Zero.
Een auto is vaak ook maar een overbodig statussymbool.Tominatie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:04:
Ik rijd geen auto, de trein en fiets voldoen in m'n geval.
Ik zou al blij zijn met een Tinderdate. Maar Jasmina is nooit online.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:02:
[...]
Ik zou al tevreden zijn als ik ooit door crypto een vage Tinderdate mag volblaffen onder gunpoint.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Loterijen zijn extra belasting voor domme mensen.dorbie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:01:
Crypto en staatsloterij is toch beetje hetzelfde, niet ?
Verwijderd
Pro tips.A87 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 13:55:
Shit positie met 5% verlies gesloten FUck, ik dacht aan een easy 50K hold bottom.
Volgende keer doe ik alleen ngo maar trades als ik eerst een wandeling heb gemaakt .
Zat in een falling knife 4H te traden Dom dom dom
[Afbeelding]
Wat mij betreft een goed advies voor alle mensen die nog in willen stappen.
'Weet je het zeker? Maak even een wandeling, en kom hier dan terug.'
Bezint, eer gij begint.
Je leven zo in kunnen richten dat de auto overbodig is, dat is luxe.Raaafie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:05:
[...]
Een auto is vaak ook maar een overbodig statussymbool.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Een auto is eigenlijk gewoon luxe. We kunnen overal komen met ov, maar met een auto kies je zelf wanneer je vetrekt, met wie etc.We.are.cake schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:10:
[...]
Je leven zo in kunnen richten dat de auto overbodig is, dat is luxe.
En het ov brengt je van een plek waar je niet bent, naar een plek waar je niet wilt zijn. Altijd nog een heel stuk naar t station fietsen/lopen, of de bus, een grote ellende.
Kijk maar uit, AIVD leest mee en die doen niet aan humorStevenzeN schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 13:17:
Jongens, trek ten strijde! Vannacht allemaal de straat op om alle Tesla's in de brand te steken! Wij zijn niet langer het speeltje van één of andere aspergekweker uit de US of A! SAMEN STAAN WIJ STERK
Toen ik in Zwitserland woonde was dat geen probleem. Nooit vertraging gehad (zelfs niet bij hevige sneeuwval op een goede vrijdag waarbij vrijwel elk bedrijf gesloten is daar.Scirocco schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:12:
[...]
Een auto is eigenlijk gewoon luxe. We kunnen overal komen met ov, maar met een auto kies je zelf wanneer je vetrekt, met wie etc.
En het ov brengt je van een plek waar je niet bent, naar een plek waar je niet wilt zijn. Altijd nog een heel stuk naar t station fietsen/lopen, of de bus, een grote ellende.
Hier in NL is het gewoon ruk. 1x per uur een buurtbusje die je naar via 8 dorpen naar het station brengt in ong 20 minuten. En dan mag je nog een trein pakken. De auto is idd een must hier
Wanneer kunnen we in een bus of trein met btc betalen? Of zouden tegen die tijd het ov enkel in geschiedenis boeken terug te vinden zijn.
Buy the dips and Hodl, doen ze goed.
Strakke avg BTC overall prijs ook. Complete investering verdubbeld dus atm.
Toevallig, ik verhuis in augustus naar ZwitserlandBurnerT schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:18:
[...]
Toen ik in Zwitserland woonde was dat geen probleem. Nooit vertraging gehad (zelfs niet bij hevige sneeuwval op een goede vrijdag waarbij vrijwel elk bedrijf gesloten is daar.
Hier in NL is het gewoon ruk. 1x per uur een buurtbusje die je naar via 8 dorpen naar het station brengt in ong 20 minuten. En dan mag je nog een trein pakken. De auto is idd een must hier![]()
Wanneer kunnen we in een bus of trein met btc betalen? Of zouden tegen die tijd het ov enkel in geschiedenis boeken terug te vinden zijn.
En ik twijfel nog of ik mn auto wel of niet meeneem
stel je voor btc dipt op een dag ooit weer eens naar 20K dan is dat wel echt heel zuur voor die gast maar goed hij is er duidelijk voor de hele lange termijn en blijft gewoon kopen. Ik denk niet eens dat hij een target heeft, hij koopt en hodl bitcoin tot het eind der tijden.-Sander- schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:18:
[...]
Buy the dips and Hodl, doen ze goed.
Strakke avg BTC overall prijs ook. Complete investering verdubbeld dus atm.
Misschien wat naar ADA, VET, DOT, ETC (?) doen.
Beetje sp edit; was nog niet klaar met typen ah laat maar.
[ Voor 19% gewijzigd door The Chosen One op 13-05-2021 14:22 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Als je met geleend geld een memecoin koopt op basis van een tweet dan vraag je er ook wel een beetje om.Darrell schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 13:12:
[...]
Kon je op wachten. Zijn reputatie gaat goed naar de klote. Lul.
Maar gelukkig heeft die er wel op tijd zijn raket mee kunnen financieren.
Zeker, vooral als het keihard regent en ik moet voor werk het hele land doorkruisen denk ik toch altijd bij mezelf, dit is het meest nuttige statussymbool dat ik bezit.Raaafie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:05:
[...]
Een auto is vaak ook maar een overbodig statussymbool.
ADA gaat sowieso moon, dus thank me laterThe Chosen One schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:21:
Heeft het nog zin om LINK "om te zetten" naar een andere die mogelijk harder gaat stijgen?
Zal er in die idd wat (zeker niet alles) inzettten maar er gaan hier zo'n 50 crypto's moon.
[ Voor 49% gewijzigd door The Chosen One op 13-05-2021 14:27 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
No hoor. Zonder auto kan ik mijn hobbys niet meer uitvoeren. Wie trekt de boot naar het water, welke bus of trein brengt me naar mijn favoriete visstek, etc etc etc etc etc...Nee een auto is meer dan luxe.Scirocco schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:12:
[...]
Een auto is eigenlijk gewoon luxe. We kunnen overal komen met ov, maar met een auto kies je zelf wanneer je vetrekt, met wie etc.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Precies wat ik zei dus, een luxezwembroek schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:24:
[...]
No hoor. Zonder auto kan ik mijn hobbys niet meer uitvoeren. Wie trekt de boot naar het water, welke bus of trein brengt me naar mijn favoriete visstek, etc etc etc etc etc...Nee een auto is meer dan luxe.
Gevaarlijk en LINK gaat echt nog wel flink stijgen hoor, don't chase the pump, let the pump come to you.The Chosen One schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:21:
Heeft het nog zin om LINK "om te zetten" naar een andere die mogelijk harder gaat stijgen?
NANO doet het momenteel ook erg goed, hoort zeker in het rijtjeThe Chosen One schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:21:
ETH ging toch naar 27K of gaan ze beide naar 27K?Pelox schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:28:
Handjevol bnb gekocht, die gaat naar de 27k dus dat is een safebet
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik zat ook al te zoeken, blijkbaar allemaal vol in ADA.Raaafie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:28:
Moon? Zitten jullie weer naar de 10sec charts te kijken?
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 13-05-2021 14:29 ]
Nano kon ik niet direct vinden (niet dat ik er inspring) bij het 'lite menu' van Binance maar dus wel via de Pro en dan de combo's (nano/usdt etc). (switch altijd vaak heen en weer om ff gewoon "simpel overzicht" te hebben.)
Wat bepaald of een munt dat wel of niet heeft zeg maar?
[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 13-05-2021 14:32 ]
Alles gaat naar de 27K. BTC ook.DutchCrownNL schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:29:
[...]
ETH ging toch naar 27K of gaan ze beide naar 27K?
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Heeft zichzelf aardig in de voet geschoten zo.
Alles idd, alle top 10 coins gaan naar de 27k binnen nu en 5 jaar. Zo niet dan koop bij de volgende bearmarket 27k doge.
Zero.
Staat gewoon groen in de premarket dus weinig aan de hand.Crawl NL schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:31:
Ik lees zojuist dat btc hodl’ers in bestelling staande cybertrucks bij Tesla annuleren.
Heeft zichzelf aardig in de voet geschoten zo.
Als dit de dip was kan je lang wachten maar netjes van je dat je je winsten pakt. Iets wat ik nauwelijks doe omdat ik steeds geloof dat het nog hoger kan gaan. Ooit gaat het mis maar ik kick er stiekem ook wel van.Lennie schild schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:28:
Zo ADA verkocht met winst. Nu wachten om weer in te stappen.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ik kijk alleen naar de grafieken in de Delta app. Zet de filter op 1 jaar en je staat niet meer op rood (als je sinds januari hodledRaaafie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:28:
Moon? Zitten jullie weer naar de 10sec charts te kijken?
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Mag ook ook wel na al die rode candles van de afgelopen periodeChaes schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:32:
[...]
Staat gewoon groen in de premarket dus weinig aan de hand.
De kans dat je met een goede hodl of trade een flinke winst pakt is groter dan met de Staatsloterij...dorbie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:01:
Crypto en staatsloterij is toch beetje hetzelfde, niet ?
Traders weten de impact pas als dit bekend wordt gemaakt in de cijfers. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet verwacht dat Tesla dit gaat voelen.Chaes schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:32:
[...]
Staat gewoon groen in de premarket dus weinig aan de hand.
Nou ja, TSLA is nog steeds een hele grote bubbel m.i. Die gaat nog veel meer inleveren aan beurswaarde de komende jaren.Crawl NL schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:46:
[...]
Mag ook ook wel na al die rode candles van de afgelopen periode
Prima.
Daarmee bescherm je jezelf tegen te vroeg verkopen!
Ik hoop het.Chaes schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:49:
[...]
Nou ja, TSLA is nog steeds een hele grote bubbel m.i. Die gaat nog veel meer inleveren aan beurswaarde de komende jaren.
Ik gun iedere (elektrische) auto fabrikant winst behalve Tesla.
Strafrechtelijke gevolgen? Ik dacht dat bitcoin juist ongereguleerd en decentraal was?sOid schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 13:16:
[...]
Zou dit echt zijn?
Ben benieuwd of het nog strafrechtelijke gevolgen gaat hebben, deze actie van Musk. Lijkt me bijzonder moeilijk om causaliteit tussen zijn uitspraken over BTC of DOGE en koersontwikkelingen hard aan te tonen.
Heerlijk weertje buiten, goed voor de zonnepanelen. Goedkoop de auto opladen
[ Voor 47% gewijzigd door WhySoSerious op 13-05-2021 14:56 ]
Ondanks de rare capriolen van de Technoking van Tesla, denk ik anderzijds. Maar goed, we zullen beide niet zoveel hechten aan andermans meningNopheros schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:47:
[...]
Traders weten de impact pas als dit bekend wordt gemaakt in de cijfers. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet verwacht dat Tesla dit gaat voelen.
Welke auto?WhySoSerious schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:56:
Is dat geroeptoeter hier nu nog niet voorbij?
Heerlijk weertje buiten, goed voor de zonnepanelen. Goedkoop de auto opladen
https://u.today/elon-musk...-xrp-attorney-john-deaton
Ik heb vanochtend ook wat winst vrijgespeeld dacht ik om later terug te kopen, dit was een gevalletje 'sell low'... Maar ik vermoed dat er dit weekend zeker nog wel een alt dip komt door de onzekerheid rond BTC momenteel.Ray_ schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:04:
Oei. Ik dacht een gokje te wagen met KSM, maar niet helemaal in de gaten zitten houden. Is 't veel te mooi weer voor. Het terug kopen net boven de 400 euri's is 'm niet helemaal geworden, maar ik gok er nog steeds op dat we nog een keer naar beneden gaan zolang BTC zich nog niet fatsoenlijk heeft hersteld.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ondertussen gaat het beginnen op Kusama.
Kraken zou snel met een aankondiging komen.
Het ziet er naar uit dat je via Kraken kan mee doen aan de crowdloan/auctions. Misschien ook andere exchanges die dit ondersteunen, maar die onderzoek ik niet.
Anders je KSM versturen naar Polkawallet of polkadot.js.org/extension.
Het begint met Karura.
https://wiki.acala.network/karura/crowdloan
[ Voor 20% gewijzigd door enomiss op 13-05-2021 15:30 ]
https://opensea.io/seaart
Nog een paar dollar erbij en ik heb er weer 10% op binnen geharktRay_ schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:04:
Oei. Ik dacht een gokje te wagen met KSM, maar niet helemaal in de gaten zitten houden. Is 't veel te mooi weer voor. Het terug kopen net boven de 400 euri's is 'm niet helemaal geworden, maar ik gok er nog steeds op dat we nog een keer naar beneden gaan zolang BTC zich nog niet fatsoenlijk heeft hersteld.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Als je nu kijkt naar bv het ADA/ETH paar dan is ADA +17% tov ETH vandaag. Is het nu handig om een gedeelte ADA om te zetten naar ETH? Of is het net zo handig om gewoon ADA te houden en te wachten tot die nog verder stijgt?
Ik pak mn glazenbol er even bij, moment.ActualFantasy schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:20:
Vraagje.
Als je nu kijkt naar bv het ADA/ETH paar dan is ADA +17% tov ETH vandaag. Is het nu handig om een gedeelte ADA om te zetten naar ETH? Of is het net zo handig om gewoon ADA te houden en te wachten tot die nog verder stijgt?
...
Ik zie dat je het beste kan hodlen en dat ook kan blijven doen.
nu wordt 50k getest, als heel het weekend rond 50k blijft gaat het vast volgende week weer naar de 55k en dan wordt de 60k weer getestPelox schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:20:
Slap, slapper, btc. When moon of rekt soon?
nothing stops this train
of traden met extremen: buy low en sell high om zo meer ADA of ETH te genereren.Veertien14 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:32:
[...]
Ik pak mn glazenbol er even bij, moment.
...
Ik zie dat je het beste kan hodlen en dat ook kan blijven doen.
en haalt ie de targets niet geeft niet toch? gewoon lekker blijven HODL!
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 13-05-2021 15:33 ]
nothing stops this train
Kraken gaat meedoen inderdaad. Karura krijgt 20% van mijn KSM heb ik bedacht.enomiss schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:10:
Mensen niet laten afleiden door deze BTC dip.
Ondertussen gaat het beginnen op Kusama.
Kraken zou snel met een aankondiging komen.
Het ziet er naar uit dat je via Kraken kan mee doen aan de crowdloan/auctions. Misschien ook andere exchanges die dit ondersteunen, maar die onderzoek ik niet.
Anders je KSM versturen naar Polkawallet of polkadot.js.org/extension.
Het begint met Karura.
https://wiki.acala.network/karura/crowdloan
Geweldige manier om crowdfunding te doen. Win-win-situatie voor zowel de DOT/KSM-houders als de projecten die willen lanceren.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 13-05-2021 15:34 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik ga er met iets minder in want er komen ook nog andere interessante projecten.Mooody schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:34:
[...]
Kraken gaat meedoen inderdaad. Karura krijgt 20% van mijn KSM heb ik bedacht.
48 wekenMooody schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:34:
[...]
Kraken gaat meedoen inderdaad. Karura krijgt 20% van mijn KSM heb ik bedacht.
Geweldige manier om crowdfunding te doen. Win-win-situatie voor zowel de DOT/KSM-houders als de projecten die willen lanceren.
Was net wat aan het lezen, interessant zo. Genoeg te vinden hierover op Google, bijvoorbeeld: https://coinmarketcap.com/alexandria/article/what-is-karura / https://acala.network/karura/join-karuraSkalders schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:38:
waar zie je dat van karura?
[ Voor 6% gewijzigd door RickvN op 13-05-2021 15:41 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Je krijgt 12 KAR per 1 KSM zie ik. Waarde van 1 KAR is nog onbekend en daarnaast geen rente? Vraag mij dan af of dit opweegt tegen de flexibele staking bij Kraken?
https://www.crowdcast.io/e/the-polkadot--kusama/register
Als je toch al niet van plan was om KSM te verkopen, is het geen probleem.
Ik zie het ecosysteem nog flink groeien. Daarbij moet je soms een (berekenend) gokje wagen om hier en daar wat slaatjes eruit te slaan
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Klopt en daarom ook maar 1/5e deel. Dan kan ik rustig verder shoppen naar 4 andere kandidaten.enomiss schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:36:
[...]
Ik ga er met iets minder in want er komen ook nog andere interessante projecten.
Doel is om 100% KSM te verdelen, net als 100% van mijn DOT. #langetermijnvisie
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 13-05-2021 15:47 ]
Wat ik overigens doe:Kol Nedra schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:33:
[...]
of traden met extremen: buy low en sell high om zo meer ADA of ETH te genereren.
en haalt ie de targets niet geeft niet toch? gewoon lekker blijven HODL!
ETH: hodl, elke maand extra inzetten.
VET: spek ik met de winsten uiteindelijk ETH mee.
ADA: haal ik mijn inzet uit en koop ik nog meer glazenbollen van.
https://medium.com/acalan...at-to-expect-ee82a5623f92Skalders schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:38:
waar zie je dat van karura?
Tonight at 21.30 you'll be able to see me on national tv!
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 13 mei 2021
In the Dutch programme @Nieuwsuur I'll be discussing #Bitcoin and #ElonMusk and the recent information, but also whether $BTC will be a method of payment.
Super proud and very excited!
En je hebt geen garantie dat KSM over 2 jaar dezelfde waarde heeft wanneer je het terugkrijgt. Als we in een bearmarkt zitten (wat waarschijnlijk is tegen die tijd) dan kan je ook zomaar met verlies zitten..RickvN schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:42:
[...]
Je krijgt 12 KAR per 1 KSM zie ik. Waarde van 1 KAR is nog onbekend en daarnaast geen rente? Vraag mij dan af of dit opweegt tegen de flexibele staking bij Kraken?
Stuur ze maar naar mij door, help ik je er mee.Luckeh schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:52:
Ik heb de afgelopen maanden wat ETH lopen minen met m'n 3080 en heb nu een paar honderd euro in m'n wallet. Ik wil deze nu laten omzetten in euro's, waar kan ik dit het beste laten doen?
[ Voor 76% gewijzigd door Taro op 13-05-2021 16:47 ]
Coinbase.Luckeh schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 15:52:
Ik heb de afgelopen maanden wat ETH lopen minen met m'n 3080 en heb nu een paar honderd euro in m'n wallet. Ik wil deze nu laten omzetten in euro's, waar kan ik dit het beste laten doen?
Top, geniet ervanGelukszoekr schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:01:
[...]
Welkom terug
Ja, Swipe. Dat was een avontuurtje. Begin november ben ik dus "all-in" gegaan op Swipe voor de premium betaalkaart, rente en de gok op waardesteiging. Ik kocht 30.000 SXP voor €0.6638 per stuk.
Het avontuur is voortijdig getopt. Swipe besloot begin dit jaar de focus op andere zaken te leggen. Orginele Swipe kaarten zouden verhuizen naar kaarten met een Binance logo. Hier was ik van op de hoogte, maar de tokonomics werden aangepast. Hierdoor konden mensen met een premium kaart fluiten naar rente over de inleg. De rente was wel een behoorlijk onderdeel van het contract. Ik heb toen samen met wat andere klanten hoog aan de boom geschud en zodoende eerder het contract kunnen verbreken.
Toen ik weer beschikking had over mijn funds heb ik deze ook direct gedumpt. Ik was er helemaal klaar mee. Achteraf gezien heb ik ze in een dip verkocht voor €1.80 per stuk.
Ik heb met dit avontuur in 12 weken 193.2% rendament gemaakt. Ik denk dat het mijn grootste winst ooit is in zo'n korte tijd. Procentueel en absoluut. Tegelijkertijd ben ik natuurlijk niet blij. In dezelfde periode had ik met mijn originele portefeuille een x5 gedaan in plaats van slechts een x3. Dus gemengde gevoelens...
Zie hier het gedetailleerde overzicht. De euro's zijn voor een deel in de hypotheek gegaan, en een deel staat langdurig vast in een nieuw contract. Een huisbezoek met een boormachine schiet dus niet echt op
[Afbeelding]
Bedankt voor de update
Betaal je nog wel alles met die debit kaarten die je had, of was dat alleen die swipe kaart ?
Ging over zijn laatste post hij had over dat sommige coins nooit meer terug komen en nam NANO als voorbeeld met -97% echt vlak daarna kwam een pump, of het met elkaar te maken heeft weet ik niet maar het was wel heel toevallig, en ik weet dat ie een hoop volgers met centjes heeft.Pkunk schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:52:
[...]
Zit te zoeken maar wat zegt hij over nano dan? Ik weet dat hij nano heeft, maar wat heeft hij recentelijk gezegd dan?
YouTube: ALL IN ON DOGECOIN
Ja, gebruik nu een CDC kaart. 3% cashback. De vrouw was al gewend geraakt aan het gebruik van de Curve kaart. Het zijn geen grote bedragen, maar de investering is er alweer uit. Nu is het €15 per week gratis geld.Slux schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:02:
[...]
Top, geniet ervan![]()
Bedankt voor de update![]()
Betaal je nog wel alles met die debit kaarten die je had, of was dat alleen die swipe kaart ?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Prima te doen, ik gebruik mijn binance kaart ook wekelijks. Bijna alle aankopen gaan via de kaart.Gelukszoekr schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:11:
[...]
Ja, gebruik nu een CDC kaart. 3% cashback. De vrouw was al gewend geraakt aan het gebruik van de Curve kaart. Het zijn geen grote bedragen, maar de investering is er alweer uit. Nu is het €15 per week gratis geld.
Zero.
Tsja.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Er is zeer weinig vertrouwen in de markt, niet gek natuurlijk.. 1 tweet van een idioot en je verlies meer dan 10% in minuten..
[ Voor 64% gewijzigd door Pelox op 13-05-2021 17:07 ]
Zero.
Zo te lezen heb je 2017/2018 niet meegemaaktAslanboy1905 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:39:
[...]
Als dit de dip was kan je lang wachten maar netjes van je dat je je winsten pakt. Iets wat ik nauwelijks doe omdat ik steeds geloof dat het nog hoger kan gaan. Ooit gaat het mis maar ik kick er stiekem ook wel van.
Je kan vanuit je wallet direct versturen (mits in eigen beheer)
Dogecoin stock?sOid schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 13:16:
[...]
Zou dit echt zijn?
Ben benieuwd of het nog strafrechtelijke gevolgen gaat hebben, deze actie van Musk. Lijkt me bijzonder moeilijk om causaliteit tussen zijn uitspraken over BTC of DOGE en koersontwikkelingen hard aan te tonen.
Zo iemand verdiend het gewoon om alles kwijt te raken zou je haast gaan denken...
Geeft alleen maar aan hoe onvolwassen het allemaal nog is en er zitten te weinig mensen in die echt in de filosofie geloven dat dit geld zou kunnen vervangen.Pelox schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 17:03:
En ondertussen gaan we weer omlaag..
Er is zeer weinig vertrouwen in de markt, niet gek natuurlijk.. 1 tweet van een idioot en je verlies meer dan 10% in minuten..
Wat mij betreft gewoon gokken in een andere jasje
Wie!?
En die gaat ook weer een bruine vinger bij Elon proberen te halen zeker?
Man man man
Welnee, ik blijf vrolijk Doge shortenpletter schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 17:02:
Jeetje wat een depri stemming hier ,cheer up komt wel weer goed.😁
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/qujGfhZZsEQkmlVc7RM7Cqvp.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/E2MMtBqwriblacovYAhkvq4t.jpg?f=fotoalbum_large)