_MB_ schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:35:
Ik heb nu ook een BUSD bot met ULT-30-49 draaien. Op basis van AndereKoekoek.
Volume op 250. Hij kon vandaag 8 deals starten en dat loopt flink door vandaag. Zit nu over de 30 dollar.
De TTP zit over het algemeen hoger dan de 1.2%, dus laat het voor nu nog maar even aan staan.
[
Afbeelding]
Hmm, heb mijn min volume ook even van 350 naar 250 gezet. Goeie dat je die nog even noemt!
anandus schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:35:
[...]
De poor man's variant van @
AndereKoekoek's bot

Minimale inleg (10BUSD en 12 voor SO), en maar 7 deals.
Zit nu op +1,4% (+$7 op $500). Kon meer zijn, want ik heb vanochtend tussendoor ook even marcello's gedraaid en even botloos (oeps

) geweest.
Maar verder heb ik niets aangepast aan @
AndereKoekoek's bot, volgens mij.
Even kijken wat er uit de cijfers van de paper traders komt vandaag.
Maar het loopt wel door, zo was het afgelopen uur (ongeveer):
[...]
Edit:
De settings (maar volgens mij is het default poor man's @
AndereKoekoek:
[Afbeelding]
Die lijkt meer op die van mij!
Al valt het mij bij beiden wel op dat de SO redelijk beperkt staat. Ik heb, wat @
Ben.Hahlen en ik eerder wat meer uitgezocht/bepaald hebben de SO op 1.75 keer de BO staan en de eerste price deviation op 2.5% ipv de 1%.
Kan dat inderdaad krapper in gaan stellen, maar dat heb ik eerder gedaan en toen ging alles naar beneden. Voor mij is dit dan de afweging tussen iets minder funds beschikbaar voor de deals, maar wel beter voorbereid op wisseling(en).
Overigens nu na twee dagen, waarbij de bot vannacht uit heeft gestaan, een $5.4 op $420 dus dat vind ik ook zeker niet verkeerd.
Verder nog even wat aan het testen geweest met de trailing profit. Vroeger, in het begin, had ik deze aan staan en zag ik dat het meeste deals toch onder het gewenste eindigde; dus het eraf gehaald.
Aantal van jullie gaf gisteren/vandaag aan het toch te gebruiken, dus tja, doet de nieuwsgierigheid weer even groeien. Ik had op de BUSD bot een 1% profit staan en toen ik een 0.1 trailing toevoegde zag ik een aantal deals op 0.8 a 0.9 eindigen.
Daarna de profit op 1.1 gezet, maar toen juist gezien dat deals een tijdje rond de 1.12 stonden en niet gesloten worden (heel vaag, sowieso als je het mij vraagt).
Toen bedacht ik me; eigenlijk is het gewoon een gemiddelde en moet ik ervoor zorgen dat de trailing niet teveel zakt. En toch de trailing actief hebben. Dus toen dacht ik; wat als ik nu een hele lage trailing neem en de profit zodanig zet dat dit net overlapt met mijn gewenste 1 procent. Dus...de profit op 1.05 gezet en de trailing op 0.07.
Daarna een aantal deals gehad die op 1.06 tot 1.48 zijn gesloten. Tot zover lijkt dat goed, dus ik ga daar de komende tijd eens mee verder draaien en kijken hoe en wat dat doet.
##edit; laatste stuk over take profit toegevoegd
[
Voor 20% gewijzigd door
Amargedon op 02-06-2021 17:04
. Reden: Takeprofit toegevoegd ]