Maak een tweede 3comma's account en draai daar een BTC bot opBen.Hahlen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:35:
Zo... Mijn IQ Deals zijn gisteren gesloten, dus ik ben weer back in the game!
Heb deze bot nu aanstaan.
Een beetje van @Remy!!!!, een beetje van @_MB_, een beetje van @Amargedon, met een eigen sausje er over heen.
Ik heb heel bewust voor 5 SO's gekozen, want daarmee cover ik nu een dip van 12% en houd ik ruimte over om zelf te kiezen waar ik SO's bijzet als e.e.a. vast komt te staan.
Heb nu alweer wat deals gesloten, dus ben vooralsnog niet ontevreden
(Wacht maar tot de volgende dip)
Anyhow, toen zat ik te bedenken: de trades gaan nu in BUSD, wat prima is en waar we het met zijn allen (toch?) over eens zijn dat dat "handiger" (lees: meer winst) oplevert dan in BTC pairs de bot aanzetten.
Maar: eigenlijk wil ik óók graag BTC harvesten, want BTC gaat volgens sommigen nog dit jaar naar de 100K, dus daar wil ik natuurlijk wel een graantje van meepikken.
Dus mijn idee is om dan maar een grid bot op BTC aan te zetten.
Óf ik moet de winst van elke week omzetten in een Smart Trade om zo DCA BTC te kopen (want volgens mij is dat één van de features van de Smart Trade).
Wat zijn jullie gedachtes hierover?
@zappa40 Hoe gaan jouw Grid Bots? Voornamelijk de XVG?
Gridbot voor als je BTC wilt vergaren zou ik niet doen (omhoog is een sell en weinig buy). Via Smarttrades kun je sowieso bijkopen, ik zou wel even kijken of je dips kunt meepakken.
We wachten op een breakout, en ik ben niet helemaal zeker dat we nu in een keer door alle resistances heen breken. Ook al lijkt de resistance steeds minder te worden als je kijkt naar nu openstaande deals ten opzichte van de vorige weken (geen goede metric natuurlijk, orders plaatsen of weghalen is easy).