De baas van Binance twittert dat er zoveel vraag naar Shiba is dat de deposit adressen op zijn haha
DUCAli Baba 1001 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Heb je al uitgecasht voor een nieuwe Ducati?
Net begonnen op Okex, ATH 750 dollar, nu rond 400-450 dollarNopheros schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:05:
[...]
Nog niet beschikbaar zie ik? Zit met smart te wachten..
Ik zit op coinbase.. nog niets te zienSkywalker88 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:16:
[...]
Net begonnen op Okex, ATH 750 dollar, nu rond 400-450 dollar

Staat in cancel only mode.
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 10-05-2021 18:18 ]
@Nopheros als je zo aanbeveeld koop je ze ook man woord man van woord!
Nog $3.Tabacca schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:29:
ETH naar de 4200???
Dat komt wel na 4100 inderdaad. Na 4200 4300.Tabacca schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:29:
ETH naar de 4200???
1 sec LOL Ga wel een zoeken LOL
[ Voor 55% gewijzigd door pletter op 10-05-2021 18:38 ]
Heerlijk.. maar zet er op zn minst ff wat meme tekst bij..
Biohazzard21 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:42:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g9JwAsFqX2kcII4WjmGBridR.jpg?f=user_large)
Zero.
@Biohazzard21 geen tijd voor jullie zaten aan te dringen voor babe 😁
Ja of een naamBiohazzard21 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:42:
jullie gaan me haten, maar ik heb een fluff purr Catecoin gekocht
alles is mogelijk kijk maar naar Doge en SHIB, so much tech!
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 10-05-2021 18:53 ]
nothing stops this train
Verkeerde topicKol Nedra schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:53:
jullie gaan me haten, maar ik heb een fluff purr Catecoin gekocht![]()
Offtopic Alsjeblieft
Paar euro is ok maar als je een paar duizend doet is het een risico. en geef geen geld uit als je het niet kan missen,@Kol Nedra :no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fUrB6bNaKF2y26V1lcejJEtE.jpg?f=user_large)
Ha hahaaaaaaa
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fUrB6bNaKF2y26V1lcejJEtE.jpg?f=user_large)
Ha hahaaaaaaa
Is dat de mascotte voor de nieuwe dogecoin killer?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Kan zijn heb ze al verkocht LOL. DOGE
[ Voor 7% gewijzigd door pletter op 10-05-2021 19:02 ]
Wat zullen we vandaag weer eens kopen. Het dilemma van een crypto nerd
https://opensea.io/seaart
dit dus: max 20 euro, had ik bij SafeMoon ook gedaan --> dat werd uiteindelijk ~1300 euro waardpletter schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:58:
Paar euro is ok maar als je een paar duizend doet is het een risico. en geef geen geld uit als je het niet kan missen,@Kol Nedra [Afbeelding]
Ha hahaaaaaaa
bij pitbull ging het ook ok, van 20 --> ~55
HappyCoin 20 --> dat wordt 9999+ toch?
FairSafe 20 --> ~1.20 nu
Simple Gains --> bagholder
nothing stops this train
@enomiss vind TEL coin wel interessant die gaat overal tegen in.
catecoin heeft toch al een veel te hoge mcap om nog grote winsten te maken? dan moetie echt al een safemoon gaan doen.Kol Nedra schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:04:
[...]
dit dus: max 20 euro, had ik bij SafeMoon ook gedaan --> dat werd uiteindelijk ~1300 euro waard
HappyCoin 20 --> dat wordt 9999+ toch?![]()
FairSafe 20 --> ~1.20 nuwaarschijnlijk bagholder
Had ik gezien, maar niet zo een zin om weer een nieuwe exchange aan te moeten maken. Helaas.pletter schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:07:
@enomiss vind TEL coin wel interessant die gaat overal tegen in.
Als je terug leest zie je dat ik vanaf 4k per in stappen van 500 ga werken
Die 4100 was speciaal voor jou
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
dat dus, dat is dus de gokSkalders schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:08:
[...]
catecoin heeft toch al een veel te hoge mcap om nog grote winsten te maken? dan moetie echt al een safemoon gaan doen.
als je de grafiek kijkt en zet de Y-as met een groter bereik is alles maar 1 kleine lijn
https://www.dextools.io/a...0a1961a3db353957f9674533b
gokje wagen kan geen kwaad, geloof me dit is veiliger dan daytraden short of long, gisteren dik Rekt gegaan met RLC, liquidated

nothing stops this train
https://www.gate.io/enomiss schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:13:
[...]
Had ik gezien, maar niet zo een zin om weer een nieuwe exchange aan te moeten maken. Helaas.
is volgens mij alles wel te krijgen...
@enomiss jammer kan wel wat potentiaal in zitten hoop ik kijk het al paar weken aan.
Pirate Chain staat op het punt om uit te breken!
Elke keer bij dit soort berichten en bij de “botjes” berichten, komt het fomo gevoel sterk naar boven.Kol Nedra schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:04:
[...]
dit dus: max 20 euro, had ik bij SafeMoon ook gedaan --> dat werd uiteindelijk ~1300 euro waard
HappyCoin 20 --> dat wordt 9999+ toch?![]()
FairSafe 20 --> ~1.20 nuwaarschijnlijk bagholder
Want eerlijk is eerlijk, het zijn mooie percentages die je in een korte tijd bij elkaar hebt gehaald.
Maar ik vertik het om ergens geld in te steken waar ik niet achter sta. Waarschijnlijk laat ik hierdoor veel geld liggen.
https://www.binance.com/n...DT?layout=basic&type=spot
Blijft lekker gaan, 20% hier in zitten. Vanmorgen stukje verkocht en in Stellar Lumens gestoken.
Blijft lekker gaan, 20% hier in zitten. Vanmorgen stukje verkocht en in Stellar Lumens gestoken.
Potjandorie, toch maar bedankt danKhaelos schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:14:
[...]
Als je terug leest zie je dat ik vanaf 4k per in stappen van 500 ga werken![]()
Die 4100 was speciaal voor jou
Ik snap je punt helemaal, maar deze wereld is zo fucked up dat als je te lief en te braaf bent dat je moeilijker leeft. kijk ik ben vegetariër dus met dat betreft doe ik wel iets anders goeds.... geven en nemen is voor ieder persoon anders...streamnl schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:17:
[...]
Elke keer bij dit soort berichten en bij de “botjes” berichten, komt de fomo gevoel sterk naar boven.
Want eerlijk is eerlijk, het zijn mooie percentages die je in een korte tijd bij elkaar hebt gehaald.
Maar ik vertik het om ergens geld in te steken waar ik niet achter sta. Waarschijnlijk laat ik hierdoor veel geld liggen.
nothing stops this train
Ben aan het kijken naar nieuw project om wat in te investeren.
Siacoin (sc) lijkt me vrij interessant. Denken jullie dat dit potentie heeft?
Siacoin (sc) lijkt me vrij interessant. Denken jullie dat dit potentie heeft?
Mag ik vragen waarom XLM?Wackmack schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:19:
https://www.binance.com/n...DT?layout=basic&type=spot
ziet er goed uit. Alleen een beetje lastig te kopen. Moet je hun wallet gebruiken volgens mij.Ballie2210 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:17:
Pirate Chain staat op het punt om uit te breken!
Heel apart wat BTC doet zo...
het gevaar van BTC is dat je zelfs met 1x makkelijk rekt kan gaan. zie maart 2020WhySoSerious schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:27:
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 10-05-2021 19:29 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Je kan prima kopen via exchange tradeorge.com.richard1074 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:25:
[...]
ziet er goed uit. Alleen een beetje lastig te kopen. Moet je hun wallet gebruiken volgens mij.
Verwijderd
Ik zie eth ook bitcoin voorbij gaan in de nabije toekomst vooral als het de 10k mark raakt.
Doelde op die jump van een paar uur geleden met de rode glijbaan er achter aan.A87 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:28:
[...]
het gevaar van BTC is dat je zelfs met 1x makkelijk rekt kan gaan. zie maart 2020
Kol Nedra schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:22:
[...]
Ik snap je punt helemaal, maar deze wereld is zo fucked up dat als je te lief en te braaf bent dat je moeilijker leeft. kijk ik ben vegetariër dus met dat betreft doe ik wel iets anders goeds.... geven en nemen is voor ieder persoon anders...
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik heb eigenlijk alles al wat ik wil. Dus die “shitcoins “ laat ik graag aan andere over.
Ik ben wel met je eens dat de wereld bizar geworden is. Maar misschien is dat de leeftijd. Mijn vader zei dat al toen ik jong was.
Zojuist wat ICP gekocht, ga dit een paar jaar staken.

Is daar KYC nodig of zo gepiept?-Colossalman- schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:14:
[...]
https://www.gate.io/
is volgens mij alles wel te krijgen...
ja tikte het net ook al in het andere topic. Dit zint me totaal niets dit. Lijkt of er een grote club "gecontroleerd" zit te dumpen. Misschien een minerspool, misschien weer een club zoals tesla. Dit is iig echt niet oke.WhySoSerious schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:27:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zag m al ja.anti elppa schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:37:
[...]
ja tikte het net ook al in het andere topic. Dit zint me totaal niets dit. Lijkt of er een grote club "gecontroleerd" zit te dumper. Misschien een minerspool, misschien weer een club zoals tesla. Dit is iig echt niet oke.
Mja hoe er op te anticiperen? Just HODL?
Ja hoor, gewoon vasthouden.WhySoSerious schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:40:
[...]
Zag m al ja.
Ja ik hodl sowieso. Ik zit alleen nog in een long btc die nu nog maar amper op winst staat. Die gaat bij 56.5 wel dichtWhySoSerious schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:40:
[...]
Zag m al ja.
HODL en een short doen, profiteer mee, ben alleen laat nuWhySoSerious schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:40:
[...]
Zag m al ja.

nothing stops this train
Zou dit nooit shorten. Kans dat ze zo stoppen en er een buyer langs komt zoals 1,5 uur terug hang jeKol Nedra schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:41:
[...]
HODL en een short doen, profiteer mee, ben alleen laat nuik had me BTC scherm niet openstaan
Hij is dus niet terug omhoog gegaan maar naar beneden.
In leken taal, wat betekent dit dan?
Dit is toch goedkoper inkopen?
Of doelen jullie op manipulatie van de markt?
In leken taal, wat betekent dit dan?
Dit is toch goedkoper inkopen?
Of doelen jullie op manipulatie van de markt?
Dit betekent dat we simpelweg over pak ‘m beet 2 uurtjes keihard rekt gaan. Heel het topic in tranen want de portfolio’s zijn weer door het putje.
Hopen dat btc de 50k vast kan houden
Hopen dat btc de 50k vast kan houden
Tuurlijk! Lijkt mij een mooie munt voor de lange termijn. Wil een steady wallet opbouwen voor de lange termijn. Goed en duidelijk plan. Mooie whitepaper, duidelijke visie. Lijkt mij dat die nog wel steady omhoog kan.
Zit nu lekker gratis in RCL, nu richting de 800d al. Niet gek voor een dagje.
Is het nu slim om een deel VET & ADA om te zetten naar ETH?
ETH verbreekt elke dag zijn ATH...
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Wat op dit moment mooi in de praktijk gebracht wordtanti elppa schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:43:
[...]
Zou dit nooit shorten. Kans dat ze zo stoppen en er een buyer langs komt zoals 1,5 uur terug hang je
WTF RLC stond onderaan mijn PF. Was al vergeten dat ik die nog had. Tot mijn verbazing nu echt wel een serieuze coin in mijn PF geworden door de enorme stijging. Wat is er aan de hand??

Groene candles chasen noemen we dat. Ik zou toch altijd proberen in dips te kopen.PlanR schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:45:
@pletter
Als men over “gecontroleerd te dumpen “ praat, dan weet ik nog niet zo goed wat voor gevolgen dat heeft. Zo lang draai ik nog niet mee.
Als men over “gecontroleerd te dumpen “ praat, dan weet ik nog niet zo goed wat voor gevolgen dat heeft. Zo lang draai ik nog niet mee.
Meer mensen die niet kunnen kopen of sellen bij Pancakeswap?
al bij buys en sells krijgen deze melding in bscscan: Sorry, We are unable to locate this TxnHash
al bij buys en sells krijgen deze melding in bscscan: Sorry, We are unable to locate this TxnHash
ETH heeft dips erased from history.Tominatie schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:48:
[...]
Groene candles chasen noemen we dat. Ik zou toch altijd proberen in dips te kopen.
Ik zit sinds de 0.10 in XLM en zie het nog geen gekke dingen doen als XRP niet verder komt met hun 'lawsuit".Wackmack schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:45:
[...]
Tuurlijk! Lijkt mij een mooie munt voor de lange termijn. Wil een steady wallet opbouwen voor de lange termijn. Goed en duidelijk plan. Mooie whitepaper, duidelijke visie. Lijkt mij dat die nog wel steady omhoog kan.
Zit nu lekker gratis in RCL, nu richting de 800d al. Niet gek voor een dagje.
ik heb op XRP gegokt(en een beetje xlm) en die is tot nu toe prima gegaan.
Als iemand in hetzelfde tempo gecontroleerd opkoopt niks....streamnl schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:48:
@pletter
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dips bij ETH is op dit moment tientjeswerkTominatie schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:48:
[...]
Groene candles chasen noemen we dat. Ik zou toch altijd proberen in dips te kopen.
Sign off ,vrouw nog ff mee praten dan naar bed 4:45 wekker weer hebben jullie allen een goede crypto avond.
Lekkere sell off bezig nu, heb te hoog ingekochtNopheros schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:34:
Zojuist wat ICP gekocht, ga dit een paar jaar staken.
nasdaq stonks ook aardig rood. Wellicht gewoon van die "normale" aandelen figuren die zorgen voor de selling pressure
HOLO doet het ook lekker (sarcasme)
[ Voor 5% gewijzigd door Lennie schild op 10-05-2021 23:37 ]
Nja of juist institutional omdat er nu steeds meer vehicles komen zoals dat Greyscale Bitcoin trust (GBTC) zodat ook Wall Street er makkelijk in kan zonder de crypto exchanges.anti elppa schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:55:
nasdaq stonks ook aardig rood. Wellicht gewoon van die "normale" aandelen figuren die zorgen voor de selling pressure
Of een hedgefund die even de spaarpot leegt om dat geld in aandelen te stoppen.anti elppa schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:55:
XRP = trash
Its all in the eye of the buyerSideshowbobbie schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:50:
[...]
Dips bij ETH is op dit moment tientjeswerk
barry is er al wel ff hoor. Dat is niets nieuwstomtom901 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:57:
[...]
Nja of juist institutional omdat er nu steeds meer vehicles komen zoals dat Greyscale Bitcoin trust (GBTC) zodat ook Wall Street er makkelijk in kan zonder de crypto exchanges.
De enige met een beetje volume natuurlijkMachlah schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:24:
[...]
Welke van de 2 gebruik je voor je berekening
[Afbeelding]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Absoluut niet slim.PlanR schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:45:
Je gaat de ene gigantische gainer omruilen voor een andere gainer. Schiet je alleen maar iets mee op als je een glazen bol in de kast hebt. Lekker blijven zitten.
Het is anders dan wanneer je echt een hodl plan voor ETH zou hebben en al je shitcoin winsten die kant op zou bewegen, voor langere periode. Maar dat is het niet wat je voor ogen hebt, gok ik
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Heeft iemand z'n long positie vergeten te openen en het weer even terug naar de startpositie gedumpt? Erg bijzonder dit
Eens kijken of we die hond nog een keer een poot uit kunnen draaien

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Met alle respect, maar je weet dat die IOU's van BitZ 0.0 met de realiteit te maken hebben toch?Mooody schreef op maandag 10 mei 2021 @ 15:29:
[...]
Ik kon voor $1000 aan CSPR tokens kopen. Ik krijg er 66.666 stuks, +/- 70.000 na de vrijgave over 12 maand (ivm staking rewards)
Met de huidige koers is mijn $1000 inleg dus $1.800.000 waard![]()
Als $50k gelukt zou zijn (en daar ging ik wel vol voor), was dat nu $87.000.000 waard.
Echter zullen er nog 2 grote dumps komen; over 6 en 12 maand. Maar goed, wellicht is de prijs dan ook nog wat gestegen waardoor het woord dump met een korreltje zout genomen kan worden
Ik had ook gewild dat het zou kloppen, aangezien ik Mina heb en mijn $500 inleg nu $40k waard zou zijn volgens dezelfde BitZ exchange. Helaas klopt daar dus geen drol van.
Al dat volume is nep.
Anderhalf uur gelul over Bitcoin. Ik ben benieuwd
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zeker de moeite!Gelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 20:10:
[YouTube: Wordt Bitcoin het fundament onder een nieuw financieel systeem?]
Anderhalf uur gelul over Bitcoin. Ik ben benieuwd
[ Voor 3% gewijzigd door Alpina op 10-05-2021 20:12 ]
Het leukste van long term hodler zijn: af en toe verrast worden door je portfolioTominatie schreef op maandag 10 mei 2021 @ 19:48:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!