[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.215 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 06:43:
Nog 5 uurtjes en dan wordt mijn ETH2 validator geactiveerd :-) Toch leuker om het zelf te doen als tweaker dan ergens te staken :)
Twee vragen:
- heb jij een computertje draaien voor die validator? Hoe werkt dit precies, ik heb met Umbrel een BTC node draaien en dat was echt piece of cake (no pun intended) maar dit lijkt iets complexer?
- ik lees dat je hiervoor 32 eth nodig hebt, klopt dit? Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:12

knakworst

Get more sats!

Glenn Hoddle schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:25:
[...]

[Afbeelding]

Ik kom toch op iets anders uit, namelijk een uitgifte van 4,1 miljoen Cake per week. Afgelopen maandag hebben ze er 4,6 miljoen verbrand. Dan zijn er toch een half miljoen verdwenen. Nu is die burn niet helemaal stabiel natuurlijk, maar met het huidige mechanisme lijkt me dat ze er structureel wat meer verbranden dan uitgeven.
Helaas klopt die berekening niet. Die 18 per block, nemen ze mee in de burn. 3.6 miljoen per week is dat. Daarnaast burnen ze dus 1 miljoen extra. Op een uigifte van 4.1 miljoen dus een stijging van 3.1 miljoen. Keer 52 weken. 150 miljoen. 100 procent inflatie op jaarbasis. Totnutoe blijkbaar geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:36
YES schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:08:
[...]

Twee vragen:
- heb jij een computertje draaien voor die validator? Hoe werkt dit precies, ik heb met Umbrel een BTC node draaien en dat was echt piece of cake (no pun intended) maar dit lijkt iets complexer?
Zijn ook veel exchanges waar je je ETH kunt staken vanaf 0,1 ETH.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:43

Darrell

Fiat moonboy

Eth gaat weer aan de wandel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Twee vragen:
Een (virtuele) server inderdaad. Ik kan niet oordelen over de opzet van Umbrel, maar dit is wel iets complexer. Je moet een ETH1 node draaien (service) of die extern gebruiken en dan een aantal linux services. Ik heb een Ubuntu 20.04 hiervoor gebruikt. Eventueel kan ik je wel de setup sturen, maar je moet wel een beetje thuis zijn in Linux om het goed werkend te krijgen.
[...]

Je kan je ETH staken bij een online pool, dan heb je er niet perse 32 nodig en doe je mee aan een groter collectief. Als je een eigen validator wil hebben (wat ik doe) dan moet je inderdaad 32 stuks inleggen. Ik wilde het bewust zelf doen voor een stukje controle, maar ook omdat het opzetten van zo'n validator mijn interne tweaker voedt :P

[ Voor 5% gewijzigd door tomtom901 op 29-04-2021 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

MicroWhale schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:59:
[...]

@Glenn Hoddle, in jouw plaatje zie ik:
- Profile creation
- NFT minting
- Loterij
- IFO

Is dat het, of mis ik nog iets?
De nieuwe prediction market en (elke harvest in) de Cake pool is ook Cake voor nodig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:00
en Ada ook, Eth+Ada 2021! <3

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
BTC blijft toch wel erg zwakjes (zeker in tegenstelling tot ETH) :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:42
Volgens mij weer een ATHtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:17
Donderdag is altijd negatief.. en ik doe er nooit wat mee.. nu wel.. hoppa groene kaars.. ;(

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:09

MicroWhale

The problem is choice

Glenn Hoddle schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:15:
[...]

De nieuwe prediction market en (elke harvest in) de Cake pool is ook Cake voor nodig.
Dus CAKE gebruikt vooral zichzelf om zichzelf beter en groter te maken?
Of is die conclusie te kort door de bocht?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Pelox schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:17:
Donderdag is altijd negatief.. en ik doe er nooit wat mee.. nu wel.. hoppa groene kaars..
Maar wat zijn dan positieve dagen? Tot nu toe wat ik hier heb gelezen zijn zaterdagmiddag, zondag, maandag, woensdag en donderdag negatief. Dus dinsdag en vrijdag zijn de enige goeie dagen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:14:
[...]

Een (virtuele) server inderdaad. Ik kan niet oordelen over de opzet van Umbrel, maar dit is wel iets complexer. Je moet een ETH1 node draaien (service) of die extern gebruiken en dan een aantal linux services. Ik heb een Ubuntu 20.04 hiervoor gebruikt. Eventueel kan ik je wel de setup sturen, maar je moet wel een beetje thuis zijn in Linux om het goed werkend te krijgen.

[...]

Je kan je ETH staken bij een online pool, dan heb je er niet perse 32 nodig en doe je mee aan een groter collectief. Als je een eigen validator wil hebben (wat ik doe) dan moet je inderdaad 32 stuks inleggen. Ik wilde het bewust zelf doen voor een stukje controle, maar ook omdat het opzetten van zo'n validator mijn interne tweaker voedt :P
Ik wil het helemaal zelf doen, zelf een (mini) servertje bouwen, zelf de boel inrichten en installeren et cetera. Is gewoon een leuk projectje als je dat soort dingen interessant vind. Maar ik heb helaas geen 32 eth liggen. Kan je wel mijn wallet adres sturen, als je het er even heen stuurt doe ik mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Mirved schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:11:
[...]

Zijn ook veel exchanges waar je je ETH kunt staken vanaf 0,1 ETH.
Weet ik, maar deze vragen gingen ook specifiek over zelf validator worden en draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Glenn Hoddle schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:15:
[...]

Voor de prediction market is geen CAKE nodig, maar BNB. Wel wordt er 3% gekocht in CAKE en geburnd. Toch?
3% of each round's total pot will go to the treasury, which will be used to buyback and burn CAKE every Monday.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Sluw schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:18:
[...]

Maar wat zijn dan positieve dagen? Tot nu toe wat ik hier heb gelezen zijn zaterdagmiddag, zondag, maandag, woensdag en donderdag negatief. Dus dinsdag en vrijdag zijn de enige goeie dagen haha.
De dagen dat ik verkoop zijn positief.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knakworst schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:10:
[...]

Helaas klopt die berekening niet. Die 18 per block, nemen ze mee in de burn. 3.6 miljoen per week is dat. Daarnaast burnen ze dus 1 miljoen extra. Op een uigifte van 4.1 miljoen dus een stijging van 3.1 miljoen. Keer 52 weken. 150 miljoen. 100 procent inflatie op jaarbasis. Totnutoe blijkbaar geen probleem.
Oh ja, die valsspelerij was me even ontgaan, dat is een burn van cake die überhaupt nooit op de markt komt. Momenteel is dat inderdaad een behoorlijk inflatie nog steeds.

Ik geloof trouwens dat ze als doel hadden ergens van de zomer emissie-neutraal te worden (dus dan is dat ook wel logisch), er word nu elke maand gestemd over lagere inflatie, want dit kan natuurlijk niet goed blijven gaan zo. Wel opvallend dat hij zo hard blijft stijgen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:18:
[...]

Volgens mij is het lastig een pijl te trekken op welke dagen nou positief of negatief zijn. Er zal een patroon te vinden zijn, maar dagen worden ook gewoon beïnvloed door nieuwsberichten, geruchten en sentiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
YES schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:22:
[...]

Volgens mij is het lastig een pijl te trekken op welke dagen nou positief of negatief zijn. Er zal een patroon te vinden zijn, maar dagen worden ook gewoon beïnvloed door nieuwsberichten, geruchten en sentiment.
Woensdag en donderdag zijn al jaren 9 van de 10x slechte dagen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
YES schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:22:
[...]

Inderdaad, ik merk zelf alleen wel eens een zondag op maandag nacht dip. Maar ook daar wel eens verkeerde trades gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

wouterwouter2 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:20:
[...]

Voor de prediction market is geen CAKE nodig, maar BNB. Wel wordt er 3% gekocht in CAKE en geburnd. Toch?

[...]
Ja. Net als met die 0,05% van elke transactie trouwens. Dus een beetje via een omweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:23:
[...]

Of goede dagen om inkopen te doen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
HappyCoin:
https://charts.bogged.fin...581a7F78F57ceE1E65736Be1D

Dit zit er goed uit, vandaag AMA op Twitch en morgen donation, ik gok op een nieuwe ATH *O*

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Pelox schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:23:
[...]

nou niet als je vandaag in BAKE (x2) of PROM (x5) zit sinds gistermiddag.

blijft maar omhoog gaan. me like

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

MicroWhale schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:18:
[...]

Dus CAKE gebruikt vooral zichzelf om zichzelf beter en groter te maken?
Of is die conclusie te kort door de bocht?
Ietsjes. Cake biedt wel een product waar vraag naar is en ze zorgen ervoor dat je hun eigen token (soms indirect) moet gebruiken waardoor er druk op de vraag komt. Een beetje als BNB dat ook heeft voor Binance.

Maar is het echt heel anders dan het ERC ecosysteem dat op ETH draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
jeetje FOMO hier heren, zit ik hier met 50% BTC, 50% ETH (veel te hoog ingekocht).
Al die mad gains..... hodle |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Kol Nedra schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:23:
HappyCoin:

Dit zit er goed uit, vandaag AMA op Twitch en morgen donation, ik gok op een nieuwe ATH *O*
Blijft me toch een saaie grafiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zojuist KSM overgemaakt van Binance naar Kraken, zoals ik het altijd doe: nieuw adres aanmaken via de Kraken-site en dan withdraw van Binance.

Transactie is confirmed door Binance, maar nog altijd niet aangekomen op Kraken. Inmiddels meer dan een uur onderweg. Heb al een ticket aangemaakt bij Kraken, kan de transactie gelukkig wel zien via kusama.subscan.io maar tis niet helemaal duidelijk of het goed is gegaan (ik zie iets wat op een error lijkt, beetje vaag). Als ik het destination address scan dan krijg ik "address unknown"...

Ja, hier krijg ik het warm van :)

Fingers crossed dat de funds arriveren. Je zou denken dat het te allen tijde goedkomt omdat het blockchain is, maar bij wie ga je klagen als de funds verloren zijn?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
HappyCoin:

Misschien zie ik wat over het hoofd, maar hij beweegt toch vooral sideways met her en der een opleving of dip? Ik heb er een beetje van dus ik hoop natuurlijk wel dat je gelijk hebt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Bananeman schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:29:
Zojuist KSM overgemaakt van Binance naar Kraken, zoals ik het altijd doe: nieuw adres aanmaken via de Kraken-site en dan withdraw van Binance.

Transactie is confirmed door Binance, maar nog altijd niet aangekomen op Kraken. Inmiddels meer dan een uur onderweg. Heb al een ticket aangemaakt bij Kraken, kan de transactie gelukkig wel zien via kusama.subscan.io maar tis niet helemaal duidelijk of het goed is gegaan (ik zie iets wat op een error lijkt, beetje vaag). Als ik het destination address scan dan krijg ik "address unknown"...

Ja, hier krijg ik het warm van :)

Fingers crossed dat de funds arriveren. Je zou denken dat het te allen tijde goedkomt omdat het blockchain is, maar bij wie ga je klagen als de funds verloren zijn?
via BSC chain overgezet of andere chain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
nemesis2212 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:32:
[...]

via BSC chain overgezet of andere chain?
KSM

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Wo Ve schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:28:
jeetje FOMO hier heren, zit ik hier met 50% BTC, 50% ETH (veel te hoog ingekocht).
Al die mad gains..... hodle |:(
Mooie verhouding man. Je mist misschien wat lompe winsten doordat je geen alts hebt maar de alts die ik heb stijgen lang niet zo hard als de CAKEs van deze wereld, dus ja. Ik zou idd gewoon lekker HODL en achterover hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 13:53
Geen pending transactions in het trade window?
Duurt soms een tijdje, maar de 'pending' transaction staat er meestal heel snel.

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
ah hun eigen chain. wel vreemd dat de melding address unknown heeft. laat maar weten of je funds aankomen. hopelijk niet teveel getransfered, mocht het fout gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Tiepfoud schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:34:
[...]

Geen pending transactions in het trade window?
Duurt soms een tijdje, maar de 'pending' transaction staat er meestal heel snel.
Nee, het adres is ook nog "new address" op Kraken. Normaal verandert dat heel snel in "used address".

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
nemesis2212 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:34:
[...]

ah hun eigen chain. wel vreemd dat de melding address unknown heeft. laat maar weten of je funds aankomen. hopelijk niet teveel getransfered, mocht het fout gaan
Ik heb eerder KSM getransferred naar Kraken dus ik weet dat het goedgaat cq. goed zou moeten gaan. Daarom nu een aantal KSM verstuurd i.p.v. een kleine test-transactie. Voldoende geld om het warm van te krijgen, zoals gezegd :P

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
YES schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:33:
[...]

Mooie verhouding man. Je mist misschien wat lompe winsten doordat je geen alts hebt maar de alts die ik heb stijgen lang niet zo hard als de CAKEs van deze wereld, dus ja. Ik zou idd gewoon lekker HODL en achterover hangen ;)
Haha tja, ik weet dat de rek er nog niet uit is maar ik vind het wel spannend worden hoor. Er gaan zoveel triljoenen de markt in. Ben benieuwd wanneer het stopt en hoe hard de correctie/crash is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Bananeman schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:36:
[...]

Ik heb eerder KSM getransferred naar Kraken dus ik weet dat het goedgaat cq. goed zou moeten gaan. Daarom nu een aantal KSM verstuurd i.p.v. een kleine test-transactie. Voldoende geld om het warm van te krijgen, zoals gezegd :P
maar had je dan niet al een bestaand KSM adres op kraken als je dit al keer gedaan had?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
YES schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:33:
[...]

@Wo Ve heeft een 46* gedaan op SafeMoon dus ik heb niet echt medelijden :+

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Mensen met bake in pf, wat is jullie advies? Ingekocht op $1, nu $6, inleg heb ik er uit gehaald. Hodl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
nemesis2212 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:37:
[...]

maar had je dan niet al een bestaand KSM adres op kraken als je dit al keer gedaan had?
Waren expired. edit: beter gezegd, laatste gebruik was aantal weken geleden dus ik had een nieuw adres aangemaakt. Leek me beter |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Bananeman op 29-04-2021 11:39 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
Jedi_Pimp schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:37:
[...]

@Wo Ve heeft een 46* gedaan op SafeMoon dus ik heb niet echt medelijden :+
Hahaha dank dat je mij aan herinnerd(serieus), de fomo is zo groot dat ik dat bijna vergeten ben 8)7 .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
StevenzeN schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:38:
Mensen met bake in pf, wat is jullie advies? Ingekocht op $1, nu $6, inleg heb ik er uit gehaald. Hodl?
ik vind het lastig inschatten. ik krijg het idee dat er niet snel een correctie aankomt maar gewoon richting een CAKE prijs gaat. maar dat zegt mijn gevoel met 0 onderbouwing.

ik zit er ook in sinds 2,5 en hold nog steeds. wat denk jij zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-09 18:09
Beetje bij beetje verkopen. Prijs zal vast niet oneindig doorgaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
't Is al goed jongen. Gezien wat er vannacht gebeurd is? :O

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
TomTorquay schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:39:
[...]

Wat is er gebeurd dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
nemesis2212 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:39:
[...]

ik vind het lastig inschatten. ik krijg het idee dat er niet snel een correctie aankomt maar gewoon richting een CAKE prijs gaat. maar dat zegt mijn gevoel met 0 onderbouwing.

ik zit er ook in sinds 2,5 en hold nog steeds. wat denk jij zelf?
Ja erg lastig, ik heb mijzelf te weinig ingelezen over NFT's omdat ik dacht dat het een onzinnige gimmick zou worden, ik heb weinig verwachtingen en hodl nog een poosje door en hoop ook op CAKE prijs idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
TomTorquay schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:39:
[...]

Nieuw all-time USD high, wederom. En zit nu op 0,05 BTC. Kijk je wel naar de goede charts? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Wo Ve schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:39:
[...]

Hahaha dank dat je mij aan herinnerd(serieus), de fomo is zo groot dat ik dat bijna vergeten ben 8)7 .
Jeetje, x46 is wel echt nice. Dan zou ik inderdaad nu echt afstand nemen als je FOMO hebt. Je hebt namelijk al je portie ruimschoots gehad, nu door FOMO-en en overal naar nieuwe klappers gaan zoeken gaat je waarschijnlijk alleen maar pijn doen.

Je strategie is juist goed geweest. Flink verdienen aan dikke vette bagger, en de winst in BTC/ETH steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:30
Ik hold tot $10-$30, dus vanaf $10 beetje bij beetje verkopen.

Burger begint het ook al lekker te doen, x2. Houd vast tot x7/x8

[ Voor 10% gewijzigd door Bulligan op 29-04-2021 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
thomassie12 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:08:
Pancakeswap was volgensmij ook gewoon een van de eerste die populair werd op de Binance Smart Chain.

Ook hebben ze een simpel te gebruiken user interface en een goedkope token (aan het begin) waar je veel rente op kon verdienen.

Ik kocht mijn cake op 2.80 usd en toen ik daar rente op ging verdienen ging ik snel verder kijken op de BSC om andere easy earnings te vinden.

Paar keer ook verkloot door tijdelijk mijn CAKE om te zetten naar een nieuw project om daar z.s.m. veel rente op te verdienen. Precies in die 2 dagen maakt cake ineens een stijging van 30/40%. Oeps!

Maar inderdaad op Pancakeswap zelf zitten ook aardig wat stake of LP opties. En dus ook NFT's af en toe en een loterij.
Er is niks simpels aan. Bijna niks is simpel in crypto. Ja als je er helemaal inzit, maar als je niks weet zijn er 100.000 valkuilen.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:15
en daar is de nieuwe ETH ATH jonges! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Heb een oude KSM transfer van Binance naar Kraken bekeken, daar zie ik andere acties dan de mislukte transfer. Die foutmelding die ik zag (b)lijkt idd een foutmelding te zijn: "utility(BatchInterrupted)"

Wat nu? Werkelijk geen idee wie hier nu voor verantwoordelijk is cq. waar ik moet aankloppen. Kan alleen hopen dat Kraken support een oplossing heeft.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
StevenzeN schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:41:
[...]

Ja erg lastig, ik heb mijzelf te weinig ingelezen over NFT's omdat ik dacht dat het een onzinnige gimmick zou worden, ik heb weinig verwachtingen en hodl nog een poosje door en hoop ook op CAKE prijs idd.
ik persoonlijk denk dat NFT nog veel groter gaat worden. Wie wil er nou niet duizenden euro's betalen voor kindertekeningen of gekke design/animatie. Het blijft net als kunst wat een gek er voor geeft en schijnbaar hebben die gekkies VEEL te veel geld over om te spenden.

de max supply van CAKE is de helft van BAKE. dus in theorie zou $20 wel haalbaar moeten zijn denk ik. maar weten doe je het nooit zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Bulligan schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:42:
[...]

Ik hold tot $10-$30, dus vanaf $10 beetje bij beetje verkopen.

Burger begint het ook al lekker te doen, x2. Houd vast tot x7/x8
Waarom tot $10-$30? Waarom niet tot $50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Ai ai, kan snel gaan in cryptoland hè. 4 dagen geleden had ik voor een token release op ApeSwap voor een lullige $50 aan hun eigen token gekocht, prijs stond op $1. Blijkbaar gaan de Binance farms nogal los..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3hfySj5aaaUNuyVIJdq4tQPtfCk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4hxmJVsdEycxCm2UvuWB0YPO.png?f=user_large

Dat was toch een mooie ~ x8 geweest. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
https://cointelegraph.com...ns-warns-german-regulator

België doet ook heel erg lastig om dit soort zaken. En al zeker leverages...
Hopelijk is Binance wel in orde op dit gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Luca schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:41:
Nieuw all-time USD high, wederom. En zit nu op 0,05 BTC. Kijk je wel naar de goede charts? :P
Je bent me een beetje aan het porren, juist?
ETH bereikte een ATH rond middernacht maar zakte weg tot $2670 rond 7u. Op beide charts dus een fake out. Dat we nu wel met genoeg volume de 0.05 overschreden lijken te hebben doet niks af aan mijn verhaal van gisteren. Je moet elke break out op zichzelf bekijken. Nogal wiedes dat ETH bullish was, is en blijft. Maar vannacht was dus nog niet het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 06:17
enomiss schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:43:
[...]

Er is niks simpels aan. Bijna niks is simpel in crypto. Je als je er helemaal inzit, maar als je niks weet zijn er 100.000 valkuilen.
Goed punt, al mag ik hopen als je al zo ver bent dat je je verdiept in de BSC dat je dan ook wel weet dat je voorzichtig moet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:30
YES schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:45:
[...]

Waarom tot $10-$30? Waarom niet tot $50?
Misschien hou ik wel een kleine moonbag, maar het meeste gaat weg tussen die prijs. Op zoek naar een ander pareltje. Ik houd in principe niets. Koop, zet targets (of eventueel stoploss) en stick to the plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
YES schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:41:
[...]

Jeetje, x46 is wel echt nice. Dan zou ik inderdaad nu echt afstand nemen als je FOMO hebt. Je hebt namelijk al je portie ruimschoots gehad, nu door FOMO-en en overal naar nieuwe klappers gaan zoeken gaat je waarschijnlijk alleen maar pijn doen.

Je strategie is juist goed geweest. Flink verdienen aan dikke vette bagger, en de winst in BTC/ETH steken.
Ja dat SafeMoon heb ik ook wel om wakker gelegen, ik wilde steeds uitstappen maar toch niet gedaan en toen stom toevallig iets na de ATH uitgestapt, die marketcap van 5 Miljard vond ik echt te insane voor woorden dus ben ik er maar uitgegaan.

Wel grappig net mijn portfolio uit 2017 gevonden, heb ik 0,1 BTC gekocht voor rond de 400 dollar, 1.7 eth voor 600 dollar en een hele hoop andere shitcoins :)
Ik ben nog steeds 12 woorden kwijt van mijn Exodus wallet, moet het ergens hebben. Staat misschien nog wat BCH in van de fork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
Ik heb eigenlijk wel weer een keer zin om een bag shitcoins te kopen :)

Zijn er momenteel nog leuke projecten om in te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 13:53
Bananeman schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:44:
Heb een oude KSM transfer van Binance naar Kraken bekeken, daar zie ik andere acties dan de mislukte transfer. Die foutmelding die ik zag (b)lijkt idd een foutmelding te zijn: "utility(BatchInterrupted)"

Wat nu? Werkelijk geen idee wie hier nu voor verantwoordelijk is cq. waar ik moet aankloppen. Kan alleen hopen dat Kraken support een oplossing heeft.
Centjes komen wss terug naar binance. Kraken kan hier niets mee denk ik. Best binance support contacteren?

Edit: normaal kan je zien welke transacties in de batch gefaald zijn. Dunno of je dit al gechecked hebt?

[ Voor 8% gewijzigd door Tiepfoud op 29-04-2021 11:51 ]

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
TomTorquay schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:46:
[...]

Je bent me een beetje aan het porren, juist?
ETH bereikte een ATH rond middernacht maar zakte weg tot $2670 rond 7u. Op beide charts dus een fake out. Dat we nu wel met genoeg volume de 0.05 overschreden lijken te hebben doet niks af aan mijn verhaal van gisteren. Je moet elke break out op zichzelf bekijken. Nogal wiedes dat ETH bullish was, is en blijft. Maar vannacht was dus nog niet het moment.
Dat ETH inzakte in dollar waarde kwam door BTC. Niet helemaal eerlijk dus naar mijn mening. Oh well, nu alsnog weer een nieuw ATH dus waar hebben we het over. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Wo Ve schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:50:
[...]

Ja dat SafeMoon heb ik ook wel om wakker gelegen, ik wilde steeds uitstappen maar toch niet gedaan en toen stom toevallig iets na de ATH uitgestapt, die marketcap van 5 Miljard vond ik echt te insane voor woorden dus ben ik er maar uitgegaan.

Wel grappig net mijn portfolio uit 2017 gevonden, heb ik 0,1 BTC gekocht voor rond de 400 dollar, 1.7 eth voor 600 dollar en een hele hoop andere shitcoins :)
Ik ben nog steeds 12 woorden kwijt van mijn Exocus wallet, moet het ergens hebben. Staat misschien nog wat BCH in van de fork.
Nou keurig gedaan dan toch. Het zal vast verleidelijk zijn om verdere klappers na te jagen maar ik zou juist proberen die FOMO echt buiten de deur te houden. Nu heb je een mooi HODL PF. Alleen ff hopen dat de rek er nog lang niet uit is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Tiepfoud schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:51:
[...]

Centjes komen wss terug naar binance. Kraken kan hier niets mee denk ik. Best binance support contacteren?

Edit: normaal kan je zien welke transacties in de batch gefaald zijn. Dunno of je dit al gechecked hebt?
Heb ik al gedaan, maar omdat de status van de transactie "Completed" is (wat Binance betreft) kunnen zij niks voor mij betekenen.

Ben redelijk met stomheid geslagen hoe dit nu verloopt.
Wordt hier niet heel veel wijzer van. Batch is mislukt, met wat error codes, maar geen mogelijkheid om iets te herstarten b.v.

[ Voor 18% gewijzigd door Bananeman op 29-04-2021 11:54 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Bulligan schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:49:
[...]

Misschien hou ik wel een kleine moonbag, maar het meeste gaat weg tussen die prijs. Op zoek naar een ander pareltje. Ik houd in principe niets. Koop, zet targets (of eventueel stoploss) en stick to the plan.
Ik bedoelde het eigenlijk licht sarcastisch, aangezien BAKE al een hele flinke stijging doorgemaakt heeft en ik mij afvraag waarom deze zo ver door zou stijgen.

Dus:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AvM8S3mmfvFLjIRJskY0XmNu3tQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/maaFyrDWX2PO6CQrHEWQzfRu.jpg?f=user_large

Waarom denk je dat hij nog zo hard door gaat stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
freshprince schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:28:
[...]

Blijft me toch een saaie grafiek :)
kijk vrijdag nog maar een keer dan :Y

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:07
HappyCoin:

Wa er na de vorige AMA en donatie dan een nieuwe ATH? :+ Of is dit ijdele hoop, en een stiekeme shill :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Luca schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:51:
Dat ETH inzakte in dollar waarde kwam door BTC.
Daarom dat het op de ETHBTC chart ook behoorlijk terugzakte onder 0,05...

't Is niet omdat je ETH fanboy bent dat je zomaar iedereen moet te kakken zetten die onplezante informatie geeft op de korte timeframes. Jij zit er in voor de long run, maar je hoeft niet te spreken voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:11
Bananeman schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:54:
[...]

Heb ik al gedaan, maar omdat de status van de transactie "Completed" is (wat Binance betreft) kunnen zij niks voor mij betekenen.

Ben redelijk met stomheid geslagen hoe dit nu verloopt.

[...]

Wordt hier niet heel veel wijzer van. Batch is mislukt, met wat error codes, maar geen mogelijkheid om iets te herstarten b.v.
Volgens mij moet je bij Kraken zijn. Deze transacties worden in batch uitgevoerd, waarbij dat per exchange ook ondersteund moet worden. Dat is wel het geval, maar de batch lijkt aan de kant van Kraken te zijn mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
TomTorquay schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:56:
[...]

Daarom dat het op de ETHBTC chart ook behoorlijk terugzakte onder 0,05...

't Is niet omdat je ETH fanboy bent dat je zomaar iedereen moet te kakken zetten die onplezante informatie geeft op de korte timeframes. Jij zit er in voor de long run, maar je hoeft niet te spreken voor anderen.
Nou zo kan ie wel weer, beetje makkelijk proberen te scoren zo Tom. Als er iets is wat ik niet ben, dan is het ETH fanboy. Eerste keer in 3 jaar dat ik nu even in ETH zit om ff een swing mee te gaan en je bent al fanboy. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Ray_ schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:57:
[...]

Volgens mij moet je bij Kraken zijn. Deze transacties worden in batch uitgevoerd, waarbij dat per exchange ook ondersteund moet worden. Dat is wel het geval, maar de batch lijkt aan de kant van Kraken te zijn mislukt.
Heb idd een support ticket daar lopen. Pas als ze daar zeggen dat ik bij Binance moet zijn ga ik me écht zorgen maken :+

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Waah schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:56:
[...]

Wa er na de vorige AMA en donatie dan een nieuwe ATH? :+ Of is dit ijdele hoop, en een stiekeme shill :+
moet eerst naamsbekendheid krijgen en vertrouwen, we zullen het meemaken vandaag/morgen.
van alle shitcoins heb ik hier goede hoop op :)

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:37
YES schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:56:
[...]

Ik bedoelde het eigenlijk licht sarcastisch, aangezien BAKE al een hele flinke stijging doorgemaakt heeft en ik mij afvraag waarom deze zo ver door zou stijgen.

Dus:
[Afbeelding]

Waarom denk je dat hij nog zo hard door gaat stijgen?
Ik snap sowieso mensen niet die instappen op een munt die net over de 115% heeft gedaan. waarom ben je eergisteren dan niet ingestapt als het zulke goede tech is denk ik dan.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
YES schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:53:
[...]

Nou keurig gedaan dan toch. Het zal vast verleidelijk zijn om verdere klappers na te jagen maar ik zou juist proberen die FOMO echt buiten de deur te houden. Nu heb je een mooi HODL PF. Alleen ff hopen dat de rek er nog lang niet uit is. ;)
Je hebt helemaal gelijk, als je 1 keer zo'n 46x klapper heb meegemaakt, dan smaakt dat naar meer. Maar even pas op de plaats is wel juist, want kleine trades doe ik wel zoals gewoonlijk, verder rustig aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Luca schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:58:
dat ik nu even in ETH zit om ff een swing mee te gaan
QED :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke wallets gebruiken jullie?

Ik heb verschillende wallets voor verschillende munten. Ik heb Metamask voor ETH, ik heb Exodus en ik heb een Ledger. En nog een Brave wallet maar daar heb ik niet genoeg BAT voor dus ik kan daar voor nu nog niets mee. Welke wallets gebruiken jullie en welke vinden jullie het fijnste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:11
Bananeman schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:59:
[...]

Heb idd een support ticket daar lopen. Pas als ze daar zeggen dat ik bij Binance moet zijn ga ik me écht zorgen maken :+
Die foutmelding gebeurt wel vaker op het Polkadot/KSM-netwerk( https://kusama.subscan.io...ty&event=batchinterrupted ) dus ik gok dat ze er wel vaker mee te maken hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Wo Ve schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:00:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, als je 1 keer zo'n 46x klapper heb meegemaakt, dan smaakt dat naar meer. Maar even pas op de plaats is wel juist, want kleine trades doe ik wel zoals gewoonlijk, verder rustig aan :)
Ja een beetje als het casino, als je daar een keer dik wint, kan je beter gewoon meteen stoppen. De meeste mensen gaan dan echter proberen nog een keer flink winst te maken, totdat ze bijna alles weer kwijt zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Ray_ schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:04:
[...]

Die foutmelding gebeurt wel vaker op het Polkadot/KSM-netwerk( https://kusama.subscan.io...ty&event=batchinterrupted ) dus ik gok dat ze er wel vaker mee te maken hebben.
Thanks, dit is idd exact de melding die ik ook heb, alleen heb ik dus geen mogelijkheid om de transactie opnieuw te starten. Er staat ook nergens vermeld wat er nu (automagisch) gaat gebeuren.

Ergens verwacht je dat er een soort "cleanup-service" is die automatisch dit soort failed transactions oppakt en afhandelt. Prima als mijn KSM teruggaat naar Binance. Funds kunnen feitelijk nooit lost zijn, dus ff afwachten nog.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:59:
[...]

Ik snap sowieso mensen niet die instappen op een munt die net over de 115% heeft gedaan. waarom ben je eergisteren dan niet ingestapt als het zulke goede tech is denk ik dan.
Eens, maar volgens mij is dat hier niet het geval?

Ik vraag me oprecht af waarom hij verwacht dat deze coin nog een keer of 4-5 of zelfs veel meer, over de kop zou gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 30-09 23:44

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Ben ik de enige die nog een beetje bullish is op BTC? Ik vind dat die best wel stabiel blijft hangen in een bepaalde range. Lijkt ie even in te kakken, dan volgt er weer snel wat opwaartse druk zo lijkt het!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
YES schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:05:
[...]

Ja een beetje als het casino, als je daar een keer dik wint, kan je beter gewoon meteen stoppen. De meeste mensen gaan dan echter proberen nog een keer flink winst te maken, totdat ze bijna alles weer kwijt zijn :+
Precies, kleine ritjes blijf ik maken hoor, net even Kava en Alpha meegepakt bijvoorbeeld, maar dat is meer daytrading.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:12

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:03:
Welke wallets gebruiken jullie?

Ik heb verschillende wallets voor verschillende munten. Ik heb Metamask voor ETH, ik heb Exodus en ik heb een Ledger. En nog een Brave wallet maar daar heb ik niet genoeg BAT voor dus ik kan daar voor nu nog niets mee. Welke wallets gebruiken jullie en welke vinden jullie het fijnste?
Ledger voor btc en eth, trustwallet voor bsc, safepal S1 voor accumulatie pancakeswap winst. En binance account voor dikke bnb maar dat is not your keys...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
WoodyWindoW schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:07:
Ben ik de enige die nog een beetje bullish is op BTC? Ik vind dat die best wel stabiel blijft hangen in een bepaalde range. Lijkt ie even in te kakken, dan volgt er weer snel wat opwaartse druk zo lijkt het!
Euhm, volgens mij is de laatste tijd het sentiment hier weer bullish. Dip was nodig en is geweest, nu lekker klimmen, dat is volgens mij de samenvatting van wat velen hier en in het NK topic schrijven (maar dan wat uitgebreider en met mooie grafiekjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
YES schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:09:
[...]

Euhm, volgens mij is de laatste tijd het sentiment hier weer bullish. Dip was nodig en is geweest, nu lekker klimmen, dat is volgens mij de samenvatting van wat velen hier en in het NK topic schrijven (maar dan wat uitgebreider en met mooie grafiekjes).
Weekend van 2 weken geleden vergeten? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
StevenzeN schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:10:
[...]

BAKE doet even een dropje terug naar 4,5. hopelijk weer omhoog straks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

2 weken geleden, kom op zeg, dit is crypto :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe 2 weken geleden voelt in Crypto

Afbeeldingslocatie: https://image.slidesharecdn.com/middleagesupload-160509144148/95/middle-ages-1-638.jpg?cb=1462804936

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
nemesis2212 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:10:
[...]

BAKE doet even een dropje terug naar 4,5. hopelijk weer omhoog straks!
Alsnog dik in de plus allemaal! Ging ook wel superhard. Had vanmorgen al verwacht dat hij weer gezakt zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Jeetje, CAKE is $42 *O* Dit is best insane, ik hodl er nog een paar, toch een deel te vroeg verkocht op $30. Ah well. Winst = winst. Verdere prijsverwachtingen van deze coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:35
Kyumia schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:13:
Jeetje, CAKE is $42 *O* Dit is best insane, ik hodl er nog een paar, toch een deel te vroeg verkocht op $30. Ah well. Winst = winst. Verdere prijsverwachtingen van deze coin?
100 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:37
Ik denk honderdduizendmiljoen...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:17
ik had er ook nog 10 :)
5 verkocht op 40 en die andere 5 staan nog 28 dagen vast ofzo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
[...]

Ja ik bedoel dat het sentiment na de dips van de afgelopen weken veranderd is. Waar eerst veel gezegd werd: "het is allemaal niet indrukwekkend en als we niet serieus uitbreken verwacht ik een dip", is dat nu een beetje veranderd in: "de dips zijn geweest, even afwachten maar we gaan denk ik weer omhoog"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
zwembroek schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:15:
[...]

Ik denk honderdduizendmiljoen...
Dat is wel erg veel zeg, ik hoop het! Deze coin wordt sowieso meer waard dan Bitcoin! Bitcoin is een shitcoin, het is waar want het rijmt. :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik HODL CAKE echt serieus tot minimaal de $100. De APY is nog steeds hoog (150%) en de coin wordt zelfs deflationary dus zolang Pancakeswap nog populair blijft door alle BSC shitcoins zie ik een $100 CAKE.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 15:35

Chaes

#HODL

Ben benieuwd hoe lang ETH dit ritme vast blijft houden. Op de midden- en lange termijn blijf ik erg bullish (m.n. op het ETH/BTC pair), maar een correctie lijkt me niet irreëel.
Pagina: 1 ... 113 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!