Hoe bedoel je dat precies?
Ik ben degene die binnenkort een Bobcat binnen krijgt. Ik voel me er niet zo prettig bij die te delen met iemand (ik ken niemand die enige interesse heeft in Helium).
En ik kan niet echt een reden bedenken waarom iemand zijn miner met mij zou willen delen.. Ik heb een klein studioappartement op de 2e verdieping midden in een stad. Weliswaar met een groot raam gericht op de grote binnentuin, maar ik heb sterke twijfels of het iets leuks op gaat leveren als ik mijn Bobcat bij het raam zet, wat mijn enige optie is.

Buitenantenne gaat hier helaas niet lukken. De Bobcat was eigenlijk bedoeld voor mijn vorige woning, waar een buitenantenne wel had gekund, maar ivm relatiebreuk moest ik daar uit.
Sealed zijn deze miners meer waard, toch? Of heb ik dat mis? Het liefst probeer ik hem natuurlijk een paar weken, maar als de resultaten tegen vallen en de waarde dan ineens halveert is dat wel een domper. Ik heb er destijds 600 euro voor betaald (veel crypto fees).
Nu denk ik dat ze nog voor 1000 euro weg gaan op MP? Ik zie ook advertenties van 1500+ maar vraag me af of die ook verkocht worden.
Weet iemand hier wat een normale prijs is voor een sealed Bobcat? Zal over een paar weken vast ook weer minder zijn.
[
Voor 6% gewijzigd door
ZombieDimebag op 15-01-2022 02:53
]