[bots] Cryptocurrency automatisch handelen

Pagina: 1 ... 26 ... 30 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
_MB_ schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:25:
[...]

Dit was het volledige antwoord:

Binance has recently updated their trading rules on 26th August: https://www.binance.com/e...391814709bafec51dba8e88b7
This has caused issues with coin steps sizes, furthermore with the explosive growth in coins like SOL users are unable to buy as many coins as they used to with their existing order size settings in bots.
For example:
SOL price $50 - a base order of $15 will buy 0.21 SOL
SOL price $110 - a base order of $10 will buy only 0.0136363 SOL
Binance will only let you sell SOL in increments of 0.01 SOL
So on the bot deal where SOL is $110, only 0.01 SOL can be sold to close the trade and 0.0036363 SOL can't be sold.
The bot has to adjust the take profit percentage to close this trade aa near to break even as possible (to return the $15 stake and take 0.0036363 SOL as part of the profits).
This is why your bot is showing it is past the take profit price.
Het probleem zat uiteindelijk in het niet hebben van BNB. Ondanks dat ik geen fees heb vanwege BUSD, doet hij daar in eerste instantie toch iets mee.
Vaak werd SOL niet in ronde getallen gekocht. Daardoor had hij problemen met het verkopen.
Dus had ik soms dus ook deals die sloten met een winst in SOL, maar 1 BUSD verlies.

Ik heb nu weer BNB op m'n account en dit probleem is nu volledig weg. Hij koopt nu SOL netjes in ronde getallen. Bijvoorbeeld 0.28000000 ipv 0.28632000.
Hierdoor sluiten al mijn deals nu met alleen winst in BUSD en geen rode getallen meer.

Dus voor iedereen die de optie 'gebruik bnb voor fees' aan heeft staan, zorg ervoor dat je bnb op je exchange hebt staan. :)

De dip van afgelopen week was trouwens echt top. Meerdere dagen met $100+. Nu staat het weer erg stil helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door _MB_ op 12-09-2021 12:38 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:48
Zo, daar ben ik weer :)

Ik hou het allemaal wat minder bij, want ik heb nu nog maar 2 grids draaien, SPARTA/BNB en XVG/ETH en die lopen "gewoon" lekker door. Bij SPARTA moet ik nog wat heen en weer schuiven soms, bij XVG valt dat redelijk mee.

ETH
Grid
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W30xSIVMgIKn65dA-ATc0kIj0hg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fxD9v7e9inSbVNZVtnjRxIcc.png?f=fotoalbum_large

Profits
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DDwOISxO2yGV4eEY6mJSof53fy0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5c44qcyYr6SSh26pZ0R27Ht6.png?f=fotoalbum_large

Chart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0vzl4X80b7NYNdLDupfiDhWDLrM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DE7PL2xM8DvI2ULBspxgbOHw.png?f=user_large

BNB
Grid
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nE7BU5-WX3-jYAp332u-e19Z9pk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WLx2k9MUNsDPIYn2RtLLfmOn.png?f=fotoalbum_large

Profits
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/reBtXHMv7ZJPs-8ys9KToTd6Hvk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oXVv1peThjHOkSCc5fIFjdQh.png?f=fotoalbum_large

Chart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/555fKqH9HstakdI2C1KTC_N8s2w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4e05SShM8voXiU3HgyO6KhJW.png?f=user_large

Het loopt allemaal dus lekker steady door. De dump van vorige week heb ik redelijk goed overleefd met de DCA Bots ook, dus die halen langzaam aan ook her en der wat binnen :)

Verder weinig bijzonders te melden, heb even een stapje terug moeten doen van Pionex, maar ben nu langzaam een plan aan het bedenken om weer verder te investeren.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Een van de trades bij 3commas (BAT/BNB) geeft hier een error: "Error placing safety trade: Market is closed/offline" , de melding is duidelijk maar kan niet zo gauw wat terugvinden over de oorzaak ervan (waarom ie closed/offline is), weet iemand hier toevallig iets over?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-05 13:44

AcoLyte!

*evil grin*

Raven schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:08:
Een van de trades bij 3commas (BAT/BNB) geeft hier een error: "Error placing safety trade: Market is closed/offline" , de melding is duidelijk maar kan niet zo gauw wat terugvinden over de oorzaak ervan (waarom ie closed/offline is), weet iemand hier toevallig iets over?
Binance als exchange neem ik aan?

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Raven schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:08:
BAT/BNB is zo te zien geen trading pair als ik op Binance kijk.

Het is bij mij een rustig weekje geweest, trouwens. Bij jullie?

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 19-09-2021 10:17 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

AcoLyte! schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:43:
[...]

Binance als exchange neem ik aan?
Jup.
anandus schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:14:
[...]

BAT/BNB is zo te zien geen trading pair als ik op Binance kijk.
Niet meer, vind net https://www.binance.com/e...d37414da5b3c5226cb397ac29
2021-09-17 05:08

Fellow Binancians,

Binance will remove and cease trading on the following trading pairs at 2021-09-18 12:00 PM (UTC):
BAND/BNB, BAT/BNB, BCH/TUSD, BIFI/BNB, BLZ/BNB, BTC/IDRT, BTC/VAI, CRV/BNB, ICX/BNB, JST/BNB, LINK/TUSD, MKR/BNB, NAV/ETH, ONT/BNB, SHIB/RUB, SUSD/BTC, UNFI/BNB, WING/BNB, WNXM/BNB, YFI/BNB
Lekker op tijd informeren :/ , 1 dag voor de tijd.

edit: Net BAT/BUSD gevolgd door BUSD/BNB gedaan, dat wat ik aan BAT had zit nu weer bij de funds. Gelukkig maakt de bot gebruik van een kleine base order size, het verlies is minimaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 19-09-2021 10:31 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Altijd lekker wakker worden met een zooi getriggerde stoplosses :X

Een van mijn botjes koopt heel graag in. Dat zorgt voor veel winsten bij een opgaande markt, maar als de markt omlaag gaat, manmanman, wat een bloedbad :D

[ Voor 54% gewijzigd door anandus op 20-09-2021 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@anandus Hier is het niet veel beter, alles de min in gegaan, zie dat BNB weer een dip heeft gehad. Nu maar wachten of de bot net als de vorige keer toch nog winst weet te maken.

[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 20-09-2021 12:00 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zo, alle bots hebben nu lege zakken (al dan niet door stoploss), portfoliowaarde is totaal 5,85% gedaald.
Nu wachten op op het dieptepunt en een lucratief herstel :9

Edit:
Bots go brrrrr. Portfolio is alweer hersteld naar -4,06% -3.30% -2,96%

[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 20-09-2021 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Stand van zaken sinds zondagavond middernacht:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
======================================= 
Exchange | 2021-09-19 | now   | % diff  
---------+------------+-------+-------- 
Binance  | $1060      | $1023 | -3.46%   
Kucoin   | $95        | $97   | 2.13%   
Huobi    | $100       | $96   | -3.69%   
Total    | $1255      | $1217 | -3.05%   
BTC      | $48282     | $42668| -11.63%   

Net profit is $-38 
Difference between bots and market is 8.58%
Wel een verlies, helaas, maar beter dan hodl :P
Het is ook wel heel moeilijk om winst te maken als de markt zo hard daalt :/
En als ik vergelijk met vrijdag sta ik op winst, gelukkig

Ik ben nu mijn botjes aan het fine-tunen voor snelle deals. Ik heb nu 9 botjes (gisteren waren het er 10, amar eentje ging zo slecht met de dip om dat ik hem 'ontslagen' heb :P ). En een ervan heeft een trade average van 50 minuten (ter vergelijk, de meeste doen er gemiddeld uren of zelfs een dag over). Ik vind dat wel fijn, merk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 21-09-2021 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-05 19:40
mijn botje deed het tot gisteren prima, ook de El Salvador dip goed overleefd. nu staan er 3 pairs stevig in de min. gesloten deals komt op zo'n 7,5% in de plus deze maand.

Wel heb ik sinds deze week gedoe met de 3Commas app, ik moet elke keer opnieuw inloggen als ik hem open. daarna werkt hij prima. hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024
Er lijkt een probleem te zijn met de QFL start conditie. Er is een post geplaats op Reddit. Die is door de mods daar verwijderd. Vervolgens leek de poster toch te mailen met een mailaccount van 3Commas. En in de chat geeft 3Commas ook aan dat er QFL gewerkt wordt.
https://www.reddit.com/r/...3commas_important_update/

update: betreft futures.

[ Voor 4% gewijzigd door bek op 21-09-2021 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
Wel heb ik sinds deze week gedoe met de 3Commas app, ik moet elke keer opnieuw inloggen als ik hem open. daarna werkt hij prima. hebben meer mensen dit?
Android of IOS?

Ik heb zelf Android en daar ervaar ik niet de problemen die je omschrijft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
douwe.nl schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:44:
mijn botje deed het tot gisteren prima, ook de El Salvador dip goed overleefd. nu staan er 3 pairs stevig in de min. gesloten deals komt op zo'n 7,5% in de plus deze maand.
Ik sta netto op 17,42% deze maand.
September is duidelijk een ander verhaal dan de zomermaanden toen het geld met bakken uit de hemel viel :P
Nouja, het belangrijkste is vooral dat er uiteindelijk geen verlies gedraaid wordt ;)

En hier en daar had september wel wat mooie dagen.

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 21-09-2021 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
bek schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 10:24:
[...]

Android of IOS?

Ik heb zelf Android en daar ervaar ik niet de problemen die je omschrijft.
Android. zal er vanmiddag nog eens naar kijken.

@anandus mooie winst! ik wil zodra de deals afgesloten zijn een grid bot gaan proberen. Zo een beetje ervaringen vergaren. Heb niet voldoende funds om beide aan te zetten op het moment.

Grid voelt wel "veiliger" op een of andere manier, als je de grid groot genoeg kan maken is dat het ook wel denk ik of zie ik dat verkeerd?

Ook heb ik een aantal keer gezien dat deals niet op de ingestelde TP gesloten werden, wel er boven terwijl trailing uit staat. heeft iemand dit ook wel eens gezien? Mijn TP staat op 0.5% er werd dan gesloten op bv 0.7%,

[ Voor 28% gewijzigd door douwe.nl op 21-09-2021 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:35

Redcoil

Polyinterpretabel

@anandus Dat is een mooie winst zeg. Wat voor instellingen gebruik jij voor je bots?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Redcoil schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:24:
@anandus Dat is een mooie winst zeg. Wat voor instellingen gebruik jij voor je bots?
Ik heb 9 bots (nouja, tot gisteren 10, maar eentje deed het zo slecht met dips en vorige week maandag ook, dat ik die uitgeschakeld heb).
Allemaal verschillende strategieën. Mijn blacklist heb ik heel erg ingeperkt laatst (in de comment onder others kan je zien hoe hij eerst was)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
{
  "exchange": {
    "pair_blacklist": [
      // Exchange Tokens
      "(HT|KSC|BNB)/.*",
      // Major
       "(BTC|ETH)/.*",
       // Leverage
       ".*(_PREMIUM|BEAR|BULL|DOWN|HALF|HEDGE|UP|[1235][SL])/.*",
      // Fiat
      "(AUD|BRZ|CAD|CHF|EUR|GBP|HKD|IDRT|JPY|NGN|RUB|SGD|TRY|UAH|USD|ZAR)/.*",
      // Stable
      "(BUSD|CUSDT|DAI|PAX|PAXG|SUSD|TUSD|USDC|USDT|VAI)/.*",
      // FAN
      "(ACM|AFA|ALA|ALL|APL|ASR|ATM|BAR|CAI|CITY|GAL|GOZ|IBFK|JUV|LEG|LOCK-1|NAVI|NMR|NOV|OG|PFL|PSG|ROUSH|STV|TH|TRA|UCH|UFC|YBO)/.*",
      // Others
      //"(CHZ|CTXC|HBAR|NMR|SHIB|SLP|XVS|ONG|ARDR|MEM|AMPL|XYM|POLX|CARR|SKEY|MASK|KLV|TLOS|CARR|HEGIC|AERGO|FARM|RAY|LRC|COTI|CTK|AXS|AUDIO|POLS|PERP|SYS|CTSI|SC|HNT|ALPHA|SAND|IDEX|MIR|WING|UNFI|CHR|RAMP|CRV)/.*"
      "(CHZ|COVER|CTXC|HBAR|NMR|SHIB|SLP|XVS|ONG|ARDR)/.*"
]
  }
}
Dit is mijn pair list. Ik gebruik een volume list, al zou static waarschijnlijk een stuk beter zijn, maar ik ben veel te lui om het uit te zoeken :X
Het is de pairlist van de NFI-github, maar dan verhoogt van 50 naar 80. Op Huobi en Kucoin draai ik 60 pairs.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
{
  "pairlists": [
    {
      "method": "VolumePairList",
      "number_assets": 110,
      "sort_key": "quoteVolume",
      "refresh_period": 1800
    },
    { "method": "AgeFilter", "min_days_listed": 14 },
    { "method": "SpreadFilter", "max_spread_ratio": 0.005 },
    {
      "method": "PriceFilter",
      "low_price_ratio": 0.1,
      "min_price": 0.0001
    },
    {
      "method": "RangeStabilityFilter",
      "lookback_days": 3,
      "min_rate_of_change": 0.1,
      "refresh_period": 1440
    },
    {
      "method": "VolatilityFilter",
      "lookback_days": 3,
      "min_volatility": 0.01,
      "max_volatility": 0.8,
      "refresh_period": 3600
    },
    { "method": "ShuffleFilter"},
    {
      "method": "VolumePairList",
      "number_assets": 80,
      "sort_key": "quoteVolume"
    },
    { "method": "PerformanceFilter" }
  ]
}

Dit is mijn config (althans, het belangrijkste deel). Het aantal max open trades verschilt per strategie. Ik gebruik voor Binance een rate limit 10 en de process throttle staat op 3.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
    "max_open_trades": 4,
    "stake_currency": "BUSD",
    "available_capital": 100,
    "stake_amount": "unlimited",
    "fiat_display_currency": "EUR",
    "timeframe": "5m",
    "dry_run": false,
    "dry_run_wallet": 70,
    "cancel_open_orders_on_exit": false,
    "unfilledtimeout": {
    "buy": 10,
    "sell": 1,
    "unit": "minutes"
    },
        "order_types": {
        "buy": "limit",
            "sell": "market",
        "stoploss": "market",
            "stoploss_on_exchange": false
    },
    "bid_strategy": {
        "price_side": "bid",
        "ask_last_balance": 0.0,
        "use_order_book": false,
        "order_book_top": 1,
        "check_depth_of_market": {
            "enabled": false,
            "bids_to_ask_delta": 1
        }
    },
    "ask_strategy": {
        "price_side": "bid",
        "use_order_book": false,
        "order_book_min": 1,
        "order_book_max": 1,
    }
Ik gebruik diverse strategieën en ze willen ook nog weleens wisselen, afhankelijk van hoe de markt het doet. Sommige strategieën doen het beter in een opwaartse, andere in een zijwaartse markt. En weinig in een neerwaartse markt :P
Maar vooral NFI en NFI-derivaten en Elliot- en NASOS-varianten

Ik draai een deel op Oracle Cloud en een deel op AWS. Het liefste zou ik alle op Oracle Cloud draaien (Oracle ARM zijn echt geweldig), maar de instances in Tokyo zijn op :P
Ik draaide eerst op docker, maar nu bare, want elke milliseconde telt :+

#Metdebillenbloot #Geheimvandesmid

Zo, en nu wordt iedereen rijk en kan dit topic op slot :+

Nog vragen? :P

edit:
Disclaimer: Dit is toevallig mijn configuratie. En het is constant in flux, ik sleutel er veel aan.
Doe je eigen onderzoek. Doe wat backtests, doe een dry run, etc.
Winst is niet gegarandeerd, je kan geld verliezen. Alles op eigen risico ;)

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 21-09-2021 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

Wow, ok. Dat is exact het antwoord op mijn vraag. Helaas gaat mijn kennis niet ver genoeg om precies te begrijpen wat er gebeurt (geen IT achtergrond, sorry :p).

Als ik het goed begrijp zijn er verschillende strategieën die je gebruikt, met name op basis van het volume dat er doorheen loopt? En je draait deze bots op een instance in Tokyo om z.s.m. de deals er doorheen te krijgen?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Redcoil schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:57:
Wow, ok. Dat is exact het antwoord op mijn vraag. Helaas gaat mijn kennis niet ver genoeg om precies te begrijpen wat er gebeurt (geen IT achtergrond, sorry :p).

Als ik het goed begrijp zijn er verschillende strategieën die je gebruikt, met name op basis van het volume dat er doorheen loopt? En je draait deze bots op een instance in Tokyo om z.s.m. de deals er doorheen te krijgen?
Dat volume is alleen om een lijst van coin pairs samen te stellen (bijv de 80 met het hoogste volume en dan ook een berg filters eroverheen, bijv 'ouder dan 14 dagen').

De strategieën zijn vaak (maar niet altijd) bijzonder uitgebreid en gebruiken allerlei technische analyse, variabelen, etc om te besluiten een coin te kopen (en te verkopen).
Er zijn heel veel (tientallen) strategieën die anderen gemaakt hebben, maar als je een beetje kan programmeren en verstand hebt van technische analyse kan je ook zelf iets in elkaar draaien

Hier is bijvoorbeeld NostalgiaForInfinityNext. Maar deze is dan ook best uitgebreid :P :o
https://raw.githubusercon...stalgiaForInfinityNext.py
Hij heeft wel een winrate van iets van 95% (dus bijna alle deals sluiten met winst, alleen sluit-ie niet heel veel deals, dus andere strategieën kunnen winstgevender zijn)

En inderdaad in Tokyo voor een zo kort mogelijke latency. Laagste prijs bij kopen en hoogste prijs bij verkopen. Ik gebruik 5m timeframe.
Nadeel van freqtrade is wel dat-ie pas de volgende candle koopt en niet de huidige candle.

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 21-09-2021 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
KCS: draai je een bot met Kucoin als exchange? Die kom je niet zo vaak tegen. Kucoin biedt zelf ook de mogelijkheid tot het maken van een bot. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
bek schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:09:
KCS: draai je een bot met Kucoin als exchange?
Klopt. Maar een beetje voor de gein, want het is WILD. Soms bizarre winsten en dan een dag later alles door de plee :+ Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik teveel coins toelaat, waardoor er ook pump & dump coins ertussen zitten. Tja, kleinere exchange, dan loop je dat gevaar sneller.
Die kom je niet zo vaak tegen. Kucoin biedt zelf ook de mogelijkheid tot het maken van een bot. Iemand daar ervaring mee?
Ikzelf niet, maar ik heb hier en daar best goede verhalen erover gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Overigens, als er mensen zijn die freqtrade willen uitproberen en vragen hebben of ergens vastlopen, ik zit er goed 'in', dus kan waarschijnlijk de meeste vragen wel beantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
anandus schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:14:
Overigens, als er mensen zijn die freqtrade willen uitproberen en vragen hebben of ergens vastlopen, ik zit er goed 'in', dus kan waarschijnlijk de meeste vragen wel beantwoorden :)
Begin maar met wat het is :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
* anandus naar titel
Een bot om cryptocurrency automatisch te handelen :+

Enorm configureerbaar.

Open source, geschreven in Python. Self-hosted.

https://www.freqtrade.io/en/stable/
Prima documentatie ook!

Belangrijk om te weten:
Het doet geen DCA en het doet ook geen futures of leverages

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 21-09-2021 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsj
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:11

Rsj

bek schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 12:09:
KCS: draai je een bot met Kucoin als exchange? Die kom je niet zo vaak tegen. Kucoin biedt zelf ook de mogelijkheid tot het maken van een bot. Iemand daar ervaring mee?
Hoi, ik heb er een paar lopen op Kucoin. Dit zijn een grid bots. Belangrijk is entry price (laag mogelijk). Andere vragen...dm maar of via hier...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bek
Rsj schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:48:
[...]

Hoi, ik heb er een paar lopen op Kucoin. Dit zijn een grid bots. Belangrijk is entry price (laag mogelijk). Andere vragen...dm maar of via hier...
Hoi! Gebruik je een spot grid bot via Kucoin, of een 'onafhankelijke' bot?

• Rsj

Rsj

bek schreef op woensdag 22 september 2021 @ 08:34:
[...]

Hoi! Gebruik je een spot grid bot via Kucoin, of een 'onafhankelijke' bot?
Ik heb een stuk op 9 grid bots ook op Kucoin zelf lopen..dus de bots asngeboden door Kucoin. Doel is om coins te verzamelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:29:
Altijd lekker wakker worden met een zooi getriggerde stoplosses :X

Een van mijn botjes koopt heel graag in. Dat zorgt voor veel winsten bij een opgaande markt, maar als de markt omlaag gaat, manmanman, wat een bloedbad :D
Het bloedbad lijkt zich te beperken, percentages gaan weer omhoog :)
Net NEAR/BNB met winst eruit terwijl ie gister nog ruim onder de -10% zat, hoefde er niet eens extra funds/SO's voor te doen.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Raven schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:37:
[...]

Het bloedbad lijkt zich te beperken
Bij mij was het op dat moment een bloedbad, ik had veel stoplosses = deals doe met verlies afgesloten worden.
Einde van de dag viel wel mee (als al die slechte deals weg zijn kunnen nieuwe, lucratievere, deals worden gedaan).

Maar op dat moment was het verlies na verlies nemen en dus aardig wat funds kwijtraken :X

Fijn dat je je deal hebt kunnen sluiten, trouwens!

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 23-09-2021 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:48:
Fijn dat je je deal hebt kunnen sluiten, trouwens!
Er lopen er nog een paar, gem. -5% op het moment, valt mee. Van de week meerdere onder de -10 en een zelfs -20% :X , gelukkig zijn ze allen de goede kant op aan het gaan :)

edit: @anandus Helaas nog 4 trades van voor die dip die dwarsliggen :/ , waaronder een die met 2 SO's weer rond de -15% zit. Daarnaast blijft de BNB waarde maar zakken :|

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 26-09-2021 15:09 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Raven schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:06:
[...]

Er lopen er nog een paar, gem. -5% op het moment, valt mee. Van de week meerdere onder de -10 en een zelfs -20% :X , gelukkig zijn ze allen de goede kant op aan het gaan :)

edit: @anandus Helaas nog 4 trades van voor die dip die dwarsliggen :/ , waaronder een die met 2 SO's weer rond de -15% zit. Daarnaast blijft de BNB waarde maar zakken :|
Ja, het is een beetje kommer en kwel in de markt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Een van mijn botjes is gisteren in een pump & dump getrapt :X

Ik heb het even aangekeken, maar toen maar een (pijnlijke) forcesell gedaan
❌ Binance: Selling CVP/BUSD (#49)
Profit: -55.43% (loss: -70.27523906 BUSD / -60.262 EUR)
Sell Reason: force_sell
Duration: 10:10:10 (610.2 min)
Amount: 18.40000000
Open Rate: 6.89000000
Current Rate: 3.07400000
Close Rate: 3.07300000
Het was al niet een hele goede maand en dit helpt ook niet :P
Ik moet blij zijn als ik deze maand met 10% winst af kan gaan sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

anandus schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:37:
Een van mijn botjes is gisteren in een pump & dump getrapt :X

Ik heb het even aangekeken, maar toen maar een (pijnlijke) forcesell gedaan

[...]

Het was al niet een hele goede maand en dit helpt ook niet :P
Ik moet blij zijn als ik deze maand met 10% winst af kan gaan sluiten.
Ouch, da's jammer. Toch is 10% winst wsl meer dan waarmee ik de maand afsluit. -O-

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Wat is jullie favoriete BTC paar? Ik heb nu een BTC/SOL bot. Dat werkt opzich best goed.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zijn er meer waar sinds een paar dagen alles de min in is gegaan? 7 tussen de -10% en -20% (de rest nog net niet zover) en zit nog steeds met 4 van de dip van laatst die maar niet naar boven willen komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 02-10-2021 17:21 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:07
Ik heb sinds 2 weken een bot van OB traders in gebruik. Is een AI Bot, werkt met 1 paar per bot.
Meer gebruikers hier ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik heb vorige maand afgesloten met 8,3% op de DCA bot, erg leuk natuurlijk. nu heb ik sinds 23 september een GRID bot lopen op BTC, die staat nu op 3,16% ook niet gek.

Ik wil gaan uitbreiden maar dat betekend natuurlijk meer funds er in zetten. Hoe beveiligen jullie je bots voor een bear run? Stoploss/ gewoon weinig safety orders zodat je funds niet opgegeten worden of wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hehe, eindelijk de probleemgevallen van de dip van laatst met winst eruit :) , een paar zaten zelfs tot in DCA 3, maar het is gelukt. Echter is er laatst COTI/BNB bijgekomen, die ging héél snel naar de -30% :X , inmiddels -15% en DCA 2.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:34

bert pit

asdasd

douwe.nl schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 20:14:
Ik heb vorige maand afgesloten met 8,3% op de DCA bot, erg leuk natuurlijk. nu heb ik sinds 23 september een GRID bot lopen op BTC, die staat nu op 3,16% ook niet gek.

Ik wil gaan uitbreiden maar dat betekend natuurlijk meer funds er in zetten. Hoe beveiligen jullie je bots voor een bear run? Stoploss/ gewoon weinig safety orders zodat je funds niet opgegeten worden of wat anders?
Ik weet niet wat een GRID bot is, maar de BTC is circa 20% omhoog sinds 23 september, dus lijk mij de GRID bot met 3,16% geen goed instrument.

Nokia 6110, Sony Walkman, Commodore 64, gas sinds 1962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
bert pit schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:14:
[...]

Ik weet niet wat een GRID bot is, maar de BTC is circa 20% omhoog sinds 23 september, dus lijk mij de GRID bot met 3,16% geen goed instrument.
Een grid bot handelt binnen een grid die je instelt op een koers van in mijn geval Bitcoin, bij zakken koopt hij en bij stijgen verkoopt hij. Genoemd percentage is dan ook niet van Bitcoin maar van mijn ingelegde funds, 8% rendement op de inleg per maand is heel netjes. Helemaal als je bedenkt dat je er verder niets voor hoeft te doen.

Vergelijken met daytraden/ hodl gaat wat mij betreft niet op.

Ik heb er mijn DCA bot weer naast draaien, die deed ook 8% afgelopen maand.

Ik ben nog op zoek naar mechanismen om mijn bots te beveiligen tegen een crash/ dump/ bear markt. Ik heb wel ideeen maar hoor graag van andere wat ze doen.

[ Voor 15% gewijzigd door douwe.nl op 11-10-2021 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blender_01
  • Laatst online: 05-03 00:51
Hier valt niet tegenaan te DCA'en op die BTC pairs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:54
Blender_01 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:19:
Hier valt niet tegenaan te DCA'en op die BTC pairs
Klopt, m'n BTC bot is vandaag flink rood geworden. M'n USDT bot deed het nog wel lekker.
Maar sinds vanavond all-in BTC, en de bots staan uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
Remy!!!! schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 00:20:
[...]

Klopt, m'n BTC bot is vandaag flink rood geworden. M'n USDT bot deed het nog wel lekker.
Goed idee om te hedgen met die all in BTC

Ik had al wel eerder het aantal SO's op de BTC teruggezet van 4 naar 3.
Even afwachten tot het wat uitgetrild is, voordat ik in die -20%/-30% weer een SO stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Remy!!!! schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 00:20:
[...]

Hier BNB bot waar sinds een paar dagen alles in de min (-10 tot -25%) zit :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Grid en DCA blijven prima lopen. Opgaand niet zo vreemd natuurlijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
douwe.nl schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:40:
Grid en DCA blijven prima lopen. Opgaand niet zo vreemd natuurlijk :P
Nou, wat een gouden tijden zeg, geld stroomt binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
anandus schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:20:
[...]

Lamborghini al besteld? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bijna :P Tweedehands Forza Horizon 4 voor Xbox One via Marktplaats voor 15 euro. Past iets meer bij mijn kapitaal :+

Wat meer ontopic:
Ik heb een dynamische blacklist-maker gemaakt. Die zet alle munten die in de afgelopen tijd voor minder 0,8% winst of verlies hebben gezorgd (of zouden zorgen) op de blacklist die ik hanteer voor mijn bot.
Voor elke bot/strategie berekent-ie een specifieke blacklist.

[ Voor 35% gewijzigd door anandus op 20-10-2021 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:20:
[...]

Hier niet, meeste nog steeds tussen -10% en -30% :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Raven schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:07:
[...]

Hier niet, meeste nog steeds tussen -10% en -30% :/
Dit zijn alle trades van een van mijn botjes vandaag. Ik mag niet klagen.
Is het ook mijn best botje vandaag, hoor. (Ik draai nu 8 botjes)
Kucoin: NFIv7, [20.10.21 02:10]
🚀 Kucoin: Selling TOKO/USDT (#6)
Profit: 8.96% (profit: 2.61059067 USDT / 2.249 EUR)
Sell Reason: signal_profit_7
Duration: 5:39:58 (340.0 min)
Amount: 1174.27290000
Open Rate: 0.02478500
Current Rate: 0.02706000
Close Rate: 0.02706000

Kucoin: NFIv7, [20.10.21 03:45]
🚀 Kucoin: Selling SOLVE/USDT (#7)
Profit: 14.01% (profit: 4.05196676 USDT / 3.491 EUR)
Sell Reason: signal_profit_t_2
Duration: 0:05:38 (5.6 min)
Amount: 143.49000000
Open Rate: 0.20133000
Current Rate: 0.23000000
Close Rate: 0.23000000

Kucoin: NFIv7, [20.10.21 15:10]
🚀 Kucoin: Selling LSS/USDT (#9)
Profit: 7.43% (profit: 2.22530115 USDT / 1.915 EUR)
Sell Reason: signal_profit_6
Duration: 4:19:52 (259.9 min)
Amount: 14.95400000
Open Rate: 1.99900000
Current Rate: 2.15612000
Close Rate: 2.15612000

Kucoin: NFIv7, [20.10.21 15:32]
🚀 Kucoin: Selling POLX/USDT (#10)
Profit: 7.10% (profit: 2.12349890 USDT / 1.827 EUR)
Sell Reason: signal_profit_6
Duration: 0:32:24 (32.4 min)
Amount: 16705.79340000
Open Rate: 0.00178797
Current Rate: 0.00192250
Close Rate: 0.00192250

Kucoin: NFIv7, [20.10.21 17:01]
✳️ Kucoin: Selling PBX/USDT (#11)
Profit: 1.60% (profit: 0.49909147 USDT / 0.429 EUR)
Sell Reason: signal_profit_0
Duration: 0:06:19 (6.3 min)
Amount: 1801.51080000
Open Rate: 0.01725325
Current Rate: 0.01760000
Close Rate: 0.01760000

Kucoin: NFIv7, [20.10.21 18:00]
❌ Kucoin: Selling ZCX/USDT (#8)
Profit: -1.03% (loss: -0.30693585 USDT / -0.264 EUR)
Sell Reason: sell_signal
Duration: 8:40:30 (520.5 min)
Amount: 5.06560000
Open Rate: 5.89160000
Current Rate: 5.85450000
Close Rate: 5.85450000
Vooral die SOLVE is wel lekker, 14% winst in 5 minuten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:26:
[...]

Dit zijn alle trades van een van mijn botjes vandaag. Ik mag niet klagen.
Is het ook mijn best botje vandaag, hoor. (Ik draai nu 8 botjes)

[...]
Vooral die SOLVE is wel lekker, 14% winst in 5 minuten :P
Zo ziet het er hier uit
3commas
Ging onlangs ineens allemaal naar beneden, geen idee waarom :?

Hier maar 1 botje, bij 3commas heb je minimaal Advanced abo nodig om er meer te kunnen draaien.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Oef :-(
Misschien steeg BNB om een of andere reden?
Waarom eigenlijk BNB en niet BTC of BUSD/USDT?

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 20-10-2021 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:45:
[...]
Oef :-(

[...]
Misschien steeg BNB om een of andere reden?
Waarom eigenlijk BNB en niet BTC of BUSD/USDT?
Euh, volgens mij keek ik toen ik begon bij 3commas naar een munt die niet zo extreem in waarde schommelt als BTC.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
Raven schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:36:
[...]
Zo ziet het er hier uit
[Afbeelding: 3commas]

Hier maar 1 botje, bij 3commas heb je minimaal Advanced abo nodig om er meer te kunnen draaien.
Dat valt toch wel mee vergeleken met die van mij? 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RZLqEybyN-V1ymt_QXXMBrDhDew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AM3UEC3078OQvArC2vhwDpVT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lfq2qk_adeyIJ7V3yWba2hO-VWY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ql60FtyMXyCoC2r5DTBzc5bz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Blender_01 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:35:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
EOS heeft je goed genaaid :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blender_01
En er zitten hier een daar ook nog wel wat SO's in verwerkt. Beetje eigen schuld en leergeld.
Verschillende bots met vergelijkbare dealstart condition, die pakten allemaal dezelfde munt op tijdens de juni crash.
Gewoon HODL nu en wachten op altseason.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:19

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Mijn BUSD DCA bot loopt nu weer door, maar mijn GRID bots en mijn BNB en BTC DCA bots staan stevig vast in de min. Al een paar handmatig SO's uitgevoerd, maar het wil nog niet helpen.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Blender_01 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 20:35:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
:X

Gisteravond wel een verrassing, eentje ging van -14% ineens poef naar winst
BNB Multi Long Bot (BNB_ENJ): deal_881910146: TakeProfit trade finished. Price: 0.003929 BNB. Size: 0.10168478 BNB (25.9 ENJ)
---
BNB Multi Long Bot (BNB_ENJ): deal_881910146: Deal completed. Profit: +0.00087369 BNB (0.44 $) (0.87% from total volume) 💰💰💰). #profit 12 days
Nu de rest nog...
Blender_01 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 22:17:
En er zitten hier een daar ook nog wel wat SO's in verwerkt. Beetje eigen schuld en leergeld.
Verschillende bots met vergelijkbare dealstart condition, die pakten allemaal dezelfde munt op tijdens de juni crash.
Gewoon HODL nu en wachten op altseason.
Hier meerdere met 4 en 3 SO's.

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 21-10-2021 09:49 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langetim
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 16-11-2021
NeoPhire schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:47:
Elke keer dat je een bot aanpast wordt hij opnieuw gestart volgens mij. Dat betekend dat als je bot een max heeft van 10 orders, en je past dingen aan, hij 10 nieuwe deals gaat zoeken nadat je de wijzigingen opslaat.

De reeds gemaakte deals blijven nog steeds actief staan tot ze zijn verkocht. Een deel van je balans zit dus in die al bestaande deals, waardoor er een tekort komt voor die 10 nieuwe deals die hij probeert te kopen.

Zo ga je snel door de balans heen :)

Wat mij ook duidelijkheid gaf is de werking van safety orders. Stel:

Base order size: 0.002 btc
Safety order size 0.002 btc
Aantal safety orders: 3

Voor het gemakt doen we hier even geen steps of deviation in. Dit betekend dat de bot een order plaatst voor een pair ter waarde van 0.002 btc.

Dit betekend ook in dit geval dat hij direct 0.006 btc erbij reserveerd voor de safety orders (3 orders à 0.002btc). Zo die je voor deze setup per order 0.008 btc totaal te hebben, gezien dit gebruikt zou kunnen worden als de safety orders worden ingezet.

De interface op de website bij het bewerken van een bot geeft denk ik al meer duidelijkheid, daar zie je aan de rechterkant ook de benodigde totalen en krijg je een waarschuwing als dat meer is dan wat er op de balans staat.
Bij 3commas komen de veranderingen pas wanneer de deal gesloten is. Dus je hebt de deal met de huidige settings draaien, wanneer je de settings veranderd, wijzigen deze pas wanneer de deal gesloten is. >:)

Maar goed, ik heb mij net aangemeld hier omdat ik ook in de bots zit.

Als je bot settings overneemt zou ik ze wel even backtesten op tradingview en kijken of kleine/grote wijzigingen van de settings leiden tot hoger rendement (verleden geeft geen garantie op de toekomst maar toch) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langetim
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 16-11-2021
Ik zie trouwens wel op dit forum dat veel van jullie multie pairs draaien op een bot. Ben benieuwd waarom dit volgens jullie beter is dan een singe pair bot???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

langetim schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 01:17:
Ik zie trouwens wel op dit forum dat veel van jullie multie pairs draaien op een bot. Ben benieuwd waarom dit volgens jullie beter is dan een singe pair bot???
Winstkansen spreiden en zo heb je geen meerdere bots nodig, anders heb je bij 3commas een abo nodig.

Inmiddels gaan de percentages hier weer de goeie kant op :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
Raven schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 10:04:
[...]

Winstkansen spreiden en zo heb je geen meerdere bots nodig, anders heb je bij 3commas een abo nodig.

Inmiddels gaan de percentages hier weer de goeie kant op :)
Inderdaad om winstkansen te spreiden.
Ik doe inmiddels dus ook multi bots met andere dealstart conditions voor risicospreiding inmiddels, inclusief het abonnement.
In eerste instantie had ik dus verschillende bots, maar met vergelijkbare dealstart conditions. Dus toen het rekt ging pakten al die bots dezelfde deal op: EOS (en ook FIL). Het resultaat zie ju nu dus nog steeds; FIL is vorige maand ergens gelukt om dat te recoveren.

Maar het gaat inderdaad de laatste dagen weer een beetje de goed kant op met die alts. Het ziet er iets beter uit inmiddels, maar die EOS blijft lastig. Gisteren daar weer op eentje een SO tegenaan gegooid.
Dus weer extra EOS in mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Blender_01 Hier zijn het BNB/COTI en BNB/SPARTA die ondanks DCA 4 nog steeds -20 tot -25% zijn :/ De rest ziet er een stuk beter uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 23-10-2021 18:07 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_
Dat vind ik vooral het nadeel met BTC bots. Zeker nu BTC flink aan het stijgen is. Als de altcoin niet nog harder stijgt dan gaat je bot erg snel de min in. Ik hou mijn bots maar gewoon in BUSD. Mij teveel risico met btc/alt.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-05 16:38
Iemand hier die betaalde signals heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
Redondo77 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:15:
Iemand hier die betaalde signals heeft?
Ik gebruik inmiddels wat gratis signals: CQS beast, CQS Free, Vertical Traders, TBT Signals.
Werkt het?
Och ja, maar bij een pump of dump van BTC krijgt elke signal het lastig.
Wat ik tot nu toe wel merk is dat in die fase (muv CQS beast) de signals wat terughoudend zijn met start deals.

Of betaalde signals beter werken?
Keine Ahnung.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:36:
[...]
Zo ziet het er hier uit
[Afbeelding: 3commas]

Nog 3 munten over van ^, de rest is er inmiddels met winst uit :)

Helaas blijven BNB/COTI (DCA 4) en BNB/SPARTA (DCA 5) rond de -20% hangen en BNB/EOS rond de -10%.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
  • Laatst online: 09-05 16:38
Blender_01 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 02:38:
[...]

Ik gebruik inmiddels wat gratis signals: CQS beast, CQS Free, Vertical Traders, TBT Signals.
Werkt het?
Och ja, maar bij een pump of dump van BTC krijgt elke signal het lastig.
Wat ik tot nu toe wel merk is dat in die fase (muv CQS beast) de signals wat terughoudend zijn met start deals.

Of betaalde signals beter werken?
Keine Ahnung.
Mja, ik gebruik de betaalde signals van Crypto Trades op de BTC pairs.
30$/maand. Haal je dat er uit? Zeker en vast... maar verwacht ook geen mega winsten.

Ik ben er wel tevreden over in de mate dat ik er niet over twijfel om de subscription op het einde van de maand gewoon te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik weet niet hoe het bij jullie was, maar mijn bots hebben een bizar drukke dag gehad. Geen flauw idee wat er met de markt was, maar ik heb iets van twee- a driemaal zoveel trades als normaal gehad vandaag.

Ik denk flinke ups en downs, heb ook een aantal bags.

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 27-10-2021 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 19:20:
Ik weet niet hoe het bij jullie was, maar mijn bots hebben een bizar drukke dag gehad. Geen flauw idee wat er met de markt was, maar ik heb iets van twee- a driemaal zoveel trades als normaal gehad vandaag.

Ik denk flinke ups en downs, heb ook een aantal bags.
Hier gedurende 2 dagen ook wat meer trades dan gemiddeld
3commas 2021-10-28

Percentages (gesorteerd op buy datum)
3commas 2021-10-28
COTI 30/9 (DCA 5), SPARTA 06/10 (DCA 6), EOS 10/10 (DCA 2), rest in de afgelopen 2 dagen gestart.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Heb na flink wat handmatige SO's een aantal bots weer op de rit. De BTC bots blijven echter nog wel een probleempje. Op zich heeft @_MB_ wel een punt over het enkel BUSD/USDT draaien.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsj

Rsj

m-vw schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 12:09:
Heb na flink wat handmatige SO's een aantal bots weer op de rit. De BTC bots blijven echter nog wel een probleempje. Op zich heeft @_MB_ wel een punt over het enkel BUSD/USDT draaien.
Het eth/btc paar is ook intressant ipv usdt or busd. Heb daar een bot op lopen met goede gains..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Halloweenactie bij 3commas

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zo, het is een druk weekend in botland (althans, bij mij). Ik werd wakker met 207 trades gedaan (wel door 10 bots). Blijkbaar een heel volatiel nachtje geweest?

Anyway, laatste dag van de maand, dat is uitbetaaldag voor mij :P
Ik laat altijd de helft van de maandwinst staan en de andere helft betaal ik uit.
Gek genoeg doe ik bij verlies niet het omgekeerde :+

BTC is hard gegaan deze maand (+28%!), mijn botjes zijn maar nét iets winstgevender geweest dan HODL, normaal is het verschil een stuk groter.
Er zijn ook een paar flinke mindagen geweest (bijv de 27e zijn mijn assets 5% gedaald).

Zo, en straks alle databases weer even resetten voor een nieuwe maand :)

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 31-10-2021 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:31
Rsj schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:03:
[...]

Het eth/btc paar is ook intressant ipv usdt or busd. Heb daar een bot op lopen met goede gains..
Mag ik vragen wat voor startcondities jij gebruikt? Ik heb BTC/ETC op asap, maar dat valt nog wel tegen vind ik. Wel winst, maar niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:39
anandus schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:45:
Zo, en straks alle databases weer even resetten voor een nieuwe maand :)
Jij host je eigen bos begrijp ik? Welke tools gebruik je hiervoor als ik vragen mag en wat is hierbij het voordeel tegenover 3's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:45:
Zo, het is een druk weekend in botland (althans, bij mij). Ik werd wakker met 207 trades gedaan (wel door 10 bots). Blijkbaar een heel volatiel nachtje geweest?
Hier staat alles in de min :/ , SPARTA gedaald tot -37%, COTI -24%, CELR -25%, de rest niet zó laag maar alsnog in de -.

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
BaseBoyNL schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:12:
[...]

Jij host je eigen bos begrijp ik? Welke tools gebruik je hiervoor als ik vragen mag en wat is hierbij het voordeel tegenover 3's?
Ja, ik gebruik freqtrade. Het is ongelooflijk configureerbaar. Je kan je eigen strategieën schrijven (of een van de vele strategieën aanpassen).
Nadeel is dat het geen DCA doet, het gaat eerder uit van zorgen dat je wins hoger zijn dan je losses :P

Ikzelf vind dat wel fijn, ik merkte dat ik het niet fijn vond om dagen en soms weken vast te zitten aan een trade. Ik wil het liefste gewoon binnen een (paar) uur weer alles terug in stablecoins hebben.
Ook vond ik het niet zo rendabel om zoveel geld in reserve te houden. Dat gezegd hebbende zijn er ook momenten geweest dat ik graag DCA had gehad, hoor. Vooral als er iets te hoog ingekocht is en met een paar DCA buys te trade gesloten had kunnen worden.

Maar ik gebruik vooral freqtrade omdat ik alles in eigen beheer heb, alles zelf in kan stellen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsj

Rsj

Stefan H schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:56:
[...]

Mag ik vragen wat voor startcondities jij gebruikt? Ik heb BTC/ETC op asap, maar dat valt nog wel tegen vind ik. Wel winst, maar niet veel.
Stefan, kijk even in Cryptocurrency news en koers info. Daar staat hoe ik eth/btc zie (long term...cup&handle/triangel). Op basis van kansbereking/patroon/markt denk ik dat eth/btc nog wat/iets daalt 0.06-0.065 regio om triangel/handle af te maken, alvorens te stijgen naar >0.14 regionen. Let op, dit is wat ik denk (de kans is groter voor een daling dan stijging, maar kan anders uitpakken, en daling kan ook groter zijn, al verwacht ik dat niet). Verder laat ik hem langer lopen >> maanden. Btw...mijn doel is om eth en btc te vergroten om na/eind van de rally te verkopen. Laatste week >5% meer btc op basis van bots op dit pair. Mischien is jouw doel/strategy anders...Als je andere details wilt weten, pm me maar...btw als toelichting op news en koers topic, naast de bots die ik heb lopen, handel ik ook op eth/btc pair

[ Voor 8% gewijzigd door Rsj op 31-10-2021 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Rsj schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 20:03:
[...]

DCA of grid? En tegen welke condities?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsj

Rsj

m-vw schreef op woensdag 3 november 2021 @ 06:54:
[...]

DCA of grid? En tegen welke condities?
Grid. Condities..see triangel in news en koers topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Voor de liefhebbers. Op de Discord van FT heeft iemand een stukje code gedeeld waarmee je mbv pycw in de 3C-API kan hooken.

Dan kan je de buy-signals van je FT-strategie gebruiken om een buy te starten in 3C.
Python:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
def confirm_trade_entry(self, pair: str, order_type: str, amount: float, rate: float,
                            time_in_force: str, current_time: datetime, **kwargs) -> bool:

coin, currency = pair.split('/')

p3cw = Py3CW(
            key='........',
            secret='............',
        )

p3cw.request(
            entity='bots',
            action='start_new_deal',
            action_id='12312313',
            payload={
                "bot_id": 12312313,
                "pair": f"{currency}_{coin}",
            },
        )
        PairLocks.lock_pair(
            pair=pair,
            until=datetime.now(timezone.utc) + timedelta(minutes=5),
            reason="Send 3c buy order"
        )

return False  # we don't want to keep the trade in freqtrade db
Ikzelf heb eerder ook met zoiets gestoeid, maar het was niet heel succesvol. Zal even kijken of dit beter werkt (al heb ik mijn vraagtekens).

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 04-11-2021 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Laatst online: 17:52
anandus schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:17:
[...]

Ja, ik gebruik freqtrade. Het is ongelooflijk configureerbaar. Je kan je eigen strategieën schrijven (of een van de vele strategieën aanpassen).
Nadeel is dat het geen DCA doet, het gaat eerder uit van zorgen dat je wins hoger zijn dan je losses :P

Ikzelf vind dat wel fijn, ik merkte dat ik het niet fijn vond om dagen en soms weken vast te zitten aan een trade. Ik wil het liefste gewoon binnen een (paar) uur weer alles terug in stablecoins hebben.
Ook vond ik het niet zo rendabel om zoveel geld in reserve te houden. Dat gezegd hebbende zijn er ook momenten geweest dat ik graag DCA had gehad, hoor. Vooral als er iets te hoog ingekocht is en met een paar DCA buys te trade gesloten had kunnen worden.

Maar ik gebruik vooral freqtrade omdat ik alles in eigen beheer heb, alles zelf in kan stellen, etc.
Ik begrijp je volledig. Ik ben ook een tevreden freqtrade gebruiker. Mijn raspberry pi hangt in de kelder. Ik lees er mijn digitale meter mee uit, mijn zonnepanelen, houdt ads tegen dankzij pi-hole en draait freqtrade.

Als ik nu kijk na 1 jaar freqtrade 24/7 te hebben draaien zit ik aan gemiddeld 10 tot 12 $/dag winst. Dagelijks gemiddeld een 25tal trades waarvan er een 5tal negatief en een 20tal positief.

[ Voor 7% gewijzigd door H1MSELF1SH op 06-11-2021 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
H1MSELF1SH schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:10:
[...]

Ik begrijp je volledig. Ik ben ook een tevreden freqtrade gebruiker. Mijn raspberry pi hangt in de kelder. Ik lees er mijn digitale meter mee uit, mijn zonnepanelen, houdt ads tegen dankzij pi-hole en draait freqtrade.

Als ik nu kijk na 1 jaar freqtrade 24/7 te hebben draaien zit ik aan gemiddeld 10 tot 12 $/dag winst. Dagelijks gemiddeld een 25tal trades waarvan er een 5tal negatief en een 20tal positief.
Dat zijn aardig veel trades. Op Binance? Eigen strategie of een van de vele beschikbare strategieën?

Ik draai 10 botjes met verschillende strategieën en exchanges.
Verschillende botjes vooral als risicospreiding. Sommige zijn conservatief, maar gaan minder op hun bek bij een daling, anderen zijn wat wilder en kunnen goed omhoog, maar stoplosses als een gek bij een dip :P

November tot nu toe voor mij:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Remy's crypto checker, [6-11-2021 12:17]
Exchange | 2021-11-01 | now   | % diff  
Binance  | $924       | $981  | 6.19%   
Kucoin   | $120       | $140  | 16.33%   
Huobi    | $99        | $96   | -3.53%   
Total    | $1143      | $1216 | 6.41%   
BTC      | $61308     | $60387| -1.5%   

Net profit is $73 
Difference between bots and market is 7.91%
Bij Huobi heb ik een stoploss van een pump & dump gehad, daarom staat-ie op negatief.

Tegen pump & dumps heb ik nog steeds geen goede bescherming.
Ik zit te denken aan een script die telegramgroepen in de gaten houdt voor wannéér pump & dumps plaatsvinden en dan rond dat tijdstip mijn botjes op /stopbuy zetten om het 5 minuten later weer normaal te zetten.

Ook flashcrashjes zijn een achillespees, zoals twee(?) maanden geleden.

Ikzelf draai op VPS'en (in Tokyo, lekker dichtbij de exchanges)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
anandus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:22:
[...]

Dat zijn aardig veel trades. Op Binance? Eigen strategie of een van de vele beschikbare strategieën?

Ik draai 10 botjes met verschillende strategieën en exchanges.
Verschillende botjes vooral als risicospreiding. Sommige zijn conservatief, maar gaan minder op hun bek bij een daling, anderen zijn wat wilder en kunnen goed omhoog, maar stoplosses als een gek bij een dip :P

November tot nu toe voor mij:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Remy's crypto checker, [6-11-2021 12:17]
Exchange | 2021-11-01 | now   | % diff  
Binance  | $924       | $981  | 6.19%   
Kucoin   | $120       | $140  | 16.33%   
Huobi    | $99        | $96   | -3.53%   
Total    | $1143      | $1216 | 6.41%   
BTC      | $61308     | $60387| -1.5%   

Net profit is $73 
Difference between bots and market is 7.91%
Bij Huobi heb ik een stoploss van een pump & dump gehad, daarom staat-ie op negatief.

Tegen pump & dumps heb ik nog steeds geen goede bescherming.
Ik zit te denken aan een script die telegramgroepen in de gaten houdt voor wannéér pump & dumps plaatsvinden en dan rond dat tijdstip mijn botjes op /stopbuy zetten om het 5 minuten later weer normaal te zetten.

Ook flashcrashjes zijn een achillespees, zoals twee(?) maanden geleden.
Uitsluitend op Binance ja. Ik gebruik freqtrade met 6 simultane trades van 150 USDT.
Qua strategy is het het afgelopen jaar een combinatie geweest. Ik begon met één die ik op internet gevonden had. Dan voorzichtig wat aanpassingen aan doorgevoerd. Uiteindelijk geoptimaliseerd door hyperopt. Als je je daar nog niet in verdiept hebt raad ik het je zeker aan: https://www.freqtrade.io/en/2020.7/hyperopt/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
H1MSELF1SH schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:26:
[...]

Uitsluitend op Binance ja. Ik gebruik freqtrade met 6 simultane trades van 150 USDT.
Qua strategy is het het afgelopen jaar een combinatie geweest. Ik begon met één die ik op internet gevonden had. Dan voorzichtig wat aanpassingen aan doorgevoerd. Uiteindelijk geoptimaliseerd door hyperopt. Als je je daar nog niet in verdiept hebt raad ik het je zeker aan: https://www.freqtrade.io/en/2020.7/hyperopt/
Hyperopten vind ik moeilijk, ik ben bang voor overfitting.
Ik heb wel overwogen om eenmaal per maand (automatisch) een hyperopt over bepaalde strategieën te gooien, maar ik ben er nog niet helemaal over uit.

Maar jij hebt er wel positieve ervaringen mee? Draai je er ook een dry run naast van een niet geoptimaliseerde versie? (Meten is weten :P )

Ik moet eigenlijk een onderzoeksserver opzetten :P

Edit:
Over onderzoek gesproken, iemand heeft een megadashboard met tientallen strategieën in dry run opgezet:
http://152.67.188.187:300...gId=1&from=now-30d&to=now

[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 06-11-2021 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
Ik heb met hyperopt zeker goede ervaringen maar...
1) het is een langzaam proces. Verwacht niet dat het je strategy na één keer heeft geoptimaliseerd waarna je alleen nog positieve trades zult maken. Je moet dat meermaals proberen, met meerdere scenario's.
2) hoe meer data je hyperopt voedt, hoe groter de kans op succes. Dat klinkt misschien logisch maar ik vermeld het toch liever.

Ik draai eigenlijk maar zeer zelden een dryrun. Enkel na een aanpassing aan mijn strategy.py class of config.json laat ik die eens 24u draaien in dryrun terwijl ik de oude nog actief laat dan. Als het dryrun resultaat mij aanstaat gaat die de dag erna al actief.

Dank je voor die link. Die kende ik nog niet. Zeer interessant. Ook leuk te zien dat hij Grafana gebruikt. Ik gebruik zelf Grafana om mijn energieverbruik en opgewekte stroom te plotten. Ik heb al eens zitten denken om mijn crypto opbrengsten er grafisch op m'n scherm mee te toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:39
anandus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:22:
Ikzelf draai op VPS'en (in Tokyo, lekker dichtbij de exchanges)
Mag ik vragen (Weet niet of het hier is toegestaan) bij welke provider je deze vps heb draaien?
Zeker gezien de doeleinden wil ik niet zomaar een willekeurige provider gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
BaseBoyNL schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:17:
[...]

Mag ik vragen (Weet niet of het hier is toegestaan) bij welke provider je deze vps heb draaien?
Zeker gezien de doeleinden wil ik niet zomaar een willekeurige provider gebruiken.
Ik zat eerst bij Oracle. Die hebben echt fan-tas-tische ARM vcpu's. De gratis tier heeft 4xARM (6Gb RAM) en 2 x x86 (1Gb) servers en 6 IP's. Superprima deal voor gratis.

Helaas werd ik er opeens afgekickt, zonder dat het duidelijk was waarom (ik deed niet iets vreemds ofzo).
Dus toen ben ik naar AWS gegaan, nu gratis en trial tier. Ik wil naar betaald, maar moet even kijken (AWS heeft nogal veel opties :P )
Overigens is Vultr ook heel populair (niet gratis, wel relatief goedkoop).

Het is wel fijn dat je bij Oracle meerdere IP's krijgt omdat Binance een limiet heeft hoevaak je de market mag pollen, dus met meerdere bots is het handig als ze verschillende IP's hebben, dan hoe je niet te rate limiten.

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 06-11-2021 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:20:
dus met meerdere bots is het handig als ze verschillende IP's hebben, dan hoe je niet te rate limiten.
Als Binance nou eens IPv6 gaat ondersteunen :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 17:28:
[...]

Als Binance nou eens IPv6 gaat ondersteunen :P
Het is vooral dat Binance per IP maar 1500 weighted requests per seconde toestaan, zodra je erboven komt dan schiet de DDOS-protection aan.

Dus afhankelijk van hoeveel bots je hebt, hoe vaak ze info opvragen en hoeveel info (bijv afhankelijk hoeveel pairs er bevraagd worden) kan je over die 1500 heen gaan.

Althans, ik dacht dat het 1500 was. Met medium-large pair lists en een lichte rate limit kan ik twee FT-bots draaien op één IP.
Ik combineer dan ook bots voor verschillende exchanges per IP, de DDOS-protection is een groter probleem dan cpu cycles of RAM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 17:38:
[...]

Het is vooral dat Binance per IP maar 1500 weighted requests per seconde toestaan, zodra je erboven komt dan schiet de DDOS-protection aan.

Dus afhankelijk van hoeveel bots je hebt, hoe vaak ze info opvragen en hoeveel info (bijv afhankelijk hoeveel pairs er bevraagd worden) kan je over die 1500 heen gaan.

Althans, ik dacht dat het 1500 was. Met medium-large pair lists en een lichte rate limit kan ik twee FT-bots draaien op één IP.
Ik combineer dan ook bots voor verschillende exchanges per IP, de DDOS-protection is een groter probleem dan cpu cycles of RAM.
I know, maar met IPv6 kun je daar omheen werken, mits ze geen complete subnets gaan blocken. Elke bot van IPv6-adres voorzien kan dan evt. met network namespaces.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 17:54:
[...]

I know, maar met IPv6 kun je daar omheen werken, mits ze geen complete subnets gaan blocken. Elke bot van IPv6-adres voorzien kan dan evt. met network namespaces.
offtopic:
Oh, cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

offtopic:
Zo kun je ook aan selective tunneling doen, als je niet al je internet verkeer via VPN wil laten gaan maar alleen dat van enkele specifieke programma's: VPN-client + proxy in network namespace gooien, programma laten verbinden met de proxy -> alleen verkeer van dat programma gaat over VPN en de rest niet.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypto-mdk
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-02-2022
Goede dag voor bots dit.....BTC de lucht in, Altcoins door het putje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
crypto-mdk schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:46:
Goede dag voor bots dit.....BTC de lucht in, Altcoins door het putje.
Haha, nou!
Het was zo'n lekkere maand... Tot vannacht :P

Nog steeds winst, maar minder hard dan voorheen.
Gisteren stond ik met +8,05% nog +6,76% boven de maandelijkse BTC change % en vandaag met +8,77% maar 1,45%

Nog steeds beter dan HODL, maar je ziet wel dat zo'n snelle groei moeilijk bij te benen is voor botjes.

Vorige maand had ik dat ook en zat ik na een maand maar paar procent hoger dan BTC-groei

Maar nog steeds beter dan verlies, natuurlijk.
Mijn doel is: Meer stijgen dan BTC stijgt en minder dalen dan BTC daalt.
En dat lijkt nog wel goed te gaan.

Maar bij zo'n hoge BTC-koers ben ik altijd bang voor een flinke dip en daar worden de botjes niet blij van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier staat alles weer eens in de min :/ De eerste 3 al lange tijd, de rest korte tijd.
-31% (DCA 6), -37% (DCA 6), -28% (DCA 3), de rest DCA 1: -19%, -42%, -21%, -25%, -13%, -8%, -10%.

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 08-11-2021 10:18 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypto-mdk
Hier van -2% tot - 22%. De grootste verliezer staat 12% in de min, maar dat is wel 430 dollar (DCA 8x).... Vanwege de vele winstjes de afgelopen weken is de totale schade wel beperkt tot zo'n 1%

Dus het komt wel goed, maar het gaat weer wat tijd duren voor de bot weer zijn werk kan doen. Daarvoor moeten toch wel een deal of 3 positief afgesloten worden.

[ Voor 16% gewijzigd door crypto-mdk op 08-11-2021 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsj

Rsj

Heb gisteren alle bots gesloten...ga voorlopig ook niks runnen (komende maanden)...ik verwacht met btc/eth holden dat ik meer kan verdienen in deze phase...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypto-mdk
Mijn bot is voor btc dus het maakt niet zoveel uit of btc stijgt of daalt t.o.v. de dollar. Het uiteindelijke doel is het vergroten van sats.

[ Voor 21% gewijzigd door crypto-mdk op 08-11-2021 13:23 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 30 Laatste