Zie je wel het UltraHD-logo tijdens F1?loekf2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:54:
[...]
Vaag. Als ik kanaal 14 op zet dit seizoen heb ik nou niet idee dat ik naar strakke 4K zit te kijken op mijn Sony Bravia uit 2017. Of het ligt aan de Sony, dat ie geen 4K H.265 (?) doet via de kabel.
Het nieuws maakt veel los, merk ik hier én op de front page
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nee, maar Sony is niet van de logo's. Enige wat je ziet is Dolby Vision logo als ie omschakelt. Handleiding/specs nog eens checken.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Uiteraard, de mens houdt niet van veranderingen.Jasphur schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:55:
Het nieuwe maakt veel los, merk ik hier én op de front page
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik vind het vooral jammer. Die paar centen maken me niet zoveel uit, maar dingen zoals het F1 Café ga ik wel missen.Jasphur schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:55:
Het nieuwe maakt veel los, merk ik hier én op de front page
Volgens mij is Ziggo die het logo toont, niet Sony. Gebruik je wel de Next?loekf2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:56:
[...]
Nee, maar Sony is niet van de logo's. Enige wat je ziet is Dolby Vision logo als ie omschakelt. Handleiding/specs nog eens checken.
[ Voor 35% gewijzigd door NotSoSteady op 18-05-2021 16:58 ]
Ik zit even naar je onderschrift te kijken en daar staat dat je een Ziggo CI module hebt. De 4K stream kan je ALLEEN pakken als je de Next box hebt.loekf2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:56:
[...]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Tja... en begin dit jaar kreeg je zelfs flinke korting zodat je voor 48 euro klaar was. Ik denk dat een verhoging ook in zicht is, vooral als 23 races blijft.The_Admin schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:55:
Overigens hé, ik hoor hier een aantal mensen over die 65 euro wat wij nu voor F1TV betalen. Ik hoop dat iedereen zich realiseert dat dat ook gewoon té goedkoop is, zeker als ze straks Chromecast goed onder de knie hebben, er mooie native Android/Apple TV apps zijn, en er in een later stadium 4k streams komen. Ik zie die prijs wel in stappen oplopen de komende jaren, naar 79,99, en dan 99,99 en wellicht zelfs uiteindelijk richting de ~10€ per maand, dus 120 per jaar.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Waarom leest iedereen maar de helft? Commentaar geven tijdens de race zelf kan door meerdere personen in een studio gedaan worden. Er is echt geen toegevoegde waarde om dat vanaf locatie te doen.sjaool schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 15:18:
[...]
Ze doen meer dan alleen commentaar geven hè. En contact met de coureurs is ook belangrijk natuurlijk.
Iemand in de paddock is wel nog nodig voor achtergronden en interviews. Dat staat toch los van elkaar?
Signatures zijn voor boomers.
Laten die nou net ook bij Ziggo(en SBS) liggen.NotSoSteady schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:53:
Het gaat hier geen 40 euro kosten. Dat pakket bestaat uit veel meer en de rechten van de Premier en Champions Leagu liggen hier al bij andere partijen, dus dat is niet eens een optie. In Polen gaat het €7,50 kosten, dus dat zal hier wel neerkomen op €9,99 - €14,99.
Ik blijf gewoon vermoeden dat Ziggo Sport tzt opgaat in Viaplay Sport via een of andere constructie.
En dan moet ook opgemerkt worden dat het in andere landen dus al duurder is, Scandinavië zit momenteel dus al op €109,99. Dus ik zou verbaasd zijn als de prijs volgend jaar niet omhoog gaat. Dat gezegd hebbende, tot €10/maand vind ik te overzien, zeker als je ook F2 en F3 wil kijken. Bovendien is de kwaliteit steeds beter en zijn bijv. de exclusieve analyses van Jolyon Palmer erg interessant.The_Admin schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:55:
Overigens hé, ik hoor hier een aantal mensen over die 65 euro wat wij nu voor F1TV betalen. Ik hoop dat iedereen zich realiseert dat dat ook gewoon té goedkoop is, zeker als ze straks Chromecast goed onder de knie hebben, er mooie native Android/Apple TV apps zijn, en er in een later stadium 4k streams komen. Ik zie die prijs wel in stappen oplopen de komende jaren, naar 79,99, en dan 99,99 en wellicht zelfs uiteindelijk richting de ~10€ per maand, dus 120 per jaar.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Die je dus ook alleen krijgt bij het abo van €85/maand toch?asing schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:58:
[...]
Ik zit even naar je onderschrift te kijken en daar staat dat je een Ziggo CI module hebt. De 4K stream kan je ALLEEN pakken als je de Next box hebt.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Dit klopt. Ultra HD 4K in de rechterbovenhoek.NotSoSteady schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:57:
[...]
[...]
Volgens mij is Ziggo die het logo toont, niet Sony. Gebruik je wel de Next?
Ik betaal 20 euro per maand voor al mijn TV zenders bij Ziggo. En dat zijn best veel zenders.The_Admin schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:55:
No way dat ik nog eens 10 euro per maand ga uitgeven voor alleen maar F1 wat misschien 8 uur per race is. Ik snap niet hoe je denkt dat dat een redelijke prijs is.
Dat kan, maar dan zal je denk ik vrij snel moeten gaan accepteren dat er geen legale manier meer voor je is om F1 te kijkenMaasluip schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:02:
[...]
Ik betaal 20 euro per maand voor al mijn TV zenders bij Ziggo. En dat zijn best veel zenders.
No way dat ik nog eens 10 euro per maand ga uitgeven voor alleen maar F1 wat misschien 8 uur per race is. Ik snap niet hoe je denkt dat dat een redelijke prijs is.
Ergens was mij hoop ooit dat met ‘het grote ESPN’ en daarvoor ‘het grote Fox Sports’ je gewoon heel veel sport bij elkaar kon kijken (NL voetbal, buitenlands voetbal, UFC, F1). In werkelijkheid krijg ik er straks weer een nieuw abo bij.. Daar houd ik niet van neeSpotmatic schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:57:
[...]
Uiteraard, de mens houdt niet van veranderingen.
Dat begrijp ik. Maar dit is jezelf uit de markt prijzen. Alleen echte diehard fans zullen dit willen betalen.The_Admin schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:02:
[...]
Dat kan, maar dan zal je denk ik vrij snel moeten gaan accepteren dat er geen legale manier meer voor je is om F1 te kijken
Het vervelende met dit soort zaken is natuurlijk dat de markt een stuk groter is dus er zijn ook meer mensen die dit willen betalen. De gewone TV-kijker wordt hier echt door genaaid.
Eens, die paar centen kan ik ook niet wakker van liggen. Maar dat F1 Café....man man man wat is dat (wanneer bepaalde personen aanschuiven) de afgelopen tijd veranderd in een groot egotripfeest zeg.NotSoSteady schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:57:
[...]
Ik vind het vooral jammer. Die paar centen maken me niet zoveel uit, maar dingen zoals het F1 Café ga ik wel missen.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
En wat denk je dat dit zal doen voor de aanwas voor de nieuwe fans van de toekomstMaasluip schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:05:
[...]
Dat begrijp ik. Maar dit is jezelf uit de markt prijzen. Alleen echte diehard fans zullen dit willen betalen.
Het vervelende met dit soort zaken is natuurlijk dat de markt een stuk groter is dus er zijn ook meer mensen die dit willen betalen. De gewone TV-kijker wordt hier echt door genaaid.

Ik ben het met je eens hoor, maar ik vrees dat het onvermijdelijk is, wat dat betreft kijkt de FOM/FIA denk ik likkebaardend naar een ESPN en dergelijke. Daar worden natuurlijk helemaal idiote bedragen voor neergeteld, en ik vrees dat ze dat wel een beetje als de toekomst zien, zeker met meer races en meer sessies die 'ergens om gaan' (sprintkwalificaties waar punten in te verdienen zijn enzo). Net voor de gein even gekeken, ik zou bij KPN gewoon 12,99 kwijt zijn voor ESPN, 14,99 om Ziggo Sport bij KPN te krijgen. Dan denk ik dat F1 nu inderdaad (in dat licht) 'underpriced' is met zo'n 5,5 euro per maand.Maasluip schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:05:
[...]
Dat begrijp ik. Maar dit is jezelf uit de markt prijzen. Alleen echte diehard fans zullen dit willen betalen.
Áls we dan de komende jaren toch de kant op gaan van 8-10 euro per maand aftikken voor F1, dan heb ik liever enige consistentie en niet allerlei 'bijvangst' (PL, Bundesliga, Champions League) wat me toch weinig boeit maar waar je indirect wel aan meebetaalt. Dus dan liever F1TV, met imho een paar onvermijdelijke prijsverhogingen de komende jaren (al is het alleen maar om NENT niet uit de markt te duwen met hun prijs) dan nu 3 jaar ViaPlay moeten nemen, dan 3 jaar Sky, dan weer een jaartje bij de NOS als Max met pensioen is en geen hond meer kijkt, dan weer achter de decoder bij Ziggo, dan Lil Kleine Entertainment Network moeten nemen, enz enz.
Fuck. Kut DRM. Zet de problemen maar weer klaar.Jackie Moon schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:46:
Wel in een edge browser. Hier de eisen voor 4k ultra HD:
[Afbeelding]
Eindelijk F1 in 4k 😁 (geen ziggo gebied hier)
Als ik er voor betaal wil ik dat het gewoon werkt en niet dat ik precies de juiste applicaties nodig heb.
Dat gaat voor mij niet werken. Moet ik het dan weer gaan downloaden?
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Te goedkoop? In vergelijking met andere streamingsdiensten is de content echt heel minimaal (er van uit gaande dat 80% van de mensen alleen de race en hooguit de kwalificatie kijkt)The_Admin schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:55:
Vaak bu'j te bang!
Ik ga alleen meer betalen als de FIA belooft er alles aan te gaan doen om Max wereldkampioen te maken! Meer dan €65 betalen voor een 9e wereldtitel van Lewis... no way!The_Admin schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:55:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Denk ik dat er een lichtpuntje aan dit hele verhaal zit, namelijk dat we van Olav en Jack af zijn, lees ik vervolgens dat die waarschijnlijk gewoon mee verhuizen..
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik ben een grote voetballiefhebber en kijk ook graag naar F1. Het was ideaal om beide op één zender te zien te krijgen. Maar ik zal zeker niet voor alleen F1 een nieuwe streamingdienst gaan aanschaffen.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Volgens hem wordt Viaplay dus echt een breed kanaal, niet alleen sport maar ook series en films... Je krijgt er dus verplicht weer allemaal bijvangst bij waar niet iedereen op zit te wachten. Pijltjes gooien boeit mij persoonlijk geen ene f***, bijvoorbeeld.
Ik hou mijn hart vast, tegen welke prijs ze het in de markt willen gaan zetten

Soms hoop ik dat Chris bij VI weer ouderwets ongelijk heeft, maar ik vrees dat dit dynamische duo gewoon mee zal gaan. En dat Chris eens gelijk heeft.miicker schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:25:
Denk ik dat er een lichtpuntje aan dit hele verhaal zit, namelijk dat we van Olav en Jack af zijn, lees ik vervolgens dat die waarschijnlijk gewoon mee verhuizen..
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Ik denk dat je zeker niet minder dan 10 euro per maand hoeft te verwachten eerlijk gezegd.DutchOwnage schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Volgens hem wordt Viaplay dus echt een breed kanaal, niet alleen sport maar ook series en films... Je krijgt er dus verplicht weer allemaal bijvangst bij waar niet iedereen op zit te wachten. Pijltjes gooien boeit mij persoonlijk geen ene f***, bijvoorbeeld.
Ik hou mijn hart vast, tegen welke prijs ze het in de markt willen gaan zetten. Maar een tientje p/m zal 'm niet gaan worden, dat weet ik wel.
Dus ik denk dat er een stuk minder F1 kijkers zullen zijn.
Heel veel kijkers vinden "het wel leuk" omdat het makkelijk aanzetten is op kanaal 14, maar als het achter een dergelijk platform beland gaan ze niet verhuizen van ISP en/of een andere service kopen.
Zoals ik al zei zodra F1 TV niet meer beschikbaar is in Nederland, Viaplay geen Engels commentaar heeft/te duur is dan gaat deze jongen richting IPTV. Voor de verandering kijk ik dan naar de “real deal” op Sky Sports. Het kan mij dan niet schelen of het illegaal is of niet.DutchOwnage schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Ik hou mijn hart vast, tegen welke prijs ze het in de markt willen gaan zetten. Maar een tientje p/m zal 'm niet gaan worden, dat weet ik wel.
[ Voor 3% gewijzigd door magnifor op 18-05-2021 17:43 ]
https://www.totaaltv.nl/n...o-verdwijnt-in-nederland/
Slecht nieuws show duurt voort...
Monopoly, naar het schijnt een dure aanbieder... De voortekenen zijn allerminst gunstig zeg maar.
Monopoly, naar het schijnt een dure aanbieder... De voortekenen zijn allerminst gunstig zeg maar.
[ Voor 30% gewijzigd door DutchOwnage op 18-05-2021 17:51 ]
Klopt niet helemaal hè . F1TVPRO wordt niet alleen via Vodafone/ziggo verkocht . Ook door F1 zelf .DutchOwnage schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:48:
Dus ja het is logisch dat het verkoopkanaal via Ziggo/Vodafone wegvalt.
Al ben ik er ook wel bang voor dat ze het alleenrecht willen hebben
[ Voor 8% gewijzigd door backupdevice op 18-05-2021 17:51 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
In Noorwegen is het 129kr/12.87 euro per maand. Het zal wel ergens in die richting zijn.DutchOwnage schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Maar Nordic kan wel het alleenrecht gaan eisen voor NL. 30 miljoen op jaarbasis geeft daar wel aanleiding toe. Of je moet gewoon lekker je VPN gebruiken.backupdevice schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:51:
[...]
Klopt niet helemaal hè . F1TVPRO wordt niet alleen via Vodafone/ziggo verkocht . Ook door F1 zelf .
Dus ja het is logisch dat het verkoopkanaal via Ziggo/Vodafone wegvalt.
Al ben ik er ook wel bang voor dat ze het alleenrecht willen hebben
Heb maar een vraag gesteld aan Twitter account van F1 TV .DutchOwnage schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:55:
[...]
Maar Nordic kan wel het alleenrecht gaan eisen voor NL. 30 miljoen op jaarbasis geeft daar wel aanleiding toe. Of je moet gewoon lekker je VPN gebruiken.
En F1TVPRO moet met een CC gekocht worden . Dus VPN zal moeilijk worden
[ Voor 10% gewijzigd door backupdevice op 18-05-2021 17:59 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
euuh ?? €64,99 per maand ??
Goedkoop
Het F1 TV Pro-abonnement is op dit moment de goedkoopste manier om naar Formule 1 in Nederland te kijken. Een jaarabonnement kost €64,99 per maand.
[ Voor 22% gewijzigd door Bushie op 18-05-2021 18:05 ]
Typo. Gebeurt wel vaker daarBushie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:58:
[...]
Waar is dat te zien?Wulfric92 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:53:
[...]
In Noorwegen is het 129kr/12.87 euro per maand. Het zal wel ergens in die richting zijn.
Zie alleen een heel pakket a 329kr= 32 euro:
https://checkout.viaplay.no/register/1232
Haters everywhere but I don’t really care
NENT is ook actief in Zweden en Finland en Noorwegen daar is F1TV Pro ook beschikbaarDutchOwnage schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:48:
https://www.sportspromedi...and-sweden-denmark-norway
[ Voor 10% gewijzigd door Senaxx op 18-05-2021 18:11 ]
Laten we het hopen dat het hier dan ook zo blijft.Senaxx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:09:
[...]
NENT is ook actief in Zweden en Finland en Noorwegen daar is F1TV Pro ook beschikbaar
https://www.sportspromedi...and-sweden-denmark-norway
Ik heb voor de zekerheid vandaag nog maar even een F1TV Pro jaar abonnementje afgesloten. In Duitsland mochten de mensen die al een subscription hadden die subscription houden en werd het afsluiten van jaar abonnementen snel uitgeschakeld. Daar gok ik dus ook op en potentieel zit je dan een stuk goedkoper dan rechtstreeks via Viaplay
Per maand dat je het jaarabonnement afsluit, klopt helemaalBushie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:58:
[...]
Dat is dus ook mijn probleem. Eén abonnement voor die paar zenders (of beter nog: programma's) die ik echt kijk (Ziggo dus) is voor mij voldoende. Ik ben niet van plan een tweede abonnement af te sluiten voor dat ene ding wat ik graag wil kijken en er veel voor te moeten betalen "omdat X, Y en Z er ook bij zitten". Daar kijk ik niet naar. Ik kijk geen TV om het TV kijken, ik kijk alleen naar de dingen die me interesseren.DutchOwnage schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Misschien ben ik al van een oude generatie die niet van het subscription-type verdienmodel is.
Heel bot dan.The_Admin schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:55:
Waarom ben je excuses aan het bedenken waarom een of andere multinational ons potentieel meer wil doen betalen? Zijn ze dan zo armlastig dat ze het echt niet trekken of is dit niet gewoon de zoveelste keer dat een bedrijf een belachelijke premium op exclusiviteit probeert te plaatsen?
Want dat is er hier aan de hand. Dit is de FOM die probeert cashen op het succes van Verstappen en hoe hoger de prijs voor de rechten, hoe meer je er voor mag betalen om het te zien. Komt nog eens bij dat het vooralsnog volstrekt onduidelijk is of we niet een of andere bundel moeten kopen met dingen waar niemand op zit te wachten en de vraag of we F1TV houden. Want inmiddels is dat een functionele dienst geworden die veel meer bied dan alleen de race. En ik heb echt geen zin om dat te verliezen omdat een paar miljonairs meer geld willen verdienen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt.Migrator schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:01:
[...]
Die je dus ook alleen krijgt bij het abo van €85/maand toch?
Of je had eerder moeten opteren voor de nieuwe box. Dat was in de testfase. Ik heb een fatsoenlijk werkende mediabox en Tweakers stond toen al jaren stijf van de ellende met de Horizon box. Dus ik deed dat maar even niet.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Die miljonairs zijn net zo goed Verstappen en kornuiten en de Doornbosjes die graag overal aanschuivenDaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:34:
[...]
Heel bot dan.
Waarom ben je excuses aan het bedenken waarom een of andere multinational ons potentieel meer wil doen betalen? Zijn ze dan zo armlastig dat ze het echt niet trekken of is dit niet gewoon de zoveelste keer dat een bedrijf een belachelijke premium op exclusiviteit probeert te plaatsen?
Want dat is er hier aan de hand. Dit is de FOM die probeert cashen op het succes van Verstappen en hoe hoger de prijs voor de rechten, hoe meer je er voor mag betalen om het te zien. Komt nog eens bij dat het vooralsnog volstrekt onduidelijk is of we niet een of andere bundel moeten kopen met dingen waar niemand op zit te wachten en de vraag of we F1TV houden. Want inmiddels is dat een functionele dienst geworden die veel meer bied dan alleen de race. En ik heb echt geen zin om dat te verliezen omdat een paar miljonairs meer geld willen verdienen.
Ik betaal Verstappen zijn salaris niet. Ook geen Ziggo gebied dus ik betaal Doornbos ook niet.GrooV schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:44:
[...]
Die miljonairs zijn net zo goed Verstappen en kornuiten en de Doornbosjes die graag overal aanschuiven
Ik betaal om de trainingen, kwalificatie en race te zien en ik heb zeer weinig tolerantie voor een of andere partij die mij meer wil laten betalen vanwege hun eigen hebberigheid.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dusdat. Ik was door het monopolie van Ziggo al gedwongen om een F1TV Pro abo te nemen om te kunnen kijken, en die 65 eu betaal ik er graag voor.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:34:
[...]
Heel bot dan.
Als dat blijft voortbestaan dan zal het mij een biet zijn wat Ziggo of NENT gaan doen.
Als F1TV Pro echter verdwijnt en het enige alternatief is een (veel) duurder pakket van NENT met allerlei extra sporten waar ik niet op zit te wachten mogen ze het houden, dan maar niet

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Nou, ik denk dat we krijgen wat we verdienen. De hele tijd op Ziggo kankeren, Olav dit, Jack dat, etc.
Nu trekken ze de stekker eruit, is het weer niet goed.
Nu trekken ze de stekker eruit, is het weer niet goed.
Ja en waar trek je dan de grens. Ik ben juist van 15 euro per maand overgestapt naar F1 pro voor 50 euro per jaar. Het is koffiedik kijken, maar zie het somber in als er straks maar 1 aanbieder is om uit te kiezen. Misschien stopt het dan gewoon voor mij en is het na 25 jaar F1 welletjes.DutchOwnage schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Voorlopig zijn er nog een stuk of 15 races te gaan om te kunnen zien dat Ham WC8 binnen sleept.
[ Voor 5% gewijzigd door RoyK op 18-05-2021 19:05 ]
FOM kan wel leuk denken, dankzij die Verstappen kunnen we nog wat miljoenen extra abbo's verkopen, maar ze vergeten dat Hollanders hartstikke krenterig zijn 
Dus HAM haalt dit jaar WCC 8 binnen, de Hollanders gaan geen duur extra abonnement nemen in het jaar daarop en de streamingdienst snapt maar niet waarom het niks oplevert. Die Hollanders zijn toch helemaal gek van Verstappen???
Als het niet makkelijk wordt aangeboden, is het geen succes.
Dus HAM haalt dit jaar WCC 8 binnen, de Hollanders gaan geen duur extra abonnement nemen in het jaar daarop en de streamingdienst snapt maar niet waarom het niks oplevert. Die Hollanders zijn toch helemaal gek van Verstappen???
Waiting on the world to change
Het is FOM die de contracten afsluit voor enkele jaren. Daarna komt een bepaald land opnieuw op de markt. Iedereen mag een bod uitbrengen, dus Ziggo mag, Talpa mag, NPO3 mag ookpinda powerrr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:16:
FOM kan wel leuk denken, dankzij die Verstappen kunnen we nog wat miljoenen extra abbo's verkopen, maar ze vergeten dat Hollanders hartstikke krenterig zijn
Nu moet het wel zo zijn dat diezelfde Noren hun produkt op de Nederlandse markt moeten aanbieden. Dat zou via een streaming dienst kunnen, of ze verkopen een extra sport kanaal aan Ziggo. Dat is nu nog niet bekend.
Volgens mij is het een Zweeds bedrijf, maar dat terzijde. Je hebt gelijk hoor
Meer betalen om Hamilton voor de 9e keer WDC te zien worden. Ik ben gekke Henkie niet.
Eens zou z'n hegemonie toch wel eens klaar zijn? En dan wordt 't 9 jaar Maxie wat de klok slaat. Voor 29,95 p/mSpotmatic schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:31:
Meer betalen om Hamilton voor de 9e keer WDC te zien worden. Ik ben gekke Henkie niet.
Dat hebben die Zweden goed gezien
Die halen de geruchtenstroom gewoon hier weg uit de diverse topic's, het is niet voor het eerst dat ze Tweakers als bron gebruiken voor hun "nieuws"DutchOwnage schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 17:48:
Testing, one, two ...
Op de Britse zender Channel 4 HD is ook een uitgebreide samenvatting te zien van elke race via de Satelliet in FreeToAir:
Satelliet Astra 2E/2F/2G 28.2° Oost
Provider BSkyB, DVB-S 11.129 GHz, Polarisatie Vertikaal Symbolrate 22000 5/6 QPSK.
Satelliet Astra 2E/2F/2G 28.2° Oost
Provider BSkyB, DVB-S 11.129 GHz, Polarisatie Vertikaal Symbolrate 22000 5/6 QPSK.
Volgens het concurrentiebeleid van de Europese Unie worden monopolie posities van bedrijven tegengegaan. Dat moet dan ook voor uitzendrechten gelden.
Ik vraag mij af of iets dergelijks niet door een burgerinitiatief kan worden aangezwengeld. Ik zou alleen niet weten hoe je zoiets zou moeten beginnen. Ik ben geen jurist.
Ik vraag mij af of iets dergelijks niet door een burgerinitiatief kan worden aangezwengeld. Ik zou alleen niet weten hoe je zoiets zou moeten beginnen. Ik ben geen jurist.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Ach het was leuk voor zolang het duurde.
Wij hebben ziggo, weet eigenlijk niet meer waarom we daar bij uit kwamen. Maar goed, leuk dat ik weer F1 in het nederlands kon kijken ipv naar de duitser moest uitwijken.
Echter zou ik nooit switchen voor alleen de F1. Ik ben misschien wel blijven hangen bij ziggo. Maar het word moeilijk voor ze om mij aan een betaal abbo te krijgen voor rijdende reclamezuilen te bekijken. Tuurlijk betaal ik er nu via ziggo ook voor. Maar als kpn volgende maand F1 aan bied bij een abbo wat verder duurder is of op een andere manier niet intressant, tja jammer maar helaas. Zo intressant is het nu ook weer niet meer, in de 20, 25 jaar dat ik het nu kijk heeft het veel van zijn magie verloren.
Wij hebben ziggo, weet eigenlijk niet meer waarom we daar bij uit kwamen. Maar goed, leuk dat ik weer F1 in het nederlands kon kijken ipv naar de duitser moest uitwijken.
Echter zou ik nooit switchen voor alleen de F1. Ik ben misschien wel blijven hangen bij ziggo. Maar het word moeilijk voor ze om mij aan een betaal abbo te krijgen voor rijdende reclamezuilen te bekijken. Tuurlijk betaal ik er nu via ziggo ook voor. Maar als kpn volgende maand F1 aan bied bij een abbo wat verder duurder is of op een andere manier niet intressant, tja jammer maar helaas. Zo intressant is het nu ook weer niet meer, in de 20, 25 jaar dat ik het nu kijk heeft het veel van zijn magie verloren.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Edit - laat maar
[ Voor 88% gewijzigd door magnifor op 18-05-2021 21:25 ]
Dit is geen gek idee. Meer mensen met dit idee? Kijk echt alleen formule 1 als sport.Vipertje schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:14:
Ik heb voor de zekerheid vandaag nog maar even een F1TV Pro jaar abonnementje afgesloten. In Duitsland mochten de mensen die al een subscription hadden die subscription houden en werd het afsluiten van jaar abonnementen snel uitgeschakeld. Daar gok ik dus ook op en potentieel zit je dan een stuk goedkoper dan rechtstreeks via Viaplay
Dit is pas 20 keer voorbij gekomen in dit topicRokz schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:32:
[...]
Dit is geen gek idee. Meer mensen met dit idee? Kijk echt alleen formule 1 als sport.
Slim! En als je iemand kent die al F1tv heeft, kan hij jou korting geven via een *knip*Vipertje schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:14:
Goede intentie, maar referrals zijn niet toegestaan.
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 19-05-2021 07:51 ]
*knip* Had me oude e-mail gebruikt daar nog in gebruik. Kan ik mooi een nieuw account aanmaken. Voor beide handig dus!Harrie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:37:
[...]
Slim! En als je iemand kent die al F1tv heeft, kan hij jou korting geven via een referal link. (enkel voor nieuwe abonnees)
Het vragen naar referrals laten we achterwege aub. Zie Het algemeen beleid #verbodenspam
[ Voor 20% gewijzigd door tweakduke op 19-05-2021 07:48 ]
*knip*Rokz schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:57:
[...]
Nou wie heeft een referral link voor me? Had me oude e-mail gebruikt daar nog in gebruik. Kan ik mooi een nieuw account aanmaken. Voor beide handig dus!
Helaas, het aanbieden van referrals is niet toegestaan. Zie Het algemeen beleid #verbodenspam
[ Voor 20% gewijzigd door tweakduke op 19-05-2021 07:46 ]
PSN: xMaurice93
Dus als ik nu zo'n Abo afsluit, dan kan ik dat steeds verlengen ook als F1pro in Nederland verdwijnt?Vipertje schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 18:14:
Volgens de bron : als je voor automatisch verlengen kiest. In Duitsland met een maximum van 3 jaar.p.d.akkerman schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 23:13:
[...]
Dus als ik nu zo'n Abo afsluit, dan kan ik dat steeds verlengen ook als F1pro in Nederland verdwijnt?
Dit is de mail die mensen in Duitsland kregen toen hetzelfde daar afspeelde.asing schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 23:24:
[...]
Volgens de bron : als je voor automatisch verlengen kiest. In Duitsland met een maximum van 3 jaar.
https://i.imgur.com/1oyRZq2.png
In die mail staat dat ze in de toekomst vaker kunnen verlengen, zonder einddatum. Waar komt die drie jaar maximaal dan vandaan?Vipertje schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 23:26:
Dit is de mail die mensen in Duitsland kregen toen hetzelfde daar afspeelde.
https://i.imgur.com/1oyRZq2.png
Reddit.grun93 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 23:33:
[...]
In die mail staat dat ze in de toekomst vaker kunnen verlengen, zonder einddatum. Waar komt die drie jaar maximaal dan vandaan?
https://www.reddit.com/r/..._f1tv_in_germany/fvnodvs/
4 dus, geen 3.
Als je gewoon een abonnement afsluit met je credit card, dan staat het default op automatisch verlengen toch, tenzij je anders kiest?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Kan ik je niet vertellen. Ik weet wel dat ik heel even de berichten afwacht en dan TV van Ziggo opzeg en F1TV Pro neem. Ik ga geen enkel risico nemen dat ze ineens een vuil truucje uithalen.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 23:39:
Als je gewoon een abonnement afsluit met je credit card, dan staat het default op automatisch verlengen toch, tenzij je anders kiest?
Ja. In je account zie je een button met abonnement cancellen of woorden van gelijke strekking. Als je daar niet op drukt wordt het automatisch verlengd.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 23:39:
Top. Ik heb trouwens geen Ziggo, dus heb de hele paniek van de zijlijn aangekeken
tot ik las dat mijn F1TV misschien kwam te vervallen

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Nou dat is gewoon een clickbait site die dat "" meldde en de rest van de media rende ermee weg. Voorlopig is er niets bekend over het vervanllen van F1TV.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 23:47:
Top. Ik heb trouwens geen Ziggo, dus heb de hele paniek van de zijlijn aangekekentot ik las dat mijn F1TV misschien kwam te vervallen
Het lijkt me sterk dat F1TV verdwijnt ze zijn dat zo aan het promoten, alles op social en dan straks de mogelijkheden enorm inperken, het lijkt mij sterk.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Laten we hopen op dat laatste , en dan kpn ook dat kanaal erbij. Meer Nederlander die toegang dan hebben en geen moeilijk gedoe met nog een extra abbodienst.asing schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:26:
[...]
Het is FOM die de contracten afsluit voor enkele jaren. Daarna komt een bepaald land opnieuw op de markt. Iedereen mag een bod uitbrengen, dus Ziggo mag, Talpa mag, NPO3 mag ook![]()
, en uiteraard mag een buitenlandse dienst ook. En dan accepteert men het hoogste bod. In dit geval de Noren.
Nu moet het wel zo zijn dat diezelfde Noren hun produkt op de Nederlandse markt moeten aanbieden. Dat zou via een streaming dienst kunnen, of ze verkopen een extra sport kanaal aan Ziggo. Dat is nu nog niet bekend.
Staat vandaag artikel in het Eindhovens Dagblad met wat quotes van Olav Mol.
Hij spreekt ook over een eventuele sublicentie waarbij NEG de F1 rechten weer doorverkoopt aan een reeds bestaande (sport)zender in Nederland.
Het is nog allemaal speculatie. Hopelijk snel duidelijkheid hierin. Maar vrees dat dat nog lang op zich laat wachten..
Hij spreekt ook over een eventuele sublicentie waarbij NEG de F1 rechten weer doorverkoopt aan een reeds bestaande (sport)zender in Nederland.
Het is nog allemaal speculatie. Hopelijk snel duidelijkheid hierin. Maar vrees dat dat nog lang op zich laat wachten..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat zou mooi zijn, dan is alleen de vraag hoe NEG geld terug gaat verdienen voor het Nederlandse deelRivanov schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:00:
Staat vandaag artikel in het Eindhovens Dagblad met wat quotes van Olav Mol.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En ook of dat dan over alle races gaat. In duitsland ging de sublicentie maar over 4 races.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Omdat ik F1TV via de Playstore heb gehaald, moet ik eerst mijn subscription stopzetten en laten aflopen voordat ik hem kan omzetten naar jaarlijks. Of mis ik wat? Want ik durf hem nu niet stop te zetten (volgende betaling is 5 Juni ) omdat Monaco voor de deur staat
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat gaat gewoon goed hoor. De wijzigingen gaan pas volgend jaar in. Mijn verlenging gaat in per 15 juni.
Dus als ik de automatische subscription nu stopzet in de playstore, loopt die tot 5 Juni als ik het goed begrijp?ArthurMorgan schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:19:
Dat gaat gewoon goed hoor. De wijzigingen gaan pas volgend jaar in. Mijn verlenging gaat in per 15 juni.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja, en dan moet je een nieuw abonnement kunnen nemen met een jaar. Ik kan zo snel niet vinden hoe. Omdat ik een jaarabonnement had (en stopgezet) die ik gisteren weer geactiveerd heb.
Dat is geen ramp natuurlijk, zolang ik na annulering maar kan kijken tot 5 JuniArthurMorgan schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:35:
Ja, en dan moet je een nieuw abonnement kunnen nemen met een jaar. Ik kan zo snel niet vinden hoe. Omdat ik een jaarabonnement had (en stopgezet) die ik gisteren weer geactiveerd heb.
Je annuleert alleen de nieuwe betaling. Je abonnement loopt gewoon tot die tijd door.G_Dragon schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:37:
[...]
Dat is geen ramp natuurlijk, zolang ik na annulering maar kan kijken tot 5 Juni
Dank uArthurMorgan schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:40:
[...]
Je annuleert alleen de nieuwe betaling. Je abonnement loopt gewoon tot die tijd door.
F1TV zelf verdwijnt niet maar er is reële kans dat F1TV niet meer in Nederland aangeboden gaat worden door dit nieuwe contract.robbinonline schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 00:09:
Het lijkt me sterk dat F1TV verdwijnt ze zijn dat zo aan het promoten, alles op social en dan straks de mogelijkheden enorm inperken, het lijkt mij sterk.
Soortgelijke is in de UK en Duitsland gebeurd. Diegene die daar de rechten heeft gekocht heeft exclusiviteit afgedongen.
Aangezien deze toko straks 30 miljoen per jaar af tikt is het aannemelijk dat zij dit ook eisen. Want immers, waarom zou ik abbo daar afsluiten voor (speculatief) €25/maand als ik voor ruwweg €70 een jaar abbo kan afsluiten op F1TV?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hoe maak ik een referral link aan?
Dat doen ze nu toch al? Ik zou het een rommeltje vinden als de ene helft n de studio zit en de andere helft op locatie. Wat ik wel begrepen heb is dat Olav wel een backup heeft hoor. Hij schijnt contact te hebben met mensen die thuis zitten en die wijzen hem ook op dingen. Maar dat voorkomt nooit dat er wat doorheen glipt wat verkeerd geïnterpreteerd is. Mensen vaak alleen maar het commentaar van Sky F1 en vinden dat beter, maar die zijn ook niet perfect. Als ik hoor dat Olav een foutje maakt en ik weet dat het anders is dan laat ik het gewoon gaan. Waarom zou ik mij daar druk om maken? Ik heb sowieso alle informatie ter beschikking met onboard beelden, live timing etc. Dat zou een jaar of 5 geleden ondenkbaar zijn geweest.Maasluip schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:58:
[...]
Waarom leest iedereen maar de helft? Commentaar geven tijdens de race zelf kan door meerdere personen in een studio gedaan worden. Er is echt geen toegevoegde waarde om dat vanaf locatie te doen.
Iemand in de paddock is wel nog nodig voor achtergronden en interviews. Dat staat toch los van elkaar?
"When you grow up your heart dies"
Ik heb vaak het idee dat wij meer info op ons scherm hebben dan Olav. Dan zie je links iemand heel hard van boven naar beneden zakken in de stand en komt hij 30 seconden later bij de beelden met de teammaat aanzetten.sjaool schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:49:
[...]
Dat doen ze nu toch al? Ik zou het een rommeltje vinden als de ene helft n de studio zit en de andere helft op locatie. Wat ik wel begrepen heb is dat Olav wel een backup heeft hoor. Hij schijnt contact te hebben met mensen die thuis zitten en die wijzen hem ook op dingen. Maar dat voorkomt nooit dat er wat doorheen glipt wat verkeerd geïnterpreteerd is. Mensen vaak alleen maar het commentaar van Sky F1 en vinden dat beter, maar die zijn ook niet perfect. Als ik hoor dat Olav een foutje maakt en ik weet dat het anders is dan laat ik het gewoon gaan. Waarom zou ik mij daar druk om maken? Ik heb sowieso alle informatie ter beschikking met onboard beelden, live timing etc. Dat zou een jaar of 5 geleden ondenkbaar zijn geweest.
https://www.formula1.com/en/toolbar/refer-a-fan-de.htmlJasphur schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:48:
Hoe maak ik een referral link aan?
Dit mag wel toch ? aangezien het geen referal van mezelf of iemand anders is ?
[ Voor 15% gewijzigd door fommas op 19-05-2021 08:57 ]
Maar ik heb geen paypall. Werkt het dan ook voor de ontvangende partij die geen paypall heeft?
Je moet een paypal account aanmaken middels de mail die je krijgt (zie hier)Jasphur schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:02:
Maar ik heb geen paypall. Werkt het dan ook voor de ontvangende partij die geen paypall heeft?
You will be granted your cash rewards via PayPal. During the redemption process, you will be asked to create a Paypal account or login to your current account. The rewards will be sent directly to your account in your local currency.
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
[YouTube: Zo geeft Olav Mol zijn commentaar | #ZoekHetUitJack | 18/05/2018]ArthurMorgan schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:52:
[...]
Ik heb vaak het idee dat wij meer info op ons scherm hebben dan Olav. Dan zie je links iemand heel hard van boven naar beneden zakken in de stand en komt hij 30 seconden later bij de beelden met de teammaat aanzetten.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik heb juist het idee dat Olav teveel info tegelijkertijd in de gaten probeert te houden. Het gebeurt heel vaak dat ie wat over rondetijden aan het vertellen is (en dus naar z'n 2e scherm met rondetijden tuurt?) als hij wat actie mist. Eigenlijk moeten ze er dus iemand naast zetten zodat ze samen het overzicht beter kunnen bewaren.ArthurMorgan schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:52:
[...]
Ik heb vaak het idee dat wij meer info op ons scherm hebben dan Olav. Dan zie je links iemand heel hard van boven naar beneden zakken in de stand en komt hij 30 seconden later bij de beelden met de teammaat aanzetten.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Maar volgens mij wil Olav dat zelf niet van wat ik heb gehoord. Terwijl de collega's van de andere landen het wel alten horen dat het wel beter werkt met meerdere.Bansheeben schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:24:
[...]
Ik heb juist het idee dat Olav teveel info tegelijkertijd in de gaten probeert te houden. Het gebeurt heel vaak dat ie wat over rondetijden aan het vertellen is (en dus naar z'n 2e scherm met rondetijden tuurt?) als hij wat actie mist. Eigenlijk moeten ze er dus iemand naast zetten zodat ze samen het overzicht beter kunnen bewaren.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Ja, er zijn wel wat trials geweest met van der Garde. Ik vond dat eigenlijk best wel een goed duo, maar inderdaad heeft Olav blijkbaar toch besloten dat dat een slecht idee was.JohanKupers schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:36:
[...]
Maar volgens mij wil Olav dat zelf niet van wat ik heb gehoord. Terwijl de collega's van de andere landen het wel alten horen dat het wel beter werkt met meerdere.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Nou, die trails vond ik erg stroef gaan hoor. Ik had sterk het idee dat olav daar geen zin in had. Daarnaast is van de garde niet enthousiast genoeg om eea over te dragen. Hij heeft een wat monotone stem enzo, behalve als hij erg blij wordt. Dat doet Olav dan weer wel erg goed.
Mbt de gebeuren om de uitzendrechten: 30 miljoen is een schijntje voor een seizoen? Denk alleen maar eens aan alle reclameinkomsten en klantenbinding dit ziggo bied. Ik ben ervan overtuigd dat ik al enkele malen was gewisseld van provider hoor.
Mbt de gebeuren om de uitzendrechten: 30 miljoen is een schijntje voor een seizoen? Denk alleen maar eens aan alle reclameinkomsten en klantenbinding dit ziggo bied. Ik ben ervan overtuigd dat ik al enkele malen was gewisseld van provider hoor.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Mja misschien hadden ze het wat meer tijd moeten gunnen dan zodat ze goed op elkaar konden inspelen.wowly schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:54:
Nou, die trails vond ik erg stroef gaan hoor. Ik had sterk het idee dat olav daar geen zin in had. Daarnaast is van de garde niet enthousiast genoeg om eea over te dragen. Hij heeft een wat monotone stem enzo, behalve als hij erg blij wordt. Dat doet Olav dan weer wel erg goed.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.