Zo vandaag/morgen komt als het goed is een Sensecap M1 (8GB) binnen, die ga ik dan omwisselen met de Heltec om te kijken of het en hoeveel verschil dat uitmaakt.
Hieronder het overzicht van 48h loralog vs. witnesses:
De Heltec zal eind december op een andere locatie 4km verderop geplaatst worden, is het nu dan verstandig deze al naar die plaats toe te verhuizen? Of kan ik beter de Heltec nu op 100m verder zetten?
Als ik het goed begrijp is omdat PoCv11 nog niet actief is, de afstand/locatie nog steeds te spoofen?
Hoelang duurt het voordat de wijziging is verwerkt van het aanpassen van de locatie in de Helium app?
Wat ik eigenlijk wil is dat ik de Heltec nog steeds hier binnen aangesloten houd, met de stock antenne zodat deze bij blijft met eventuele updates en de blockchain.
Doordat ik maar de port FWD aan 1 IP adres kan toewijzen, zal de Heltec denk ik in Relay gaan. Of zijn daar oplossingen voor?
In de ASUS router kan ik ook een WAN-port trigger instellen, echter weet ik niet of het werkt en of het werkt icm een vast ingestelde port FWD. (de fixed port FWD, ander optie, werkt wel prima).
edit: bovenstaande port-trigger werkt ook, als ik het test met portchecker.co
[
Voor 3% gewijzigd door
Chris12 op 03-12-2021 08:13
]