Buy high, sell low toch.
This is the way.AMARONE schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:49:
Buy high, sell low toch.
Mijn NEO stop loss is gehit dus hij gaat weer rap omhoog hoor

Ha had Neo in de rit omlaag verkocht, maar die bounced zo hard dat ik straks weer mag bijleggen..
Zero.
Ik heb 1,5 week geleden een aantal Ethereum ETN's (Exchange Trade Notes) via Degiro gekocht, deze hebben mij ook nog geen windeieren gelegd, sindsdien (rond de 40%) gestegen.
"There's no place like 127.0.0.1"
Haha hier ook de NEO gedumpt in de vrije val. In de opgaande lijn maar weer teruggekocht voor exact hetzelfde bedrag
Bensimpel
Positieve meneer
Waaruit? Toch niet het leven hoop ik?MaStar schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:53:
Ik stap uit!
😆 - Denk ook eens om ;)
62k blijft voorlopig de top. Gezien de nieuwe gain tax ontwikkelingen in de US zouden particulieren nog best wel eens kunnen verkopen.
MaStar schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:53:
Ik stap uit!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OB8XSPNlvluQdobmgBh2SEpu.jpg?f=user_large)
Ik twijfel, gaat ie support vinden dan heeft het geen zin. Dendert hij verder dan gaat het ook nog wel even door denk ik.MaStar schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:53:
Ik stap uit!
Verwijderd
Haha bewijs van mijn schimmige verleden is nog altijd te vinden hier op Tweakers.Acidrain schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:47:
@Verwijderd Het is je bijna geluktZe zijn hier bijna allemaal je vorige naam vergeten
Gelukkig ben ik inmiddels getrouwd met Bitcoin en liggen die wilde dagen ver achter mij.
Was anders ook niet goed gekomen met die Binance Smartchain en Pancakeswap... De ECB had zijn geldpersen maximaal moeten zetten zodat ik al die shitcoins had kunnen vangen...
@Taro wat zegt je glazen bol nu? Terug ingaan of wachten. Je zit er toch iedere keer knal op
top was 64,8.......lighting_ schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:54:
62k blijft voorlopig de top. Gezien de nieuwe gain tax ontwikkelingen in de US zouden particulieren nog best wel eens kunnen verkopen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb wat DOGE ingeslagen in de dip, verder blijf ik er even af, eerst aankijken welke kant het zo op gaat. Een opleving na zo'n dip zie je vaak, de vraag is of het zo verder gaat met dalen of niet.freshprince schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:58:
@Taro wat zegt je glazen bol nu? Terug ingaan of wachten. Je zit er toch iedere keer knal op
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Die Charlotte heeft zeker wel meer negatieve ervaringen met pumpen en dumpen.
Clearly biased
https://thehopetoken.com/index.html
Ik zou NIET je Metamask koppelen. Ik kan de ticker van de coin nergens vinden. Maar dit is toch zo scammy als de pest ofniet dan?
Ik zou NIET je Metamask koppelen. Ik kan de ticker van de coin nergens vinden. Maar dit is toch zo scammy als de pest ofniet dan?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Die belgMatthias87 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:00:
[...]
Die Charlotte heeft zeker wel meer negatieve ervaringen met pumpen en dumpen.
Clearly biased

Hij "investeert" met 3000 euro aan een telegramgroep wat een pump 'n dump voorbereidt en om VIP member te worden moet je eerst overmaken aan de organisator en uiteindelijk nog meer overmaken of je krijgt niks.

Wel een prestatie hoor. Rekt gaan op ETC. Did you join the "I bought the top" club? Voor je het weet stijgt ETC weer vrolijk verder, die miljarden aan marketcap komen er super snel bij. Maar ben idd wel benieuwd wanneer er weer 40% afgaat, en daar ben ik bij ETH ook errrug benieuwd naar.AMARONE schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:59:
Waarom kwam ik hier en ga ik nu rekt op etc. Fuck die greedy hands man.
Op hoeveel heb je die gekocht dan?AMARONE schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:59:
Waarom kwam ik hier en ga ik nu rekt op etc. Fuck die greedy hands man.
Mooi toch. De waas van hebberigheidSahara schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:03:
[...]
Wel een prestatie hoor. Rekt gaan op ETC. Did you join the "I bought the top" club? Voor je het weet stijgt ETC weer vrolijk verder, die miljarden aan marketcap komen er super snel bij. Maar ben idd wel benieuwd wanneer er weer 40% afgaat, en daar ben ik bij ETH ook errrug benieuwd naar.
Bitvavo deed moeilijk. De buy en sell orders lagen mijlenver uitelkaar (op een gegeven moment zelfs 130 vs 150), waardoor het natuurlijk interessant is om te kopen en direct te verkopen. Alleen toen liep Bitvavo een beetje vast en kwamen de buy orders pas minuten later binnen. Ben er zelf net op tijd mee gekapt.Sahara schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:03:
[...]
Wel een prestatie hoor. Rekt gaan op ETC. Did you join the "I bought the top" club? Voor je het weet stijgt ETC weer vrolijk verder, die miljarden aan marketcap komen er super snel bij. Maar ben idd wel benieuwd wanneer er weer 40% afgaat, en daar ben ik bij ETH ook errrug benieuwd naar.
HODL!AMARONE schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:08:
[...]
136 en toen haperde Bitvavo dus kon ik niets meer doen.
Ben pas bezig, maar heb wel al door dat Bitvavo leuk is voor coins met staking waar je niet te veel mee wilt doen. Voor actieve handel in zaken als Doge,ETC en dergelijke kan je beter naar een ander platform uitwijken.feye1 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:09:
[...]
Bitvavo deed moeilijk. De buy en sell orders lagen mijlenver uitelkaar (op een gegeven moment zelfs 130 vs 150), waardoor het natuurlijk interessant is om te kopen en direct te verkopen. Alleen toen liep Bitvavo een beetje vast en kwamen de buy orders pas minuten later binnen. Ben er zelf net op tijd mee gekapt.
Als BTC nu door deze support valt, kunnen we allemaal brood eten de komende maand.
Brood is lekker dus prima tochfreshprince schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:13:
Als BTC nu door deze support valt, kunnen we allemaal brood eten de komende maand.
Fijn, da's wel een welkome afwisseling van al die crackers.freshprince schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:13:
Klopt, dan bespaar je ook nog eens op de fee's. Doge staat toch ook niet op Bitvavo?m-vw schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:12:
[...]
Ben pas bezig, maar heb wel al door dat Bitvavo leuk is voor coins met staking waar je niet te veel mee wilt doen. Voor actieve handel in zaken als Doge,ETC en dergelijke kan je beter naar een ander platform uitwijken.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Probeerde ik vanmiddag ETH the swappen op de Blockchain.info app voor XLM. Duurde uren, krijg ik net een mail dat de order expired is.
Enfin, nu heb ik wel wat ETH terug maar ben de transfer fees (ruim €10,-) kwijt. Dat doen we dus ook niet meer.
Enfin, nu heb ik wel wat ETH terug maar ben de transfer fees (ruim €10,-) kwijt. Dat doen we dus ook niet meer.
Kan best zakken tot 52500... nog niks aan de hand.freshprince schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:13:
https://opensea.io/seaart
Nog best luxe vergeleken met mijn MatsersRay_ schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:13:
[...]
Fijn, da's wel een welkome afwisseling van al die crackers.
Maar Bitvavo werkt wel ontzettend prettig. Bij binance zie ik echt niet 1,2,3 voor wat ik iets had gekocht. Verschrikkelijke layoutTaro schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:13:
[...]
Klopt, dan bespaar je ook nog eens op de fee's. Doge staat toch ook niet op Bitvavo?
Verwijderd
Als je dan toch rekt gaat dan inderdaad liefst wel met zo laag mogelijke fee'sTaro schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:13:
[...]
Klopt, dan bespaar je ook nog eens op de fee's. Doge staat toch ook niet op Bitvavo?
We blijven Nederlanders tenslotte.
onzin, je kan nu een prachtige symmetrische traingle tekenen (op 4h), onderkant zit rond de 54kfreshprince schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:13:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Over het algemeen mee eens. Zit ook vooral op Binance zelf. Maar deze ETC run was echt prachtig op Bitvavo door die verschillen in buy en sell. Daarom via Bitvavo gedaan en niet op Binance. Alleen liep dat wel bijna verkeerd afm-vw schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:12:
[...]
Ben pas bezig, maar heb wel al door dat Bitvavo leuk is voor coins met staking waar je niet te veel mee wilt doen. Voor actieve handel in zaken als Doge,ETC en dergelijke kan je beter naar een ander platform uitwijken.
Haha sicke timingTaro schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:37:
100% fiat na een ritje ETC mee te hebben gepakt. Ik kap ermee voor vandaag
[Afbeelding]
anti elppa schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:15:
[...]
onzin, je kan nu een prachtige symmetrische traingle tekenen (op 4h), onderkant zit rond de 54k

Mijn orders zitten daar weer net boven
Tja, jou keuze he. Ik zou het niet weten eigenlijk

Genaaid is het wel, maar nu niks meer aan te doen. Is net al omlaag geknald naar 117 euro. Hopelijk komt ie zo weer terug en mogen we nog een ritje maken
Klopt. Bitvavo heeft een veel beperkter aanbod.Taro schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:13:
[...]
Een ander minpunt, dat alles in euro's gaat. Klinkt misschien raar, maar doordat allerlei dimgen mbt zaken als TA bodems en plafonds meestal in $ wordt besproken is het moeilijk daar je handel op Bitvavo op af te stemmen.
Ah, jij denkt dat BTC eind volgende maand toch nog iets meer dan 6 cent waard is?freshprince schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:13:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
7 cent, 8 als we het royaal aanhoudenRichh schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:19:
[...]
Ah, jij denkt dat BTC eind volgende maand toch nog iets meer dan 6 cent waard is?
Lolly bij de Jamin kopen van 1 BTCRichh schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:19:
[...]
Ah, jij denkt dat BTC eind volgende maand toch nog iets meer dan 6 cent waard is?
Potverdikkie, dat wordt rustiek vloerbrood eind deze maand dan!
Als er een goeie pump en dump is geweest wil ik wel kaviaar op mijn Matsers doen.
Of eetbaar goudBitcoin
[ Voor 7% gewijzigd door Qunix op 06-05-2021 21:21 ]
Glaasje bubbels erbij?Richh schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:21:
[...]
Potverdikkie, dat wordt rustiek vloerbrood eind deze maand dan!
Spa rood bedoel je?
Laatste 2 weken is er een dip geweest op donderdagavond en vrijdag, vervolgens begin van de week erop weer sky-high. Zowel BTC als de altcoins.
Wat is dat toch met VET.
Elke keer als die munt een beetje momentum weet te genereren wordt dat neergesabeld met een massive dump!
Mag niet klagen over het verloop dusver maar mag toch wel eens mijn frustratie uiten.
Elke keer als die munt een beetje momentum weet te genereren wordt dat neergesabeld met een massive dump!
Mag niet klagen over het verloop dusver maar mag toch wel eens mijn frustratie uiten.
Ik heb ook een leuke computer..
Zullen we dan ook ‘fees’ in correct Nederlands schrijvenVerwijderd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:15:
[...]
Als je dan toch rekt gaat dan inderdaad liefst wel met zo laag mogelijke fee's![]()
We blijven Nederlanders tenslotte.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Valt met ook op, die komt niet echt voorbij de 0.225 dollar. En als ie dan ergens in de 0.21-0.22 blijft hangen om wellicht een serieuze poging te gaan doen, knalt BTC ff omlaag. Kan ie weer opnieuw beginnenTranzy schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:25:
Wat is dat toch met VET.

Ik had een andere voorstelling bij de Tweakers Slowchat Fastcar meeting, maar dat is inderdaad ook gezellig
* WhySoSerious zoomt uit naar de weekly
Hey, nu is alles weer groen!
Maar "fees" is niet Nederlands. Ik denk "transactiekosten" of zo?Ali Baba 1001 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:26:
[...]
Zullen we dan ook ‘fees’ in correct Nederlands schrijven
De laatste twee weken vaak een dip op donderdag en vrijdag. Niet altijd dus zeg je. Dus niet in beide weken. En ook niet nooit. Dus dan moet het in 1 van de 2 weken zijn. Dus 1x is vaak?Eftalou schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:25:
Laatste 2 weken is er vaak een dip geweest op donderdagavond en vrijdag, vervolgens begin van de week erop weer sky-high. Zowel BTC als de altcoins.
Rekt wel dan?Qunix schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:28:
[...]
Maar "fees" is niet Nederlands. Ik denk "transactiekosten" of zo?
Partypooper. Laat ons nou lekker bearish-blood in the streets zijn. Dat is 50% van de fun.WhySoSerious schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:28:
* WhySoSerious zoomt uit naar de weekly
Beetje zoals Feyenoord zijn (present). Elke zondag valt het tegen...
https://www.vandale.nl/gr...tekenis/fees#.YJRDtORUcWMQunix schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:28:
[...]
Misschien niet helemaal juist verwoord. Laat het woord 'vaak' weg in mijn reactie, dan klinkt het logischerAntifon schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:29:
[...]
De laatste twee weken vaak een dip op donderdag en vrijdag. Niet altijd dus zeg je. Dus niet in beide weken. En ook niet nooit. Dus dan moet het in 1 van de 2 weken zijn. Dus 1x is vaak?
feye1 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:26:
[...]
Valt met ook op, die komt niet echt voorbij de 0.225 dollar. En als ie dan ergens in de 0.21-0.22 blijft hangen om wellicht een serieuze poging te gaan doen, knalt BTC ff omlaag. Kan ie weer opnieuw beginnen
:strip_exif()/f/image/hLGnhAtShWdCLF6EYlB3VlVG.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien de 2e niet maar wat je zegt. Is het niet een dump is het een externe factor die de wind uit de zeilen haalt.
Ik heb ook een leuke computer..
Verwijderd
Ik zit sowieso goed. Heb zelf 894 blikken knakworst gekocht in de aanbieding voor als de berenmarkt in zou kicken.
En mijn buurvrouw heeft een industriële deegmixer gekocht die meer op een kolomboor lijkt compleet met noodstop en alles.
Ding weegt ruim 60 kilo (no joke). Echt een monster van een mixer.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IiU2LZ9EuAVCI8GiMZnlYFN8.jpg?f=user_large)
Dus hier de komende maanden altijd voorzien van vers gebakken brood met knakworst.
Hopen dat Bitcoin bounced, dan kan ik er nog er nog een potje mayo bij kopen.
En mijn buurvrouw heeft een industriële deegmixer gekocht die meer op een kolomboor lijkt compleet met noodstop en alles.
Ding weegt ruim 60 kilo (no joke). Echt een monster van een mixer.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IiU2LZ9EuAVCI8GiMZnlYFN8.jpg?f=user_large)
Dus hier de komende maanden altijd voorzien van vers gebakken brood met knakworst.
Hopen dat Bitcoin bounced, dan kan ik er nog er nog een potje mayo bij kopen.
Bitcoin Diamond?
Heb ook echt de neiging om - ondanks dat het in de hodl pot zit - bij 0.22 te verpatsen en dan bij de dip weer direct terug te kopen. Mja.. dan gaat ie natuurlijk ineens moonen als je dat doet.Tranzy schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:31:
[...]
[Afbeelding]
Misschien de 2e niet maar wat je zegt. Is het niet een dump is het een externe factor die de wind uit de zeilen haalt.
Dè elastiek?
Niks rekt. Ff klein dipje en dan gaan we verder moonen!
Verwijderd
Ok. ProceskostenAli Baba 1001 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:26:
[...]
Zullen we dan ook ‘fees’ in correct Nederlands schrijven
CommissieQunix schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:28:
[...]
Feeën?Qunix schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:28:
[...]
Tip, er is momenteel een hele tentoonstelling over Feyenoord in het Nederlands Fotomuseum in Rotterdam.DaWayne schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:30:
[...]
Partypooper. Laat ons nou lekker bearish-blood in the streets zijn. Dat is 50% van de fun.
Beetje zoals Feyenoord zijn (present). Elke zondag valt het tegen...
Hij heet 'zonder titel'.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MUgL5mVIA6DzmqIod0QYPkUq.jpg?f=user_large)
Aan het eind:Crypto Tumbles After SEC Chair Comments
THURSDAY, MAY 06, 2021 - 03:03 PM
Crypto markets just took a decent tumble as two headlines hit the wires at similar times.
First we saw comments from the Biden administration that it would likely follow former President Trump's China investment ban policy.
Then, SEC Chairman Gary Gensler told the House Financial Services committee that congress should consider regulating crypto exchanges.
Nothing to be too concerned about in crypto-land and far less aggressive than Yellen's statements
Ja of als je niets te drinken hoeft een Bros!
Terug naar je shitcoin-topic jij!_Gast_ schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:46:
Safemoon alert!
Zijn hier meer mensen met een wallet op Binance die, wanneer ze (tijdelijk) in fiat (USDT) zitten, dit op dat moment inleggen voor flexibel sparen? De rente is vrij hoog dus het kan best interessant zijn, maar het plaatsen van kooporders kan dan niet. Ik ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken.
Ik heb ooit, in 2017/2018, een app gehad waarmee ik handelde maar ik kan echt helemaal niets terugvinden daarover in mijn mail rond die tijd. Als ik lijstjes op zoek van apps die toen veel gebruikt werden kom ik ook niets verder. Iemand nog wat herinneringen aan de apps van die tijd? Volgens mij begon de naam met een van de letters aan het begin van het alfabet, hij stond altijd hoog in mijn app-overzicht namelijk. Logo zwarte achtergrond met wit logo, of andersom..
Zelf echt geen enkel idee meer. Ik probeer er achter te komen welke het was en of ik er nog wat op had staan.
Zelf echt geen enkel idee meer. Ik probeer er achter te komen welke het was en of ik er nog wat op had staan.
DeltaYES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:52:
Ik heb ooit, in 2017/2018, een app gehad waarmee ik handelde maar ik kan echt helemaal niets terugvinden daarover in mijn mail rond die tijd. Als ik lijstjes op zoek van apps die toen veel gebruikt werden kom ik ook niets verder. Iemand nog wat herinneringen aan de apps van die tijd? Volgens mij begon de naam met een van de letters aan het begin van het alfabet, hij stond altijd hoog in mijn app-overzicht namelijk. Logo zwarte achtergrond met wit logo, of andersom..
Hmm, alles schiet weer in het groen, grote kans dat etc dan weer leeg stroomt.. Wat zouden jullie doen. Verlies pakken maar op de trein die het weer recht trekt..
Ja die ticked alle boxes maar het is hem helaas niet..
Ik heb de gok genomen en BTC gekocht. We zullen zo dus wel keihard naar beneden gaan.
HA!
Na jaren "zeuren" is de kogel door de kerk. Dankzij crypto zijn onze maandlasten zijn afgelopen jaren wat lager geworden. Nu is de vrouw het eindelijk met mij eens dat we een schoonmaker gaan inhuren.
Dit gaat een van mijn beste uitgave ooit worden. ik neem aan eens in de 14 dagen iemand die ff 2-3 uurtjes de boel in huis op orde brengt. Onbetaalbaar, of in dit geval een plukje fiat.
Potentieel nooit meer op de knieën de badkamer of toilet in met schoonmaakzooi. Dat is toch goud?
Na jaren "zeuren" is de kogel door de kerk. Dankzij crypto zijn onze maandlasten zijn afgelopen jaren wat lager geworden. Nu is de vrouw het eindelijk met mij eens dat we een schoonmaker gaan inhuren.
Dit gaat een van mijn beste uitgave ooit worden. ik neem aan eens in de 14 dagen iemand die ff 2-3 uurtjes de boel in huis op orde brengt. Onbetaalbaar, of in dit geval een plukje fiat.
Potentieel nooit meer op de knieën de badkamer of toilet in met schoonmaakzooi. Dat is toch goud?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gedaan... Nope...A87 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 14:25:
[...]
Nee, wel ff registeren
[YouTube: Remove TradingView Ads with Chrome Extensions]
Is allemaal te gebruiken zonder geld
/f/image/1QyLLZB7P4EGCBBinupwYPRy.png?f=fotoalbum_large)
Wat voor functionaliteit had de app?YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:52:
Handelen? Wellicht Coinbase Pro?
Ja haha, ze zijn nu flink meer waard... ik houd hem nog maar even aan!
Blockfolio?YES schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:52:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Oh sorry. Je kon er mee traden, dus ja, euh. Zeg het maar
Xiaomi is dat bij mij, zelfs in tijden van REKT blijft die gaan. Zou trouwens een mooie coinnaam zijnGelukszoekr schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:54:
HA!
Chase green candles!AMARONE schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:52:
Hmm, alles schiet weer in het groen, grote kans dat etc dan weer leeg stroomt.. Wat zouden jullie doen. Verlies pakken maar op de trein die het weer recht trekt..

Maar geen idee wat ETC gaat doen. Is nog niet massaal aan het leeglopen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!