Hoe loopt dit nog?
Even mijn situatie :
Van een tweaker een heltec overgenomen, aankoop prijs er nog niet uit en eigenlijk niks verdiend.
Nu een optie :
Ik zoek een dakgoot opruimer / cleaner tegen water overlast door blad en andere zooi. Als ze dan toch op het dak bezig zijn misschien een installatie laten maken voor een antenne op het dak.
Ik heb wat antennes, maar die doe ik af en toe met goed weer naar buiten door het zolder raam best onhandig en vervelend.
Maar kort gezegd, het heeft mij nog niks opgeleverd Fiancieel gezien alleen geld gekost.
Heeft het nog zin om met een single Heltec miner en een antenne mijn aankoop prijs eruit te halen?
Of beter om de handdoek in de ring te gooien en nu te verkopen? Levert het wat op?
Maar verkopen is wel een heel gedoe met wallet overzetten en of dat lukt en dat dan diegene mij wallet heeft en of gegevens volgens mij is het niet zo gemakkelijk en fijn om te doen, maar zonder de wallet overzetting heeft de koper niks aan de Heltec?
Ik had het voordeel dat ik de Heltec miner kocht terwijl de miner niet geactiveerd was dus splinternieuw.
Werking miner denk ik? :
De miner start op van een soort raspberry cfw omgeving met software erop , je moet een poort openen en de antenne aansluiten met het vinden van zogeheten witnessen en of beacons krijg je een beetje rewards in HNT?
HNT is de das omgedaan voor rewards of vervangen voor iot in combinatie met SOL.
Nu blijkaar is IOT niet goed en willen ze terug naar HNT en wordt het weer leuk?
Eerst moet je hele databases ophalen naar je sd card wat niet goed was voor de sd card? Dit is vervangen voor een soort van node op je software waarmee je rechtstreekst de blockchain via het internet benaderen ofzo?
Is een antenne nog uberhaupt nodig? Wat is het nut nu nog van HTN en een 1x single heltec miner als miner?
Er wordt zoveel gezegd en gedaan maar het is onduidelijk.