Haha, ja u vraagt wij draaien

Zojuist een update gemaakt:
Mijn 2h bot doet het niet verkeerd inderdaad, wat mij opvalt is dat de oranje lijn redelijk gematigd blijft stijgen waar ik bij de anderen wel een knikje zie (bijvoorbeeld op 13-6). Aan de andere kant; de 2h value zal het goed doen bij een dalende tot beetje gelijkblijvende markt. Zodra de markt gaat stijgen zal de 15m of 30m value die andere bots toepassen het weer beter doen verwacht ik.
Zijn we weer terug bij dat het van de situatie afhangt
Afgelopen dagen gespeeld met 4 DCA bots; BNB, ETH, BTC en BUSD. Afwisselend aan en uit gezet en dat levert wel leuke winsten op eigenlijk. Allen met dezelfde SO instellingen zoals eerder gedeeld maar met verschillende max aantal deals vanwege de funds.
GRID op BCH loopt nog door, bijna $100 aangetikt in bijna een week. Nadeel vooral dat ik vaker handmatig moet verschuiven en de koers regelmatig onder of boven het GRID komt. Het is niet de beste coin hiervoor, maar het helpt wel om het verlies vanuit de DCA wat terug te dringen.
Gisteren voor het eerst een SmartTrade aangezet, relatief klein om eerst eens even mee te spelen. Dacht bij mezelf; op de gratis account mag je er daar ook 1 van gebruiken dus ik moet wel alles benutten wat mogelijk is

Voor nu een klein testje met BTC/EUR omdat ik nog wat reserve EUR had staan. Kijken hoe dat de komende dagen zich gedraagd en wie weet leuk om ernaast te houden.
Al met al zie ik wel dat ik rond de $10 per dag kan halen, wat ongeveer 1.5% van de funds is (waarbij een flink deel van de BTC nog vast staat vanwege de mei dip). Mocht een abo goedkoper worden in de aanbieding dan zou ik het wel gaan overwegen. Al is het maar omdat ik dan meer GRIDs naast elkaar kan draaien en als ik zie wat dat kan opleveren...
Plus dan hoef ik de DCA bots niet meer met de hand te wisselen, dat zal ook schelen