[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.226 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoodyWindoW schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:24:
[...]

Heerlijke bankensector, heerlijke overheid. Liegen, bedriegen, sorry zeggen en weer door. Geeft een enorm vertrouwen voor de toekomst. Ondanks de dips van afgelopen weken blijf ik een zonnige toekomst zien in btc/crypto.
Ja sowieso. You can trust Bitcoin, it's trustless.

Maar: not your keys, not your coins.

Zelfde als met goud en zilver. Je hebt het pas, als je het fysiek in handen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
Waah schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:26:
[...]

Achter het bedrag van je Arigato even een .00 toevoegen
Slippage naar 9% gezet en dat werkt wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Tiepfoud schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:27:
[...]

Excuses als ik soms onduidelijk ben, heb een hekel aan lange brieven :9

Waar ik op doel: De manier waarop de EU vs de US vs anderen grootmachten het 'nieuwe' geld inzetten.
- Je kan het aan overheden geven via subsidies voor noodlijdende/publieke/innovatieve/.... sectoren
- Aan banken om goedkope leningen te verstrekken aan bedrijven en zo groei te promoten
- Als premie aan je burgers, in een poging je economie aan te zwengelen(of stemmen te ronselen :+ )
- 1001 andere mogelijkheden.

Geld bijdrukken (in beperkte mate) is niet altijd slecht (zie bvb groei China). Het huidige tempo is wel zeer alarmerend.

Also: in ons huidige model van constante groeieconomie is inflatie noodzakelijk,
geen groei = crash. De fout is inherent aan ons (mislukt) economisch model en vraagt constante bijsturing.

Gewoon de opinie van dit Westvlaams boerke natuurlijk :*)
Duidelijk, geen excuses nodig!

Ja dat inflatie maar ook groei noodzakelijk is, dat is ook van de zotten. De hele wereld is een Ponzi Sceme :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

YES schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:24:
[...]

Ja klopt ook. Ik ken er ook te weinig van om niet in algemeenheden te blijven vervallen.
Overigens werd er gesproken over familieleden en vrienden, dat is wat anders dan grootkapitaal. Verschil is dat het ene corrupt/onder de tafel zou zijn, dat aan grootkapitaal is blijkbaar openbaar en dus legaal. Wat niet wil zeggen dat het goed is overigens. Maar ik weet te weinig van dit onderwerp om er inhoudelijk over te discussiëren dus laat ik niet nog meer domme dingen gaan roepen ;)
Ik ken er dan weer erg veel van. En familie en vrienden is echt waanzinnig geraaskal. Ik vind dat trouwens vrij gek, er gebeuren in het openbaar zat moreel verwerpelijke zaken - en dan roepen mensen de gekste dingen over instanties alsof er van alles aan complotten en verdonkeremaning zou plaatsvinden. Wat denken dat soort mensen, dat de baas van de Nederlandse Bank stiekem wat rugzakjes versgeprinte cash laat vullen voor z'n neefjes en nichtjes? Beter zou men gewoon eens wat doodsaaie documenten lezen waarin gewoon staat wat er gebeurt, dan kun je gewoon boos worden op de werkelijkheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Tiepfoud schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:27:
[...]

Excuses als ik soms onduidelijk ben, heb een hekel aan lange brieven :9

Waar ik op doel: De manier waarop de EU vs de US vs anderen grootmachten het 'nieuwe' geld inzetten.
- Je kan het aan overheden geven via subsidies voor noodlijdende/publieke/innovatieve/.... sectoren
- Aan banken om goedkope leningen te verstrekken aan bedrijven en zo groei te promoten
- Als premie aan je burgers, in een poging je economie aan te zwengelen(of stemmen te ronselen :+ )
- 1001 andere mogelijkheden.

Geld bijdrukken (in beperkte mate) is niet altijd slecht (zie bvb groei China). Het huidige tempo is wel zeer alarmerend.

Also: in ons huidige model van constante groeieconomie is inflatie noodzakelijk,
geen groei = crash. De fout is inherent aan ons (mislukt) economisch model en vraagt constante bijsturing.

Gewoon de opinie van dit Westvlaams boerke natuurlijk :*)
Kijk, dit is al een stuk duidelijker. En logischer ook. Die truc van dat geld bijdrukken voor de export wordt al sinds jaar en dag door de Duitsers gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:33:
[...]

Duidelijk, geen excuses nodig!

Ja dat inflatie maar ook groei noodzakelijk is, dat is ook van de zotten. De hele wereld is een Ponzi Sceme :+
Maar zo is het wel. Een dikke madness.

Je moet iets. Maar wat ga je doen?

Het schaarse spul verzamelen? Of het spul verzamelen wat ze aan het andere eind met zeecontainers tegelijk op straat flikkeren?

Tja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Glenn Hoddle schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:36:
[...]

Ik ken er dan weer erg veel van. En familie en vrienden is echt waanzinnig geraaskal. Ik vind dat trouwens vrij gek, er gebeuren in het openbaar zat moreel verwerpelijke zaken - en dan roepen mensen de gekste dingen over instanties alsof er van alles aan complotten en verdonkeremaning zou plaatsvinden. Wat denken dat soort mensen, dat de baas van de Nederlandse Bank stiekem wat rugzakjes versgeprinte cash laat vullen voor z'n neefjes en nichtjes? Beter zou men gewoon eens wat doodsaaie documenten lezen waarin gewoon staat wat er gebeurt, dan kun je gewoon boos worden op de werkelijkheid.
Ja hoor, dan moeten mensen dus daadwerkelijk moeite nemen/dingen gaan lezen. Zie je het al voor je :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Dikke Madness!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:40:
[...]

Maar zo is het wel. Een dikke madness.

Je moet iets. Maar wat ga je doen?

Het schaarse spul verzamelen? Of het spul verzamelen wat ze aan het andere eind met zeecontainers tegelijk op straat flikkeren?

Tja.
Ja zo is het. Ons hele systeem is niet veel anders dan die van sprinkhanen, alles opvreten wat er is en daarna door naar het volgende veld/gewas. Het is voor ons de vraag of we op tijd een nieuwe geschikte planeet vinden of onszelf radicaal opnieuw uitvinden. Het eerste zie ik niet snel en succesvol gebeuren.

Wat je moet? Wat kan je? Ik heb niet de illusie iets te kunnen veranderen dan alleen wat ik zelf doe. En ik vrees dat ik nog lang niet genoeg doe om duurzaam genoeg te zijn.

Dus koop ik maar wat crypto en hopelijk kan ik dan mijn dagen slijten in een lambo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Zijn er hier trouwens echt mensen die een lambo zouden kopen als ze het geld ervoor zouden hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
YES schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:46:
[...]

Ja zo is het. Ons hele systeem is niet veel anders dan die van sprinkhanen, alles opvreten wat er is en daarna door naar het volgende veld/gewas. Het is voor ons de vraag of we op tijd een nieuwe geschikte planeet vinden of onszelf radicaal opnieuw uitvinden. Het eerste zie ik niet snel en succesvol gebeuren.

Wat je moet? Wat kan je? Ik heb niet de illusie iets te kunnen veranderen dan alleen wat ik zelf doe. En ik vrees dat ik nog lang niet genoeg doe om duurzaam genoeg te zijn.

Dus koop ik maar wat crypto en hopelijk kan ik dan mijn dagen slijten in een lambo.
@Verwijderd de vergelijking met sprinkhanen komt trouwens van de film Independence Day, credit where credit's due. Machtige film uit mijn jeugd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

roflexx schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:57:
Zijn er hier trouwens echt mensen die een lambo zouden kopen als ze het geld ervoor zouden hebben?
Nee, absoluut niet.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Hahaha, nee nooit van mijn leven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:20
Jazeker! Voor onze toekomstige boerderij :9

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:46:
[...]

Ach ja. Soms kijk ik naar de wereld en denk ik wel eens:

Maar dan denk ik aan Bitcoin. Digitale schaarste door fixed supply, trustless peer to peer transacties met een distributed ledger van ongekende decentraalheid.

Sound money baby.

En dan besef ik dat de Bitcoin bash day officieel voorbij is. Morgen weer een dag.

Eens kijken wat voor moois de Binance smartchain op de markt uitkotst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:24

resusaapje

h less

BTC. Dat was niet de afspraak -O-

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:03:
[...]

Ach ja. Soms kijk ik naar de wereld en denk ik wel eens:

[YouTube: What the Fuck?]

Maar dan denk ik aan Bitcoin. Digitale schaarste door fixed supply, trustless peer to peer transacties met een distributed ledger van ongekende decentraalheid.

Sound money baby.

En dan besef ik dat de Bitcoin bash day officieel voorbij is. Morgen weer een dag.

Eens kijken wat voor moois de Binance smartchain op de markt uitkotst.
Ja mooi man, eindelijk eens iets wat niet door grote instellingen of regeringen centraal beheerd wordt en waar de gewone man nog rijk van kan worden ook. Oh wacht, grote bedrijven hebben het op de korrel en wellicht gaan er vanzelf wetten opduiken die de boel weer terug brengen daar waar het hoort, de verstandige herders van het volk, regeringen en banken. Moet goed komen.

Lekker nummertje trouwens, luister hem nu. DJ Promo ken ik ergens ook nog wel van vroeger :+
Zijn stijl lijkt wel wat veranderd, maar ik ken ook niet echt goed meer wat zijn stijl dan vroeger was. Geinig dit soort dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Zo het is alweer de laatste dag van de maand. Veel actie geweest met spannende dagen. Was zeker leuk om het met elkaar mee te maken. Vanaf mei gaan we moon (bron: glazenbol). Hopelijk zijn we dan ook af van die scamcoins

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Aslanboy1905 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:19:
Zo het is alweer de laatste dag van de maand. Veel actie geweest met spannende dagen. Was zeker leuk om het met elkaar mee te maken. Vanaf mei gaan we moon (bron: glazenbol). Hopelijk zijn we dan ook af van die scamcoins

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Die bron wordt hier zo vaak genoemd, moet wel wat in zitten. MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Verwijderd @YES Speciaal voor jullie dan nog een lekker thema-nummertje uit Wit-Rusland:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:22:
@Verwijderd @YES Speciaal voor jullie dan nog een lekker thema-nummertje uit Wit-Rusland: [YouTube: AMBASSADOR21 - FUCKALLSYSTEMS (Official video)]
Hahah fuck all systems _O-

Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-10 22:16
huh voor 1 bnb kan ik 30 miljopen arigato kopen ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bU1-qfvvYEpjlx5vNBaRTravlzk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QeipT3wupIs9hH3mocvmC7ur.jpg?f=user_large

en de token cap is 80 miljoen ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:47
Palindrome schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:28:

[Afbeelding]

This is your change to be a whale? _O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:56
Palindrome schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:28:

[Afbeelding]

1.1 kom ik toch echt niet op 30 miljoen.
1.2 miljoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:22:
@Verwijderd @YES Speciaal voor jullie dan nog een lekker thema-nummertje uit Wit-Rusland: [YouTube: AMBASSADOR21 - FUCKALLSYSTEMS (Official video)]
Hahaha wauw, van zowel de clip als de muziek zou je maar zo een epileptische aanval kunnen krijgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Waah schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:37:
[...]

1.1 kom ik toch echt niet op 30 miljoen.
1.2 miljoen.
ja net even wel maar bij een 2d keer gaf ie weer 29 miljoen aan voor 1 bnb, vaag.

overigens bezit er nu iemand 16 miljoen :o

[ Voor 8% gewijzigd door Palindrome op 30-04-2021 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Palindrome schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:43:
[...]

ja net even wel maar bij een 2d keer gaf ie weer 29 miljoen aan voor 1 bnb, vaag
Als je 30 miljoen kan kopen, en vervolgens voor officiële waarde kan verkopen :+

Maak je ons allen failliet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Palindrome schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:43:
[...]

ja net even wel maar bij een 2d keer gaf ie weer 29 miljoen aan voor 1 bnb, vaag.

overigens bezit er nu iemand 16 miljoen :o
Ja die heeft er 1000 euro in gestoken totaal O-)
Je moet het maar willen....

Bij Safemoon gebeurde hetzelfde trouwens. Is ook iemand die ongeveer 20x de waarde heeft van de andere whales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Waah schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:46:
[...]

Ja die heeft er 1000 euro in gestoken totaal O-)
Je moet het maar willen....

Bij Safemoon gebeurde hetzelfde trouwens. Is ook iemand die ongeveer 20x de waarde heeft van de andere whales.
https://bscscan.com/token...458cfe4771d850d25da1f7833

vreemd, dit adres had gister 59 miljoen arigato, dat is bijna alle supply ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
https://bscscan.com/token..._price_usd&order=desc&p=1

Hoeveel shitcoins kun je hebben (gehad) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Palindrome schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:50:
[...]

https://bscscan.com/token...458cfe4771d850d25da1f7833

vreemd, dit adres had gister 59 miljoen arigato, dat is bijna alle supply ?
Devs wallet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BrLnr_UzjbwLQTBTav0wlEgKgTk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v4zOOYV3jANvTmEKSNi4TWlz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
denk het, wordt veel heen en weer geschuifd in iedergeval. mijoenen erin , dan er weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Scammmm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:30:
[...]

Ja sowieso. You can trust Bitcoin, it's trustless.

Maar: not your keys, not your coins.

Zelfde als met goud en zilver. Je hebt het pas, als je het fysiek in handen hebt.
Ik vind Kinesis.money in theorie wel een interessant systeem. Goud, zilver en blockchain...kan-niet-misgaan-tech toch?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Door die muziek van jullie moest ik gelijk aan deze denken, blijft geniaal!!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:20
QuikSwap gaat richting +700%. Knetterrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 01-10 13:11
Geen enkele buy order gehit. Waar blijft die retest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:20
Ray_ schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 06:52:
Misschien in het weekend...

Refinable lijkt te herstellen. Goed nieuws voor de bagholders.

[ Voor 46% gewijzigd door _Gast_ op 30-04-2021 06:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:47
_Gast_ schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 06:56:
[...]

Waarom mensen daar nog geld insteken :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:52

knakworst

Get more sats!

Skalders schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 06:59:
[...]

Waarom mensen daar nog geld insteken :? :?
Gister was AMA met CZ waar hij enorm NFT zat te shillen dat het zoveel groter was dan hij zich ooit had voorgesteld etc. Misschien daarom weer wat hopium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:07
Ray_ schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 06:52:
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die allemaal buy orders nog heeft openstaan...

Ik had toch iets meer van een dip nog verwacht. Kans bestaat dat deze inderdaad in het weekend komt, maar voor hetzelfde geldt blijven we toch nog even stijgen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wbujpwB4H_tWxt4Ad2LDDzJdoVY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CgLx2k3bR6Rckl6J349LUf20.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

i.p.v. Bye Bye Bye klinkt het wel een beetje als Buy Buy Buy! Kom op mensen! Kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

MicroWhale

The problem is choice

Hoe laat lopen die BTC futures af vandaag?
Ik vind het onderhand wel weer tijd voor de volgende leg up.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Goh dat ik ooit in mijn leven nog XRP M00N zou typen en vorstelijk verdien aan die kutcoin. Forza

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

MicroWhale schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 07:55:
10 uur

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Oe, da's nog vroeg ook zeg! Ben benieuwd waar ze op in gaan zetten, maar dat is tegen de lunch wel duidelijk dan. :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er vandaag niet weer een $HAPPY livestream met donatie? Benieuwd of dat de koers weer optrekt.

Met Arigatotoken.com gaat het ook nog steeds goed. Holdersbase groeit. Telegram is gezellig. Shitcoinmoonshot is niet altijd vervelend blijkbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:51
MicroWhale schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 07:55:
ja dip is over. telkens laatste dagen van de maand dip. Daarna run up. Al aantal keer zo

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 10:19
ETH is rustig onderweg naar $2800, kwestie van tijd voor we bij $3K zijn oOo

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:27
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:29:
Nu mijn Bitcoin bash day bijna afgelopen is zit ik wat te sneupen op pancakeswap, naar een mooie moonshot casino token.

Kwam deze toevallig tegen, beetje onderzoek gedaan, maar behoorlijk wat red flags...

Kent iemand deze munt? Hebben een behoorlijke comunity schijnt.

[Afbeelding]

Schijnt een hardfork te zijn van MoonCunt, met integrated CreamPye ledger en CumRocket tokenomics.
Goede keuze zo he 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:47

-Sander-

///M Powerrrrrr

BTC dominance net even onder 48%, totale market cap op $2.12T, en dat is 1.70% meer dan gisteren.. alleen dat geld is niet naar BTC gegaan..
Steeds meer mensen zien in dat het gewoon een shitcoin is :F

@Verwijderd verkondigd het al een tijd, maar hij krijgt gewoon gelijk hoor.

[ Voor 15% gewijzigd door -Sander- op 30-04-2021 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
-Sander- schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 08:44:
BTC dominance net even onder 48%, totale market cap op $2.12T, en dat is 1.70% meer dan gisteren.. alleen dat geld is niet naar BTC gegaan..

Ja, ja. Straks gaat BTC in de bear market even door het putje en trekt het alle alts helemaal mee de vernieling in. Nieuwkomers dumpen al hun shitcoin-rommel, en wij pikken dat goedkoop op en zetten het om in BTC en ETH en hoppa, nog voor de volgende bullrun is duidelijk wie de baas is.

En rijden wij in lambo's! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Ik geloof ook dat in 2030 de cryptomarkt heel anders is, veel volwassener, minder volatiel en top 2 zitten dicht bij elkaar

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 30-04-2021 08:52 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 08:50:
[...]

Ik geloof ook dat in 2030 de cryptomarkt heel anders is, veel volwassener, minder volatiel en misschien zelfs BTC niet eens in de top 3
Veel volwassener. Ik voorzie een top drie van DOGE, Safmoon, en Cumrocket. ADA een goede vierde, want Afrika is zeker in opkomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 19:19

Chaes

#HODL

Dikke BNB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 30-09 23:44

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

anti elppa schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 08:23:
[...]

ja dip is over. telkens laatste dagen van de maand dip. Daarna run up. Al aantal keer zo
Dus we zijn van behoorlijk bearish gisteravond naar behoorlijk bullish gegaan deze ochtend (in enkele uren tijd)? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ter vergelijking:
De geldmarkt is vele malen groter dan de goudmarkt.

Dus:
De altmarkt wordt vele malen groter dan de Bitcoinmarkt.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:51
WoodyWindoW schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 08:58:
[...]

Dus we zijn van behoorlijk bearish gisteravond naar behoorlijk bullish gegaan deze ochtend (in enkele uren tijd)? :)
ik was niet bearish hoor. ik word pas bearish onder de 21 weekly ma

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
[...]

Welcome to crypto :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
knakworst schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 08:53:
[...]

Veel volwassener. Ik voorzie een top drie van DOGE, Safmoon, en Cumrocket. ADA een goede vierde, want Afrika is zeker in opkomst.
Ik voorzie een neo-communistisch Afrika waar alle crypto muv de digitale yuan / dirham verboden is door Chinese landheren en Arabische oliesjeiks.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loxO_o
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-08-2022
[...]

Daarom HODL gvd!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
Sodeknetters. Ik was er gisteravond niet helemaal bij met mijn hoofd en heb de rode met de groene knop verwisseld. Ik heb op 52500 een stukje Bitcoin verkocht. Dat is inderdaad in het onderste staartje geweest, wat een mooi moment was om te kopen. Niet om te verkopen, dus. Ik heb geen idee hoe ik dit over het hoofd heb gezien, maar ik wens van harte dat we nog een wave naar beneden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B3z-aTEr4hZJo06GXalgC1WM5kU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ajKgrrjc0qiJbRNsWALKsDVh.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:50
Trently schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 07:17:
[...]

Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die allemaal buy orders nog heeft openstaan...

Ik had toch iets meer van een dip nog verwacht. Kans bestaat dat deze inderdaad in het weekend komt, maar voor hetzelfde geldt blijven we toch nog even stijgen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SHDpPD3fsYMAhS9O0_p8GhhlTsI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/2u56K6nn25XDn05EQblB0CcH.png?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Als je het sentiment in dit topic in één persoon zou stoppen, zou je ervaren dat die persoon een bipolaire stoornis heeft.

Ik weet niet wie je met "we" bedoelt, maar dit is business as usual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ray_ schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:11:
Sodeknetters. Ik was er gisteravond niet helemaal bij met mijn hoofd en heb de rode met de groene knop verwisseld. Ik heb op 52500 een stukje Bitcoin verkocht. Dat is inderdaad in het onderste staartje geweest, wat een mooi moment was om te kopen. Niet om te verkopen, dus. Ik heb geen idee hoe ik dit over het hoofd heb gezien, maar ik wens van harte dat we nog een wave naar beneden krijgen.
Ik heb op Binance ook wel eens de buy en sell omgewisseld :o #

Ik controleer altijd wel in orders hoe die is uitgevoerd en refresh de portfolio of het er in staat. Zeker bij grote orders wel aan te raden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nVwR_rnJrl_sn1gkcgL1OwV6WK8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/PXiE6p0DDpBXdVAGo4Pg4bGT.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:02

raq

knakworst schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:16:
[...]

Ik heb op Binance ook wel eens de buy en sell omgewisseld :o #
Zijn veruit mijn beste trades geweest

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Ik heb niet zo'n snor en helaas niet zo veel haar meer er bovenop, maar verder is de gelijkenis treffend. Duur foutje helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:21:
[...]

Ik heb niet zo'n snor en helaas niet zo veel haar meer er bovenop, maar verder is de gelijkenis treffend. Duur foutje helaas.
Haha, moest er meteen aan denken. Mooi als er voor sommige situaties zulke treffende memes zijn.

Balen dat het je veel geld heeft gekost. Dat gun ik niemand :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
_Gast_ schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 06:56:
[...]

Ik heb de bodem nog mooi gepakt van die shitty launch. Ik geloof nog wel dat het project flinke stappen gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb laatst ook een keer die knoppen verwisseld. Sindsdien trade ik alleen na voldoende espresso's :+

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Twee van mijn shitcoin-casino aankopen van een week terug (denk ik?) laten inmiddels helemaal niets meer zien op de charts van poocoin. Eén ervan heet ETERNAL, ik vermoed dat die naam de lading aardig gaat dekken want die muntjes zijn voor eeuwig van mij denk ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
YES schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:30:
Twee van mijn shitcoin-casino aankopen van een week terug (denk ik?) laten inmiddels helemaal niets meer zien op de charts van poocoin. Eén ervan heet ETERNAL, ik vermoed dat die naam de lading aardig gaat dekken want die muntjes zijn voor eeuwig van mij denk ik :+
Het gaat hard op de crypto graveyard de laatste tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
keepitfrosty schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:35:
[...]

Het gaat hard op de crypto graveyard de laatste tijd.
Yup, ik heb in die twee coins in totaal 40 euro zitten ongeveer. Achteraf eigenlijk bijzonder dat ik er 20 euro in gegooid heb per coin. Als ik naar het casino ga zet ik eigenlijk nooit 20 euro in één keer in op de roulette tafel maar in crypto ben ik dan toch wat naïever en hebberiger geweest blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
YES schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:37:
[...]

Yup, ik heb in die twee coins in totaal 40 euro zitten ongeveer. Achteraf eigenlijk bijzonder dat ik er 20 euro in gegooid heb per coin. Als ik naar het casino ga zet ik eigenlijk nooit 20 euro in één keer in op de roulette tafel maar in crypto ben ik dan toch wat naïever en hebberiger geweest blijkbaar.
achteraf altijd makkelijk praten.. als het goed had gegaan en je pakt 2000 winst zou je zeggen: waarom maar 20 euro :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:57
BTC staat weer op 45k (€) ben aan het twijfelen om een stukje te verkopen gezien dit level de vorige uren/dagen toch als serieuze resistance heeft opgetreden. Wat denken jullie? voor ETH kan ik in feite het zelfde zeggen met zijn +- 2300 (€) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Remko.me schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:39:
[...]

achteraf altijd makkelijk praten.. als het goed had gegaan en je pakt 2000 winst zou je zeggen: waarom maar 20 euro :o :+
Dat achteraf praten over 'had ik maar' heb ik wel afgeleerd inmiddels ;)
Maar je hebt wel gelijk, achteraf praten is altijd makkelijker. Maar niet je geld in shitty scam-coins gooien waar je niets over uitgezocht hebt en die net een paar uur bestaan is eigenlijk nog makkelijker. Kostte me nog aardig tijd/handelingen om dat met PCS voor elkaar te krijgen :+

Gewoon dom dus eigenlijk. Iemand nog goede shitcoins die snel x100 kunnen gaan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11:23
mathiasc schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:40:
BTC staat weer op 45k (€) ben aan het twijfelen om een stukje te verkopen gezien dit level de vorige uren/dagen toch als serieuze resistance heeft opgetreden. Wat denken jullie? voor ETH kan ik in feite het zelfde zeggen met zijn +- 2300 (€) ?
Ja. Nee, nou Ja nee.

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
duidelijk! thanks _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Ja daaag...hoeveel kansen wil je hebben? We gaan gewoon omhoog, instappen of de boot missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Alles verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Ik las hier ergens dat om 10 uur futures verlopen en dat dit een positieve impact op de prijs zou kunnen hebben, dacht dat @MicroWhale dat zei. Maar ik weet daar niets van dus ik heb ook geen idee of ik het goed gelezen heb of dat ik de boel weer eens te rooskleurig lees om mijzelf voor de gek te houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Ik heb een stukje verkocht omdat ik een daling verwacht dit weekend en dan weer wil terugkopen.

Maar ja, hij kan net zo goed moon gaan dus het blijft een gokje :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:44:
[...]

Ja daaag...hoeveel kansen wil je hebben? We gaan gewoon omhoog, instappen of de boot missen.
[...]
Heerlijk dit topic
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 19:48
YES schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:41:
[...]

Dat achteraf praten over 'had ik maar' heb ik wel afgeleerd inmiddels ;)
Maar je hebt wel gelijk, achteraf praten is altijd makkelijker. Maar niet je geld in shitty scam-coins gooien waar je niets over uitgezocht hebt en die net een paar uur bestaan is eigenlijk nog makkelijker. Kostte me nog aardig tijd/handelingen om dat met PCS voor elkaar te krijgen :+

Gewoon dom dus eigenlijk. Iemand nog goede shitcoins die snel x100 kunnen gaan? 8)7
Arigato natuurlijk! Dat kan niet misgaan, de investering is waterdicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:45:
[...]

[...]

[...]

Heerlijk dit topic
:')
Op domme vragen komen domme antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Gretzkyus schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:54:
[...]

Arigato natuurlijk! Dat kan niet misgaan, de investering is waterdicht!
Ik ga ALLLLLL-INNNNNNNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coinvirgin
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-07-2021
Goedemorgen, iemand hier die de XRP rechtzaak in de gaten houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
zwembroek schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:56:
[...]

Ik stelde geen domme vraag. Ik had alleen maar een domme actie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
[...]

Haha ja ik moest echt hardop lachen, lekkere reacties _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:57:
[...]

Ik stelde geen domme vraag. Ik had alleen maar een domme actie :+
Dan kunnen we bij deze ook stellen:

Op domme acties, volgen domme reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
ligt eraan hoe diep je erin zit... als je met 1000 euro erin zit ongeveer pak je niet genoeg om te zeggen dat hold slechter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Laatst online: 21-01 23:38
10 uur geweest. En nu 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:58:
[...]

Dan kunnen we bij deze ook stellen:

Op domme acties, volgen domme reacties.
Sowieso. Mensen die smeken om een dip zijn ook de mensen die meteen in paniek schieten wanneer alles -10% gaat wanneer ze er in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
[...]

mijn excuses, kon ook zijn dat iemand dit met TA kon onderbouwen ofzo, of met nieuws zoals het verloop van de futures, gezien hij al enkele uren sideways gaat en een kant zal moeten kiezen kon in het maar even vragen. uiteraard weet ik ook dat een vraag zoals gaat hij naar boven of naar beneden hier niet hoort.

mijn oprechte excuses voor mijn domme vragen |:(

maareu, gaat ie nu naar boven of naar beneden >:) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:43

The Chosen One

Zie signature!

mathiasc schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:02:
[...]

mijn excuses, kon ook zijn dat iemand dit met TA kon onderbouwen ofzo, of met nieuws zoals het verloop van de futures, gezien hij al enkele uren sideways gaat en een kant zal moeten kiezen kon in het maar even vragen. uiteraard weet ik ook dat een vraag zoals gaat hij naar boven of naar beneden hier niet hoort.

mijn oprechte excuses voor mijn domme vragen |:(

maareu, gaat ie nu naar boven of naar beneden >:) ?
Ja.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Pagina: 1 ... 120 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!