Zo zeg, wat is er vannacht gebeurd

Haha, alles weer even flink onderuit. Zei iemand gisteren niet dat het wel handig zou zijn om te zien hoe de bots zich zouden houden? Nou, en bedankt
Overigens ben ik wel benieuwd hoe en wat het met de bots doet. Misschien krijgen we wel een verrassing in de top te zien. Kan me best voorstellen dat sommige bots het beter doen in groene dagen, andere beter in rode dagen, en weer anderen gemiddeld. Is de vraag aan jezelf; waar wil je doorgaans mee gaan draaien...
Ook hier staat het voor de BUSD nu aardig vast, SO's wel geraakt en kan altijd nog bijleggen. Gewoon wachten zou ik zeggen; de afgelopen twee dagen waren aardig groen en nu is het weer (even) rood. Dat hoort erbij en is hoe het gaat, wen er maar aan zou ik bijna zeggen.
Zelf wacht ik wel even met SO erbij zetten, wat voor een aantal deals nodig zou kunnen zijn om eruit te komen. Wanneer het gaat stijgen kan ik beter zien bij welke dat te doen (denk ik).
Lees in de Telegram groep goede verhalen over Grid bots en dat deze toch wel wat opleveren. Dat wordt voor de komende maand om naar te kijken. @
Ben.Hahlen daar al naar gekeken verder?