hoeveel zakgeld krijg jij wel?Sander_v schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:11:
Even dikke props voor @Kol Nedra . Ik heb nav jouw SHIB tip van een paar dagen geleden ook wat zakgeld erin gestopt. Vanochtend alles eruit getrokken waarmee ik nu mijn hele huis kan laten schilderen. Top!
Even snel een nieuwe TA gemaakt van BTC/USD
De koers daalt zoals we weten en zal NU even opveren om vervolgens weer te dalen.
Dit is te zien op de 4U grafiek.
De koers maakt een lower low en lower heigh.
Om even in de dollars te spreken kunnen we tijdelijk terugzakken naar de 60K
In BTC/EUR is dit ongeveer 50K.
Het is niet veel en dat geeft ook niet, op deze manier kunnen we weer een mooie run naar boven maken
Dit is alleen even voor informatie, dus niet perse gebruiken om erop te traden.
De koers daalt zoals we weten en zal NU even opveren om vervolgens weer te dalen.
Het is niet veel en dat geeft ook niet, op deze manier kunnen we weer een mooie run naar boven maken
:strip_exif()/f/image/c1Pqi7fGUc6j0gVf56TSeNip.jpg?f=fotoalbum_large)
Haha ja confronterend dit. Je kan het voorkomen door de API koppelingen in BF in te stellenVerwijderd schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 12:47:
Godgloeiende getver.
Alle coins die ik jarenlang hodlde en accumuleerde in de beer gaan moon als een malle...
NANO, ONT, DGB, RLC, BTS, DOGE, BNB...
Zojuist eens mijn blockflolio app die ik al een jaar niet meer gebruikte geopend met mijn oude PF erin... App is verwijderd inmiddels.![]()
Ik ga zo maar eens lekker aan het werk en een paar daagjes niet naar de koersen koekeloeren![]()
Hodl.
Met de 2018 crash was het rond de 40%... Kort daarvoor was de weg naar beneden ingezet.Gelukszoekr schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 13:28:
BTC dominantie rond e 50%.
51.2% volgens CMC
49.6% volgens CoinGecko
How low can we go?
:fill(white):strip_exif()/f/image/XHPIOvhkLVXHXjW3UOqCrSgF.png?f=user_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat een rust voor een zaterdag hier. Mana weer een ATH

Heel leuk om te horen, dankjewel 🙂Sander_v schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:11:
Even dikke props voor @Kol Nedra . Ik heb nav jouw SHIB tip van een paar dagen geleden ook wat zakgeld erin gestopt. Vanochtend alles eruit getrokken waarmee ik nu mijn hele huis kan laten schilderen. Top!
nothing stops this train
Tja, even kijken hoe VER het doet in de kwalificatie hè.MRDutchfreakNL schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:53:
Wat een rust voor een zaterdag hier. Mana weer een ATH
Hopelijk gaat Bitcoin later vandaag net zo hard.
Omhoog, that is.
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 17-04-2021 14:58 ]
KSM weer uit winterslaap, heerlijk.
En Dodge heeft zijn spuitje gekregen...WhySoSerious schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:06:
KSM weer uit winterslaap, heerlijk.
Maar ik zou de hond in de gaten blijven houden, want hij rent zo weer weg.
Jongens het is dus niet de bedoeling dat Bitcoin hier onderuit dondert hè.
🤞 het is wel spannend de komende dagen.Richh schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:22:
Welke exchange is dat?Antifon schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:28:
Net mn short weer gesloten met 75% profit. Doge heeft mij nu qua korte ritjes het meest opgeleverd van alle shitcoins die ik deze bullrun heb getrade![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zometeen maar eens een mooi cadeau van kopen voor m'n vrouw, is die ook weer blij
Binance.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Toch even terug in topic, SAFEMOON.in trustwallet 184 waard (met veel 0-en ervoor), volgens coingecko 152 en volgens coinmarketcap 183.
Weet iemand waar het verschil vandaan komt?
Nog even gekeken en swappen via pancakeswap komt op ongeveer de 152 van coingecko uit.
Nog even gekeken en swappen via pancakeswap komt op ongeveer de 152 van coingecko uit.
[ Voor 20% gewijzigd door DaWayne op 17-04-2021 15:52 ]
Staat je currency bij coingecko toevallig op Euro?DaWayne schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:50:
Toch even terug in topic, SAFEMOON.in trustwallet 184 waard (met veel 0-en ervoor), volgens coingecko 152 en volgens coinmarketcap 183.
Geen idee. Ik heb die vraag ook een tijdje geleden gesteld.DaWayne schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:50:
Ik volg deze https://dex.guru/token/0x...2037f31ff0093eeb8c8add8d3
Anders hier je wallet adres pasten voor de meest actuele cijfersDaWayne schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:50:
Dat krijg je als iedereen en z'n moeder shitcoins koopt ipv BTC.. Mensen! Koop BTC en profiteer. Dit is geen financieel adviesRichh schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:22:
Nee is allebei dollars.Hoosie schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:52:
[...]
Staat je currency bij coingecko toevallig op Euro?
Pancakeswap is wat coingecko aangeeft en trustwallet en coinmarketcap hanteren de waarde van whitebit lijkt het op.
Helaas is de waarde dus iets minder MOON dan trustwallet aangeeft.
Doge gaat vandaag gwn weer vertrekken. De vraag is alleen: Hoe laat?
[ Voor 10% gewijzigd door _Gast_ op 17-04-2021 16:00 ]
_Gast_ schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:59:
Doge gaat vandaag gwn weer vertrekken. De vraag is alleen: Hoe laat?
:strip_exif()/f/image/oEtRQKaTLjBqbzmfoZ6PH9rT.jpg?f=fotoalbum_large)
Vannacht om half 4.
Je weet het maar nooit, hoezo vervelend? Zet je gewoon een ordertje neer, ik geloof het zelf alleen nog niet..
Ja hopelijk wat eerder. Ik kijk liever even live mee. Order durf ik niet aan bij Doge.Wo Ve schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:08:
[...]
Je weet het maar nooit, hoezo vervelend? Zet je gewoon een ordertje neer, ik geloof het zelf alleen nog niet..
De dip lijkt in ieder geval te zijn gestopt....
[ Voor 7% gewijzigd door _Gast_ op 17-04-2021 16:12 ]
Zo te zien zijn alle altcoins helemaal tot de max gepompt
[ Voor 189% gewijzigd door A87 op 17-04-2021 16:31 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Totaal niet rationeel (want het is hier iets heel anders) maar ik ga Mana/BTC bij mijn favorieten gooien. In mijn favoriete game van mijn jeugd, was ik ook op zoek naar Mana 
Nu als volwassen, gaat het dus gewoon door
Waarschijnlijk volgende maand als ik een dipje denkt te zien, ga ik wat kopen. Dan wordt dit “mijn eerste eigen BTC”.
Mag ik dan voortaan Mana roepen na elk bericht?
Nu als volwassen, gaat het dus gewoon door
Waarschijnlijk volgende maand als ik een dipje denkt te zien, ga ik wat kopen. Dan wordt dit “mijn eerste eigen BTC”.
Mag ik dan voortaan Mana roepen na elk bericht?
Magic the Gathering fan?
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Slimmer om USDT in je wallet te houden of toch busd? Je ziet dat busd ook door veel word vertrouwd als stable coin. Wat zijn jullie ideeen hierover ?
2 jaar geleden cib verkocht en in eth gestoken.Hou-m-nat schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:44:
Secret of Mana?
Zero.
Mee eens, enige waar ik me wel zorgen over maak is dat er een rising wedge aan het aftekenen is op de hogere tijdframes en met de afnemende dominantie zou er wel een heel wat grotere dump in kunnen zitten..0108daniel schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:21:
Even snel een nieuwe TA gemaakt van BTC/USD
[Afbeelding]
Bij bitmart staat ie op 217DaWayne schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:50:
Ik volg hem meestal op poocoin, die lijkt vrij accuraat te zijn.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik heb weer wat content gevonden van die Livanelli Crypto millionair POffertjes man
https://www.kijk.nl/progr...e2-2020-03-02/piS6BPkR4I6
lol
https://www.kijk.nl/progr...e2-2020-03-02/piS6BPkR4I6
lol
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Daar valt veel over te vertellen, maar belangrijkste om te weten is dat bij BUSD op binance één van de twee maker of taker zonder fee is. Zelf even tjekkuhRokz schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:48:
Slimmer om USDT in je wallet te houden of toch busd? Je ziet dat busd ook door veel word vertrouwd als stable coin. Wat zijn jullie ideeen hierover ?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als je met shitcoins ook kan profiteren is het toch primaRaaafie schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:53:
[...]
Dat krijg je als iedereen en z'n moeder shitcoins koopt ipv BTC.. Mensen! Koop BTC en profiteer. Dit is geen financieel advies
Ik gebruik nu ook BUSD ipv USDT vanwege tijdelijk geen maker fees. Wel is er minder volume en de rente is iets lager dus je moet even kijken wat voor jou handig is.resusaapje schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:00:
[...]
Daar valt veel over te vertellen, maar belangrijkste om te weten is dat bij BUSD op binance één van de twee maker of taker zonder fee is. Zelf even tjekkuh
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Zou kunnen inderdaad.JoebarRC schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:52:
[...]
Mee eens, enige waar ik me wel zorgen over maak is dat er een rising wedge aan het aftekenen is op de hogere tijdframes en met de afnemende dominantie zou er wel een heel wat grotere dump in kunnen zitten..
Misschien krijgen we daar nog meer voortekenen van zodat we rustig uit positie kunnen gaan en een coin swap kunnen doen.
Mensen die gebruik maken van Binance of een andere exchange kunnen daarvan gebruik maken.
Het voordeel daarvan is namelijk dit:
Als de bitcoin hard zakt en een crash of grote correctie komt dan kan je je bitcoin omzetten naar euro of dollar oid.
Dat zijn 'stable coins'
Dat houd in dat de waarde van je bitcoin niet veel zal dalen omdat je namelijk al je bitcoin heb geswapt naar de stable coin.
Als de bitcoin na de correctie weer gaat stijgen dan kan je de coin swap nu omgekeerd doen.
Dus je koopt de bitcoin weer terug (die dan veel lager is) van je stable coin en 'wint' als het ware de kleine verliezen weer terug.
Dit is wat we vaak zien als de bitcoin zakt en de altcoins ook hard zakken.
Handelaren verkopen hun munten en storten al hun bitcoin in een stable coin.
Stijgt de bitcoin weer? Dan kopen ze hun bitcoin weer terug vanaf hun stable coin.
Ik ben slecht in uitleggen, hoop dat het een beetje duidelijk is
Wat een puinhoop. Omhoog met die ellende.
@Mooyal of iemand anders. Ik overweeg om in SHIB te stappen bij een goede dip.
Dit wordt mijn eerste ERC20 token. Mijn voorkeur ging altijd uit naar Binance smart chain. Hoeveel ben je in totaal kwijt voor 200 euro fiat naar SHIB? Ik bezit geen Ethereum. Die moet ik ook nog kopen.
Dit wordt mijn eerste ERC20 token. Mijn voorkeur ging altijd uit naar Binance smart chain. Hoeveel ben je in totaal kwijt voor 200 euro fiat naar SHIB? Ik bezit geen Ethereum. Die moet ik ook nog kopen.
[ Voor 11% gewijzigd door _Gast_ op 17-04-2021 17:33 ]
Wtf? Klopt dat? Mijn inzet is met 500% gestegen...keepitfrosty schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:53:
[...]
Anders hier je wallet adres pasten voor de meest actuele cijfers
Op bscscan slechts een paar %......
Mijn status is Shark

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 17-04-2021 17:31 ]
https://opensea.io/seaart
Slappe hap. De dag begon leuk, maar er blijft weinig van over..Richh schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:24:
Wat een puinhoop. Omhoog met die ellende.
Zero.
Ach, een paar maanden later met pensioen dan maar
En het vloeit naar....pletter schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:46:
BTC gaat onder 50000 euro. jammer 🤬
Kan SLAM zijn reclame spotje aanpassenpletter schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:46:
BTC gaat onder 50000 euro. jammer 🤬
‘Mooi’ hoe die een beetje slapjes boven de 60k blijft zweven. Hopelijk gaat ie er niet doorheen, denk dat dat een psychologische grens wordt.Pelox schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:44:
Het is een drama.. hopelijk blijft btc een beetje hangen..
Best knap.. dikke winst in de ochtend en in de middag alles weer kwijt.. hodl was hier geen goed idee..
Zero.
Gaan we rekt tezamen of houdt ie m?
PIII 800@804 Mhz
Voorlopig houdt die hem en zou het een double bottom kunnen zijn.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Geen idee.. zal wel de ellende instorten. Ik ga eten en andere dingen doen. Hopelijk een positieve btc verrassing vanavond of morgen.. maar ga voor de zekerheid uit van het ergste.Noedelsupke schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:05:
Gaan we rekt tezamen of houdt ie m?
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 17-04-2021 18:07 ]
Zero.
Gas staat er ook leuk voor volgens mij.
als die het muurtje weg heeft schiet hij door
als die het muurtje weg heeft schiet hij door
BTC gaat nu weer stijgen richting de 51,200 euro.
Gaan we daar voorbij dan kunnen we 51,700 euro raken.
De neerwaartse weerstand is wel een probleem waar we moeten uitbreken.
Dit is ook te zien op de eerste screenshot van mij vandaag.
klopt, maar gok dat het zondag niet gaat lukken, zondag is retail en die zitten meer met shitcoins te prutsen. Mijn hoop is op maandag gevestigd.0108daniel schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:16:
BTC gaat nu weer stijgen richting de 51,200 euro.
op de 4h ook een enorme W mogelijk.....al is de recht poot een minuscuul stukkie onder de linker poot
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 17-04-2021 18:29 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Obv TA hè? Wat zou HOT nu kunnen doen? Kijkt me een dalende lijn toch? Lower highs of zoiets?
Een maat van me heeft net 500.000 $RAT coins gekocht..
Even snel opgezocht, man da's pas een shitcoin geen idee op welke shady exchange ie die heeft gehaald

Even snel opgezocht, man da's pas een shitcoin geen idee op welke shady exchange ie die heeft gehaald

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Als de app op € staat, moet je hem even switchen naar $.
Dikke winst qua getallen. Probleem opgelost
Dikke winst qua getallen. Probleem opgelost
Haha ja zou volgens mij correct moeten zijn. Of safemoon loopt op hun eigen site te ouwehoeren met de prijsenomiss schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:30:
[...]
Wtf? Klopt dat? Mijn inzet is met 500% gestegen...
Mijn status is Shark
HOT/BTC zit nu in een driehoek.readytoflow schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:24:
Obv TA hè? Wat zou HOT nu kunnen doen? Kijkt me een dalende lijn toch? Lower highs of zoiets?
:strip_exif()/f/image/zFOBa0GaehtkFKp6W6mNSEHD.jpg?f=fotoalbum_large)
De laatste lower low is een lower heigh.
Zou kunnen zijn dat de bodem bereikt is en er binnenkort een uitbraak komt omhoog.
Even in de gaten houden
[ Voor 32% gewijzigd door 0108daniel op 17-04-2021 18:34 ]
Ben er ook bang voor.anti elppa schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:23:
[...]
klopt, maar gok dat het zondag niet gaat lukken, zondag is retail en die zitten meer met shitcoins te prutsen. Mijn hoop is op maandag gevestigd.
op de 4h ook een enorme W mogelijk.....al is de recht poot een minuscuul stukkie onder de linker poot
Zondag is vaak zo'n mehh dag.
Rustig aan morgen en gewoon in de gaten houden
Hier status Crabenomiss schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:30:
[...]
Wtf? Klopt dat? Mijn inzet is met 500% gestegen...
Mijn status is Shark
Ach wat er staat staat er, toch alweer bijna een “gratis” BNB verdiend
Oh zie dat CVC/BTC de weg omhoog heeft gevonden.
Die zat een uur geleden onderaan de support en kan nu 1137 en dan naar 1160.
Er is een instap mogelijkheid voor degene die willen meedoen
[ Voor 4% gewijzigd door 0108daniel op 17-04-2021 18:37 ]
Haha. Ja dus precies andersom wat ik zeg dus...waarbij ik bij dit soort dingen meer op jou vertrouw dan mezelf. Ga t eens aanzien. Behoorlijk wat stoplosses en limitsells0108daniel schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:31:
[...]
HOT/BTC zit nu in een driehoek.
[Afbeelding]
De laatste lower low is een lower heigh.
Zou kunnen zijn dat de bodem bereikt is en er binnenkort een uitbraak komt omhoog.
Even in de gaten houden
Geraakt vandaag. Dus fiat over.
Mss stop ik beter fiat in een cursus TA
Ik ben ook niet perfect hoor!readytoflow schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:38:
[...]
Haha. Ja dus precies andersom wat ik zeg dus...waarbij ik bij dit soort dingen meer op jou vertrouw dan mezelf. Ga t eens aanzien. Behoorlijk wat stoplosses en limitsells
Geraakt vandaag. Dus fiat over.
Mss stop ik beter fiat in een cursus TA
In de toekomst of misschien met de trades die nu lopen zit ik misschien ook wel mis
Clover op Coinlist sla ik in ieder geval over. Je moet om te whitelisten hun wallet browser extensie toevoegen, maar helaas werkt deze nauwelijks. Lijkt zelden te connecten met het ethereum netwerk. Toen ik hun Telegram joinde werd iedereen die hier vragen over stelde gebanned. Ik helaas ook onder het mom van "ban this fudder". Niet voor mij deze.
PSN/Steam: Xamsix
Wat bedoel je met whitlisten?Xamsix schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:40:
Clover op Coinlist sla ik in ieder geval over. Je moet om te whitelisten hun wallet browser extensie toevoegen, maar helaas werkt deze nauwelijks. Lijkt zelden te connecten met het ethereum netwerk. Toen ik hun Telegram joinde werd iedereen die hier vragen over stelde gebanned. Ik helaas ook onder het mom van "ban this fudder". Niet voor mij deze.
Ik heb me op 8 april voor alle 3 de verkoopopties geregistreerd en hiervan bevestiging van Coinlist gehad.
Moet ik nog wat extra doen om te coins te kunnen kopen?
Heey0108daniel schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:40:
[...]
Ik ben ook niet perfect hoor!
In de toekomst of misschien met de trades die nu lopen zit ik misschien ook wel mis
Wat is je mening over de Doge chart? Gaat nu al een tijdje redelijk zijwaarts...
https://www.binance.com/en/trade/DOGE_EUR?layout=pro
Toen ik gisteren optie 3 selecteerde, moest ik tijdens het process hun wallet installeren en adres doorgeven voor het ontvangen van de coins. Als je naar Coinlist gaat en de stappen opnieuw doorloopt zul je zien wat ik bedoel. Maar de wallet werkt dus zelden en op Telegram heb je snel een ban te pakken bij enige negativiteit.Supershiva schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:45:
[...]
Wat bedoel je met whitlisten?
Ik heb me op 8 april voor alle 3 de verkoopopties geregistreerd en hiervan bevestiging van Coinlist gehad.
Moet ik nog wat extra doen om te coins te kunnen kopen?
PSN/Steam: Xamsix
Oke dat ging snel...0108daniel schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:35:
Oh zie dat CVC/BTC de weg omhoog heeft gevonden.
De 1139 was al bereikt.
Doge is de laatste dagen zo hard gestegen daar waag ik me eerlijk gezegd niet aan_Gast_ schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:45:
[...]
Heey
Wat is je mening over de Doge chart? Gaat nu al een tijdje redelijk zijwaarts...
https://www.binance.com/en/trade/DOGE_EUR?layout=pro
Na zo'n stijging hoort een correctie die nu word uitgevoerd.
De koers heeft nog nooit zo hoog gestaan, dus er is maar weinig informatie over steun en weerstand.
Eventjes afwachten tot er bevestiging is dat die weer omhoog gaat.
Als ik even snel kijk vind de koers support op ongeveer 380.
Weerstand zit rond de 470.
[ Voor 7% gewijzigd door 0108daniel op 17-04-2021 18:51 ]
Wat gebruiken jullie om je PF bij te houden?
Ik heb Delta op mijn iPhone. Die kun je syncen met computer, maar hij doet dat niet lekker bij mij.
Ik heb Delta op mijn iPhone. Die kun je syncen met computer, maar hij doet dat niet lekker bij mij.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Klopt het kan eigenlijk alle kanten op. Als ik nu weer instap gaat ie misschien nog verder zakken. Voorlopig laat ik het links liggen.0108daniel schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:50:
[...]
Doge is de laatste dagen zo hard gestegen daar waag ik me eerlijk gezegd niet aan
Na zo'n stijging hoort een correctie die nu word uitgevoerd.
De koers heeft nog nooit zo hoog gestaan, dus er is maar weinig informatie over steun en weerstand.
Eventjes afwachten tot er bevestiging is dat die weer omhoog gaat.
Als ik even snel kijk vind de koers support op ongeveer 380.
Weerstand zit rond de 470.
Ik heb maar een stukje gekocht in Chainlink want waarom ook niet (ik had nog wat wisselgeld over). Ik dacht, ik ga niet in DOGE investeren want het is de top en dan gaat 'ie naar beneden en dat wens ik die nu in DOGE zitten niet. Dus mocht je in Chainlink zitten, je bent gewaarschuwd.
Inleg is overigens €2,24.
Kwam net een (nieuwe) fork tegen van Safemoon.
Moet zeggen dat hun litepaper er wel leuk uitziet, geen dev wallet en geen presale bijv.
Gaat morgenavond 19:00 onze tijd live op pancakeswap.
https://safechaos.io/
Moet zeggen dat hun litepaper er wel leuk uitziet, geen dev wallet en geen presale bijv.
In elk geval een kleinere supply dan alle 101 andere safemoon clones die dagelijks oppoppen nu.DutchCrownNL schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:01:
Thanks for sharing. Ik ga er over nadenken!DutchCrownNL schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:01:
https://nl.hardware.info/...t-proof-of-space-and-time
Laat ik er net een block gefarmed te hebben. Ben benieuwd tot over een aantal jaar.
Gaat btw om Chia. Door een medetweaker al opgegooid in het vorige topic
Laat ik er net een block gefarmed te hebben. Ben benieuwd tot over een aantal jaar.
LOLDutchCrownNL schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:01:
In de litepaper:
But ten minutes later, that's when the fun starts. Both taxes will randomly reconfingure to a value between 1% and 10%, changing the dynamics of buys and sells. The tax amount could change to 1%, making buys and sells more profitable, or it could change to 10%, making buys and sells less profitable.

Dan heb jij meer geluk haha. Bij mij geeft ie nou al even aan less then a month. En maak elke dag toch wel 2 of 3 plots bij. Nog een week of 3 en dan kan ik een nieuwe SSD bestellen. Hopelijk heb ik dan ook een keer een paar blokken zodat ik die ssd kan terugverdienen.Jelmer93 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:18:
https://nl.hardware.info/...t-proof-of-space-and-time
Ik heb een datacenter ssd 960 gb op de kop kunnen tikken bijna ongebruikt voor weinig geld. Levensduur van 6,7PB doe rond de 12 plots per dag samen met nog wat oude hardware.BurnerT schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:20:
[...]
Dan heb jij meer geluk haha. Bij mij geeft ie nou al even aan less then a month. En maak elke dag toch wel 2 of 3 plots bij. Nog een week of 3 en dan kan ik een nieuwe SSD bestellen. Hopelijk heb ik dan ook een keer een paar blokken zodat ik die ssd kan terugverdienen.
Dan zal het idd wel wat beter opschieten. Het is alleen zo niet bevredigend om naar plots te kijken die telkens klaar zijn maar toch komt er niks binnen haha.Jelmer93 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:22:
[...]
Ik heb een datacenter ssd 960 gb op de kop kunnen tikken bijna ongebruikt voor weinig geld. Levensduur van 6,7PB doe rond de 12 plots per dag samen met nog wat oude hardware.
Heb je er ook al eens last van gehad dat hij aangeeft dat de opslag vol is. Maar als je dan de temp plotdir handmatig leeg gooit en opnieuw begint dan doet die t weer.
Een enkele keer wanneer ik het programma verkeerd had afgesloten. Let wel er op met je ssd. 1 plot kost 1,8tb schrijfacties op je ssd. Dus na 100 plots ben je 180tb kwijt. ga dus niet voor qlc schijvenBurnerT schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:26:
[...]
Dan zal het idd wel wat beter opschieten. Het is alleen zo niet bevredigend om naar plots te kijken die telkens klaar zijn maar toch komt er niks binnen haha.
Heb je er ook al eens last van gehad dat hij aangeeft dat de opslag vol is. Maar als je dan de temp plotdir handmatig leeg gooit en opnieuw begint dan doet die t weer.
@Jelmer93 Ik koop voor mezelf wel lekker nieuwe SSD's na deze hype haha. En dan gebruik ik die "ouwe" nu wel mooi voor dit. Op=op dan hebben al jaren trouwe dienst eropzitten.
Noemenswaardig wel!Qunix schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:59:
Ik heb maar een stukje gekocht in Chainlink want waarom ook niet (ik had nog wat wisselgeld over). Ik dacht, ik ga niet in DOGE investeren want het is de top en dan gaat 'ie naar beneden en dat wens ik die nu in DOGE zitten niet. Dus mocht je in Chainlink zitten, je bent gewaarschuwd.
@0108daniel Vet lijkt er ook weer goed voor te staan toch? of zie ik dat verkeerd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!