Updateje mijnerzijds!
Nadat ik dus wat grids aan het verschuiven ben geweest, heb ik wel weer wat aan winst gepakt, dus dat loopt lekker door.
Aan de ene kant twijfel ik nog of het dan nog "winst" is, van de andere kant: er zit weer meer BUSD in mijn PF, dus op zich wel.
Anyhow, de tabelletjes en grafiekjes:
BUSD
/f/image/RoY56kNiENfLUeDlTS2EesMi.png?f=fotoalbum_large)
BAKE gaat echt heel lekker, dat was een goede tip van @
Amargedon
LUNA loopt ook nog steeds lekker door.
ADA en XVG blijven wat achter, misschien die toch eens switchen naar ATA of ATOM (ook dankzij @
Amargedon ), maar daar ben ik nog niet over uit.
BTC
/f/image/qcgtcJvecv1zPMpnJsGrgSlP.png?f=fotoalbum_large)
Het gaat om niet veel, want ik had maar een klein flufje over, maar het doet het wel, dus dat is lekker.
Ondertussen ook uit zijn grid gelopen, dus nog wat gaan verschuiven.
ETH
Deze blijf het gewoon lekker doen. Moet ook hier gaan verschuiven, want uit de grid gelopen, maar het accumuleert iig lekker.
Dan het volgende: ik heb dus nu alleen maar nog grids draaien. Ik heb nog één deal lopen uit de Bakker Aggressive, een BTC/LINK pair. Daar heb ik net een 4e SO bijgezet, staat sinds 9 juli open en nu 7,52% in de min. 5e SO raakt hij nog niet.
De DCA Bots (Bakker Aggressive en Moderate) heb ik voor nu ook maar even uitgezet, want er komt weinig uit nu.
Ik weet dat @
Remy!!!! met de Crypto Trades signals draait, en dat loopt volgens mij wel prima. Zijn er nog anderen die nog DCA Bots hebben draaien die enigzins goed lopen?
Tweede ding: Geld van Binance afhalen kan nu niet meer via SEPA. Hoe doen jullie dat nu? Via een andere exchange? En welke coin gebruiken jullie dan om het tussen de exchanges over te boeken?