[bots] Cryptocurrency automatisch handelen

Pagina: 1 ... 19 ... 30 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
Ben.Hahlen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:35:
Zo... Mijn IQ Deals zijn gisteren gesloten, dus ik ben weer back in the game!
Heb deze bot nu aanstaan.
Een beetje van @Remy!!!!, een beetje van @_MB_, een beetje van @Amargedon, met een eigen sausje er over heen.
Ik heb heel bewust voor 5 SO's gekozen, want daarmee cover ik nu een dip van 12% en houd ik ruimte over om zelf te kiezen waar ik SO's bijzet als e.e.a. vast komt te staan.

Heb nu alweer wat deals gesloten, dus ben vooralsnog niet ontevreden :)
(Wacht maar tot de volgende dip >:) )

Anyhow, toen zat ik te bedenken: de trades gaan nu in BUSD, wat prima is en waar we het met zijn allen (toch? 8) ) over eens zijn dat dat "handiger" (lees: meer winst) oplevert dan in BTC pairs de bot aanzetten.
Maar: eigenlijk wil ik óók graag BTC harvesten, want BTC gaat volgens sommigen nog dit jaar naar de 100K, dus daar wil ik natuurlijk wel een graantje van meepikken.
Dus mijn idee is om dan maar een grid bot op BTC aan te zetten.
Óf ik moet de winst van elke week omzetten in een Smart Trade om zo DCA BTC te kopen (want volgens mij is dat één van de features van de Smart Trade).

Wat zijn jullie gedachtes hierover?

@zappa40 Hoe gaan jouw Grid Bots? Voornamelijk de XVG?
Maak een tweede 3comma's account en draai daar een BTC bot op ;)

Gridbot voor als je BTC wilt vergaren zou ik niet doen (omhoog is een sell en weinig buy). Via Smarttrades kun je sowieso bijkopen, ik zou wel even kijken of je dips kunt meepakken.

We wachten op een breakout, en ik ben niet helemaal zeker dat we nu in een keer door alle resistances heen breken. Ook al lijkt de resistance steeds minder te worden als je kijkt naar nu openstaande deals ten opzichte van de vorige weken (geen goede metric natuurlijk, orders plaatsen of weghalen is easy).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024

Ik heb heel bewust voor 5 SO's gekozen, want daarmee cover ik nu een dip van 12% en houd ik ruimte over om zelf te kiezen waar ik SO's bijzet als e.e.a. vast komt te staan.

Heb nu alweer wat deals gesloten, dus ben vooralsnog niet ontevreden :)
(Wacht maar tot de volgende dip >:) )
Ik had dus eerst ook m'n bot met 4 SO's en een max drop van 15%. Dat werkte super. Totdat vorige week alles 25% zakte en dan ook nog een vanaf daar zijwaards ging. Alles staat nu dus met 4 SO's vast en alsnog 20 tot 3% in de min :D
Ondertussen zijn er een aantal deals afgesloten, maar meer dan de helft hangt nog. Iets meer dip kunnen opvangen lijkt me toch wel lekker. Al weer ik nog niet of mijn huidige bot er dan wel uit zou komen. Want als het 20% zakt en dan maar 5% stijgt en dan weer 10% zakt en dan weer 8% stijgt dan krijgt mijn bot de deal ook niet gesloten.

Misschien moet ik gewoon 1 bot maken van in totaal 2000 BUSD. Dan maar minder deals, maar wel mega sterke instellingen.

Edit: Zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S292oi7R3cLRl1JuDis_-aGelOE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4aKOecTw53Ju05llg4drVBbP.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iQFb28B02VKOXIkdG6TQqatQadc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wvi68haWLPzHFMu6VEqPlwcO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door _MB_ op 16-06-2021 09:13 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat zijn jullie gedachtes hierover?
Ik heb een tweede 3commas-account met een BTC-bot.
Nu een AndereKoekoek voor BUSD en Remy!!! voor mijn BTC-bot.

Al zit ik nu te twijfelen om voor de ene een long en voor de ander een short bot te gebruiken.

Ik heb ook een tweede Telegram op mijn telefoon gezet (met Samsung kan dat), voor de updates van mijn andere account :P
Ik had van de week een gratis Simkaart geregeld (Lebara) zodat ik dat tweede Telegram-account kon openen.
Telegram op de computer ondersteunt ook meerdere accounts.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
Zeph schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:55:
Maak een tweede 3comma's account en draai daar een BTC bot op ;)
Ha! Dat wil ik wel... Maar mijn bankrekening is het daar niet mee eens ;)
[...]
Gridbot voor als je BTC wilt vergaren zou ik niet doen (omhoog is een sell en weinig buy). Via Smarttrades kun je sowieso bijkopen, ik zou wel even kijken of je dips kunt meepakken.
Ik dacht een Gridbot op een BTC Pair. Dus bv BTC/ADA, want als het dan omhoog gaat verkoop je alle ADA voor BTC, en gaat langzaam je BTC volume omhoog.
Als het goed is.

Wat betreft Smart Trades... Ik zat daar net naar te kijken, maar die hele interface snap ik nog niet helemaal, daar moet ik nog even verder naar kijken, want daar heb je zo veel opties...
Dat gaat mij nog even boven de pet.
We wachten op een breakout, en ik ben niet helemaal zeker dat we nu in een keer door alle resistances heen breken. Ook al lijkt de resistance steeds minder te worden als je kijkt naar nu openstaande deals ten opzichte van de vorige weken (geen goede metric natuurlijk, orders plaatsen of weghalen is easy).
Hm... interesting...
_MB_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:02:
Ik had dus eerst ook m'n bot met 4 SO's en een max drop van 15%. Dat werkte super. Totdat vorige week alles 25% zakte en dan ook nog een vanaf daar zijwaards ging. Alles staat nu dus met 4 SO's vast en alsnog 20 tot 3% in de min :D
Ondertussen zijn er een aantal deals afgesloten, maar meer dan de helft hangt nog. Iets meer dip kunnen opvangen lijkt me toch wel lekker. Al weer ik nog niet of mijn huidige bot er dan wel uit zou komen. Want als het 20% zakt en dan maar 5% stijgt en dan weer 10% zakt en dan weer 8% stijgt dan krijgt mijn bot de deal ook niet gesloten.

Misschien moet ik gewoon 1 bot maken van in totaal 2000 BUSD. Dan maar minder deals, maar wel mega sterke instellingen.
Het is een zeer bewuste en gecalculeerde keuze. De bot doet nu met 10 deals voor 1175 BUSD max. Daarmee hou ik geld over om én nog een grid bot te kunnen draaien én geld over te houden om een SO hier en daar bij te doen waar nodig.

De strategie er achter is om meer BUSD te vergaren waarmee ik de SO's kan verhogen en de bot beter kan maken en dan het aantal deals en de BO/SO te verhogen.
...maar dat zal waarschijnlijk nog wel even duren :)
anandus schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:10:
[...]
Ik heb een tweede 3commas-account met een BTC-bot.
Nu een AndereKoekoek voor BUSD en Remy!!! voor mijn BTC-bot.

Al zit ik nu te twijfelen om voor de ene een long en voor de ander een short bot te gebruiken.

Ik heb ook een tweede Telegram op mijn telefoon gezet (met Samsung kan dat), voor de updates van mijn andere account :P
Ik had van de week een gratis Simkaart geregeld (Lebara) zodat ik dat tweede Telegram-account kon openen.
Telegram op de computer ondersteunt ook meerdere accounts.
Kan je niet de twee accounts aan één Telegram koppelen?

Anyhow: ik moet dus eerst nog wat extra BTC harken om dat te kunnen doen.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ben.Hahlen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:18:
[...]

offtopic:
Op de PC wel, dus misschien telefoon ook?

Edit: Ja, dat kan, dus een tweede kopie van Telegram is niet nodig. Tweede telefoonnummer wel.

Heeft iemand ergens een voorbeeld-Excel of Sheet om zelf die SO-chart uit te rekenen?

[ Voor 29% gewijzigd door anandus op 16-06-2021 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Ik heb nu op m'n paper account ff zo'n deal aangemaakt op Matic/usdt. Het totaal bedrag is natuurlijk bizar, maar de gedachte/hoop is dat ondanks dat hij maar 15% mee kan zakken, dat hij onderweg altijd wel een keer 2% stijgt. Dan kom je als het meezit dus altijd wel uit de dip tijdens het zakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67GHwAvhLRW3MTUvzUAo22_H61Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4sjxt9ZCv04xTWorx8YKcUam.png?f=fotoalbum_large

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
anandus schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:21:
[...]
offtopic:
Op de PC wel, dus misschien telefoon ook?

Edit: Ja, dat kan, dus een tweede kopie van Telegram is niet nodig. Tweede telefoonnummer wel.

Heeft iemand ergens een voorbeeld-Excel of Sheet om zelf die SO-chart uit te rekenen?
Geef me even een paar minuten, dan pas ik hem even aan naar de variant die ik nu heb, maar hij staat iig hier: https://1drv.ms/x/s!At-Rf14MZ9p9k94OvnKtPDLrK7qXew?e=EccsTd
_MB_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:30:
Ik heb nu op m'n paper account ff zo'n deal aangemaakt op Matic/usdt. Het totaal bedrag is natuurlijk bizar, maar de gedachte/hoop is dat ondanks dat hij maar 15% mee kan zakken, dat hij onderweg altijd wel een keer 2% stijgt. Dan kom je als het meezit dus altijd wel uit de dip tijdens het zakken.

[Afbeelding]
Ja, de hoeveelheid is echt bizar :X
...maar als je het geld hebt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Ben.Hahlen op 16-06-2021 12:28 . Reden: Link gewijzigd ]

Blog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zappa40
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-09 17:44
Even een update van mijn gridbots en de totale profit sinds startdatum:

PairstartdatumProfit
BTC/BUSD3-6-20214,26%
BNB/BUSD7-6-20213,03%
ETH/BUSD10-6-20211,14%
TRU/BUSD15-6-20210,35%
AUDIO/BTC10-6-20210,96%
CAKE/BTC10-6-20210,00%
RLC/ETH 10-6-20212,89%
SC/BTC10-6-20210,68%
ATOM/BTC10-6-20210,00%

XVG/BUSD heb ik gestopt, en XVG verkocht. De XVG was afkomstig van een oude DCA-deal die niet gesloten werd. Met de winst van de gridbot en de stijging van de XVG heb ik dat in elk geval met winst kunnen afsluiten.
Helaas zijn er nog wel een paar andere paren die nog weinig doen (ATOM, SC, RLC, CAKE en Audio)

Percentage ETH/BUSD is trouwens omlaag gegaan, Stond gisteren op 1,79%, nu op 1,14%. Komt omdat ik het aantal gridlines en de amount per grid heb verhoogd.

Ik wil me focussen op de bovenste 3 gridbots (BTC, BNB en ETH), en eventueel nog een 4e en 5e ernaast draaien (heb nu een TRU/BUSD gridbot opgestart)
Mijn BTC/BUSD gridbot had als bovengrens 41000, is er dus afgelopen dag een paar keer er boven gelopen. Bovengrens ga ik aanpassen als de BTC prijs weer wat gedaald is. Als ik nu de bovengrens aanpas moet ik BTC bijkopen tegen nu de hoofdprijs, heb ik niet veel zin in.

Op mijn paperaccount zien TRU/BUSD (4,15% sinds start 11/6), DGB/BUSD (2,47% sinds start 11/6) en DOT/BUSD (1,97% sinds start 11/6) er goed uit.

[ Voor 4% gewijzigd door zappa40 op 16-06-2021 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
zappa40 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:55:
Even een update van mijn gridbots en de totale profit sinds startdatum:

PairstartdatumProfit
BTC/BUSD3-6-20214,26%
BNB/BUSD7-6-20213,03%
ETH/BUSD10-6-20211,14%
TRU/BUSD15-6-20210,35%
AUDIO/BTC10-6-20210,96%
CAKE/BTC10-6-20210,00%
RLC/ETH 10-6-20212,89%
SC/BTC10-6-20210,68%
ATOM/BTC10-6-20210,00%

XVG/BUSD heb ik gestopt, en XVG verkocht. De XVG was afkomstig van een oude DCA-deal die niet gesloten werd. Met de winst van de gridbot en de stijging van de XVG heb ik dat in elk geval met winst kunnen afsluiten.
Helaas zijn er nog wel een paar andere paren die nog weinig doen (ATOM, SC, RLC, CAKE en Audio)

Ik wil me focussen op de bovenste 3 gridbots (BTC, BNB en ETH), en eventueel nog een 4e en 5e ernaast draaien (heb nu een TRU/BUSD gridbot opgestart)
Mijn BTC/BUSD gridbot had als bovengrens 41000, is er dus afgelopen dag een paar keer er boven gelopen. Bovengrens ga ik aanpassen als de BTC prijs weer wat gedaald is. Als ik nu de bovengrens aanpas moet ik BTC bijkopen tegen nu de hoofdprijs, heb ik niet veel zin in.

Op mijn paperaccount zien TRU/BUSD (4,15% sinds start 11/6), DGB/BUSD (2,47% sinds start 11/6) en DOT/BUSD (1,97% sinds start 11/6) er goed uit.
Hoeveel winst heeft de XVG gemaakt in percentage? Of weet je dat niet meer?

TRU ziet er ook nog wel interessant uit, overigens.

Blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ben.Hahlen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:54:
[...]

Geef me even een paar minuten, dan pas ik hem even aan naar de variant die ik nu heb, maar hij staat iig hier: https://onedrive.live.com...&authkey=!ANx3TsaehohMD_U
Ik zie hem (nog) niet
This item might not exist or is no longer available
This item might have been deleted, expired, or you might not have permission to view it. Contact the owner of this item for more information.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zappa40
Ben.Hahlen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:58:
[...]

Hoeveel winst heeft de XVG gemaakt in percentage? Of weet je dat niet meer?

TRU ziet er ook nog wel interessant uit, overigens.
XVG/BUSd stond op 10,26% op 14/6.
Bot was gestart op 8/6 , dus 10,26% na 7 dagen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
anandus schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:03:
[...]
Ik zie hem (nog) niet

[...]
Hmmm... Interessant...
Nieuwe link: https://1drv.ms/x/s!At-Rf14MZ9p9k94OvnKtPDLrK7qXew?e=EccsTd

@bek Misschien ook handig om de startpost te updaten?
zappa40 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:03:
[...]
XVG/BUSd stond op 10,26% op 14/6.
Bot was gestart op 8/6 , dus 10,26% na 7 dagen
Thanks!

@zappa40 Laatste vraag: weet je de instellingen van je Grid nog? Hoeveel Grid Lines e.d.?

[ Voor 8% gewijzigd door Ben.Hahlen op 16-06-2021 10:20 ]

Blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeph
Ben.Hahlen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:18:
[...]

Ha! Dat wil ik wel... Maar mijn bankrekening is het daar niet mee eens ;)

[...]

Ik dacht een Gridbot op een BTC Pair. Dus bv BTC/ADA, want als het dan omhoog gaat verkoop je alle ADA voor BTC, en gaat langzaam je BTC volume omhoog.
Als het goed is.

Wat betreft Smart Trades... Ik zat daar net naar te kijken, maar die hele interface snap ik nog niet helemaal, daar moet ik nog even verder naar kijken, want daar heb je zo veel opties...
Dat gaat mij nog even boven de pet.

[...]

Hm... interesting...

[...]

Het is een zeer bewuste en gecalculeerde keuze. De bot doet nu met 10 deals voor 1175 BUSD max. Daarmee hou ik geld over om én nog een grid bot te kunnen draaien én geld over te houden om een SO hier en daar bij te doen waar nodig.

De strategie er achter is om meer BUSD te vergaren waarmee ik de SO's kan verhogen en de bot beter kan maken en dan het aantal deals en de BO/SO te verhogen.
...maar dat zal waarschijnlijk nog wel even duren :)

[...]

Anyhow: ik moet dus eerst nog wat extra BTC harken om dat te kunnen doen.
Als je al voor 3comma's betaald, is het niet nodig, maar met een tweede gratis account kun je per account in ieder geval een composite bot draaien! :P

Als je PRO hebt dan boeit dit geen zak omdat je onbeperkt composite bots kan maken (BTC/ETH/BNB/BUSD bots zou ik doen).

Overigens, neig ik er naar om een tweede Binance account te maken zodat ik mijn HODL (stake) kan splitsen van mijn BOT, ik kan door alle transacties nauwelijks terug vinden waar alles blijft :+

EDIT:
anandus schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 07:27:
Draait hier iemand eigenlijk (ook) een short bot?
Kort gedaan. Short bots op 3comma's werken precies omgekeerd van long bots. Als je dus BTC/BUSD handelt dan verkoopt de bot je BTC en probeert de bot na een daling met de verdiende BUSD weer BTC te kopen, omdat de prijs gezakt is koopt de bot meer BTC terug dan je eerder verkocht en dit is winst.

Als je een bot maakt en je kiest short dan worden alle starting conditions meteen aangepast naar short opties je wil dit vast nog wel tweaken maar de opzet wordt al gegeven.

[ Voor 15% gewijzigd door Zeph op 16-06-2021 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_
Zeph schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:59:
[...]

Als je al voor 3comma's betaald, is het niet nodig, maar met een tweede gratis account kun je per account in ieder geval een composite bot draaien! :P

Als je PRO hebt dan boeit dit geen zak omdat je onbeperkt composite bots kan maken (BTC/ETH/BNB/BUSD bots zou ik doen).

Overigens, neig ik er naar om een tweede Binance account te maken zodat ik mijn HODL (stake) kan splitsen van mijn BOT, ik kan door alle transacties nauwelijks terug vinden waar alles blijft :+
Ik heb mijn HODL account op Bitvavo. Mooi nederlands en veel makkelijker om eventueel geld terug te boeken naar m'n rekening.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 14:55
Hier is het nog wel even zwemmen met red bags en de markt heeft moeite om de orders te sluiten. Ik heb dan ook geen afgeronde deal meer sinds afgelopen 10 dagen :X :z

BCH/BTC -11%
LTC/BTC -8%
LINK/BTC -23%
BADGER/BTC -25%
XLM/BTC -22%
ZEN/BTC -27%
RAMP/BTC -42%
YFI/BTC -31%
SRM/BTC -40%

Alle deals hebben de 5 SO uiteraard gehit en staan voorlopig nog wel stil. De meeste moeten zich nog flink corrigeren willen ze gesloten worden en tot die tijd kan de bot ook geen nieuwe deals meer aanmaken. Ik zou hier en daar nog een SO kunnen toevoegen maar ik denk dat ik dit ritje voorlopig maar moet uitzitten en hopen op het beste. Het is nog niet verloren als je het niet verkocht heb :+

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
Salv schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:12:
Hier is het nog wel even zwemmen met red bags en de markt heeft moeite om de orders te sluiten. Ik heb dan ook geen afgeronde deal meer sinds afgelopen 10 dagen :X :z

BCH/BTC -11%
LTC/BTC -8%
LINK/BTC -23%
BADGER/BTC -25%
XLM/BTC -22%
ZEN/BTC -27%
RAMP/BTC -42%
YFI/BTC -31%
SRM/BTC -40%

Alle deals hebben de 5 SO uiteraard gehit en staan voorlopig nog wel stil. De meeste moeten zich nog flink corrigeren willen ze gesloten worden en tot die tijd kan de bot ook geen nieuwe deals meer aanmaken. Ik zou hier en daar nog een SO kunnen toevoegen maar ik denk dat ik dit ritje voorlopig maar moet uitzitten en hopen op het beste. Het is nog niet verloren als je het niet verkocht heb :+
als je er wil closen zou ik wel 1 coin (die het minste in de min staat) extra SO's geven niet verdelen anders sluiten ze alsnog niet, zo kun je ze 1 voor 1 sluiten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 16:51
Salv schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:12:

BCH/BTC -11%
LTC/BTC -8%
LINK/BTC -23%
BADGER/BTC -25%
XLM/BTC -22%
ZEN/BTC -27%
RAMP/BTC -42%
YFI/BTC -31%
SRM/BTC -40%

Pfff dat is inderdaad nogal wat, ik probeer met beetje TA in te schatten welke gaat stijgen of dicht in de buurt zitten en dan per deal aanpakken met 1 voor 1 SO ophogen of funds toevoegen en als die dan sluit met de vrijgekomen cash de volgende aanpakken, zo heb ik nagenoeg alle crashes weten te sluiten op 2 deals met doge na, die zijn nu aan de beurt.
Heb ook met de deal die ik wil sluiten de TP naar 0,3 gezet dat helpt ook weer een beetje met koers omlaag brengen.
https://onepercent.blog/2...ommas-crypto-trading-bot/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 22:40

watercoolertje

Untertitel

@Petertje750 Net ff getest maar USDT/BUSD heeft geen fee, dus elke procent/promille is gewoon 'winst' (of verlies natuurlijk).

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zappa40
@zappa40 Laatste vraag: weet je de instellingen van je Grid nog? Hoeveel Grid Lines e.d.?
de gridbot heb ik niet meer, maar volgens mij waren dit de instellingen:

aantal gridlines : 12
quantity per grid: 450 XVG

Ondergrens: 0,02711
Bovengrens: 0,03278

Daarmee had ik een ruimte tussen de grids: 0,00050

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024
@Ben.Hahlen Done. De nieuwe link heeft de oude vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
zappa40 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:08:
[...]
de gridbot heb ik niet meer, maar volgens mij waren dit de instellingen:

aantal gridlines : 12
quantity per grid: 450 XVG

Ondergrens: 0,02711
Bovengrens: 0,03278

Daarmee had ik een ruimte tussen de grids: 0,00050
Hmmm...
Ik heb nu:
Upper: 0.035
Lower: 0.025
Grid Quantity: 70
Volume per Grid: 450

= Grid Width: 0.41% ~ 0.57%

Met jouw instellingen geëxtrapoleerd kom ik op:
Upper: 0.035
Lower: 0.025
Grid Quantity: 24
Volume per Grid: 450

= Grid Width: 1.24% ~ 1.70%

De vraag is: wat is beter? :')
Mijn redenatie was: meer grids betekent meer buys/sells == meer profit.

...maar daar kan ik uiteraard ook helemaal naast zitten... :+

Blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_
Kan iemand dit verklaren?
Dit lijkt beter te werken dan mijn huidige instellingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ePyWNajCK9VZU1F4hgdA8APlqg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KUbFX5QeJtXRqJtXNJhze101.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OpKhIyhTqnbif6-68rlnVgFnMCo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5NMODoCLrHLGlWd85i3AUHxU.png?f=fotoalbum_large

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
_MB_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:39:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb iets meer informatie nodig? Hoe werkt het beter?

Ik kan mij voorstellen dat als je alleen naar de $ kijkt dat een bot die sneller heel veel kleine beetjes $ toevoegt meer deals sluit met een hoger $ waarde waardoor er dus een grotere $ winst ontstaat?

Edit:

Ik heb een soort gelijke bot op mijn paper draaien, als die een deal sluit na 30 SO's dan zit er veel in, maar als de deals hangen dan hangen ze ook. De SO's komen met dergelijke settings te laat en bieden weinig tot geen vooruitzicht op een snelle close. Omdat ze het verschil niet wegdrukken. 8% of meer loop je gewoon niet snel in tenzij de markt omslaat of er een pump is oid. 2-3% dat kan redelijkere wijs zo gebeuren. Lager is hierin altijd beter.

Die SHIB deal van mij, is dus geclosed omdat SHIB op coinbase gelist is en daardoor een mega pump kreeg. Dat soort geluk moet je hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door Zeph op 16-06-2021 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Zeph schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:45:
[...]

Ik heb iets meer informatie nodig? Hoe werkt het beter?

Ik kan mij voorstellen dat als je alleen naar de $ kijkt dat een bot die sneller heel veel kleine beetjes $ toevoegt meer deals sluit met een hoger $ waarde waardoor er dus een grotere $ winst ontstaat?
De Required change, % is uiteindelijk een stuk lager dan als ik groter stappen maak. De Required change, % gaat ook omlaag aan einde. Alleen het eerste stuk is het Required change, % iets minder gunstig dan bij m'n huidige bot.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
_MB_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:39:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Da fuq?

Waar @Zeph ook al een beetje naar neigt: ik denk dat het komt omdat de Step Scale op 0,91 staat.
Daardoor wordt elke stap tussen de SO kleiner.
Je begint dus met een 3% deviation tussen BO en SO, maar tussen SO 24 en 25 zit nog maar 0,3120%.

Je volume gaat wel omhoog, dus je pompt er meer in tegen een lagere prijs, waardoor je Req Change % omlaag gaat.

Waar heb je deze gevonden? Heb je dit al getest?

Blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_
Ben.Hahlen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:50:
[...]

Waar heb je deze gevonden? Heb je dit al getest?
Ik zit gewoon wat te klooien met de instellingen. Heb dit nog niet geprobeerd.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
_MB_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:51:
[...]

Ik zit gewoon wat te klooien met de instellingen. Heb dit nog niet geprobeerd.
Er zit overigens ook een soort "flippening" in.
En wel bij SO16.
Tussen SO15 en SO16 gaat de Req Change % omhoog, maar tussen SO16 en SO17 gaat ie omlaag.

Blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_
Ben.Hahlen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:51:
[...]

Er zit overigens ook een soort "flippening" in.
En wel bij SO16.
Tussen SO15 en SO16 gaat de Req Change % omhoog, maar tussen SO16 en SO17 gaat ie omlaag.
Even niet op het totaalbedrag gelet, maar hoe meer SO's hoe harder het zakt.
(dit is met iets extremere getallen). (1.05 en 0.90)
Edit: wacht. Dit is niet eerlijk natuurlijk, door het totaal bedrag dat zo hoog is :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxGhfK9uHnwfgYz814V9WT9Nrlg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vquNVfLmhhl8TTJ8XJnP0crn.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door _MB_ op 16-06-2021 16:57 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
Ik draai nu dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1JlKe20-aa6kOEHIzjhbyXnKgJM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nuSoNBPtHmeLSiucRzxJLRRH.png?f=fotoalbum_large

Het wachten tot een munt vergenoeg gezakt is voor een SO, is wel irritant. Ik heb het gevoel dat deals hierdoor soms wat langer openstaan dan handig is. Vooral in de "zijwaartse" markt van dit moment.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:56
Remy!!!! schreef op maandag 14 juni 2021 @ 20:38:
[...]

En het is weer tijd voor een update, wel 1 van de laatste updates aangezien m'n Pro abo nog 3 dagen actief is. Dus geniet ervan nu het nog kan! :+

- Bakker - BTC Aggressive - 24-05-2021 - Active deals reserve 143.1 $ (0.00358264 BTC)
- Bakker - BTC Moderate - 24-05-2021 - Active deals reserve 1.46 $ (0.00003670 BTC)
- Bakker - BTC Defensive - 24-05-2021 - Active deals reserve 34.91 $ (0.00087400 BTC)
- Bakker - BTC Conservative - 24-05-2021 - Active deals reserve 20.42 $ (0.00051125 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 108.55 $ (0.00271540 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 167.83 $ (0.00419798 BTC)
- Ben.Hahlen - 24-5-2021 - Active deals reserve 422.98 $ (0.01058298 BTC)
- marcello14 - 24-5-2021 - Active deals reserve 244.04 $ (0.00610605 BTC)
- Redcoil - 24-5-2021 - ETH - Active deals reserve 31.8 $ (0.01243619 ETH)
- Remy!!!! - 24-5-2021 - Active deals reserve 299.12 $ (0.00748492 BTC)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 263.67 $ (0.00659349 BTC)
- Ben.Hahlen - 26-5-2021 - Active deals reserve 319.22 $ (0.00798282 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3%TTP Active deals reserve 13.52 $ (0.00033796 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3% - Active deals reserve 10.34 $ (0.00025846 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3%TTP - Active deals reserve 357.95 $ (0.00894426 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3% - Active deals reserve 0.05 $ (0.00000134 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2%TTP Active deals reserve 8.44 $ (0.00021097 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2% - Active deals reserve 101.26 $ (0.00253146 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2%TTP - Active deals reserve 0.04 $ (0.00000106 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2% - Active deals reserve 0.04 $ (0.00000114 BTC)
- Ben.Hahlen - 01-06-2021 - Active deals reserve 513.06 $ (0.01282148 BTC)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BUSD - Active deals reserve 268.79 $ (268.79346542 BUSD)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BTC - Active deals reserve 322.89 $ (0.00806797 BTC)
- Remy!!!! - 09-06-2021 - 10 SO's - Active deals reserve 25.63 $ (25.63222917 BUSD)
- Remy!!!! - 08-06-2021 - 20 SO's - Active deals reserve 23.55 $ (23.55086005 BUSD)

[Afbeelding]
En toen waren we alweer aangekomen bij de laatste update ;w
Morgen zal m'n Pro abo verlopen (geen idee hoe laat) maar ik laat de paper bots aan, en ze zijn voorlopig nog via de url's te benaderen, maar ik weet niet voor hoe lang.
Today Profit: 0.48 $
Total: 2506.49 $
Active deals: 139
Active deals reserve: 4216.51 $

NameCompleted dealsCompleted deals profitActive deals reserve Max amount for bot usage (Based on current rate)
Bakker - BTC Aggressive - 24-05-202195 $111.82  (+0.00285147 BTC)$174.15  (0.00444078 BTC)0.0401914 BTC
Bakker - BTC Moderate - 24-05-202136
$50.43
(+0.00128959 BTC)
$0
(0.00000000 BTC)
0.0401829 BTC
Bakker - BTC Defensive - 24-05-2021 20 $25.22
(+0.00064191 BTC) 
$37.93
(0.00096524 BTC) 
0.0402001 BTC 
Bakker - BTC Conservative - 24-05-2021 $10.76
(+0.00027438 BTC) 
$25.68
(0.00065445 BTC) 
0.0401817 BTC 
Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 291 $210.06
(+0.00535450 BTC) 
$128.83
(0.00328389 BTC) 
0.3202579 BTC 
Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 240 $186.50
(+0.00475069 BTC)
$211.86
(0.00539646 BTC) 
0.3201895 BTC 
Ben.Hahlen - 24-5-2021 265 $199.04
(+0.00506986 BTC)
$416.61
(0.01061181 BTC)
0.3202629 BTC 
marcello14 - 24-5-2021 245 $215.99
(+0.00550083 BTC)
$260.5
(0.00663436 BTC) 
0.0507252 BTC 
Redcoil - 24-5-2021 - ETH 183 $81.63
(+0.00207782 BTC)
$18.02
(0.00735158 ETH) 
4.8025526 ETH 
Remy!!!! - 24-5-2021 173 $239.29
(+0.00608457 BTC)
$331.2
(0.00842180 BTC)
0.0579926 BTC
Ben.Hahlen - 25-5-2021 267 $179.81
(+0.00457410 BTC)
$310.12
(0.00788900 BTC)
0.3205532 BTC 
Ben.Hahlen - 26-5-2021114$182.44
(+0.00464260 BTC)
$341.3
(0.00868479 BTC)
0.0687217 BTC
Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3%TTP4$7.01
(+0.00017860 BTC)
$20.89
(0.00053202 BTC)
0.04757884 BTC
Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3%6$9.10
(+0.00023182 BTC)
$17.8
(0.00045327 BTC)
0.04758021 BTC
Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3%TTP3$15.39
(+0.00039218 BTC)
$408.36
(0.01040350 BTC)
0.04752781 BTC
Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3%3$24.49
(+0.00062442 BTC)
$0.03
(0.00000101 BTC)
0.04752218 BTC
Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2%TTP9$15.54
(+0.00039605 BTC)
$12.41
(0.00031647 BTC)
0.0475931 BTC
Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2%5$8.82(+0.00022553 BTC)$122.24
(0.00312318 BTC)
0.0475931 BTC
Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2%TTP2$8.25
(+0.00021092 BTC)
$0.02
(0.00000073 BTC)
0.04753211 BTC
Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2%3$10.73
(+0.00027417 BTC)
$0.03
(0.00000081 BTC)
0.04751879 BTC
Ben.Hahlen - 01-06-202144$79.65
(+0.00203471 BTC)
$563.83
(0.01440326 BTC)
0.1124912 BTC
AndereKoekoek - 30-05-2021 - BUSD340$337.02
(+0.00860408 BTC)
$325.76
(325.76029962 BUSD)
2030 BUSD
AndereKoekoek - 30-05-2021 - BTC114$93.02
(+0.00237529 BTC)
$336.57
(0.00859374 BTC)
0.0582348 BTC
Remy!!!! - 09-06-2021 - 10 SO's95$57.80
(+0.00147632 BTC)
$82.11
(82.11174580 BUSD)
2516 BUSD
Remy!!!! - 08-06-2021 - 20 SO's226$149.26
(+0.00380849 BTC)
$77.25
(77.25635807 BUSD)
2531 BUSD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aXbswMh5TEbmAgPLi1UmqR-IYXk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/DSoYgZwghAKpWVjzXUMsjJOQ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dwBDBmcst6CDKwyFVwBriSdoKPs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/4lbp0QtS0ZyNEQNIKqZ2SFfj.png?f=fotoalbum_tile

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
_MB_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:56:
[...]
Even niet op het totaalbedrag gelet, maar hoe meer SO's hoe harder het zakt.
(dit is met iets extremere getallen). (1.05 en 0.90)
Edit: wacht. Dit is niet eerlijk natuurlijk, door het totaal bedrag dat zo hoog is :D

[Afbeelding]
Vanaf SO33 t/m SO60 zit je ook in de 29% range, dus dan heb je er HEEL VEEL achter elkaar.

Denk dat het niet helemaal sustainable is :)

Blog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _MB_
Ben.Hahlen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:59:
[...]

Vanaf SO33 t/m SO60 zit je ook in de 29% range, dus dan heb je er HEEL VEEL achter elkaar.

Denk dat het niet helemaal sustainable is :)
Nee idd. Maar het effect is wel grappig. Deze is ook wel heel extreem, voordeel is wel dat je op deze manier veel sneller je SO's raakt en dat de TP continue blijft zakken en je dus niet zoals Zeph zegt, blijft wachten totdat hij je SO raakt. Nadeel met zoveel SO's is dat het snel onbetaalbaar wordt

Edit2: Ik heb even een versie van deze in m'n paper account gemaakt. Kijken wat het doet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6EfHQ__7J7pm73zeyumWpC8H-Ao=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wLsqYzPffdCEPmeYVpDsli1p.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door _MB_ op 16-06-2021 17:26 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Remy!!!! schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:58:
[...]

Morgen zal m'n Pro abo verlopen (geen idee hoe laat) maar ik laat de paper bots aan, en ze zijn voorlopig nog via de url's te benaderen, maar ik weet niet voor hoe lang.

NameCompleted dealsCompleted deals profitActive deals reserve Max amount for bot usage (Based on current rate)
Bakker - BTC Aggressive - 24-05-202195 $111.82  (+0.00285147 BTC)$174.15  (0.00444078 BTC)0.0401914 BTC
$50.43
(+0.00128959 BTC)
$0
(0.00000000 BTC)
0.0401829 BTC
(+0.00064191 BTC) 
$37.93
(0.00096524 BTC) 
0.0402001 BTC 
(+0.00027438 BTC) 
$25.68
(0.00065445 BTC) 
0.0401817 BTC 
(+0.00535450 BTC) 
$128.83
(0.00328389 BTC) 
0.3202579 BTC 
(+0.00475069 BTC)
$211.86
(0.00539646 BTC) 
0.3201895 BTC 
(+0.00506986 BTC)
$416.61
(0.01061181 BTC)
0.3202629 BTC 
(+0.00550083 BTC)
$260.5
(0.00663436 BTC) 
0.0507252 BTC 
(+0.00207782 BTC)
$18.02
(0.00735158 ETH) 
4.8025526 ETH 
(+0.00608457 BTC)
$331.2
(0.00842180 BTC)
0.0579926 BTC
(+0.00457410 BTC)
$310.12
(0.00788900 BTC)
0.3205532 BTC 
(+0.00464260 BTC)
$341.3
(0.00868479 BTC)
0.0687217 BTC
(+0.00017860 BTC)
$20.89
(0.00053202 BTC)
0.04757884 BTC
(+0.00023182 BTC)
$17.8
(0.00045327 BTC)
0.04758021 BTC
(+0.00039218 BTC)
$408.36
(0.01040350 BTC)
0.04752781 BTC
(+0.00062442 BTC)
$0.03
(0.00000101 BTC)
0.04752218 BTC
(+0.00039605 BTC)
$12.41
(0.00031647 BTC)
0.0475931 BTC
(0.00312318 BTC)
0.0475931 BTC
(+0.00021092 BTC)
$0.02
(0.00000073 BTC)
0.04753211 BTC
(+0.00027417 BTC)
$0.03
(0.00000081 BTC)
0.04751879 BTC
(+0.00203471 BTC)
$563.83
(0.01440326 BTC)
0.1124912 BTC
(+0.00860408 BTC)
$325.76
(325.76029962 BUSD)
2030 BUSD
(+0.00237529 BTC)
$336.57
(0.00859374 BTC)
0.0582348 BTC
(+0.00147632 BTC)
$82.11
(82.11174580 BUSD)
2516 BUSD
(+0.00380849 BTC)
$77.25
(77.25635807 BUSD)
2531 BUSD

[Afbeelding][Afbeelding]
Dank voor alle updates! _/-\o_
...en fijn dat je in je laatste update er eindelijk een tabel van maakt ;) :+ :+

...iedereen aan de @AndereKoekoek BUSD bot dus?

Blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
Ben.Hahlen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:06:
[...]

...en fijn dat je in je laatste update er eindelijk een tabel van maakt ;) :+ :+

Danku!
Hahahaha ja nou dat was nogal een k*tklus...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
[...]

$50.43
(+0.00128959 BTC)
$0
(0.00000000 BTC)
0.0401829 BTC
(+0.00064191 BTC) 
$37.93
(0.00096524 BTC) 
0.0402001 BTC 
(+0.00027438 BTC) 
$25.68
(0.00065445 BTC) 
0.0401817 BTC 
(+0.00535450 BTC) 
$128.83
(0.00328389 BTC) 
0.3202579 BTC 
(+0.00475069 BTC)
$211.86
(0.00539646 BTC) 
0.3201895 BTC 
(+0.00506986 BTC)
$416.61
(0.01061181 BTC)
0.3202629 BTC 
(+0.00550083 BTC)
$260.5
(0.00663436 BTC) 
0.0507252 BTC 
(+0.00207782 BTC)
$18.02
(0.00735158 ETH) 
4.8025526 ETH 
(+0.00608457 BTC)
$331.2
(0.00842180 BTC)
0.0579926 BTC
(+0.00457410 BTC)
$310.12
(0.00788900 BTC)
0.3205532 BTC 
(+0.00464260 BTC)
$341.3
(0.00868479 BTC)
0.0687217 BTC
(+0.00017860 BTC)
$20.89
(0.00053202 BTC)
0.04757884 BTC
(+0.00023182 BTC)
$17.8
(0.00045327 BTC)
0.04758021 BTC
(+0.00039218 BTC)
$408.36
(0.01040350 BTC)
0.04752781 BTC
(+0.00062442 BTC)
$0.03
(0.00000101 BTC)
0.04752218 BTC
(+0.00039605 BTC)
$12.41
(0.00031647 BTC)
0.0475931 BTC
(0.00312318 BTC)
0.0475931 BTC
(+0.00021092 BTC)
$0.02
(0.00000073 BTC)
0.04753211 BTC
(+0.00027417 BTC)
$0.03
(0.00000081 BTC)
0.04751879 BTC
(+0.00203471 BTC)
$563.83
(0.01440326 BTC)
0.1124912 BTC
(+0.00860408 BTC)
$325.76
(325.76029962 BUSD)
2030 BUSD
(+0.00237529 BTC)
$336.57
(0.00859374 BTC)
0.0582348 BTC
(+0.00147632 BTC)
$82.11
(82.11174580 BUSD)
2516 BUSD
(+0.00380849 BTC)
$77.25
(77.25635807 BUSD)
2531 BUSD

[Afbeelding][Afbeelding]
Heel erg bedankt, @Remy!!!!!

Hoe wordt zo'n rating eigenlijk bepaald?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
Geen flauw idee! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeph
Interessante info @Remy!!!! vooral die 3cstats toevoeging. Dank hiervoor!

Als je kijkt naar "Average SO" en het aantal deals die alle SO's getriggerd hebben. Een deel hiervan heeft ook te maken met de start momenten van de bots. Ik ga het straks even wat verder bestuderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zeph schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:29:
Interessante info @Remy!!!! vooral die 3cstats toevoeging. Dank hiervoor!

Als je kijkt naar "Average SO" en het aantal deals die alle SO's getriggerd hebben. Een deel hiervan heeft ook te maken met de start momenten van de bots. Ik ga het straks even wat verder bestuderen :P
To the science mobile!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ben.Hahlen schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:06:
[...]

Als je profit - active reserve doet dan zijn er andere bots die het beter doen. Active reserve is gewoon verlies waar je jezelf nog niet bij neer hebt gelegd. Zeker als het 330$ is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
[...]

$50.43
(+0.00128959 BTC)
$0
(0.00000000 BTC)
0.0401829 BTC
(+0.00064191 BTC) 
$37.93
(0.00096524 BTC) 
0.0402001 BTC 
(+0.00027438 BTC) 
$25.68
(0.00065445 BTC) 
0.0401817 BTC 
(+0.00535450 BTC) 
$128.83
(0.00328389 BTC) 
0.3202579 BTC 
(+0.00475069 BTC)
$211.86
(0.00539646 BTC) 
0.3201895 BTC 
(+0.00506986 BTC)
$416.61
(0.01061181 BTC)
0.3202629 BTC 
(+0.00550083 BTC)
$260.5
(0.00663436 BTC) 
0.0507252 BTC 
(+0.00207782 BTC)
$18.02
(0.00735158 ETH) 
4.8025526 ETH 
(+0.00608457 BTC)
$331.2
(0.00842180 BTC)
0.0579926 BTC
(+0.00457410 BTC)
$310.12
(0.00788900 BTC)
0.3205532 BTC 
(+0.00464260 BTC)
$341.3
(0.00868479 BTC)
0.0687217 BTC
(+0.00017860 BTC)
$20.89
(0.00053202 BTC)
0.04757884 BTC
(+0.00023182 BTC)
$17.8
(0.00045327 BTC)
0.04758021 BTC
(+0.00039218 BTC)
$408.36
(0.01040350 BTC)
0.04752781 BTC
(+0.00062442 BTC)
$0.03
(0.00000101 BTC)
0.04752218 BTC
(+0.00039605 BTC)
$12.41
(0.00031647 BTC)
0.0475931 BTC
(0.00312318 BTC)
0.0475931 BTC
(+0.00021092 BTC)
$0.02
(0.00000073 BTC)
0.04753211 BTC
(+0.00027417 BTC)
$0.03
(0.00000081 BTC)
0.04751879 BTC
(+0.00203471 BTC)
$563.83
(0.01440326 BTC)
0.1124912 BTC
(+0.00860408 BTC)
$325.76
(325.76029962 BUSD)
2030 BUSD
(+0.00237529 BTC)
$336.57
(0.00859374 BTC)
0.0582348 BTC
(+0.00147632 BTC)
$82.11
(82.11174580 BUSD)
2516 BUSD
(+0.00380849 BTC)
$77.25
(77.25635807 BUSD)
2531 BUSD

[Afbeelding][Afbeelding]
Thx @Remy!!!!
Maar wat kunnen we hier nu uit concluderen?
Dat eigenlijk het allen de Bakker moderate bot kunt draaien voor een zorgeloze 3-weekse vakantie in de rimboe?

[ Voor 100% gewijzigd door Blender_01 op 16-06-2021 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcello14
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-09 15:44
[...]

$50.43
(+0.00128959 BTC)
$0
(0.00000000 BTC)
0.0401829 BTC
(+0.00064191 BTC) 
$37.93
(0.00096524 BTC) 
0.0402001 BTC 
(+0.00027438 BTC) 
$25.68
(0.00065445 BTC) 
0.0401817 BTC 
(+0.00535450 BTC) 
$128.83
(0.00328389 BTC) 
0.3202579 BTC 
(+0.00475069 BTC)
$211.86
(0.00539646 BTC) 
0.3201895 BTC 
(+0.00506986 BTC)
$416.61
(0.01061181 BTC)
0.3202629 BTC 
(+0.00550083 BTC)
$260.5
(0.00663436 BTC) 
0.0507252 BTC 
(+0.00207782 BTC)
$18.02
(0.00735158 ETH) 
4.8025526 ETH 
(+0.00608457 BTC)
$331.2
(0.00842180 BTC)
0.0579926 BTC
(+0.00457410 BTC)
$310.12
(0.00788900 BTC)
0.3205532 BTC 
(+0.00464260 BTC)
$341.3
(0.00868479 BTC)
0.0687217 BTC
(+0.00017860 BTC)
$20.89
(0.00053202 BTC)
0.04757884 BTC
(+0.00023182 BTC)
$17.8
(0.00045327 BTC)
0.04758021 BTC
(+0.00039218 BTC)
$408.36
(0.01040350 BTC)
0.04752781 BTC
(+0.00062442 BTC)
$0.03
(0.00000101 BTC)
0.04752218 BTC
(+0.00039605 BTC)
$12.41
(0.00031647 BTC)
0.0475931 BTC
(0.00312318 BTC)
0.0475931 BTC
(+0.00021092 BTC)
$0.02
(0.00000073 BTC)
0.04753211 BTC
(+0.00027417 BTC)
$0.03
(0.00000081 BTC)
0.04751879 BTC
(+0.00203471 BTC)
$563.83
(0.01440326 BTC)
0.1124912 BTC
(+0.00860408 BTC)
$325.76
(325.76029962 BUSD)
2030 BUSD
(+0.00237529 BTC)
$336.57
(0.00859374 BTC)
0.0582348 BTC
(+0.00147632 BTC)
$82.11
(82.11174580 BUSD)
2516 BUSD
(+0.00380849 BTC)
$77.25
(77.25635807 BUSD)
2531 BUSD

[Afbeelding][Afbeelding]
@Remy!!!! Dank voor het opzetten van alle bots in de papertrading en @Amargedon voor het bijhouden van de grafieken. Supertof dat jullie dit gedaan hebben en heel leerzaam geweest _/-\o_

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
AndereKoekoek schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:55:
[...]

Als je profit - active reserve doet dan zijn er andere bots die het beter doen. Active reserve is gewoon verlies waar je jezelf nog niet bij neer hebt gelegd. Zeker als het 330$ is :')
Even een dingetje gemaakt met winst minus active deals

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dgj3vHLd_BlM2Ft5D4X7rimQIAk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5RNSIIyYcIcZhwJyJEeKqxly.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tafkar
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-02-2024

Tafkar

3600 Wp

_MB_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:03:
[...]

Nee idd. Maar het effect is wel grappig. Deze is ook wel heel extreem, voordeel is wel dat je op deze manier veel sneller je SO's raakt en dat de TP continue blijft zakken en je dus niet zoals Zeph zegt, blijft wachten totdat hij je SO raakt. Nadeel met zoveel SO's is dat het snel onbetaalbaar wordt

Edit2: Ik heb even een versie van deze in m'n paper account gemaakt. Kijken wat het doet.
[Afbeelding]
Heb zoiets gelijk geprobeerd, maar grote nadeel is dat de deviation steeds dichter bij elkaar komt te liggen. Bij een grote dip heb je kans dat SO 5 t/m 15 heel snel na elkaar worden getriggerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tafkar
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-02-2024

Tafkar

3600 Wp

Ben nu deze 2 bots aan het testen. Verschil zit hem vooral in de hoeveelheid deviation ik wil afdekken en hoeveel geld ik daar voor wil reserveren. Ik probeer vooral de Safety order volume scale hoog te houden om de required change laag te houden.

Ook deze bots zullen vast komen te zitten bij een grote dip, zorg dus voor extra funds!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vkh87I7afAcMw9xQnOtluGcvjmU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ji9KcHYLIk3VA4fkELmLnfvv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tNFkFUO11tBIq_n8UV3UhtG7mOc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B78fUuJKbBCZyoKiPW4APUL4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
Blender_01 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:27:
[...]

Thx @Remy!!!!
Maar wat kunnen we hier nu uit concluderen?
Dat eigenlijk het allen de Bakker moderate bot kunt draaien voor een zorgeloze 3-weekse vakantie in de rimboe?
Zoals de post hieronder mooi weergeeft, Bakker moderate is inderdaad een veilig optie samen met die van @Redcoil en @Amargedon. Mijn 20 SO bot die op de 2e plek staat draait een heel stuk minder lang dan de hiervoor genoemde, dus dat is geen eerlijke vergelijking.
anandus schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:25:
[...]
Even een dingetje gemaakt met winst minus active deals

[Afbeelding]
Thnx! Wou ik nog doen, maar helemaal vergeten, en achteraf toevoegen aan een tabel op tweakers is een ramp, of als iemand nog een handige methode heeft hoor ik het graag!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nummer vijf van beneden staat niet goed, is beetje misgegaan met copy-pasten.

Ik wilde ook nog profit per ingelegde dollar berekenen (bijv die van @Amargedon heeft 8 keer zoveel funds als Bakker moderate), maar het was bedtijd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
Ik zal morgen eens wat in elkaar smurfen, maar dan zet ik het wel in een excel/google document en niet in een html tabel :')

[ Voor 4% gewijzigd door Remy!!!! op 16-06-2021 23:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Even een quick&dirty, gesorteerd op profit op basis van inleg:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QSa0Q0wxmDJXks8eOL8Rzqjlj0g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fERkFJmiMzjC2pfx91gC8kzw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 17-06-2021 08:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
anandus schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 07:27:
Draait hier iemand eigenlijk (ook) een short bot?
Ik heb een eth shitcoin short bot, waar ik shitcoins inzet nadat die enrom gepompt zijn. Het is wel een beetje micromanagen, maar werkt goed. Gister nog 7% op DEXE gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
anandus schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:19:
[Afbeelding]
Vindt je het goed als ik deze in de 3Commas Telegram groep deel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Remy!!!! schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:38:
[...]

Vindt je het goed als ik deze in de 3Commas Telegram groep deel?
Sure.

Hier is de Excel-sheet, heb leeftijd van de bots ook toegevoegd:
https://onedrive.live.com...&authkey=!AAbZVDytQzp8bjY

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
AndereKoekoek schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:55:
[...]
Nee, nee... Active Reserve is geld dat nog hard aan het werk voor je is om er winst van te maken! 8)
[Afbeelding]
Ik zie het al: als je geld wilt verliezen, haal je bij mij je adviezen! :+

Mijn BUSD/XVG Grid draait nu ongeveer een dag en heeft nu dit behaald:
+6.83765550 BUSD (0.73%)
Even een weekje laten draaien, kijken hoe dat gaat en dan misschien de grid wat aanpassen.

Mijn BUSD bot heeft gisteren $6.51 gedaan en staat voor vandaag op $4.68.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zappa40
[Afbeelding]
voorlopige conclusie die ik er uit trek, is dat ik beter met gridbots kan blijven draaien dan met een DCA bot.
Met mijn BTC/BUSD bot haal ik ook 0,3% per dag.
Deze draait sinds 03-06, dus ben benieuwd of het ook zo in de toekomst blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik had nog een klein testje gedaan met een nieuwe account gedurende de drie dagen trial.
Drie bots, ULT-30-49, RSI7-30-40, BB1-30.
TTP: 1.0%(0.1%), BO: 10.0 BUSD, SO: 10.0 BUSD, OS: 1.2, SS: 2.0, MAD: 10, SOS: 2.0, MSTC: 4, SDSP: 1

bot/profit/active deals:
ULT/8.54/23.58
RSI/9.61/6.97
BB/8.56/7.52

Dat RSI is ook wel interessant

Edit:
Ook lijken mijn bots/paper account door te draaien, zelfs nu de subscription afgelopen is

[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 17-06-2021 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amargedon
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:59
Ik ben druk, zal ergens voor het weekend nog wel even een update van de grafiek plaatsen.

Mooi overzicht verder van de resultaten per bot. Moet eerlijk zeggen...Grid bot doet het bij mij momenteel beter dan de dca ook. De BCH blijft de afgelopen dagen ook mooi binnen het grid dus weinig onderhoud aan hoeven te doen. Toch wat verlies verminderen op de oude deals, en daarnaast zorgt de dca voor wat kleine inkomsten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 11:39

Redcoil

Polyinterpretabel

Is bij meer mensen 3Comma's uit de lucht? Is niet zo best voor de Grid bots iig. :p

Edit: zie nu een melding in beeld dat ze ermee bezig zijn. Komt wel goed dus.

[ Voor 32% gewijzigd door Redcoil op 17-06-2021 11:06 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Petertje750
Leuk filmpje over 3commas bot backtesting, kan je met afgelopen tijd je bot testen met SO en omzet samen met tradeview.
vooral de periode van de laatste maand is denk ik wel interessant met alle BTC crashes voor de SO configuratie..
YouTube: Backtesting for 3Commas DCA bot strategy - Tiny DOGE bot, Part 2

[ Voor 4% gewijzigd door Petertje750 op 17-06-2021 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-09 06:50
Redcoil schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:05:
Is bij meer mensen 3Comma's uit de lucht? Is niet zo best voor de Grid bots iig. :p

Edit: zie nu een melding in beeld dat ze ermee bezig zijn. Komt wel goed dus.
Hier ook even down. Nu terug up and running :)

zelf probeer hier ik wat te testen met een paper account.

Ondertussen heb ik een 50€ op binance staan. Veel te weinig om degelijk te kunnen traden natuurlijk.

Iemand een idee wat voor settings hier wat leven in kunnen brengen. Het is meer voor de leuk momenteel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Zeg... Hebben we eigenlijk al een soort van consensus wat nu de "beste" start condition lijkt te zijn?
Ik draai nu op ULT-15-42, maar zie ook nog steeds ULT-30-49 voorbijkomen.

@Amargedon Jouw "trucje" (toch, die was toch van jou?) van de trailing aan te zetten op 0.05 lijkt voor mij redelijk goed te werken. Heb mijn TTP op 1.55 staan, want wil ~1.5% halen.

Blog

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Petertje750 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:06:
Leuk filpmje over 3commas bot backtesting, kan je met afgelopen tijd je bot testen met SO en omzet samen met tradeview.
vooral de periode van de laatste maand is denk ik wel interessant met alle BTC crashes voor de SO configuratie..
YouTube: Backtesting for 3Commas DCA bot strategy - Tiny DOGE bot, Part 2
Dat backtesting is interessant, zeg. Jammer dat-ie beperkt is in de startcondities die je kan kiezen.

Even de TLDW:
Ga naar tradingview.com, chart, dan op indicators en zoek naar backtesting 3commas DCA bot

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 17-06-2021 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Dat backtesten is zeker interessant! Vanavond maar eens goed naar kijken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Zeker interessant!
Maar... Waar moet ik de tijd vandaan halen jongens (en meisjes)? :+

Blog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _MB_
Ben.Hahlen schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:41:

@Amargedon Jouw "trucje" (toch, die was toch van jou?) van de trailing aan te zetten op 0.05 lijkt voor mij redelijk goed te werken. Heb mijn TTP op 1.55 staan, want wil ~1.5% halen.
Is het nadeel daarvan niet dat bij een goede piek hij vaak ook wel een klein stukje zakt steeds. Met deze instellingen wordt de deal dan al snel gesloten. Dus dan pak je de piek ook niet zo snel mee.
Ik merkte dat al met 0.1. Dan was de deal wel in winst gesloten, maar alsnog 50% onder de top bijvoorbeeld.
Waarschijnlijk krijg je de instelling ook niet zodanig dat je steeds rond de top kan sluiten, maar met 0.05 moet hij wel heel erg in 1 lijn stijgen lijkt me. Het is wel een veilige instelling om geen verlies te pakken, en mocht hij in 1 rechte lijn stijgen dan pak je die wel mee.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 11:39

Redcoil

Polyinterpretabel

_MB_ schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:06:
[...]

Is het nadeel daarvan niet dat bij een goede piek hij vaak ook wel een klein stukje zakt steeds. Met deze instellingen wordt de deal dan al snel gesloten. Dus dan pak je de piek ook niet zo snel mee.
Ik merkte dat al met 0.1. Dan was de deal wel in winst gesloten, maar alsnog 50% onder de top bijvoorbeeld.
Waarschijnlijk krijg je de instelling ook niet zodanig dat je steeds rond de top kan sluiten, maar met 0.05 moet hij wel heel erg in 1 lijn stijgen lijkt me. Het is wel een veilige instelling om geen verlies te pakken, en mocht hij in 1 rechte lijn stijgen dan pak je die wel mee.
Inderdaad. Daarnaast denk ik dat (als je met BUSD pairs draait) er meer winst te behalen is door met TP de sale vast te registreren en geen maker fee te betalen. Bij TTP betaal je die fee wel, omdat je de deal dan sluit als taker.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Petertje750
Ben.Hahlen schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:41:
Zeg... Hebben we eigenlijk al een soort van consensus wat nu de "beste" start condition lijkt te zijn?
Ik draai nu op ULT-15-42, maar zie ook nog steeds ULT-30-49 voorbijkomen.

TTP is denk ik alleen interesant als je boven de 3% wilt gaan, zou alleen TP instellen, snel deal klaar en minder fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Hmmm... Goede punten Zo had ik er nog niet over nagedacht.

Van de andere kant, de laagste deal sinds die instelling is op 1.45% uitgekomen en de hoogste op 2.15%, zo te zien.
Toch wel lastig, want aan de ene kant wil je graag de TTP om er van te profiteren, van de andere kant: minder fees is altijd mooi meegenomen.

Blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_
Denk dat het in een bullish markt erg handig is, momenteel is het erg rustig. Dus heb m'n TP maar op 1% gezet. Hopelijk daardoor toch nog wat deals.
Als het straks allemaal weer los barst, dan ga ik alsnog wel even kijken naar TTP.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy!!!!
Ik heb m'n TP ook maar weer terug geschroefd naar 1,2 met 0,1TTP, als het idd meer bullish word dan gaat ie weer omhoog.

Door dit soort deals blijf ik TTP voorlopig aanhouden...
Jarvis (BUSD_DF): deal_590373555: Deal completed. Profit: +24.59248862 BUSD (24.59 $) (7.75% from total volume (2.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 8 hours

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy!!!!
Net even met de Tradingview backtest wezen spelen, en als je deze maand met de onderstaande instellingen een BTC/BUSD bot had gedraaid was ie nog werkzaam met een TP van 25% :D
De meeste deals staan wel erg lang open, maar wel grappig om te zien dat dit soort bizarre TP's soms gewoon haalbaar zijn (ook wel logisch gezien hoe de koers is verlopen).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aO8Twr41gXAjziHFpnwRu0BywtQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/9u094IVHJqVqwvAev7fYzJTD.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nFfE3Loucss2w0GOuxReLdWUybQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/D1sSbUkIIgKJxdeC01kQQRO5.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Laten we eens even een creatieve bot proberen :D Aan de hand van de onderstaande settings...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d3M1gDswnt90enFXZk-RB6uvoLE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0wtBM1ltrakcKRfQYpjue5cv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_
Best wel een goed resultaat. Denk niet dat ik met 1 bot in die periode 76 dollar winst heb gehaald

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Petertje750
Heb wel al gezien dat BO en SO van 2 x BO goed is voor doorloop en winst met backtesting.
Stel hem ook in vanaf 1 april tot nu, dan heb je iig alle crashes mee voor de deals en het vinden van een goede SO strategie.

[ Voor 41% gewijzigd door Petertje750 op 17-06-2021 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_
Petertje750 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:56:
Heb wel al gezien dat BO en SO van 2 x BO goed is voor doorloop en winst met backtesting.
Stel hem ook in vanaf 1 april tot nu, dan heb je iig alle crashes mee voor de deals en het vinden van een goede SO strategie.
Heb hier 2 Doge bots.
1 met bo/so van 10/10 en ander 10/30
Draaien sinds 27/05

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FGiqLdijGaxCKt-2gCy9GJRvYII=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BlbsyjkANLVi60JHSRweLC6X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6c8NPNkMas9M52M7eUVm2lpjCHo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y7TLEbO8pHdt3xpVmqgTrFX2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EKObwj2-OBY4JbHMkYKv4WVvmFs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fBcZcHZTZ9F7Fj117iEaJXQz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 205% gewijzigd door _MB_ op 17-06-2021 19:15 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
_MB_ schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 18:54:
[...]

Heb hier 2 Doge bots.
1 met bo/so van 10/10 en ander 10/30
Draaien sinds 27/05

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mooie test om de DCA backtester te testen met je settings en dat te vergelijken of de tester hetzelfde resultaat geeft ;)

[Afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_
Ja kan wel interessant zijn idd. Zal van de week is kijken hoe dat backtesten werkt.
Als iemand het al wil testen kan ik de settings ook wel ff doorgeven.

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kM_psWLx2rlIJPJCOmj5ZEACTcs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/34Xo1aRf4Vbdr1tN6VPxdpds.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door _MB_ op 17-06-2021 19:45 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zappa40
Heeft iedereen zijn dca bot al uit gezet?
Gaat weer redelijk na beneden afgelopen 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-09 08:46
zappa40 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 20:04:
Heeft iedereen zijn dca bot al uit gezet?
Gaat weer redelijk na beneden afgelopen 2 uur.
Ik zag het maar al m'n deals staan toch vol, dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 11:55
Hebben jullie ook dat je op de meest willekeurige momenten opnieuw moet inloggen op de 3commas android app?

Beetje pielen in de app>ff Telegram checken> terug naar de app, moet ik opnieuw inloggen.

Terwijl als ik 's avonds kijk, daarna nog een spelletje speel ofzo, en dan 's ochtends pas weer 3commas open, dan vind hij het helemaal prima en mag ik zonder inloggen door? :/

En dit alles natuurlijk in willekeurige volgorde. Soms wel lang zonder inloggen, soms om de haverklap.

[ Voor 12% gewijzigd door Kraay89 op 18-06-2021 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-09 10:22
Kraay89 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:10:
Hebben jullie ook dat je op de meest willekeurige momenten opnieuw moet inloggen op de 3commas android app?

Beetje pielen in de app>ff Telegram checken> terug naar de app, moet ik opnieuw inloggen.

Terwijl als ik 's avonds kijk, daarna nog een spelletje speel ofzo, en dan 's ochtends pas weer 3commas open, dan vind hij het helemaal prima en mag ik zonder inloggen door? :/

En dit alles natuurlijk in willekeurige volgorde. Soms wel lang zonder inloggen, soms om de haverklap.
Ik hoefde nooit in te loggen, tot gisteren ineens wel weer een keer. Vreemd inderdaad! Waar ik me ook dood aan erger is dat als ik switch tussen dca bots (free plan), ik de ene bot uit zet en de andere niet aan kan zetten doordat de 'limit exceeded' is. Moet dan de app afsluiten -> opnieuw openen -> bot aanzetten, en dan kan het ineens wel :P .

Zijn er nog bots waar mensen op dit moment succes mee hebben? Er gebeurt echt he-le-maal niks bij mij. Heb 1 short bot lopen op VET omdat ik een dalende trend verwachtte, maar dat heeft ook maar 4 deals in 2 dagen gesloten :/ . En mijn gridbot is uit de range gelopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Op basis van de uitkomsten van @Remy!!!! zijn test bots heb ik zo wat zitten denken.
Bijzonder dat de Bakker moderate BTC geen active deals had en wel 54$ profit.

In de BTC/BUSD vergelijking zag ik dat BUSD ruim 3x zoveel profit (325/90) had, maar de active deals reserve niet zo heel ver van elkaar vandaan stond (320/270).

Zit er nu sterk over te denken om die 2 te combineren :)

Edit:
Bakker moderate BUSD aangezet met 1k.

[ Voor 5% gewijzigd door AndereKoekoek op 18-06-2021 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
AndereKoekoek schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:22:
Op basis van de uitkomsten van @Remy!!!! zijn test bots heb ik zo wat zitten denken.
Bijzonder dat de Bakker moderate BTC geen active deals had en wel 54$ profit.

In de BTC/BUSD vergelijking zag ik dat BUSD ruim 3x zoveel profit (325/90) had, maar de active deals reserve niet zo heel ver van elkaar vandaan stond (320/270).

Zit er nu sterk over te denken om die 2 te combineren :)
Bedoel je een Bakker moderate BUSD, of begrijp ik het verkeerd?
Niekserr schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:20:
[...]
Zijn er nog bots waar mensen op dit moment succes mee hebben? Er gebeurt echt he-le-maal niks bij mij. Heb 1 short bot lopen op VET omdat ik een dalende trend verwachtte, maar dat heeft ook maar 4 deals in 2 dagen gesloten :/ . En mijn gridbot is uit de range gelopen
Bij mij zit alles vast. Bij mijn BUSD-bot was FRONT zelfs zo ver weggezakt dat ik daar een grid bot van heb gemaakt. En mijn BTC-bot zit vast met KSM.

Ik heb een soort crypto-WD40 nodig :P

[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 18-06-2021 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

anandus schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 09:23:
[...]

Bedoel je een Bakker moderate BUSD, of begrijp ik het verkeerd?
Inderdaad aan Bakker moderate BUSD. Profit zal wat lager uitvallen dan bijvoorbeeld mijn andere bots. Maar met geen of een lage een active deals reserve, dan is het aanzetten en vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 11:55
[...]

Ik hoefde nooit in te loggen, tot gisteren ineens wel weer een keer. Vreemd inderdaad! Waar ik me ook dood aan erger is dat als ik switch tussen dca bots (free plan), ik de ene bot uit zet en de andere niet aan kan zetten doordat de 'limit exceeded' is. Moet dan de app afsluiten -> opnieuw openen -> bot aanzetten, en dan kan het ineens wel :P .

Volgens mij wordt er achter de schermen flink aan de API's gesleuteld. Viel me ook al op dat (een deel van) mijn telegram notifcaties van uiterlijk waren veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
[...]

Als je naar de BTC grafiek kijkt zie je dat de beweging stabiel zijwaarts is. Stabiel voor een volatile asset die geen stable coin is zeg maar. Dit komt grotendeels door het lage volume aan handel op dit moment.

Dit betekend dat veel van de starting conditions van 3commas gewoon weg niet triggeren. BTC is in deze het voorbeeld voor de markt, er zijn altijd coins die door nieuws/ontwikkelingen wel heftiger bewegen maar het grote gross doet dit nu niet.

Zodra het volume aanscherpt zal je zien dat de markt weer gaat bewegen, welke richting is nu lastig te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zappa40
Even een update van mijn gridbots en de totale profit en profit gemiddeld per dag sinds startdatum:

PairstartdatumProfitProfit per dag]
BTC/BUSD3-6-20215,02%0,30%
BNB/BUSD7-6-20213,29%0,27%
ETH/BUSD10-6-20211,79%0,20%
TRU/BUSD14-6-20210,87%0,17%
CAKE/BUSD16-6-20210,34%0,11%
RLC/ETH 10-6-20212,89%0,32%
SC/BTC10-6-20210,68%0,08%
ATOM/BUSD16-6-20211,66%0,55%
XVG/ETH17-6-20211,12%0,56%

Toch maar weer XVG gridbot aangemaakt.

Op mijn paperaccount zien TRU/BUSD (4,42% sinds start 11/6), DGB/BUSD (2,99% sinds start 11/6) en DOT/BUSD (2,40% sinds start 11/6) er goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik heb sinds een paar uur een FRONT/BUSD grid bot (was DCA, maar stond min 25% ofzo). Staat nu al op 1,5% ofzo. Niet slecht, maar is nog een heel end terug naar wat ik kwijt ben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_
Hier is m'n TRU Gridbot nu ook onder z'n grid uitgevallen.
Het is momenteel wel echt heel droevig gesteld met de cryptomunten ;(

[ Voor 38% gewijzigd door _MB_ op 18-06-2021 17:26 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Hebben ze bij het Paper account tegenwoordig BUSD ipv USDT? ik heb ineens amper nog USDT en heb wel een boel BUSD. Maar heb daardoor wel een hoop USDT deals in de problemen vanwege funds 8)7

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:38
Dat BTC maar snel een richting kiest. Zit nu al enkele weken vast met wat trades. Weinig tot geen actie. Saaaai ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zappa40
_MB_ schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 17:43:
Hebben ze bij het Paper account tegenwoordig BUSD ipv USDT? ik heb ineens amper nog USDT en heb wel een boel BUSD. Maar heb daardoor wel een hoop USDT deals in de problemen vanwege funds 8)7
Bij het paper account kan ik zowel BUSD als USDT gebruiken

Mijn TRU en ETH zijn uit hun grid gevallen, de rest niet.

[ Voor 7% gewijzigd door zappa40 op 18-06-2021 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Weet iemand hoe dit zit?
M'n TP zat op 36.883. Zo te zien heeft hij dat gehaald, maar de deal is niet gesloten.
Moet hij een bepaalde tijd boven dat punt blijven?

Edit: Dit is SOL. Geen error. Dit is flink ingezoomd. De TP zat in het uiterste topje van de spike. Maar toch. Dacht dat TP direct gesloten werd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xZzIdJ5jhuU5rYIbpj08rhzH7vE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NSAzA1pQ0DqmiKITppB0o5Gx.png?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door _MB_ op 18-06-2021 20:53 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zappa40
argon007 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:08:
Dat BTC maar snel een richting kiest. Zit nu al enkele weken vast met wat trades. Weinig tot geen actie. Saaaai ! ;)
zo te zien heeft BTC een kant gekozen, gaat nu vrij hard naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
_MB_ schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 20:37:
Weet iemand hoe dit zit?
M'n TP zat op 36.883. Zo te zien heeft hij dat gehaald, maar de deal is niet gesloten.
Moet hij een bepaalde tijd boven dat punt blijven?

Edit: Dit is SOL. Geen error. Dit is flink ingezoomd. De TP zat in het uiterste topje van de spike. Maar toch. Dacht dat TP direct gesloten werd.

[Afbeelding]
Deal via 3c smarttrade of DCA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Petertje750 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:30:
[...]

Deal via 3c smarttrade of DCA?
3c DCA bot met TP.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
Als je take profit in de top zat, dan is er waarschijnlijk niet voldoende volume verhandeld op die top om je deal af te ronden. Dit kan gebeuren als er meer volume op een zelfde plek aangeboden is (bijvoorbeeld een wall). Dan wordt gewoon niet alles verkocht.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeph op 18-06-2021 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Met dezelfde instellingen is de uitslag met backtesting toch een stuk anders. Beetje raar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49l43s9jR28J4MldxtMPHOPzKdE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/C6ivU3WXIlw2fMIVeIIqqn2S.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSh9ipe4g51iQLUztDYZclE2lMg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pXSAljnh4FAVO9421xFgAAdr.png?f=user_large

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
Op mijn BNB_BUSD Grid bot zie ik dat orders blijkbaar niet worden uitgevoerd.
Op de lijn komt de melding "Wait buy".

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nxRBLMClOzhLyT6NgmVIHqbJt8I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/e994iFBIuvckyDo9obXzUTzf.png?f=user_large

Iemand een idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
Aah, ik heb al een idee.

Ik heb nauwelijk BUSD meer.
Vervolgens werd BNB verkocht en met dat geld plaatste snel een DCA-bot een trade, waardoor de order van de grid bot niet geplaatst kon worden.
Ik zou toch verwachten dat dit geld direct reserved zou moeten zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Blender_01 op 19-06-2021 08:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _MB_
Ik heb even een aantal Backtest testen gedaan met Doge. De resultaten komen niet echt overeen met de werkelijkheid, maar misschien is het wel leuk om de verschillen te zien.
Bij het backtesten maakt het erg uit of je dat op een 15m schaal of 1uur schaal doet.
Bij verschillende bots gaf hij een error als ik te ver terug in de tijd ging of een 15m schaal gebruikte.
Ik ben dus uiteindelijk op een 30m schaal uitgekomen en een max datum terug van 18-04-2021.
Ik heb geprobeerd alle bots ongeveer even duur te maken en alleen de instellingen te wijzigen.

De instellingen zijn in dit format: BO/SO/maxSO/deviationStart%/VolumeScale/StepScale
Van boven naar beneden in de bot instellingen dus. Alle deals starten ASAP.

Kan er nog niet echt conclusies uit trekken, maar de 10/10/06/2.7/1.87/0.70 scoort wel goed.
Deze bot doet vanaf 10-02-2021 $1090,-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NFbkWYk3WZJPELvhykQ0VgS0WWk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ys9DMRbjiHqCt7d6DsDX54oB.png?f=user_large

[ Voor 8% gewijzigd door _MB_ op 19-06-2021 01:22 ]

Canon Digital Ixus V2

Pagina: 1 ... 19 ... 30 Laatste