Oh sorry, ik was deFrappuccino schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:24:
[...]
Het ging over volledig naakt.
Dan valt het gemiddelde strand al af? Hoe vaak komen kinderen in de sauna? Op tv is als het er al is doorgaans op een tijdstip dat kinderen het niet kunnen zien want bedtijd. Doucheruimte is dan vooral bij een sporthal en dan nog enkel groepssporten en leeftijdsgenootjes. Ik kan me niet herinneren dat ik in de wehkamp ooit volledig naakt gezien heb.
Jij bent er zoeentje die van een blote navel al in de stress schiet zeker?
Voor zover ik weet is de officiële nog niet uit in Nederland (of überhaupt), maar F1TV viewer werkt primaCapirex65 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:24:
Ik zie op mijn Sony Android tv nergens de f1tv app?
Waar kan ik deze vinden?
Op Apple TV in ieder geval wel beschikbaar, voor de rest geen idee.EagleTitan schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:54:
[...]
Voor zover ik weet is de officiële nog niet uit in Nederland (of überhaupt), maar F1TV viewer werkt prima
Op Android TV ook.Alexknl schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:59:
[...]
Op Apple TV in ieder geval wel beschikbaar, voor de rest geen idee.
Daarom ga ik in ieder geval een Apple TV 4K (2021) aanschaffen. Niet alleen vanwege de F1TV-app, maar ook ter vervanging van de 10 jaar oude Dune HD Max mediaplayerAlexknl schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:59:
Op Apple TV in ieder geval wel beschikbaar, voor de rest geen idee.
Mol en Plooij hebben met Formule1.nl gesproken over het nieuws van gisteren. Ze gaan inderdaad door met Formule 1 en waarschijnlijk via dat radiostation. Voor de rest, mocht het iemand nog niet duidelijk zijn, dan is het voor diegene wel duidelijk waarom NENT Mol en Plooij niet willen. Ik zeg het niet graag, maar de arrogantie druipt van mijn beeldscherm af toen ik dit artikel las.
12*12 < 180BeQuietAndDrive schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:50:
[...]
Lijkt me best voorbarig om te stellen dat iedereen stopt met F1 kijken zonder dat de prijzen bekend zijn. Als ik F1 via het Ziggo Sport pakket wil kijken, kost me dat 180 euro per jaar (ik heb hier KPN glas). Ik kijk het voor minder dan de helft daarvan via F1TV, en dan krijg ik er ook nog een miljoen oude races bij, keuze voor commentaartaal, geen reclames, 50 fps, prima apps enz.
Voor Ziggo abonnee's is het gratis, maar in onze situatie kwam een Ziggo alles in 1 abonnement destijds totaal op iets van 12 euro meer uit dan KPN, per maand. Dus helemaal gratis is het ook niet, dan.
Mensen met zo'n Ziggo Sport pakket zouden het op kunnen zeggen en misschien wel voor minder geld naar NENT gaan kijken. Dat weten we nog niet op dit moment. eerst maar eens de persconferentie afwachten.
Ik sluit me hier helemaal bij aan.Soccer98 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:02:
Mol en Plooij hebben met Formule1.nl gesproken over het nieuws van gisteren. Ze gaan inderdaad door met Formule 1 en waarschijnlijk via dat radiostation. Voor de rest, mocht het iemand nog niet duidelijk zijn, dan is het voor diegene wel duidelijk waarom NENT Mol en Plooij niet willen. Ik zeg het niet graag, maar de arrogantie druipt van mijn beeldscherm af toen ik dit artikel las.
Ja waarom zouden ze? Ze hebben overduidelijk geen interesse in jullie.Olav Mol (OM): “Mensen geloven het niet als je de waarheid vertelt. In alle redelijkheid: jij hebt het ons wel twintig keer gevraagd, André. Maar wij hebben geen contact gehad met NENT.”
Jack Plooij (JP): “Tot op de dag van vandaag nog steeds niet.”
Ze zijn jullie echt 0,0 verplicht. Ook geen telefoontje.Omdat je bepaalde mensen kent die er werken had je misschien een telefoontje verwacht waarin werd gezegd: jongens, feel free wat je doet en wat je wil, maar tussen ons gaat het ‘m niet worden. Het feit dat ze dat niet gedaan hebben zegt meer over hun dan over ons.”
[ Voor 15% gewijzigd door Justevo op 02-12-2021 19:13 ]
Klopt, je ziet ook dat dat niet het main point is in mijn post hopelijk? Maar als ik nu Ziggo Sport moet kopen kost dat 12*15 euro.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Precies. Het is overduidelijk dat Plooij en Mol zichzelf zien als de gezichten van de Formule 1 in Nederland en dat ze puur om die reden wat hadden moeten horen van NENT (of ze nou wel of niet aangenomen werden). Echter: NENT is niet hun werkgever en hoeft dat niet te doen. 'Hoi Olav, met meneer NENT. Je werkt niet bij ons en je hebt ons ook niet laten weten dat je bij ons wil werken, dus je werkt niet bij ons.'
Het ironische is dat dit dus wel meer over hun zegt dan over NENT.Justevo schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:09:
[...]
Ze zijn jullie echt 0,0 verplicht. Ook geen telefoontje.
[ Voor 23% gewijzigd door Soccer98 op 02-12-2021 19:14 ]
Als je op je mobiel (android) of via de browser naar de Playstore gaat kun je ook vanaf daar nu apps installeren op andere beschikbare apparaten. Daar zou je ook nog eens kunnen kijken.EagleTitan schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:05:
[...]
[Afbeelding]
Misschien alleen Google TV, maar hier dus niet.
:strip_exif()/f/image/ayk4dCYjh5SNpxXEr6qlMGLR.jpg?f=fotoalbum_large)
Binnen dit topic is de link voor je Sony TV te vindenCapirex65 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:24:
Ik zie op mijn Sony Android tv nergens de f1tv app?
Waar kan ik deze vinden?
Testing, one, two ...
Het is alleen zo jammer dat Olav vroeger met Allard nog technische analyses had, laatste nieuwtjes uit de pits en dergelijke. Ook toen sloeg hij wel eens door met zijn verslag (het is en blijft een Duitser toen Schumi Hill van de baan ramde) en had hij het wel eens fout (zeker wanneer hij uit het raam hing van de commentaarpositie ipv op de schermen te kijken) maar het is tegenwoordig toch vooral jippeeeee jeeeee hippekadeee etc. Het is nog geen Bert -kop de band ff terug- Devies maar wat scheelt het.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:10:
Er is een groep kijkers die minder waarde hecht aan feitelijke accuratesse en gewoon 'entertained' wil worden. Voor die groep zijn Olav en Jack gewoon prima. En dan is er een groep kijkers die graag beter geïnformeerd wil worden, met technische analyses, gridwalks enz, desnoods met iets minder spektakel. Een deel daarvan zit al naar Sky te luisteren nu.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Precies dit ja, zo kon ik hem ook installeren op mijn Mi Box S.Nuevocasa schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:25:
[...]
Als je op je mobiel (android) of via de browser naar de Playstore gaat kun je ook vanaf daar nu apps installeren op andere beschikbare apparaten. Daar zou je ook nog eens kunnen kijken.
[Afbeelding]
Zelfde verhaalNuevocasa schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:25:
[...]
Als je op je mobiel (android) of via de browser naar de Playstore gaat kun je ook vanaf daar nu apps installeren op andere beschikbare apparaten. Daar zou je ook nog eens kunnen kijken.
[Afbeelding]
Nope...EagleTitan schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:05:
[Afbeelding]
Misschien alleen Google TV, maar hier dus niet.
:fill(white):strip_exif()/f/image/m37wErMlv1ZEyR9tsbXrfawQ.png?f=user_large)
Testing, one, two ...
Je zou altijd nog handmatig de APK kunnen downloaden en installeren op je TV. Zoals je kunt zien is de App ook beschikbaar op mijn Xiaomi TV met Android TV. Het zou dus wel gewoon moeten werken op jouw tv.EagleTitan schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:32:
[...]
Zelfde verhaalMaar goed, F1TV viewer werkt prima hier, dus het zal
Nouja, als ik Crofty en Olav met elkaar vergelijk merk ik niet eens zo gek veel verschil eigenlijk. De fouten die Crofty maakt zijn er ook legio. Dan vind ik het vervelender dat Crofty/Brundle worden gebruikt voor alle samenvattingen, terwijl zij beiden ook verre van neutraal zijn. Dat is niet erg, maar waarom FOM niet Valsecchi/Webber, of de vrouw die de highlights van P1/P2/P3/Q bespreekt, is mij een raadsel.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:10:
Er is een groep kijkers die minder waarde hecht aan feitelijke accuratesse en gewoon 'entertained' wil worden. Voor die groep zijn Olav en Jack gewoon prima. En dan is er een groep kijkers die graag beter geïnformeerd wil worden, met technische analyses, gridwalks enz, desnoods met iets minder spektakel. Een deel daarvan zit al naar Sky te luisteren nu.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
dubbel
[ Voor 97% gewijzigd door jan390 op 02-12-2021 19:49 ]
Daar is deze oplossing voor; Harrie in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2" (en dan meteen de laatste versie meenemen).
Testing, one, two ...
Yep. Onze 2e verdieping is daar getuige van

Testing, one, two ...
F1tv zal toch ook wel de Nederlandse audio optie behouden?Humma Kavula schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:11:
[...]
Yep, geen Mol en tandarts lijkt mij een verademing. Echter wel te hopen dat de prijs een beetje acceptabel is anders gewoon F1 TV met die schreeuwende Crofty.
Gewoon met de audiostream van NENT? Of misschien gaan Mol en Plooij wel commentaar voor F1tv verzorgen
Als ik het zo allemaal lees kan meneer Mol niet zo goed tegen kritiek. Dat heeft hem nu de Das omgedaan…
Ik denk dat een klein beetje onderschat is hoe ze dat ook zijn.Soccer98 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:13:
Precies. Het is overduidelijk dat Plooij en Mol zichzelf zien als de gezichten van de Formule 1 in Nederland
Wij hier met zijn allen in dit topic zijn F1-addict genoeg om te blijven kijken zonder Olav, maar ook zonder Max. Want dat deed ik ook al de 25 jaar vóór Max.
Maar er is afgelopen 5 jaar een hele berg fans opgestaan zoals mijn moeder. Zij zei 20 jaar geleden tegen mij "ga eens voetbal kijken joh, zoals een normale jongen" en vond het allemaal maar stom. Totdat er een Max instapte... Zij is een echte meeloper die fan is van alles wat succes heeft. Als morgen het Nederlandse curling-team kampioen wordt dan zit ze met een team-petje voor de TV. Dat fan-schap is 100% aangewakkerd door Olav, op en naast het circuit. Door zijn enthausiasme. Hij geeft niet het gevoel van een goede analist, maar meer een vriend met wie je samen F1 kijkt. Dat ze nu moet gaan betalen voor de races bracht haar al aan het twijfelen, nu Olav niet meer mee doet weet ze zéker dat ze niet gaat betalen en alleen de gratis races, misschien, gaat zien.
En ik kan het volledig mis hebben, maar ik denk echt dat de helft van de Zandvoort-tribunes bestond uit mensen zoals mijn moeder.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 03-12-2021 07:09 ]
Kortom: het kwam dus door Max Verstappen en niet door Olav Mol, want die deed het voor 2015 al 25 jaar en toen waren er genoeg Nederlanders die geen reden zagen om in te stappen. Olav heeft een fijn stemgeluid, maar laten we niet doen dat de helft van de Zandvoort-tribunes door hem naar Formule 1 is gaan kijken.Dennisdn schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 07:06:
[...]
Ik denk dat een klein beetje onderschat is hoe ze dat ook zijn.
Wij hier met zijn allen in dit topic zijn F1-addict genoeg om te blijven kijken zonder Olav, maar ook zonder Max. Want dat deed ik ook al de 25 jaar vóór Max.
Maar er is afgelopen 5 jaar een hele berg fans opgestaan zoals mijn moeder. Zij zei 20 jaar geleden tegen mij "ga eens voetbal kijken joh, zoals een normale jongen" en vond het allemaal maar stom. Totdat er een Max instapte... Zij is een echte meeloper die fan is van alles wat succes heeft. Als morgen het Nederlandse curling-team kampioen wordt dan zit ze met een team-petje voor de TV. Dat fan-schap is 100% aangewakkerd door Olav, op en naast het circuit. Door zijn enthausiasme. Hij geeft niet het gevoel van een goede analist, maar meer een vriend met wie je samen F1 kijkt. Dat ze nu moet gaan betalen voor de races bracht haar al aan het twijfelen, nu Olav niet meer mee doet weet ze zéker dat ze niet gaat betalen en alleen de gratis races, misschien, gaat zien.
En ik kan het volledig mis hebben, maar ik denk echt dat de helft van de Zandvoort-tribunes bestond uit mensen zoals mijn moeder.
Niet dóór hem, maar wel is het fanschap er 100% door aangewakkerd en is er langzaam ook interesse gekomen voor de rest van de F1.Soccer98 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 07:18:
[...]
maar laten we niet doen dat de helft van de Zandvoort-tribunes door hem naar Formule 1 is gaan kijken.
Het leuke is is dat het gewoon simpel te meten is volgend jaar aan de kijkcijfers nu en dan. We gaan het meemaken.
Dat is een oneerlijke vergelijking. Ik heb veel vrienden en collega's die nu Formule 1 kijken omdat het gratis bij hun Ziggo pakket zit. Zij hebben al aangegeven niet te gaan betalen voor Formule 1, want zo geïnteresseerd zijn zo ook weer niet. En ik verwacht dat dit bij heel veel mensen het geval is. Dus zodra F1 betaald zal worden, zullen de kijkcijfers drastisch dalen.Dennisdn schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 07:26:
[...]
Niet dóór hem, maar wel is het fanschap er 100% door aangewakkerd en is er langzaam ook interesse gekomen voor de rest van de F1.
Het leuke is is dat het gewoon simpel te meten is volgend jaar aan de kijkcijfers nu en dan. We gaan het meemaken.
Dit was bij de motogp ook zo, ik volg het elke week, maar de jaren dat het achter een pay wall zat keek ik de uitzending via een .mkv bestand.. En je ziet dan ook dat een hele groep afvallen.Extigo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 07:34:
[...]
Dat is een oneerlijke vergelijking. Ik heb veel vrienden en collega's die nu Formule 1 kijken omdat het gratis bij hun Ziggo pakket zit. Zij hebben al aangegeven niet te gaan betalen voor Formule 1, want zo geïnteresseerd zijn zo ook weer niet. En ik verwacht dat dit bij heel veel mensen het geval is. Dus zodra F1 betaald zal worden, zullen de kijkcijfers drastisch dalen.
Ik ben erg benieuwd hoeveel procent van de mensen die het nu 'gratis' kijken via hun Ziggo pakket daadwerkelijk gaan betalen voor ViaPlay.
Zeker. Maar die groep kun je eruit filteren door de betaalde en niet-betaalde races naast elkaar te leggen.Extigo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 07:34:
[...]
Dat is een oneerlijke vergelijking. Ik heb veel vrienden en collega's die nu Formule 1 kijken omdat het gratis bij hun Ziggo pakket zit. Zij hebben al aangegeven niet te gaan betalen voor Formule 1, want zo geïnteresseerd zijn zo ook weer niet. En ik verwacht dat dit bij heel veel mensen het geval is. Dus zodra F1 betaald zal worden, zullen de kijkcijfers drastisch dalen.
Oh ja, Bert... dat was pas echt bedroevend!Fisico schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:31:
[...]
Het is alleen zo jammer dat Olav vroeger met Allard nog technische analyses had, laatste nieuwtjes uit de pits en dergelijke. Ook toen sloeg hij wel eens door met zijn verslag (het is en blijft een Duitser toen Schumi Hill van de baan ramde) en had hij het wel eens fout (zeker wanneer hij uit het raam hing van de commentaarpositie ipv op de schermen te kijken) maar het is tegenwoordig toch vooral jippeeeee jeeeee hippekadeee etc. Het is nog geen Bert -kop de band ff terug- Devies maar wat scheelt het.
Klopt hoor, vroeger waren de uitzendingen vanaf locatie een stuk beter, maar Olav was ook gewoon (veel) beter dan nu.
Goedemorgen, die twee maken zichzelf echt volstrekt belachelijkSoccer98 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:02:

Olav Mol: “Ik ben zo open en vraag me af waar je in Nederland los van de mensen die nu iets zinnigs over Formule 1 te zeggen hebben, vijf man vandaan haalt die er net zo zinnig of zinniger over kunnen praten.”
Jack Plooij: “Ik moet iets heel lulligs zeggen en schrijf het netjes op, maar ik denk dat ze helemaal niet zo kijken naar expertise.”
Omdat ze een paar mensen 'kennen die er werken' hadden ze wel een telefoontje verwacht. En nu zijn ze verbolgen dat ze niet (af-)gebeld zijn. Blijft een hele bijzondere redenatie.
Afgezien daarvan vermoed ik dat hun 'contacten' met die medewerkers ze juist de kop gekost heeft. Waarschijnlijk hebben die tegen hun meerderen gezegd: als je die 2 egotrippers binnenhaalt zijn wij vertrokken.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Een voordeel kan zijn, dat je dan voor de F1 geen Ziggo meer hoeft te houden, dus kunt overstappen naar een andere TV/internetaanbieder die goedkoper is. En dan zie je pas hoe 'gratis' dat pakket altijd was. Van dat geld kun je dan F1TV aanschaffen.Entity schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:09:
Ik ben erg benieuwd hoeveel procent van de mensen die het nu 'gratis' kijken via hun Ziggo pakket daadwerkelijk gaan betalen voor ViaPlay.
Welk pakket? ADSL? Komt niet boven de 56 Mbps hier. Glasvezel? Komt pas in de loop van 2022. Nee, afstappen van Ziggo gaat hier voorlopig niet lukken.BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:34:
[...]
Een voordeel kan zijn, dat je dan voor de F1 geen Ziggo meer hoeft te houden, dus kunt overstappen naar een andere TV/internetaanbieder die goedkoper is. En dan zie je pas hoe 'gratis' dat pakket altijd was. Van dat geld kun je dan F1TV aanschaffen.
Dat is een goeie inderdaad, al verwacht ik dat veel mensen niet meer gaan kijken als ze maar 6 van de 23 races kunnen zien.Dennisdn schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:12:
[...]
Zeker. Maar die groep kun je eruit filteren door de betaalde en niet-betaalde races naast elkaar te leggen.
Viaplay max 2 devices tegelijk streamen.
Dus zal zelf wel een account nemen en evt delen met m'n pa die nu ook via mijn Ziggo kijkt.
F1TV maar 1 stream tegelijk lijkt het (vanaf verschillend ip), dus valt sowieso af.
Dus zal zelf wel een account nemen en evt delen met m'n pa die nu ook via mijn Ziggo kijkt.
F1TV maar 1 stream tegelijk lijkt het (vanaf verschillend ip), dus valt sowieso af.
[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 03-12-2021 08:51 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Precies, de eerlijke vergelijking in dit opzicht zou zijn om de kijkcijfers te vergelijken tussen de huidige Ziggo situatie mét Olav en een gelijke Ziggo situatie zónder Olav. Ik verwacht persoonlijk niet dat er veel mensen die bereid zijn om te betalen nu gaan afhaken omdat Olav niet mee verhuisd.Extigo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 07:34:
[...]
Ik heb dit eerder dit jaar geprobeerd met een vriend die nu op Ziggo kijkt (ik heb F1TV) en toen hadden we geen problemen om tegelijk te kijken. Misschien dat dit nu aangepast is, maar mijn ervaring was dat het wel leek te kunnen.matthijst schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:50:
Viaplay max 2 devices tegelijk streamen.
Kan mij er wel in vinden.Dennisdn schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 07:06:
[...]
Ik denk dat een klein beetje onderschat is hoe ze dat ook zijn.
Persoonlijk ben ik sinds Verstappen in beeld kwam het intensiever gaan volgen. Daarvoor zijdelings maar niet echt die hard.
Vond het al raar dat Allard Kalff geen pitreporter was en Plooij voor mij nieuw was.
Dat er nu andere komen zal wennen zijn, maar ook daar kom ik overheen.
Het Verstappen effect zie ik als toen in 1995 Ajax, Europa cup 1 en Wereldbeker won. Ik zag mensen in mijn omgeving, Ajax aanbidden en adoreren alsof er niets anders was. Die mensen wisten maar net aan dat een bal rond is. Soms was het te gênant om ze te horen praten over hun Ajax.
Laten we genieten van dit seizoen, wat de uitslag ook word. Natuurlijk hoop ik dat Verstappen het wordt. Zoniet dan zal ik een uur of twee zuur zijn en doorgaan met leven.
Btw vrije trainingen kijk ik graag, dat monotone geluid van de wagens zorgt vaak dat ik een powernap doe. Als iedere dag de wekker om 04:00 gaat dat ben je wel toe aan een powernap.
Veel kijkplezier iedereen die gaat kijken, en als je niet kijkt om bepaalde politieke redenen, ook goed even goede vrienden.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Eens.alexbl69 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:34:
[...]
Goedemorgen, die twee maken zichzelf echt volstrekt belachelijk.
Olav Mol: “Ik ben zo open en vraag me af waar je in Nederland los van de mensen die nu iets zinnigs over Formule 1 te zeggen hebben, vijf man vandaan haalt die er net zo zinnig of zinniger over kunnen praten.”
Jack Plooij: “Ik moet iets heel lulligs zeggen en schrijf het netjes op, maar ik denk dat ze helemaal niet zo kijken naar expertise.”
Omdat ze een paar mensen 'kennen die er werken' hadden ze wel een telefoontje verwacht. En nu zijn ze verbolgen dat ze niet (af-)gebeld zijn. Blijft een hele bijzondere redenatie.
Afgezien daarvan vermoed ik dat hun 'contacten' met die medewerkers ze juist de kop gekost heeft. Waarschijnlijk hebben die tegen hun meerderen gezegd: als je die 2 egotrippers binnenhaalt zijn wij vertrokken.
Ik ben ook erg boos over dat de ABN Amro mij niet heeft gebeld dat ze iemand anders hebben aangenomen voor een functie waar ik nooit heb gesolliciteerd of voor ben benaderd. Waar gaat het heen met de mensheid!

Ze laat zich enorm kennen imho en bevestigen alleen maar waarom ze gepasseerd worden. Laat die paar lui die 'FoRmUle 1 ZoNdEr OlAvv BeStAAt NiEt!!!!' lopen te bleren op Twitter en tante Tini's feesboek lekker inschakelen naar GP Radio, succes met het in sync krijgen (en houden) met de tv-beelden. Oh wacht, die beelden heb je niet want je boycot ViaPlay vanwege deze SCHANDALIGE gang van zaken

Ik moest door omstandigheden weer een keer een race via ziggo kijken. Op het moment dat HAM rechtdoor schoot na een herstart (rembalans) en Mol hem al schreeuwend een sukkelllll noemde was het voor mij klaar. Ja, op Sky zijn ze ook niet 100% neutraal, maar dat is beter dan commentaar bij een race van de MV33-fanclub. En ze schelden anderen tenminste niet uit.
En ja, daar maken ze ook fouten in het commentaar, maar zijn ze meestal niet te zelfingenomen om hun fouten meteen toe te geven en te verbeteren. Dit ipv maar niks te zeggen of allerlei excuses aan te dragen voor de gemaakte fout.
Kortom, ik ben er niet rouwig om.
En ja, daar maken ze ook fouten in het commentaar, maar zijn ze meestal niet te zelfingenomen om hun fouten meteen toe te geven en te verbeteren. Dit ipv maar niks te zeggen of allerlei excuses aan te dragen voor de gemaakte fout.
Dat betekent, stam + t .
Overigens doen Mol en Plooij ook enigszins alsof zij de F1 afgelopen jaar naar grote hoogten hebben getild. Terwijl alleen Max heeft gezorgd dat er nu zoveel kijkers zijn, Zandvoort er is gekomen.
Natuurlijk hebben de heren een historie, maar juist daarom wel verfrissend een keer een nieuwe opzet. Ik geloof er wel in, en de reacties van de heren suggereert misschien ook wel enige angst dat de nieuwe opzet en verdere professionalisering een stap is die zij niet konden maken…
Natuurlijk hebben de heren een historie, maar juist daarom wel verfrissend een keer een nieuwe opzet. Ik geloof er wel in, en de reacties van de heren suggereert misschien ook wel enige angst dat de nieuwe opzet en verdere professionalisering een stap is die zij niet konden maken…
Sorry, maar wat is jouw probleem? Kom je weer aan met je 56mb. Ik zeg 'kunt overstappen', niet 'moet'. Ik ben geen internetproviderverkoper, dus ik kan hier niets mee natuurlijk. Ik neem aan dat de meeste mensen in Nederland een redelijke keuze hebben tussen verschillende aanbieders tegen diverse prijzen en snelheden, en uitzonderingen zullen er altijd zijn. Maar ik begrijp niet goed, wat je wilt dat ik daar aan doe voor je.Extigo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:45:
[...]
Welk pakket? ADSL? Komt niet boven de 56 Mbps hier. Glasvezel? Komt pas in de loop van 2022. Nee, afstappen van Ziggo gaat hier voorlopig niet lukken.
[ Voor 3% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 03-12-2021 11:37 ]
Zou mij helemaal niets verbazen als volgend seizoen na 2 races men hier weer staat te oreren: Djeezz wat een ellende die 2, hadden we Mol en Plooy maar weer
Dat kan uiteraard. Maar nu weten we wat we hebben, en dat is niet echt goed. Of ViaPlay het beter gaat doen is afwachten. Maar met Olav & Jack wist je van tevoren dat er niks zou gaan veranderen.NoahAmber schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:41:
Zou mij helemaal niets verbazen als volgend seizoen na 2 races men hier weer staat te oreren: Djeezz wat een ellende die 2, hadden we Mol en Plooy maar weer
Dat zou inderdaad kunnen. Laten we daarom maar alles bij het oude houden want het nieuwe is misschien slechter ...NoahAmber schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:41:
Dan moet je de boeken van Olav Mol eens lezen, ik mag hem graag horen maar bij het lezen van die boeken kreeg ik een zure oprisping. Hij heeft Formule 1 uitgevonden als je hem mag geloven.Soccer98 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 19:02:
Nouja, Crofty zorgt bij mij inmiddels ook voor bloedende oren.Apache4u schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:53:
Ik moest door omstandigheden weer een keer een race via ziggo kijken. Op het moment dat HAM rechtdoor schoot na een herstart (rembalans) en Mol hem al schreeuwend een sukkelllll noemde was het voor mij klaar. Ja, op Sky zijn ze ook niet 100% neutraal, maar dat is beter dan commentaar bij een race van de MV33-fanclub. En ze schelden anderen tenminste niet uit.
Dat eerste zou kunnen, dat ik terugverlang naar Mol en (zeker) Plooij weet ik 100% zeker van niet.NoahAmber schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:41:
Mol had nog wel een gunfactor, met name door de historie, maar dan houdt het ook wel snel op. De fouten die hij de laatste jaren maakt leiden gewoon af, en met de manier waarop hij nu reageert is het restje gunfactor dat hij nog had ook wel verdampt.
Zodra Plooij begon te praten kreeg ik altijd al rode vlekjes in m'n nek.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat zij die stap niet konden maken ligt ook aan Ziggo. Viaplay heeft investeerders en pakt groots uit. Ziggo heeft daar het budget niet voor en als Viaplay van betalende abonnees afhankelijk is moet je afwachten of ze het jarenlang kunnen doen.cs-tweak schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:25:
Overigens doen Mol en Plooij ook enigszins alsof zij de F1 afgelopen jaar naar grote hoogten hebben getild. Terwijl alleen Max heeft gezorgd dat er nu zoveel kijkers zijn, Zandvoort er is gekomen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Commentaar op commentatoren zal er altijd zijn en blijven wie je er ook neerzet je kan het nooit voor iedereen goed doen.
Smaken verschillen nou eenmaal.
Het is aan jezelf of je jou eigen irritatie factor onder bedwang kunt houden
Smaken verschillen nou eenmaal.
Het is aan jezelf of je jou eigen irritatie factor onder bedwang kunt houden
Snap dat gemiep over Jack en Olav niet. Was toch gewoon prima.
Ben het hier wel met de redenatie eens dat men zichzelf te goed voelt om zelf contact op te nemen.
Dat heeft me dan weer wel erg verbaasd over Doornbos.
Maar laten we vooral eerst dit seizoen bekijken!
Ben het hier wel met de redenatie eens dat men zichzelf te goed voelt om zelf contact op te nemen.
Dat heeft me dan weer wel erg verbaasd over Doornbos.
Maar laten we vooral eerst dit seizoen bekijken!
Dan staat je volume te hoog.MikeyMan schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:01:
Nouja, Crofty zorgt bij mij inmiddels ook voor bloedende oren.
Echt, ik snap niet dat Crofty altijd samen met 'schreeuwen' genoemd wordt. Hij roept niks harder dan anderen, schreeuwt Olav niet dan? Het is geen biljartwedstrijd toch? Er gebeurt veel in korte tijd, zeker bij de start. Probeer dan maar eens het overzicht te bewaren en correct alles te verslaan. Dan gaat de stem bij iedere verslaggever anders klinken. Voor 1 commentator is dat niet te doen, ik ben dan ook voorstander van een duo zoals Crofty en Brundle. En met Paul di Resta en Karun Chandhok die het radioverkeer in de gaten houden is voor mij Sky de beste stream om te volgen.
Doornbos heeft wel een meer ‘corporate’ uitstraling, Mol en Plooij niet.
Serieus? Niet schreeuwen? Hij doet niks anders. Zelfs als er niks aan de hand is.grun93 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:29:
[...]
Dan staat je volume te hoog.
Echt, ik snap niet dat Crofty altijd samen met 'schreeuwen' genoemd wordt. Hij roept niks harder dan anderen, schreeuwt Olav niet dan? Het is geen biljartwedstrijd toch? Er gebeurt veel in korte tijd, zeker bij de start. Probeer dan maar eens het overzicht te bewaren en correct alles te verslaan. Dan gaat de stem bij iedere verslaggever anders klinken. Voor 1 commentator is dat niet te doen, ik ben dan ook voorstander van een duo zoals Crofty en Brundle. En met Paul di Resta en Karun Chandhok die het radioverkeer in de gaten houden is voor mij Sky de beste stream om te volgen.
Olav schreeuwt wel, als er iets gebeurt.
Tja , wat is goed. Goed is behoorlijk subjectief.RobertMe schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:48:
[...]
Dat kan uiteraard. Maar nu weten we wat we hebben, en dat is niet echt goed. Of ViaPlay het beter gaat doen is afwachten. Maar met Olav & Jack wist je van tevoren dat er niks zou gaan veranderen.
Waarom het kind met het badwater weggooien? Je kan toch nieuwe maken. En ja, misschien, misschien. Garantie tot aan de voordeurJP_Frost schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:49:
[...]
Dat zou inderdaad kunnen. Laten we daarom maar alles bij het oude houden want het nieuwe is misschien slechter ...
Je kan natuurlijk niet heel erg makkelijk 2 commentaar duo's het werk laten doen.NoahAmber schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:39:
[...]
Waarom het kind met het badwater weggooien? Je kan toch nieuwe maken. En ja, misschien, misschien. Garantie tot aan de voordeur
Het is blijkbaar of Olav en Plooij of een nieuw team.
Ik snap op zich wel dat er eens voor vernieuwing gekozen worden en ja, dat kan negatief uitpakken, maar mogelijk ook heel erg positief.
Ik vind het een gewaagde zet na 30 jaar hoofdzakelijk Olav, maar goed, Olav moet ook ooit eens met pensioen, en hij zal ook nog niet verdwijnen, immers is er nog altijd GPradio.
*knip*grun93 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:29:
[...]
Dan staat je volume te hoog.
Echt, ik snap niet dat Crofty altijd samen met 'schreeuwen' genoemd wordt. Hij roept niks harder dan anderen, schreeuwt Olav niet dan? Het is geen biljartwedstrijd toch? Er gebeurt veel in korte tijd, zeker bij de start. Probeer dan maar eens het overzicht te bewaren en correct alles te verslaan.
Dit is alleen maar bashen daar houden we dus mee op.
[ Voor 14% gewijzigd door tweakduke op 03-12-2021 14:17 ]
Het NPO1 radio commentaar van Formule 1 (als ze er live verslag van doen) vond ik op de momenten dat ik in de auto zat altijd heel prettig om te volgen. Vooral omdat Jan Lammers dan als deskundige hier en daar (visueel) vertelde wat er gebeurde en daar dieper op in ging.
Aantal keren dat hij de vrij trainingen versloeg, ivm ziekte Rick Winkelmanalexbl69 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:04:
[...]
Dat eerste zou kunnen, dat ik terugverlang naar Mol en (zeker) Plooij weet ik 100% zeker van niet.
Mol had nog wel een gunfactor, met name door de historie, maar dan houdt het ook wel snel op. De fouten die hij de laatste jaren maakt leiden gewoon af, en met de manier waarop hij nu reageert is het restje gunfactor dat hij nog had ook wel verdampt.
Zodra Plooij begon te praten kreeg ik altijd al rode vlekjes in m'n nek.

Man, man, man, dramatisch.
Tenenkrommend was het. Over het algemeen stoor ik mij niet zo erg aan hem, maar toen....

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Het is een zinloze discussie. Mensen die om wat voor reden dan ook een chronische hekel hebben aan Plooy en Mol zijn (vooralsnog) tevreden en voor de anderen wordt het afwachten wat het nieuwe duo gaat doen. Wat de een prima vindt, vindt de ander vreselijk. Dat heb je met allerlei mensen maar ook met muziek. Deze hele discussie kun ja vanaf maart 2022 opnieuw gaan voeren over het nieuwe duo.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik ben benieuwd. Crofty begint me ook steeds meer te irriteren. Deze wisseling is een mooie kans op deskundig Nederlandstalig commentaar.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Jup, ik sta er ook wel voor open. Alhoewel ik het stemgeluid van Olav wel zal missen zal ik de persoon erachter niet missen. Eind jaren 90 was Olav wmb op zijn allerbest en dat is langzaam afgegleden naar wat het nu is. Persoonlijk hoop ik dan ook op een verslaggeving met veel technische informatie. Commentaar met passie is natuurlijk ook erg welkom zolang het maar feitelijk juist is en zonder gescheld en/of verwensingen zoals recentelijk het "SUKKEL!!" geroep in baku of dat een monteur van een gebouw af moet springen.Joris748 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:24:
Ik ben benieuwd. Crofty begint me ook steeds meer te irriteren. Deze wisseling is een mooie kans op deskundig Nederlandstalig commentaar.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Haha, iddSepp14 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:01:
[...]
Aantal keren dat hij de vrij trainingen versloeg, ivm ziekte Rick Winkelman![]()
Man, man, man, dramatisch.
Tenenkrommend was het. Over het algemeen stoor ik mij niet zo erg aan hem, maar toen....![]()

Volgens mij is het voor sommigen gewoon het beste om alleen het audiospoor van de auto's aan te laten staan en het commentaar uit te zetten.
Pretendeer jullie mening toch eens niet als feiten. Ieder zijn keuze en er zullen mensen zijn die het jammer vinden dat Olav en Plooij weg gaan, er zijn mensen die er de vlag voor uithangen.
Er zijn mensen die Crofty irritant vinden en er zijn mensen die er van kunnen genieten.
Het nieuwe duo zal niet anders zijn, er zullen mensen blij mee zijn en anderen hunkeren terug naar het Olav' tijdperk. Ik blijf vooralsnog bij F1TV zodat ik kan switchen tussen de diverse audio tracks.
Voor de NENT kijkers hoop ik dat ze een kwalitatieve show kunnen opzetten, met zo bijvoorbeeld ook interviews met team managers tijdens de race zoals Sky dat bijvoorbeeld doet. Hopelijk gaan ze ook dieper in op de materie.
Ik ben wel sceptisch wat betreft het gekozen duo en dan met name de raceervaring van de ervaringsdeskundige. Daar hoop je toch meer op iemand met F1 ervaring gezien dat wel even wat anders is dan de WEC series.
Maar uiteindelijk gaan we het zien en zolang ze minimaal het niveau van Ziggo kunnen evenaren (dat gaat vast en zeker lukken), kan het er alleen maar beter op worden.
Pretendeer jullie mening toch eens niet als feiten. Ieder zijn keuze en er zullen mensen zijn die het jammer vinden dat Olav en Plooij weg gaan, er zijn mensen die er de vlag voor uithangen.
Er zijn mensen die Crofty irritant vinden en er zijn mensen die er van kunnen genieten.
Het nieuwe duo zal niet anders zijn, er zullen mensen blij mee zijn en anderen hunkeren terug naar het Olav' tijdperk. Ik blijf vooralsnog bij F1TV zodat ik kan switchen tussen de diverse audio tracks.
Voor de NENT kijkers hoop ik dat ze een kwalitatieve show kunnen opzetten, met zo bijvoorbeeld ook interviews met team managers tijdens de race zoals Sky dat bijvoorbeeld doet. Hopelijk gaan ze ook dieper in op de materie.
Ik ben wel sceptisch wat betreft het gekozen duo en dan met name de raceervaring van de ervaringsdeskundige. Daar hoop je toch meer op iemand met F1 ervaring gezien dat wel even wat anders is dan de WEC series.
Maar uiteindelijk gaan we het zien en zolang ze minimaal het niveau van Ziggo kunnen evenaren (dat gaat vast en zeker lukken), kan het er alleen maar beter op worden.
@DarkFire1985
Kan mij altijd over het commentaar zetten, alleen toen niet. Het was alleen maar Max dit, Max dat, let op rrrooode band etc etc.
Er rijden meer coureurs mee en vrije trainingen zijn altijd opbouw imho. Opbouw naar de juiste afstelling. Je hoeft mij ook niet te overladen veel technische details maar toen had ik echt, ben geen nono .
Vindt het fijn NLcommentaar, Engels gaat mij vaak te snel, ik mis dan weleens wat ze zeggen. Kijk meestal naar de intervaltijden en beleef zo de race. Ongeveer als schaatsen maar dan sneller
Kan mij altijd over het commentaar zetten, alleen toen niet. Het was alleen maar Max dit, Max dat, let op rrrooode band etc etc.
Er rijden meer coureurs mee en vrije trainingen zijn altijd opbouw imho. Opbouw naar de juiste afstelling. Je hoeft mij ook niet te overladen veel technische details maar toen had ik echt, ben geen nono .
Vindt het fijn NLcommentaar, Engels gaat mij vaak te snel, ik mis dan weleens wat ze zeggen. Kijk meestal naar de intervaltijden en beleef zo de race. Ongeveer als schaatsen maar dan sneller
Oeverloos gelul trekt meer kijkers dan deskundig commentaar, ik ga er dan ook vanuit dat het oeverloos gelul blijftJoris748 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:24:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
En ik vind het gewoon echt niet leuk meer dat ik zelfs tegen de TV zit te schreeuwen als Olav weer eens iets niet ziet. De kat schrikt, spingt weg en ik heb weer de nagels in mijn been. De irritatie wordt steeds groter, ik hou me steeds meer in en dan voel ik me net Sheldon van The Big Bang Theory...alexbl69 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 12:04:

AtlAntA schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:30:
Jup, ik sta er ook wel voor open. Alhoewel ik het stemgeluid van Olav wel zal missen zal ik de persoon erachter niet missen. Eind jaren 90 was Olav wmb op zijn allerbest en dat is langzaam afgegleden naar wat het nu is. Persoonlijk hoop ik dan ook op een verslaggeving met veel technische informatie. Commentaar met passie is natuurlijk ook erg welkom zolang het maar feitelijk juist is en zonder gescheld en/of verwensingen zoals recentelijk het "SUKKEL!!" geroep in baku of dat een monteur van een gebouw af moet springen.
Tomcatter_31 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:45:
....
Ik erger me ook al jaren aan de kwaliteit bij Ziggo. Olav Mol als verslaggever vind ik op zich nog best ok, hoewel hij wel steeds minder wordt. En het schreeuwen van termen als "f*ck that sh*t" mag van mij ook wel wat minder, gezien er ook kinderen kijken....
Apache4u schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:53:
...Op het moment dat HAM rechtdoor schoot na een herstart (rembalans) en Mol hem al schreeuwend een sukkelllll noemde was het voor mij klaar. Ja, op Sky zijn ze ook niet 100% neutraal, maar dat is beter dan commentaar bij een race van de MV33-fanclub. En ze schelden anderen tenminste niet uit.
...
Zijn uitspraken zijn soms bijzonder, kan wel wat minder maar ik verbaas mij er over hoeveel mensen zich zo kunnen irriteren dat ze de overige 99% niet meer willen horen. En zijn we allemaal zo slap geworden dat een beetje vloeken niet meer kan? Wij zijn echt aan het "veramerikaansen"AtlAntA schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:30:
[...]
Commentaar met passie is natuurlijk ook erg welkom zolang het maar feitelijk juist is en zonder gescheld en/of verwensingen zoals recentelijk het "SUKKEL!!" geroep in baku of dat een monteur van een gebouw af moet springen.

Dit ga ik dus nooit begrijpen, zet dan lekker het geluid uit of de Sky stream aan. Maar ik neem aan dat jullie dat allang doen.CreativeS schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 13:59:
[...]
En ik vind het gewoon echt niet leuk meer dat ik zelfs tegen de TV zit te schreeuwen als Olav weer eens iets niet ziet. De kat schrikt, spingt weg en ik heb weer de nagels in mijn been. De irritatie wordt steeds groter, ik hou me steeds meer in en dan voel ik me net Sheldon van The Big Bang Theory...
Ik heb een lg8600 met webos. Daar staat wel de f1tv op maar browser ondersteunt het niet. Hoe kan ik het werkend krijgen?
Vloeken heb ik echt geen problemen mee. Ik hekel ook datzelfde veramerikaansen waar jij het over hebt. Ik ergerde me vooral aan het directe name calling van een bepaald persoon (waarvan ik overigens geen fan ben). Een keer kut, gvd, fuck of whatever roepen heb ik totaal geen problemen mee, maar als je op de man gaat schelden als commentator, dan vind ik daar wel wat van ja.Jovano schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:10:
[...]
[...]
[...]
Zijn uitspraken zijn soms bijzonder, kan wel wat minder maar ik verbaas mij er over hoeveel mensen zich zo kunnen irriteren dat ze de overige 99% niet meer willen horen. En zijn we allemaal zo slap geworden dat een beetje vloeken niet meer kan? Wij zijn echt aan het "veramerikaansen"![]()
[...]
Dat betekent, stam + t .
Tuurlijk mag jij dat ook vinden, maar als iemand-ongeacht wie dan ook- een race kan winnen of minimaal op de 2de plek kan komen en hij daarbij een voor een professional te voorkomen fout maakt. Dan is prutser of sukkel nog een understatement en vind ik dat je dat gewoon mag/moet kunnen zeggen.Apache4u schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:23:
[...]
maar als je op de man gaat schelden als commentator, dan vind ik daar wel wat van ja.
Stel dat HAM geen wereldkampioen wordt mede daardoor, dan kan ik mij voorstellen dat hij met hindsight ook zal roepen over zichzelf: wat een sukkel/prutser ben ik ook geweest.
Ik weer dat het een gevoelig onderwerp is maar zou een hetero man met wat ervaring in danswedstrijden wel door de voorselectie komen?
Disclaimer moet je er altijd bijzetten dat je niet tegen homosexualiteit bent en pro diversiteit dus bij deze, maar we kunnen ook doorslaan.
Het meest kwalijke aan het verhaal vind ik nog dat mol en plooij niet eens benanderd zijn voor een gesprek. Dat is gewoon een klap in het gezicht niet alleen voor die twee maar ook voor miljoenen kijkers thuis.
Disclaimer moet je er altijd bijzetten dat je niet tegen homosexualiteit bent en pro diversiteit dus bij deze, maar we kunnen ook doorslaan.
Het meest kwalijke aan het verhaal vind ik nog dat mol en plooij niet eens benanderd zijn voor een gesprek. Dat is gewoon een klap in het gezicht niet alleen voor die twee maar ook voor miljoenen kijkers thuis.
Als ik geen geluid wil horen dan kijk ik wel Formule E. Ik mag mij toch irriteren aan iemand of mag dat niet van jou? Afgelopen race heb ik overigens niet gekeken en ik twijfel nog steeds of ik de race dit weekend ga kijken. Gelukkig zijn die comedianten weg.Jovano schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:10:
Dit ga ik dus nooit begrijpen, zet dan lekker het geluid uit of de Sky stream aan. Maar ik neem aan dat jullie dat allang doen.
En nu ben ik er klaar mee... miljoenenKenny_026 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:57:
...maar ook voor miljoenen kijkers thuis.
[ Voor 25% gewijzigd door CreativeS op 03-12-2021 15:52 ]
@dutiptv De menu's van de dut-iptv F1TV addon blijven sinds heden leeg.
Ik heb alle addons vandaag bijgewerkt (Kodi 19.3).
Foutmelding:
Hoe krijg ik dit weer aan de gang?
Ik heb alle addons vandaag bijgewerkt (Kodi 19.3).
Foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| 2021-12-03 15:42:48.280 T:828 INFO <general>: Python interpreter stopped 2021-12-03 15:42:48.298 T:797 ERROR <general>: GetDirectory - Error getting plugin://plugin.video.f1tv/ 2021-12-03 15:43:03.311 T:831 INFO <general>: initializing python engine. 2021-12-03 15:43:03.527 T:831 ERROR <general>: /storage/.kodi/addons/script.module.fuzzywuzzy/lib/fuzzywuzzy/fuzz.py:11: UserWarning: Using slow pure-python SequenceMatcher. Install python-Levenshtein to remove this warning warnings.warn('Using slow pure-python SequenceMatcher. Install python-Levenshtein to remove this warning') 2021-12-03 15:43:04.364 T:831 ERROR <general>: EXCEPTION Thrown (PythonToCppException) : -->Python callback/script returned the following error<-- - NOTE: IGNORING THIS CAN LEAD TO MEMORY LEAKS! Error Type: <class 'ImportError'> Error Contents: cannot import name 'CONST_USE_PROFILES' from 'resources.lib.constants' (/storage/.kodi/addons/plugin.video.f1tv/resources/lib/constants.py) Traceback (most recent call last): File "/storage/.kodi/addons/plugin.video.f1tv/default.py", line 1, in <module> from resources.lib.base.l8.menu import plugin File "/storage/.kodi/addons/plugin.video.f1tv/resources/lib/base/l8/menu.py", line 15, in <module> from resources.lib.constants import CONST_BASE_HEADERS, CONST_CONTINUE_WATCH, CONST_FIRST_BOOT, CONST_HAS_LIVE, CONST_HAS_REPLAY, CONST_HAS_SEARCH, CONST_ONLINE_SEARCH, CONST_START_FROM_BEGINNING, CONST_USE_PROXY, CONST_USE_PROFILES, CONST_VOD_CAPABILITY, CONST_WATCHLIST ImportError: cannot import name 'CONST_USE_PROFILES' from 'resources.lib.constants' (/storage/.kodi/addons/plugin.video.f1tv/resources/lib/constants.py) -->End of Python script error report<-- 2021-12-03 15:43:04.989 T:831 INFO <general>: Python interpreter stopped 2021-12-03 15:43:05.005 T:797 ERROR <general>: GetDirectory - Error getting plugin://plugin.video.f1tv/ 2021-12-03 15:43:38.985 T:718 INFO <general>: ES: Client from ::ffff:192.168.5.244 timed out |
Hoe krijg ik dit weer aan de gang?
Hotfix 1.2.10 online gezet. Even geforceerd addons updaten in Kodi (of wachten tot Kodi de update zelf oppikt, maar kan wel aantal uur duren).
Zandvoort waren er 3.3 miljoen ✌🏼CreativeS schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:48:
[...]
Als ik geen geluid wil horen dan kijk ik wel Formule E. Ik mag mij toch irriteren aan iemand of mag dat niet van jou? Afgelopen race heb ik overigens niet gekeken en ik twijfel nog steeds of ik de race dit weekend ga kijken. Gelukkig zijn die comedianten weg.
[...]
En nu ben ik er klaar mee... miljoenen
Ja, dat werkt weer !dutiptv schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:58:
[...]
Hotfix 1.2.10 online gezet. Even geforceerd addons updaten in Kodi (of wachten tot Kodi de update zelf oppikt, maar kan wel aantal uur duren).
Toch geen Doornbos bij Viaplay, ik had eigenlijk verwacht van wel.
https://www.gptoday.net/n...oornbos-niet-naar-viaplay
Ja, Zandvoort... maar die hadden ook wel gekeken met andere presentatorenKenny_026 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:16:
Zandvoort waren er 3.3 miljoen ✌🏼
Ik kan best tegen wat gevloek, maar live op tv tijdens een wedstrijd waar ook veel kinderen kijken, vind ik het niet echt nodig. En idd de verwensingen zoals sukkel vind ik ook niet nodig. Als iemand een fout maakt hem meteen een pannenkoek noemen hoeft gewoon niet en is ook weinig respectvol. Het is niet voor niks topsport, ofwel moeilijk en van hoog niveau. Dus dan is een foutje soms ook zo gemaakt… maar in de ogen van Olav (en verschillende andere Nederlandse verslaggevers en analisten) ben je dan meteen een pannenkoek. Bij de UK verslaggevers doen ze dat niet. Tenminste niet in de tijd dat ik UK verslag heb gezien toen het nog op BBC was. In de UK en ook in de VS met Indycar en andere sportwedstrijden zijn ze gewoon een stuk respectvoller. Maar daar hebben ze ook vaak echte kenners erbij zitten die weten waar ze het over hebben.Jovano schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:10:
Zijn uitspraken zijn soms bijzonder, kan wel wat minder maar ik verbaas mij er over hoeveel mensen zich zo kunnen irriteren dat ze de overige 99% niet meer willen horen. En zijn we allemaal zo slap geworden dat een beetje vloeken niet meer kan? Wij zijn echt aan het "veramerikaansen"
Ik moet opeens aan James Hunt denken. Die kon ook altijd zo fijnzinnig uit de hoek komen
Voor de jonkies hier: Hunt was een oud F1 wereldkampioen, die als co-commentator bij de BBC werkte.
Hier is nu al regelmatig iets over gezegd.Jovano schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:10:
Zijn uitspraken zijn soms bijzonder, kan wel wat minder maar ik verbaas mij er over hoeveel mensen zich zo kunnen irriteren dat ze de overige 99% niet meer willen horen. En zijn we allemaal zo slap geworden dat een beetje vloeken niet meer kan? Wij zijn echt aan het "veramerikaansen"
Ik vind het bijzonder dat gevloek van een commentator tijdens een sportwedstrijd als normaal wordt gezien. Dat gebeurt bij geen enkele sport, maar Olav en Jack mogen de heleboel bij elkaar schelden. is gewoon niet gepast en totaal onnodig. Echter verbaast het mij niet want beide heren hebben de vocabulaire van een dwerghamster en verkrachten de Nederlandse taal aan de lopende band.
Als je de strekking van het verhaal niet snapt en valt over miljoenen waar ik blijkbaar 1-1.5 miljoen had moeten gebruiken ben je gewoon een miereneuker.CreativeS schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:46:
[...]
Ja, Zandvoort... maar die hadden ook wel gekeken met andere presentatorenMaar goed, zoals ik al zei... ben wel een beetje klaar met deze stemmingmakerij. Ik ben blij dat die ...... weg zijn.
Daarbij als je ook niet begrijpt dat honderdduizenden (zo beter??) liefhebbers boos zijn dat ze hun jarenlange vertrouwde stem in de weekenden kwijt zijn dat zegt dat meer over jou dan over een ander.
Een dansverslaggever…. Succes in de paddock. Ik ga er best open minded in want mogelijk verrassen ze maar puur door het handelen van de NENT staan ze 1-0 achter.
[ Voor 25% gewijzigd door Kenny_026 op 03-12-2021 17:46 ]
Het is dat ik F1 in 4K wil kijken, maar voor de rest ben ik eigenlijk al wel zat van NENT.Spollie schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:45:
Toch geen Doornbos bij Viaplay, ik had eigenlijk verwacht van wel.
Als je je als professionele F1 commnetator op zo'n manier meent te moeten uitlaten over je opvolger dan zegt dat meer over jou dan over die ander...Kenny_026 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:36:
[...]
Daarbij als je ook niet begrijpt dat honderdduizenden (zo beter??) liefhebbers boos zijn dat ze hun jarenlange vertrouwde stem in de weekenden kwijt zijn dat zegt dat meer over jou dan over een ander.
Een dansverslaggever…. Succes in de paddock. Ik ga er best open minded in want mogelijk verrassen ze maar puur door het handelen van de NENT staan ze 1-0 achter.
Dat doet Doornboos toch een stuk beter.
[ Voor 3% gewijzigd door noo op 03-12-2021 18:03 ]
Waar staat dat er honderdduizenden mensen boos zijn?Kenny_026 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:36:
[...]
Als je de strekking van het verhaal niet snapt en valt over miljoenen waar ik blijkbaar 1-1.5 miljoen had moeten gebruiken ben je gewoon een miereneuker.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ben wel benieuwd wat er vanavond in F1 Café (of was het al Moto GP Café) gezegd wordt hierover. Ik verwacht dat ze het stilzwijgen…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dus ze hebben nu eigenlijk niemand daar met echt inhoudelijke F1 ervaring/kennis?

Kijk nu voor het tweede seizoen naar F1TV, de druppel voor de overstap was de derde vrije training op zaterdag voorzien van deskundig commentaar door Dhr Plooij. (en dat Dhr Mol teveel niet zag doordat hij het alleen wil doen)
Maar 4x in de race horen dat DRS voor Drag Reduction System staat door Dhr Herbert begint me ook wel te vervelen. Ben dus wel benieuwd naar volgend jaar.
Maar 4x in de race horen dat DRS voor Drag Reduction System staat door Dhr Herbert begint me ook wel te vervelen. Ben dus wel benieuwd naar volgend jaar.
Zou wat zijn als dhr. J. Verstappen aanschuift als analist/ervaringsdeskundige. Die optie heb ik nog niet voorbij zien komen.De_Bastaard schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:08:
Dus ze hebben nu eigenlijk niemand daar met echt inhoudelijke F1 ervaring/kennis?
Hahaha, nee inderdaad. Of Christian AlbersSquawk schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:12:
[...]
Zou wat zijn als dhr. J. Verstappen aanschuift als analist/ervaringsdeskundige. Die optie heb ik nog niet voorbij zien komen.
Nee maar even alle gekheid op een stokje. Hoewel ik geen fan ben van Jack of Olav vind ik ergens dat de stem van Olav er misschien wel bij hoort. Jack mag wat mij betreft ophoepelen, die voegt niets toe.
Maar los daar van, Viaplay heeft dadelijk mensen aan boord die 0 verstand hebben van hoe F1 auto's werken (misschien dat Amber er wat vanaf weet, maar erin gereden heeft ze niet). Dat zullen veel mensen toch wel jammer vinden. Doornbos is misschien een mooiboy maar hij weet er wel vanalles over te vertellen.
Dat ze een oranje bril op hebben boeit toch niet, wat chauvinisme moet kunnen imo.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.