Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
260k, met de K van Kleingeld
260m, met M van Mozes Kriebel wat een geld

* Waah speelt zonder letters

Heel vreemd, op Yahoo Finance ook (data van Coinmarketcap).Rebbelx schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:28:
Wat is er aan de hand met Coinmarketcap... ETH springt van 3500USD ineens naar 3800 USD en terug ?!
/f/image/4Ob69HWF6QvGDmTXMfZYW34L.png?f=fotoalbum_large)
Worden grote koop orders gedaan op 3800$ zo lijkt.
[ Voor 46% gewijzigd door dubbeldekkert op 07-05-2021 16:07 ]
En dan realiseer je dat hij op $ staat terwijl je normaal op € kijkt.
Gebruik je het juiste netwerk.MarvinG schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:00:
Ik wil net XLM van Stormgain overmaken naar Bitvavo. Echter als ik mijn Memo ID invul bij Stormgain krijg ik de melding 'onjuist formaat'. Terwijl ik gewoon mijn XLM address en Memo kopieer vanuit Bitvavo.... wat doe ik verkeerd?
Ik had vanochtend met een andere munt ook zoiets.
Een ERC20 munt kan je niet transferen op het BEP20 netwerk.
Weet niet waar XLM op zit?
Zou erg mooi zijn maar ik verwacht daar niet veel van aangezien Chiliz vooral in het clubgebeuren zit.Cpt.Iglo schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:26:
Ik heb geen glazen bol, en jullie waarschijnlijk ook niet, maar hoe denken jullie over de prijs van Chiliz en het EK van volgende maand? 😉
Ook de aanbiedingen naar de fans in de Socios app zijn voornamelijk nog gericht op keuzes welke weinig invloed zullen krijgen vanuit het EK. Althans, ik zie niet echt in hoe de tenuekleuren voor volgend seizoen (zijn de meeste clubs al te laat mee), de keuze voor de bus beschildering etc door het EK beinvloed zuillen worden.
Pas wanneer Chiliz contracten weet af te sluiten met nationale bonden en via die route fans aan zich weet te binden kan dat enige invloed hebben.
Maar wie weet zie ik iets giga over het hoofd en is jouw hoop een terechte, ik hoop met je mee
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Maar 4 x per dag ofzoLapa schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:07:
Herkent iemand dit? Je opent je favoriete koersen site of app en denkt "WHAT THE FUCK IS HIER GEBEURD!!"
Soort van, buy the euro, sell the dollar.
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 07-05-2021 16:13 ]
Had ook totaal niet gehoeven achteraf, stomme actie misschien zelfs. Toen ik eraan begon had ik voor een maat zijn affiliate code ingevuld. Ik vind het wel leuk om soms beetje te daytraden. Maar kreeg bij elke verkoop de vraag wat ik had gedaan, aangezien t soms om leuke bedragen kan gaan, was iets meer privacy ook wel fijn en niet zin heb alle trades/ander hoef te weten dat ik weer een buy/sell gedaan heb. En zag geen mogelijkheid t anders te regelen. En ben nu toch net begonnen, als ik er een paar maanden in zou zitten had ik t account zo gelaten.
Ja zo herken ik hem wel.Lapa schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:07:
Herkent iemand dit? Je opent je favoriete koersen site of app en denkt "WHAT THE FUCK IS HIER GEBEURD!!"
En dan blijkt dat je compleet moon gegaan bent en nooit meer hoeft te werken als je dat niet wilt.
[...]
En toen werd ik wakker
XLM heeft volgens mij gewoon het eigen Stellar netwerk.m-vw schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:09:
[...]
Gebruik je het juiste netwerk.
Ik had vanochtend met een andere munt ook zoiets.
Een ERC20 munt kan je niet transferen op het BEP20 netwerk.
Weet niet waar XLM op zit?
Wil de XLM ook van Stormgain storten als XLM op mijn Bitvavo, aangezien ik veel meer met Bitvavo doe. Ik zet het dus niet om in een andere munt. Vul netjes adres + memo id in (van XLM op Bitvavo), maar blijkt niet te werken

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Moeten ze wel de sportscholen weer open gooein.Iamthefish schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:14:
Ik ben 3 kg aangekomen sinds ik ben begonnen met crypto, no joke.. misschien toch maar eens minder schermpjes turen en weer vaker gaan sporten
Wat zijn de fees voor XLM transfer?Verwijderd schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:49:
[...]
Heb je toevallig een Binance account?
KCS verkopen voor XLM op het paar XLM/KCS.
XLM naar Binance sturen.
XLM verkopen voor EURO op het paar XLM/EUR.
Euro's uit laten betalen naar je rekening door Binance.
Voilà.
Kucoin-->Binance kun je USDT over tron sturen, 1usdt flat fee.
Voor elke trade een kilometer hardlopen of een andere sportieve opdracht verzinnen! Ga je nog zorgvuldiger handelen en wellicht zelfs HODL toepassen (alhoewel je dan dus niet af zal vallenIamthefish schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:14:
Ik ben 3 kg aangekomen sinds ik ben begonnen met crypto, no joke.. misschien toch maar eens minder schermpjes turen en weer vaker gaan sporten
Haha leuk idee! Ik weet helaas nu al dat ik dat 3x doe en dan denk fuck it. Maar komt goed. In de bearmarket ga ik weer sportenYES schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:18:
[...]
Voor elke trade een kilometer hardlopen of een andere sportieve opdracht verzinnen! Ga je nog zorgvuldiger handelen en wellicht zelfs HODL toepassen (alhoewel je dan dus niet af zal vallen)
Haha in de bear market heb je ook minder te eten want dan gaan we allemaal keihard rekt. Dan vallen we allemaal weer af! Komt goedIamthefish schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:23:
[...]
Haha leuk idee! Ik weet helaas nu al dat ik dat 3x doe en dan denk fuck it. Maar komt goed. In de bearmarket ga ik weer sporten
Iamthefish schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:23:
[...]
Haha leuk idee! Ik weet helaas nu al dat ik dat 3x doe en dan denk fuck it. Maar komt goed. In de bearmarket ga ik weer sporten
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8RJ8S8NibZS78IIcp2J63NOW.jpg?f=user_large)
+150% 🚀👀
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 07-05-2021 16:31 ]
nothing stops this train
Dit is echt een top idee. En dat je dan moet blijven fietsen anders valt de stroom uit. Misschien ook handig voor de miners onder ons om op energiekosten te besparen. Heb je wel hele goede beentjes nodig
Haha, moet wel zeggen dat er hier meer wordt bezorgd sinds ik een fluf heb verkochtIamthefish schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:14:

Kan mezelf ook niet meer verantwoorden om voor de huismerk hagelslag te gaan als mijn hodlings ongeveer de volledige boodschappenkar aan waarde per uur kan schommelen

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
"Hoe bent u zo'n goede wielrenner geworden dat u de Tour de France wint terwijl tot dit jaar nog niemand in de wielerwereld uw naam kende?"Iamthefish schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:34:
[...]
Dit is echt een top idee. En dat je dan moet blijven fietsen anders valt de stroom uit. Misschien ook handig voor de miners onder ons om op energiekosten te besparen. Heb je wel hele goede beentjes nodig
"Nou het begon dus allemaal toen ik crypto ging traden en later ook ging minen.."
Over een tijdje loop je over straat en kan je op straat precies zien wie minen; de mensen met joekels van een kuitenYES schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:37:
[...]
"Hoe bent u zo'n goede wielrenner geworden dat u de Tour de France wint terwijl nog niemand in de wielerwereld uw naam kende vorig jaar?"
"Nou het begon dus allemaal toen ik crypto ging traden en later ook ging minen.."
Sinds mei moet je 10 nkn per node-id betalen (=6 euro per node ongeveer)
Is nkn nog rendabel?
Hoeveel brengt dit nu nog op op een normale 100/10 of 100/30 lijn?
Heb wat CPU en bandwidth op m'n netwerk vrijgemaakt (4 sia nodes zijn eindelijk retired)
Idle power = wasted power
Nog eventjes en je zit weer op break evenJPS schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:09:
[...]
ff teruggezocht, was al op de weg naar beneden, maar toch nog ~ €17,- p/s. En wel een aantal waarvan ik nog niet het verlies wil nemen.
Straks komt crypto nog op de dopinglijst!Iamthefish schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:38:
[...]
Over een tijdje loop je over straat en kan je op straat precies zien wie minen; de mensen met joekels van een kuiten
Verwijderd
0.01 XLM withdrawal fee die de kosten dekt.Brontosaurus99 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:15:
[...]
Wat zijn de fees voor XLM transfer?
Kucoin-->Binance kun je USDT over tron sturen, 1usdt flat fee.
Ongeveer $0.0066 dus.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Sorry, vergeten te zeggen dat, voor zover ik het weet, je wettelijk gezien ook wel mag sporten zonder eerst een trade te doen met crypto. Het is wellicht sociaal nog niet zo geaccepteerd als we zouden willen maar laat je er niet door tegenhouden!
Zou jij willen/kunnen kijken naar (en reageren op) mijn post om 16:24 uur over de bull-flag die ik denk te zien en getekend heb?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
BTCEwivis schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:06:
Ik heb nog wat over om in te zetten. Komt er nog ergens een pump binnenkort?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik bedoelde het als: Dan moet ik wel erg veel km's per dag afleggenYES schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:02:
[...]
Sorry, vergeten te zeggen dat, voor zover ik het weet, je wettelijk gezien ook wel mag sporten zonder eerst een trade te doen met crypto. Het is wellicht sociaal nog niet zo geaccepteerd als we zouden willen maar laat je er niet door tegenhouden!
Zou jij willen/kunnen kijken naar mijn post om 16:24 uur over de bull-flag die ik denk te zien en getekend heb?
Kan inderdaad een bullflag zijn, al is het timeframe en grotere plaatje ook belangrijk.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Vreemde timing van je vraag: maandenlang doet-ie inderdaad niks, maar hij steeg vanaf vanmorgen 13%gijsvogel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:51:
Is er iemand die trouwens een idee heeft wat er met GRT aan de hand is.
Ik heb me daar 3 maanden geleden ingehenkt in een dipje na de ath, ook door de vele jubelberichten overal, maar sindsdien gebeurt er echt geen drol mee naar boven.
De koers op het moment, zeker met alle raketten overal terwijl er met GRT niks gebeurt, lokken bij mij ook geen goed gevoel uit om me er nog verder in te dca'en.
Ik zit alleen maar teleurgesteld met mijn zak te wachten op dat teleurstellende project. En als ik m zo weg doe dan worden de raketten vast weer volgetankt.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ben van plan vannacht even te pumpen.Ewivis schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:06:
Ik heb nog wat over om in te zetten. Komt er nog ergens een pump binnenkort?
Laat je morgen weten of het gelukt is.
Bron: https://www.zerohedge.com...ion-and-people-should-not
Pumpen in wat?WhySoSerious schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:08:
[...]
Ben van plan vannacht even te pumpen.
Laat je morgen weten of het gelukt is.
Oh ik dacht dat je over wilde naar HODL en baalde dat je dan niet meer kon sporten. Totaal onlogisch van mijn kant trouwens, gezien de hoeveelheid trades jij deelt en vaak genoeg zegt dat je (lang) niet alles deeltTaro schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:07:
[...]
Ik bedoelde het als: Dan moet ik wel erg veel km's per dag afleggen
Kan inderdaad een bullflag zijn, al is het timeframe en grotere plaatje ook belangrijk.
Ik wilde eigenlijk bewust niet meteen prijsgeven welke coin het was aangezien er nogal eens blind gevolgd wordt hier en ik net een paar dagen lijntjes aan het tekenen ben en regelmatig alleen even wil verifiëren of ik het bij het rechte eind heb
Het was ONT en timeframe is 15min
Ik heb deze in gebruikYES schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:02:
[...]
Zou jij willen/kunnen kijken naar (en reageren op) mijn post om 16:24 uur over de bull-flag die ik denk te zien en getekend heb?
YouTube: Fair novelty Mini Exercise cross trainer DFX100 review - sportstech...
Toch nog verstandig over crypto. Veel geld mee te verdienen maar als je je niet inleest en zomaar je geld in DOGE stort heb je een grote kans het te verliezen.RaptorXS schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:10:
Watch: Elon Musk Calls Crypto "Speculation", Says People "Should Not Invest Their Life Savings" In It
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Wordt hier nou een fitnessapparaat geshilled
Net als dat wanneer ik iets over crypto zou shillen, niets van aannemen
Spannend!!!YES schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:14:
BTC nadert de bovenkant van zijn triangle en relatief snel ook, op het 4u timeframe. De vorige poging ging hij ook hard naar boven maar werd hij ook snel weer teruggeduwd. Zal mij benieuwen of het dit keer lukt
Verwijderd
Ik vraag het liever even hier aan het collectieve brein van Tweakers Slowchat. Heb wat spaargeld over, dus doen of niet doen? Of is er een beter alternatief?
Als je maat dat kan garanderen dan zeker doen. Anders zou ik persoonlijk 50% achter de hand houden mocht het toch naar beneden gaan, kun je tenminste wat lager weer bijkopen. Ik neem aan dat die 2k geld is wat je kunt missenloxO_o schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:25:
Zitten er hier ook mensen in UNI? Maatje van mij zegt dat ik daar minimaal 2k in moet pompen want "dikke tech, en gaat sowieso x10 in de komende weken" 😅
Ik vraag het liever even hier aan het collectieve brein van Tweakers Slowchat. Heb wat spaargeld over, dus doen of niet doen? Of is er een beter alternatief?
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 07-05-2021 17:29 ]
Ik zou niet naar je maatje luisteren.loxO_o schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:25:
Zitten er hier ook mensen in UNI? Maatje van mij zegt dat ik daar minimaal 2k in moet pompen want "dikke tech, en gaat sowieso x10 in de komende weken" 😅
Edit: grote kans dat ie wel gaat stijgen de komende dagen, maar ik denk dat een boel nog gaat stijgen de komende tijd.
Edit 2: Ik vind dit wel een redelijk plausibele voorspeling, richting de $50. Langere termijn heel misschien x2 ofzo.
[ Voor 24% gewijzigd door Sluw op 07-05-2021 17:34 ]
Lijkt me slim idd om af te spreken dat hij het eventuele verlies van die 2k compenseert wanneer het toch niet x10 gaat maar halveert.loxO_o schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:25:
Haha als hij een eventueel verlies wil compenseren stoppen we er wel wat meer dan 2k in 😉Het Fantoom schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:30:
[...]
Lijkt me slim idd om af te spreken dat hij het eventuele verlies van die 2k compenseert wanneer het toch niet x10 gaat maar halveert.
Leuke maat, jij pumped de coin die hij heeft, zodat hij daarna extra winst heeft en jij waarschijnlijk met verlies achter blijft. Vraag hem eens of hij nu zelf nog 2k zou investeren? Grote kans dat hij dat niet doet, zegt al voldoende.loxO_o schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:25:
Alternatieven: Dat moet je echt zelf bepalen, maar volg niet blindelings anderen die als enige doel hebben er zelf op vooruit te gaan.
Uni gaat niet 10x. En er is een beter alternatief, dat heet Cake. Dat is een soort Uni, maar dan op de BSC-chain, groeit harder dan Uni maar loopt qua marketcap nog achter.loxO_o schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:25:
En je kan op je Cake ook nog 140% rente krijgen momenteel - al zal dat vrij snel afnemen. Zulke rentepercentages beteken trouwens ook wel dat er nu nog behoorlijk wat Cake wordt uitgegeven - dit maakt het in mijn ervaring wel nogal volatiel.
[ Voor 9% gewijzigd door Glenn Hoddle op 07-05-2021 17:36 ]
Edit: 31!
[ Voor 13% gewijzigd door Justevo op 07-05-2021 17:41 ]
Jawel, heb ook geDCA-Ed dus dat zit wel goedHet Fantoom schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 14:53:
[...]
Leveren die tasjes nog steeds niks op in de huidige stierenmarkt?

Sta je dan, lekker irritant te doen tegen iemand die je aan ziet voor een godRaptorXS schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:10:
Watch: Elon Musk Calls Crypto "Speculation", Says People "Should Not Invest Their Life Savings" In It
Thanks, ga er eens wat research naar doen. Altijd fijn als je passief ook wat rente kan krijgen. Compenseert de buy high, sell lows een beetje 🤣Glenn Hoddle schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:35:
[...]
Uni gaat niet 10x. En er is een beter alternatief, dat heet Cake. Dat is een soort Uni, maar dan op de BSC-chain, groeit harder dan Uni maar loopt qua marketcap nog achter.
En je kan op je Cake ook nog 140% rente krijgen momenteel - al zal dat vrij snel afnemen. Zulke rentepercentages beteken trouwens ook wel dat er nu nog behoorlijk wat Cake wordt uitgegeven - dit maakt het in mijn ervaring wel nogal volatiel.
Het beste alternatief is om een flufje van je Doges te verkopen en dan je maatje te vragen of ‘ie niet meer verwacht van SafeMoon. Onafhankelijk van het antwoord zet je 2k plus je Doge-opbrengsten gewoon netjes om in BTC.loxO_o schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:25:
Of is er een beter alternatief?
Niet omdat je het leuk vindt om gevaccineerd te worden, maar omdat je gelooft dat groepsimmuniteit nu de beste optie is.
Maktub
Ga jij even eens heel snel je mond spoelen.The Redman schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:46:
Wat een rektcoin die NEO
NEO
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Net begonnen met crypto? Ik zou gewoon wat breder research doen want zomaar doen wat mensen zeggen is nooit goed, ook niet hierloxO_o schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:43:
[...]
Thanks, ga er eens wat research naar doen. Altijd fijn als je passief ook wat rente kan krijgen. Compenseert de buy high, sell lows een beetje 🤣

[ Voor 42% gewijzigd door Sluw op 07-05-2021 17:59 ]
Dan moet ie nog wel even over de kop. En het verlies in BTC blijft om te huilen...Kyumia schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:50:
[...]
Nog eventjes en je zit weer op break evenhier op $10 gekocht
Welke is dat? Gewoon de echte btc bedoel je?
Ngangatar schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:16:
Net als dat wanneer ik iets over crypto zou shillen, niets van aannemen.

Aion net verkocht met 53% winst. De rest laat ik nog gaan. Alleen ONT staat negatief maar die was ook al aardig gestegen. Ik wacht rustig af al kon ik die Aion niet houden met zo'n percentage.DJ-Promo schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:18:
Echt allemaal oude 2017 coins schieten omhoog (zie QTUM, ETC, BCH etc.).
Heb voor de gein gekeken welke nog ver van de ATH liggen. Heb er 10 gekocht die ik makkelijk op Binance kan kopen. Overal hetzelfde bedrag ingegooid en het in blockfolio gezet.
Zijn de volgende 10 geworden:
ICX, NULS, AION, ALGO, WAN, ZEC, CRV, ONT, WTC en IOTA.
Sommige zijn al al flink aan het stijgen maar dit is puur voor vermaak. Zal laten weten hoe het gaat.
Als iemand BTC zegt, wordt 'de echte' BTC bedoelt ja. Er is geen andere. Alle varianten op BTC hebben een extra letter of één afwijkende letter in de afkorting.
Ben nu 3 dagen onderweg maar heb tig tabs openstaan met alle verwijzingen van de eerste pagina die ik aan het lezen was! Krijg een beetje het gevoel alsof ik terug op school ben en met 6 vingers in een boek zit om er doorheen te komen..
Wellicht dat het volgen van een cursus beter is!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Zo'n beetje dat als we het over dollars hebben, dat we de Amerikaanse dollar bedoelen.YES schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:05:
Als iemand BTC zegt, wordt 'de echte' BTC bedoelt ja. Er is geen andere. Alle varianten op BTC hebben een extra letter of één afwijkende letter in de afkorting.
Niet de Nigeriaanse; dat maakt nog al een verschil
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ja, anders is het toch geen BTC?
DJ-Promo schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:03:
[...]
Aion net verkocht met 53% winst. De rest laat ik nog gaan. Alleen ONT staat negatief maar die was ook al aardig gestegen. Ik wacht rustig af al kon ik die Aion niet houden met zo'n percentage.
/f/image/uWqOhSxjaI4UnL1ltLuojj8v.png?f=fotoalbum_large)
De vetste charts hebben heel veel lijnen, ik zie allerhande oude rotten ONT de hemel in prijzen. Ik heb 'm voor de fun er bij en staat er goed bij voor voor mij. Dikke tech sprintjes richting de multidollar regionen.
Ja, Nigeriaanse dollars zijn natuurlijk veel waardevaster en stabieler, dus die hebben we liever, maar helaas is de crypto wereld een beetje gek.Nnoitra schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:08:
[...]
[...]
Zo'n beetje dat als we het over dollars hebben, dat we de Amerikaanse dollar bedoelen.
Niet de Nigeriaanse; dat maakt nog al een verschil.
Héle goede lijnen. En genoeg ook.Sluw schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:12:
[...]
[Afbeelding]
De vetste charts hebben heel veel lijnen, ik zie allerhande oude rotten ONT de hemel in prijzen. Ik heb 'm voor de fun er bij en staat er goed bij voor voor mij. Dikke tech sprintjes richting de multidollar regionen.
Ik ga all-in.
Mja, rendabel. Geen idee. Ik draai nu een maand een node (en een halve maand een tweede node) en heb nog niks gemined. Maar het is hardware die toch aan staat. Bij @Wo Ve een beetje hetzelfde verhaal meen ik.Tiepfoud schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:46:
Vraagje aan de NKN-miners hier. Is het nog de moeite?
Sinds mei moet je 10 nkn per node-id betalen (=6 euro per node ongeveer)
Is nkn nog rendabel?
Die 6eu zal je er uiteindelijk wel uithalen, maar het punt is het versturen van die NKN naar dat adres. Idiote transactie fees. Op Binance is dat momenteel 16NKN. Kost je dus 26NKN om überhaupt te beginnen. Overigens zijn de developers wel bezig om hier wat op te verzinnen.
Daarnaast zijn de rewards op dit moment in ieder geval behoorlijk matig. Ik las o.a. posts van iemand met 3000 nodes (kerel betaalt $1000 per dag voor Amazon AWS servers

Ik kan het mis hebben maar volgens mij maakt de snelheid van je internetverbinding nauwelijks uit. Heb een node op 1000/1000 zitten en andere op 100/100. Gaan redelijk gelijk op.Hoeveel brengt dit nu nog op op een normale 100/10 of 100/30 lijn?
Besef wel dat het, in ieder geval vooralsnog, niet mogelijk is om meerdere nodes achter 1 WAN IP te hebben.Heb wat CPU en bandwidth op m'n netwerk vrijgemaakt (4 sia nodes zijn eindelijk retired)
Idle power = wasted power
Ik laat het voorlopig draaien, maar verwacht er niet te veel van.
[ Voor 4% gewijzigd door sOid op 07-05-2021 18:18 ]
Haha shitcoin dogefather is ook maar eens flink hard gestegen
Klopt, hier een node draaien op Raspberry, nog geen rewards.sOid schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:17:
[...]
Mja, rendabel. Geen idee. Ik draai nu een maand een node (en een halve maand een tweede node) en heb nog niks gemined. Maar het is hardware die toch aan staat. Bij @Wo Ve een beetje hetzelfde verhaal meen ik.
Die 6eu zal je er uiteindelijk wel uithalen, maar het punt is het versturen van die NKN naar dat adres. Idiote transactie fees. Op Binance is dat momenteel 16NKN. Kost je dus 26NKN om überhaupt te beginnen. Overigens zijn de developers wel bezig om hier wat op te verzinnen.
Daarnaast zijn de rewards op dit moment in ieder geval behoorlijk matig. Ik las o.a. posts van iemand met 3000 nodes (kerel betaalt $1000 per dag voor Amazon AWS servers) en die had al een paar dagen geen rewards gehad.
[...]
Ik kan het mis hebben maar volgens mij maakt de snelheid van je internetverbinding nauwelijks uit. Heb een node op 1000/1000 zitten en andere op 100/100. Gaan redelijk gelijk op.
[...]
Besef wel dat het, in ieder geval vooralsnog, niet mogelijk is om meerdere nodes achter 1 WAN IP te hebben.
Weer een poging om er doorheen te gaan, maar vrees er een beetje voor.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T5XrmYqv2UxbPDQkw80wWZgc.jpg?f=user_large)
Ik stake DOT op binance voor een APY van 37 ongeveerVerwijderd schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:20:
Iemand ervaring met DOT staken? Ik heb 13 nominators maar eentje is aan het staken. De rest staat op inactive. Hoe lang duurt dat meestal of verschilt dat?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Gigadump op Bitvavo, terwijl die op Binance stijgt.
Snel ingeslagen op de dip
EDIT: Gewoon 126 dollar op binance en geen 100 euro op bitvavo
Anyway, in 2 minuten van 80 naar 102 euro gegaan en daar weer verkocht
[ Voor 25% gewijzigd door feye1 op 07-05-2021 18:37 ]
Op bitvavo wel, bij Binance gewoon steady. Verschil in prijs tussen Bitvavo en Binance is ook gigantisch.roflexx schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:40:
Etc gaat alle kanten op haha
TA werkt als maar genoeg mensen erin gelovenWoodyWindoW schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:32:
Ik blijf het zo bizar en fascinerend vinden dat die TA lijnen zo werken!

Weet iemand hier waar ik anders meer informatie kan halen?
Alvast bedankt.
En bij deze ieder alvast een prettig (en een winstgevend) weekend!
Onthoudt, er is meer dan alleen Tweakers en Crypto
Zeker niet onbelangrijk. ...

Inderdaad, zelfde gaat ook op voor de cycles, switch naar alts, dominance ETH etc. Als maar genoeg mensen ernaar handelen...Raaafie schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:45:
[...]
TA werkt als maar genoeg mensen erin gelovenSoort self fulfilling prophecy.
Mja, ook al zitten lezen, enige mogelijkheid zonder erc20 swap: Upbit exchange-> weer KYC -> busd->xlm->upbit->btc->nknsOid schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:17:
[...]
Mja, rendabel. Geen idee. Ik draai nu een maand een node (en een halve maand een tweede node) en heb nog niks gemined. Maar het is hardware die toch aan staat. Bij @Wo Ve een beetje hetzelfde verhaal meen ik.
Daarnaast zijn de rewards op dit moment in ieder geval behoorlijk matig. Ik las o.a. posts van iemand met 3000 nodes (kerel betaalt $1000 per dag voor Amazon AWS servers) en die had al een paar dagen geen rewards gehad.
[...]
Ik kan het mis hebben maar volgens mij maakt de snelheid van je internetverbinding nauwelijks uit. Heb een node op 1000/1000 zitten en andere op 100/100. Gaan redelijk gelijk op.
[...]
Besef wel dat het, in ieder geval vooralsnog, niet mogelijk is om meerdere nodes achter 1 WAN IP te hebben.
Misschien wachten op de bear, vermoed dat binnen hier en een jaar toch redelijk wat nodes(op alle platformen) gaan verdwijnen.
3000 nodes.... Lol. Als veel mensen dit doen, wordt het inderdaad snel onrendabel. Is toch ook niet de bedoeling van het protocol?
Iets gelezen van een 10mbps up minimum required, ook ergens dat het nieuwe netwerk de snelste nodes zou selecteren?
Draai een pi3-4 netwerk op aansluitingen van familie en vrienden, met o.a. storj. Dus wan-ip's genoeg, maar niet de snelste!

Tnx voor de info!
Edit: Allemaal kopen nu, gaat geld opleveren
Edit 2: 75 euro vs 126 dollar

Edit 3: Maak er maar 70 euro van
Edit 4: Of 65

Edit 5: Of 60

[ Voor 67% gewijzigd door feye1 op 07-05-2021 18:51 ]
ja grappig he. Doe er je voordeel mee. Fomo proberen uit te schakelen en traden op dit soort figuren icm de MA's en je bent al een heel eindWoodyWindoW schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:32:
Ik blijf het zo bizar en fascinerend vinden dat die TA lijnen zo werken!
Weer een poging om er doorheen te gaan, maar vrees er een beetje voor.
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!