[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 127 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.247 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

Aarebe1 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:57:
Die prijzen zou best kunnen. De vraag is meer: hoeveel kost een broodje, koppie koffie of een volle tank op dat moment..
Grote kans dat een volle tank praktisch een maand hypotheek is.
Dit is inderdaad wel een goed punt. Extra reden om te hodlen. Ik denk overigens dat inflatie op € niet zo hard gaat in een paar jaar, maar we moeten er denk ik wel rekening mee houden dat vooral 'schaarse' spullen (huizen, brandstof) veel meer gaan kosten.

Daarnaast: gezien het feit dat crypto nog aan het begin van de S-curve ligt, zal de waardevermeerdering van crypto groter zijn dan de inflatie.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:03:
[...]

Ik hoop dat ik mijn DOT zo lang vast weet te houden. Anders verkopen en in de Bear terugkopen en verder verzamelen.
Idd. Voordat dit soort koersen bereikt worden ben ik waarschijnlijk allang aan het verkopen geslagen (met uitzondering van btc waarschijnlijk).

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

DAMAGE schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 17:28:
@Verwijderd leeft @A87 trouwens nog? Zit hij nog altijd in die trollenbox van de Bitmexjes?
https://www.travala.com/

Scroll eens naar beneden CRYPtoooo Payyments ook ARK
PAMP IT SON!! WHoo000p WHoooOOOpp

ook nano is nu marketsquare partner
https://ark.io/blog/nano-is-coming-to-marketsquare

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 01-05-2021 13:32 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 03-10 21:50
TomTorquay schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:11:
Nou, MATIC is wel 25% gezakt sinds de top gisteren. Dat mag je toch al een dip noemen. Alleen blijkt ie gewoon terug gevallen te zijn naar z'n (stijgende) MA25 op de 4h. Stelt dus inderdaad nog niks voor.
Voor mij was het wel een beetje scary, want QuickSwap volgt de lijn van Matic en ik zit in beide. Maar inderdaad wel een normale dip na zo'n stijging.

[ Voor 8% gewijzigd door _Gast_ op 01-05-2021 13:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
MicroWhale schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:04:
[...]

Dit is inderdaad wel een goed punt. Extra reden om te hodlen. Ik denk overigens dat inflatie op € niet zo hard gaat in een paar jaar, maar we moeten er denk ik wel rekening mee houden dat vooral 'schaarse' spullen (huizen, brandstof) veel meer gaan kosten.

Daarnaast: gezien het feit dat crypto nog aan het begin van de S-curve ligt, zal de waardevermeerdering van crypto groter zijn dan de inflatie.
Daarom ben ik blij dat ik al een mooi huis heb wat voor de helft is afbetaald en binnenkort een elektrische auto ga kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 14:21
Zoveel Safemoon comments weer onder de NOSop3 video. Ik kan niet wachten op het slagveld na de bull _O-

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvV
  • Laatst online: 03-10 20:59

RvV

Wat is er met ETC aan de hand? Een 20% op een dag is vrij ongebruikelijk denk ik zo?

Y'24

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-09 12:00
Cpt.Iglo schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:59:
Vraagje voor wat betreft het staken van ADA; stel, de prijs van ADA gaat naar €5, €10 of €20. Blijven beloningen in percentages, en dus de hoeveelheid ADA die je elke 5 dagen krijgt, dan altijd gelijk? Of worden deze, naar aanleiding van de prijs soms herzien?
De blockchain weet niets af van de prijzen van 1 ADA. Voor zover ik weet. Oftewel: ja, beloning in ADA zou gelijk moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
RvV schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:44:
Wat is er met ETC aan de hand? Een 20% op een dag is vrij ongebruikelijk denk ik zo?
Misschien wel mensen die dachten goedkoop Ethereum te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:03
RvV schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:44:
Staat nog ver van zijn koers ~2 weken geleden

ETH staat intussen op ATH.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 23:51
The Redman schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:50:
[...]

Staat nog ver van zijn koers ~2 weken geleden

ETH staat intussen op ATH.
Qua fiat wel, qua BTC-verhouding mag deze nog even een krappe x3 doen... zou ook mooi zijn voor de fiat prijs indien BTC stabiel blijft of stijgt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 10:45
Darrell schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:30:
[...]

Afgelopen dagen stapsgewijs ingestapt. Lijkt de goede kant op te gaan. Wel vreemd zo weinig volume en lage marketcap terwijl het wel een mooi project is.
Er wordt echt weinig aan marketing gedaan maar ik verwacht als men meerdere strategies heeft met andere defi dat het hard kan gaan. Ik zit bv te wachten op een koppeling zodat ik mijn funds bij vesper kan weghalen.

Maar ik hou het wel in de gaten, wanneer het gas probleem opgelost is weet ik niet i. Hoeverre celr nog bestaansrecht heeft. Maar tot die tijd zie ik het nog wel naar de 20 cent regionen stijgen. Een matic run zou helemaal fantastisch zijn natuurlijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 08:53:
Ow jee, een explainer van de NOS over Bitcoin:

[YouTube: Waarom zoveel mensen het op Bitcoin hebben gemunt]

Overigens best een toffe video :)
Leuke video inderdaad. Snap nu eindelijk hoe de blockchain werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 02-10 15:52
Richh schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 08:53:
Ow jee, een explainer van de NOS over Bitcoin:

[YouTube: Waarom zoveel mensen het op Bitcoin hebben gemunt]

Overigens best een toffe video :)
Gemunt

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:48
Iemand wel eens in universeel inkomen crypto projecten gedoken en daar ervaring mee heeft ?

In feite heeft iedereen die aan een miningpool mee doet al een soort van Universeel inkomen alleen niet echt rendabel genoeg nog om als gewone consument van rond te komen.

Als er op 1 of ander manier een een project kan worden gecreëerd waarbij je bijvoorbeeld met 1 gpu/Asic al een "basis inkomen" aan rewards kan krijgen lijkt mij de volgende stap van cryprtocurrency en het idee achter decentralisatie.

[ Voor 8% gewijzigd door Palindrome op 01-05-2021 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Kyumia schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:53:
[...]

Qua fiat wel, qua BTC-verhouding mag deze nog even een krappe x3 doen... zou ook mooi zijn voor de fiat prijs indien BTC stabiel blijft of stijgt :)
Klopt, maar ik gokte erop dat hier VS fiat bedoeld werd.

ETH-BTC gaat nooit meer een all time high halen lijkt me. Misschien wel nog x2 of x2.5 at best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:56

WhySoSerious

Be the change.

roflexx schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:33:
[...]

Daarom ben ik blij dat ik al een mooi huis heb wat voor de helft is afbetaald en binnenkort een elektrische auto ga kopen.
Kan beamen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emcore
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 15:16
Cpt.Iglo schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:59:
Vraagje voor wat betreft het staken van ADA; stel, de prijs van ADA gaat naar €5, €10 of €20. Blijven beloningen in percentages, en dus de hoeveelheid ADA die je elke 5 dagen krijgt, dan altijd gelijk? Of worden deze, naar aanleiding van de prijs soms herzien?
De beloningen blijven in dat geval gelijk. Ze zijn in euro’s of dollars alleen meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:46
Na de laatste dip dacht, het eerste moment dat alles weer en het groen staat verkopen en de bear opwachten. Nu toch weer greedy

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

AMARONE schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:24:
Na de laatste dip dacht, het eerste moment dat alles weer en het groen staat verkopen en de bear opwachten. Nu toch weer greedy
Spychisch.

Straks is het nog wat meer en dan over 3 weken denk je; 'had ik maar...' _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raaafie
Tenzij je op korte termijn fiat nodig hebt gewoon longterm denken en hodlen die meuk. Dat is mijn financieel advies.

Edit: alweer een nieuwe ATH voor Eth.

[ Voor 15% gewijzigd door Raaafie op 01-05-2021 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Palindrome schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:06:
Iemand wel eens in universeel inkomen crypto projecten gedoken en daar ervaring mee heeft ?

In feite heeft iedereen die aan een miningpool mee doet al een soort van Universeel inkomen alleen niet echt rendabel genoeg nog om als gewone consument van rond te komen.

Als er op 1 of ander manier een een project kan worden gecreëerd waarbij je bijvoorbeeld met 1 gpu/Asic al een "basis inkomen" aan rewards kan krijgen lijkt mij de volgende stap van cryprtocurrency en het idee achter decentralisatie.
Het gaat mensen altijd maar over snel zelf rijk worden om vervolgens de CEO van Audi of Tesla rijker te maken.

Een probleem als basis inkomen is veel complexer en kent gelukkig al een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Same, heb absoluut een hekel aan mezelf omdat ik net een groen kaarsje achterna ben gegaan en in DOGE ben gestapt. ;w Heb er een OCO order op gezet om m'n verlies te beperken als het allemaal in elkaar klapt maar als die mallotige Musk vannacht bij SNL nou een verwijzing maakt naar die achterlijke coin dan kan ie voor wat leuks zorgen.

Heb de stop limit maar heel zuinig op de oude ATH gezet. Voel me echt een clown nu omdat ik tot nu toe alleen maar in coins ben gestapt met usecases.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Het kan snel gaan in een week. Ik moet toegeven dat ik vorige week toch ook wel af en toe dacht dat we gekanteld waren.

Maar geen haar op me hoofd die er nu aan denkt om uit te stappen >:)

Greedy it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Blaim schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:31:
[...]

Same, heb absoluut een hekel aan mezelf omdat ik net een groen kaarsje achterna ben gegaan en in DOGE ben gestapt. ;w Heb er een OCO order op gezet om m'n verlies te beperken als het allemaal in elkaar klapt maar als die mallotige Musk vannacht bij SNL nou een verwijzing maakt naar die achterlijke coin dan kan ie voor wat leuks zorgen.

Heb de stop limit maar heel zuinig op de oude ATH gezet. Voel me echt een clown nu omdat ik tot nu toe alleen maar in coins ben gestapt met usecases.
Moet je nog een week wachten, SNL 8 Mei toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

wouterwouter2 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:33:
[...]

Je hebt gelijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vK4ORjju7n6E53n1TM7zgsABMc0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/H0oHXhPIwgrHnU4EMVWdlIJM.png?f=user_large

Je bevestigt voor me wat voor 'n dom besluit dit misschien is maar ik laat het staan. Ik zet m'n sell limit dan nog wat hoger als het nog een weekje aanloop heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:22

Chaes

#HODL

The Redman schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:08:
[...]
ETH-BTC gaat nooit meer een all time high halen lijkt me. Misschien wel nog x2 of x2.5 at best.
JP Morgan disagrees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Gelukszoekr schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:35:
Zoveel Safemoon comments weer onder de NOSop3 video. Ik kan niet wachten op het slagveld na de bull _O-
Iedereen blijft binnen tijdens deze Killer pandemie
Dat zal komende jaren ook wel zo zijn als de alien invasion komt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:44:
[...]

Iedereen blijft binnen tijdens deze Killer pandemie
Dat zal komende jaren ook wel zo zijn als de alien invasion komt
Daarom twijfel ik dus om toch all-in te gaan.

Wanneer de Aliens komen om Bitcoin te kopen en we met Bitcoin interstellar gaan, dan wil je erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:15
MicroWhale schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:04:
[...]

Brandstof is niets schaars aan, olie in overvloed.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 17:08

YES

Moderator General Chat
Aliens gaan helemaal de moeite niet doen om naar de aarde te komen. Die wachten gewoon bij de maan tot BTC daar aankomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:47:
[...]

Wanneer de Aliens komen om Bitcoin te kopen en we met Bitcoin interstellar gaan, dan wil je erin zitten.
een orgaan van 400 planeten met 400 coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
ETH tx gedaan voor $1.50. Het kan weer vandaag _O_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 10:11
Ik heb net €1000 aan crypto verkocht en daarvan een mining rig besteld, 13 GPU’s. Leap of faith. M’n vrouw verklaart me voor gek. 7(8)7

Go global warming.

[ Voor 21% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 01-05-2021 15:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RvV

RvV

fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:10:
Ik heb net €1000 aan crypto verkocht en daarvan een mining rig besteld, 13 GPU’s. Leap of faith. M’n vrouw verklaart me voor gek. 7(8)7

Go global warming.
Voor 1000,- een mining rig met 13 gpu's? Of de gpus komen uit de oertijd, of je gaat niets geleverd krijgen? :X

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Of de inleg kosten 1000euro vorige jaar.
En is door stijging inmiddels 30k waard.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
RvV schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:15:
[...]
Voor 1000,- een mining rig met 13 gpu's? Of de gpus komen uit de oertijd, of je gaat niets geleverd krijgen? :X
De 13 GPU’s krijg ik gratis. Nog een zooi oude cad-desktops staan op het werk. Geen RX570 oid maar ik hoop het met kwantiteit goed te maken. :+

Het moeilijkst aan het hele verhaal was bepalen welke coin ik hiervoor ging verkopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:56:
[...]

een orgaan van 400 planeten met 400 coins
Decentralisatie FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:21:
[...]

De 13 GPU’s krijg ik gratis. Nog een zooi oude cad-desktops staan op het werk. Geen RX570 oid maar ik hoop het met kwantiteit goed te maken. :+

Het moeilijkst aan het hele verhaal was bepalen welke coin ik hiervoor ging verkopen...
Wat ga je minen? ETH kan nog maar een beperkte tijd volgens mij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:47:
[...]

Mwoah, dan wil je in NFTs zitten. Het eerste wat er aan zal komen is een zooitje buitenaardse hipsterachtige kunsthandelaren die primitieve kunst van een obscuur planeetje willen halen voordat hun mainstream er mee aan de haal gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Nopheros schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:23:
[...]
ETH zolang het kan. Daarna kijk ik wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV

RvV

fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:21:
[...]

Okee, dan is het nog wel grappig om te doen. 8)

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Laatst online: 25-04-2024
BAND is ook weer bezig met een uitbraak. Interessant weekend :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s_EiVmB3_A_cZZrOHPWZsewMhjE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aoPJv9Qsn13T3XPLWn57pAKD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Hier in fiat, meeste verkooporders gehit.
Bnb op 435
Eth op 2828 🙈
Ksm op 420
Dot niet gehit maar vanmorgen ook maar weg gedaan.
Doge was al weg voor inkoopprijs...

Nu maar wachten op de dip... die deze keer wel niet zal komen 😆

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:23:
[...]

Mwoah, dan wil je in NFTs zitten. Het eerste wat er aan zal komen is een zooitje buitenaardse hipsterachtige kunsthandelaren die primitieve kunst van een obscuur planeetje willen halen voordat hun mainstream er mee aan de haal gaat.
Met Brabants accent.

Kopen ze alle NFT art op, en vertrekken ze weer naar kunstmaan cyborg-18...

'Houdoe.'

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zo, even de beamer op The Bank of England en het parlement:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E0TCCctXsAA7xGQ?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E0TGg7NXIAghYmU?format=jpg&name=4096x4096

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Bake springt weer op de brommert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ronald.42 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:43:
Bnb op 435
Eth op 2828 🙈
Ksm op 420
Dot niet gehit maar vanmorgen ook maar weg gedaan.
Doge was al weg voor inkoopprijs...

Die komt zeker wel. Maar dat kan ook nog maar zo nog een half jaar duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Laatst online: 14:05
Ronald.42 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:43:
Bnb op 435

BNB onder de 435 zal nog wel even duren denk ik inderdaad >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
DaWayne schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:58:
[...]

BNB onder de 435 zal nog wel even duren denk ik inderdaad >:)
Was dan ook 635 d:)b

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kan die 57.4 gewoon support blijven nu? Het met wel gewoon een keer weer omhoog hoor. Als Bitcoin wacht tot ik weer verkoop dan gaat dat lang duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:44
Btc staat toch op 47450 $ op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
pletter schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:18:
Nee 57440 usdt

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvu19
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 10:28
pletter schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:18:
Waar? Dan wil ik daar ook kopen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pletter
Toch weer 5 tientjes Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HBaMsJk7bd10LPjfGeu6OWTSy3E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/e0A4SnRSdhLhoQ8wVSeNpQuL.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:42
Nopheros schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 15:23:
[...]

Project Casper was in 2017 ook al bijna klaar :X

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
Heb het idee als die Amerikanen wakker worden gaat, alles naar beneden klote volk.🤯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:30

BeyondThunder

Lost Lightning

Ach, wat mis ik toch dat mooie geld van ons, de Gulden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Deze kerel zit op bybit altijd met 5-10 miljoen contacten te traden, regelmatig lifestream. Hij probeer cipher te verkopen maar dat staat gewoon gratis op tradingview de ;;VMC cipher A en B (VuManChu);;. lol

Hij zit nu weer life in een BITCOIN long.
YouTube: LIVE $8 Million Dollar Trade Market Cipher Free Signal PUMPS AGAIN

Crazyy shit meestal harkt hij 200.000 binnen in een paar uurtjes 8)7 8)7 Hij legt die shit ook gewoon uit,

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 01-05-2021 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
A87 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:35:
Deze kerel zit op bybit altijd met 5-10 miljoen contacten te traden, regelmatig lifestream. Hij probeer cipher te verkopen maar dat staat gewoon gratis op tradingview de ;;VMC cipher A en B (VuManChu);;. lol

Hij zit nu weer life in een BITCOIN long.
YouTube: LIVE $8 Million Dollar Trade Market Cipher Free Signal PUMPS AGAIN

Crazyy shit meestal harkt hij 200.000 binnen in een paar uurtjes 8)7 8)7 Hij legt die shit ook gewoon uit,
Ik ben geen ster in leverage trades, maar zie een 97 BTC long, speelgeld :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Gelukszoekr schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:39:
[...]

Ik ben geen ster in leverage trades, maar zie een 97 BTC long, speelgeld :P
Ook gewoon steeds rustig 10-20x gaan echt wtf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:48
pletter schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:35:
Heb het idee als die Amerikanen wakker worden gaat, alles naar beneden klote volk.🤯
Geen idee doordeweeks, maar op zaterdag is dat zeker waar.
Vandaar dat ik alles weer heb verkocht vanwege de weekenddip _/-\o_
Morgenavond koop ik gewoon weer lager in.

[ Voor 6% gewijzigd door Het Fantoom op 01-05-2021 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Het Fantoom schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:53:
[...]

Geen idee doordeweeks, maar op zaterdag is dat zeker waar.
Vandaar dat ik alles weer heb verkocht vanwege de weekenddip _/-\o_
Morgenavond koop ik gewoon weer lager in.
weekends hou ik ook rekening mee dat alles ruk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:57
Waar hebben sommige mensen het toch over als ze over een zaterdagdip spreken; btc staat nog geen 2% onder het hoogste punt van afgelopen nacht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvu19
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 10:28
Antifon schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:55:
Waar hebben sommige mensen het toch over als ze over een zaterdagdip spreken; btc staat nog geen 2% onder het hoogste punt van afgelopen nacht..
Misschien ook vergeten dat de ATH op zaterdagochtend is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik ben inmiddels uitgestapt, hopelijk morgen weer goedkoper inkopen.

@Antifon Dat kan heel veel geld zijn.... En je weet niet wat er nog gaat komen...

[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 01-05-2021 17:07 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Antifon schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:55:
Vorig weekend alweer vergeten? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
Taro schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:57:
Ik ben inmiddels uitgestapt, hopelijk morgen weer goedkoper inkopen.

@Antifon Dat kan heel veel geld zijn....
Tja dat kan, maar dat is hier niet relevant. Het al dan niet kwalificeren als dip heeft toch niets met je inleg te maken?

Een koers van nog geen 2% onder de piek van de afgelopen 24u is gewoon geen dip te noemen. Niet in crypto althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
.GoO schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:00:
[...]

Vorig weekend alweer vergeten? :)
Het gaat over de huidige zaterdag tot dusver, dus vorig weekend is niet relevant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Antifon schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:07:
[...]

Tja dat kan, maar dat is hier niet relevant. Het al of niet kwalificeren als dip heeft toch niets met je inleg te maken?

Een koers van nog geen 2% onder de piek van de afgelopen 24u is gewoon geen dip te noemen. Niet in crypto althans.
Zie ook mijn latere toevoeging: Je weet niet wat er nog gaat komen. Dat kan ook een groene candle zijn uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
wouterwouter2 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:33:
[...]

Ik vermoed dat hij helemaal geen reclame mag maken voor tesla of doge. Maar Elon kennende heeft hij wel iets in petto. Shirtje met Dogefather ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
Taro schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:08:
[...]

Zie ook mijn latere toevoeging: Je weet niet wat er nog gaat komen. Dat kan ook een groene candle zijn uiteraard.
Dat weet je idd niet. Er kan altijd een dip komen, maar die is er nu iig nog niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Antifon schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:08:
[...]

Het gaat over de huidige zaterdag tot dusver, dus vorig weekend is niet relevant.
Klopt het is onvoorspelbaar, maar je ziet wel vaak bepaalde patronen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Antifon schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:09:
[...]

Er kan altijd een dip komen
Dip......?!?!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCUmYSO4-jIf_STXT0MziiB-dUo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/TrIk1qhaRVjhvlR7d049vC1G.gif?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 01-05-2021 17:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Ef5XiYpPsBNF98dPmZTB9kAdSo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nOBz2Wj2IJs7dYYtWT7tesJT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb weer een interessante gevonden.
Dit keer ADX/BTC.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ise1d1l5J5pmYC0AtM0X-GwMPbA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nUzYr9lznS3lmlqS7niBnexF.jpg?f=fotoalbum_large
De koers heeft een dubbele bodem gevormd en de diagonale weerstandlijn zit nu ook tegen de koers aan.
Op de 2U kaart zit de koers tegen beide lijnen aan.
De RSI vormt een rsi divergence wat bullish kan zijn.
Interessant om in de gaten te houden.
Mijn buy order staat op 2320

[ Voor 36% gewijzigd door 0108daniel op 01-05-2021 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
0108daniel schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 00:27:
[...]

Klopt inderdaad.
Helaas heeft dit weer met bitcoin te maken die een flinke spurt omhoog maakt waarbij de altcoins dalen.
Inmiddels breekt ie nu wel flink uit :)
Ik heb m vastgehouden omdat ik hoopte dat dit alsnog zou gebeuren en ga nu even kijken of hij mijn originele sell-target alsnog kan benaderen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
0108daniel schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:36:
Ik heb weer een interessante gevonden.
Dit keer ADX/BTC.
[Afbeelding]
De koers heeft een dubbele bodem gevormd en de diagonale weerstandlijn zit nu ook tegen de koers aan.
Op de 2U kaart zit de koers tegen beide lijnen aan.
De RSI vormt een rsi divergence wat bullish kan zijn.
Interessant om in de gaten te houden.
Mijn buy order staat op 2320
Zie ik het verkeerd of zit ie al onder de door jou genoemde 2320?
Of wacht je af of hij wel daadwerkelijk door de weerstand breekt en koop je dan vlak daarna?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
YES schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:37:
[...]

Inmiddels breekt ie nu wel flink uit :)
Ik heb m vastgehouden omdat ik hoopte dat dit alsnog zou gebeuren en ga nu even kijken of hij mijn originele sell-target alsnog kan benaderen :*)
Inderdaad!
Toch weer de driehoek ingesprongen om vervolgens de run omhoog te maken.
Top! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
0108daniel schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:39:
[...]

Inderdaad!
Toch weer de driehoek ingesprongen om vervolgens de run omhoog te maken.
Top! :D
Nu twijfel ik wel of ik blij moet zijn dat het me toch geen verlies opgeleverd heeft en nu moet sellen, of dat die uitbraak nog verder door kan pakken en dus nog even vasthouden. Wat denk jij?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
YES schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:39:
[...]

Zie ik het verkeerd of zit ie al onder de door jou genoemde 2320?
Of wacht je af of hij wel daadwerkelijk door de weerstand breekt en koop je dan vlak daarna?
Ik zet vaak mijn kooporder hoger dan als ik nu zou kopen.
Dit heeft te maken met bevestiging en veiligheid.
Stel ik zou nu kopen en hij zakt verder omlaag dan ben ik het bokje om het even netjes te zeggen :P
Als ik de kooporder hoger zet dan de koers dan mis ik een paar pips, maar heb ik wel de bevestiging dat die daadwerkelijk uitbreekt en een run naar boven kan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
YES schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:40:
[...]

Nu twijfel ik wel of ik blij moet zijn dat het me toch geen verlies opgeleverd heeft en nu moet sellen, of dat die uitbraak nog verder door kan pakken en dus nog even vasthouden. Wat denk jij?
Verwacht dat de stijging nog wel even aanhoud.
De RSI zit op de 4U boven de 50 wat inhoud dat de koers in een uptrend is.
Weerstand ligt rond de 85000, dus daar zou je een sell order kunnen plaatsen.
Volg me niet blind hoor, ik heb het niet altijd goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
.GoO schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:24:
[...]

Klopt het is onvoorspelbaar, maar je ziet wel vaak bepaalde patronen terug.
Daar ging het dus juist niet om. Het ging puur over de kwalificatie van de koersfluctuaties die vandaag hebben plaatsgevonden. Niet over de vraag of er wel of geen dip gaat komen.

Maar ik hou er over op, dit gaat eigenlijk nergens over. O-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
0108daniel schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:41:
[...]

Ik zet vaak mijn kooporder hoger dan als ik nu zou kopen.
Dit heeft te maken met bevestiging en veiligheid.
Stel ik zou nu kopen en hij zakt verder omlaag dan ben ik het bokje om het even netjes te zeggen :P
Als ik de kooporder hoger zet dan de koers dan mis ik een paar pips, maar heb ik wel de bevestiging dat die daadwerkelijk uitbreekt en een run naar boven kan maken.
Duidelijk, precies zoals ik al dacht :) Goed om te weten voor als ik zelf eens een keer een poging ga wagen om op deze manier sats te verdienen en niet alleen maar wacht op goede tips van anderen :+
Verwacht dat de stijging nog wel even aanhoud.
De RSI zit op de 4U boven de 50 wat inhoud dat de koers in een uptrend is.
Weerstand ligt rond de 85000, dus daar zou je een sell order kunnen plaatsen.
Volg me niet blind hoor, ik heb het niet altijd goed :)
*zet blind een sell order op 84500*
Nee gein, ik ga even die 4U RSI checken maar grote kans dat ik je gewoon wel volg hoor.

Even los van deze laatste twee tips/trades die je deelt maar over je posts in het algemeen wil ik het volgende zeggen:
Super bedankt dat je het deelt en duidelijke uitleg geeft over waar je keuzes op baseert. Ik snapte echt de ballen van hoe mensen nou konden zien dat er een kans was dat een koers zou uitbreken, maar ik leer dat met dit soort posts steeds beter, niet blind volgen maar ook kijken naar wat je zegt en zo zien welke indicatoren er zijn en waar je op af kan gaan, echt top! Ik denk dat ik dat namens meer mensen hier zeg gezien de hoeveelheid duimpjes die je meestal oogst :)
Bedankt!
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:12
Eth verkocht... biem omhoog

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Papier hier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Bedankt! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Die zakt wel weer zometeen :) Doet ETH toch altijd na elke ATH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Raaafie schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:06:
[...]

Die zakt wel weer zometeen :) Doet ETH toch altijd na elke ATH?
De laatste week niet...

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:27
readytoflow schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 00:45:
[...]

Ok...Wacht even....
Safemoon was natuurlijk al dubieus. Maar ok, FOMO en leuk aan verdient.

Ik zie hier ondertussen de hele pornoindustrie langskomen van $Cunt tot $Cum en waarschijnlijk wordt morgen $Gangbang gelist (ik durf niet te zoeken, bang dat het al bestaat).

Maar we gaan dus nu investeren in Arigato? waar geen WP of website van is?
M.a.w. iemand maakt voor 1 BNB'tje een token via tokencreate. dropt dat op Reddit en/of Telegram. Leunt achterover, pakt de popcorn en enjoys the show?
(waarbij ik trouwens de gedachte niet kan afschudden dat het ook gewoon een user hier is die dit begint en benoemt en hoopt op het beste)

8)7

Arme @Taro ...Die moet daar toch ook allemaal maar aan meedoen vanuit zijn mod functie :o :+
Als het iemand van hier is, dan zou ik dat zijn. Want ik ben degene die hem tegenkwam. :+ en ik ben pas een paar weken bezig en kan echt nog niet een eigen munt beginnen. Ook geen tijd voor. Kleine kinderen enzo.

Enige reden was dat er nog weinig mensen in zaten (30 toen ik kocht). Dus zou wel een hele goedkope rugpull zijn wilde ik de inleg er niet uithalen.

Nog altijd klein, maar ondertussen wel een white paper, en een website. En een idee. Hoe succesvol die is geen idee, want natuurlijk geen idee wie écht de dev is. Wil het ook niet kwijt, want zou bij een grotere game developer werken.

Maar het is shitcoins casino. Nothing lore, nothing less. Duurt maar een paar weken/maanden en stopt dan vanzelf weer. Mooiere manier om extra satoshi te scoren is er niet.

Mijn idee bij shitcoins: of je moet er héél vroeg bij zijn, of er.moet al een redelijke hoeveelheid tractie en community zijn. Bij Safemoon was het voor mij het laatste (x10 gegaan voor mij en met een voor mij redelijk bedrag). Hier met een kleiner bedrag in vanwege lage liquidity.... 0.2 bnb erin gestopt, er uitgehaald toen het kon weer en de rest laten staan. Dat is ondertussen x20 gegaan :+ zodra het lijkt dat het project stokt of whatever zeg ik Arigato :+

Zolang die stijgt, langzaam zo nu en dan een paar procent eruit zodat de koers niet klapt.

Gaat ook vaak genoeg fout. Vooral instappen na de eerste stijging en dan op de piek kopen... En dan dump en weg. Dat doe ik dus niet meer. Very early, or reasonably late and safe.

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 01-05-2021 18:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Pelox schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:08:
[...]

De laatste week niet...
Koop het anders weer, gaat het vanzelf naar beneden? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
YES schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:47:
[...]

Duidelijk, precies zoals ik al dacht :) Goed om te weten voor als ik zelf eens een keer een poging ga wagen om op deze manier sats te verdienen en niet alleen maar wacht op goede tips van anderen :+

[...]

*zet blind een sell order op 84500*
Nee gein, ik ga even die 4U RSI checken maar grote kans dat ik je gewoon wel volg hoor.

Even los van deze laatste twee tips/trades die je deelt maar over je posts in het algemeen wil ik het volgende zeggen:
Super bedankt dat je het deelt en duidelijke uitleg geeft over waar je keuzes op baseert. Ik snapte echt de ballen van hoe mensen nou konden zien dat er een kans was dat een koers zou uitbreken, maar ik leer dat met dit soort posts steeds beter, niet blind volgen maar ook kijken naar wat je zegt en zo zien welke indicatoren er zijn en waar je op af kan gaan, echt top! Ik denk dat ik dat namens meer mensen hier zeg gezien de hoeveelheid duimpjes die je meestal oogst :)
Bedankt!
_/-\o_
Dankje voor je compliment!! :)
Ben er nu stil van :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:43

The Chosen One

Zie signature!

Nu het even rustig is wat (Binance) newbievragen.

Wilde wat verkopen (niet veel) maar kreeg iets van 'not allowed limit 50-10000'. Dus mag alleen verkopen als het weer meer dan 50 waard is of ik er meer dan 50 euro in heb zitten?

En wilde wat ADA verkopen, op max gedrukt, en nu zit er nog 0,09 cent in? Mis ik wat? ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
The Chosen One schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:14:
Nu het even rustig is wat (Binance) newbievragen.

Wilde wat verkopen (niet veel) maar kreeg iets van 'not allowed limit 50-10000'. Dus mag alleen verkopen als het weer meer dan 50 waard is of ik er meer dan 50 euro in heb zitten?

En wilde wat ADA verkopen, op max gedrukt, en nu zit er nog 0,09 cent in? Mis ik wat? ;p
Je eerste vraag snap ik niet. Komt me ook niet bekend voor.

Je tweede vraag:
Jij plaats een verkooporder, en die wordt dan zo goed als mogelijk vervuld op basis van kooporders die overeenkomen. Het kan voorkomen dat er dan net een miniscuul stukje niet verhandeld kan worden omdat dit niet past binnen openstaande kooporders.

Je kan die kleine restjes bewaren als je door blijft handelen met die coin, maar er ook voor kiezen kleine stukjes te converteren naar BNB, is net wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:39

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Kreeg zojuist bijna een hartverzakking toen ik m'n jaxx wallet opende... plots meerdere ETH verdwenen. Blijkt een feature te zijn a.g.v. de laatste update las ik hier. Blijkbaar had jaxx onder de motorkap meerdere ETH adressen in gebruik, zonder dat ik dit doorhad.

Volgens dit stappenplan moet ik oude desktop versie installeren, en alle ETH van meerdere adressen sturen naar het "master" adres dat in de nieuwste jaxx wordt getoond. Deze aanpak gaat dus sowieso fees kosten.

Is het niet handiger als ik een nieuwe ETH wallet ga gebruiken, en dan m'n bestaande oude adressen importeer? Iemand suggesties voor een goede iOS app ipv jaxx?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Waar blijft de wo, do, za, zo dip??

Volgende week zeker.. als ik geen tijd heb

[ Voor 39% gewijzigd door Pelox op 01-05-2021 18:26 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:25

tomtom901

Moderator General Chat
ETH loopt wel hard te lonken tegen die $2900/€2400

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 23:51
tomtom901 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:26:
ETH loopt wel hard te lonken tegen die $2900/€2400
*O* Ben benieuwd of we dit weekend nog een poging gaan doen om de $3k te doorbreken *O* go ETH! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:25

tomtom901

Moderator General Chat
Kyumia schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:28:
[...]

*O* Ben benieuwd of we dit weekend nog een poging gaan doen om de $3k te doorbreken *O* go ETH! *O*
Liever gewoon ergens komende week, slow and steady :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 14:10
Ik heb de babes al klaarstaan voor 2900 en 3000 *O*

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Pagina: 1 ... 127 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!