[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 40 Laatste
Acties:
  • 252.386 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:08
GrooV schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 12:34:
[...]

Hoezo niet? Ik betaal gewoon met mijn Revolut kaart 8)7
Met N26 niet en na lang over en weer met support vertelden ze mij dat al die nieuw fintech banken niet werken bij ze. Revolut hebben ze niet expliciet genoemd maar ging er van uit dat het daar ook niet mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
Er is aardig wat betaald voor die rechten dus die zullen ook weer terugverdiend moeten worden. Nederlanders zijn wat dat betreft ook een zuunig volk en lijkt me dan ook een lastige business case om die geraamde 30 miljoen + productie binnen een jaar terug te verdienen.

Er zullen weinig nederlanders zijn die denk ik even meer dan 10 euro per maand gaan neerlegen voor F1 alleen.
GrooV schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 12:34:
[...]
Hoezo niet? Ik betaal gewoon met mijn Revolut kaart 8)7
Maar is dat niet omdat je adres in nederland is, en op dit moment F1 TV Pro nog in nederland beschikbaar is. En mocht F1TV Pro wel verdwijnen dat dan ook je Revolut CC niet meer werkt?

[ Voor 32% gewijzigd door Senaxx op 18-05-2021 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Jammer dat het op Ziggo verdwijnt, vooral het gratis F1 TV bij een Totaal abo (dat als nieuwe klant of met Vodafone mobiel abo gratis te krijgen is!) zal ik gaan missen. Hopelijk blijft F1 TV Pro wel beschikbaar, net zoals het dat nu in Zweden is.

Ik heb weinig hoop dat ik de nieuwe dienst het geld waard ga vinden. Ben benieuwd wanneer ze daar meer over bekendmaken.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
sjaool schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 13:56:
Ik vind dat de NOS gelijk had en dat de F1 op een open kanaal uitgezonden hoort te worden. :+

Balen natuurlijk dat de F1 bij Ziggo verdwijnt maar het is niet anders. Eens zien op de Scandinaviërs het een beetje op poten krijgen. Het zal niet de eerste zijn die een sportzender probeert op te zetten die niet van de grond komt.
Ik ben bv ook niet blij met CL voetbal bij RTL volgend seizoen. Ik kijk meestal EL via ESPN omdat de studio + commentaar bij RTL gewoon niet te pruimen is. Echter ik verwacht niet dat NENT iemand een sub licentie gaat geven. Maar ff duimen dat ze net zoals in Scandinavie F1TV niet de nek om draaien.

Dit geeft me wel hoop:

https://www.sportspromedi...and-sweden-denmark-norway

alleen die 30 (of 25 ??) miljoen niet. Geen idee wat ze in Scandinavie betalen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:44
Ik zou het wel heel jammer vinden als F1TV ook verdwijnt vanuit Nederland. Ben erg tevreden over deze dienst en het zijn de kosten ook niet met die 20% korting ieder jaar.Ik heb geen tv abonnement meer dus een abbo op dat Scandinavie kanaal gaat m'n niet worden.

Dan blijft de enige oplossing om in 2022 naar alle races te gaan :+

[ Voor 12% gewijzigd door robbinonline op 18-05-2021 14:07 ]

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
Ik wacht het nog maar even af. maar denk zoals iedereen ga ik geen 30euro betalen voor een (extra)abbo.

Vond het juist nu lekker gaan met de f1app, ziggo op de tv en sectortijden op de tablet.. allemaal wel weer moeten veranderen/uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:16

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Sniffels schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:10:
Ik wacht het nog maar even af. maar denk zoals iedereen ga ik geen 30euro betalen voor een (extra)abbo.

Vond het juist nu lekker gaan met de f1app, ziggo op de tv en sectortijden op de tablet.. allemaal wel weer moeten veranderen/uitzoeken
Precies, vond 15 euro p.m al te duur bij KPN.
Ben om die reden naar F1TV gegaan, maar hoop dat de onduidelijkheid snel duidelijkheid word.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Sniffels schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:10:

Waar komt die 30 euro vandaan? En is dat per maand? :o

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:01
Arfman schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:13:
[...]

Waar komt die 30 euro vandaan? En is dat per maand? :o
Prijs in Scandinavië op F1 te kunnen kijken, krijg je wel ijshockey bij :*) .

[ Voor 8% gewijzigd door Theebag op 18-05-2021 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

loekf2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:05:
[...]

Geen idee wat ze in Scandinavie betalen.
Je kunt gewoon een land kiezen op https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#en-GB :)

In Zweden, Noorwegen en Denemarken kost F1 TV Pro €109,99 t.o.v. €64,99 hier. F1 TV Access, waarmee je niet live kunt kijken maar wel na twee dagen on demand kan kijken, kost net als hier €26,99.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
hjvg schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 13:50:
[...]

dit heb ik de afgelopen uren al vaker langs zien komen.

Maar toen ziggo de rechten kocht wouden ze helemaal niet naar locatie want te duur olav heeft toen zijn poot stijf gehouden omdat hij sowieso op locatie wou zijn. eerst was hij er aleen en 1 of 2 seisoenen later krijg hij het voor elkaar om uit eindelijk met 3 daar te zijn.

ik denk dat ziggo het gewoon te duur vind om meerderen heen te sturen. en olav is natuurlijk gewend aleen comentaar te geven dus je het zal niet per direct werken met 2 personen maar ik denk dat het in iedergeval niet alleen olav is die dit tegenhoud
Toen keek er ook bijna geen hond meer F1. Kijk maar eens terug in de seizoenstopics, in die tijd kregen we nauwelijks 10k posts per jaar gevuld.
sjaool schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 13:56:
Ik vind dat de NOS gelijk had en dat de F1 op een open kanaal uitgezonden hoort te worden. :+

Balen natuurlijk dat de F1 bij Ziggo verdwijnt maar het is niet anders. Eens zien op de Scandinaviërs het een beetje op poten krijgen. Het zal niet de eerste zijn die een sportzender probeert op te zetten die niet van de grond komt.
En dan gaan we nu verder met veldrijden, gevolgd door korfbal en dan ben ik over 20 minuten bij u terug voor het vervolg van de race.

Brrr. NOS-jeugdtrauma van F1-verslaggeving.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:01
Ik vind F1TV toch niet ideaal.. het grootste probleem vond ik de vertraging. Als ik het naast de Ziggo uitzending keek zat er toch vaak 30/40/50 seconden vertraging tussen. Als ik iets 'live' kijk wil ik het ook graag met de kortst mogelijke vertraging kijken. Ik heb er ook allerlei andere kanalen naast open (zoals bijvoorbeeld Tweakers), als ik daar ineens 100 reacties zie over een crash terwijl het op F1TV pas 30 seconden later komt is dat niet lekker kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Theebag schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:14:
[...]

Dat wordt hier dan darts. Nee dank je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
robbinonline schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:07:
Ik zou het wel heel jammer vinden als F1TV ook verdwijnt vanuit Nederland. Ben erg tevreden over deze dienst en het zijn de kosten ook niet met die 20% korting ieder jaar.Ik heb geen tv abonnement meer dus een abbo op dat Scandinavie kanaal gaat m'n niet worden.

Dan blijft de enige oplossing om in 2022 naar alle races te gaan :+
Nee dank je, 13 maanden over een refund gedaan, mij zien ze voorlopig niet verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
talkatoo schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:15:
Ik vind F1TV toch niet ideaal.. het grootste probleem vond ik de vertraging. Als ik het naast de Ziggo uitzending had zat er toch vaak 30/40/50 seconden vertraging tussen. Als ik iets 'live' kijk wil ik het ook graag met de kortst mogelijke vertraging kijken. Ik heb er ook allerlei andere kanalen naast open (zoals bijvoorbeeld Tweakers), als ik daar ineens 100 reacties zie over een crash terwijl het op F1TV pas 30 seconden later komt is dat niet lekker kijken.
Mijn F1app liep zelfs voor op de ziggo uitzending. Heb een aantal vrienden via de whatsappgroepjes die inderdaad steeds bijna een min achter lagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:44
Ik vind F1TV toch niet ideaal.. het grootste probleem vond ik de vertraging. Als ik het naast de Ziggo uitzending keek zat er toch vaak 30/40/50 seconden vertraging tussen. Als ik iets 'live' kijk wil ik het ook graag met de kortst mogelijke vertraging kijken. Ik heb er ook allerlei andere kanalen naast open (zoals bijvoorbeeld Tweakers), als ik daar ineens 100 reacties zie over een crash terwijl het op F1TV pas 30 seconden later komt is dat niet lekker kijken.
1 voordeel straks kijkt het gross in dit topic misschien ook wel met vertraging.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Erg jammer, ik was juist erg blij met de 4k 50fps uitzending van Ziggo. Werkt gewoon top, geen gehannes met haperende streams en extra kastjes, gewoon op 14 drukken en gaan.

Ben best bereid te betalen voor F1, maar vrees dat die nieuwe partij geen 4k50fps gaat uitzenden, en indien wel vast met een stuk lagere bitrate dan ik nu over dvb-c ontvang.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Krijg nogsteeds flashbacks als Mol tijdens de race het veld gaat opnoemen welke positie ze rijden.. dan wist je al dat ze naar de reclames gingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:50
Ik denk dat NENT gewoon haar sportkanaal gaat aanbieden bij o. a. Ziggo. Viaplay Sport ipv Ziggo Sport. Dan hebben ze gelijk de benodigde infrastructuur ook, dat levert Ziggo dan. De prijs zal bij Ziggo dan wat lager komen te liggen dan bijv. KPN. Het zal Ziggo uiteindelijk wel geld gaan kosten, maar minder dan wat er aan leegloop van klanten te verwachten valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:28

Player1S

Probably out in the dark

DutchOwnage schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:19:
Ik denk dat NENT gewoon haar sportkanaal gaat aanbieden bij o. a. Ziggo. Viaplay Sport ipv Ziggo Sport. Dan hebben ze gelijk de benodigde infrastructuur ook, dat levert Ziggo dan. De prijs zal bij Ziggo dan wat lager komen te liggen dan bijv. KPN. Het zal Ziggo uiteindelijk wel geld gaan kosten, maar minder dan wat er aan leegloop van klanten te verwachten valt.
Ziggo lijkt zwaar fucked hierdoor. Vlugge blik op twitter en hier leert dat menig enkel bij Ziggo bleef vanwege "gratis" F1. Die gaan straks allemaal naar andere provider toe.

Overigens is het niet zo vanzelfsprekend dat NENT gewoon hun zender kan aanbieden bij de verschillende providers. Zullen ze wel een deal mee moeten sluiten.
Geld moet ergens vandaan komen dus zomaar kans dat ze er niet uit komen met 1 of meerdere.

Was het niet vorig jaar dat KPN en Ziggo er eerst niet uit kwamen?
Sniffels schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:18:
Krijg nogsteeds flashbacks als Mol tijdens de race het veld gaat opnoemen welke positie ze rijden.. dan wist je al dat ze naar de reclames gingen
En de reclame afgestemd met de Duitse RTL zodat je ook niet kon switchen 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Player1S op 18-05-2021 14:25 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Echt fucked up als het enkel via een streaming dienst te bekijken is. Ik wil gewoon F1 kijken via de kabel met 0,0 delay. :(

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 19:22
Player1S schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:24:
[...]
Ziggo lijkt zwaar fucked hierdoor. Vlugge blik op twitter en hier leert dat menig enkel bij Ziggo bleef vanwege "gratis" F1. Die gaan straks allemaal naar andere provider toe.
[...]
Valt wel mee hoor. Als alle kijkers hun abo gaan opzeggen, praat je over 800.000 huishoudens van de 3,8 miljoen die ze nu hebben. En de vraag is of al die 800.000 hun abo gaan opzeggen.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:52
Vergeet niet dat Ziggo Sport gewoon een grote promotie voor Ziggo was. Ze hebben goedkoop ingekocht en mooi meegelift op het succes van Max. Op een gegeven moment zijn alle klanten binnen (er stappen nu amper nog mensen over alleen voor F1) en is de rekensom gewoon gemaakt hoeveel ze er nog voor willen betalen. Ze rekenen dan uit hoeveel klanten ze kwijt raken en dan is het gewoon een win-win situatie. Echt niet iedereen gaat nu weg aangezien de andere grote providers het ook niet hebben

Daarnaast mogen Liberty Global en Vodafone hun aandelen rond deze tijd verkopen. Het bedrijf is nu meer waard doordat ze X miljoen klanten hebben en geen miljoenen voor F1 moeten betalen.

Toevallig heeft Ziggo eindelijk een internet only abonnement introduceert, wie weet compenseert dat weer het een en het ander

[ Voor 14% gewijzigd door GrooV op 18-05-2021 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
Extigo schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:29:
[...]

Valt wel mee hoor. Als alle kijkers hun abo gaan opzeggen, praat je over 800.000 huishoudens van de 3,8 miljoen die ze nu hebben. En de vraag is of al die 800.000 hun abo gaan opzeggen.
Heb wel een vodafone abbo + ziggo combi voor de F1 en de F1 app. zeker tijd om verder te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hiermee zal het sponsorcontract tussen Ziggo en Max ook wel stoppen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Vlug rekenen, als 200.000 mensen het opzeggen a gemiddeld 45/maand dan praat je over 9 miljoen minder inkomsten per maand en dus 108 miljoen per jaar minder.
Dat is nog steeds fors bedrag.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Laatst online: 18:23

Zewatanejo

Fine Thanks!

Rivanov schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:32:
Hiermee zal het sponsorcontract tussen Ziggo en Max ook wel stoppen.
Ik denk dat Max daar blij mee is. Zijn houding in de interviews is steeds passiever en soms zelfs defensiever geworden. Vooral het laatste jaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Zewatanejo op 18-05-2021 14:34 ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Player1S schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:01:
[...]

je zet er een :+ bij maar ik ben van mening dat de paywall tzt de dood van de F1 betekend.
Het was een verwijzing naar de NPO die dit ooit verkondigd heeft toen Max toch wel heel succesvol bleek. Maar ik vind ook wel dat je gelijk hebt. De F1 is naar mijn mening niet groot genoeg om een heel sportkanaal in leven te houden. Wel als themazender zoals Sky F1 en Ziggo Sport Racing maar dan moet het onderdeel zijn van een breder pakket.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Player1S schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:32:
[...]

Vlug rekenen, als 200.000 mensen het opzeggen a gemiddeld 45/maand dan praat je over 9 miljoen minder inkomsten per maand en dus 108 miljoen per jaar minder.
Dit is naar mijn mening een reël aantal inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:34
Hm best benieuwd dan.. Hopen dat snel bekend word gemaakt hoe duur de dienst hier gaat zijn enzo. Echt totaal niet blij met dit nieuws en het constante wegkapen en versplinteren al jaren bij de sport in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Player1S schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:32:
[...]

Sorry, maar op een omzet van 3,9 miljard per jaar is 100 miljoen niet heel erg groot. Je praat over een verlies van ongeveer 2,5%.

Steam

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het scheelt dat je straks dan van die vertraging af bent. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Zie ook dat ze (nant) de UFC in hun pakket hebben in scandinavie.. zal ook wel van sbs9 verdwijnen.. goed nieuws allemaal (potverdikke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Extigo schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:35:
[...]

Sorry, maar op een omzet van 3,9 miljard per jaar is 100 miljoen niet heel erg groot. Je praat over een verlies van ongeveer 2,5%.
Omzet is geen winst

Even heel vlug googlen levert mij dit bericht op van november 2020 met kwartaal cijfers.
Daarin staat dat de omzet 1 miljard is maar er wel een verlies is van 21 miljoen. Dus ja, 108 miljoen minder inkomsten doet ze wel pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Zewatanejo schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:33:
[...]

Ik denk dat Max daar blij mee is. Zijn houding in de interviews is steeds passiever en soms zelfs defensiever geworden. Vooral het laatste jaar.
Ik denk dat het niet Ziggo specifiek is, hij is gewoon niet iemand die graag uitgebreid praat in de media en je ziet duidelijk dat het een 'moetje' is telkens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 19:04
Togi schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 12:21:
Dat is idd het probleem.
Olaf is geliefd in het paddock en krijgt best veel deuren open maar zet aub iemand ernaast tijdens de race

Jack heeft ook wel een apparte relatie met veel coureurs waardoor ie toch wel veel te weten kan komen.

Hoe irritant de Coronelletjes ook zijn hebben ze wel veel contacten in het wereldje. Zo denk ik dat als hij er niet zat een de la Rosa niet zo isnel zou nbellen in het cafe
Dat horen we natuurlijk al tijden. Maar we weten helemaal jiet hoe het kan zijn zonder Olaf en Jack.

Het is voor veel van de deuren die ze kunnen openen ook gewoon voor de eigenaren van die deuren belangrijk km die open te zetten....

Als men die deur niet zou willen openen.... Dan zou die deur echt niet open gaan. Ook niet voor Olaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Player1S schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:39:
[...]

Omzet is geen winst

Even heel vlug googlen levert mij dit bericht op van november 2020 met kwartaal cijfers.
Daarin staat dat de omzet 1 miljard is maar er wel een verlies is van 21 miljoen. Dus ja, 108 miljoen minder inkomsten doet ze wel pijn.
Sorry, maar ik lees toch wel wat anders:
https://executive-people....t-jaarcijfers-bekend.html

VodafoneZiggo zag zijn omzet in 2020 met 2 procent stijgen van 3,9 miljard naar miljard dollar. Het bedrijfsresultaat steeg met 6 procent naar 1,9 miljard euro.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:58
Sniffels schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:17:
[...]

Mijn F1app liep zelfs voor op de ziggo uitzending. Heb een aantal vrienden via de whatsappgroepjes die inderdaad steeds bijna een min achter lagen
Ik had ergens een live timing gevonden, die werkt prima. Dan zie je de timing 10-20 sec voorsprong hebben op het beeld van Ziggo.

Dus de enige manier om het op de seconde te zien is door op de tribune te gaan zitten. ;)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Enige voordeel is dat wanneer iedereen via een stream kijkt, je hier in het topic ook nooit minuten voor ligt op een ander. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 18-05-2021 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17

henri8096

BIM is not a software!

Altijd dat geklooi met die uitzend rechten. :(
Als die Scandinaviërs echt die 30 euries gaan vragen en F1TV Pro hier in NL de nek om draaien,
dan wordt dat na 27 jaar afscheid nemen van de Formule 1. :'(

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
asing schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:41:
[...]

Dus de enige manier om het op de seconde te zien is door op de tribune te gaan zitten. ;)
Ook dan heb je vertraging bij de beelden die op je netvlies komen. Zal te verwaarlozen zijn, maar ook licht heeft een snelheid.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Bullet NL schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 13:36:
[...]

Te makkelijk, de mannen vliegen de hele wereld over, enig idee wat het gaat kosten om er iemand naast te zetten? Hotels, vliegkosten, daarnaast moet je ook wel zo gek zijn om al die weekenden van huis te willen.
Commentaar kan zonder problemen vanuit de studio komen. Wat ziet Olaf tijdens de race meer dan iemand met alle feeds in een studio in Lutjebroek?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

Het gaat in combinaties met Vodafone of HN abonnementen. Als het extra pakket niet meer de moeite is, dan zal men sneller geneigd zijn met internet+tv en mobiel andere keuzes te maken.
Extigo schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:35:
[...]

Dus dan hadden ze makkelijk die 30m kunnen spiegelen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:38
Maasluip schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:43:
[...]

Commentaar kan zonder problemen vanuit de studio komen. Wat ziet Olaf tijdens de race meer dan iemand met alle feeds in een studio in Lutjebroek?
Eerder minder lijkt het wel als je zijn commentaar hoort. Tenenkrommend slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Señor Sjon schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:44:
[...]

Het gaat in combinaties met Vodafone of HN abonnementen. Als het extra pakket niet meer de moeite is, dan zal men sneller geneigd zijn met internet+tv en mobiel andere keuzes te maken.

[...]

Dus dan hadden ze makkelijk die 30m kunnen spiegelen. ;)
30 miljoen zijn alleen de rechten. Wat denk je van alle andere kosten? Personeel, programmatijd, apparatuur, sponsorships etc.

Ik mag aannemen dat er genoeg mensen bij Ziggo werken die volledig hebben doorgerekend wat voor hun het maximale bedrag zou zijn.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
[...]

Heeft hij weet ik het hoeveel jaar geleden gedaan vanuit zn thuiskantoor (toen zijn vrouw ziek was dacht ik). toen was het echt stukken minder en was eigenlijk de enige periode dat ik toen naar de bbc ben gegaan. nu hij daar zit is het echt veel beter. (maar daar is een heel apart topic voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:50
[...]

Volgens mij zat ie in de SBS tijd gewoon thuis in Spanje en dat was toch echt minder
Vooral omdat ie alle inside info mistte die hij op en rond het paddock hoort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

[...]

Al zouden het er maar 10.000 zijn: met een gemiddelde omzet van 500 euro per jaar per abonnee is dat toch een "postje" van 5 miljoen rechtstreeks. En indirect verliezen ze waarschijnlijk ook nog reclame inkomsten (minder kijkers, dus lagere prijzen)…

Ik denk dat er bij Ziggo wel even hardop wat niet-woordenboek-waardige woorden gezegd zijn toen deze deal duidelijk werd.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
Waah schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:41:
[...]

Dat horen we natuurlijk al tijden. Maar we weten helemaal jiet hoe het kan zijn zonder Olaf en Jack.

Het is voor veel van de deuren die ze kunnen openen ook gewoon voor de eigenaren van die deuren belangrijk km die open te zetten....

Als men die deur niet zou willen openen.... Dan zou die deur echt niet open gaan. Ook niet voor Olaf.
Eens maar voor veel dingen zit er ook een stukje vertrouwen in en hij heeft best een goede naam in het paddock dat ie geen woorden verdraaid en onzin verteld. Ook omdat ie er al tientallen jaren loopt heeft ie ook een gunningsfactor en krijgt ie het vaak voor elkaar toch wat meer te kunnen vragen en te horen dan andere verslaggevers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14:45
Pietervs schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:50:
[...]

Al zouden het er maar 10.000 zijn: met een gemiddelde omzet van 500 euro per jaar per abonnee is dat toch een "postje" van 5 miljoen rechtstreeks. En indirect verliezen ze waarschijnlijk ook nog reclame inkomsten (minder kijkers, dus lagere prijzen)…

Ik denk dat er bij Ziggo wel even hardop wat niet-woordenboek-waardige woorden gezegd zijn toen deze deal duidelijk werd.
Het zal aan reclame inkomsten ook wel een flinke bak schelen, lijkt me dat de reclameblokken rondom F1 ze prima wat geld oplevert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
[...]

[...]
Dit is hoe ik er ook in sta.

Laten we gaan kijken of Ziggo er nog iets gunstigs uit kan gaan onderhandelen. Ik kan me niet voorstellen dat ze er niet een hoop voorover zullen hebben om F1 op een of andere manier toch betaalbaar bij Ziggo te laten blijven. Niet die 30 miljoen op jaarbasis natuurlijk, maar er zullen best mogelijkheden zijn.

Ziggo Sport is uitermate belangrijk voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

plus kuddegedrag
Als je op een feestje hoort dat je buurman/collega/familie lid Ziggo de deur uit heeft gedaan en naar [insert provider] is gegaan omdat dat volgens hem goedkoper en sneller en beter is dan ga je ook kijken.

Heel leuk dat een paar financiele mensen het helemaal uitgerekend hebben en besloten hebben dat F1 te duur is maar hebben ze enkel gerekend vanuit de kosten (30 miljoen) of hebben ze daadwerkelijk gekeken naar de potentiële gevolgen als ze het niet meer hebben?
Zal niet de eerste zijn die zich volledig verkijkt op de reactie van de consument. Zie recentelijk de super League.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
We hebben ook alleen maar de bevestiging gekregen dat NENT de uitzendrechten heeft gekocht. We weten natuurlijk niet in hoeverre dat deze doorverkocht mogen worden. Ik kan mij ook best voorstellen dat vooral zo'n eerste jaar NENT het graag in licentie zou willen geven aan bijvoorbeeld een Ziggo Sport en RTL.

Ik zie onze gierige Nederlanders namelijk geen 20 euro of meer per maand uittrekken voor een sportkanaal. Dat heeft het verleden met Sport7 en Talpa ook uitgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Togi schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:48:
[...]

Volgens mij zat ie in de SBS tijd gewoon thuis in Spanje en dat was toch echt minder
Vooral omdat ie alle inside info mistte die hij op en rond het paddock hoort.
Laat duidelijk zijn: ik zeg niet dat een man in de paddock overbodig is. Absoluut niet, dat heeft zeker toegevoegde waarde. Maar zodra de race begint kun je net zo goed 2 man in de studio het commentaar laten doen.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 11-09 14:14
alex3305 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:56:
We hebben ook alleen maar de bevestiging gekregen dat NENT de uitzendrechten heeft gekocht. We weten natuurlijk niet in hoeverre dat deze doorverkocht mogen worden. Ik kan mij ook best voorstellen dat vooral zo'n eerste jaar NENT het graag in licentie zou willen geven aan bijvoorbeeld een Ziggo Sport en RTL.

Ik zie onze gierige Nederlanders namelijk geen 20 euro of meer per maand uittrekken voor een sportkanaal. Dat heeft het verleden met Sport7 en Talpa ook uitgewezen.
Dit is denk ik onrealistisch. Ziggo heeft al duidelijk laten weten dat formule 1 niet bij ziggo wordt uitgezonden. Als er ook maar iets van zo'n constructie mogelijk zou zijn hadden ze vager gecommuniceerd.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Henkie_NtA schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:52:
[...]

Het zal aan reclame inkomsten ook wel een flinke bak schelen, lijkt me dat de reclameblokken rondom F1 ze prima wat geld oplevert.
Ja, inderdaad. Ook op vrijdagavond bij F1 café, en op zaterdag de kwalificatie, hoewel die natuurlijk toch wat minder bekeken wordt dan de race.
Player1S schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:54:
[...]

<knip>
Zal niet de eerste zijn die zich volledig verkijkt op de reactie van de consument. Zie recentelijk de super League.
Daarom nu maximale druk zetten op Ziggo: als ze in de gaten krijgen dat dit ze wel eens meer kan gaan kosten dan vooraf berekend zorgen ze misschien dat er iets geregeld wordt voor hun klanten (bijvoorbeeld korting op Viaplay of F1TV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:31

backupdevice

Boeh!

Melantrix schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:58:
[...]

Dit is denk ik onrealistisch. Ziggo heeft al duidelijk laten weten dat formule 1 niet bij ziggo wordt uitgezonden. Als er ook maar iets van zo'n constructie mogelijk zou zijn hadden ze vager gecommuniceerd.
Op NPO Radio is ook al aangegeven dat NEN hun VIAPLAY platform gaat positioneren

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Maasluip schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:58:
[...]

Laat duidelijk zijn: ik zeg niet dat een man in de paddock overbodig is. Absoluut niet, dat heeft zeker toegevoegde waarde. Maar zodra de race begint kun je net zo goed 2 man in de studio het commentaar laten doen.
Vind dat onzin. Sport is zien, beleven en emotie. Wanneer je op locatie bent dan zit je midden in de actie, adem je de sfeer in en absorbeer je de energie van de hele race. Dat heeft weer invloed op je commentaar. Wanneer je weggestopt wordt in een hok van 2 bij 2 in Nederland krijg je niets mee van de race en dat zal altijd invloed hebben op het commentaar. Nee, ik ben van mening dat een verslaggever altijd aanwezig moet zijn op locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Chefbierrr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:40:
[...]

Ik denk dat het niet Ziggo specifiek is, hij is gewoon niet iemand die graag uitgebreid praat in de media en je ziet duidelijk dat het een 'moetje' is telkens.
Ik vind hem bij Sky (bv bij Ant en z'n Skypad) anders altijd behoorlijk enthousiast en opgewekt lekker lullen over racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Laatst online: 01:23
Plenkske schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:47:
[...]

Ziggo moet niks natuurlijk. Het voordeel wat ze hebben is dat het voor veel mensen nog steeds de enige optie is voor snel/stabiel internet. Mensen die geen glasvezel hebben of waarbij adsl te traag is bedoel ik dan.
Als je glasvezel hebt dan is ziggo vrijwel altijd te duur.

Waar haal je de tijd vandaan met al die pakketten :o
bij mij is kort geleden glasvezel aangelegd van KPN. Prijs is praktisch hetzelfde. Aangezien TV prima werkt bij Ziggo (mediabox next, dvb-c op 2 andere tv's, ziggo go) is het pakket competitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Theebag schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 14:14:
[...]

Ik ben een enorme F1 fan maar zelfs ik ga geen 30 euro per maand uitgeven voor F1. Andere sporten boeien me niet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

backupdevice schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:05:
[...]

Op NPO is ook al aangegeven dat NEN hun VIAPLAY platform gaat positioneren
Dan zou dat NPO Start worden?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03:18
een snelle google leert mij dat VIAPLAY in de desbetreffnde landen een 30 a 40 euro kost :X

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Pierre schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:09:
[...]

Dan zou dat NPO Start worden?
Sorry op NPO radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Arfman schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:06:
[...]

Ik ben een enorme F1 fan maar zelfs ik ga geen 30 euro per maand uitgeven voor F1. Andere sporten boeien me niet.
Ik heb nu F1 TV via Ziggo. Ben best bereid om straks 65 euro per jaar te betalen wanneer de deal met Ziggo is afgelopen maar dan moet het nog wel beschikbaar zijn in Nederland. Voor mij is het belangrijk om Engels commentaar te hebben en als Viaplay dat mij niet kan bieden of het kost me 30 euro per maand ( :') :') :') ) dan gaat deze jongen eens contacten met IPTV boeren weer eens aanhalen want dan wordt het voor mij een principezaak:

1. Protest wegens het niet beschikbaar maken van F1 TV
2. Wil geen Nederlands commentaar
3. Als het daadwerkelijk straks 30 euro in de maand gaat kosten is het echt stervensduur. Voor 30 euro heb je Netflix, Disney en Amazon 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
magnifor schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:05:
[...]

Vind dat onzin. Sport is zien, beleven en emotie. Wanneer je op locatie bent dan zit je midden in de actie, adem je de sfeer in en absorbeer je de energie van de hele race. Dat heeft weer invloed op je commentaar. Wanneer je weggestopt wordt in een hok van 2 bij 2 in Nederland krijg je niets mee van de race en dat zal altijd invloed hebben op het commentaar. Nee, ik ben van mening dat een verslaggever altijd aanwezig moet zijn op locatie.
Inderdaad anders krijg je van die Sierd de Vos achtige taferelen waar ie meld dat ie vanavond heerlijk heeft zitten eten in Sevilla, of iets meld over iemand op de tribune (die wij op tv niet zien) terwijl ie gewoon in de ziggo studio zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Ze doen meer dan alleen commentaar geven hè. En contact met de coureurs is ook belangrijk natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Togi schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:17:
[...]

Inderdaad anders krijg je van die Sierd de Vos achtige taferelen waar ie meld dat ie vanavond heerlijk heeft zitten eten in Sevilla, of iets meld over iemand op de tribune (die wij op tv niet zien) terwijl ie gewoon in de ziggo studio zit 8)7
Sierd de Vos? Brrrr… koude rillingen over mijn rug. Die man moet een spreekverbod krijgen, of minstens de toegang tot alle uitzendkanalen in Nederland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:59

IkWilbert

Het is mij!

Olav Mol op Instagram.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p8dSD0EkYwzHkumXJlJhfRhPqVw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/phcH0v6wagJom54LVqYb4kwD.jpg?f=fotoalbum_large

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Krijgen we dan via deze constructie Olav en Sjek op F1TV ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
GPradio zit dan ook vol met reclames (de podcast iig).. maar dan kunnen we de uitzending live via de radio horen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Nou ik weet niet of ik dat wil horen hoor :P
Afbeeldingslocatie: https://i.makeagif.com/media/1-06-2018/vLC4K2.gif

[ Voor 5% gewijzigd door u_nix_we_all op 18-05-2021 15:41 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
Ondanks al mijn geklaag over F1TV (waarom nog steeds geen Apple TV app?), zou het wel heel zuur zijn als we geen gebruik meer zouden kunnen maken van F1TV. ALS een Viacom abonnement richting de 20 á 30 EUR per maand gaat, is dat veel duurder dan F1TV.

Met 40 EUR voor Eurosport Player en 65 EUR voor F1TV, kun je altijd MotoGP en F1 (terug)kijken.

Ik wacht in spanning af ...

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:46
Je kunt je er de donder op zeggen dat NENT exclusiviteit zal eisen en dus niet met F1TV wil concurreren... Want dan kun je ook niet 30-40€ per maand gaan vragen als het via F1TV 'slechts' 65€ zal kosten (of circa 50€ met pre-season korting) voor een heel jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Sir_Lion schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:46:
Je kunt je er de donder op zeggen dat NENT exclusiviteit zal eisen en dus niet met F1TV wil concurreren... Want dan kun je ook niet 30-40€ per maand gaan vragen als het via F1TV 'slechts' 65€ zal kosten (of circa 50€ met pre-season korting) voor een heel jaar.
De vraag is of zij een F1 only kanaal gaan aanbieden of zoals in Scandinavië een sportpakket

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Ik hoop dat ze in ieder geval de bestaande F1TV klanten met jaarabonnementen de mogelijkheid geven om gewoon te verlengen. Zo niet, dan ben ik bang dat ik naar alternatieven moet gaan zoeken >:)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Nu is het zo dat bijvoorbeeld in Turkije de F1 ook achter een betaalmuur zit en daar is F1 TV ook gewoon beschikbaar, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

F1tv kost in Zweden toch 120? Dus 't dubbele, zal de helft wel naar NENT gaan.

Als het 20 euro of meer per maand gaat kosten, geen aanvullende raceklasses zoals Nascar en Indycars bij zit en het ook niet in 4k te bekijken is denk ik dat NENT na die 3 jaar met dik verlies ons media landschap weer kan verlaten. Ons bint zuuunig. Daarnaast is 't ook niet goed voor de formule 1, kost weer een bult kijkers.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:41
Dat dus.
Ik ga het wel zien. 1 ding is zeker, ik ga niet meer dan 10 euro/maand betalen. Dan vind ik wel een andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mooi dan, ik zit vast aan Delta en neem bij hun dan ook het Ziggo Sport pakket af (15 euro / maand). Niet alleen voor de F1 maar ook vanwege andere race klassen (zoals Indycar en NASCAR). Andere sporten interesseren me niet. Als de F1 hier dus uit weg gaat vallen moet ik maar eens goed overwegen wat ik er mee ga doen. Leuk die versplintering op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:32
Het mooiste zou zijne en licentie deal waarbij zowel KPN en Ziggo gewoon een kanaaltje krijgen waar NEN content op te zien is. Dan prijs hetzelfde houden voor tv. Maar zal wel weer niet ,de geldwolven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
s0ulmaster schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:09:
[...]

een snelle google leert mij dat VIAPLAY in de desbetreffnde landen een 30 a 40 euro kost :X
Hou er wel rekening mee dat bijna alles duurder is in Scandinavië omdat de lonen daar doorgaans hoger zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

magnifor schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:15:
[...]

Hou er wel rekening mee dat bijna alles duurder is in Scandinavië omdat de lonen belastingen daar doorgaans hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

s0ulmaster schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:09:
[...]
De BTW in Noorwegen is 25%, met de 21% in Nederland zal het wellicht wat lager worden. Nog een reden dat ik denk dat de prijs wordt in NL als daar. in Nederland zijn meer kijkers dan in noorwegen. De prijs kan daarmee over meer mensen verdeeld worden en dus lager worden ingezet.

Laten we het hopen

[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 18-05-2021 16:28 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Kortom: we gaan dit jaar het wel horen wat we kunnen/moeten/mogen.

Wellicht komt er nog wel een intro-actie voor 2022 (zou normaal slim zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:43

Chiron

Moderator Discord
The_Admin schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 13:20:
[...]

Als je een kleinnnn stukje naar rechts kijkt, dan heb je een kolom die 'other information' heet :+

[...]
Ja precies, dus voor nieuwe gebruikers is die 'Y' eigenlijk een 'N'.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Grrrblllmmm viaplay heeft geen android TV support, moet dus een chrome cast ultra hebben voor 4k uitzendingen.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:30

Spotmatic

Ken sent me

Eerlijk gezegd vind ik het een enorme domper dat het weggaat bij Ziggo, maar aan de andere kant kan ik het ook zien als opmaat naar een meer a la carte genieten van diverse media en TV zenders. Zappen heeft afgedaan; ik wil maar een paar zenders hebben die er voor mij echt toe doen. Of is dat de doodsteek voor veel zenders?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
My life is complete ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IcwmeZWMova14K0XUfasHpBW2M4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lL7PfzryFFFCRmqleNAZD11r.png?f=user_large

Geloof dat ik iets naar Olav Moll over z'n grandprix radio had getwitterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackie Moon
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-07-2022
HaterFrame schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:40:
Grrrblllmmm viaplay heeft geen android TV support, moet dus een chrome cast ultra hebben voor 4k uitzendingen.
Wel in een edge browser. Hier de eisen voor 4k ultra HD:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uII3aVQr9fNiHjBI8nw5Zpv8Ps0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0q8pYr9cbZnr4jY5ZQc1nFl7.png?f=fotoalbum_large

Eindelijk F1 in 4k 😁 (geen ziggo gebied hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:41
Chiron schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:36:
[...]

Ja precies, dus voor nieuwe gebruikers is die 'Y' eigenlijk een 'N'.
Ja dat klopt, maar nogmaals; in Duitsland heeft Sky de rechten, net als in de UK. Daar is het inderdaad van bekend dat ze geen F1TV tolereren. Dat is wat anders dan Zweden en Noorwegen, waar het wel gewoon beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Jackie Moon schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:46:
[...]

Wel in een edge browser. Hier de eisen voor 4k ultra HD:

[Afbeelding]

Eindelijk F1 in 4k 😁 (geen ziggo gebied hier)
Als ze dat waar maken 4K op een AppleTV 4K.. hallo F1TV ;w

Dacht dat 4K in Ziggo gebied niet te ontvangen is met CI+ alleen. Moet je een Next "doos" voor hebben, omdat ze 4K via streaming IPTV doen. Ik heb een schurft hekel aan Ziggo STBs (toen ik ze nog wel had, ieder jaar een nieuwe ivm kuren),.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Interessant achtergrondartikel over de F1 en pay-TV aanbieders, en hoe die markt veranderde:

https://www.autosport.com...art-of-modern-f1/6510759/

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:58
loekf2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:49:
[...]

Als ze dat waar maken 4K op een AppleTV 4K.. hallo F1TV ;w

Dacht dat 4K in Ziggo gebied niet te ontvangen is met CI+ alleen. Moet je een Next "doos" voor hebben, omdat ze 4K via streaming IPTV doen. Ik heb een schurft hekel aan Ziggo STBs (toen ik ze nog wel had, ieder jaar een nieuwe ivm kuren),.
Je zit ernaast. 4K F1 wordt uitgezonden in DVB-C, zonder HLG HDR. Dat is aan bod geweest nadat Ziggo aangaf in 4K te gaan uitzenden.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Spotmatic schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:41:
Eerlijk gezegd vind ik het een enorme domper dat het weggaat bij Ziggo, maar aan de andere kant kan ik het ook zien als opmaat naar een meer a la carte genieten van diverse media en TV zenders. Zappen heeft afgedaan; ik wil maar een paar zenders hebben die er voor mij echt toe doen. Of is dat de doodsteek voor veel zenders?
Moeten die "Vikingen" alleen niet met een sportzender op de kabel voor paar tientjes per maand aankomen. Zo vind ik ook dat ESPN ook streaming moet aanbieden en af moet van die band met Ziggo (of KPN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
Het gaat hier geen 40 euro kosten. Dat pakket bestaat uit veel meer en de rechten van de Premier en Champions Leagu liggen hier al bij andere partijen, dus dat is niet eens een optie. In Polen gaat het €7,50 kosten, dus dat zal hier wel neerkomen op €9,99 - €14,99.

[ Voor 19% gewijzigd door NotSoSteady op 18-05-2021 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:30

Spotmatic

Ken sent me

loekf2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:52:
[...]
Moeten die "Vikingen" alleen niet met een sportzender op de kabel voor paar tientjes per maand aankomen. Zo vind ik ook dat ESPN ook streaming moet aanbieden en af moet van die band met Ziggo (of KPN).
Mee eens. Overigens kan voetbal mij totaal gestolen worden, dus een koppelverkoop met tig soorten sportzenders zit ik ook niet echt op te wachten...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
asing schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:51:
[...]

Je zit ernaast. 4K F1 wordt uitgezonden in DVB-C, zonder HLG HDR. Dat is aan bod geweest nadat Ziggo aangaf in 4K te gaan uitzenden.
Vaag. Als ik kanaal 14 op zet dit seizoen heb ik nou niet idee dat ik naar strakke 4K zit te kijken op mijn Sony Bravia uit 2017. Of het ligt aan de Sony, dat ie geen 4K H.265 (?) doet via de kabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:41
Overigens hé, ik hoor hier een aantal mensen over die 65 euro wat wij nu voor F1TV betalen. Ik hoop dat iedereen zich realiseert dat dat ook gewoon té goedkoop is, zeker als ze straks Chromecast goed onder de knie hebben, er mooie native Android/Apple TV apps zijn, en er in een later stadium 4k streams komen. Ik zie die prijs wel in stappen oplopen de komende jaren, naar 79,99, en dan 99,99 en wellicht zelfs uiteindelijk richting de ~10€ per maand, dus 120 per jaar.
Pagina: 1 ... 10 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.

Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.