[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 40 Laatste
Acties:
  • 252.381 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:32
MikeyMan schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:19:
F1 is van Liberty en Ziggo is van Liberty. Waarom zou daar in godsnaam een knip in gezet worden.

Mocht dit wel het geval zijn; ben ik overigens ook weg bij Ziggo.
Is nu 50/50 (Liberty/ZiggoVodafone). In andere landen is het ook niet altijd naar Liberty-zenders gegaan. Gaat naar verluidt om 30 miljoen per jaar voor Nederland.

Bron: VI

[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 17-05-2021 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

NotSoSteady schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:20:
[...]

Is nu 50/50 (Liberty/ZiggoVodafone). In andere landen is het ook niet altijd naar Liberty-zenders gegaan. Gaat naar verluidt om 30 miljoen per jaar voor Nederland.

Bron: VI
Ja, naar een zender die hier nieteens uitzendt. I call bullshit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
MikeyMan schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:19:
F1 is van Liberty en Ziggo is van Liberty. Waarom zou daar in godsnaam een knip in gezet worden.
Dat vroegen ze aan tafel ook. Het is 50/50 joint-venture met Vodafone en blijkbaar is al eerder gezegd dat het niet vastgekoppeld zit aan elkaar; dus de hoogste bieder wint gewoon voor de FOM… En dat was dus niet Ziggo.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

WhatsappHack schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:15:
Volgens Veronica Inside waar aanwezig was, raakt Ziggo (eigendom van Liberty) per volgend jaar de uitzendrechten kwijt aan Nordic Entertainment. Weet iemand daar meer over? Dat is een behoorlijke bom voor Ziggo en verandert het landschap van waar te kijken best drastisch.

Naar verluidt gaan Olav Mol en Jack Plooij mee.
Per 2023 zie ik staan? https://www.nentgroup.com...artnership-poland-1914432

Niet voor deze regio blijkbaar. Wie gaat er met de nieuwe aanbieder in zee of zal het via een op zich staande streaming service gaan?

Dat zal een aderlating voor Ziggo gaan worden.... Het paradepaardje kwijtraken waardoor er nog zovelen bij Ziggo blijven hangen.

[ Voor 19% gewijzigd door hardware-lover op 17-05-2021 21:29 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 19:25
Als ze de Premier League meenemen en een andere presentator krijgen voor F1 zie geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Dat is Polen.
Marc3l schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:22:
Als ze de Premier League meenemen en een andere presentator krijgen voor F1 zie geen probleem.
Bundesliga zouden ze hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door NotSoSteady op 17-05-2021 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 20:16
Zo, dat is een aderlating voor Ziggo zeg. De F1 is hun paradepaardje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
alessandro01 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:18:
Chris Woerts geeft zojuist bij Veronica Inside dat Ziggo de F1 rechten niet heeft volgend jaar. Nieuwe aanbieder wordt the Nordic entertainment group 😕
Zijn zij niet eigendom van Kanaal Digitaal? Of waren ze dat niet ooit? Ik ken ze vooral van hun Via namen, die kwam ik wel eens tegen bij legale IPTV providers..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

Chris Woerts was de bron, die zou ik wel als betrouwbare bron willen classificeren. Maar ik zeg ook Ziggo op als het zo zal zijn.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:47

Nibbz

Postmaster General

Ben bang dat de Nederlandse fan de dupe is. Wij moeten dan immers weer ergens een abonnement afsluiten om F1 te mogen kijken. Weer eentje erbij :o

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
alessandro01 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:18:
Chris Woerts geeft zojuist bij Veronica Inside dat Ziggo de F1 rechten niet heeft volgend jaar. Nieuwe aanbieder wordt the Nordic entertainment group 😕
Ik vind het bezopen, Ziggo zal blij zijn met een extra betaalzender als concurrent:

https://www.nentgroup.com/

In bv Noorwegen is het een hele zooi zenders, incl. films. Alleen niet duidelijk of het ook met streaming kan. De NLse markt is gewoon verzadigd hiervoor. We hebben ESPN ook nog.

Gewoon maar bij F1TV blijven dan.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tomahawk_nr1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 18:13
Laten we hopen dat het niet waar is. Eindelijk staat het programma goed en mensen zijn enthousiast. Zonde als het achter een betaalzender verdwijnt. Toch wel een trouwe kijker van F1 café en de voor- en na beschouwingen zijn er ook prettig. Tuurlijk voor echte liefhebber wel wat tekortkomingen. Maargoed moet breed publiek dienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Nibbz schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:25:
Ben bang dat de Nederlandse fan de dupe is. Wij moeten dan immers weer ergens een abonnement afsluiten om F1 te mogen kijken. Weer eentje erbij :o
Dat moet nu ook tenzij je toevallig bij Ziggo zit :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Wom schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:25:
Chris Woerts was de bron, die zou ik wel als betrouwbare bron willen classificeren. Maar ik zeg ook Ziggo op als het zou zal zijn.
Ja ik vermoedelijk ook, nog weinig toegevoegde waarde dan. Heb nu het duurste pakket in combinatie met een Vodafone-abonnement voor €5 korting en Ziggo Sports gratis (€14,99 elders). Volgend jaar maar eens kijken of het goedkoper kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
WhatsappHack schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:15:
Volgens Veronica Inside waar aanwezig was, raakt Ziggo (eigendom van Liberty) per volgend jaar de uitzendrechten kwijt aan Nordic Entertainment. Weet iemand daar meer over? Dat is een behoorlijke bom voor Ziggo en verandert het landschap van waar te kijken best drastisch.

Naar verluidt gaan Olav Mol en Jack Plooij mee.
Dat laatste is niet echt bevestigd, meer een aanname omdat ze al heel lang F1 doen en waarschijnlijk willen doen.

Was deze partij ook niet eigendom van Kanaal Digitaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:41
Tomahawk_nr1 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:27:
Laten we hopen dat het niet waar is. Eindelijk staat het programma goed en mensen zijn enthousiast. Zonde als het achter een betaalzender verdwijnt. Toch wel een trouwe kijker van F1 café en de voor- en na beschouwingen zijn er ook prettig. Tuurlijk voor echte liefhebber wel wat tekortkomingen. Maargoed moet breed publiek dienen.
Voor mensen die geen Ziggo hebben was het al een betaal zender :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
MikeyMan schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:20:
[...]

Ja, naar een zender die hier nieteens uitzendt. I call bullshit.
Dan kan natuurlijk snel veranderen. Zou niet weten waarom Woerts hierover zou liegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ach. Ik zie dan een flinke besparing op het huidige Ziggo abonnement aan komen ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 09:33

Zorro

Z

loekf2 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:26:
[...]

Ik vind het bezopen, Ziggo zal blij zijn met een extra betaalzender als concurrent:

https://www.nentgroup.com/

In bv Noorwegen is het een hele zooi zenders, incl. films. Alleen niet duidelijk of het ook met streaming kan. De NLse markt is gewoon verzadigd hiervoor. We hebben ESPN ook nog.

Gewoon maar bij F1TV blijven dan.
Dat gaat idd F1TV worden ja.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ze krijgen ook de Bundesliga, wellicht ook andere rechten als Frans voetbal (die heeft nu niemand gekocht) en andere competities.

In andere landen heb je DAZN, dit valt volgens mij onder de ViaPlay naam. Opzicht zou het voor de Nederlandse kijker ook weer iets opleveren als je niet bij Ziggo zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
Jammer zeg.. Ik moet zeggen dat ik me er ook altijd mee vermaak. Voor de diepe technische analyse heb ik het internet.

Ik ben benieuwd hoeveel kijkers dit de F1 in Nederland gaat kosten. Ik heb een maatje en m'n broertje net enthousiast gekregen over F1 maar die zie ik niet zo 123 hiervoor betalen. T is dat het er bij zit.

On the upside, ga ik toch maar eens over op glasvezel ipv Ziggo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:06
Blijft F1 tv dan wel? Dit kost 60? euro per jaar. Dat lijkt me een prima alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arjantje72 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:29:
[...]
Voor mensen die geen Ziggo hebben was het al een betaal zender :)
Hoewel offtopic hier, voor mensen met een Ziggo abonnement is het ook een betaalzender :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:21

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

hardware-lover schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:34:
[...]

Hoewel offtopic hier, voor mensen met een Ziggo abonnement is het ook een betaalzender :+
En voor mensen met Ziggo is het een reden om bij Ziggo te blijven.
Als die reden wegvalt en je toch bij moet betalen, is giechelbit via fiber best interessant als het qua prijs niet uitmaakt. (als je die keuze hebt zeg maar)

[ Voor 3% gewijzigd door pjottum op 17-05-2021 21:36 ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:27
sinasappel schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:34:
Blijft F1 tv dan wel? Dit kost 60? euro per jaar. Dat lijkt me een prima alternatief.
45 euro als je er op tijd bij bent.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:00

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

HollowGamer schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:17:
[...]

Ik zou het jammer vinden, hun voorbeschouwing en het F1 café vind ik leuk.
Ligt eraan wie ze uitnodigen. Als Tom Coronel er zit dan schakel ik uit. Het enige wat die kerel kan is het oneens zijn met alles wat gezegd wordt en dat is zo verschrikkelijk vermoeiend.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
sinasappel schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:34:
Nou prima alternatief. Ik kijk nu altijd F1 in 4k en zonder gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
pjottum schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:35:
[...]

En voor mensen met Ziggo is het een reden om bij Ziggo te blijven.
Als die reden wegvalt en je toch bij moet betalen, is giechelbit via fiber best interessant als het qua prijs niet uitmaakt. (als je die keuze hebt zeg maar)
Ziggo heeft ook nog de Serie A, PL en La Liga, maar die zie ik ook nog wel verdwijnen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:26
Fijn toch, al die versnippering. /s

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:39
NotSoSteady schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:38:
[...]

Nou prima alternatief. Ik kijk nu altijd F1 in 4k en zonder gezeik.
Same. Mag toch hopen dat dat nieuwe kanaal op de 4K voet verdergaat :|

Hebben we eindelijk F1 in 4K, krijg je dit weer.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 17-05-2021 21:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
Graft schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:34:
Jammer zeg.. Ik moet zeggen dat ik me er ook altijd mee vermaak. Voor de diepe technische analyse heb ik het internet.

Ik ben benieuwd hoeveel kijkers dit de F1 in Nederland gaat kosten. Ik heb een maatje en m'n broertje net enthousiast gekregen over F1 maar die zie ik niet zo 123 hiervoor betalen. T is dat het er bij zit.

On the upside, ga ik toch maar eens over op glasvezel ipv Ziggo.
Heel veel mensen kijken omdat het gratis is. De populariteit van de F1 was enkele jaren terug mede aan het afnemen doordat het van het open net verdween. En als je straks naar een zender moet kijken die om de haverklap reclame uitzend zoals Eurosport het wielrennen verneukt jaag je heel veel mensen weg. Er zou 30 miljoen per jaar geboden zijn, veel succes met terugverdienen in Nederland zonder er een reclameprogramma van te maken. Zandvoort zal er ook niet blij mee zijn denk ik.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 16:56

pinda powerrr

Slow down...

Jullie Ziggo kijkers kunnen het ook positief inzien, eindelijk eens goed commentaar vanaf de SKY feed via F1 TV :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
pinda powerrr schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:53:
Jullie Ziggo kijkers kunnen het ook positief inzien, eindelijk eens goed commentaar vanaf de SKY feed via F1 TV :+
Haha ja dat wel, vraag me alleen af hoe je dat doet als je TV uit 2011 komt non smart.

Dan kan je gelijk geen kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Zorro schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:30:
[...]
Dat gaat idd F1TV worden ja.
Niet zo vanzelfsprekend hoor, in Duitsland zijn ze F1TV dit jaar ook kwijtgeraakt door de gemaakte uitzendafspraken daar.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mektheb schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:54:
[...]
Haha ja dat wel, vraag me alleen af hoe je dat doet als je TV uit 2011 komt non smart.

Android/Google/Fire/Apple TV apparaatje eraan en klaar is .....

Testing, one, two ...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Lekker Ventje
pinda powerrr schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:53:
Ik heb totaal geen probleem met het commentaar op Ziggo en zit absoluut niet op dat zogenaamd perfecte commentaar van Sky te wachten

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Dat commentaar van sky is ook maar een hoop geschreeuw, zeker bij de start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Dat Nordic komt toch met een sportkanaal voor NL? Ik zie 't probleem niet verder, zolang het maar redelijk geprijsd is en in 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:31

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Mektheb schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:54:
[...]

Chromecast!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mektheb
hardware-lover schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:55:
[...]

Android/Google/Fire/Apple TV apparaatje eraan en klaar is .....
Verschrikkelijk dus weer een extra kastje.
Daarom een C+ module, weg met al die overbodige onzin…

Dan toch maar de LG55GX bestellen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
DutchOwnage schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:58:
Dat Nordic komt toch met een sportkanaal voor NL? Ik zie 't probleem niet verder, zolang het maar redelijk geprijsd is en in 4K.
Ik ben benieuwd wat de plannen zijn, Viaplay is (ook) streaming in Scandinavie. Kost 15 euro per maand in Denemarken. Daar heeft Viaplay ook F1.

Vraag me alleen af wie er zit te wachten op nog een betaalde streaming app, maar misschien zitten we allemaal te wachten op een betaalde sport zender via streaming.

(ja dus… vraag me al tijden af waarom ook ESPN via de kabel boer moet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Wel leuk hoe we allemaal moord en brand schreeuwen als reactie op wat 1 pipo op televee heeft gezegd.

Morgen maar eens zien hoe Ziggo reageert. Ze zijn eigendom van Liberty Global. Ik weet dat die geen officiele relatie met Liberty Media hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat dat zomaar floeps weg is, eigenlijk.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackie Moon
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-07-2022
Zag het nieuws net op vi. Ik zit zelf in een gebied waar ik geen ziggo kan krijgen, dus ergens ben ik er wel blij mee. Hopelijk redelijke prijs (alleen f1) en 4k 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
DutchOwnage schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:58:
Zag bedragen voorbij komen van €30 miljoen per jaar, NOS zou €10 miljoen hebben geboden. Geen idee waar dat vandaan komt. Maar als het klopt ben ik benieuwd naar de tarieven als je uitgaat van ruim gerekend 1 miljoen abonnees en rekening houdend met de andere sporten die ze binnen hebben gehaald of gaan halen.
Maar zowel Ziggo als RTL konden of wilden niet bieden wat die Scandinaviërs betalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
pjottum schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:08:
Wel leuk hoe we allemaal moord en brand schreeuwen als reactie op wat 1 pipo op televee heeft gezegd.

Morgen maar eens zien hoe Ziggo reageert. Ze zijn eigendom van Liberty Global. Ik weet dat die geen officiele relatie met Liberty Media hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat dat zomaar floeps weg is, eigenlijk.
Pipo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mektheb schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:01:
[...]
Verschrikkelijk dus weer een extra kastje.
Daarom een C+ module, weg met al die overbodige onzin…

Dan toch maar de LG55GX bestellen :+
"weer een", dan maakt het toch niet uit, dat ene kastje extra ;) Iig stukken voordeliger dan een nieuwe TV (waarvoor er nu ook al geen F1TV app beschikbaar is) ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hardware-lover schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:10:
[...]

"weer een", dan maakt het toch niet uit, dat nee kastje extra ;) Iig stukken voordeliger dan een nieuwe TV (waarvoor er nu ook al geen F1TV app beschikbaar is) ;)
Dream dream “poof” haha.

Insert Google chromecast op Google :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:01
Lekker Ventje schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:56:
[...]

Ik heb totaal geen probleem met het commentaar op Ziggo en zit absoluut niet op dat zogenaamd perfecte commentaar van Sky te wachten
Even afwachten wat het wordt als het naar een andere partij gaat natuurlijk, maar je kunt nu ook gewoon het commentaar van Ziggo horen bij F1TV.

Voor mij maakt het de keuze in ieder geval ook makkelijker om gelijk voor glas te gaan als dat vezeltje hier binnenkort de laatste 20 meter mijn woning in gelegd wordt. F1 is het enige waar ik ooit nog lineaire tv voor kijk.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Finraziel schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:13:
[...]

Even afwachten wat het wordt als het naar een andere partij gaat natuurlijk, maar je kunt nu ook gewoon het commentaar van Ziggo horen bij F1TV.

Voor mij maakt het de keuze in ieder geval ook makkelijker om gelijk voor glas te gaan als dat vezeltje hier binnenkort de laatste 20 meter mijn woning in gelegd wordt. F1 is het enige waar ik ooit nog lineaire tv voor kijk.
Ik kan enkel naar ADSL, enkel in het buitengebied ligt glasvezel. Maar ik hoef niet zo nodig bij Ziggo weg. Al voorzie ik wel een probleem voor hun sportzenders, want blijkbaar kunnen die Scandinaviërs zonder veel moeite een hele grote bak met geld op tafel zetten en dan zie ik ook al het voetbal nog gaan verdwijnen bij Ziggo.

Valt me wel op dat de voorgaande keren er nieuws was over dat er contractonderhandelingen waren over de uitzendrechten en nu hoorden we helemaal niets.

[ Voor 8% gewijzigd door Lekker Ventje op 17-05-2021 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:38

rammes

koekebakker 1e klas

veranderingen hoeven niet altijd slecht te zijn, wie weet krijg het programma er een boost van, een groter team op locatie misschien?

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
F! TV wordt toch geproduceerd door Ziggo? Maar als ze F1 verliezen, dan is de gratis F1 TV voor ZIggo abonnee's ook weg? Dat is wel een forse aderlating in het Vodafone/Ziggo domein. Want Ziggo Sport is gratis bij een Vodafone abo. Dan verdwijnt die incentive ook gelijk.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Señor Sjon schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:21:
F! TV wordt toch geproduceerd door Ziggo? Maar als ze F1 verliezen, dan is de gratis F1 TV voor ZIggo abonnee's ook weg? Dat is wel een forse aderlating in het Vodafone/Ziggo domein. Want Ziggo Sport is gratis bij een Vodafone abo. Dan verdwijnt die incentive ook gelijk.
Klopt. En nu steeds meer glasvezel aangelegd wordt komt dit Ziggo niet goed uit, mocht dit bericht waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Precies de rede waarom mensen overstappen of zijn gebleven.
Daar gaan ze veel klappen krijgen verwacht ik, als het echt zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Kan me ook niet voorstellen dat F1TV dan beschikbaar blijft voor die 65,- euro pj als een partij 30 miljoen uitgeeft voor de rechten en een eigen zender/streaming dienst begint.

Dan stel je toch voorwaarde in de onderhandelingen.

[ Voor 13% gewijzigd door hjs op 17-05-2021 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Lekker Ventje schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:18:
[...]

Ik kan enkel naar ADSL, enkel in het buitengebied ligt glasvezel. Maar ik hoef niet zo nodig bij Ziggo weg. Al voorzie ik wel een probleem voor hun sportzenders, want blijkbaar kunnen die Scandinaviërs zonder veel moeite een hele grote bak met geld op tafel zetten en dan zie ik ook al het voetbal nog gaan verdwijnen bij Ziggo.
Heb net de programmering van dat Viaplay bekeken, en inderdaad hebben ze ook de Premier League en Champions League(4K). Beiden zitten ook bij Ziggo, en naast de F1 is de Premier League ook uitermate belangrijk voor Ziggo Sport.

Er is echt werk aan de winkel daar, en een hoop € om de boel bij elkaar te houden. Zonder F1 en Premier League kan Ziggo Sport wel inpakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Hoor dat het om 30 miljoen gaat. Kan me voorstellen dat het persoonlijke belang van Max Verstappen groot genoeg zal zijn om uit eigen zak die 30 miljoen op tafel te leggen om te zorgen dat het in NL op de open kanalen blijft. (en ook Jumbo zal een dergelijk belang hebben)

Dit is funest voor de Max Mania. Ja, fanatiekelingen zullen geld neertellen voor betaalzenders, de massa kijkt omdat het op een open kanaal zit. En voor de sponsors is de massa kassa.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:14
Als dit waar is, dan zal F1 TV Pro waarschijnlijk ook niet meer gratis zijn als je Ziggo Sport Totaal afneemt bij Ziggo. Laat ik dit nu net van plan zijn, nadat mijn huidige losse F1 TV Pro abo afloopt in juni.

Verder vind ik de verslaggeving van Ziggo de laatste jaren niet zo best meer. De flauwe grapjes tussen Rob en Robert, de voorzitter van de Max fanclub Tom Coronel en vaak dezelfde gasten (met name Chabot) en Olav en Jack... tsja... wat zal ik daar over zeggen... Ik heb de afgelopen 2 races het Engelse commentaar van Sky Sports geselecteerd in F1 TV Pro en dat is me erg goed bevallen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:28
Mektheb schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:23:
[...]

Precies de rede waarom mensen overstappen of zijn gebleven.
Daar gaan ze veel klappen krijgen verwacht ik, als het echt zo is
Mocht dit waar zijn dan is Ziggo TV eruit na de laatste race en komt F1TV erin volgend seizoen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Donderdag schijnt het een en ander wereldkundig gemaakt te worden. Ben erg benieuwd, helemaal of Ziggo nog iets kan. Ben bang van niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

asing schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:28:
[...]

Mocht dit waar zijn dan is Ziggo TV eruit na de laatste race en komt F1TV erin volgend seizoen.
Nog even afwachten of dat nog in NL beschikbaar is dan.
Je denkt toch niet dat ze zoveel geld neerleggen en een uitweg open laten voor de mensen die alleen F1 willen en niks met voetbal of darts hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

F1TV wordt toch geproduceerd door Ziggo? Maar als ze F1 verliezen, dan is de gratis F1 TV voor ZIggo abonnee's ook weg? Dat is wel een forse aderlating in het Vodafone/Ziggo domein. Want Ziggo Sport is gratis bij een Vodafone abo. Dan verdwijnt die incentive ook gelijk.
F1TV is eigenlijk wat anders dan F1 via Ziggo, hoewel je F1TV via Ziggo en een Ziggo Sport abonnement wel "gratis" kunt krijgen en dat geldt idd eveneens voor het Ziggo Sport pakket icm Vodafone.

Ik blijf sowieso Formule 1 kijken, gaat het niet goedschiks danwel.... juist. Ik heb dit altijd zo al gedaan, ver terug in de vorige eeuw. Als ik er via een legale dienst voor kan betalen dan doe ik dit zonder problemen, maar mocht dat om wat voor reden niet kunnen lukken (al lijkt dat twijfelachtig), dan gaan we gewoon weer back to the future ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
hjs schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:31:
[...]

Nog even afwachten of dat nog in NL beschikbaar is dan.
Je denkt toch niet dat ze zoveel geld neerleggen en een uitweg open laten voor de mensen die alleen F1 willen en niks met voetbal of darts hebben?
F1TV is al meerdere seizoenen gewoon beschikbaar in Nederland, of bedoel je dat niet? :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

asing schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:28:
[...]
Vraag maar even aan de Duitse F1 liefhebber hoe dat voor hen gaat dit jaar via F1TV?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Wat is dit nou weer voorn onzin? Hoe moet je t dan kijken? Enkel door wederom de zoveelste @$@# abo ergens op te nemen? :(

(Dan maar weer terug naar 'creatievere' praktijken van vroeger :N)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Zal ook een teleurstelling worden voor de mensen die illegaal keken via de Ziggo app op het account van de familie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 00:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
hardware-lover schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:32:
[...]

F1TV is eigenlijk wat anders dan F1 via Ziggo, hoewel je F1TV via Ziggo en een Ziggo Sport abonnement wel "gratis" kunt krijgen en dat geldt idd eveneens voor het Ziggo Sport pakket icm Vodafone.

Ik blijf sowieso Formule 1 kijken, gaat het niet goedschiks danwel.... juist. Ik heb dit altijd zo al gedaan, ver terug in de vorige eeuw. Als ik er via een legale dienst voor kan betalen dan doe ik dit zonder problemen, maar mocht dat om wat voor reden niet kunnen lukken (al lijkt dat twijfelachtig), dan gaan we gewoon weer back to the future ;)
Er is voldoende afzetmarkt in Nederland dat is het probleem eigenlijk niet. Voornamelijk mensen die nu toch al het pakket via Ziggo hadden lopen (dus TV + internet) dan is het wel vervelend om een extra abonnement te moeten nemen.

De uitzendingen zijn eigenlijk wel ok op dit moment, maar het format heeft zijn tijd ergens ook wel gehad met steeds dezelfde gezichten. We gaan het wel zien en anders zeggen we het 1 op en nemen we het andere, ik schuif wel mee.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 20:31
Dit nieuws herinnert me eraan dat mijn abonnement van F1TV Pro volgende week afloopt en automatisch verlengd gaat worden voor de volle mep. Weet iemand of de actiecode voor 25% korting nog werkt? En moet ik dan mijn huidige abonnement eerst beëindigen, of wat is de juiste volgorde?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ben ergens ook wel blij dat RTL, of nog erger een SBS, de rechten niet heeft opgekocht....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Jasphur schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:33:
[...]

F1TV is al meerdere seizoenen gewoon beschikbaar in Nederland, of bedoel je dat niet? :)
Nee, kijk het nu ook op die manier nl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:14
Als het met F1 TV Pro net zo zal gaan als in Duitsland (exclusieve deal met Sky en dus geen F1 TV Pro mogelijk), dan wordt het wel problematisch.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 19:53
Nu maar hopen dat we geen Duitse of Britse praktijken krijgen en er dusdanige exclusiviteit is bedongen dat er volgend jaar geen F1TV meer beschikbaar is in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:13
Ben ik blij dat mijn F1TV abonnement jaarlijks automatisch verlengd wordt.
Dan zit ik vermoedelijk veilig als ik naar andere landen kijk.

Voor degenen die een nieuw abonnement willen afsluiten wordt het mogelijk lastig, die moeten dan naar de nieuwe aanbieder uitwijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
PatrickC schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:27:
Als dit waar is, dan zal F1 TV Pro waarschijnlijk ook niet meer gratis zijn als je Ziggo Sport Totaal afneemt bij Ziggo. Laat ik dit nu net van plan zijn, nadat mijn huidige losse F1 TV Pro abo afloopt in juni.

Verder vind ik de verslaggeving van Ziggo de laatste jaren niet zo best meer. De flauwe grapjes tussen Rob en Robert, de voorzitter van de Max fanclub Tom Coronel en vaak dezelfde gasten (met name Chabot) en Olav en Jack... tsja... wat zal ik daar over zeggen... Ik heb de afgelopen 2 races het Engelse commentaar van Sky Sports geselecteerd in F1 TV Pro en dat is me erg goed bevallen.
Ik denk dat je blij mag zijn als F1TV Pro überhaupt nog beschikbaar is in 2022. Gezien het bedrag lijkt me het niet erg waarschijnlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 17-05-2021 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Een marketing meneer. Excuus. Clowns en marketeers, je zou ze door de war kunnen halen.

Mijn punt was dat hier veel reacties op zijn, maar dit komt van 1 persoon in 1 tv programma en dit wordt gelijk over het hele internet uitgesmeerd - misschien wordt de soep kinder heet gegeten?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NotSoSteady
pjottum schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:48:
[...]

Een marketing meneer. Excuus. Clowns en marketeers, je zou ze door de war kunnen halen.

Mijn punt was dat hier veel reacties op zijn, maar dit komt van 1 persoon in 1 tv programma en dit wordt gelijk over het hele internet uitgesmeerd - misschien wordt de soep kinder heet gegeten?
Woerts is doorgaans goed geïnformeerd en wist ook de switch van Fox naar ESPN vroegtijdig te voorspellen. Het is niet een 'pipo' die zomaar wat roept en zijn informatie is ook vrij gedetailleerd. Heeft bovendien banden met Heineken, dus misschien zijn die al wel op de hoogte gesteld. Ik denk in ieder geval dat dit een zekerheidje is.

[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 17-05-2021 22:53 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 11-09 20:16
pjottum schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:48:
[...]

Chris Woerts heeft een behoorlijke staat van dienst en zit er eigenlijk nooit naast met zijn nieuwtjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
hardware-lover schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:34:
[...]

Vraag maar even aan de Duitse F1 liefhebber hoe dat voor hen gaat dit jaar via F1TV?
Zij hebben nog de optie op Sky Ticket. 9.99 per maand.

Deze persoon is wel baas overigens :

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/pb0bzo8f73z61.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door asing op 17-05-2021 23:02 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Dit lijkt me in ieder geval wel goed nieuws, want ze doen F1 in 4k.

https://help.viaplay.com/sv/ultra-hd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:21
asing schreef op maandag 17 mei 2021 @ 23:01:
[...]

[Afbeelding]
Iedereen met F1TV Pro en een Windows pc/laptop kan dit via de app RaceControl. Nl makelaardij. Laatst nog een artikel hierover op Tweakers geweest. artikel

[ Voor 14% gewijzigd door MadMax12 op 17-05-2021 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
[...]

[Afbeelding]
Daar de XBox of de PS5 op aansluiten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
MadMax12 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 23:14:
[...]

Iedereen met F1TV Pro en een Windows pc/laptop kan dit via de app RaceControl. Nl makelaardij. Laatst nog een artikel hierover op Tweakers geweest. artikel
Weet ik, ieder vlak is 60" op dat plaatje. Ik weet niet maar ik ken niemand met 120" scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]

[Afbeelding]
Daar zit zo te zien dan geen AutoSport bij in voor dat bedrag?

https://skyticket.sky.de/...1=st:skyticket:pillar:ssp

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

asing schreef op maandag 17 mei 2021 @ 23:26:
[...]
Weet ik, ieder vlak is 60" op dat plaatje. Ik weet niet maar ik ken niemand met 120" scherm :P
Beetje beamer maakt gehakt van die 120" :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jackie Moon
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-07-2022
Hier de bewuste uitspraak van Chris Woerts bij Veronica Inside (video):

YouTube: 'Ziggo Sport is uitzendrechten Formule 1 kwijt' | VERONICA INSIDE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 08:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Puur en alleen betalen voor een complete sportzender met allemaal extra sporten die ik toch niet kijk ga ik zeker niet doen. Dan maar weer terug naar het oude systeem dat ik vroeger gebruikte want kijken zal ik. :P

Nu maar hopen dat de koppeling Vodafone/Ziggo met F1TV Pro blijft bestaan als het allemaal waar blijkt te zijn.

Btw de versnippering met al die pay to view sportkanalen is niet goed voor de diverse sporten lijkt mij. Wie gaat er €15 per maand per sportzender betalen?

[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 18-05-2021 01:11 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mij maakt het eigenlijk niet zo heel veel uit als:
- Ze niet meer dan 15 euro per maand gaan kosten, want dat betaal ik nu ook al
- Ze ook Nascar en Indycar uitzenden
- Bij voorkeur ook in 4K streamen met een Android TV app

Anders word t voor mij F1TV als dat nog kan in NL of via een VPN of minder legale manier, daar drukken ze je als consument dan ook weer in :/

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
PatrickC schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:47:
Als het met F1 TV Pro net zo zal gaan als in Duitsland (exclusieve deal met Sky en dus geen F1 TV Pro mogelijk), dan wordt het wel problematisch.
Pff ja in dat geval gaan we maar eens kijken naar een VPN oplossing of iets dergelijks. Triest nieuws dit. Ik kijk namelijk al geen Ziggo vanwege het feit dat ik Olav Mol niet kan uitstaan en liefst het Engels commentaar heb. Als dat niet meer kan straks... :'(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:41
hardware-lover schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:34:
[...]

Je hebt gelijk, ik bedoelde nog eens extra 15 euro betalen voor het Ziggo sportpakket als je bijvoorbeeld bij KPN zit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Als ik dat zo hoor zal er dus ook nog aan de infrastructuur gewerkt moeten gaan worden. Dat gaat die club ook nog flink geld kosten. Weet alleen zelf niet of ik er €15 per maand aan een zender uit ga geven voor 1 sport die me boeit en waar ik enkel twee races per maand van kan zien. Zeker niet als we weer elke race dezelfde winnaar hebben.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
Denk dat men wellicht overschat hoeveel mensen bereid zijn te betalen voor sport op tv. Ik kijk sinds 1990 F1, mis nooit een race, maar als ik 15 euro moet gaan betalen en geen idee hoe de kwaliteit is dan gaat daar verandering in komen.

Als het niveau Sky Sports UK was dan zou ik er 15 euro voor over hebben, met alles wat zei nog doen buiten de races om en de kwaliteit van de uitzendingen.

Als het 15 euro is voor Olav Mol, Jack Plooij en nog een ander groepje amateurs dan pas ik. (En ja ik snap dat ze met een kleiner budget werken maar Olav Mol mist gewoon zo ongelooflijk veel en heeft het enorm vaak fout met wat ie roept. )

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 18-05-2021 06:48 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47
Fuck! :( Ben echt rete-tevreden over Ziggo in z’n algemeen en dit is echt een aderlating. Dit seizoen kunnen we dan eindelijk in 4K kijken en dan nu dit.. benieuwd naar het definitieve nieuwsbericht, want alle artikelen zijn nu enkel vanuit de uitspraak van gisteren geschreven.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47
Tevens benieuwd naar het platform en de kosten. Betaal nu ook extra voor m’n Ziggo Next abonnement zodat ik 4K heb en dat heb ik puur voor de F1. Als dat weggaat kan ik dat van m’n Ziggo abonnement afhalen en besparen en weer uitgeven aan het ViaPLAY abonnement.

Al zal je uiteindelijk nog de Next box moeten hebben natuurlijk om ook ViaPLAY in 4K te kunnen kijken.. dus het wordt er waarschijnlijk toch niet goedkoper op. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nhz
  • Laatst online: 11-09 09:20

Nhz

Ik snap het probleem niet zo. Zit zelf bij KPN en moet dus sowieso betalen. Ik betaal 15euro per maand voor de ziggo sport zenders én heb een F1TV abonnement van 60euro per jaar.

Big deal zeg, 20euro per maand. Zolang ik het lekker makkelijk kan kijken betaal ik toch wel. F1TV is me het dubbele nog wel waard, met al die extra info.

Als ViaPlay hetzelfde kan bieden ga ik ze gewoon betalen. Bijkomend voordeel kan zijn dat dit een beetje het kaf van de koren gaat scheiden. Veel mensen zijn nu ineens 'fan', maar als er betaald moet worden haken ze af. Toedeloe zou ik zeggen.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Nhz schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 07:06:
Ik snap het probleem niet zo. Zit zelf bij KPN en moet dus sowieso betalen. Ik betaal 15euro per maand voor de ziggo sport zenders én heb een F1TV abonnement van 60euro per jaar.

Big deal zeg, 20euro per maand. Zolang ik het lekker makkelijk kan kijken betaal ik toch wel. F1TV is me het dubbele nog wel waard, met al die extra info.

Als ViaPlay hetzelfde kan bieden ga ik ze gewoon betalen. Bijkomend voordeel kan zijn dat dit een beetje het kaf van de koren gaat scheiden. Veel mensen zijn nu ineens 'fan', maar als er betaald moet worden haken ze af. Toedeloe zou ik zeggen.
Ik krijg vanwege Vodafone het sportpakket gratis en za dus extra moeten betalen. Die €15 is op zich niet veel maar geeft mij twee races per maand en dat vind ik de moeite niet. Ik betaal ook al voor Discovery+, Zwift en Netflix. Ongemerkt loopt het toch op wat je maandelijks kwijt bent aan abonnementen.
Ik zie trouwens het probleem niet met die supporters die ingestapt zijn door het gratis kijken. Dat is mede de reden dat er op Zandvoort weer een GP verreden gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niki_lauda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:29

niki_lauda

3840Wp/200L zonneboiler ID3B

Phusebox schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 06:39:
...
Als het 15 euro is voor Olav Mol, Jack Plooij en nog een ander groepje amateurs dan pas ik. (En ja ik snap dat ze met een kleiner budget werken maar Olav Mol mist gewoon zo ongelooflijk veel en heeft het enorm vaak fout met wat ie roept. )
Kijk daarom kijk ik F1TV met Sky commentaar...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 07:01
Nhz schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 07:06:

Ja als je lekker de elitaire snob uit wil hangen dan kun je het als een voordeel zien ja... Wat een bullshit zeg.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Dit gaat Ziggo heel veel pijn doen. Ze hebben ook net de prijzen verhoogd en de F1 is toch een reden voor veel mensen om niet naar alternatieven te kijken.

Ben nog heel benieuwd hoe die nieuwkomer hiermee geld gaat verdienen. Gaan die meer aanbieden en is de F1 slechts een lokkertje in een totaalpakket? Wat moet het gaan kosten?
En hoe zit het met de rechten. Kunnen ze andere providers (Sky) weren van de markten waar zij de rechten hebben?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:57

vliegnerd

Nintendo fan.

Is er al een echte bron van dit alles, of alleen nog maar Veronica Inside borrelpraat?

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Pagina: 1 ... 6 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.

Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.