestie van tijd en wellicht gaat dat veel sneller als we met zijn allen denken. En dan kan de TechnoKing wel eea roeptoeteren, BTC heeft nog nooit zoveel het nieuws gezien als de afgelopen periode.
We zitten midden in dat acceptatie proces en maken het live mee. We zitten er in voor de poet maar zitten dat ook niet diegene die in goud zitten?
Dus Vitalik die muntjes overmaakt, is marktmanipulatie?green-tea schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:01:
[...]
Wait wat, ik heb het over marktmanipulatie en jij over pump en dump?
[ Voor 6% gewijzigd door BootjeVaren op 15-05-2021 08:22 ]
Niks mee gedaan destijds. Frustrerend.Jedi_Pimp schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:00:
[...]
@MicroWhale
Ik kijk ook al een tijdje naar DOT (en KSM), maar ik wil mezelf challengen of dit niet meer ijdele hoop is dan daadwerkelijk een aanzienlijke kans om ETH en LINK te volgen. De DOT/BTC chart maakt me niet veel wijzer. We zitten nu tegen de key resistance aan te hikken van 70.000 satoshis, en tot de ATH is er 13% marge (minder als je de wick niet meetelt). Price discovery soon?![]()
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8pMqC6KqMbv2a8EuHInZIJmJ.jpg?f=user_large)
Alles omhoog btc blijft rond de 50k hangen..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Je weet niet hoe een blockchain werkt. BTC verdwijnt niet, het eigenaarschap staat in de chain beschreven. Je kunt ze dus ook niet op een harde schijf zetten en offline bewaren.President schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 07:59:
[...]
Dat is wel erg Bitcoin kerk gepraat. Hoe zit het met de nadelen, zoals dat bitcoins kunnen verdwijnen waar goud altijd fysiek zal blijven bestaan? De totale waarde van Bitcoin is gebaseerd op de waarse van Bitcoin en het totaal aantal Bitcoin. Hoeveel van dat totale aantal is daadwerkelijk beschikbaar en welk deel staat ergens op een harde schijf en zal nooit meer in gebruik kan worden genomen?
Heerlijk. Rond de 1.50 nog een beetje zitten traden en er mooi wat winst tussenweg gehaaldkeepitfrosty schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 07:01:
Pfiieew matic heeft geen slechte run weer gehad zeg. Die is on fire de laatste tijd.
Ik HODL nu, geen idee waar de volgend bounce gaat zijn. D weg naar de maan lijkt aardig vrij

ADA daarentegen verkocht vlak voor de 2 USDT. De correctie was al eerder geweest (net voor 1.95) en dus ging het daar niet goed. Gelukkig wel met een order vanaf 2.05 meegelift.
Goud er BTC verschillen niets, het draait allemaal om vertrouwen. Enige voordeel van goud is dat sommige mensen er fysiek mee kunnen pronken om hun nek. Als je mag kiezen tussen 10€ goud of BTC, dan kies je degene waar je het meest vertrouwen in hebt richting de toekomst.President schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 07:59:
[...]
Dat is wel erg Bitcoin kerk gepraat. Hoe zit het met de nadelen, zoals dat bitcoins kunnen verdwijnen waar goud altijd fysiek zal blijven bestaan? De totale waarde van Bitcoin is gebaseerd op de waarse van Bitcoin en het totaal aantal Bitcoin. Hoeveel van dat totale aantal is daadwerkelijk beschikbaar en welk deel staat ergens op een harde schijf en zal nooit meer in gebruik kan worden genomen?
Maar als je het niet kunt omruilen voor eten/drinken, zal het uiteindelijk 0 € waard zjjn.
Hattrick: Thorgal Eagles
Schaarste. Dat bedoel ik met iets blijven analyseren tot het kaput is. We weten toch allemaal dat we niet eeuwig grondstoffen kunnen blijven delven. Het raakt een keer op. Of goud danwel BTC iets is waar een beperkt aantal mensen maar toegang tot hebben en of het dan ook nog waarde heeft zal pas blijken aan het einde van de 'we hebben er niet meer van, en nu' cyclus. Ondanks dat blijft de mens (feitelijk) een handels dier en zal handel (vraag/aanbod) altijd blijven bestaan.President schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 07:59:
[...]
Oh, da's ook nog een dingetje ja, en dat roept bij mij als absolute nitwittende noobkoek gelijk de volgende vragen op:Richh schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 01:32:
ADA anderhalve week geleden (?) gekocht op 1.29, nu boven de 2 dollar. Oh en staked op Kraken betaalt ook nog elke week uit
- als ik primair wil HODLen en niet actief elke dag ga zitten traden, is het dan wel of niet het handigst om alles waarmee het kan te staken voor zo lang mogelijk?
- in het verlengde: Binance biedt liquid swaps, waarmee je ook nog een paar procenten rente meepakt. Is dat net zo'n goed idee als ik denk?
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Klopt, ik had het beter 'onbereikbaar' kunnen noemenWhySoSerious schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:16:
[...]
Je weet niet hoe een blockchain werkt. BTC verdwijnt niet, het eigenaarschap staat in de chain beschreven. Je kunt ze dus ook niet op een harde schijf zetten en offline bewaren.
0,30 dollar🚀stranger1851 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:30:
Wat verwachten jullie van VET dit jaar, hoe hoog kan hij komen denken jullie?
Het is vrij nutteloos om te vragen wat men van munt X verwacht dit jaar.. er is namelijk geen pijl op te trekken. Zoals je ziet kunnen bepaald gebeurtenissen of tweetsstranger1851 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:30:
Wat verwachten jullie van VET dit jaar, hoe hoog kan hij komen denken jullie?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
edit: nu weer richting 49K
[ Voor 7% gewijzigd door Sluw op 15-05-2021 08:48 ]
Ja mooi dat Dot eindelijk een keer het luchtruim heeft gekozen 🚀
En speciaal voor jou er een keertje doorheen.Sluw schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:42:
Toch mooi om te zien hoe alles aan de ketting van BTC ligt, ook ADA die even z'n adem inhoudt al gaat die wel lekker door. Ik zie wel dat BTC 3 x rond de 49K op 1H gebounced is wat toch wel een goed teken is lijkt me.
edit: nu weer richting 49K
Ben benieuwd of we snel omhoog bouncen of gewoon maar afglijden naar de 42k.
[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 15-05-2021 08:52 ]

ADA, DOT & KSM, bedankt voor de mooie start van de dag!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Haha ja maar dat is nog geen afgeronde 1H candle... hopiumknakworst schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:50:
[...]
En speciaal voor jou er een keertje doorheen.
Doen het totaal niet lekker. Week geleden ofzo stond XOR $250 hoger.deppenboks schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 06:46:
XOR, Val en PSWAP gaan ook lekker.
En interessante tokenomics
Enniewee, dat je het ff weet. Ik ga weer terug het zwarte gat in.
/f/image/5FlUpCuPtBtIObevFo6yyNNJ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 53% gewijzigd door Sluw op 15-05-2021 08:56 ]
Hmm? Lijkt toch weer in zijn broek te gaan schijtenPelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:23:
Btc ziet er weer top uit vandaag. 69k soon.
56k.. waar kan ik tekenen?Sluw schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:55:
Ik denk dat BTC zo'n patroontje als 23-25 april gaat maken, dus misschien nog even een korte val dit weekend en dan weer naar de saaie 56K regionen.
[Afbeelding]
Zero.
Ik maakte een grapje..keepitfrosty schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:56:
[...]
Hmm? Lijkt toch weer in zijn broek te gaan schijten
Zero.
Van mij mag die!Sluw schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:55:
Ik denk dat BTC zo'n patroontje als 23-25 april gaat maken
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Nu nog een correctie? Ik zou niet op te laag rekenen. Dikke inverted Bart Simpson in de maak. Time is on our side.BTFD schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:57:
[...]
Van mij mag die!Al mijn (belachelijke) sell orders zijn getriggerd en zit nu compleet in FIAT te wachten op de volgende correctie..
Ik hoop het!Sluw schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:59:
[...]
Nu nog een correctie? Ik zou niet op te laag rekenen. Dikke inverted Bart Simpson in de maak. Time is on our side.
Zero.
Precies, we zijn eerder op weg naar de 45k.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Geen Bart Simpson?MicroWhale schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:03:
[...]
Precies, we zijn eerder op weg naar de 45k.
Zou kunnen, maar dat weten we dan maandag pas.
De 47 is een belangrijke supportlijn.Pelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:06:
Als we nu droppen vallen we zo naar de 41k ben ik bang..
En de 44
De 47 bandbreedte zie ik nog wel, maar 44? Waar zit de support op 44?jelle24121990 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:11:
[...]
De 47 is een belangrijke supportlijn.
En de 44
Zero.
Ben pas 2 weken bezig in deze wereld en ben wat voorzichtiger geworden na die laatste dump, die heeft mij namelijk (zoals bij de meeste) aardig wat centjes gekost!
ETH is @ the moment alweer 300 gezakt, met meerdere muntjes is dit best leuk daytraden
‘Mam, ik ben weer naar boven hè!’, riep Rick naar zijn moeder. Nog voordat die kon antwoorden rende hij de trap op terwijl hij zich afvroeg hoe zijn crypto’s het tijdens zijn lunch hadden gedaan. Zijn kamer was een rommeltje. Zijn kleren lagen overal verspreid door zijn kamer. Eigenlijk moesten ze gewassen worden, maar hij kon zich er niet druk over maken. Zolang hij zijn trainingsbroek en hoodie had, kon hij zich goed concentreren op zijn werk. Nou ja, werk.
Sinds kort deed hij niks anders meer dan het handelen in crypto. School was een afgesloten hoofdstuk. Hij had zich het laatste half jaar dat hij daar door had gebracht totaal niet ingezet, met bijbehorende ontoereikende resultaten. In het gesprek met de directeur had hij zowel aan zijn ouders als aan de school moeten opbiechten dat hij helemaal niks had gedaan en eigenlijk ook niet van plan was om nog te gaan leren. En hij stond in zijn recht, had hij opgezocht. Hij was in diezelfde periode zeventien geworden, dus niet meer leerplichtig. Dat had in eerste instantie tot enorme boosheid van zijn vader geleid. De rit naar huis was, op een kleine woordenwisseling met zijn vader na, nog wel okay geweest…. Thuis was het pas echt losgebarsten. Zijn vader kreeg een enorme woedeuitbarsting en kon niet begrijpen waarom hij, zijn zo slimme zoon, zijn leven weggooide. En omwille van wat? Moeder en zoon zaten aan de eettafel. Moeder durfde geen standpunt in te nemen, want vader had gelijk, maar ze wilde haar zoon niet afvallen. Vader liep ondertussen driftig gebarend door de keuken om Rick te vertellen dat hij nu toch echt zijn hele leven aan het vergooien was.
Rick zat daarentegen rustig, navelstarend af zitten wachten totdat de gemoederen in huize van Norel wat bedaard waren. Hij wilde graag zijn uitleg doen, maar vader was nog niet klaar met zijn uitbarsting. Hij had door alle ophef eigenlijk al in het kantoortje van de directeur zijn verhaal willen doen, maar hij had het niet gepast gevonden om zijn verrassing daar te droppen. Ook had hij het wel eerder aan zijn ouders willen vertellen, maar op welk moment? En hoe? Geen enkel moment had hij geschikt gevonden om het ze mede te delen. Want dat was het eigenlijk. Een mededeling. Toegegeven, hij nooit een ster in het communiceren van dit soort dingen, dus nu de kogel echt door de kerk was, kon hij niet meer anders. Zo had hij eigenlijk het altijd gedaan.
‘Pap, mam, geen zorgen’, zei hij kalm en hij haalde zijn hoofd tussen zijn schouders vandaan, ‘ik wilde het jullie al een tijdje vertellen, maar ik kon geen goed moment vinden. Nu is het beste moment.’ Zijn moeder keek hoopvol op en zijn vader trok zijn wenkbrauwen omhoog. Wat kon zijn afvallige zoon hem vertellen dat dit alles een positieve wending kon geven?
Rick begon te vertellen over zijn vriend Dylan, die hem een jaar geleden geïntroduceerd had met het fenomeen crypto. Hij refereerde kort naar zijn eerste gesprek met vader, waarin deze afkeurend naar hem gereageerd had en dat ze af hadden gesproken dat hij er niet meer dan een kwart van zijn spaargeld, toen 500 euro, in mocht steken. Hij had zich daar keurig aan gehouden. Eerst 100 euro, dat vrij snel gereduceerd was tot een tientje… De volgende 100 euro kwamen beter terecht waardoor, door wat kleine meevallers, het verlies weer goedgemaakt werd. Daarna had hij ook de overige 300 euro ingelegd. Maar niet zonder eerst flink wat onderzoek te doen naar de werking van de markt, verzekerde hij zijn vader. Op de sceptisch gestelde vraag hoeveel hij nu dan bij elkaar gesprokkeld had met zijn crypto-avontuur, antwoordde hij droog ‘het is nu ongeveer 1.5 miljoen waard’. Hierna had vader weer zijn wenkbrauwen opgetrokken, maar nu was ook zijn mond wijd open gevallen. Daarna had hij zijn fles whisky er bij gepakt en was naast moeder aan de keukentafel gaan zitten.
De gemoederen waren duidelijk gesust en het gesprek had zo nog een paar uur geduurd. Moeder was van haar geloof gevallen en haakte af. Het ging er bij haar niet in dat je met naar groene en rode balkjes staren geld, laat staan veel geld, kon verdienen. Aan de andere kant wilde vader alles weten over hoe hij tot dat enorme bedrag gekomen was. Daarnaast hoorde Rick dat ze extra belasting moesten gaan betalen, omdat het vermogen van het huishouden opeens tot astronomische hoogte gestegen was. Iets wat ze tot voor kort nooit hadden hoeven doen.
‘Echt waar?’, vroeg Rick verbaasd.
‘Ja, maar dat kun je gemakkelijk betalen. Dat is 1.2% van wat je hebt’, zuchtte zijn vader en keek hem met een grijns aan. Rick knipperde met zijn ogen.
‘… maar weet je wel hoeveel dat is?’, zei Rick vol ongeloof. Hij moest zich inhouden om zijn stem niet te verheffen.
‘Ja, ongeveer 18000 euro?’, zei vader droog. Ze bleven elkaar even met grote ogen aankijken. Rick berekende het in zijn hoofd en concludeerde dat zijn vader gelijk had, waarna vader de stilte verbrak, ‘zoveel heb ik verdomme nog nooit op mijn hele bankrekening gehad man. Komt goed. Als je 18 bent mag je het helemaal zelf gaan doen.’
‘Of laten doen.’, voegde hij er na een korte pauze aan toe.
Sinds die avond waren zijn ouders om en mocht hij dagelijks traden. Met de afspraak dat hij ook tijd vrij zou maken. Voor zijn vrienden en voor andere dingen. Hij had wel een clubje vrienden op een of ander forum, maar dat was toch maar bijzaak… en hij kende die mensen allemaal niet. Niet echt. Werken deed je nou eenmaal ook niet dag in dag uit, dus er moest een balans zijn, vond moeder. Daar had hij mee ingestemd, want hij vond het af en toe wel zwaar worden.
Wil ik dit mijn hele leven blijven doen?, dacht hij.
‘Nu zeker!’, zei hij terwijl er een groene kaars ontstond op de grafiek.
46.7k kan ik wel terugvinden, maar daarna wordt het waarschijnlijk 42k (en ja ja, uiteraard via de 44k waar die vast wel even blijft hangenjelle24121990 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:11:
[...]
De 47 is een belangrijke supportlijn.
En de 44
/f/image/Bas7BBFCOB7lJwOxUTkMY14S.png?f=fotoalbum_large)
Bitcoin zit in ieder geval onder de bullmarket support band, niet per se een ramp, kan weer terugkrabbelen, maar die koop ik nog niet terug om weer op de Ledger te parkeren. Alleen longen/shorten.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
BedanktTaro schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:20:
[...]
46.7k kan ik wel terugvinden, maar daarna wordt het waarschijnlijk 42k (en ja ja, uiteraard via de 44k waar die vast wel even blijft hangen)
[Afbeelding]
Bitcoin zit in ieder geval onder de bullmarket support band, niet per se een ramp, kan weer terugkrabbelen, maar die koop ik nog niet terug om weer op de Ledger te parkeren. Alleen longen/shorten.
Zeg je daarmee omgekeerd dat het geen gek idee zou kunnen zijn om een stop loss rond de 46.6 te zetten voor diegenen die nog wel in BTC zitten? Om dan dus de drop van 46.6 naar de 42-44k regionenen in ieder geval niet uit te hoeven zitten? Jij opent vermoedelijk zelfs een (kleine) short als je ziet dat het die kant op gaat?Taro schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:20:
[...]
46.7k kan ik wel terugvinden, maar daarna wordt het waarschijnlijk 42k (en ja ja, uiteraard via de 44k waar die vast wel even blijft hangen)
[Afbeelding]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ah, dat kan ik me inderdaad goed voorstellen en goed dat je voorzichtig bent! Als ik nu in zou moeten stappen zou ik zeker nog even wachten. Daytraden doe ik niet aan.BTFD schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:19:
[...]
Ben pas 2 weken bezig in deze wereld en ben wat voorzichtiger geworden na die laatste dump, die heeft mij namelijk (zoals bij de meeste) aardig wat centjes gekost!Om die rede gekozen om het weekend veilig in FIAT door te brengen en is het hopen dat mijn orders weer getriggerd worden bij een dip..
ETH is @ the moment alweer 300 gezakt, met meerdere muntjes is dit best leuk daytraden
Herkenbaar, heb gisteren ook maar de winst gepakt en terug naar fiat.BTFD schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:19:
[...]
Ben pas 2 weken bezig in deze wereld en ben wat voorzichtiger geworden na die laatste dump, die heeft mij namelijk (zoals bij de meeste) aardig wat centjes gekost!Om die rede gekozen om het weekend veilig in FIAT door te brengen en is het hopen dat mijn orders weer getriggerd worden bij een dip..
Ja, waarbij je wel rekening moet houden met een wick naar beneden, dus 46.6k is net te krap, ik zou wat extra marge naar beneden nemen.twit schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:35:
[...]
Zeg je daarmee omgekeerd dat het geen gek idee zou kunnen zijn om een stop loss rond de 46.6 te zetten voor diegenen die nog wel in BTC zitten? Om dan dus de drop van 46.6 naar de 42-44k regionenen in ieder geval niet uit te hoeven zitten? Jij opent vermoedelijk zelfs een (kleine) short als je ziet dat het die kant op gaat?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Zowel op de 1H als 4H bevind die zich nu in een driehoek en is de StochRSI laag, dus misschien een kleine uitbraak omhoog
Goede vraag! Was meer gebaseerd op gevoel i.c.m. een harde les van de vorige keer, de 'nieuwe' ATH wat gisteren is bereikt en de berichten dat BTC een kant moet gaan kiezen maakte mij wat onzeker..Matthias87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:59:
Correctie op welke beweging precies?
Geen wetenschappelijke onderbouwing dus en is het meer, better safe than sorry
Les 1: het kost geen centjes. Denk aub niet in winst of verlies. Je verliest pas als je geld opneemt. Anders heb je geen 'verlies' of 'winst',.BTFD schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:19:
[...]
Les 2: kijk niet op dagen of weken. Maar jaren.
Les 3: met kleine aantallen heeft dat traden echt weinig zin in kader van profit. Gewoon lekker laten staan en hodl.
Er is wel een pijl op te trekken hoor, alleen moet je in relatie tot de btc cyclus spreken.Khaelos schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:37:
[...]
Het is vrij nutteloos om te vragen wat men van munt X verwacht dit jaar.. er is namelijk geen pijl op te trekken. Zoals je ziet kunnen bepaald gebeurtenissen of tweetseen munt omhoog of omlaag drukken
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Les 3 vind ik leuk. Traden met kleine aantallen heeft weinig zin. Maar 'kleine aantallen' zijn ook relatief. Kleine aantallen Bitcoin / Ethereum?MaStar schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:17:
[...]
Les 1: het kost geen centjes. Denk aub niet in winst of verlies. Je verliest pas als je geld opneemt. Anders heb je geen 'verlies' of 'winst',.
Les 3: met kleine aantallen heeft dat traden echt weinig zin in kader van profit. Gewoon lekker laten staan en hodl.
Iedereen kiest er wel overwogen voor een X% van zijn vermogen in crypto te steken en uiteindelijk gaat het om een % winst. 'kleine bedragen' of 'grote bedragen'. Gisteren postte iemand per abuis ook zijn PF inclusief waarde. Voor de een is het wisselgeld, voor de ander is het 4x zijn financiële buffer met een gezin van 4.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Wat hij zegt.MaStar schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:17:
[...]
Les 1: het kost geen centjes. Denk aub niet in winst of verlies. Je verliest pas als je geld opneemt. Anders heb je geen 'verlies' of 'winst',.
En investeer in top 10 coins en verder alleen in andere veelbelovende projecten. BTC, ETH, DOT, LINK, ADA kun je je nooit een buil aan vallen. Geen panicsells en vermijd de scamcoins en zeker doge
Les 4: denk in jaren, schaf zonnepanelen an en kozijnenMaStar schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:17:
[...]

Edit: met de winst natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door elektriekert op 15-05-2021 10:25 ]
Not your keys, not your coins. Zeker als het om een substantieel bedrag gaat, zou ik het lekker op een Ledger of zoiets zetten en de boel niet staken op een exchange. Al is dat mijn meningdnzm schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:28:
[...]
Oh, da's ook nog een dingetje ja, en dat roept bij mij als absolute nitwittende noobkoek gelijk de volgende vragen op:
- als ik primair wil HODLen en niet actief elke dag ga zitten traden, is het dan wel of niet het handigst om alles waarmee het kan te staken voor zo lang mogelijk?
- in het verlengde: Binance biedt liquid swaps, waarmee je ook nog een paar procenten rente meepakt. Is dat net zo'n goed idee als ik denk?
Aan staken zijn ook weer risico's gebonden (5% rente krijg je immers nergens).
Houd er ook rekening mee dat je op een gegeven moment wellicht tevreden bent met de opbrengst, maar dat je bij veel staking aanbieders je coins echt voor een lange tijd vast zet.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mooi verhaal! Heb er zeker om gelachen maar laten we eerlijk zijn, zou zo maar eens waar kunnen zijn voor een aantal jongeren in Nederland!MicroWhale schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:20:
II
‘Mam, ik ben weer naar boven hè!’, riep Rick naar zijn moeder...
Ik ben al jaren in Les 3 blijven hangen....MaStar schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:17:
[...]
Les 1: Dit zal op zijn tijd wel slijten, maar als beginner spelen die dingen in op je gevoel en maak je vreemde keuzes..MaStar schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:17:
[...]
Les 2: Ook dit zal mijn uiteindelijk doel worden, maar dan wil ik dit niet met 1 ETH doen
Les 3: Daar ben ik het niet mee eens, begonnen met 1 ETH en inmiddels zit ik op 2.x, voor mensen met 10 BTC een lachertje maar voor mij een leuke uitkomst..
Zoals gezegd wil ik wat munten genereren van mijn "winst", verdampt dit, staat die 1 wat ingekocht heb veilig tot die1 gazillion waard is..
Idd! Mijn eerste maand met panelen en het valt mij niks tegen!elektriekert schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:25:
[...]
Les 4: denk in jaren, schaf zonnepanelen an en kozijnen
Edit: met de winst natuurlijk

Zero.
Bij mij zal de aanschaf volgend jaar pas ergens zijn, heb genoeg andere klussen in huis te doenPelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:30:
[...]
Idd! Mijn eerste maand met panelen en het valt mij niks tegen!
Nou ik ben er erg blij mee en betaald met cryptowinst dus dat is helemaal top! Pakken ze me nooit meer af.elektriekert schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:33:
[...]
Bij mij zal de aanschaf volgend jaar pas ergens zijn, heb genoeg andere klussen in huis te doen
Zero.
En als het niet zo is wordt het even uitzitten...
Dat krijg je met al die manipulatie dat tast het vetrouwen aan en uiteindelijk zorgt het voor een einde bullmarkt.roflexx schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:49:
Waar blijft die moon nou. Lijkt wel of iedereen in het weekend express naar fiat gaat omdat ze dips verwachten. En ik ben weer eens te laat.
Zero.
Monsoon: when most of Thailand's annual rainfall is accumulated and flooding can ravage the country.
is nooit anders geweest natuurlijk. Nu lijkt het misschien erger doordat het via twitter gaat met elon. maar vorige bull markten gebeurde het nog veel heftiger alleen was het niet zo zichtbaar.Pelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:50:
[...]
Dat krijg je met al die manipulatie dat tast het vetrouwen aan en uiteindelijk zorgt het voor een einde bullmarkt.
En dit zorgt niet voor het einde van de bullmarkt hoor. Het zorgt voor wat pauzes. Maar het zorgt er ook voor dat we straks weer verder kunnen. Denk maar eens na over het stuk na 62k. Echt iedereen zat long. Niet echt sustainable toch? Daarom heb je dit soort shakeouts gewoon nodig om weer gezond naar boven te gaan.
En het kan best goed dat we nog 4 a 5 maanden door kloten in dit gebied. Hadden we in 2013 ook. Probeer het dan ook gewoon niet teveel te traden, want dat kost je alleen maar geld in de long run....HoDL
Oh en voor de mensen die nooit een bearmarkt mee gemaakt hebben. Dit heeft er een mini beetje van weg. Veel korter en minder rood natuurlijk, maar het geeft je een idee hoe het gaat. Probeer er vast aan te wennen, en bewaar de rust.
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 15-05-2021 10:59 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zie dat Exodus deze mogelijkheid biedt, of zijn er betere opties?
Zie grote of kleine aantallen altijd in % van een totaal pf.RickvN schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:23:
[...]
Les 3 vind ik leuk. Traden met kleine aantallen heeft weinig zin. Maar 'kleine aantallen' zijn ook relatief. Kleine aantallen Bitcoin / Ethereum?
Iedereen kiest er wel overwogen voor een X% van zijn vermogen in crypto te steken en uiteindelijk gaat het om een % winst. 'kleine bedragen' of 'grote bedragen'. Gisteren postte iemand per abuis ook zijn PF inclusief waarde. Voor de een is het wisselgeld, voor de ander is het 4x zijn financiële buffer met een gezin van 4.
Het maakt in absolute aantallen niet uit wie hoeveel heeft. Het gaat er juist om met hoeveel % van je pf je welk risico loopt.
Weet niet wat je bij Exodus krijgt.Alpina schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:59:
Staked er iemand toevallig Solana?
Zie dat Exodus deze mogelijkheid biedt, of zijn er betere opties?
Binance biedt dit (alleen de 30 dagen optie nog beschikbaar):
:strip_exif()/f/image/OIXOhZEA8870IwXtfagnuwjl.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu ben ik alleen nog aan het bedenken wie van die slimmerikken ik, als eerste, door hem om het leven zal laten brengen.
Keuzes, keuzes...
Hier idem. Eergister alles naar fiat. Denk dat we dadelijk een grote dipper krijgen.hansvanochten schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:49:
[...]
Herkenbaar, heb gisteren ook maar de winst gepakt en terug naar fiat.
Zou je het aanraden om Link te ruilen voor extra Ada?Tominatie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:16:
ik hoop dat jullie niet het bootje missen
Probleem is dat ik te weinig op de boot heb gedruktTominatie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:16:
ik hoop dat jullie niet het bootje missen

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
MicroWhale schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:07:
Ik ben blij dat er zoveel verstandige mensen in dit topic zitten! Die zijn lekker sats en €'s aan het accumuleren en dus prooi voor de cryptokiller...
Nu ben ik alleen nog aan het bedenken wie van die slimmerikken ik, als eerste, door hem om het leven zal laten brengen.![]()
![]()
![]()
Keuzes, keuzes...

Lekker man. Ben benieuwd naar de motieven van de killer.
Update.. zinken.
[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 15-05-2021 11:25 ]
Zero.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Darrell schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:04:
[...]
Weet niet wat je bij Exodus krijgt.
Binance biedt dit (alleen de 30 dagen optie nog beschikbaar):
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/PXJ1Zp1fEGYMqns7zwyLlDPM.jpg?f=fotoalbum_large)
Gewoon doorgaan met je orkest. Komt wel weer goed. Ooit...Pelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:20:
Welke boot, want alle bootjes maken hier water..
Update.. zinken.
Gelukkig drijven Chiliz 🌶🌶🌶 op het water … jaja 🤩🥳knakworst schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:37:
[...]
Gewoon doorgaan met je orkest. Komt wel weer goed. Ooit...
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!