[bots] Cryptocurrency automatisch handelen

Pagina: 1 ... 25 ... 30 Laatste
Acties:

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:51
@Amargedon thx voor je info! Ik lees aandachtig mee.

Wat ik eigenlijk zoek is een makkelijke manier om de winst direct mee te nemen in de inleg, compound dus. Als je op 3c een percentage van beschikbaar "kapitaal". Kan instellen ipv vast bedrag ben je er al, bestaat zoiets?

Als je dan consequent 4 ish procent per maand pakt in een relatief veilige bot is dat feest haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-09 21:33
douwe.nl schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:48:

Wat ik eigenlijk zoek is een makkelijke manier om de winst direct mee te nemen in de inleg, compound dus. Als je op 3c een percentage van beschikbaar "kapitaal". Kan instellen ipv vast bedrag ben je er al, bestaat zoiets?

Als je dan consequent 4 ish procent per maand pakt in een relatief veilige bot is dat feest haha
Makkelijkste manier is om dat denk ik zelf te doen in een Excelletje, zelf winst bijhouden en wekelijks of 2x wekelijks compounden

• douwe.nl
Niekserr schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:53:
[...]

Makkelijkste manier is om dat denk ik zelf te doen in een Excelletje, zelf winst bijhouden en wekelijks of 2x wekelijks compounden
Begreep ik idd, ik ben een luie vent dus wil het liefst set & forget en af en toe achterover hangend kijken hoe t gaat :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amargedon
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-09 07:59
douwe.nl schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 14:23:
[...]

Begreep ik idd, ik ben een luie vent dus wil het liefst set & forget en af en toe achterover hangend kijken hoe t gaat :p
Hmm ja, met een percentage zou dat moeten kunnen. Ik zit zelf nog niet op die weg en houd het voor nu in een Excel bij, zeker ook omdat ik zowel Grids als DCA heb draaien en dat daarin afstem (en wil voorkomen dat het elkaar in de weg zit).

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Immutable schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 12:33:
[...]

Als je consistent echt 1% per dag kan halen, een heel jaar. Doe je het al heel goed. :)
Ja, maar bij die 0,9% was er een risico dat als de markt 20%+ zou dalen ik alles kwijt zou zijn
Dat was mij een te groot risico ;)

Ik werk nu met stoplosses en dat mijn bot uitschakelt bij X stoplosses binnen Y tijd.
Zo wil ik me een beetje beschermen als de markt flink daalt, zoals in mei.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• anandus
  • Niet online
douwe.nl schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:48:

Ja, maar alleen met single pairs.

Ik had bijv een short bot voor ETH en ook een voor BTC en die deed 40% BO en 3 SO's van elke 20%

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 19-08-2021 17:48 ]

• douwe.nl
anandus schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 16:59:
[...]

Ja, maar alleen met single pairs
Rlly, dan heb ik niet goed gekeken... jammer wel overigens.

Wat mij erg aanspreekt is het traden met een stable coin als base coin. voelt een stuk veiliger. Heeft iemand een test gedaan met een bot op USDT/EURO ? dat is helemaal safe volgens mij en omdat de fluctuatie niet massive is kan je je grid ook erg veilig instellen. of ziek ik dit verkeerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
douwe.nl schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:49:
[...]

Wat mij erg aanspreekt is het traden met een stable coin als base coin. voelt een stuk veiliger. Heeft iemand een test gedaan met een bot op USDT/EURO ? dat is helemaal safe volgens mij en omdat de fluctuatie niet massive is kan je je grid ook erg veilig instellen. of ziek ik dit verkeerd?
Nou, het probleem is dat de fluctuatie gewoon te weinig is dat je er gewoon niets aan kán verdienen (immers ook fees, etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amargedon
douwe.nl schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:49:
[...]

Ik wilde dat ooit eens testen want kwam op hetzelfde idee, maar het verschil/winst is te klein zoals @anandus al zegt. Die vlieger gaat dus niet op, helaas ;)

• douwe.nl
Als het te makkelijk lijkt....

Of je moet enorme bedragen kunnen verzetten, maar dat kunnen wij vast niet :p

[ Voor 57% gewijzigd door douwe.nl op 19-08-2021 19:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-09 16:46
douwe.nl schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 18:08:
Of je moet enorme bedragen kunnen verzetten, maar dat kunnen wij vast niet :p
Met zo'n 20 á 25K is het wel de moeite, als je niet al teveel risico wil nemen. Een paar honderd per week is dan wel haalbaar. Het levert sowieso meer op dan een spaarrekening.

Maar dan liever een bot in elkaar knutselen die aan de hand van verschillende indicators trade. Dan hark je echt veel meer binnen, zeker in deze tijd.

• douwe.nl
Bigf00t schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:35:
[...]

Met zo'n 20 á 25K is het wel de moeite, als je niet al teveel risico wil nemen. Een paar honderd per week is dan wel haalbaar. Het levert sowieso meer op dan een spaarrekening.

Maar dan liever een bot in elkaar knutselen die aan de hand van verschillende indicators trade. Dan hark je echt veel meer binnen, zeker in deze tijd.
Voorlopig is m'n bot budget nog beperkt tot 3 cijfers dus dat gaat voorlopig niet gebeuren haha.

Dat werkt vooralsnog best prima, dus daarop verder borduren voor nu.

Heb een Excel in elkaar geflanst om compound winst snel te berekenen. Mocht iemand t interessant vinden kan ik die wel plaatsen. Initiële inleg, evt maandelijks bijstorten en percentage in te vullen met resultaat over 10 jaar per maand. Zo hypothetisch als de pest allemaal natuurlijk maar toch...

Mocht iemand niet handig zijn met Excel :)

[ Voor 21% gewijzigd door douwe.nl op 19-08-2021 21:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bigf00t
douwe.nl schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:38:
Voorlopig is m'n bot budget nog beperkt tot 3 cijfers dus dat gaat voorlopig niet gebeuren haha.
Sowieso beter in percentages denken :) Maar echt stoppen met werken kun je dan nog niet :9

Gewoon klein beginnen en dan compounden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• douwe.nl
Bigf00t schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:41:
[...]

Sowieso beter in percentages denken :) Maar echt stoppen met werken kun je dan nog niet :9

Gewoon klein beginnen en dan compounden.
Doe nu ongeveer 4,5%, ik ga rustig opbouwen. Wil eerst een proof of concept voor mezelf hebben voordat ik me er op stort.

Compounden is wel vreselijk krachtig als je t vol kan houden dus wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:19

m-vw

Dus?

douwe.nl schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:38:
[...]

Dat werkt vooralsnog best prima, dus daarop verder borduren voor nu.

Heb een Excel in elkaar geflanst om compound winst snel te berekenen. Mocht iemand t interessant vinden kan ik die wel plaatsen. Initiële inleg, evt maandelijks bijstorten en percentage in te vullen met resultaat over 10 jaar per maand. Zo hypothetisch als de pest allemaal natuurlijk maar toch...

Mocht iemand niet handig zijn met Excel :)
Excel is altijd welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kraay89
  • Laatst online: 17-09 11:55
douwe.nl schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 21:43:
[...]
Compounden is wel vreselijk krachtig als je t vol kan houden dus wel interessant.
Zei een groot geleerde daar ook niet eens iets over? ;-)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it ... he who doesn't ... pays it.”

― Albert Einstein

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
Daar zijn we weer :)
Weer een week voorbij!

Eerst maar eens de cijfers en de grafiekjes:

BUSD
Profits
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y807uDzHenAgirVKNTA_2GZSTZA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o2d4uevJgC5aOcXQuL6GfZfP.png?f=fotoalbum_large

Chart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7cJGmsdOXlf0yxRpyN1521Uxex8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HPZOXtuTuB7JfVPbGHW4S26w.png?f=user_large

USDT
Profits
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fkmeO8uRBCxaQJdRQO3OoBpcmNo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jLohjZ8d7kxbscGiJZpLQ0rZ.png?f=fotoalbum_large

Chart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RpGdTwZjt62pyT4DPXidGAsT0MM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/T8aeAg8QgPuD7nZnaWroTRLf.png?f=user_large

BTC
Profits
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WXs3xWd0zoIOslqP0Z_j-66MO-Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RUUmQ9Cwix8GUhaGtLqF39WA.png?f=fotoalbum_large

Chart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VqnExZ0PNjYum259PPLDkM5ss-A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wRW6jubgqj2jtZUcrtaqiyFi.png?f=user_large

ETH
Profits
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dw-LIlZlefrLOql_Ux4vSjefJd4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8wtuEYYLMeoNpjmeXVMSgJe4.png?f=fotoalbum_large

Chart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bJ1gqi1CKTYNgU7iNeIWRfagdYE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qAOO38294jQutdIXjfpXFvPc.png?f=user_large

BNB
Profits
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/749oRns8AaILkDBxxULEzY08NEg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JNmyYIoBKciwpEc0OOF3sANe.png?f=fotoalbum_large

Chart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yh7u1RsX4BBTZ_z62S2EwK0IKEI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wFe6CAglUKhpjPOc0tRc8Eje.png?f=user_large

Zeker in het weekend wat moeten verplaatsen in de grids, want alles ging alle kanten op ineens, niet echt ideaal.
Naar aanleiding van de Telegram groep USDT/TRU en FIO/BTC grids toegevoegd, met kleine bedragen, om eens te kijken hoe dat het doet.
Aangezien ik ook USDT en BTC DCA Bots heb draaien, is het verstandig om niet al het geld daar in te steken.
TRU/USDT begon heel voortvarend, maar is iets afgevlakt, ook vanwege de zaterdag/zondag uit de grid lopen.

De theorie is nu dat de grids een "steady" inkomsten-stroom verzorgen (hoe klein ook), en met de DCA bots wat meer binnen te halen.

Verder eigenlijk weinig bijzonders de afgelopen week :)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boobobob
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08-2021

boobobob

Dancing Goaly

Goeden dag allemaal. Ik ben nieuw hier en de 97 pagina's aan reacties door aan het scrollen.
Nu is het zo dat ik bij 3commas tijdens de 3 dagen trial wat gespeeld heb met 100 euro (115 dollar) maar verder dan wat spelen kom ik niet en heb nu niks meer open staan. Ondertussen is mijn 100 euro wel versnipperd in:

LUNA 3.11488200
EUR 28.02910248
SOL 0.00969000
AVAX 0.00054500

Maar wel 130 dollar waard.

Nu vroeg ik me af of er ergens een echte beginners guide is... dus echt iets voor Dummies...
Bovenstaande is ontstaan door 1 default DCA bot.

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niekserr
boobobob schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:44:
Goeden dag allemaal. Ik ben nieuw hier en de 97 pagina's aan reacties door aan het scrollen.
Nu is het zo dat ik bij 3commas tijdens de 3 dagen trial wat gespeeld heb met 100 euro (115 dollar) maar verder dan wat spelen kom ik niet en heb nu niks meer open staan. Ondertussen is mijn 100 euro wel versnipperd in:

LUNA 3.11488200
EUR 28.02910248
SOL 0.00969000
AVAX 0.00054500

Nu vroeg ik me af of er ergens een echte beginners guide is... dus echt iets voor Dummies...

Alvast bedankt!
3commas zelf heeft hele basic filmpjes op de website staan dacht ik. Zelf zou ik alleen filmpjes aanraden van thetradingparrot en moonin papa op YouTube. Die hebben vast ook filmpjes voor beginners

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Nu online

LUNA 3.11488200
EUR 28.02910248
SOL 0.00969000
AVAX 0.00054500

Alvast bedankt!
Ik kan je zeker de FAQ van 3commas aanbevelen.
Verder loont het de moeite om de telegram-groep te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zo, maand bijna voorbij. Het was een goede maand in botland :)
Nu is het zo dat ik bij 3commas tijdens de 3 dagen trial wat gespeeld heb met 100 euro (115 dollar) maar verder dan wat spelen kom ik niet en heb nu niks meer open staan.
[...]

13% winst in drie dagen is best netjes, trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:35:
Zo, maand bijna voorbij. Het was een goede maand in botland :)
Hier niet :/ , de BNB-bot op 3commas heeft nog steeds 3 coins tot 20% in de min :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:55:
[...]

Hier niet :/ , de BNB-bot op 3commas heeft nog steeds 3 coins tot 20% in de min :/
Oei, dat is no fun.

Evt extra funds/SO's toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:34:
[...]

Oei, dat is no fun.

Evt extra funds/SO's toevoegen?
Ze hebben allen 1 SO en als ik kijk naar de grafiekjes van de afgelopen weken (ook van een maand voor de buys) dan lijkt er bij alle 3 (FIL/BNB, YFI/BNB, HARD/BNB) een dalende lijn in te zitten :| Meer funds en SO's zou kunnen, maar in de tijd dat ik [Tradingbots] ProfitTrailer - ervaringen en resultaten nog gebruikte leverde dat alleen maar nog meer verliezen op.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:39:
[...]

Ze hebben allen 1 SO en als ik kijk naar de grafiekjes van de afgelopen weken (ook van een maand voor de buys) dan lijkt er bij alle 3 (FIL/BNB, YFI/BNB, HARD/BNB) een dalende lijn in te zitten :| Meer funds en SO's zou kunnen, maar in de tijd dat ik [Tradingbots] ProfitTrailer - ervaringen en resultaten nog gebruikte leverde dat alleen maar nog meer verliezen op.
Het hele idee van een DCA-bot is in principe juist de extra SO's, zodat de benodigde waarde om winst te maken zakt.
Zeker als het op -20% staat kan je het doel flink naar beneden brengen, zodat het maar bijv 10% hoeft te stijgen om winst te maken ipv 20% om de trade te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:54:
[...]

Het hele idee van een DCA-bot is in principe juist de extra SO's, zodat de benodigde waarde om winst te maken zakt.
Zeker als het op -20% staat kan je het doel flink naar beneden brengen, zodat het maar bijv 10% hoeft te stijgen om winst te maken ipv 20% om de trade te maken.
Dat weet ik van PT, maar daar leverde het juist meer verliezen op :/

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:13
Raven schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 09:33:
[...]

Dat weet ik van PT, maar daar leverde het juist meer verliezen op :/
Bij mij leveren meer SO's juist meer winst op :+
Maar als je pech hebt en je start condities niet goed staan, waardoor je deals op verkeerde momenten start, dan kan je door veel SO's met flinke red bags eindigen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Wat dat betreft ben ik nu over op stoploss (bij -15%) ipv DCA. Kan de funds beter elders gebruiken dan dat dagen of zelfs weken vast zit.

Gisteren is bij mij RAY bij diverse bots gestoplosset, bijv

[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 29-08-2021 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Remy!!!! schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:26:
[...]

Maar als je pech hebt en je start condities niet goed staan, waardoor je deals op verkeerde momenten start, dan kan je door veel SO's met flinke red bags eindigen.
Ik had een bestaande bot gepakt, die over langere periode winst heeft gemaakt, maar wel aangepast naar de hoeveelheid funds (lager aantal buys tegelijk en kleiner buy bedrag), dacht dat de startcondities daarom wel goed waren.

Zit overigens te zoeken of het mogelijk is één coin dat in de min staat een extra SO te geven, maar die mogelijkheid kan ik niet vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 29-08-2021 12:58 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:43
Raven schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:52:
[...]
Zit overigens te zoeken of het mogelijk is één coin dat in de min staat een extra SO te geven, maar die mogelijkheid kan ik niet vinden.
Vanuit de app is dat heel makkelijk, ga naar het tabblad Deals, zoek de betreffende deal op en kies voor Edit. Je kunt dan het aantal SOs ophogen, doe ik nogal eens om de kans op sluiten te vergroten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TZtbiH0QdPD2x9m3YJr9Eh6zSvE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qi00RAIy04OTO0jxTAxKb7nu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door subwaysurfer op 29-08-2021 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Raven schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:52:
[...]

Ik had een bestaande bot gepakt, die over langere periode winst heeft gemaakt, maar wel aangepast naar de hoeveelheid funds (lager aantal buys tegelijk en kleiner buy bedrag), dacht dat de startcondities daarom wel goed waren.

Je kan een deal aanpassen en dan het aantal SO's veranderen.

Moet ik zeggen dat ik niet weet of-ie vanzelf ingaat of eerst (weer) over de betreffende SO threshold moet gaan.

Je kan ook bij een deal gewoon funds toevoegen, dan koop je van de coin bij op het huidige prijsniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@subwaysurfer @anandus Webinterface laat wel een edit-knop zien bij elke deal, maar die lijkt de instellingen voor alle coins aan te passen, niet een specifieke.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Raven schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:05:
@subwaysurfer @anandus Webinterface laat wel een edit-knop zien bij elke deal, maar die lijkt de instellingen voor alle coins aan te passen, niet een specifieke.
Waarom denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Omdat de popup met instellingen niets aangeeft over het coin-specifiek zijn, daar zou ik een melding van verwachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 29-08-2021 13:11 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
Raven schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 13:10:
[...]

Omdat de popup met instellingen niets aangeeft over het coin-specifiek zijn, daar zou ik een melding van verwachten.
Als je een deal edit, dan geldt dat alleen voor die deal.
Als test kan je op die manier de Target Profit aanpassen, als je het dan opslaat, dan zie je dat gelijk terug in die deal.

[ Voor 17% gewijzigd door Remy!!!! op 29-08-2021 13:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb inmiddels de add fund mogelijkheid gebruikt bij de coin die het langste vastzit, nu maar afwachten.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Doet Binance niet meer aan Nederlandse CC's? "Issuing country is not compatible", Nederland staat in de faq en heb vorige maand nog de CC gebruikt daar.

edit: Binance heeft het bevestigd, vanwege dat gedoe met DNB accepteren ze sinds kort geen in NL uitgegeven CC's meer.

[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 29-08-2021 14:52 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik heb sinds woensdag weer een bot draaien, vorige door geklungel verwijderd dus niks om te laten zien, stond op +4,7% over een maand.

Huidige bot gaat goed, zal woensdag een tussentijdse laten zien. Staat nu al op 1,5% winst. Dag 1 ging heel hard daarna 36 uur naar 2 deals gekeken, er lopen er max 2 ivm beschikbare funds en risico beperken tot 30% zakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
Remy!!!! schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 12:26:
Is ook mijn strategie. Mijn safety orders staan redelijk agressief ingesteld waardoor ik meestal op max -1% per coin sta in een dalende trend. Mijn target is +0.5% per deal dus dat komt bijna altijd wel weer goed. Ik monitor het wel dagelijks en soms gebruik ik de Add Funds knop als een order meer dan een dag open staat. Het enige nadeel is dat je er best een flinke zak met geld in moet stoppen voor zo'n 0.5 tot 1% rendement per dag, maar daar ben ik tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bigf00t schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:42:
[...]
Het enige nadeel is dat je er best een flinke zak met geld in moet stoppen voor zo'n 0.5 tot 1% rendement per dag, maar daar ben ik tevreden mee.
0,5% tot 1% per dag is echt heel netjes!

Ik zat op 0,15% á 0,30% per dag toen ik nog DCA deed, vooral omdat ik vaak maar weinig SO's aantikte. Dus ik had wel geld in reserve, maar werd niet (vaak) actief gebruikt. Zoiets haalt je rendement enorm omlaag.

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 29-08-2021 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
anandus schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:48:
[...]
Dus ik had wel geld in reserve, maar werd niet (vaak) actief gebruikt. Zoiets haalt je rendement enorm omlaag.
Dat is toch juist je vangnet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
douwe.nl schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:51:
[...]

Dat is toch juist je vangnet?
Ja, klopt dat is ook zo :)

Ik zit nu op een systeem zonder DCA, maar met stoplosses. Als iets 15% (of 20%) gedaald is dan wordt de trade gesloten. Dan heb je (een deel van) je funds terug. En je kan alles inzetten in plaats van reserve te houden. Het idee is een beetje dat je regelmatig verlies maakt, maar vaker winst maakt dan verlies :P

Ik heb ook een cooldown gemaakt, dat-ie na een stoploss die coin paar uur niet meer pakt en na 4 stoplosses een dag niet meer handelt. Om klappen zoals 19 mei op te vangen en niet met red bags tekomen zitten.

Maar het is een persoonlijke keuze hoor, DCA is waarschijnlijk wijzer, maar ik wilde geen red bags en ben bang voor een 19 mei-achtige dip. Nouja, sowieso zit ik alleen in stablecoins, niet in BTC, ik heb weinig vertrouwen in crypto :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
anandus schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:57:
[...]

Ja, klopt dat is ook zo :)

Ik zit nu op een systeem zonder DCA, maar met stoplosses. Als iets 15% (of 20%) gedaald is dan wordt de trade gesloten. Dan heb je (een deel van) je funds terug. En je kan alles inzetten in plaats van reserve te houden. Het idee is een beetje dat je regelmatig verlies maakt, maar vaker winst maakt dan verlies :P

Ik heb ook een cooldown gemaakt, dat-ie na een stoploss die coin paar uur niet meer pakt en na 4 stoplosses een dag niet meer handelt. Om klappen zoals 19 mei op te vangen en niet met red bags tekomen zitten.

Maar het is een persoonlijke keuze hoor, DCA is waarschijnlijk wijzer, maar ik wilde geen red bags en ben bang voor een 19 mei-achtige dip. Nouja, sowieso zit ik alleen in stablecoins, niet in BTC, ik heb weinig vertrouwen in crypto :+
ja precies, dan had ik het toch goed. nog nieuw allemaal voor mij dus beetje zoeken nog.

Zou je je bot willen delen?

zo staat deze er nu voor, heb er maar 500 BUSD in ziten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JN2rKT2iSdkGDFUPBm8jPngSohM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9dDHiZczwXU92e002wya7wW4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
douwe.nl schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:00:
[...]
Zou je je bot willen delen?
Ik heb iets van 20 bots. Veel verschillende strategieën, exchanges, etc.
Overigens doe ik geen 3commas, maar andere dingen (zelfgemaakt, freqtrade, hummingbot, etc), dus er valt weinig te delen :P

Maar er zijn mensen hier met goede bots,vooral @Remy!!!! heeft hele uitgebreide vergelijkingsposts gemaakt.
Vooral rond juni, geloof ik?

Dus als je in dit topic op post van @Remy!!!! zoekt en dan rond juni/juli dit jaar, dan zal je ze wel tegenkomen. Enorm interessant allemaal.

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 29-08-2021 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
anandus schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:03:
[...]
Overigens doe ik geen 3commas, dus er valt weinig te delen :P

Maar er zijn mensen hier met goede bots,vooral @Remy!!!! heeft hele uitgebreide vergelijkingsposts gemaakt.
Vooral rond juni, geloof ik?

Dus als je in dit topic op post van @Remy!!!! zoekt en dan rond juni/juli dit jaar, dan zal je ze wel tegenkomen. Enorm interessant allemaal.
Helder haha. die van oa Remy heb ik gezien en doorgenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hoe is het eigenlijk bij 3commas gegaan met de "afrondingsupdate" van Binance? Sloten de deals nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
anandus schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:25:
Hoe is het eigenlijk bij 3commas gegaan met de "afrondingsupdate" van Binance? Sloten de deals nog wel?
Die memo heb ik gemist, afgelopen maand iig niks handmatig hoeven sluiten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
douwe.nl schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:27:
[...]

Die memo heb ik gemist, afgelopen maand iig niks handmatig hoeven sluiten
Ah, mooi.

Binance heeft van een hele berg coins het aantal getallen achter de comma voor een deal verlaagd.
Dus als je 3,425 van coin X kocht kon je daarna alleen maar 3,42 verkopen. Bijvoorbeeld.
En ik kan me voorstellen dat bots daar niet goed op reageren als Binance zegt "nee, je kan niet 3,425 verkopen".

Maar de meesten kiezen voor limit orders voor hun 3commas-bots en dan heb je er inderdaad geen last van bedenk ik me nu, die mochten blijven zoals ze waren na de update.

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 29-08-2021 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 16:03:
[...]
Overigens doe ik geen 3commas, maar andere dingen (zelfgemaakt, freqtrade, hummingbot, etc), dus er valt weinig te delen :P
Ah, dus geen last van abo-kosten zoals bij 3commas als je meer dan 1 bot wil draaien?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Raven schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:49:
[...]

Ah, dus geen last van abo-kosten zoals bij 3commas als je meer dan 1 bot wil draaien?
Nouja, ik draai wel op een aantal VPS'en en dat kost ook wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 18:43:
[...]

Nouja, ik draai wel op een aantal VPS'en en dat kost ook wat ;)
Ondersteunen de exchanges IPv6? Dan thuis paar VM's/Docker containers/etc aanmaken en elk eigen IPv6 adres geven, scheelt paar € :P

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Raven schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:06:
[...]

Ondersteunen de exchanges IPv6? Dan thuis paar VM's/Docker containers/etc aanmaken en elk eigen IPv6 adres geven, scheelt paar € :P
Ah, nee, ik wil dichtbij de exchange zitten voor lage latency, dus VPS'en in Tokyo (daar zit Binance, Kucoin en Huobi, oa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Daar is een vriend van me ook mee bezig, door mijn enthousiasme over trading bots. Programmeren kan ik absoluut niet maar hij des te beter...

Nog een vraag.

Ik draai een free account en dus een bot, binnen deze bot kan ik meerdere deals laten lopen, op t moment 2 ivm funds maar dat ga ik bij aanhoudende successen uitbreiden.

Ik zie wel mensen op YouTube meerdere bots met 1 pair draaien en dan 20 bots, zelfde settings alleen ander pair.

Is zie het voordeel niet, mis ik iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigf00t
douwe.nl schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:44:
Ik draai een free account en dus een bot, binnen deze bot kan ik meerdere deals laten lopen, op t moment 2 ivm funds maar dat ga ik bij aanhoudende successen uitbreiden.

Ik zie wel mensen op YouTube meerdere bots met 1 pair draaien en dan 20 bots, zelfde settings alleen ander pair.

Ik heb een Starter account dus ik kan net als bij Free ook 1 DCA bot draaien. Daar heb ik op zich wel genoeg aan, al zou het soms handig kunnen zijn om een long en short bot te hebben draaien omdat je dan van beide trends kunt profiteren. Maar ik heb mijn abonnement eigenlijk puur voor de Unlimited SmartTrades genomen en de DCA bot ben ik zomaar wat mee gaan experimenteren en dat draait nu ook best leuk na veel finetunen :9 De GRID bot heb ik ook geprobeerd maar is niet zo mijn ding.

Mijn bot trade alleen (B)USD pairings omdat ik BTC en ETH al op andere manieren vergroot. Maar dat kan eventueel een reden zijn om meerdere bots en pairings te laten draaien om zo bepaalde coins te laten groeien. Dit kun je op 3Commas eventueel ook selecteren onder 'Profit currency' en dan 'Quote' of 'Base'.

Als de settings echt allemaal hetzelfde zijn zie ik er persoonlijk geen voordelen in, behalve dat je een bot individueel kunt stopzetten. Maar zo heeft iedereen zijn eigen ideeën en waarschijnlijk zijn er meerdere manieren om een bot winstgevend te maken. De beste settings worden meestal niet op YouTube gedeeld dus om wat inspiratie op te doen is het goed, maar ik denk denk dat je er uiteindelijk toch een eigen draai aan moet geven ;) Er zit bijvoorbeeld al een groot verschil in settings tussen een scalp bot of juist meer long term met coins die je sowieso wil HODLen en waarbij het niet erg is als je tussentijds even in de min staat maar waar je dan op langere termijn wel weer een groter winstpercentage op pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
douwe.nl schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:44:
Daar is een vriend van me ook mee bezig, door mijn enthousiasme over trading bots. Programmeren kan ik absoluut niet maar hij des te beter...

Nog een vraag.

Het voordeel van 1 pair (single) bots is dat je je Base order size op % kan instellen in plaats van een vast bedrag. Daardoor ga je automatisch compounden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
Remy!!!! schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 08:06:
[...]

Het voordeel van 1 pair (single) bots is dat je je Base order size op % kan instellen in plaats van een vast bedrag. Daardoor ga je automatisch compounden.
Kijk, die was ik vergeten. En dat zou voor mij dus precies zijn waarom ik t zou doen. Set en "forget"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Al vraag ik me af hoe je dat dan doet met 20 verschillende bots?

Elk een BO van 1% met vier SO's van 1% (totaal 5%)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
anandus schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 08:56:
Al vraag ik me af hoe je dat dan doet met 20 verschillende bots?

Elk een BO van 1% met vier SO's van 1% (totaal 5%)?
Afhankelijk van wat je fijn vind denk ik, wil je een vangnet of SL en door... Als je maar een paar % drop wil opvangen heb je kans dat je een bot lang stil hebt staan...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Goedendag!
Een dag later dan anders, maar het was gister wat druk op het werk en ik had wat keuzes te maken, maar daarover later meer :)

BUSD
Grids
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L2uzPEP6ERUI5IDUKVh4cwwWhrU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/drHKLngDpcZU2Xakafc6iumU.png?f=fotoalbum_large

Profits
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0nytXvTSa8oKKfQUrOaDa2VmobQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ptwVfloXMk9YhqHPR64cvMVI.png?f=fotoalbum_large

Chart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hh06QciQy7CtyUN15pRooX-5Fig=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nXFOWAehQxx7LO31NVWgx1at.png?f=user_large

USDT
Grids
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QxQpr7zKTYW9By1FSb2F9HwG94c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cJtiOiCRTVlN14aMVqh14LuC.png?f=fotoalbum_large

Profits
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ze5q_lW6oPoivqsbb60M0EG6LiM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oiiK0dyEr6ozbRRJP7zyV6GV.png?f=fotoalbum_large

Chart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jBq_TMiXCqCS10NbDdBBjk-283A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Hb2j0o5UN306jJXkJ43Z5N1T.png?f=user_large

ETH
Grids
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nHh7ABwFbIOlrllSxhkaMOg2ncM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SnAF6EZg8uQzDLDVWEgBktKR.png?f=fotoalbum_large

Profits
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VADT6ErTKQRvkv09MO2PFyCeiz4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vPnNg9JwoDZud5hJWHCJcQuD.png?f=fotoalbum_large

Chart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AYEFDFFr8vfgdcu80zhL2QYC2O8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UCXTUdQMSMZg2LcN6YxbYvC4.png?f=user_large

BNB
Grids
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yeJYjAoY2gYSO-MkDvBvZrd4Nq4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BQ7VTSTq0CFCEBnq9018X0Kc.png?f=fotoalbum_large

Profits
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GSfOy5zlExIq0o732TED64Hyv88=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5R21HzrPfge2EYLnojqi38K6.png?f=fotoalbum_large

Chart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MtQ1TKEww4R7rBZfjzbnQITnn2g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LW3zDm0uxhrvPqA5MCRBe6Qa.png?f=user_large

Zoals te zien, er is nogal wat gaande.
ATA heeft op de 26e nogal een pump gehad, waardoor ik daar lekker wat profits heb gepakt, maar op een gegeven moment moet je ook stoppen, want de fluctuaties waren nogal groot.

TRU/USDT heb ik gistermiddag stopgezet, toen hij weer eens aan de bovenkant er uit liep. Deze funds heb ik naar mijn DCA Bot overgeheveld, want die kon wel wat extra's gebruiken en die maakt in principe meer winst dan alleen de grid.

Mijn andere DCA Bot staat ondertussen muurvast, dus daar moet ik ook wat funds naar toe gaan brengen...

Gedurende de ATA pump dag (de 26e) werd er ook een filmpje van The Trading Parrot gedeeld, waar hij het had over grids in Pionex.
Dit is een interessant filmpje, waar in te zien is dat Grids in Pionex meer, veel meer, mogelijkheden hebben dan grids in 3C.
Dus daar ben ik eens een testje mee gaan doen, met wat funds die waren vrijgekomen uit de ATA grid.

Gezien hoe dat loopt, heb ik besloten om mijn BAKE grid ook vandaag te stoppen (mooi zo aan het einde van de maand), en wat funds naar Pionex over te zetten om daar wat meer te gaan spelen met de grids.
De enige "vraag" is nu hoe e.e.a. op te zetten en hoe de profits te delen die ik daar maak, maar goed, dat is voor later :)

** Nee, referrals mogen niet. **

[ Voor 2% gewijzigd door Taro op 31-08-2021 09:39 ]

Blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ziet er goed uit @Ben.Hahlen!
Hier en daar een verdubbeling van de funds per maand. Heel mooi!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Amargedon
Vanuit mijn kant ook weer eens een update. Ja ja, het is alweer even geleden en ik denk er wel vaker aan, maar het komt er niet van. En ook nu weer, met een vakantie voor de deur en nog genoeg te regelen is vandaag de maandafsluiting dan het geschikte moment.

De overview. De trading op 3Commas loopt aardig door, al was ik de afgelopen weken wel even zoekende hoe ik het nu precies verder op wil zetten. Mijn Excel om een en ander bij te houden is geexplodeerd en ik ben dan ook tot de conclusie gekomen dat het teveel is; teveel detail om consequent bij te houden.

Van daaruit heb ik voor mezelf gezegd dat ik de HODL zaken vast wil leggen, maar de coins voor trading (die ook nog eens snel kunnen fluctueren) minder of niet. Dat geeft al wel wat meer rust.

Verder, net zoals @Ben.Hahlen al zegt, is Pionex in beeld gekomen. Het is weer even wennen, maar mijn 2e set aan funds is onderweg daar naar toe. Wil ik alle grids gaan draaien daar? Nee, dat niet. Al is het maar om de eenvoudige reden dat mijn BNB voorraad nu op pijl blijft dmv een SPARTA/BNB grid op 3C welke niet bij Pionex als pair aanwezig is. Ik zal wel, op termijn, het grootste deel van mijn grids naar Pionex verplaatsen denk ik, wat het overzicht over mijn pf dan ook weer ten goede zal komen.

Op Coinbase heb ik enkel BTC staan, wat uitermate geschikt is voor compounding van de winst. Twee weken geleden neergezet, inmiddels 5% 'winst' door de waardestijging van BTC en 5% winst vanuit de bots. Dit heb ik eerder vanavond weer opnieuw over de bakker setup verdeeld.

Op Binance staat de rest en daar heb ik een begin van een overzicht voor compounding, maar door de veelheid aan bots is dit nog wat lastiger. Of eigenlijk, meer op de gok :+

Ik weet wel dat het oploopt, al is het alleen al dat ik op Binance inmiddels zo'n 500 euro in de 'Flexible Savings' heb zitten wat voorkomt uit bots die in de 'Base Currency' hun profit nemen (gratis winst, dus eigenlijk). Mijn BTC waarde van mijn pf is zelfs ook iets gestegen (0.147 naar 0.15) en dat is enkel voor de trading (exclusief Saving uit de vorige regel). Dus puur naar die getallen kijkende zie ik de toename, en voor de komende maand de uitdaging om dat iets beter (en minder time consuming) in mijn Excel te verwerken.

Dan even inhoudelijker het overzicht met wat grafieken. Ik heb wat gesneden in het aantal grids, enerzijds om funds vrij te maken voor de bots en anderzijds omdat sommige coins niet helemaal lekker meer liepen.

BTC; twee grids actief die op zich lekker lopen. Lopen vrijwel niet uit het grid de afgelopen twee weken en dat is prettig natuurlijk. Niet mega veel winst eruit, maar ach, het is een mooie basis.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Quibq6KpP7QwSPsXgTW2SqenrIg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P1rydceP3TO41u0fFm8iVCjX.png?f=fotoalbum_large

BUSD; hier terug gegaan naar drie grids waar het er eerst een stuk of 6 waren. De range vergroot, wat minder deals maar ook een stuk minder onderhoud.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rrclm1yqYWjgmt4f7dnW32_7rwQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vG8Y5fLZnpibzIUkNeDZobQJ.png?f=fotoalbum_large

ETH; kan ik kort over zijn aangezien XVG dermate gezakt is en dus onder het grid uitkomt. Heb mijn grid wel wat omlaag geschoven, maar dat ding bleef zakken :P Ik wacht en kijk even hoe het gaat lopen, mijn range is vrij groot dus zal echt wel weer terug erin komen.

USDT; loopt enkel TRU welke ik ook bij Pionex heb lopen. Beiden lopen opzich prima, op termijn zal ik ze wel samen gaan voegen. De wauw van de eerste dagen is er echter wel af ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yp5M0-gSG7FeXbCpFLcHF3ESLC8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iNuF956hM4DRFEMj8MXfWwwl.png?f=fotoalbum_large

Overall de performance komt op zo'n 0.7% per dag uit. Ik neem dagelijks de stand vanuit de 3C app op waarbij ik eerlijk moet aangeven dat een deel van mijn pf niet actief gebruikt wordt. Deze bestaat uit coins die ik 'verzamel' voor een toekomstige stijging, maar waarvan niet alles naar de 'Flexible Savings' kan. Het telt dus mee in de pf, maar ik trade er niet mee. Naja, in het mooiste geval is mijn performance per dag dus iets hoger en alsnog is het hoger dan wat ik op de bank zou krijgen 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OGvqTmkeKzVMYGiOC-_J03Ihovo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/B04XUobfdeJXXj0lzIsExVgF.png?f=user_large
De lijn van de bots lijkt iets stijgende en dat klopt, afgelopen week daar vooral mee bezig geweest terwijl de grids als basis verder blijven draaien.

Dat is het voor nu wel even. Op de paperaccount draait nog het een en ander, maar daar kom ik gewoonweg nu niet aan toe. Zal waarschijnlijk pas tegen de helft van september worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bij mij ging de maand augustus goed, tot afgelopen weekend. Flinke klappen gekregen. Mijn Kucoin account is in twee dagen met 15% gekrompen :D :X
Bot had wat maffe aankopen gedaan (QI bijv. Stoplosste uiteindelijk op -30% :o ).
Gelukkig wel de maand met winst afgesloten.

Heb even wat filters strakker gedraaid, minder uitschieters (ook omhoog, maar dat vind ik niet erg).
Ook even de strategie misschien nog wat aanpassen.

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 01-09-2021 12:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:49

Redcoil

Polyinterpretabel

Sinds vandaag zie ik mij het 'My deals' gedeelte van 3C niet meer de totale 'Active deal reserve' staan, maar in plaats daarvan 'Funds locked in DCA bots deals'. Zal ongetwijfeld een nieuwe feature zijn, maar vond de 'Active deal reserve' toch handiger, maar volgens mij is dat niet zelf in te stellen helaas.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Redcoil schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:14:
Sinds vandaag zie ik mij het 'My deals' gedeelte van 3C niet meer de totale 'Active deal reserve' staan, maar in plaats daarvan 'Funds locked in DCA bots deals'. Zal ongetwijfeld een nieuwe feature zijn, maar vond de 'Active deal reserve' toch handiger, maar volgens mij is dat niet zelf in te stellen helaas.
Eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:28:
Heb even wat filters strakker gedraaid,
Hier misschien ook maar eens doen, een van de munten die in de min stond (en voor buy al een dalende lijn had) is er eindelijk met winst uit (die add funds heeft geholpen). 2 andere nog niet, maar inmiddels is er een nieuwe bijgekomen die ook de min in aan het gaan is :/

Maar eens kijken of ik iets kan doen om buys van munten met langdurige dalende lijn te voorkomen, als dat de oorzaak is, mijn kennis van cryptocoins gaat niet zó ver :P

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bushwankaz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-09 14:31
Sinds gisteren ook een account bij FTX aangemaakt, dankzij de samenwerking met 3commas een gratis Pro abonnement. Hoef ik ook niet meer te wachten tot black friday.

Ik heb sinds een week ook een maandje crypto traders als start signal afgesloten. De bot ingesteld zoals aanbevolen (BTC_all en tp 3%), maar ben er nog niet echt van onder de indruk. Er worden niet heel veel trades gestart, en de trades duren best lang.
Is dit normaal of ben ik te ongeduldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
bushwankaz schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:50:
Gisteren ook een account bij FTX aangemaakt, dankzij de samenwerking met 3commas een gratis Pro abonnement. Hoef ik ook niet meer te wachten tot black friday.

Heb sinds een week ook een maandje crypto traders als start signal afgesloten. De bot ingesteld zoals aanbevolen (BTC_all en tp 3%), maar ben er nog niet echt van onder de indruk. Er worden niet heel veel trades gestart, en de trades duren best lang.
Is dit normaal of ben ik te ongeduldig?
Ik heb hem nu zo’n 3 maanden en er worden inderdaad niet veel deals gestart. Ik kan je wel aanraden om niet hun SO instellingen te gebruiken. Dan duurt het helaas soms wel even voordat de deals sluiten, dit is mijn bot met iets scherpere SO instellingen. Let wel op, deze instellingen kunnen minder omgaan met flinke dips.

• bushwankaz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-09 14:31
Bedankt voor de settings, ik ga deze uitproberen. SO' s worden op deze manier inderdaad sneller uitgevoerd.

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb sinds enkele dagen dat af en toe bij een nieuwe deal de TP mega hoog gezet wordt.
Ik heb een TP van 1% ingesteld, maar hij zet het dan op 10% neer ongeveer.
Als ik de deal dan wil sluiten op marketprice dan geeft hij een error dat de prijs te laag is. Erg irritant en vreemd. Ik denk dat het te maken heeft met de laatste 3commas update. Dit heb ik sinds enkele dagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TBZj-Red7nmlTCfkCnR6wru4p6A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SnUTaQ7qzLGZxzULHcahjXXj.png?f=user_large

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
_MB_ schreef op donderdag 2 september 2021 @ 23:25:
Ik heb sinds enkele dagen dat af en toe bij een nieuwe deal de TP mega hoog gezet wordt.
Als ik de deal dan wil sluiten op marketprice dan geeft hij een error dat de prijs te laag is. Erg irritant en vreemd. Ik denk dat het te maken heeft met de laatste 3commas update. Dit heb ik sinds enkele dagen.

[Afbeelding]
Is dat bij alle munten? Of alleen bij een paar specifieke munten?
Misschien handig om even contact op te nemen met 3C support.

[ Voor 3% gewijzigd door Remy!!!! op 02-09-2021 23:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _MB_
Remy!!!! schreef op donderdag 2 september 2021 @ 23:37:
[...]

Is dat bij alle munten? Of alleen bij een paar specifieke munten?
Zo ver ik nu kan zien alleen met SOL. Ik heb maar even een ticket ingestuurd.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amargedon
_MB_ schreef op donderdag 2 september 2021 @ 23:25:

[Afbeelding]
Heel apart, ik heb de afgelopen dagen genoeg SOL/BUSD deals gehad en daar dit probleem niet ondervonden. Goed om het inderdaad dan even met support te checken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Remy!!!! schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:15:
[...]

Ik heb hem nu zo’n 3 maanden en er worden inderdaad niet veel deals gestart. Ik kan je wel aanraden om niet hun SO instellingen te gebruiken. Dan duurt het helaas soms wel even voordat de deals sluiten, dit is mijn bot met iets scherpere SO instellingen. Let wel op, deze instellingen kunnen minder omgaan met flinke dips.
Nu ik nog maar een 4tal red bags heb van z'n 30% wil ik wel een nieuwe bot gaan starten. Heb op ADA een leuke winst weten te maken, iets met inkopen op 0.2 en verkopen bij 3dollar :)

Ik ga ook eens kijken naar die Signals en zal de bot op SO en volume een klein beetje aanpassen en tweaken naar mijn situatie. Ben benieuwd hoe deze het de komende maand gaat doen in de huidige markt :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Amargedon schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 08:58:
[...]

Heel apart, ik heb de afgelopen dagen genoeg SOL/BUSD deals gehad en daar dit probleem niet ondervonden. Goed om het inderdaad dan even met support te checken.
Het bleek te komen door een BO van 10 BUSD. Sol kan alleen per 0.01 verkocht worden. Doordat de prijs zo hoog is geworden kan dat dus een probleem worden en kom je niet goed uit met 10 busd.
Heb nu m'n BO verhoogd naar 20 en dan is het probleem weg. Op m'n paper account heb ik nog wel een bot met een BO van 10 en die lijkt het alsnog wel te doen gewoon, dus een beetje vreemd is het wel.
Maar hij zette dus de TP erg hoog omdat hij het anders niet kon verkopen omdat het onder het laagste limiet kwam.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
_MB_ schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:07:
[...]

Het bleek te komen door een BO van 10 BUSD. Sol kan alleen per 0.01 verkocht worden. Doordat de prijs zo hoog is geworden kan dat dus een probleem worden en kom je niet goed uit met 10 busd.
Heb nu m'n BO verhoogd naar 20 en dan is het probleem weg. Op m'n paper account heb ik nog wel een bot met een BO van 10 en die lijkt het alsnog wel te doen gewoon, dus een beetje vreemd is het wel.
Maar hij zette dus de TP erg hoog omdat hij het anders niet kon verkopen omdat het onder het laagste limiet kwam.
Bijzonder, ik herinner me dat ik in een multi BTC bot, axs had staan die per 1 gekocht kan worden op binance. Ipv niet kopen kocht de bot er dan gewoon 1 (die toen >$70 was) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_
Niekserr schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:52:
[...]

Bijzonder, ik herinner me dat ik in een multi BTC bot, axs had staan die per 1 gekocht kan worden op binance. Ipv niet kopen kocht de bot er dan gewoon 1 (die toen >$70 was) :+
Dit was het volledige antwoord:

Binance has recently updated their trading rules on 26th August: https://www.binance.com/e...391814709bafec51dba8e88b7
This has caused issues with coin steps sizes, furthermore with the explosive growth in coins like SOL users are unable to buy as many coins as they used to with their existing order size settings in bots.
For example:
SOL price $50 - a base order of $15 will buy 0.21 SOL
SOL price $110 - a base order of $10 will buy only 0.0136363 SOL
Binance will only let you sell SOL in increments of 0.01 SOL
So on the bot deal where SOL is $110, only 0.01 SOL can be sold to close the trade and 0.0036363 SOL can't be sold.
The bot has to adjust the take profit percentage to close this trade aa near to break even as possible (to return the $15 stake and take 0.0036363 SOL as part of the profits).
This is why your bot is showing it is past the take profit price.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
Redcoil schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:14:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C5IKWI6JvfAz9i6LWvgpG8aE3tk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UjDYtGD7UD3mruCUAKiHBkd2.png?f=user_large

Het komt weer terug :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Iemand hier die freqtrade gebruikt en het wel mooi in Grafana heeft gekregen? :)

Ik ben aan het klungelen met Grafana om mijn bots erin zichtbaar te krijgen, maar het is een beetje gehannes en ik krijg het (nog) niet lekker voor elkaar.
(Ik wil dit dashboard gebruiken).

Ondertussen gebruik ik wel een soort "grafana voor console" :+ de frogtrade9000 :P
https://github.com/froggleston/freqtrade-frogtrade9000

Het werkt, maar is niet hetzelfde en vooral: Het werkt niet mooi op mijn telefoon.

Mocht iemand nieuwsgierig zijn, hier wat stats van mijn botjes (in frogtrade9000 dus :P )
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZfW1pZGSKS0fw-w7xHwkeiuwSV8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TCj0rhnZ2ym3oTEdTzyZcdsJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:49

Redcoil

Polyinterpretabel

Hey nice. Thanks voor de update!

Overigens staat in de 3C app wel nog de active deal reserve vermeld, mocht je het tussentijds echt willen weten. ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Eindelijk de munten die in de min zaten eruit :D , BNB_YFI heeft er het langst over gedaan, meerdere keren extra funds, maar toch met winst eruit weten te krijgen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Raven schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:45:
Eindelijk de munten die in de min zaten eruit :D , BNB_YFI heeft er het langst over gedaan, meerdere keren extra funds, maar toch met winst eruit weten te krijgen :)
De kracht van DCA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bij PT waren mijn ervaringen met DCA héél anders...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blender_01
En het is terug!
Blij met het getal dat je er nu hebt staan, nu net na die dip? :P

----------------

Direct na de dip van mei had ik 26 deals die meer dan 20% in de min stonden en nauwelijks funds meer voor safeties.
Eindelijk na veel werk die 26 trades teruggemanaged naar nog 8 openstaande deals (allemaal EOS).

Kan ik nu weer helemaal opnieuw beginnen? 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Wow, dat was een wilde rit. Paar juweeltjes zoals dit meegemaakt :X
⚠️ Binance: Selling FRONT/BUSD (#124)
Profit: -35.50% (loss: -12.22447261 BUSD / -10.329 EUR)
Sell Reason: stop_loss
Duration: 1:20:22 (80.4 min)
Binance API doet ook de hele tijd moeilijk bij mij, bij jullie ook? (degenen die er gebruik van maken)

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 07-09-2021 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bij 3commas i.c.m. Binance geen gekke dingen, zie net wel dat BNB value dipje heeft gehad.

De bot heeft gister trouwens aardig wat deals gedaan, hoogste dagelijkse winst tot nu toe: $6.48 winst over 23 deals met 8 deals tegelijk, elk 0.05BNB base order en 0.83% target profit.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
anandus schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:12:

Binance API doet ook de hele tijd moeilijk bij mij, bij jullie ook? (degenen die er gebruik van maken)
Hoe kun je dat checken?
Ik zie nl. wel dat mijn GRID bots het niet helemaal hebben kunnen bijhouden.
Mogelijk dat dat veroorzaakt werd door de API?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
Blender_01 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:38:
[...]

Hoe kun je dat checken?
Ik zie nl. wel dat mijn GRID bots het niet helemaal hebben kunnen bijhouden.
Mogelijk dat dat veroorzaakt werd door de API?
Als de deals niet al in het order book staan dan gaat de markt met een dump zoals die van vandaag te snel voor de bot(s) om te reageren. Weet eigenlijk niet of Grids alles al plaatsen of niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeph op 07-09-2021 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
Zeph schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:16:
[...]

Als de deals niet al in het order book staan dan gaat de markt met een dump zoals die van vandaag te snel voor de bot(s) om te reageren. Weet eigenlijk niet of Grids alles al plaatsen of niet.
Grid plaatst alles, maar moet na iedere sell / buy wel weer een nieuwe buy / sell plaatsen.
En dat lukte dus niet

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zo. Ik heb allemaal botjes, allemaal exchanges, etc.
Dus maar een Telegram-botje voor mezelf gemaakt die alle assets in alle exchanges afgaat en de huidige waarde berekend.
En ook even kijkt wat het verschil is met BTC (want tja als je minder verdient dan BTC-verschil kan ik beter maar gaan HODL'en en een andere hobby zoeken :+ ).
Zoiets is het dan:
Your total portfolio is worth $1059
The difference since 8-9-'21 is 0.95%
BTC has changed -0.27%
The difference between portfolio and market is 1.22%
Ik kan ook per exchange het totaal opvragen en het verschil in waarde opvragen.

Wil het nog gaan uitbreiden met dagelijkse rapportages, etc.

Edit:
Misschien toch maar een andere hobby zoeken :+
Your total portfolio is worth $1024
The difference since 8-9-'21 is -2.38%
BTC has changed 0.16%
The difference between portfolio and market is -2.54%

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 08-09-2021 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blender_01
@Remy!!!! Hoe doet doen de CT signals het in deze markt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:19

m-vw

Dus?

@Blender_01 Maak ook gebruik van CT signals, welliswaar niet zoveel als @Remy!!!! en ik sta nu met alles 10-15% in de min. Geen verkoop acties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
Mijn bot is verrassend goed doorgelopen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ct-6Z3_XV08TwE6k_FiPwNFYm-Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gLLSt7EmjZV2Xkxr5UFqjVfu.png?f=fotoalbum_large

Er staan wel iets meer deals nog open, maar nog geen enkele heeft de max. SO's bereikt (eentje zit op 11/13).
Langzaamaan daalt het bedrag wat vast zit ook en komen de deals los, maar vooralsnog maak ik mij geen zorgen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Remy!!!!
Blender_01 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 00:51:
@Remy!!!! Hoe doet doen de CT signals het in deze markt?
Hier loopt ie lekker door. Tijdens de dip van afgelopen dinsdag had ik al m'n deals vast staan met alle SO's gevuld. Ik heb later die dag toen m'n bot iets aangepast.
Ik ben nu van 4 naar 5 SO's gegaan. Ook met iets andere 'Price deviation to open safety orders' en 'Safety order step scale' zodat ik nu tot -21,7% kan afvangen. Om dat te kunnen bekostigen heb ik m'n VS naar 2 gezet ipv 3. En door de lagere VS heb ik het aantal deals wel iets op kunnen schroeven van 9 naar 11.

Ondertussen heb ik nog 2 deals hangen rond de -10% en 1 op -28%. Maar die van -28% (TRU) zit al 2 weken vast, en daarbij wacht ik gewoon geduldig af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zappa40
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-09 19:28
Ik maak momenteel gebruik van Keiko Freemium (dus alleen BTC signalen)
Tijdens de dip van 7 Sept zijn er geen signalen gestuurd tussen 9:00 t/m 22:30 , dus dat werkt wel.
Ik heb maar 3 deals open staan van voor 7 September, waarbij er zo nog 1tje dicht gaat.
Ik heb wel gisteren handmatig fondsen toegevoegd, toen een aantal deals onder de -10% stonden. Maar de meeste zijn nu wel gesloten
Keiko maakt gebruik van 2 bots, beide met 3SO's waarbij bij de ene bot maar 3% price deviation wordt opgevangen, en bij de andere 9 %.
Is op zich prima, als je maar fondsen achterhoudt om in dit soort gevallen handmatig fondsen toe te voegen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mijn telegrambotje even aangepast. Nu ook met een 'today' view
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Remy's crypto checker, [09.09.21 13:11]
    ==================================== 
     Exchange| midnight| now   | % diff  
    ---------+---------+-------+-------- 
     Binance | $950    | $948  | -0.21%   
     Kucoin  | $97     | $97   | 0.00%   
     Huobi   | $82     | $82   | 0.00%   
     Total   | $1129   | $1127 | -0.18%   
     BTC     | $46150  | $46248| 0.21%   

Difference between bots and market is -0.39%
Nb De waarde van 'midnight' klopt niet, want mijn csv-schrijver (die ik tegelijk gemaakt heb, voor kekke grafiekjes) is pas rond het middaguur begonnen, maar vanaf morgen klopt het wel :P

/beetjeofftopic :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
anandus schreef op donderdag 9 september 2021 @ 13:21:
Mijn telegrambotje even aangepast. Nu ook met een 'today' view
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Remy's crypto checker, [09.09.21 13:11]
     Exchange| midnight| now   | % diff  
     Binance | $950    | $948  | -0.21%   
     Kucoin  | $97     | $97   | 0.00%   
     Huobi   | $82     | $82   | 0.00%   
     Total   | $1129   | $1127 | -0.18%   
     BTC     | $46150  | $46248| 0.21%   

Difference between bots and market is -0.39%
Nb De waarde van 'midnight' klopt niet, want mijn csv-schrijver (die ik tegelijk gemaakt heb, voor kekke grafiekjes) is pas rond het middaguur begonnen, maar vanaf morgen klopt het wel :P

/beetjeofftopic :P
Supercool!
Dat is (natuurlijk) een open source projectje dat je met ons kan delen? 8) :+ _/-\o_ O-) O-)

Blog

• Ben.Hahlen
Oh ja!
Ik realiseer me net dat ik helemaal geen wekelijkse update gemaakt heb!
Die komt maandag weer, want het is (was) een beetje druk, dus ik ben hem glad vergeten.

De summary: alles loopt door! Ongeveer :)

Blog

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
anandus schreef op donderdag 9 september 2021 @ 13:21:
[...] mijn csv-schrijver (die ik tegelijk gemaakt heb, voor kekke grafiekjes) is pas rond het middaguur begonnen
Offtopic, maar mijn csv-schrijver schrijft elk half uur netjes alle info van de exchanges weg.
Dus nu kan ik het connecten met Excel en komen er mooie grafiekjes uit :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TKQJp2kIPM5n8aAPDk-9nNemIoY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z5PKuZxXCYSUwP3TZPK1rfDn.jpg?f=user_large
Ik ben geen held in Excel, maar de brei aan de onderkant is de datum, valt dat te groeperen?

Misschien beter een db gebruiken dan cvs, maar voor het moment werkt dit.

Speaking of db's: Ik heb ein-de-lijk grafana aan de praat. Niet met ftmetric. Ook niet met infinity en de rest-api van freqtrade (wil de api niet openzetten), maar door ssh/rsync kopieën te maken van de databases en met de SQLite-plugin van grafana dat uit te lezen.
De POC werkt, nu nog een grafana-dashboard bouwen.

In other news: De botjes draaien, maar zit te denken aan het regelmatig automatisch hyperopten (van sommige botjes).

Ook heb ik een blacklist gebouwd die ik kan updaten welke alle botjes eenmaal per dag downloaden, zo kan ik de shittiest coins goed weren (ik werk met volume list ipv static lists, al zou met static lists werken misschien op de langere termijn makkelijker zijn, maar zo'n list bouwen is weer zoveel moeite :P )

Ik heb echter nu een beetje veel hooi op mijn vork, want het echte leven bestaat ook.
1. Ik moet nog migreren (andere VPS-provder) en dat moet eigenlijk eerst gebeuren.
2. Grafana aan de praat krijgen (meten is weten)
3. Botjes die dat nodig hebben hyperopten (eventueel automatisch)
4. Alle updatescripts goed uitbouwen (ze pullen bijv nog niet de laatste stable van freqtrade)
5. Verder met Telegram-botje. Ik wil wekelijkse data, een panic button :D , en misschien automatisch gegenereerde grafiekjes (als dat kan). Ook wil ik altijd kunnen zien hoeveel van mij assets stablecoins zijn.
6. Dat zien we dan wel weer :D Meer botjes waarschijnlijk, mezelf kennende :+

Ik wil ook, als ik met de dbs aan de slag ga ook even een analyze doen op het weekend. Ik heb het gevoel dat het handelen in het weekend telkens slecht gaat en dan is misschien de botjes stoppen beter.
Maarja, onderbuikgevoel, dus moet daar even een "SELECT * FROM database WHERE days IS weekend AND profit IS slecht" op loslaten ofzo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ben.Hahlen schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:17:
[...]

Supercool!
Dat is (natuurlijk) een open source projectje dat je met ons kan delen? 8) :+ _/-\o_ O-) O-)
Misschien ooit, maar nu is de code nog te ranzig :P
Het is overigens niet moeilijk, ik ben een slechte programmeur en ik kan het, dus iedereen kan het :+

Python plus de python-telegram-bot library en de ccxt library en dan ben je al een heel end.

Pagina: 1 ... 25 ... 30 Laatste