LED-Maniak schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:15:
Ik ben bang dat het gewoon een kostenbesparing is geweest
De sensecap heeft een SX1302. Dat is de seeedstudio versie van het reference design van Semtec. Heb er al een open gehaald en die is inderdaad helemaal compleet.
Ik ben wel benieuwd wat voor een effect het voor mij zal geven. In Nederland is het ruisniveau in de lucht redelijk hoog.
Het lijkt erop dat nieuwer SenseCAP's
de 1303 hebben? Vreemd genoeg blurred hij het metalshield in eerdere minuten van het filmpje, alsof hij iets niet mag onthullen.
COTX heeft een SX1302. Kijk maar in de FCC documenten.
Ligt echt aan de front-end. Waarschijnlijk ook bij Pisces aan de hand.
Deze post is ook wel
interessant.
Jammer want het ref design is er niet voor niets, wat zou een SAW chip kosten? Pisces dat zijn toch de spook miners, hebben ze ook fysieke hardware?
Optie 3 -dus een losse USB ontvanger- gaat zo'n 200 dollar kosten. Mensen die al een hotspot hebben van voor december krijgen 50% korting.
Stel dat je hem eind november hebt besteld, wat kan je dan verwachten:
-aangepaste impedantie op het ingangscircuit?
-?
-?
Heltec refunds met bank transfer gaan zéér moeizaam. Alleen met PayPal gaat het snel.
Als mensen twijfelen en ergens begin/half November hebben besteld wil ik de order wel overnemen, stuur dan even een DM.
Wat kost een heltec met import heffingen en tax en shipment, heeft iemand daar een referentie kader voor?