[bots] Cryptocurrency automatisch handelen

Pagina: 1 ... 14 ... 30 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amargedon
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-09 06:42
Zeph schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 18:47:
[...]

Is er een SO actief? ;)

En anders even kijken op Binance zelf, meestal kun je daar vrij snel achterhalen wat er gebeurd is.
Die zit toch in de 'reserved'?

Hoewel dat ook vreemd is, want als ik de drie deals optel kom ik op 60 en niet op de 75 die reserved is.

Denk dat ik de bot maar even stop, eens kijken hoe die getallen er in rust uit zien. Alsof er ergens nog iets 'reserved' hangt terwijl er dan geen deal meer zou zijn.

Overigens, ingelogd bij Binance zie ik de 425 die ik gekocht heb in de historie. Daarnaast enkel de transacties, die zou ik even na moeten gaan tellen dan.

Ik begrijp het nog niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
Amargedon schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 20:17:
[...]

Hoewel dat ook vreemd is, want als ik de drie deals optel kom ik op 60 en niet op de 75 die reserved is.

Denk dat ik de bot maar even stop, eens kijken hoe die getallen er in rust uit zien. Alsof er ergens nog iets 'reserved' hangt terwijl er dan geen deal meer zou zijn.

Overigens, ingelogd bij Binance zie ik de 425 die ik gekocht heb in de historie. Daarnaast enkel de transacties, die zou ik even na moeten gaan tellen dan.

Ja, SO die nog niet gehit zijn staan onder het Balances menu bij "Reserved". Echter staan hier alle "Reserved" deals/orders bij, ook bijvoorbeeld die van Smarttrades (als ze niet gevuld zijn bij een aankoop). Dat menutjes update bij mij ook niet altijd helemaal netjes, soms moet je even de refresh knop die bij het menu staat gebruiken.

Binnen Binance kun je alle deals tracen, maar ook de huidige openstaande deals controleren (orders en dan spot orders en order history). Tevens kun je in je "Fiat and Spot" in je wallet snel zien hoeveel BUSD je hebt en hoeveel er in een "order" vast staat.

Je zal geen dust hebben, en transactie kosten met BUSD/BNB heb je haast niet. Dus waar het mis gaat, geen idee.

Edit: enige wat ik mij kan bedenken waardoor je BUSD afneemt is als je de winst pakt van de pair waar je in handelt. Dat kun je vrij snel zien in je deal history.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeph op 01-06-2021 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:39

Redcoil

Polyinterpretabel

Amargedon schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 20:17:
[...]

Is het in dit geval niet gewoon de koerswisseling van de crypto die je ervoor gekocht hebt?

In principe heb je als ik het goed begrijp BUSD waarmee andere crypto wordt gekocht. De waarde van die crypto wordt door Binance weergegeven in gewone USD en volgt de waarde van de koers van die crypto.

Maw stel je hebt voor 10 BUSD aan Bitcoin gekocht (wordt dan weergegeven als bijv. 9 USD in je PF). Vervolgens daalt de koers van Bitcoin, waardoor jouw sats nog maar 8 BUSD waard zijn (wordt dan bijv. als 7 USD weergegeven). Als je nog ergens 2 BUSD winst hebt gepakt, dan is de koers van wat je nog in crypto hebt harder gedaald dan het voorbeeld hierboven.

BUSD vs USD koers blijft nagenoeg gelijk, maar de waardevermindering van je sats beïnvloedt wel de waarde van je PF.

Lost dat het mysterie op of bedoel je wat anders?

[ Voor 0% gewijzigd door Redcoil op 01-06-2021 23:13 . Reden: Typo's ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amargedon
Redcoil schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 23:08:
[...]

Is het in dit geval niet gewoon de koerswisseling van de crypto die je ervoor gekocht hebt?

In principe heb je als ik het goed begrijp BUSD waarmee andere crypto wordt gekocht. De waarde van die crypto wordt door Binance weergegeven in gewone USD en volgt de waarde van de koers van die crypto.

Maw stel je hebt voor 10 BUSD aan Bitcoin gekocht (wordt dan weergegeven als bijv. 9 USD in je PF). Vervolgens daalt de koers van Bitcoin, waardoor jouw sats nog maar 8 BUSD waard zijn (wordt dan bijv. als 7 USD weergegeven). Als je nog ergens 2 BUSD winst hebt gepakt, dan is de koers van wat je nog in crypto hebt harder gedaald dan het voorbeeld hierboven.

BUSD vs USD koers blijft nagenoeg gelijk, maar de waardevermindering van je sats beïnvloedt wel de waarde van je PF.

Lost dat het mysterie op of bedoel je wat anders?
Yep _/-\o_

Gisteravond bedacht ik me hetzelfde. Ik was gewend met BTC dat in het overzicht de waarde weer teruggerekend werd en daardoor aardig in de lijn lag (natuurlijk met schommelingen). Met de BUSD wordt het ook wel naar BTC omgerekend maar niet naar BUSD, waardoor ik ineens een 'gat' zie wat er dus niet is.

Voelt zo stom dit |:( Excuus voor de verwarring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
snifrrr schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:40:
Mijn bot loopt als een zonnetje, ook tijdens de grote dip in mei maar beperkt even negatief gestaan. Maak gebruik van een setup die 3 jaar lang is gebacktest en dus ook in de bear market zijn sporen heeft verdiend.

Heb veel getest met BO/SO en TP/SL, en de verschillende valuta paren. Uiteindelijk een setup gevonden die zowel in bear als bull market gewoon goed kan handelen. Mijn % zijn misschien iets lager, omdat ik minder risico neem, maar ik vind 15% - 30% per maand nog steeds niet heel slecht.
Hier nog één die benieuwd is naar je strategie :)
Amargedon schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:14:
[...]

Yep _/-\o_

Gisteravond bedacht ik me hetzelfde. Ik was gewend met BTC dat in het overzicht de waarde weer teruggerekend werd en daardoor aardig in de lijn lag (natuurlijk met schommelingen). Met de BUSD wordt het ook wel naar BTC omgerekend maar niet naar BUSD, waardoor ik ineens een 'gat' zie wat er dus niet is.

Voelt zo stom dit |:( Excuus voor de verwarring.
Weet nou niet of ik dit "stom" zou noemen... Toen ik het las raakte ik ook een beetje confuus :S :S
Ik was in de (nu blijkbaar verkeerde) veronderstelling dat de BUSD aan de USD gekoppeld zat, dus in principe dezelfde waarde heeft? Of is dat de USDT?
...want dat maakt het er allemaal niet gemakkelijker op jongens (en meisjes, natuurlijk)...

Nog maar één deal open *O*
BCH/BTC. Met een beetje geluk closed die vandaag en kan ik weer écht aan de slag.

Het idee is dan om met ~$200 een Grid bot te maken, om te kijken hoe dat werkt en de rest gaat in een BUSD of BTC bot, daar ben ik nog niet over uit :)

In het SC topic worden bots overigens verafschuwd en als root of all evil aangemerkt, dus daar zou ik even wegblijven nu :+

Blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

Ben.Hahlen schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:24:
[...]
Ik was in de (nu blijkbaar verkeerde) veronderstelling dat de BUSD aan de USD gekoppeld zat, dus in principe dezelfde waarde heeft? Of is dat de USDT?
...want dat maakt het er allemaal niet gemakkelijker op jongens (en meisjes, natuurlijk)...
USDT is inderdaad gekoppeld aan de USD. BUSD is ook een stable coin en is de Binance variant van de USDT. De USDT en BUSD zijn meestal ook nagenoeg gelijk aan elkaar.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben nieuwsgierig hoe een BUSD-bot het doet in tijden van dip. Komen dan niet allerlei deals vast te zitten?

Is een BTC-bot daar niet bestendiger tegen? (omdat die vooral kijkt naar waardeverschillen tussen BTC en andere coins en daardoor wat minder dipafhankelijk zou kunnen zijn)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
anandus schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:47:
Ik ben nieuwsgierig hoe een BUSD-bot het doet in tijden van dip. Komen dan niet allerlei deals vast te zitten?

Is een BTC-bot daar niet bestendiger tegen? (omdat die vooral kijkt naar waardeverschillen tussen BTC en andere coins en daardoor wat minder dipafhankelijk zou kunnen zijn)
By dips is dat niet zo'n probleem maar bij crashes zie je andere coins (vooral de shitcoins) ook dalen ten opzichten van BTC, omdat andere hun coins verkopen om BTC te traden. daardoor heb je een dubbele hit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
JJ16v schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 09:08:
[...]

By dips is dat niet zo'n probleem maar bij crashes zie je andere coins (vooral de shitcoins) ook dalen ten opzichten van BTC, omdat andere hun coins verkopen om BTC te traden. daardoor heb je een dubbele hit.
Hmm, interessant punt. Kan me inderdaad voorstellen dat andere coins sneller gaan dan btc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amargedon
Ben.Hahlen schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:24:
[...]

Hier nog één die benieuwd is naar je strategie :)

[...]

Weet nou niet of ik dit "stom" zou noemen... Toen ik het las raakte ik ook een beetje confuus :S :S

Nog maar één deal open *O*
BCH/BTC. Met een beetje geluk closed die vandaag en kan ik weer écht aan de slag.

Het idee is dan om met ~$200 een Grid bot te maken, om te kijken hoe dat werkt en de rest gaat in een BUSD of BTC bot, daar ben ik nog niet over uit :)

In het SC topic worden bots overigens verafschuwd en als root of all evil aangemerkt, dus daar zou ik even wegblijven nu :+
De BCH gaat inderdaad niet snel, zou mooi zijn als die bij mij ook gesloten kan worden ja. Zit behoorlijk wat aan funds in :+ Daarna nog 5 andere deals, daar heb ik nog geen extra funds ingestopt (probeer ze een voor een af te handelen).

Ben benieuwd naar je ervaringen met de Grid bot dan, als je tegen die tijd wat meer wilt delen is dat uiteraard welkom!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Redcoil schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:38:
[...]

USDT is inderdaad gekoppeld aan de USD. BUSD is ook een stable coin en is de Binance variant van de USDT. De USDT en BUSD zijn meestal ook nagenoeg gelijk aan elkaar.
Google trouwens even op USDT. Dat lijkt toch wel een aardige scam te zijn. BUSD en USDC lijken dan veel meer gereguleerd te zijn.
Maar ik ben bang dat als de USDT bom gaat ploffen dat de hele markt kapot gaat. Dus dan maakt het toch niet zoveel meer uit wat je hebt :P

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Ben dus even aan het kijken naar een Grid Bot.
Als ik bv BTC/BUSD neem, dan kom ik op de volgende instellingen:
Upper limit: 40000
Lower limit: 35000
Quantity: 50
Quantity per grid: 0.00025

...zodra BCH gesloten is...

@Blender_01 Kan/Wil jij nog wat delen over je instellingen mbt je Grid Bots?

Blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

_MB_ schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 09:32:
[...]

Google trouwens even op USDT. Dat lijkt toch wel een aardige scam te zijn. BUSD en USDC lijken dan veel meer gereguleerd te zijn.
Maar ik ben bang dat als de USDT bom gaat ploffen dat de hele markt kapot gaat. Dus dan maakt het toch niet zoveel meer uit wat je hebt :P
Klopt, heb ik ook gehoord inderdaad. Heb daarom bewust gekozen voor BUSD funds en niet voor USDT. Ongetwijfeld zal die ook meegaan mocht USDT klappen. We zullen wel zien, wellicht valt het mee. Gros van m'n PF zit toch in BTC. :p

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
anandus schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:47:

Ik heb nog 2 BUSD deals vast staan (het waren er 10+), BNB en XVS. BNB stond al vast (op een paar procent) voor de crash en is sindsdien best aan het herstellen. XVS is van de crash en die herstelt langzamer. Beide zullen nog wel even vast staan helaas. En ik weet niet zo goed hoe ik de deals kan fixen via een Smarttrade of iets dergelijks.

Ik vermoed dat dit probleem ongeacht pairs een ding blijft, alleen voldoende SO's met de juiste settings helpt hier tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:53
Hier een mooi voorbeeld hoe trailing soms voordelig en soms nadelig werkt :+

Top!
Jarvis (BUSD_SHIB): deal_565797857: Deal completed. Profit: +0.52000000 SHIB +0.94994583 BUSD (0.95 $) (1.9% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 1 hour

Jarvis (BUSD_SHIB): deal_565958634: Deal completed. Profit: +0.63000000 SHIB +0.69300771 BUSD (0.69 $) (1.39% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 7 minutes

Jarvis (BUSD_SHIB): deal_565923031: Deal completed. Profit: +0.18000000 SHIB +1.04192604 BUSD (1.04 $) (2.08% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 19 minutes
Jammer!
Jarvis (BUSD_SHIB): deal_565975080: Deal completed. Profit: +0.16000000 SHIB +0.29076490 BUSD (0.29 $) (0.58% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 11 minutes

Jarvis (BUSD_SHIB): deal_565979571: Deal completed. Profit: +0.16000000 SHIB +0.29076490 BUSD (0.29 $) (0.58% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 9 minutes

Jarvis (BUSD_SHIB): deal_565982544: Deal completed. Profit: +0.62000000 SHIB +0.41613383 BUSD (0.42 $) (0.83% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 7 minutes

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Wat is eigenlijk beter (bij een beperkt budget):
Meer deals met een lager bedrag (bijv 10 deals bij 10 BUSD)
Minder deals met een hoger bedrag (bijv 5 deals bij 20 BUSD)

In het tweede geval lijkt mij de overhead (conversion cost) minder en de profit-per-deal hoger, maar in het eerste geval heb je wel een hogere deal-frequentie (denk ik, omdat je meer tegelijk open hebt staan).

Of is dit een van de grote bot-mysteries die nog goed uitgezocht moet worden? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_
Remy!!!! schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:09:
Hier een mooi voorbeeld hoe trailing soms voordelig en soms nadelig werkt :+

Top!

[...]

Jammer!

[...]
Ik heb nu de TP op 1.2% staan en TTP op 0.1%. Hopelijk blijft hij dan in ieder geval altijd boven de 1% en in sommige gevallen hoger.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ16v
_MB_ schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:22:
[...]

Ik heb nu de TP op 1.2% staan en TTP op 0.1%. Hopelijk blijft hij dan in ieder geval altijd boven de 1% en in sommige gevallen hoger.
Het verschil is vooral dat je met trailing afhankelijk bent van 3c en dat je niet makkelijk ff een piekje pakt als close want dan moet hij eerst trailing starten, en dan nog dat je deals langer open staan dus kun je minder deals doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _MB_
JJ16v schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:31:
[...]

Het verschil is vooral dat je met trailing afhankelijk bent van 3c en dat je niet makkelijk ff een piekje pakt als close want dan moet hij eerst trailing starten, en dan nog dat je deals langer open staan dus kun je minder deals doen.
Ik had het voorheen ook juist uitgezet, had het nu met de bot van Anderekoekoek juist weer aangezet. Twijfel nog wat ik nou handiger vind. Bij m'n single bots heb ik TP op 1,5% staan zonder TTP.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:10
is niet moeilijk hoor. Je neemt een CSV dump van al uw orders en kijkt wanneer die TTP meer op bracht of minder op bracht.

Bij mij was het in 70% van de gevallen minder opbrengst door de TTP. Dus ik heb het maar uitgeschakeld en blijf bij mijn fix 3% TP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
argon007 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:38:
is niet moeilijk hoor. Je neemt een CSV dump van al uw orders en kijkt wanneer die TTP meer op bracht of minder op bracht.

Bij mij was het in 70% van de gevallen minder opbrengst door de TTP. Dus ik heb het maar uitgeschakeld en blijf bij mijn fix 3% TP.
Je mist daar wel de deal close tijd, wat dus niet echt te vergelijken is.

Mijn ervaring is dat deals zo snel mogelijk closen de beste strategie is en minste risico geeft.

[ Voor 10% gewijzigd door JJ16v op 02-06-2021 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Ik hou idd geen rekening met mijn deal close tijd. Is niet van belang bij mij. Ik kijk puur naar het % profit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
anandus schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:09:
Wat is eigenlijk beter (bij een beperkt budget):
Meer deals met een lager bedrag (bijv 10 deals bij 10 BUSD)
Minder deals met een hoger bedrag (bijv 5 deals bij 20 BUSD)

In het tweede geval lijkt mij de overhead (conversion cost) minder en de profit-per-deal hoger, maar in het eerste geval heb je wel een hogere deal-frequentie (denk ik, omdat je meer tegelijk open hebt staan).

Of is dit een van de grote bot-mysteries die nog goed uitgezocht moet worden? :P
Ik zou zeggen: 10 deals bij 10 BUSD.

Kijk bv naar deze twee bots:
Ben.Hahlen - 26-5-2021
Ben.Hahlen - 01-06-2021
Zijn bijna hetzelfde, alleen heeft de ene 5 active deals en de ander 10 active deals.

Nu kan ik uiteraard niet zien hoe lang dingen vast staan, maar de bot met 5 deals heeft sowieso een aantal deals die al langer vast staan.
Meer deals betekent imho meer ruimte om deals te maken en meer winst. Nu is dit geen exacte science, maar ik denk(/hoop) wel redelijk dichtbij de waarheid te zitten.
E.e.a. is uiteraard ook afhankelijk van je start-condities.

Meer deals > Hoger bedrag

(Idealiter: meer deals met een hoger bedrag :P)

Iets anders: Kan iemand BCH even een hele goede kick omhoog geven?

Blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amargedon
Ben.Hahlen schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:03:
[...]

Ik zou zeggen: 10 deals bij 10 BUSD.

Kijk bv naar deze twee bots:
Ben.Hahlen - 26-5-2021
Ben.Hahlen - 01-06-2021
Zijn bijna hetzelfde, alleen heeft de ene 5 active deals en de ander 10 active deals.

Nu kan ik uiteraard niet zien hoe lang dingen vast staan, maar de bot met 5 deals heeft sowieso een aantal deals die al langer vast staan.
Meer deals betekent imho meer ruimte om deals te maken en meer winst. Nu is dit geen exacte science, maar ik denk(/hoop) wel redelijk dichtbij de waarheid te zitten.
E.e.a. is uiteraard ook afhankelijk van je start-condities.

Meer deals > Hoger bedrag

(Idealiter: meer deals met een hoger bedrag :P)

Iets anders: Kan iemand BCH even een hele goede kick omhoog geven?
Het verschilt ook op basis van je Conditions. Ik heb die wat strakker staan waardoor ik minder deals tegelijk zal pakken; in mijn geval is het dus slimmer om er iets tussenin te gaan zitten. Iets minder deals en iets meer inleggen per deal.
Heb je je conditions vrij open staan, dan zou ik voor meer deals met lagere inleg gaan.

Laten we samen die BCH even flink schoppen, dan moet het goedkomen 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JJ16v
Nah, heb liever iemand die XML en NEO ff een zetje geeft :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amargedon
JJ16v schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:56:
Nah, heb liever iemand die XML en NEO ff een zetje geeft :p
XML mag voor mij ook ja :D Eerst BCH maar (voor mij ;) ), want dan zijn er weer funds vrij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik weet niet hoe de andere bots het doen, maar die van @AndereKoekoek gaat vandaag wel schandalig goed, zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
Ligt het aan mij, of openen de bots geen nieuwe deals?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amargedon
Zeph schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 15:45:
Ligt het aan mij, of openen de bots geen nieuwe deals?
In een vrij stijgende markt zal dat ook lastiger zijn, dat klopt (ik zie hetzelfde). Veel bots staan qua conditions ingesteld om te starten wanneer een ULT of RSI onder een bepaalde waarde valt; hoe hoger die waarde des te minder de daling hoeft te zijn. Maarja, ik wil die waarde niet verder ophogen want er komt 'vanzelf' weer een daling en dan moet ik het weer bijstellen.

Sit back, relax and enjoy the weather ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeph
Amargedon schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 15:49:
[...]

In een vrij stijgende markt zal dat ook lastiger zijn, dat klopt (ik zie hetzelfde). Veel bots staan qua conditions ingesteld om te starten wanneer een ULT of RSI onder een bepaalde waarde valt; hoe hoger die waarde des te minder de daling hoeft te zijn. Maarja, ik wil die waarde niet verder ophogen want er komt 'vanzelf' weer een daling en dan moet ik het weer bijstellen.

Sit back, relax and enjoy the weather ;)
Eens, de markt draait goed omhoog. Net is er toch een deal geopend. Denk dat ik schrok omdat in een lange tijd mijn bots niet minder dan de helft of max aantal deals tegelijk open hadden staan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amargedon
Zeph schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 15:51:
[...]

Eens, de markt draait goed omhoog. Net is er toch een deal geopend. Denk dat ik schrok omdat in een lange tijd mijn bots niet minder dan de helft of max aantal deals tegelijk open hadden staan. :+
Oh dat herken ik wel hoor, toch de twijfel of alles nog wel werkt :P Zie hier af en toe ook nog wat deals binnen komen, maar het is geen volle lading.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcello14
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-09 15:44
Amargedon schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:11:
[...]

Oh dat herken ik wel hoor, toch de twijfel of alles nog wel werkt :P Zie hier af en toe ook nog wat deals binnen komen, maar het is geen volle lading.
Same here, het meeste geld heb ik vandaag verdient met 2 BNB smarttrades die nog open stonden sinds de crash :P

Gelukkig hebben we heerlijk weer 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hier is het anders best druk qua deals (denk ik?).
Hij staat inderdaad niet vol (nu 6 van de 7), maar de deals gaan wel redelijk snel.
Afgelopen uur 7 deals gesloten zo te zien (á een dubbeltje per deal ofzo, ach, wie het kleine niet eert! ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amargedon
anandus schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:25:
Hier is het anders best druk qua deals (denk ik?).
Hij staat inderdaad niet vol (nu 6 van de 7), maar de deals gaan wel redelijk snel.
Afgelopen uur 7 deals gesloten zo te zien (á een dubbeltje per deal ofzo, ach, wie het kleine niet eert! ;) )
Klinkt drukker, maar is vooral de vraag welke conditie(s) je gebruikt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _MB_
Ik heb nu ook een BUSD bot met ULT-30-49 draaien. Op basis van AndereKoekoek.
Volume op 250. Hij kon vandaag 8 deals starten en dat loopt flink door vandaag. Zit nu over de 30 dollar.
De TTP zit over het algemeen hoger dan de 1.2%, dus laat het voor nu nog maar even aan staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lxpoMd8_Vxr6_Ch2SLHSjBxArbY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0gendBwy39z0Dc97fNtw8ohQ.png?f=user_large

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Amargedon schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:28:
[...]

Klinkt drukker, maar is vooral de vraag welke conditie(s) je gebruikt?
De poor man's variant van @AndereKoekoek's bot :P
Minimale inleg (10BUSD en 12 voor SO), en maar 7 deals.
Zit nu op +1,4% (+$7 op $500). Kon meer zijn, want ik heb vanochtend tussendoor ook even marcello's gedraaid en even botloos (oeps :X) geweest.

Maar verder heb ik niets aangepast aan @AndereKoekoek's bot, volgens mij.

Even kijken wat er uit de cijfers van de paper traders komt vandaag.

Maar het loopt wel door, zo was het afgelopen uur (ongeveer):
XCommasBot, [02.06.21 15:25]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_VET): deal_566366057: Deal completed. Profit: +0.09491418 BUSD (0.09 $) (0.94% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 2 hours

XCommasBot, [02.06.21 15:25]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_VET): deal_566496701: Deal completed. Profit: +0.21980170 BUSD (0.22 $) (0.99% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 33 minutes

XCommasBot, [02.06.21 16:07]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_DOGE): deal_566682569: Deal completed. Profit: +0.11642375 BUSD (0.12 $) (1.15% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 5 minutes

XCommasBot, [02.06.21 16:08]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_DOGE): deal_566677470: Deal completed. Profit: +0.09238941 BUSD (0.09 $) (0.91% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 8 minutes

XCommasBot, [02.06.21 16:14]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_DOGE): deal_566694104: Deal completed. Profit: +0.10133515 BUSD (0.1 $) (1.0% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 5 minutes

XCommasBot, [02.06.21 16:18]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_DOGE): deal_566698323: Deal completed. Profit: +0.16107611 BUSD (0.16 $) (1.59% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 6 minutes

XCommasBot, [02.06.21 16:30]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_MATIC): deal_566291256: Deal completed. Profit: +0.20018386 BUSD (0.2 $) (0.9% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 4 hours

XCommasBot, [02.06.21 16:30]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_MATIC): deal_566299143: Deal completed. Profit: +0.23712988 BUSD (0.24 $) (1.07% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 3 hours

XCommasBot, [02.06.21 16:35]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_DOGE): deal_566708263: Deal completed. Profit: +0.21196524 BUSD (0.21 $) (0.96% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 19 minutes
Edit:
De settings (maar volgens mij is het default poor man's @AndereKoekoek:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9oWTyCxWps9rgljTAxRqKBukA1A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c28EpOOGiTmPPdWpWiNGu4ER.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 81% gewijzigd door anandus op 02-06-2021 16:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Ben.Hahlen schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 09:32:
Ben dus even aan het kijken naar een Grid Bot.
Als ik bv BTC/BUSD neem, dan kom ik op de volgende instellingen:
Upper limit: 40000
Lower limit: 35000
Quantity: 50
Quantity per grid: 0.00025

...zodra BCH gesloten is...

@Blender_01 Kan/Wil jij nog wat delen over je instellingen mbt je Grid Bots?
Dit zijn mijn instellingen van mijn Grid bots.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TZDKIEsmjHdM6ug3mxSEn6AS1Ks=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/N0jLYkBIag8ddQy3TctIrnSS.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3BSHBo1bMNfFUoUkpI4oIvGMEqg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/aGNiMD0W4NndbOlvEPZRPg2S.png?f=fotoalbum_tile

De instellingen zijn overigens niet gebaseerd op grondig onderzoek hoor.
Gewoon gekeken of het paste met mijn funds.

Afgelopen weekend liep de BNB bot er aan de onderkant net uit, maar was geen probleem.
Nu dreigt hij er aan de bovenkant uit te lopen.

Edit 17:06:
Heb zojuist de upper en lower limit van de BNB-bot $50 hoger gezet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amargedon
_MB_ schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:35:
Volume op 250. Hij kon vandaag 8 deals starten en dat loopt flink door vandaag. Zit nu over de 30 dollar.
De TTP zit over het algemeen hoger dan de 1.2%, dus laat het voor nu nog maar even aan staan.

[Afbeelding]
Hmm, heb mijn min volume ook even van 350 naar 250 gezet. Goeie dat je die nog even noemt!
anandus schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:35:
[...]

Zit nu op +1,4% (+$7 op $500). Kon meer zijn, want ik heb vanochtend tussendoor ook even marcello's gedraaid en even botloos (oeps :X) geweest.

[...]

Edit:
[Afbeelding]
Die lijkt meer op die van mij!

Al valt het mij bij beiden wel op dat de SO redelijk beperkt staat. Ik heb, wat @Ben.Hahlen en ik eerder wat meer uitgezocht/bepaald hebben de SO op 1.75 keer de BO staan en de eerste price deviation op 2.5% ipv de 1%.

Kan dat inderdaad krapper in gaan stellen, maar dat heb ik eerder gedaan en toen ging alles naar beneden. Voor mij is dit dan de afweging tussen iets minder funds beschikbaar voor de deals, maar wel beter voorbereid op wisseling(en).

Overigens nu na twee dagen, waarbij de bot vannacht uit heeft gestaan, een $5.4 op $420 dus dat vind ik ook zeker niet verkeerd.

Verder nog even wat aan het testen geweest met de trailing profit. Vroeger, in het begin, had ik deze aan staan en zag ik dat het meeste deals toch onder het gewenste eindigde; dus het eraf gehaald.

Aantal van jullie gaf gisteren/vandaag aan het toch te gebruiken, dus tja, doet de nieuwsgierigheid weer even groeien. Ik had op de BUSD bot een 1% profit staan en toen ik een 0.1 trailing toevoegde zag ik een aantal deals op 0.8 a 0.9 eindigen.

Daarna de profit op 1.1 gezet, maar toen juist gezien dat deals een tijdje rond de 1.12 stonden en niet gesloten worden (heel vaag, sowieso als je het mij vraagt).

Toen bedacht ik me; eigenlijk is het gewoon een gemiddelde en moet ik ervoor zorgen dat de trailing niet teveel zakt. En toch de trailing actief hebben. Dus toen dacht ik; wat als ik nu een hele lage trailing neem en de profit zodanig zet dat dit net overlapt met mijn gewenste 1 procent. Dus...de profit op 1.05 gezet en de trailing op 0.07.

Daarna een aantal deals gehad die op 1.06 tot 1.48 zijn gesloten. Tot zover lijkt dat goed, dus ik ga daar de komende tijd eens mee verder draaien en kijken hoe en wat dat doet.

##edit; laatste stuk over take profit toegevoegd

[ Voor 20% gewijzigd door Amargedon op 02-06-2021 17:04 . Reden: Takeprofit toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amargedon
Blender_01 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:41:
[...]

[Afbeelding][Afbeelding]

Afgelopen weekend liep de BNB bot er aan de onderkant net uit, maar was geen probleem.
Oh wat wil ik ook graag daarnaar gaan kijken :D Maarja, even geduld en eerst de rest afhandelen. Vooral nu even meelezen en alvast ideeen opdoen zeg maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Amargedon schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:48:
[...]

Overigens nu na twee dagen, waarbij de bot vannacht uit heeft gestaan, een $5.4 op $420 dus dat vind ik ook zeker niet verkeerd.
In een dag meer dan je in een een eeuw met een spaarrekening zou verdienen :P
Met de huidige rente
Al valt het mij bij beiden wel op dat de SO redelijk beperkt staat. Ik heb, wat @Ben.Hahlen en ik eerder wat meer uitgezocht/bepaald hebben de SO op 1.75 keer de BO staan en de eerste price deviation op 2.5% ipv de 1%.

Kan dat inderdaad krapper in gaan stellen, maar dat heb ik eerder gedaan en toen ging alles naar beneden. Voor mij is dit dan de afweging tussen iets minder funds beschikbaar voor de deals, maar wel beter voorbereid op wisseling(en).
Ah, dat is zeker niet onbelangrijk (gelijk even aangepast).

[ Voor 42% gewijzigd door anandus op 02-06-2021 20:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy!!!!
Hier loopt m’n BUSD bot ook lekker door, heb helaas geen tijd om een update te plaatsen voor de paper bots.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Remy!!!! schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:17:
Hier loopt m’n BUSD bot ook lekker door, heb helaas geen tijd om een update te plaatsen voor de paper bots.
Geen probleem! Je werkt al zo hard voor ons (of: je laat de bots hard werken) dat óók jij van het weer mag genieten 8) 8)
_MB_ schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:35:

[Afbeelding]
Nice! Dat is geen slecht rendement.
8 deals x 40 = 320 en dan 30 winst draaien op een dag... _/-\o_ :9~
(en dat is niet in acht nemende dat er meer funds in kunnen zitten)
anandus schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:35:
[...]

[...]

Edit:
[Afbeelding]
Weinig te klagen toch :)
Zoals ook gezegd: meer rendement dan op een spaarrekening :)
Blender_01 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:41:
[...]

[Afbeelding][Afbeelding]

Edit 17:06:
Heb zojuist de upper en lower limit van de BNB-bot $50 hoger gezet
Woei!
Daar zat ik ook naar te kijken. Ik zag alleen dat als je teveel quantity in een range hebt, dat de percentages dan rood worden. Weet alleen nog niet waarom.

Het lijkt er m.i. wel op dat een Grid bot meer "TLC" nodig heeft dan een DCA Bot.
[...]
Verder nog even wat aan het testen geweest met de trailing profit. Vroeger, in het begin, had ik deze aan staan en zag ik dat het meeste deals toch onder het gewenste eindigde; dus het eraf gehaald.

Aantal van jullie gaf gisteren/vandaag aan het toch te gebruiken, dus tja, doet de nieuwsgierigheid weer even groeien. Ik had op de BUSD bot een 1% profit staan en toen ik een 0.1 trailing toevoegde zag ik een aantal deals op 0.8 a 0.9 eindigen.

Daarna de profit op 1.1 gezet, maar toen juist gezien dat deals een tijdje rond de 1.12 stonden en niet gesloten worden (heel vaag, sowieso als je het mij vraagt).

Toen bedacht ik me; eigenlijk is het gewoon een gemiddelde en moet ik ervoor zorgen dat de trailing niet teveel zakt. En toch de trailing actief hebben. Dus toen dacht ik; wat als ik nu een hele lage trailing neem en de profit zodanig zet dat dit net overlapt met mijn gewenste 1 procent. Dus...de profit op 1.05 gezet en de trailing op 0.07.

Daarna een aantal deals gehad die op 1.06 tot 1.48 zijn gesloten. Tot zover lijkt dat goed, dus ik ga daar de komende tijd eens mee verder draaien en kijken hoe en wat dat doet.

##edit; laatste stuk over take profit toegevoegd
Interessante vondst! De TTP was toch altijd wat magisch, maar als zo het "verlies" gemitigeerd kan worden, is dat wel lekker.

...wel jammer dat iedereen de BCH de verkeerde kant uit schopt... :X

Overigens: ik deed het net gekscheren, maar in principe gaan we allemaal uit van de winst die gemaakt wordt op basis van de volledige inleg.
Echter: Hoe vaak gebeurt het dat de volledige inleg er in zit?
Zeker in het geval van bepaalde mensen die overcommitten (dus meer potentieel er in stoppen dan dat je hebt (guilty-as-charged, overigens :+ )).
Dus, als je 10 active deals hebt, die zonder SO's sluiten en je basis inleg is 15, dan heb je 150 ingelegd. Heb je geluk en sluiten er behoorlijk wat, dan gaat je winstpercentage hard omhoog :)

...maar dat is wel een klein beetje creatief rekenen.

Blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ben.Hahlen schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 20:38:
[...]

Overigens: ik deed het net gekscheren, maar in principe gaan we allemaal uit van de winst die gemaakt wordt op basis van de volledige inleg.
Echter: Hoe vaak gebeurt het dat de volledige inleg er in zit?
Zeker in het geval van bepaalde mensen die overcommitten (dus meer potentieel er in stoppen dan dat je hebt (guilty-as-charged, overigens :+ )).
Dus, als je 10 active deals hebt, die zonder SO's sluiten en je basis inleg is 15, dan heb je 150 ingelegd. Heb je geluk en sluiten er behoorlijk wat, dan gaat je winstpercentage hard omhoog :)

...maar dat is wel een klein beetje creatief rekenen.
Tot je 10 deals dik in de min hebt en je geen funds meer kan adden :P :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_

[...]

Nice! Dat is geen slecht rendement.
8 deals x 40 = 320 en dan 30 winst draaien op een dag... _/-\o_ :9~
(en dat is niet in acht nemende dat er meer funds in kunnen zitten)
Zit ondertussen bijna op 60 dollar :P
Maar er zijn af en toe ook wel deals die 2 SO's gebruiken dus dat is dan al 140 in gebruik.
De meeste sluiten wel met 0 of 1 SO. De TTP lijkt over het algemeen ook wel positief uit te vallen vandaag.
Heb er wel 2 deals aan toegevoegd, maar vanmiddag waren er een tijd maar 3/10 actief.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024
marcello14 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 09:25:
[...]
@bek Misschien ook een idee om wat BOT voorbeelden toe te voegen aan de openings post?
Done, maar wel heel sumier om het overzichtelijk te houden. Dank je voor het meedenken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SoLiS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-08 15:04
Doen die BUSD bots het niet gewoon heel goed nu, omdat de Bitcoin in een stijgende lijn zit?
Veel altcoins bewegen toch behoorlijk mee met die Bitcoin koers. De bot kan dan makkelijk veel deals maken die winst opleveren ten opzichte van de dollar.

Ik heb zelf een BTC bot gestart die nu zo'n 36 uur loopt en die heeft een bescheiden winst gemaakt in Bitcoins(omgerekend zo'n 4 dollar). Maar als ik dan kijk naar de totale waarde van mijn PF (Dat volledig ter beschikking staat van de bot), dan is de waarde daarvan wel met 68 dollar gestegen.

[ Voor 4% gewijzigd door SoLiS op 03-06-2021 08:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ16v
SoLiS schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 08:24:
Doen die BUSD bots het niet gewoon heel goed nu, omdat de Bitcoin in een stijgende lijn zit?
Veel altcoins bewegen toch behoorlijk mee met die Bitcoin koers. De bot kan dan makkelijk veel deals maken die winst opleveren ten opzichte van de dollar.

Ik heb zelf een BTC bot gestart die nu zo'n 36 uur loopt en die heeft een bescheiden winst gemaakt in Bitcoins(omgerekend zo'n 4 dollar). Maar als ik dan kijk naar de totale waarde van mijn PF (Dat volledig ter beschikking staat van de bot), dan is de waarde daarvan wel met 68 dollar gestegen.
Dit blijft altijd de afweging, kan best dat ze 60 dollar winst gemaakt hebben met BUSD bot maar dat ze 70 gehad zouden hebben als ze gewoon BTC zouden holden :)

Mij gaat het om meer BTC te vergaren dus draai ik een BTC bot, de (short-term) dollar waarde van mijn PF boeit me niet.

[ Voor 6% gewijzigd door JJ16v op 03-06-2021 08:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amargedon
[...]

Interessante vondst! De TTP was toch altijd wat magisch, maar als zo het "verlies" gemitigeerd kan worden, is dat wel lekker.

...wel jammer dat iedereen de BCH de verkeerde kant uit schopt... :X
Vannacht de bot laten draaien en geen enkele deal onder de 1.0% 8) Range varieert van 1.01% tot een uitschieter op 2.04%. Ook 1.48% en 1.27%, meeste zit rond of boven de 1.10%.

I'm happy.

Minder happy met BCH inderdaad :( Potverdorrie, leek gister de goede kant op te gaan maar vannacht toch nog wat gedaald weer. Schiet niet op :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

Door de snelle stijgingen van sommige altcoins de afgelopen dagen heb ik trailing ook nog maar eens aangezet. Vond onderstaand cadeautje zojuist in de lijst:

06/03/2021 8:50 AM Deal completed. Profit: +0.00009308 BTC (3.61 $) (3.03% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 1 day

Ondanks dat je soms wat minder winst pakt zijn dit toch wel leuke berichtjes. Laat het met de stijgingen die momenteel gaande zijn toch maar weer even aan staan. :P

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
Hier ook eindelijk een 3-tal deals gesloten die voor mijn idee al te lang open stonden.
Over het algemeen sluiten mijn deals binnen 1 dag, maar deze stonden al open sinds: 6/1/2021 6:40:16
XCommasBot, [03.06.21 08:39]
Jarvis (BUSD_WRX): deal_564536883: Deal completed. Profit: +0.00651000 WRX +9.31834719 BUSD (9.33 $) (2.16% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 1 day

XCommasBot, [03.06.21 08:39]
Jarvis (BUSD_WRX): deal_564527695: Deal completed. Profit: +0.00647000 WRX +5.26219362 BUSD (5.27 $) (1.22% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 1 day

XCommasBot, [03.06.21 08:40]
Jarvis (BUSD_WRX): deal_564526099: Deal completed. Profit: +0.00647000 WRX +4.51993299 BUSD (4.53 $) (1.05% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 1 day

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik zie dat mijn bot ook Britse ponden meegepakt heeft. Ik weet niet of dat sowieso zo was bij de bot van @AndereKoekoek of dat het mijn schuld is (want heb weer lekker lopen tweaken, ook een leuk spel :P ), maar ik vind het wel grappig dat er blijkbaar ook in fiat gehandeld wordt :)
Helaas nog geen winst gepakt op die ponden, though

Edit: Even gekeken naar vanilla AndereKoekoek en daar staat GBP inderdaad bij

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 03-06-2021 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
anandus schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:14:
Ik zie dat mijn bot ook Britse ponden meegepakt heeft. Ik weet niet of dat sowieso zo was bij de bot van @AndereKoekoek of dat het mijn schuld is (want heb weer lekker lopen tweaken, ook een leuk spel :P ), maar ik vind het wel grappig dat er blijkbaar ook in fiat gehandeld wordt :)
Helaas nog geen winst gepakt op die ponden, though

Edit: Even gekeken naar vanilla AndereKoekoek en daar staat ponden inderdaad bij
Hij had aangegeven dat hij die eruit gehaald had. Hij zal die munt waarschijnlijk ook niet zo snel zelf kiezen, maar kan er maar beter tussenuit zijn. Zo zijn er nog wel meer van dat soort munten, dus je moet even door het lijstje gaan.

Momenteel start de bot trouwens geen deals. zonde :D

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
_MB_ schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:28:
[...]

Hij had aangegeven dat hij die eruit gehaald had. Hij zal die munt waarschijnlijk ook niet zo snel zelf kiezen, maar kan er maar beter tussenuit zijn. Zo zijn er nog wel meer van dat soort munten, dus je moet even door het lijstje gaan.
Misschien dat ik hem erin laat staan. Lijkt mij een interessant alternatief als het minder gaat met de cryptomarkt, dat er misschien nog wat te halen valt op de fiatmarkt(?)

Bij mij pakt-ie nog wel wat deals, maar het is inderdaad rustig. Ik heb de minimum trading amount naar 250 gezet, dus hij pakt bij mij ook wat kleinere muntjes mee.

Doet het nog wel redelijk, nu op 1,1%
(al heeft-ie zo te zien wel een slecht getimede KSM-koop gedaan :P even kijken hoe dat verloopt, er is nog wat ruimte 2/4 SO's. SO's heb ik naar 150% veranderd ipv 120%)

[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 03-06-2021 09:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amargedon
_MB_ schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:28:
[...]

Momenteel start de bot trouwens geen deals. zonde :D
GBP heb ik eruit gehaald, net zoals de EUR. Leek me voor mij vooral iets wat lang kan lopen en zoveel slots heb ik niet voor deals ;)
anandus schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:30:
[...]

Misschien dat ik hem erin laat staan. Lijkt mij een interessant alternatief als het minder gaat met de cryptomarkt, dat er misschien nog wat te halen valt op de fiatmarkt(?)

Bij mij pakt-ie nog wel wat deals, maar het is inderdaad rustig. Ik heb de minimum trading amount naar 250 gezet, dus hij pakt bij mij ook wat kleinere muntjes mee.

Doet het nog wel redelijk, nu op 1,1%
(al heeft-ie zo te zien wel een slecht getimede KSM-koop gedaan :P even kijken hoe dat verloopt, er is nog wat ruimte 2/4 SO's. SO's heb ik naar 150% veranderd ipv 120%)
KSM hier ook, maar nog zonder SO. Verder 'gewoon' 6 deals actief nu, al zijn ze allemaal de afgelopen 10 minuten geopend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
anandus schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 20:43:
[...]

Tot je 10 deals dik in de min hebt en je geen funds meer kan adden :P :X
...ik herken mij niet in het geschetste beeld!

...oh... wacht... :+
_MB_ schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:28:
[...]
Zit ondertussen bijna op 60 dollar :P
Maar er zijn af en toe ook wel deals die 2 SO's gebruiken dus dat is dan al 140 in gebruik.
De meeste sluiten wel met 0 of 1 SO. De TTP lijkt over het algemeen ook wel positief uit te vallen vandaag.
Heb er wel 2 deals aan toegevoegd, maar vanmiddag waren er een tijd maar 3/10 actief.
Nice :) Hopen dat het zo voortzet :)
Amargedon schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:01:
[...]
Vannacht de bot laten draaien en geen enkele deal onder de 1.0% 8) Range varieert van 1.01% tot een uitschieter op 2.04%. Ook 1.48% en 1.27%, meeste zit rond of boven de 1.10%.

I'm happy.
Cool! Ff aanpassen in de bots :)
Amargedon schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:01:
Minder happy met BCH inderdaad :( Potverdorrie, leek gister de goede kant op te gaan maar vannacht toch nog wat gedaald weer. Schiet niet op :P
BCH wordt een beetje irritant idd.... :X
HODL!

Blog

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Dit is mijn bot op het moment. Heb het daily volume aangepast en wat coins eruit gehaald waar ik slechte ervaringen mee heb en die hier ook vast liepen.

Shib, psg, juv, aud, gbp, EUR enz

https://3commas.io/bots/4...ed_show?secret=846b74f5f7

Begonnen met 900$ en dat is nu in 4 dagen tijd 1060$ geworden. Net wel wat bijgestort wat vorige maand over was en sta nu op 1400 max usage, dus 1 extra deal erbij gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
AndereKoekoek schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 11:23:
Dit is mijn bot op het moment. Heb het daily volume aangepast en wat coins eruit gehaald waar ik slechte ervaringen mee heb en die hier ook vast liepen.

Grappig, SHIB is bij mij de hoogst earning pair :P (vooral door gisteren, overigens)

Begonnen met 900$ en dat is nu in 4 dagen tijd 1060$ geworden. Net wel wat bijgestort wat vorige maand over was en sta nu op 1400 max usage, dus 1 extra deal erbij gedaan.
Dat is een hele mooie score zeg, pff.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JJ16v

PS, de black list is handig om coins te disablen als je wat meer bots hebt, hoef je niet steeds hetzelfde te doen, en kun je ze simpel weer enabelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amargedon
JJ16v schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 11:28:
[...]

PS, de black list is handig om coins te disablen als je wat meer bots hebt, hoef je niet steeds hetzelfde te doen, en kun je ze simpel weer enabelen.
Zeker een aanrader en precies wat ik doe! Zo kan ik in de bot de '_ALL" variant gebruiken van waar ik in wil handelen. Dat aangevuld met een min volume voor de deals zorgt ervoor dat ik eigenlijk geen rare dingen meer heb gezien.
anandus schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 11:28:
[...]

Grappig, SHIB is bij mij de hoogst earning pair :P (vooral door gisteren, overigens)
Niet de hoogste bij mij, maar wel een waar ik gisteren goed aan verdiend heb ja!

Netjes! Mooie bijna 20% die je dan behaald hebt.

Al moet ik zeggen dat ik persoonlijk de SO instellingen (nog steeds) te krap vind. Met een dalende markt of flinkere schommelingen vraag ik me af hoe het zich zou gedragen...Niet als kritiek overigens hoor, maar meer mijn iets meer behoudende insteek die ik er zelf in heb zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Amargedon schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 11:38:
[...]

Zeker een aanrader en precies wat ik doe! Zo kan ik in de bot de '_ALL" variant gebruiken van waar ik in wil handelen. Dat aangevuld met een min volume voor de deals zorgt ervoor dat ik eigenlijk geen rare dingen meer heb gezien.

[...]

Niet de hoogste bij mij, maar wel een waar ik gisteren goed aan verdiend heb ja!
[...]

Netjes! Mooie bijna 20% die je dan behaald hebt.

Al moet ik zeggen dat ik persoonlijk de SO instellingen (nog steeds) te krap vind. Met een dalende markt of flinkere schommelingen vraag ik me af hoe het zich zou gedragen...Niet als kritiek overigens hoor, maar meer mijn iets meer behoudende insteek die ik er zelf in heb zitten.
Klopt! Moet denk ik de safety orders wat verder uit elkaar zetten en die scale ophogen. Zodat bij een flinke dip een behoorlijke inleg wordt gedaan.
Tot nu toe vang ik doos goed op, maar heb op sommige deals al 4 so's gehad.

Dat hadden er beter 2 kunnen zijn voor die 6% dips. Zodat ik doos van 15% beter kan opvangen.

Ga eens even sleutelen aan de instellingen obv Ben zijn sheet. Kom dan op max 4 active deals uit en dat is ook gewoon prima, want mijn doelstelling is 1%/10$ per dag en die nu een veelvoud ervan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik heb de SO's ook wat opgerekt, just in case.

Verder ook deze meegenomen, maar het is te recent om er iets concreets over te kunnen zeggen. Ik ben wel benieuwd.
[...]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 18:37
Wat super interessant om te lezen allemaal! Heb het topic afgelopen dagen eens door zitten lezen, en ben helemaal enthousiast geworden.

Ben sinds 2017 al bezig met crypto, zelf veel ETH gemined (back in the day) en wil mij nu ook eens gaan verdiepen in trading bots.

Heb me aangemeld bij 3commas en probeer een Binance account aan te maken, maar Binance verstuurd de verificatiemail maar niet.. Ik blijf het proberen en hoop snel te kunnen starten met traden.

Dank alvast voor alle info en jullie ervaringen, erg tof om te lezen hoe iedereen hier samen leert!

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ben.Hahlen

Dat gaat zeker lekker! :)

Ik zou idd ook de blacklist gaan gebruiken, dat maakt het wel makkelijker met meer bots :)

Is het misschien om in de startpost (of ergens anders) een lijst met coins te posten die "onhandig" zijn?
Top of head:
BUSD Pairs:
  • AUD/BUSD
  • EUR/BUSD
  • GBP/BUSD
  • TUSD/BUSD
  • USDC/BUSD
BTC Pairs:
  • RENBTC/BTC
  • WBTC/BTC
USDT Pairs:
  • BUSD/USDT
  • TUSD/USDT
  • USDC/USDT

Blog

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amargedon
anandus schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 11:46:
Ik heb de SO's ook wat opgerekt, just in case.

Verder ook deze meegenomen, maar het is te recent om er iets concreets over te kunnen zeggen. Ik ben wel benieuwd.

[...]
It works 8)
Vanmorgen in de gaten gehouden; een deal van 0.98% gehad (1.05 - 0.07) en eentje lager op 0.87%. Maar...ook een die steeg naar 2.64% die ik anders gemist had...en die maakt het meer dan goed voor de twee eerst genoemden.

Wel voor mezelf de 0.07 aangepast naar 0.05. Aangezien ik blijkbaar nog steeds met 0.07 kan stijgen van 1% naar 2.6% denk ik dat het niet veel uitmaakt voor de stijging, maar voorkomt het hopelijk wel een daling.

Zullen het zien ;)
Ben.Hahlen schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:12:
Is het misschien om in de startpost (of ergens anders) een lijst met coins te posten die "onhandig" zijn?
Top of head:
BUSD Pairs:
  • AUD/BUSD
  • EUR/BUSD
  • GBP/BUSD
  • TUSD/BUSD
  • USDC/BUSD
BTC Pairs:
  • RENBTC/BTC
  • WBTC/BTC
USDT Pairs:
  • BUSD/USDT
  • TUSD/USDT
  • USDC/USDT
Zeker handig. Daar mag wat mij betreft nog aan toegevoegd worden:

JUV/BTC
PSG/BTC

JUV/BUSD
PSG/BUSD

Deze zijn beiden wel eens door het min volume filter geslopen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Ik ben overigens serieus aan het overwegen of ik niet het verlies pak op BCH/BTC en dan verder ga met een andere bot...
Koerst staat nu op 0.018605 en moet naar 0.019190 om winst te pakken...
Als ik 0.1% winst zou doen, zou hij alsnog naar 0.019015 moeten...

Keuzes... Keuzes...

Blog

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bek
Ben.Hahlen schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:12:
[...]

Top of head:
BUSD Pairs:
  • AUD/BUSD
  • EUR/BUSD
  • GBP/BUSD
  • TUSD/BUSD
  • USDC/BUSD
BTC Pairs:
  • RENBTC/BTC
  • WBTC/BTC
USDT Pairs:
  • BUSD/USDT
  • TUSD/USDT
  • USDC/USDT
Onder het kopje ' Waarin handelt de bot?' staat een overzicht. Ik zal het uitbreiden met jouw info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
Amargedon schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:16:
[...]

Zeker handig. Daar mag wat mij betreft nog aan toegevoegd worden:

JUV/BTC
PSG/BTC

JUV/BUSD
PSG/BUSD

Deze zijn beiden wel eens door het min volume filter geslopen bij mij.
Ik voeg aan de TS de fiat coins toe. Shit coins wisselen in opbrengst, dus die laat ik liever uit de TS.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy!!!!
Het is een mooie dag vandaag voor de bots, m'n bot sluit de ene na de andere deal met een leuke trailing winst.
Sinds vanmorgen m'n TP naar 1.2 gezet en trailing deviation op 0.1, dat lijkt wel de goude combinatie te zijn (met dank aan @_MB_ ), ik heb sinds die aanpassing geen deals meer onder de 1% zien sluiten.
Al moet ik zeggen, het is wel een erg groene dag, dus ik ben benieuwd hoe het gaat als de markt weer wat zakt.
Ik heb nu m'n aantal deals op 10 staan, en dat laat ik voorlopig ook staan. Ik ga wel bij iedere $40 winst, m'n BO en SO met $1 verhogen. Eens zien wat dat gaat opleveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeph
bek schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:18:
[...]

Onder het kopje ' Waarin handelt de bot?' staat een overzicht. Ik zal het uitbreiden met jouw info.
PAX en DAI zijn ook stable coins waar je liever niets mee doet. PAXG is gekoppeld aan goud volgens mij, fluctueert wel maar of het verstandig is...

[ Voor 12% gewijzigd door Zeph op 03-06-2021 12:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SoLiS

Dat is een heel mooi rendement, maar volgens mij is dat ook precies wat je verdiend zou hebben als je 4 dagen geleden BTC had gekocht en vandaag weer verkocht. Ik heb toch sterk het vermoeden dat de BUSD bots het nu heel goed doen door de stijgende koersen van BTC ten opzichte van de dollar. Het is indirect een soort speculeren met de BTC koers. Ik vraag me af hoe deze bots het doen bij een dalende BTC. Dan blijven een hoop deals hangen, ben ik bang.

De BTC bots blijven denk ik wel deals vinden, omdat die meer speculeren op koersverschillen tussen de coins onderling, dat gaat ook door tijdens een dalende markt. Ook deze bots profiteren van de koersstijging van de BTC, omdat je totale PF meer waard wordt in dollars, maar dat zie je dus niet in het stats-overzicht van 3commas.

Het grote nadeel van de BTC bots bij een dalende BTC is natuurlijk wel dat je PF ook minder waard wordt in dollars bij een daling, maar dan kan ie wel blijven traden en zo meer BTC binnenharken. De BUSD bots zullen dan vooral met hangende deals blijven zitten (een soort auto-HODL-modus) en zo de waardedaling in dollars beperkt houden.

Ik houd het voorlopig even bij mijn BTC bot. Het idee dat het traden doorgaat bij een dalende markt spreekt me wel aan. Voor de lange termijn hoop ik dan op een koersstijging van de BTC, omdat al mijn winst in BTC zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
SoLiS schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:50:
[...]

De BTC bots blijven denk ik wel deals vinden, omdat die meer speculeren op koersverschillen tussen de coins onderling, dat gaat ook door tijdens een dalende markt.
Het gevaar is wel dat andere coins sneller dalen dan BTC, waardoor het juist nog minder kan uitpakken dan een BUSD-bot.

Eigenlijk hebben we weer een 40% dip nodig, zoals paar weken terug, om het uit te testen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
SoLiS schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:50:
[...]

Dat is een heel mooi rendement, maar volgens mij is dat ook precies wat je verdiend zou hebben als je 4 dagen geleden BTC had gekocht en vandaag weer verkocht. Ik heb toch sterk het vermoeden dat de BUSD bots het nu heel goed doen door de stijgende koersen van BTC ten opzichte van de dollar. Het is indirect een soort speculeren met de BTC koers. Ik vraag me af hoe deze bots het doen bij een dalende BTC. Dan blijven een hoop deals hangen, ben ik bang.

De BTC bots blijven denk ik wel deals vinden, omdat die meer speculeren op koersverschillen tussen de coins onderling, dat gaat ook door tijdens een dalende markt. Ook deze bots profiteren van de koersstijging van de BTC, omdat je totale PF meer waard wordt in dollars, maar dat zie je dus niet in het stats-overzicht van 3commas.

Het grote nadeel van de BTC bots bij een dalende BTC is natuurlijk wel dat je PF ook minder waard wordt in dollars bij een daling, maar dan kan ie wel blijven traden en zo meer BTC binnenharken. De BUSD bots zullen dan vooral met hangende deals blijven zitten (een soort auto-HODL-modus) en zo de waardedaling in dollars beperkt houden.

Ik houd het voorlopig even bij mijn BTC bot. Het idee dat het traden doorgaat bij een dalende markt spreekt me wel aan. Voor de lange termijn hoop ik dan op een koersstijging van de BTC, omdat al mijn winst in BTC zit.
Jouw theorie/idee klopt zeker! Maar in de huidige markt lijkt een BUSD het handigst. Mocht de BTC opklimmen naar >50k dan zou je dat verschil mooi moeten zien bij deze 2 bots:
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BUSD
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BTC

Deze bots zijn redelijk gelijk aan elkaar, en zijn op hetzelfde moment aangemaakt. De BUSD variant doet het nu het best, maar als de BTC flink meer waard wordt dan zou je alle dagwinsten van de BTC bot ook omhoog zien gaan.

Mocht m'n BUSD bot het de komende 2(?) maanden goed blijven doen, dan zal ik een jaar PRO abo afsluiten en dan een BUSD en BTC bot draaien. Dan kan ik rustig aan BTC verzamelen en ondertussen nog een leuk zakcentje verdienen middels de BUSD bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

Zeker interessant voor degenen die een BUSD bot hebben draaien. Helaas geldt dit niet voor BTC/BUSD combinaties.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
anandus schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:58:
[...]
Het gevaar is wel dat andere coins sneller dalen dan BTC, waardoor het juist nog minder kan uitpakken dan een BUSD-bot.

Eigenlijk hebben we weer een 40% dip nodig, zoals paar weken terug, om het uit te testen :P
Gast... Doe eens niet!
You want to tempt the wrath of the whatever from high atop the thing? }:|

Blog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• argon007
Redcoil schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:13:
[...]

Zeker interessant voor degenen die een BUSD bot hebben draaien. Helaas geldt dit niet voor BTC/BUSD combinaties.
Waarom zou dit niet gaan? Het gaat niet met BTCBUSD Perpetual Contracts, maar BTC/BUSD zou perfect moeten lukken:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/654236086838755340/849970934131589201/unknown.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

argon007 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:21:
[...]

Waarom zou dit niet gaan? Het gaat niet met BTCBUSD Perpetual Contracts, maar BTC/BUSD zou perfect moeten lukken:
[Afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk, las het verkeerd.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SoLiS
Remy!!!! schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:08:
[...]

Jouw theorie/idee klopt zeker! Maar in de huidige markt lijkt een BUSD het handigst. Mocht de BTC opklimmen naar >50k dan zou je dat verschil mooi moeten zien bij deze 2 bots:
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BUSD
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BTC

Deze bots zijn redelijk gelijk aan elkaar, en zijn op hetzelfde moment aangemaakt. De BUSD variant doet het nu het best, maar als de BTC flink meer waard wordt dan zou je alle dagwinsten van de BTC bot ook omhoog zien gaan.
Wat volgens mij wel belangrijk is voor een eerlijk vergelijk, is om de totale waarde van de PF waar de bots mee spelen te vergelijken. Als je puur naar winst kijkt in 3commas kan je dat niet goed vergelijken. Mijn bot heeft bijvoorbeeld maar 0.66 % rendement gemaakt als ik naar 3commas kijk, maar de waarde van mijn PF is wel met 6.6% gestegen in dezelfde periode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
SoLiS schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:31:
[...]

Wat volgens mij wel belangrijk is voor een eerlijk vergelijk, is om de totale waarde van de PF waar de bots mee spelen te vergelijken. Als je puur naar winst kijkt in 3commas kan je dat niet goed vergelijken. Mijn bot heeft bijvoorbeeld maar 0.66 % rendement gemaakt als ik naar 3commas kijk, maar de waarde van mijn PF is wel met 6.6% gestegen in dezelfde periode.
Ik weet niet of dat handig is om naar te kijken, want in een dalende markt kan je winst maken met een bot (meer BTCtjes), maar je PF kan dalen in waarde. Als je dan zou vergelijken zou een bot opeens negatief draaien, terwijl het juist voor een grotere PF heeft gezorgd.

De beste vergelijking is dan ook niet naar dollar-waarde, maar naar percentuele winst. Hoeveel procent BTC doet de BTC-bot erbij of hoeveel procent BUSD doet de BUSD erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SoLiS
anandus schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:35:
[...]

Ik weet niet of dat handig is om naar te kijken, want in een dalende markt kan je winst maken met een bot (meer BTCtjes), maar je PF kan daalen in waarde. Als je dan zou vergelijke zou een bot opeens negatief draaien, terwijl het juist voor een grotere PF heeft gezorgd.

De beste vergelijking is dan ook niet naar dollar-waarde, maar naar percentuele winst. Hoeveel procent BTC doet de BTC-bot erbij of hoeveel procent BUSD doet de BUSD erbij.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat betekent dat je de BUSD en de BTC bots niet goed kunt vergelijken. Als je het puur als investering ziet, dan lijkt het me logisch om te vergelijken met inleg vs opbrengst over een bepaalde periode en dan zou ik het persoonlijk uitdrukken als waarde portfolio bij start en waarde portfolio bij einde periode.

Het probleem met de BUSD bots is dat ze het nu heel goed lijken te doen door de algemene stijging van de koersen ten opzichte van de dollar. Die winst zie je niet direct bij de BTC-bot, maar als ik op dit moment besluit om te stoppen, dan heeft mijn strategie waarschijnlijk nog meer opgeleverd dan met het gebruik van een BUSD bot.

TLDR:
De algemene trend van de markt zie je direct terug in het resultaat van een BUSD bot, maar bij een BTC bot zit die verborgen in de waarde van de PF. Hierdoor zijn de bots moeilijk te vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amargedon
SoLiS schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:45:
[...]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat betekent dat je de BUSD en de BTC bots niet goed kunt vergelijken. Als je het puur als investering ziet, dan lijkt het me logisch om te vergelijken met inleg vs opbrengst over een bepaalde periode en dan zou ik het persoonlijk uitdrukken als waarde portfolio bij start en waarde portfolio bij einde periode.

Het probleem met de BUSD bots is dat ze het nu heel goed lijken te doen door de algemene stijging van de koersen ten opzichte van de dollar. Die winst zie je niet direct bij de BTC-bot, maar als ik op dit moment besluit om te stoppen, dan heeft mijn strategie waarschijnlijk nog meer opgeleverd dan met het gebruik van een BUSD bot.

TLDR:
De algemene trend van de markt zie je direct terug in het resultaat van een BUSD bot, maar bij een BTC bot zit die verborgen in de waarde van de PF. Hierdoor zijn de bots moeilijk te vergelijken.
Wil je niet naar beiden kijken? ;)

BUSD is een directe opbrengst/winst en dus makkelijk te zien. BTC zie je pas in je pf, maar als BTC in elkaar zakt had je toch beter een BUSD bot kunnen hebben. Korte termijn vs lange termijn en achteraf kan je pas echt vergelijken. Marktwerking en ontwikkeling weten we nu ook nog niet.

Uiteindelijk blijft het een gok welke van beiden het handigste is, en in die zin voel ik wel wat voor wat @Remy!!!! schrijft:
Remy!!!! schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:08:
Mocht m'n BUSD bot het de komende 2(?) maanden goed blijven doen, dan zal ik een jaar PRO abo afsluiten en dan een BUSD en BTC bot draaien. Dan kan ik rustig aan BTC verzamelen en ondertussen nog een leuk zakcentje verdienen middels de BUSD bot.

[ Voor 3% gewijzigd door Amargedon op 03-06-2021 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_
Ik had trouwens nog een vergelijking gemaakt tussen een BO/SO bot met 10/10 en met 10/20.
Beide met 25 SO's. Maar het viel me tegen hoeveel te TP lijn extra zakt met 10/20 ivm 10/10.
Het kost flink meer geld maar geeft amper voordeel. Dus zet tegenwoordig m'n BO gewoon wat hoger en de SO een klein beetje hoger. 40/50 bijvoorbeeld. Dan pak ik vaker meer winst.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amargedon
_MB_ schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:59:
Ik had trouwens nog een vergelijking gemaakt tussen een BO/SO bot met 10/10 en met 10/20.
Beide met 25 SO's. Maar het viel me tegen hoeveel te TP lijn extra zakt met 10/20 ivm 10/10.
Het kost flink meer geld maar geeft amper voordeel. Dus zet tegenwoordig m'n BO gewoon wat hoger en de SO een klein beetje hoger. 40/50 bijvoorbeeld. Dan pak ik vaker meer winst.
Heb je dat deze week geconcludeerd, of ook met de afgelopen twee weken erbij? ;) En houd je dan wat je niet nodig hebt reserve voor als de koers toch inzakt?

Met andere woorden; in deze dagen met alleen maar stijging lijkt het inderdaad onnodig. Dat was ook iets waar ik naar keek en paar weken terug, en ik ben momenteel nog steeds bezig om oude deals vlot te trekken omdat mijn SO te laag/beperkt stond.

My 2 cents even hoor, uiteindelijk is het natuurlijk helemaal aan ieder voor zich! In goede tijden kan je meer winnen, dat klopt. Maar dat heeft een keerzijde...ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
_MB_ schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:59:
Wat heb je met je SO Volume Scale gedaan? Want die speelt daar ook een behoorlijke rol in.
Als je SO Volume Scale 1 is, dan zal het weinig effect hebben. Zet je die op 1.5, dan zie je direct veel meer effect.

Snelle vergelijk:
Volume Scale 1:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hDhkEC4Z9nVL2WAFFxP0teoM3lw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y7NaFGhVzIZAwdoxEV9D6hpQ.png?f=fotoalbum_large

Volume Scale 1.5:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oUmfpyBq_uZzrH0_lITtIJqFLzM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fxizvbi19KHUzrLXJI5rZ1jS.png?f=fotoalbum_large
Ja, het kost meer funds, maar het zorgt ook voor lagere benodigde stijgingen.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
Amargedon schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:03:
[...]

Heb je dat deze week geconcludeerd, of ook met de afgelopen twee weken erbij? ;) En houd je dan wat je niet nodig hebt reserve voor als de koers toch inzakt?

Met andere woorden; in deze dagen met alleen maar stijging lijkt het inderdaad onnodig. Dat was ook iets waar ik naar keek en paar weken terug, en ik ben momenteel nog steeds bezig om oude deals vlot te trekken omdat mijn SO te laag/beperkt stond.

My 2 cents even hoor, uiteindelijk is het natuurlijk helemaal aan ieder voor zich! In goede tijden kan je meer winnen, dat klopt. Maar dat heeft een keerzijde...ooit.
Die 40/50 is wat verwarrend. Komt omdat ik nu andere bots gebruik met minder SO's.

Ik had dit excelletje gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GatOKJatMT9da1mSaZ8VE4wo-gA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vAvJH3fUQvq2YOzSC7LL4K7e.png?f=user_large

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Voor de volledigheid ook nog met gelijke BO/SO:
Volume Scale 1:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JuWX8Uz0-RRa5xIwzbAbau5Duuw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QrZuJ80MWwrDOjTMSs2U3eJ2.png?f=fotoalbum_large
Volume Scale 1.5:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QtfgHu95wV0fUmamk90WrpF1ZU0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/O5vD8yrc9Jlwknsk00AavVcj.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Ben.Hahlen op 03-06-2021 14:15 ]

Blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _MB_
Ben.Hahlen schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:14:
Voor de volledigheid ook nog met gelijke BO/SO:
Volume Scale 1:
Volume Scale 1.5: [Afbeelding]
Dat bedoel ik, je ziet dat bij SO 4 het % verschil wat nodig is om te stijgen niet heel veel anders is als met je eerdere voorbeeld. Dat had ik ook.

Kijk maar naar de 2 onderste in de tabel. Het scheelt amper qua % maar kost wel 2x zoveel geld

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SoLiS
Amargedon schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:50:
[...]

Wil je niet naar beiden kijken? ;)
Zeker. Beiden zijn een goede indicatie of een strategie werkt. Bovendien is de dagelijkse directe opbrengst in BTC nog steeds heel handig om onderling de BTC bots / instellingen te vergelijken.
BUSD is een directe opbrengst/winst en dus makkelijk te zien. BTC zie je pas in je pf, maar als BTC in elkaar zakt had je toch beter een BUSD bot kunnen hebben.
Ik denk toch dat dit tegenvalt in de praktijk met een BUSD bot. Als we er even vanuit gaan dat je hele PF gebruikt kan worden door de bot, dan zal die bij een snel neergaande markt allemaal SO's doen. Hoe meer de markt zakt, hoe langer het duurt voordat je alsnog kan verkopen (auto HODL). Of je stapt uit en pakt een hoop verlies. Het betekent in ieder geval dat als de markt snel zakt, dat dan je assets niet meer in BUSD zitten, maar in de coins die de bot op dat moment heeft gekocht.
Korte termijn vs lange termijn en achteraf kan je pas echt vergelijken. Marktwerking en ontwikkeling weten we nu ook nog niet.

Uiteindelijk blijft het een gok welke van beiden het handigste is, en in die zin voel ik wel wat voor wat @Remy!!!! schrijft:
[...]
Ik voel er ook wel wat voor om meerdere bots te creëren en eventueel op pauze te zetten of te activeren naar hoe de markt beweegt. Eerst even wat meer ervaring opdoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _MB_
Amargedon schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:03:
[...]

Ik had eerst single bots met 22 SO's op 1.5 en een schaal van 1.04 en een prijs verhoging per SO van 1.05. Dat gaf 51% dekking. Daarbij kwam ik dus achter dat het amper verschil maakte of ik de BO/SO op 10/10 liet staan of er 10/20 van maakte.

Momenteel gebruik ik de ULT-30/49 bots. met 4 SO's op 1 en een schaal van 2 dacht ik.
Daarbij heb ik nu de BO/SO op 40/50 staan. Deze kunnen dan 15% zakken. Dat lijkt voor nu redelijk goed te gaan. Ik verwacht dat ze in een extreem zakkende markt geen deals plaatsen en bij lopende deals zal ik dan denk extra SO's gaan toevoegen. Het is daardoor wat minder starten en vergeten. Maar het levert momenteel wel meer op.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
_MB_ schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:16:
[...]
Dat bedoel ik, je ziet dat bij SO 4 het % verschil wat nodig is om te stijgen niet heel veel anders is als met je eerdere voorbeeld. Dat had ik ook.

Kijk maar naar de 2 onderste in de tabel. Het scheelt amper qua % maar kost wel 2x zoveel geld
Ik vind een verschil van 1% anders best wel wat... Geloof me... Daar zit ik nu vol in met mijn BCH pair die niet wil closen... :X -O-

Maar goed:
Als je BO/SO gelijk hebt en volume scale is 1, dan moet je bij een dip van 7,5% 5,5% goedmaken.
Als je SO 2x je BO is en je Volume Scale is 1.5, dan moet je bij eenzelfde dip van 7,5% 4% goedmaken.
Ja, dat kost wel wat geld, het scheelt bij 5 deals $1.300 (dus $260 per deal), maar dat zou wel moeten resulteren in een hogere winst van $6,3 t.o.v. $2,4 en dat je deals sneller sluiten.

Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat wat jij doet niet goed is (want: ieder zijn ding en vrijheid enzo), alleen dat ik een andere keuze zou maken :)

Blog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _MB_
Ben.Hahlen schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:23:
[...]

Ik vind een verschil van 1% anders best wel wat... Geloof me... Daar zit ik nu vol in met mijn BCH pair die niet wil closen... :X -O-

Maar goed:
Als je BO/SO gelijk hebt en volume scale is 1, dan moet je bij een dip van 7,5% 5,5% goedmaken.
Als je SO 2x je BO is en je Volume Scale is 1.5, dan moet je bij eenzelfde dip van 7,5% 4% goedmaken.
Ja, dat kost wel wat geld, het scheelt bij 5 deals $1.300 (dus $260 per deal), maar dat zou wel moeten resulteren in een hogere winst van $6,3 t.o.v. $2,4 en dat je deals sneller sluiten.

Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat wat jij doet niet goed is (want: ieder zijn ding en vrijheid enzo), alleen dat ik een andere keuze zou maken :)
Stel jij dan nog andere waardes in?

Dit is nog even een vergelijk tussen BO/SO van 40/40 of 40/80 met een eerste stap van 1 en schaal van 2. Hierbij is uiteindelijk het verschil iets meer dan 1%, maar is wel 2x zo duur.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uKPpJl0OYmLfiSbtSwuwmHFA90k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o6fzB4FxDjjop6V7HHWsvzzT.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Am1PuHd504yA2cRik4OjelXFKEI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WTq1LiWOLi1nlG8IRANML4Rv.png?f=fotoalbum_large

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
_MB_ schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:35:
[...]

Stel jij dan nog andere waardes in?

Dit is nog even een vergelijk tussen BO/SO van 40/40 of 40/80 met een eerste stap van 1 en schaal van 2. Hierbij is uiteindelijk het verschil iets meer dan 1%, maar is wel 2x zo duur.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja, je hebt de step-scale en de volume scale.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BFKX6VrvjDArjx-wJAnhsLV262w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7txedMnecDzTfoqBMRx4g8Zj.png?f=fotoalbum_large
Dat scheelt wel nogal (ook qua prijs, ben ik met je eens).

Deze settings:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NHh-1_7j_917EB_mYMdgfZMAhvU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CNiOOguTHR7kqMAxaptRx1Ys.png?f=fotoalbum_large

Blog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _MB_
Ben.Hahlen schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:43:
[...]

Ja, je hebt de step-scale en de volume scale.

[Afbeelding]
Dat scheelt wel nogal (ook qua prijs, ben ik met je eens).

Deze settings:
[Afbeelding]
Ik had voorheen van boven naar onder en links naar recht:

BO/SO = 10/10
totaal SO = 22
deviation = 1.5
Volume scale = 1.05 (5% dus)
Step scale = 1.04
Toen maakte het amper uit met een hogere SO.

Nu heb ik:
BO/SO = 40/50
totaal SO = 4
deviation = 1
Volume scale = 1
Step scale = 2

Ik denk dat een volume scale van 1.5 vrij extreem is. Dan komt er dus met elke SO 50% bij. Dat gaat wel hard qua kosten en dan inderdaad mogelijk ook wel qua percentage die nodig is om te stijgen.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy!!!!
Hier werken de hoge Volume Scale en Step Scale wel goed.
Mocht een deal onder de -1% komen, dan drukt ie er gelijk wat extra geld in, en meestal is dat al voldoende om al weer snel naar de +1% te gaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GBq3MZHvHoa7FJF_7CLSfOAyaFg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GPU6tpj54eqloUeR6xjftMiC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ16v
Remy!!!! schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:08:
Hier werken de hoge Volume Scale en Step Scale wel goed.
Mocht een deal onder de -1% komen, dan drukt ie er gelijk wat extra geld in, en meestal is dat al voldoende om al weer snel naar de +1% te gaan.
[Afbeelding]
Hmm maar deze vangt wel max ~7% dip af, dat is wel een beetje risky..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy!!!!
JJ16v schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:09:
[...]

Hmm maar deze vangt wel max ~7% dip af, dat is wel een beetje risky..
Dat klopt, ik heb juist iets minder SO's ingesteld zodat ik zelf kan bijsturen waar nodig. Behalve de grote dip van laatst heb ik bijna nooit een deal erg lang op -7% zien staan.
Ik heb dan liever 1 deal op -7% (of meer) maar dat ik nog wel geld over heb om m'n andere deals te maken of bij te plussen. Een 4e SO in mijn geval wordt erg prijzig.
Maar door deze hoge Volume en Step scales krijg ik nu wel leuke bedragen binnen (m'n afgelopen 10 gesloten deals):
XCommasBot, [03.06.21 11:18]
Jarvis (BUSD_SOL): deal_568604827: Deal completed. Profit: +1.15357487 BUSD (1.15 $) (1.05% from total volume (1.2% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 1 hour

XCommasBot, [03.06.21 11:40]
Jarvis (BUSD_KSM): deal_568024304: Deal completed. Profit: +0.00009510 KSM +2.63875619 BUSD (2.68 $) (1.17% from total volume (1.2% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 5 hours

XCommasBot, [03.06.21 11:40]
Jarvis (BUSD_KSM): deal_568019269: Deal completed. Profit: +2.74113146 BUSD (2.74 $) (1.19% from total volume (1.2% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 5 hours

XCommasBot, [03.06.21 11:43]
Jarvis (BUSD_DOT): deal_568700738: Deal completed. Profit: +0.57212101 BUSD (0.57 $) (1.14% from total volume (1.2% before trailing)) 💰💰💰. #profit 32 minutes

XCommasBot, [03.06.21 11:52]
Jarvis (BUSD_XRP): deal_568601373: Deal completed. Profit: +0.80621268 BUSD (0.81 $) (1.61% from total volume (1.2% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 2 hours

XCommasBot, [03.06.21 11:52]
Jarvis (BUSD_XRP): deal_568500425: Deal completed. Profit: +0.97534004 BUSD (0.98 $) (1.95% from total volume (1.2% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 2 hours

XCommasBot, [03.06.21 12:00]
Jarvis (BUSD_MATIC): deal_568501645: Deal completed. Profit: +1.45033439 BUSD (1.45 $) (2.9% from total volume (1.2% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 2 hours

XCommasBot, [03.06.21 12:00]
Jarvis (BUSD_MATIC): deal_568495634: Deal completed. Profit: +1.58710495 BUSD (1.59 $) (3.17% from total volume (1.2% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 3 hours

XCommasBot, [03.06.21 14:57]
Jarvis (BUSD_KSM): deal_569023075: Deal completed. Profit: +2.69785178 BUSD (2.7 $) (1.15% from total volume (1.2% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 2 hours

XCommasBot, [03.06.21 14:58]
Jarvis (BUSD_KSM): deal_569030091: Deal completed. Profit: +4.13216374 BUSD (4.13 $) (1.76% from total volume (1.2% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 2 hours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
Remy!!!! schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:15:
[...]

Dat klopt, ik heb juist iets minder SO's ingesteld zodat ik zelf kan bijsturen waar nodig. Behalve de grote dip van laatst heb ik bijna nooit een deal erg lang op -7% zien staan.
Ik heb dan liever 1 deal op -7% (of meer) maar dat ik nog wel geld over heb om m'n andere deals te maken of bij te plussen. Een 4e SO in mijn geval wordt erg prijzig.
Maar door deze hoge Volume en Step scales krijg ik nu wel leuke bedragen binnen (m'n afgelopen 10 gesloten deals):

[...]
Klopt idd, al zou ik dat nog steeds niet doen met _ALL voor top coins is het denk wel een goede strategie (lees ga ik zelf ook doen :p)
Voor de shitcoins heb je wel kans op een flinke pump en dump mee te pikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
JJ16v schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:32:
[...]

Klopt idd, al zou ik dat nog steeds niet doen met _ALL voor top coins is het denk wel een goede strategie (lees ga ik zelf ook doen :p)
Voor de shitcoins heb je wel kans op een flinke pump en dump mee te pikken.
Maar bij een goeie pump en dump heb je er dan nog steeds last van? Ik denk (aanname!) dat 7% dan nog niet voldoende is?
Dan doe ik het liever zoals nu gewoon bijsturen indien nodig, een deal mag van mij best wel een paar dagen op -7/8/9% staan, als ik zie dat ie langzaam opkrabbelt dan pomp ik er nog wat extra funds in en dan is het soms nog een dagje extra wachten voordat ie dichtgaat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Remy!!!!
Remy!!!! schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 16:13:
[...]

Nieuwe dag, nieuwe kansen!
- Bakker - BTC Aggressive - 24-05-2021 - Active deals reserve 0 $ (0.00000000 BTC)
- Bakker - BTC Moderate - 24-05-2021 - Active deals reserve 0 $ (0.00000000 BTC)
- Bakker - BTC Defensive - 24-05-2021 - Active deals reserve 0 $ (0.00000000 BTC)
- Bakker - BTC Conservative - 24-05-2021 - nog geen deals
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 58.05 $ (0.00150395 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 8.08 $ (0.00020944 BTC)
- Ben.Hahlen - 24-5-2021 - Active deals reserve 17.34 $ (0.00044936 BTC)
- marcello14 - 24-5-2021 - Active deals reserve 25.48 $ (0.00066030 BTC)
- Redcoil - 24-5-2021 - ETH - Active deals reserve 8.79 $ (0.00314686 ETH)
- Remy!!!! - 24-5-2021 - Active deals reserve 14.39 $ (0.00037308 BTC)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 14.36 $ (0.00037223 BTC)
- Ben.Hahlen - 26-5-2021 - Active deals reserve 12.68 $ (0.00032886 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3%TTP Active deals reserve 0.36 $ (0.00000942 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3% - Active deals reserve 0.09 $ (0.00000248 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3%TTP - Active deals reserve 42.37 $ (0.00109792 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3% - Active deals reserve 0.07 $ (0.00000186 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2%TTP Active deals reserve 0.16 $ (0.00000417 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2% - Active deals reserve 2.2 $ (0.00005694 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2%TTP - Active deals reserve 0.06 $ (0.00000159 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2% - Active deals reserve 0.06 $ (0.00000167 BTC)
- Ben.Hahlen - 01-06-2021 - Active deals reserve 4.75 $ (0.00012339 BTC)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BUSD - Active deals reserve 15.35 $ (15.35880507 BUSD)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BTC - Active deals reserve 28.43 $ (0.00073717 BTC)

[Afbeelding]
Het wordt steeds spannender want de top 3 wisselt behoorlijk de afgelopen dagen!
- Bakker - BTC Aggressive - 24-05-2021 - Active deals reserve 0 $ (0.00000000 BTC)
- Bakker - BTC Moderate - 24-05-2021 - Active deals reserve 0 $ (0.00000000 BTC)
- Bakker - BTC Defensive - 24-05-2021 - Active deals reserve 0 $ (0.00000000 BTC)
- Bakker - BTC Conservative - 24-05-2021 - nog geen deals
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 15.75 $ (0.00044193 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 3.09 $ (0.00008680 BTC)
- Ben.Hahlen - 24-5-2021 - Active deals reserve 47.3 $ (0.00132517 BTC)
- marcello14 - 24-5-2021 - Active deals reserve 33.61 $ (0.00094170 BTC)
- Redcoil - 24-5-2021 - ETH - Active deals reserve 0.21 $ (0.00009036 ETH)
- Remy!!!! - 24-5-2021 - Active deals reserve 28.17 $ (0.00078924 BTC)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 17.5 $ (0.00049010 BTC)
- Ben.Hahlen - 26-5-2021 - Active deals reserve 23.15 $ (0.00064846 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3%TTP Active deals reserve 2.42 $ (0.00006787 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3% - Active deals reserve 1.94 $ (0.00005440 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3%TTP - Active deals reserve 2.14 $ (0.00006021 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3% - Active deals reserve 1.48 $ (0.00004147 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2%TTP Active deals reserve 0.67 $ (0.00001884 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2% - Active deals reserve 0.17 $ (0.00000475 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2%TTP - Active deals reserve 0.07 $ (0.00000208 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2% - Active deals reserve 0.07 $ (0.00000216 BTC)
- Ben.Hahlen - 01-06-2021 - Active deals reserve 0.06 $ (0.00000182 BTC)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BUSD - Active deals reserve 18.05 $ (18.05900887 BUSD)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BTC - Active deals reserve 14.99 $ (0.00040994 BTC)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ML4odqXu6a2lhY33RYzbHcWaOlQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cN1wpUpZm0radae2wWqI14jx.png?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 14 ... 30 Laatste