U roept, wij draaienWaah schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 22:51:
[...]
De telegram zit te wachten om te lopen in de dip... Maar die komt nog steeds niet.
[URL="https://tweakers.net/i/-5Ek9GLu8MEi6-pM4FqwHW-hOpM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728
En als je nu nooit de Fiat nodig hebtMooody schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 23:08:
[...]
Totdat je de tegen assets kunt lenen, als je fiat nodig hebt.
Minimalist met geld teveel zeg maar, die zeg is op zijn werk
Vraagje mbt AdEx. Ik zit eens te kijken naar die koers, maar dat ding pumpt de laatste dagen elke dag een beetje tot 01:50 en begint vlak voor 02:00 uur aan een flinke dump, om weer te stabiliseren, zijwaarts te bewegen, klein beetje pumpen en weer stipt om 02:00 uur dumpen. Sowieso heeft die koers flinke pieken en dalen, en lijkt het vrij regelmatig te gebeuren.
Heb één poging gedaan om via Google te vinden of er een logische verklaring is maar ik kan het zo snel niet vinden, ook op de website van AdEx zie ik zo snel niet echt iets, maar ik heb dan ook echt alleen een paar minuten gescand. Bijzonder om te zien wel.
Iemand die weet hoe dit zit?
Heb één poging gedaan om via Google te vinden of er een logische verklaring is maar ik kan het zo snel niet vinden, ook op de website van AdEx zie ik zo snel niet echt iets, maar ik heb dan ook echt alleen een paar minuten gescand. Bijzonder om te zien wel.
Iemand die weet hoe dit zit?
Hmmm, ik zal me eens inlezen. Cake heeft wel die lekkere 150% rente vooralsnog. Is ook wat waard.Mooody schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 23:12:
[...]
Ik zeg niet dat je DOT of CAKE moet kopen, zo ver ga ik niet. Iedereen heeft zijn eigen visies.
Maar als het hebt over een network effect, zou je inderdaad DOT kunnen kopen. Daar gaat de komende maanden iets gebeuren.
Stabiele koers en geen avondklok misschien?YES schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 23:54:
Wat een (relatieve) rust hier nu. Zijn de kroegen en discotheken als FieldLab experiment vanavond open of zo? En zo ja, waarom hebben ze mij niet gebeld?
Hè bah. Doe me dan maar totale lockdown en een koers die helemaal uit zijn plaat gaat (positief of negatief is me om het even).
Verwijderd
YES schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 23:54:
Wat een (relatieve) rust hier nu. Zijn de kroegen en discotheken als FieldLab experiment vanavond open of zo? En zo ja, waarom hebben ze mij niet gebeld?
:strip_exif()/f/image/Ap0hGzA9Bdtc5k1WsYyMDAip.jpg?f=fotoalbum_large)
Ergens weet je dat het niet slim is om all-in in DOGE te gaan, aan de andere kant voel je aan dat het wel slim is, omdat die 1 USD/stuk gewoon haalbaar kan zijn. Twijfels
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
En vergeet niet dat hier een serieuze ondertoon aan zit: in crypto zit een heleboel geld dat mensen straks toch weer liever uitgeven in de stad of op vakantie, en als die verwachting de overhand krijgt gaan we nog wel een stevige correctie krijgen. Op de beurs ook overigens.
Crypto = crypto dus ja, waarom niet.Taro schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:07:
Ergens weet je dat het niet slim is om all-in in DOGE te gaan, aan de andere kant voel je aan dat het wel slim is, omdat die 1 USD/stuk gewoon haalbaar kan zijn. Twijfels
Ik doe er niet aan mee, totaal inhoudsloze coins wil ik nog wel een heel klein bedrag tegenaan gooien maar echt veel erin steken, nee ik vind het gewoon niet leuk om dat te doen.
Maar goed, DOGE is ook gewoon dikke tech natuurlijk.
Wanneer Doge de 1USD haalt ..Taro schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:07:
Dan wordt ik zo'n vervelende zure man die op verjaardagen altijd meedeelt dat hij er een paar miljoen had.
En dat dan elke verjaardag weer.
Dat mensen niet meer bij je willen staan omdat ze dan weer hetzelfde verhaal moeten aanhoren.
Zo'n man.
Edit:
En dan nog steeds voor praktisch minimumloon werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Aarebe1 op 02-05-2021 00:13 ]
Verwijderd
Het mooiste is nog:Taro schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:07:
1 DOGE = 1 DOGE
Je kunt dus niet verliezen.
:strip_exif()/f/image/K0ijQdBU9c5rpWl3Fi3lNIdq.jpg?f=fotoalbum_large)
Vervelendste aan zulke figuren is dat als je dan begint over dan het eerste van FC Schubbekuttenveen 1 met 8-0 verloren heeft van SC BalInDeSloot 1, ze het toch weer over één of andere hond en miljoenen euro's gaan hebben. Dat je denkt, snapt die rare oude man, die toch enigszins penetrant ruikt en misschien iets vaker zijn tanden zou mogen poetsen of wat minder zou mogen drinken, roken en zeker wat minder chrystal meth zou mogen gebruiken, snapt die dan echt niet dat voetbal vele malen relevanter is dan euh, kripto, of zo? Jezus.Aarebe1 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:13:
[...]
Wanneer Doge de 1USD haalt ..![]()
Dan wordt ik zo'n vervelende zure man die op verjaardagen altijd meedeelt dat hij er een paar miljoen had.
En dat dan elke verjaardag weer.
Dat mensen niet meer bij je willen staan omdat ze dan weer hetzelfde verhaal moeten aanhoren.
Zo'n man.
Edit:
En dan nog steeds voor praktisch minimumloon werkt.
Ik zit er nu voor 33% in, sta nu op 16% winst en twee sell orders zijn gehit en nog drie te gaan. Ik stap lekker uit voor de vorige ath. 'veilig' genoeg lijkt mij.Taro schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:07:
Maar twijfel heel erg om met de volgende dip er nog een beetje in te gooien t/m snl.
https://www.twitter.com/elonmusk/status/1388612033160126469Taro schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:07:
“Definitely” als reactie op iemand die zegt dat Musk iets met The Dogefather moet doen tijdens SNL.
$1 incoming
Risico is ook dat hij doge gewoon afzeikt en uitlegt dat het een meme coin is. En dat je tijdens een flash crash niet meer van je doge afkomt. Ik verkoop lekker alles voor dat snl begint. Denk ikBananeman schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:29:
[...]
https://www.twitter.com/elonmusk/status/1388612033160126469
“Definitely” als reactie op iemand die zegt dat Musk iets met The Dogefather moet doen tijdens SNL.
$1 incoming

@Wo Ve Heel logisch gedacht. En daarmee onderschat je de idiotie van de wereld. Als Elon Doge gaat afzeiken koopt ook iedereen het. Want SNL is humor, dus dan weet je het wel.
DOGE is zo goed dat als iemand het belachelijk gemaakt wordt, mensen het als humor zien en het willen kopen. Wat een tech.Glenn Hoddle schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:36:
@Wo Ve Heel logisch gedacht. En daarmee onderschat je de idiotie van de wereld. Als Elon Doge gaat afzeiken koopt ook iedereen het. Want SNL is humor, dus dan weet je het wel.
Positie gesloten met 30 pips winst.0108daniel schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:36:
Ik heb weer een interessante gevonden.
Dit keer ADX/BTC.
[Afbeelding]
De koers heeft een dubbele bodem gevormd en de diagonale weerstandlijn zit nu ook tegen de koers aan.
Op de 2U kaart zit de koers tegen beide lijnen aan.
De RSI vormt een rsi divergence wat bullish kan zijn.
Interessant om in de gaten te houden.
Mijn buy order staat op 2320
Vandaag zondag, de dag dat de koersen vaak omlaag gaan.
Uit voorzorg heb ik deze positie niet door laten lopen en dus gesloten met een kleine winst
We gaan het zien, als hij rustig uitlegt wat dogecoin is en altijd dat zal blijven een meme coin en beter wat anders kan kopen dat doet die idiote wereld dat braaf denk ik zo.Glenn Hoddle schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:36:
Weet iemand eigenlijk hoe laat en waar je dat als kaaskop kan kijken?
En ohja, dikke tech!
Ha, ik heb hem, denk iets eerder dan jij (rond 23:30) met 31 sats (wat zijn pips trouwens?) winst verkocht. Ik vertrouwde het ook niet helemaal mbt de afhankelijkheid van BTC!0108daniel schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:50:
[...]
Positie gesloten met 30 pips winst.
Vandaag zondag, de dag dat de koersen vaak omlaag gaan.
Uit voorzorg heb ik deze positie niet door laten lopen en dus gesloten met een kleine winst
Een echte kaaskop kijkt dan gewoon AZ-Fortuna.Wo Ve schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:51:
[...]
Weet iemand eigenlijk hoe laat en waar je dat als kaaskop kan kijken?
Hmm die coin pair kan ik op Binance niet vinden?Glenn Hoddle schreef op zondag 2 mei 2021 @ 01:11:
[...]
Een echte kaaskop kijkt dan gewoon AZ-Fortuna.
Top!YES schreef op zondag 2 mei 2021 @ 01:00:
[...]
Ha, ik heb hem, denk iets eerder dan jij (rond 23:30) met 31 sats (wat zijn pips trouwens?) winst verkocht. Ik vertrouwde het ook niet helemaal mbt de afhankelijkheid van BTC!
Bedoelde natuurlijk sats.
Pips zijn hetzelfde, maar dat word gebruikt in de aandelen markt, die haal ik soms nog weleens in war
@Remy!!!! Daar zeg je nog eens iets, een maand of twee geleden was er nog iemand dingen aan het roepen over een Fortuna fan-token. Echt serieus en zo.
Net m'n eerste Chrome extension ingediend in de Chrome App Store
De app zoekt naar € prijzen op een webpagina en vertaalt deze automatisch naar Bitcoin prijzen
Nadat dat penthouse voor 21 bitcoin in het nieuws kwam, besefte ik dat dit nodig is
speciaal ontwikkeld voor Funda maar hij doet het ook prima hier op Tweakers, bijv in de Pricewatch.
Heb een sterk vermoeden dat hij niet door de controle van Google gaat komen, maar hey het was een leuk projectje
De app zoekt naar € prijzen op een webpagina en vertaalt deze automatisch naar Bitcoin prijzen

Nadat dat penthouse voor 21 bitcoin in het nieuws kwam, besefte ik dat dit nodig is
Heb een sterk vermoeden dat hij niet door de controle van Google gaat komen, maar hey het was een leuk projectje

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bloody sunday gaat weer beginnen 
behalve voor DOGE, want DOGE heeft such wow fundamentals
behalve voor DOGE, want DOGE heeft such wow fundamentals
All in?Taro schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:07:
Da's gokwerk imho...
Advies: niet doen
Maar daar ben jij ervaren genoeg voor daggik zo
Zelf kom ik er niet meer aan tot 'ie weer richting de 30 of zelfs 20 sats terugzakt.
Moet 't toch ff kwijt: Afgelopen jaren heb ik meermaals gewezen op de potentie van Doge vanwege het hartslag-achtige patroon van z'n koers tegen BTC.
Met andere woorden, als je nu aan het klungelen bent met Doge, ben je gewoon te laat, of je bent bereid om veel risico te nemen. Maar all in? Poeh.
Heb ff wat archieven nageslagen ter onderbouwing (wat soms ff mag vind ik zelf).
(No offence richting @Pilatus die er met een post tussenstaat, ik dacht kan geen kwaad die te laten staan; niet in de laatste plaats omdat ik me afvraag of 'ie 't Tweakers bijltje ff in de hoek heeft gegooid. Zal door de drukte hiero komen neem ik aan. Want dan snap ik 't wel, ben zelf ook niet zo actief op Tweakers vanwege de enorme toename van de hoeveelheid posts enzo (hoewel er ook regelmatig heel informatieve tussenzitten, echter alles lezen is niet te doen). Overigens wel jammer, Pilatus is er toch eentje met doorgaans zeer goeie posts en een nuchtere kijk op de zaak.)
:strip_exif()/f/image/N0pCJWOJ3O0bl3llbLfjY5nD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LX9zn7a5QAqqniH249xlnYzY.jpg?f=fotoalbum_large)
However, ben blijven accumuleren, met name toe 'ie onder de 20 sats stond.
Had al die tijd sellorders klaarstaan tot 'maar liefst' net onder de 150 sats ergens

Maar ja, eindelijk de langverwachte vette profits gepakt in die eerste run eind januari dit jaar.
Had dus véél meer kunnen zijn, want 2e run niet mee gelift. Ben na die 1e run niet opnieuw ingestapt, puur omdat het risico gewoon te groot was gezien de historische prijsactie.
En daar lig ik echt niet wakker van.
Ik kom er niet meer aan in deze regionen, da's simpelweg een principekwestie waaraan ik me makkelijk kan houden. Sinds ik volledig ben uitgestapt volgens plan, heb ik Doge links laten liggen. Wat dat betreft heb ik gelukkig weinig last van fomo.
Heb trouwens de laatste dagen een behoorlijke stack ETH omgezet naar BTC vanwege het elastiek effect tussen BTC en ETH (BTC is imho weer aan zet):
:strip_exif()/f/image/SiJwGDp9OJnVTwrTAbWOjxEc.jpg?f=fotoalbum_large)
(daily ETHBTC chart Binance)
Levels overigens zeer indicatief weergegeven.
Daarnaast wat ETH verkocht voor keiharde euries, waar ik leuke dingen mee ga doen. Potdikke want ETH heeft sinds de coronadip maart vorig jaar zo'n 2500% gedaan, toen was 't kopen geblazen voor 100 euries ofzo per stuk. Da's toch lekker. Je moet er af en toe ook leuke dingen mee doen.
Belangrijke zaken als een bosje bloemen voor... euh... hoe heet ze ook alweer... ehhh... Nou ja, de vrouw enzo. Misschien zelfs een nieuwe koekepan.
Daarnaast zijn er nog de minder noodzakelijke dingetjes, zoals een dikke nieuwe gaming PC voor ome TP himself, ultrawide curved monitor, nieuwe bureaustoel en nieuwe headset enzo.
Ben ook aan het kijken naar een nieuwe motorzaag, je weet wel, met fatsoenlijk zaagblad, zoals de Stihl MS 881. Want je moet de buxushaag in de voortuin toch wat bijhouden. En dan wil je niet als de buurman met een heggeschaar lopen te klooien, de amateur.
Dat soort dingetjes.
Tijdig winst pakken is het devies.
:strip_exif()/f/image/SiJwGDp9OJnVTwrTAbWOjxEc.jpg?f=fotoalbum_large)
(daily ETHBTC chart Binance)
Levels overigens zeer indicatief weergegeven.
Daarnaast wat ETH verkocht voor keiharde euries, waar ik leuke dingen mee ga doen. Potdikke want ETH heeft sinds de coronadip maart vorig jaar zo'n 2500% gedaan, toen was 't kopen geblazen voor 100 euries ofzo per stuk. Da's toch lekker. Je moet er af en toe ook leuke dingen mee doen.
Belangrijke zaken als een bosje bloemen voor... euh... hoe heet ze ook alweer... ehhh... Nou ja, de vrouw enzo. Misschien zelfs een nieuwe koekepan.
Daarnaast zijn er nog de minder noodzakelijke dingetjes, zoals een dikke nieuwe gaming PC voor ome TP himself, ultrawide curved monitor, nieuwe bureaustoel en nieuwe headset enzo.
Ben ook aan het kijken naar een nieuwe motorzaag, je weet wel, met fatsoenlijk zaagblad, zoals de Stihl MS 881. Want je moet de buxushaag in de voortuin toch wat bijhouden. En dan wil je niet als de buurman met een heggeschaar lopen te klooien, de amateur.
Dat soort dingetjes.
Tijdig winst pakken is het devies.
Das de droom 
Mijn verlanglijstje is lang, m'n PF....heeft de diepte van een pierebad, dus ik hodl nog even verder.
Mijn verlanglijstje is lang, m'n PF....heeft de diepte van een pierebad, dus ik hodl nog even verder.
Word weer lekker ontbijten met mijn BAKE...

Die Clover en Mina protocol van Coinlist.
Hoe kan ik zien hoeveel stuks ik krijg daarvan? Ja ik kan het zelf berekenen, maar had ETH in gestoken.
Is het normaal? Ik heb 0,20 per token betaald voor de Clover bijvoorbeeld. Dat is nu volgens CMC 22 dollar per coin. Dus ik heb 100x winst gemaakt als ik mag verkopen? (nu mag het niet want heb 1 jaar vast gezet).
Hoe kan ik zien hoeveel stuks ik krijg daarvan? Ja ik kan het zelf berekenen, maar had ETH in gestoken.
Is het normaal? Ik heb 0,20 per token betaald voor de Clover bijvoorbeeld. Dat is nu volgens CMC 22 dollar per coin. Dus ik heb 100x winst gemaakt als ik mag verkopen? (nu mag het niet want heb 1 jaar vast gezet).
Vannacht gedroomd dat ik handenvol plastic fiches kreeg met bitcoin passwords van 1-4 bitcoin per stuk. Ook was ik even in de toekomst en zag ik een plastic dingetje met een paar crypto adressen, maar ik herkende de crypto coin namen niet.
God morks in wysterious ways.
ArtPhil-Flower schreef op zondag 2 mei 2021 @ 08:12:
Vannacht gedroomd dat ik handenvol plastic fiches kreeg met bitcoin passwords van 1-4 bitcoin per stuk. Ook was ik even in de toekomst en zag ik een plastic dingetje met een paar crypto adressen, maar ik herkende de crypto coin namen niet.
Kwam er een hondje in voor, shiba inu? Dan kan ik mijn strategie er op aanpassenArtPhil-Flower schreef op zondag 2 mei 2021 @ 08:12:
ZOO is deze ochtend ook lekker gegaan zeg! Kom op CZ hou op met cockblocken en open die FTM withdraw weer!
[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 02-05-2021 08:33 ]
Krabbelt toch langzaam weer wat omhoog
Ben benieuwd naar de komende tijd want n3 lijkt nog ver weg hopelijk niet te ver...
MOON!!!Skalders schreef op zondag 2 mei 2021 @ 08:16:
[...]
dat is je lichaam dat zegt dat je genoeg naar de charts hebt liggen kijken
Nee waren zakelijke en fantasieloze namen.stormfly schreef op zondag 2 mei 2021 @ 08:31:
[...]
Kwam er een hondje in voor, shiba inu? Dan kan ik mijn strategie er op aanpassen
Wtf doet bake dan.. stond een week geleden op 1.35 nu op 7.5

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Scheelt 1 letter met Cake dan krijg je dat.Khaelos schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:00:
[...]
Zelfde voor Ape, jammer dat ik toen net koos voor cake. Hoo token lijkt ook dezelfde kant op te gaan.Khaelos schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:00:
[...]
Verwijderd
Khaelos schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:00:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UEv51rfqc0Mkwj62X5Dt7qv9.jpg?f=user_large)
Eth staat rood vandaagD0m1nat0r11 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:39:
Sunday dipje incoming 🧐🤓
The Bear is comming!!

nothing stops this train
eth staat op 24h mooi groen, geen idee waar je kijkt. zelfs in euro is het groen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nee hoor, tradingviewanti elppa schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:47:
[...]
eth staat op 24h mooi groen, geen idee waar je kijkt. zelfs in euro is het groen
:strip_exif()/f/image/Jfl4NpwwfkeV6N7cXEpc5Ngy.jpg?f=fotoalbum_large)
Vanaf vandaag (zondag 0:00) staat het toch echt in het rood bij mij.anti elppa schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:47:
[...]
Voor coins als deze, en safemoon, cumrocket, cunt, xrp, is er een shitcoin topic.DutX schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:11:
Pantherswap.com is de volgende (in de zin van cake, banana etc)?
Daar zit jullie verschil, de ene kijkt naar 24u geleden, de andere naar sinds middernachtHet Fantoom schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:59:
[...]
Vanaf vandaag (zondag 0:00) staat het toch echt in het rood bij mij.
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Niet zo FUD'en. Beetje de koers proberen te manipuleren nadat je net een x100.000^24 short geopend hebtHet Fantoom schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:59:
[...]
Vanaf vandaag (zondag 0:00) staat het toch echt in het rood bij mij.
klik ff op 24h......
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zal tijd worden, ik zit hier maar te wachten met mijn zak fiatD0m1nat0r11 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 09:39:
Sunday dipje incoming 🧐🤓
Inderdaad!WhySoSerious schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:06:
[...]
Niet zo FUD'en. Beetje de koers proberen te manipuleren nadat je net een x100.000^24 short geopend hebt
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Chiliz icm socios.comGlenn Hoddle schreef op zondag 2 mei 2021 @ 01:22:
@Remy!!!! Daar zeg je nog eens iets, een maand of twee geleden was er nog iemand dingen aan het roepen over een Fortuna fan-token. Echt serieus en zo.
https://www.fortunasittar...t-socios-fanbeleving-uit/
Oh en ik liep niet te roepen, destijds had ik nog geen wallet, crypto's of wat dan ook
Ik probeer wel mijn PF een beetje te vullen met zaken welke mijn interesse hebben al sinds jaaaaaaaren.
- CHZ voor sport en NFT.
- ENJ voor gaming en NFT.
- VET vanwege Logistics.
[ Voor 38% gewijzigd door Ngangatar op 02-05-2021 10:15 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hopelijk lukt het even goed als laatste donderdag, rond de 7.5% kunnen scalpen op men tradepot.GoO schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:10:
[...]
Zal tijd worden, ik zit hier maar te wachten met mijn zaak fiat

Moet je wel veel geluk hebben met de timing...
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Waar staken jullie stablecoins?
Ik hen nog wat USDT wat nu in de DeFi wallet van crypto.com staat maar de APY loopt flink terug.
Ik hen nog wat USDT wat nu in de DeFi wallet van crypto.com staat maar de APY loopt flink terug.
Ik rijd mijn Fiat gewoon privé.GoO schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:10:
[...]
Zal tijd worden, ik zit hier maar te wachten met mijn zaak fiat
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zit nog niet in de stablecoins, maar wel goed om te weten ~ergens in eind Augustus/begin September.Jordy198705 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:16:
Ik hen nog wat USDT wat nu in de DeFi wallet van crypto.com wallet staat maar de APY loopt flink terug.
waarschijnlijk 80% stablecoin en 20% winst pakken en uitcashen in euro
nothing stops this train
Ik heb op crypto.com vast staan tegen 10%, hoger dan welke bank ookJordy198705 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:16:
En op Waves Exchange tegen 103% (risicovol)
Ja heb ik ook vaak.
De order is dan meestal wel geplaatst overigens
De order is dan meestal wel geplaatst overigens
Had ik ook paar dagen geleden. Sluit app eens hard af en start opnieuw op?0108daniel schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:25:
Iemand die weet of er storing is bij binance?
Ik krijg de laatste tijd vaak dat de koersen bevroren zijn en er geen informatie in het orderboek staat.
[Afbeelding]
Als ik een order wil plaatsen krijg ik 'netwerkverzoek mislukt'
Mijn internet is prima
Zelf heb ik nergens last van met Binance. Zowel op mijn mobiel (app) als op mijn computer draait alles zoals het hoort.0108daniel schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:25:
Iemand die weet of er storing is bij binance?
Ik krijg de laatste tijd vaak dat de koersen bevroren zijn en er geen informatie in het orderboek staat.
[Afbeelding]
Als ik een order wil plaatsen krijg ik 'netwerkverzoek mislukt'
Mijn internet is prima
Heeft geen effect.knakworst schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:29:
[...]
Had ik ook paar dagen geleden. Sluit app eens hard af en start opnieuw op?
Ik zal het straks nog eens proberen.
Wanneer leggen jullie extra in een munt(hodl) in waar je al op zit '? Handig om dat alleen bij dips te doen / standaard elke maand buiten wat de waarde is../ ?
Android toch? Even naar app instellingen gaan en cache verwijderen.0108daniel schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:33:
[...]
Heeft geen effect.
Ik zal het straks nog eens proberen.
Je kan ook nog je settings verwijderen, moet je opnieuw inloggen etc. Dan werkt meestal alles weer normaal bij mij. Mits er inderdaad een storing is.
:strip_exif()/f/image/qS4SuDYpx9zufSoUhwe1jhpa.jpg?f=fotoalbum_large)
Ikzelf weet vaak achteraf pas wat de absolute dip was, dus ik houd liever vast aan een bepaalde frequentie.Veertien14 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:33:
Wanneer leggen jullie extra in een munt(hodl) in waar je al op zit '? Handig om dat alleen bij dips te doen / standaard elke maand buiten wat de waarde is../ ?
Binnen dat tijdvak zoek ik dan wel een beetje ‘gunstig’ moment, gelet op technische analyse of fundamentals. Dip-donderdag en -zondag, of als het na een rally even inkakt.
[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 02-05-2021 10:46 ]
Maktub
Goedemorgen :-) Hoe denken we over vandaag over BTC? Als ik een paar technische analisten moet geloven, dan zou het kunnen dat we vandaag misschien de 55K gaan testen en dat we daarna weer omhoog gaan? Ik probeer het meest ideale instapmoment te bepalen :-)
[ Voor 12% gewijzigd door Duikerrr op 02-05-2021 11:13 ]
Ik heb van de week weer wat DOT gekocht. eigenlijk al veel te laat maar staat toch nog een 30% lager dan de topVeertien14 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:33:
Vervolgens direct weer in staken gegooid zodat ik niet in de verleiding kom om te handelen.
Elke week meer dan 1 DOT "rente", dus de energierekening is elke maand betaald van de DOT die als rente gegeven is (als de koers niet in elkaar dondert
[ Voor 24% gewijzigd door ybos op 02-05-2021 11:07 ]
Ook ongeveer mijn plan van aanpak,Kol Nedra schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:21:
[...]
Ik zit nog niet in de stablecoins, maar wel goed om te weten ~ergens in eind Augustus/begin September.
waarschijnlijk 80% stablecoin en 20% winst pakken en uitcashen in euro
Wel afhankelijk van hoe de markt er dan uitziet natuurlijk. Heb al wel wat usdt op Binance en Crypto.com, misschien tegen die tijd Nexo als aanvulling. Iemand nog tips?
En cake / pcs hoort daar dan ook vanaf nu gezien dat een fork / clone van sushi is?knakworst schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:02:
[...]
Voor coins als deze, en safemoon, cumrocket, cunt, xrp, is er een shitcoin topic.
[ Voor 8% gewijzigd door keepitfrosty op 02-05-2021 11:23 ]
Hetzelfde als gisteren: Hodl tot na 2025Duikerrr schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:04:
Goedemorgen :-) Hoe denken we over vandaag over BTC? Als ik een paar technische analisten moet geloven, dan zou het kunnen dat we vandaag misschien de 55K gaan testen en dat we daarna weer omhoog gaan?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dat zijn heul veul DOTs die je hebt gekochtybos schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:05:
[...]
Ik heb van de week weer wat DOT gekocht. eigenlijk al veel te laat maar staat toch nog een 30% lager dan de top
Vervolgens direct weer in staken gegooid zodat ik niet in de verleiding kom om te handelen.
Elke week meer dan 1 DOT "rente", dus de energierekening is elke maand betaald van de DOT die als rente gegeven is (als de koers niet in elkaar dondert)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Wat denken jullie van Enjin? Ik heb ze destijds gekocht voor ongeveer 0,34$ Maar twijfel om nog wat bij te kopen.
Gaaf project, ik heb ze gekocht een paar weken terug voor 2 euro, daarna verkocht voor 2,92 euro en ik ga er vandaag of morgen weer een stel inkopen.Verwijderd schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:26:
Wat denken jullie van Enjin? Ik heb ze destijds gekocht voor ongeveer 0,34$ Maar twijfel om nog wat bij te kopen.
Gebruik een van jullie de Pi app voor het gratis minen op je telefoon? Zo ja wat zijn jullie gedachtes hierover?
Dat dit sowieso in het shitcoin topic thuishoort.Mellamel schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:38:
Gebruik een van jullie de Pi app voor het gratis minen op je telefoon? Zo ja wat zijn jullie gedachtes hierover?
En verder is er geen enkele waarde aan picoin.
In het vorige topic is daar een beetje uitgebreide discussie over geweest.
[ Voor 10% gewijzigd door mjjveldt op 02-05-2021 11:40 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Wat vind je gaaf aan dit project?Ngangatar schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:37:
[...]
Gaaf project, ik heb ze gekocht een paar weken terug voor 2 euro, daarna verkocht voor 2,92 euro en ik ga er vandaag of morgen weer een stel inkopen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
** Lees de topicstart ivm referrals **mjjveldt schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:40:
[...]
Dat dit sowieso in het shitcoin topic thuishoort.
En verder is er geen enkele waarde aan picoin.
In het vorige topic is daar een beetje uitgebreide discussie over geweest.
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 02-05-2021 12:05 ]
Even opgezocht, je krijgt dus € 20 per week door je gegevens te verkopen?
[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 02-05-2021 12:05 ]
Wat vind je gaaf aan dit project?Ngangatar schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:37:
[...]
Gaaf project, ik heb ze gekocht een paar weken terug voor 2 euro, daarna verkocht voor 2,92 euro en ik ga er vandaag of morgen weer een stel inkopen.
Ik ben een old school gamer en vind het leuk om crypto te zoeken welke in mijn interessegebied liggen.
Al jaren baal ik dat ingame items bijna niet verkocht of geruild kunnen worden zonder dat je supergoed moet opassen dat je niet gescammed wordt. Het is mij niet gebeurd omdat ik altijd erg goed oplet, maar dat zou niet nodig moeten zijn toch?
Ook vind je in games altijd bergen met items welke het net niet zijn, deze zijn in een aantal games, nu nog vooral b-titels, geen tripple A games, om te smelten naar tokens welke je dan weer ingame voor andere zaken kan gebruiken.
Of stel je voor dat wanneer je na een jaar of 5 stopt met een game, waarin je dus bergen assets hebt welke vanaf dat moment waardeloos zijn, dat je die kunt verkopen en met de waarde daarvan verder kan in je volgende game. heb je toch een fijnere start en niet het gevoel dat je iets "weggooit".
Ik heb voor de toekomst mijn hoop gezet op een aantal games en zou het geweldig vinden wanneer de economic models daarin te maken krijgen met dit soort initiatieven.
Daarnaast zijn er nog veel meer mogelijkheden maar ik denk dat je vraag meer was om te kijken of ik me uberhaupt verdiept had dan dat je echt de mogelijkheden wilt weten
InderdaadNgangatar schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:48:
Daarnaast zijn er nog veel meer mogelijkheden maar ik denk dat je vraag meer was om te kijken of ik me uberhaupt verdiept had dan dat je echt de mogelijkheden wilt weten.
Ik kocht ze vorig jaar, toen Microsoft er mee bezig ging. Toen ging de prijs van €0.04 naar €0.06. later verkocht.
Ik vind het een goed project. Maar om ze nu weer te kopen tegen €2 of hoger is voor mij nu echt veel te duur. Gevoelsmatig dan
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik ben zoooooo veel te laat, maar tegelijkertijd wellicht nog net op tijdGelukszoekr schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:53:
[...]
Inderdaad
Ik kocht ze vorig jaar, toen Microsoft er mee bezig ging. Toen ging de prijs van €0.04 naar €0.06. later verkocht.
Ik vind het een goed project. Maar om ze nu weer te kopen tegen €2 of hoger is voor mij nu echt veel te duur. Gevoelsmatig dan
Leuke test overigens hehe, no offense taken. Ik zit hier niet om intressant te doen maar om te leren en een beetje te poken. Veel te oud om nog interessant te doen. Wellicht ook te oud om nog te gamen, but who cares
"Ik haat het succes van bitcoin", aldus Buffett-rechterhand Charlie Munger (97)

En dat andere fosssiel:
Het heeft in ieder geval de aandachtWel breidde hij voor het eerst zijn posities in goudmijn bedrijven uit. In een ander interview noemde Buffett Bitcoin nog ‘rattengif in het kwadraat’.
Het duurt altijd efkes voordat het kwartje valt bij deze heren.
Bron: https://bitcoinmagazine.n...terhand-charlie-munger-97
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!